Prelet 14

Body: 274.00    Videnia: 4246    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
edorovensky
2012-02-16 23:33:13
Mimoriadne !!! Rad by som poznal miesto fotografie. Vdaka
 
mkosztura
2012-01-12 19:13:31
príspevok od: kapurka
krásna
Ďakujem
 
kapurka
2012-01-12 18:59:15
krásna
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
ariel 7
2011-12-01 15:46:10
niet čo dodať - paráda
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mrkva
2011-11-15 18:22:01
peknéé
 
mkosztura
2011-11-15 05:58:43
príspevok od: SteveS
Miki, dodávam že téma "technika" tu asi nie je vhodne zvolená kategória, je to téma pre motívy z oblasti "priemyslu - industry, stroje a podobne" a toto je trochu celkom o inom ... prdpokladám že si chcel použiť tú tému s ohľadom na technické úprtavy (montáž, koláž) ale na to sú pre nich konkrétne a priame kategórie/kategória, ktorú si už využil a deklaroval jednoznačne.
Ešte raz dík tá technika ma nenapadla opravíme
 
transporti686
2011-11-15 05:58:17
príspevok od: SteveS
Ja vôbec odborníkom na umenie nie som (a ani sa necítim byť) a preto som ešte pod nijakú inú foto povýšenecky a hanlivo nenapísal ako ty, že je to zmätok či iné hanlivé prívôlastky aké si tu použil ... a preto som aj ešte pod žiadnou svojou fotkou zatiaľ takú kategóriu nedeklaroval (aj keď to na poniektoré iní sem tam pod nejakú moju fotku už napísali) ... takú hanlivú kritiku by si mohol dovoliť bez rizika strápnenia ešte tak nejaký lektor a fundovaný kritik fotografie a umenia, ktorý má na to nielen formálne školy a reálnu prax, ale ktorý je už známy a uznávaný aj umeleckým oficiálnym fórom a na takú kritiku akreditovaný.
...
Páči sa mi ako sa na takých fachmanov a odborníkov na umenie tu na ephoto hrá ktokoľvek a len preto, že má znížený prah tolerancie a vľúdnosti keď sa mu čosi pre jeho osobné (možno ešte trošku zaklapkované) videnie čosi nepáči, namiesto toho aby tú fotku obišiel, príde pod ňu a kydá na ňu akoby šlo o najhorší zmätok a nekvalitu na svete a používa hanlivé výrazy a nadávky ... Myslím že to že sa mi fotka nepáči sa dá napísať aj slušnejšie a bez takého dôrazu akoby šlo nielen o osobný názor ale minimálne o absolútnu pravdu samým bohom uznávanú ... Doporučil by som tolerovať aj právo iných na život a na svoj pohľad na veci okolo seba a repektovať ich názory ako nemenný fakt ... a v rámci umenia a fotografie sa nad fotkou čo sa nepáči ako tu a táto zamysleiť nad tým, prečo tú fotku podporí a pochváli napr. autor ktorého veci publikujú v anglicku a ktorý má vystavené fotografie v galérii v Prahe... alebo prečo sa páči aj niektorým ďalších dobrým, nie podpriemerným fotografom ... s pozdravom a prianím dobrého svetla ... pre fotografie ale aj na duši.
ok, s časťou tvojho názoru súhlasím, no na hodnotenie tejto fotky som nepoužil ani jednu nadávku, napísal som svoj názor, neviem o tom, žeby slovo napr. zmätok bolo hanlivé.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-11-15 05:51:39
Miki, dodávam že téma "technika" tu asi nie je vhodne zvolená kategória, je to téma pre motívy z oblasti "priemyslu - industry, stroje a podobne" a toto je trochu celkom o inom ... prdpokladám že si chcel použiť tú tému s ohľadom na technické úprtavy (montáž, koláž) ale na to sú pre nich konkrétne a priame kategórie/kategória, ktorú si už využil a deklaroval jednoznačne.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-11-15 05:46:20
príspevok od: transporti686
asi nie som tak veľký odborník ako ty, ja sa nezaoberám študovaním koláži a montáži ale fotením, že som pokročilý vo fotení nemusí znamenať, že trávim kopu času rozpoznávaním či niekto zložil dve fotky alebo nie.......to len tak na vysvetlenie pokročilý......a napísal si to veľmi správne nepovažujem za fotku montáž dvoch fotografii oddelene nafotených a zbastlených v PS-a ak by som aj mal náhodou niečo také akceptovať, tak by bolo dobré, keby to bolo aj prezentované ako montáž, to že je to montáž tvrdíš, ale ty, inak by som na teba už nereagoval, lebo som sa už vyjadril k tejto fotke dosť, ale keďže si vtiahol do toho moje photo skills tak som zareagoval
Ja vôbec odborníkom na umenie nie som (a ani sa necítim byť) a preto som ešte pod nijakú inú foto povýšenecky a hanlivo nenapísal ako ty, že je to zmätok či iné hanlivé prívôlastky aké si tu použil ... a preto som aj ešte pod žiadnou svojou fotkou zatiaľ takú kategóriu nedeklaroval (aj keď to na poniektoré iní sem tam pod nejakú moju fotku už napísali) ... takú hanlivú kritiku by si mohol dovoliť bez rizika strápnenia ešte tak nejaký lektor a fundovaný kritik fotografie a umenia, ktorý má na to nielen formálne školy a reálnu prax, ale ktorý je už známy a uznávaný aj umeleckým oficiálnym fórom a na takú kritiku akreditovaný.
...
Páči sa mi ako sa na takých fachmanov a odborníkov na umenie tu na ephoto hrá ktokoľvek a len preto, že má znížený prah tolerancie a vľúdnosti keď sa mu čosi pre jeho osobné (možno ešte trošku zaklapkované) videnie čosi nepáči, namiesto toho aby tú fotku obišiel, príde pod ňu a kydá na ňu akoby šlo o najhorší zmätok a nekvalitu na svete a používa hanlivé výrazy a nadávky ... Myslím že to že sa mi fotka nepáči sa dá napísať aj slušnejšie a bez takého dôrazu akoby šlo nielen o osobný názor ale minimálne o absolútnu pravdu samým bohom uznávanú ... Doporučil by som tolerovať aj právo iných na život a na svoj pohľad na veci okolo seba a repektovať ich názory ako nemenný fakt ... a v rámci umenia a fotografie sa nad fotkou čo sa nepáči ako tu a táto zamysleiť nad tým, prečo tú fotku podporí a pochváli napr. autor ktorého veci publikujú v anglicku a ktorý má vystavené fotografie v galérii v Prahe... alebo prečo sa páči aj niektorým ďalších dobrým, nie podpriemerným fotografom ... s pozdravom a prianím dobrého svetla ... pre fotografie ale aj na duši.
 
gaspargo
2011-11-14 14:33:18
riadna šupa
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
transporti686
2011-11-14 07:47:51
príspevok od: SteveS
Nič v zlom ale nechápem tvoju horlivú iniciatívu ... máš napísané v profile že si pokročilý a riešiš tu čo je umenie a čo nie je ale tvoje komenty vyzerajú akoby si nemal potuchu o čom horlivo diskutuješ ... na tejto fotke by pokročilému fotografovi mohlo byť z prvého pohľadu úplne zrejmé že nemôže ísť v žiadnom prípade (ani v teoretickej rovine) o jednozáber a ty tu mimo iného napr. podrobne rozoberáš čo sú paningy a ako toto mohlo vzniknúť aj ako jednozáber. Kto má čo len základné skúsenosti a vedomosti o fotení paningov, tomu je úplne jasné že toto ako panning vznikúť reálne nemohlo. Iba ak by sa naozaj tento vták s rozloženými krídlami prepadával ako kameň dole, ako ti už napísal Kozak.
...
A ak riešiš čo umenie je a čo nie, v prvom rade by sa očakávalo že máš o umení prehľad, ale z tvojich komentov mám pocit že ten prehľad končí pri výroku že mimo jednozáberu už nič nie je fotografia a nemá to hodnotu. Impresionistické fotografie a umelecké montáže a koláže ti asi teda nevravia nič. Čo samo o sebe by nebol žiadny problém, ak by si tu všetky tieto témy nerozoberal a nekritizoval kvázy ako veľký odborník ...
asi nie som tak veľký odborník ako ty, ja sa nezaoberám študovaním koláži a montáži ale fotením, že som pokročilý vo fotení nemusí znamenať, že trávim kopu času rozpoznávaním či niekto zložil dve fotky alebo nie.......to len tak na vysvetlenie pokročilý......a napísal si to veľmi správne nepovažujem za fotku montáž dvoch fotografii oddelene nafotených a zbastlených v PS-a ak by som aj mal náhodou niečo také akceptovať, tak by bolo dobré, keby to bolo aj prezentované ako montáž, to že je to montáž tvrdíš, ale ty, inak by som na teba už nereagoval, lebo som sa už vyjadril k tejto fotke dosť, ale keďže si vtiahol do toho moje photo skills tak som zareagoval
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-11-14 00:43:31
príspevok od: transporti686
a ja som napr. vôbec neriešil, že či to je z dvoch fotiek, lebo autor sa nevyjadril, aspoň som to nikde nezachytil, to si sa bavil s autorom? napísal iba môj ďalší úlet.....ak to je z dvoch fotiek, tak to už vôbec nie je fotka, ja som to riešil stále ako jednocvak, ktorý sa mne nepáči a už vôbec nefandím rozmazávaniu v PS-myslím tým rozmazanie drvivej časti fotky a skladaniu fotiek taktiež nie. Čo sa mne osobne napr. páči ako rozmazanie je paning-ktorý ale často vyzerá pekne práve vtedy, keď ústredný objekt je čo najviac ostrí a na pozadí nie je moc poznať, čo bolo na pozadí, nedávno tu napr. bola pekná ukázka paningu z ťahačom, kde ťahač pekne vynikol na rozmazanom pozadí, ak toto bol pokus o paning z rozmazaním zhora dole, tak toto podanie sa mi nepáči - vtáka je malý, na pozadí vidno veľa pozadia veľmi jasno, tahá ma vo foto ešte aj ten odraz na vode, proste pre mňa zmätok, pre niekoho umenie
Nič v zlom ale nechápem tvoju horlivú iniciatívu ... máš napísané v profile že si pokročilý a riešiš tu čo je umenie a čo nie je ale tvoje komenty vyzerajú akoby si nemal potuchu o čom horlivo diskutuješ ... na tejto fotke by pokročilému fotografovi mohlo byť z prvého pohľadu úplne zrejmé že nemôže ísť v žiadnom prípade (ani v teoretickej rovine) o jednozáber a ty tu mimo iného napr. podrobne rozoberáš čo sú paningy a ako toto mohlo vzniknúť aj ako jednozáber. Kto má čo len základné skúsenosti a vedomosti o fotení paningov, tomu je úplne jasné že toto ako panning vznikúť reálne nemohlo. Iba ak by sa naozaj tento vták s rozloženými krídlami prepadával ako kameň dole, ako ti už napísal Kozak.
...
A ak riešiš čo umenie je a čo nie, v prvom rade by sa očakávalo že máš o umení prehľad, ale z tvojich komentov mám pocit že ten prehľad končí pri výroku že mimo jednozáberu už nič nie je fotografia a nemá to hodnotu. Impresionistické fotografie a umelecké montáže a koláže ti asi teda nevravia nič. Čo samo o sebe by nebol žiadny problém, ak by si tu všetky tieto témy nerozoberal a nekritizoval kvázy ako veľký odborník ...
 
pYro
2011-11-14 00:23:33
kokso kukam a zasnem :) je super dosiahnut efektu - WTF (What the fuck?). velmi sa mi to paci a vazne som na chvilku zastal a kukal jak puk. tuti fruti
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
javelin
2011-11-13 23:10:54
príspevok od: Matúš Koprda
och... r.o.h. sa niekomu páči? Pre mňa novinka (:
Predpokladám, že ani Danák nie je naň moc hrdý.. ......v červenom nechodil , ale červené bankovky mu nesmrdeli....
 
foxer
2011-11-13 23:03:33
kazi mi to oci...
Tech. kvalita: 2 | Kompozícia: 3 | Impakt: 2 | Priemer: 2.33
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-11-13 22:36:35
Zaujímavá práca a podanie pre mňa, jedno je isté, aj ako som čítal príspevky,či kladné, či nie, že tento pomerne častý motív aj sebalepšie cvaknutý jednocvakom, by nezaujal rozhodne tak, autor má kreatívne schopnosť podať všedné ako nevšedné a to zaujme. K fotke ale, trošinku podexponovaná mi príde, kompozične by som to až tak zle nevidel zasa, pravidlá sú aj nato,aby sa porušovali.. Gratulujem k fotke dňa
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
rbr69
2011-11-13 22:08:53
mkosztura, kedze ma obcas zaujali Tvoje kreativne prace, mam uz aku taku predstavu, ze mas taketo videnie a taketo vytvaras ... kompozicne ma az tak nezaujala, ostatne ano a nerozoberam ani panning, maznutie pozadia a smer letu ... je to Tvoje, a da sa tu povedat, ze tak si to chcel ... osobne by som tuto od Teba si na stenu nevesal, ale mas aj ine ... zo zvedavosti som ju stiahol a nazrel na histogram, po TK ma rezervy, vedel by si ju spravit kontrastnejsiu, ale mozno si nechcel ...
 
transporti686
2011-11-13 21:41:48
príspevok od: kozakm
Možná kdyby se propadl ve vzduchové kapse

Jinak mně se líbí i ty panningy, kde je hlavní objekt malý
https://www.martinkozak.com/blog/wp-content/uploads/2009/08/nepomuckytrojuhelnik09_04.jpg
takéto ja moc nemusím, objekt sa stráca, ale má to ten rys, čo to má mať, že pozadie je riadne rozmazané
 
kozakm
2011-11-13 21:36:07
príspevok od: transporti686
no.......viem si predstaviť, že ak tam ten vták nalietaval smerom zhora dole a merne šikmo, mohol to byť jednocvak s pohybom foťáku zhora nadol šikmo lebo vtáka si neletel rovno zhora dole, čiže toto môže byť povedzme paning zhora dole, ale nemení to môj názor, že sa mi to nepáči, väčšinou vidno skôr panning keď sa hýbe foťák zľava doprava alebo opačne, no podmienkou to nie je, panning napr. pretekárských aut alebo iných námetov a tie najkrajšie sú keď hlavný objekt vypĺňa značnú časť fotky a pozadie je rozmazaná takmer na nepoznanie, objekt to oddelí od ostatku na snímke, vynikne a navodí sa efekt pohybu
Možná kdyby se propadl ve vzduchové kapse

Jinak mně se líbí i ty panningy, kde je hlavní objekt malý
https://www.martinkozak.com/blog/wp-content/uploads/2009/08/nepomuckytrojuhelnik09_04.jpg
 
Kusko
2011-11-13 21:31:11
magicke
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
transporti686
2011-11-13 21:30:36
príspevok od: kozakm
To je snad vidět na první pohled, že to nemůže být jeden záběr - složené ze dvou fotek, cvak ptáka (kdoví odkud) a pak mazanina nějakého rybníka, pravděpodobně teda ne sw, ale pohybem foťáku)
no.......viem si predstaviť, že ak tam ten vták nalietaval smerom zhora dole a merne šikmo, mohol to byť jednocvak s pohybom foťáku zhora nadol šikmo lebo vtáka si neletel rovno zhora dole, čiže toto môže byť povedzme paning zhora dole, ale nemení to môj názor, že sa mi to nepáči, väčšinou vidno skôr panning keď sa hýbe foťák zľava doprava alebo opačne, no podmienkou to nie je, panning napr. pretekárských aut alebo iných námetov a tie najkrajšie sú keď hlavný objekt vypĺňa značnú časť fotky a pozadie je rozmazaná takmer na nepoznanie, objekt to oddelí od ostatku na snímke, vynikne a navodí sa efekt pohybu
 
kozakm
2011-11-13 21:21:02
príspevok od: transporti686
a ja som napr. vôbec neriešil, že či to je z dvoch fotiek, lebo autor sa nevyjadril, aspoň som to nikde nezachytil, to si sa bavil s autorom? napísal iba môj ďalší úlet.....ak to je z dvoch fotiek, tak to už vôbec nie je fotka, ja som to riešil stále ako jednocvak, ktorý sa mne nepáči a už vôbec nefandím rozmazávaniu v PS-myslím tým rozmazanie drvivej časti fotky a skladaniu fotiek taktiež nie. Čo sa mne osobne napr. páči ako rozmazanie je paning-ktorý ale často vyzerá pekne práve vtedy, keď ústredný objekt je čo najviac ostrí a na pozadí nie je moc poznať, čo bolo na pozadí, nedávno tu napr. bola pekná ukázka paningu z ťahačom, kde ťahač pekne vynikol na rozmazanom pozadí, ak toto bol pokus o paning z rozmazaním zhora dole, tak toto podanie sa mi nepáči - vtáka je malý, na pozadí vidno veľa pozadia veľmi jasno, tahá ma vo foto ešte aj ten odraz na vode, proste pre mňa zmätok, pre niekoho umenie
To je snad vidět na první pohled, že to nemůže být jeden záběr - složené ze dvou fotek, cvak ptáka (kdoví odkud) a pak mazanina nějakého rybníka, pravděpodobně teda ne sw, ale pohybem foťáku)
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-11-13 21:14:27
príspevok od: Matúš Koprda
och... r.o.h. sa niekomu páči? Pre mňa novinka (:
mne,mneee, mneeeeee........mne sa susedovie býčka roh mimoriadne páči ..aj ľavý aj pravý - ak by ste nerozumeli pán kolega budem hláskovať r.o.h. -jeden aj druhý sa mi páči.....a basta .
 
transporti686
2011-11-13 21:03:19
príspevok od: markato1
hned mi bolo od zaciatku jasne ako to asi vzniklo,vid moj hned prvy komentar k foto kde som dal hodnotenie..neberiem to ako seriozne wildlife ,len sa mi to paci..
a ja som napr. vôbec neriešil, že či to je z dvoch fotiek, lebo autor sa nevyjadril, aspoň som to nikde nezachytil, to si sa bavil s autorom? napísal iba môj ďalší úlet.....ak to je z dvoch fotiek, tak to už vôbec nie je fotka, ja som to riešil stále ako jednocvak, ktorý sa mne nepáči a už vôbec nefandím rozmazávaniu v PS-myslím tým rozmazanie drvivej časti fotky a skladaniu fotiek taktiež nie. Čo sa mne osobne napr. páči ako rozmazanie je paning-ktorý ale často vyzerá pekne práve vtedy, keď ústredný objekt je čo najviac ostrí a na pozadí nie je moc poznať, čo bolo na pozadí, nedávno tu napr. bola pekná ukázka paningu z ťahačom, kde ťahač pekne vynikol na rozmazanom pozadí, ak toto bol pokus o paning z rozmazaním zhora dole, tak toto podanie sa mi nepáči - vtáka je malý, na pozadí vidno veľa pozadia veľmi jasno, tahá ma vo foto ešte aj ten odraz na vode, proste pre mňa zmätok, pre niekoho umenie
 
markato1
2011-11-13 20:47:07
príspevok od: kozakm
Mně na tom zkrátka vadí, že je to zmatlané ze dvou fotek, tudíž podvod
hned mi bolo od zaciatku jasne ako to asi vzniklo,vid moj hned prvy komentar k foto kde som dal hodnotenie..neberiem to ako seriozne wildlife ,len sa mi to paci..
 
vader
2011-11-13 20:11:01
Nemal som nejak vela chuti citat vsetky prispevky vyssie,ale mne sa paci napad,velmi ma to zaujalo dobry napad ci uz je to spajane alebo nie,len slabsie prevedenie sam izda moho si sa vyhrat trosku s ftakom(na fotke ;-) ) a by to bolo super.Vkazdom pripade fajn. PS: som cital nazor ze ako to moze byt foto dna? foto dna nemusi byt najlepsia fotka ale fotka co dostane najviac hlasov ,,cize ak je fotka total azla az taka ze zaujme a jej da vela ludi same 222 tak v konecnemo sucte moze mat viac bodov ako fotka co dostane7x777.neviem jak to niekto nemoze pochopit uz....
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 5.67
 
transporti686
2011-11-13 19:56:39
príspevok od: markato1
preco by toto nemohla byt foto dna?..mne sa foto paci,tak ma nepresviedcaj ze nie..ja ti kaslem na tk,aj na perfektnu kompoziciu..pre mna ma fotografia to podstatne co ma mat..impakt..jednoducho ma zaujala..a taktiez si nemyslim ze vtak na fotografii je maly..sem sa akurat hodi..,
na svoju otázku si si odpovedal sám ja som napísal svoj názor, tvoj názor je iný, v pohode.
 
Matúš Koprda
2011-11-13 19:49:20
príspevok od: javelin
FOTOGRAFIOWaw dňa, sa stáva fotografia ,ktorá dostane v ten deň najviac hlaso-bodov....dnes je ňou Táto fotografia....autor jednoducho zaujal najviac ludí....je treba k tomu niečo dodávať....???
Snáď len, že nie každému sa to podarí.....

PS: Piramída spolu s Ajfelovkou v centre metropoly starej Gálie a dóm Revolučného Odborového Hnutia v centre Trnavy to sú tiež pekné facky architektonickému cíteniu....a páčia sa...rovnako aj plagáty v Ikei...

K veci...dobrá fotka.....
och... r.o.h. sa niekomu páči? Pre mňa novinka (:
 
kozakm
2011-11-13 19:39:54
príspevok od: markato1
preco by toto nemohla byt foto dna?..mne sa foto paci,tak ma nepresviedcaj ze nie..ja ti kaslem na tk,aj na perfektnu kompoziciu..pre mna ma fotografia to podstatne co ma mat..impakt..jednoducho ma zaujala..a taktiez si nemyslim ze vtak na fotografii je maly..sem sa akurat hodi..,
Mně na tom zkrátka vadí, že je to zmatlané ze dvou fotek, tudíž podvod
 
Matt83
ocenenie redakciou 2011-11-13 19:10:53
fajn
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Anup9
2011-11-13 19:03:34
Trosku tmave a unavuje to oci, ale fajn napad
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-11-13 18:44:41
Pekná výtvarná vec, na stene by to vyzeralo ako obraz výborne ...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
lagu
2011-11-13 18:37:59
Gratulujem! Táto je skvelá.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Frola
2011-11-13 18:08:32
gratuluji k foto dne, máš to pěkné, jsi šikula .)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
andy3128
2011-11-13 17:55:04
mne sa paci
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
om7aqa
2011-11-13 17:49:56
super foto - možno trošku tmavšie na môj vkus ale inak je to bomba
 
horsky vlk
2011-11-13 17:14:05
príspevok od: Koma
takže keď do popisu napíšeš ..ďalší môj úlet.....to znamená že do tém patrí...montáž, koláž..alebo experiment?...či ako....lebo napríklad niekto menej skúsený..alebo neskúsený..si pomyslí, že si to odfotil jedným obrázkom ..a povie si to je ale total šupa moment to takto sfotiť...a možno si to fakt takto odfotil,ja neviem...som neskúsený...a preto sa mi pri takýchto typoch fotiek mimoriadne žiada vypísať správne kolónku ..témy.
súhlasím..ak nie je vypísaná téma,je ťažké hodnotiť..či prácu v teréne..či prácu pri pc..
 
milanF
2011-11-13 17:12:27
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
markato1
2011-11-13 17:10:32
príspevok od: transporti686
Prepáč ale tvoj výtvor sa fakt dá brať len ako úlet. Kompozične sa mi to nepáči vôbec. Čo tu je vlastne hlavný objekt, na ktorý sa mám pozerať? žeby rozmazaný vták, ktorý je v strede fotky, je malý a utopené v rozmazanom pozadí ešte aj s odrazom vo vode, alebo si mám myslieť, že krajina s pekným odrazom, ale to by si ju asi nerozmazával a nepokazil by si to pridaním malého vtáka do stredu fotky. Prepáč, že sa toto stalo foto dňa-ľudia mali by ste sa prebudiť. Nevravím, že ako pokus o niečo nezvyčajné, je táto fotka zlá, ale foto dňa, to nie.
preco by toto nemohla byt foto dna?..mne sa foto paci,tak ma nepresviedcaj ze nie..ja ti kaslem na tk,aj na perfektnu kompoziciu..pre mna ma fotografia to podstatne co ma mat..impakt..jednoducho ma zaujala..a taktiez si nemyslim ze vtak na fotografii je maly..sem sa akurat hodi..,
 
BELASYARCHANJEL
2011-11-13 16:40:12
príspevok od: transporti686
Nedá mi na toto reagovať, aj keď by som nerád vyvolával nejakú vlnu hádok a protichodných názorov, ale k veci. Keď som zazrel túto foto na kritike, tak prvé sa mi zdalo, že na tej fotke je niečo v strede tej celkom peknej kompizície a odrazu, čo mi tam nepasuje, to som videl v malom náhľade, potom som na to klikol a prišlo moje sklamanie, prebehol som to pohľadom a zavrel-to bolo v pohode, však iba nejaká pridaná fotka. No keď som otvoril ephoto nasledujúci deň a zbadal som to ako foto dňa, ja som naozaj neveril vlastným očiam, že ako je to možné. Prvé, čo ma napadlo, že niekto sa tu zbláznil, nevyjadroval som sa k tomu, lebo som chcel vidieť, čo sa pod touto fotkou bude diať, ale začínam mať niekedy pocit, že asi ja som blázon a ostatní sú v poriadku, keď toto mohlo byť fotom dňa. Asi budem musieť vyhľadať odbornú pomoc a zaradiť sa do mainstreamu Dovolím si tvrdiť že včera tu bola hromada fotiek, ktoré by si určite zaslúžili foto dňa a nie toto. Niekedy začínam nadobúdať pocit, že už ide len o to, aby sa tá fotka niečím odlišovala lebo je tu veľa "štandardných fotografii". Táto sa naozaj odlišuje, no pre mňa jedine negatívne k horšiemu.
tak isto suhlasim
 
nvs
2011-11-13 16:17:30
krásne zachytený let....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
javelin
2011-11-13 15:59:01
PYYYYRAMÍDA ....Ty Trótl negramotný ......
 
javelin
2011-11-13 15:53:20
FOTOGRAFIOWaw dňa, sa stáva fotografia ,ktorá dostane v ten deň najviac hlaso-bodov....dnes je ňou Táto fotografia....autor jednoducho zaujal najviac ludí....je treba k tomu niečo dodávať....???
Snáď len, že nie každému sa to podarí.....

PS: Piramída spolu s Ajfelovkou v centre metropoly starej Gálie a dóm Revolučného Odborového Hnutia v centre Trnavy to sú tiež pekné facky architektonickému cíteniu....a páčia sa...rovnako aj plagáty v Ikei...

K veci...dobrá fotka.....
 
noik
ocenenie redakciou 2011-11-13 15:16:40
zaujímavôstka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Fotograf77
2011-11-13 14:12:57
príspevok od: transporti686
ja s tebou súhlasím, niekto v tom môže vidieť umenie, v poriadku, je to jeho pohľad, no stojím si za tým, že táto fotka je kompozične veľmi slabá, TK tiež nič moc, a impakt? Pre každého iný. Asi by sme sa mali začať baviť na úrovni, či toto je ešte stále fotoportál, aj keď je to ephotoportál alebo tu začneme pridávať rozmazané fotky, vyrobené rôznym pohnutím fotoaparátu alebo ešte lepšie poskladaním fotiek,aby vznikol tento efekt, prípadne si ho budeme dorábať v PS. Čo keby sme tento portál premenovali na epictures.sk alebo egraphic.sk, fotka má dodržiavať nejaké pravidlá a stále sa to tu vola ephoto.sk zatiaľ, nič asi mám nizku toleranciu k takýmto výtvorom
rozmazat fotku fotoaparatom to ano.. . ale rozmazat ju pri postprocese a inak dokalicit nevkusne. . .to uz asi nepatri do kategorie foto...
 
transporti686
2011-11-13 13:44:52
príspevok od: Fotograf77
Zial. .. ephoto je len FOTOPORTAL. . .

ako vnimat fotku? niekto dava iba na pocit z fotky ktory ma, u niekoho ide aj trochu o TK a niekto z fotky neciti nic a zaujima sa iba o TK. . .. sme rozny, sme ludia. ....ja som si uz zvykol na taketo "ulety"

ako? chodim sem uz iba sporadicky )
ja s tebou súhlasím, niekto v tom môže vidieť umenie, v poriadku, je to jeho pohľad, no stojím si za tým, že táto fotka je kompozične veľmi slabá, TK tiež nič moc, a impakt? Pre každého iný. Asi by sme sa mali začať baviť na úrovni, či toto je ešte stále fotoportál, aj keď je to ephotoportál alebo tu začneme pridávať rozmazané fotky, vyrobené rôznym pohnutím fotoaparátu alebo ešte lepšie poskladaním fotiek,aby vznikol tento efekt, prípadne si ho budeme dorábať v PS. Čo keby sme tento portál premenovali na epictures.sk alebo egraphic.sk, fotka má dodržiavať nejaké pravidlá a stále sa to tu vola ephoto.sk zatiaľ, nič asi mám nizku toleranciu k takýmto výtvorom
 
Fotograf77
2011-11-13 13:01:30
pocitovka fajn. . . tk uz pomenej. . . nebudem bodovat, aj tak to nema vyznam, su to len cisla. . . pekny den
 
Fotograf77
2011-11-13 13:00:29
príspevok od: transporti686
Nedá mi na toto reagovať, aj keď by som nerád vyvolával nejakú vlnu hádok a protichodných názorov, ale k veci. Keď som zazrel túto foto na kritike, tak prvé sa mi zdalo, že na tej fotke je niečo v strede tej celkom peknej kompizície a odrazu, čo mi tam nepasuje, to som videl v malom náhľade, potom som na to klikol a prišlo moje sklamanie, prebehol som to pohľadom a zavrel-to bolo v pohode, však iba nejaká pridaná fotka. No keď som otvoril ephoto nasledujúci deň a zbadal som to ako foto dňa, ja som naozaj neveril vlastným očiam, že ako je to možné. Prvé, čo ma napadlo, že niekto sa tu zbláznil, nevyjadroval som sa k tomu, lebo som chcel vidieť, čo sa pod touto fotkou bude diať, ale začínam mať niekedy pocit, že asi ja som blázon a ostatní sú v poriadku, keď toto mohlo byť fotom dňa. Asi budem musieť vyhľadať odbornú pomoc a zaradiť sa do mainstreamu Dovolím si tvrdiť že včera tu bola hromada fotiek, ktoré by si určite zaslúžili foto dňa a nie toto. Niekedy začínam nadobúdať pocit, že už ide len o to, aby sa tá fotka niečím odlišovala lebo je tu veľa "štandardných fotografii". Táto sa naozaj odlišuje, no pre mňa jedine negatívne k horšiemu.
Zial. .. ephoto je len FOTOPORTAL. . .

ako vnimat fotku? niekto dava iba na pocit z fotky ktory ma, u niekoho ide aj trochu o TK a niekto z fotky neciti nic a zaujima sa iba o TK. . .. sme rozny, sme ludia. ....ja som si uz zvykol na taketo "ulety"

ako? chodim sem uz iba sporadicky )
 
KESKOSENI
2011-11-13 12:46:22
u mna nie,TK slaba,kompozicia zla....
Tech. kvalita: 2 | Kompozícia: 2 | Impakt: 2 | Priemer: 2.00
 
ivans
2011-11-13 12:31:51
uletený úlet, gratulujem
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
fotografik
2011-11-13 12:19:24
Jonathan Livingston ?...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
transporti686
2011-11-13 12:09:59
príspevok od: andreewp
fotografia dňa ? Musel som refreshnuť či nenastala nejaká chyba, pre mňa vôbec nie, nevravím, že to je najhoršie ale tak celé tmavé, ostrosti tam tiež nieje na rozdávanie, u mňa slabý impakt, niekomu sa páči,.. môj názor
Nedá mi na toto reagovať, aj keď by som nerád vyvolával nejakú vlnu hádok a protichodných názorov, ale k veci. Keď som zazrel túto foto na kritike, tak prvé sa mi zdalo, že na tej fotke je niečo v strede tej celkom peknej kompizície a odrazu, čo mi tam nepasuje, to som videl v malom náhľade, potom som na to klikol a prišlo moje sklamanie, prebehol som to pohľadom a zavrel-to bolo v pohode, však iba nejaká pridaná fotka. No keď som otvoril ephoto nasledujúci deň a zbadal som to ako foto dňa, ja som naozaj neveril vlastným očiam, že ako je to možné. Prvé, čo ma napadlo, že niekto sa tu zbláznil, nevyjadroval som sa k tomu, lebo som chcel vidieť, čo sa pod touto fotkou bude diať, ale začínam mať niekedy pocit, že asi ja som blázon a ostatní sú v poriadku, keď toto mohlo byť fotom dňa. Asi budem musieť vyhľadať odbornú pomoc a zaradiť sa do mainstreamu Dovolím si tvrdiť že včera tu bola hromada fotiek, ktoré by si určite zaslúžili foto dňa a nie toto. Niekedy začínam nadobúdať pocit, že už ide len o to, aby sa tá fotka niečím odlišovala lebo je tu veľa "štandardných fotografii". Táto sa naozaj odlišuje, no pre mňa jedine negatívne k horšiemu.
 
BELASYARCHANJEL
2011-11-13 11:59:03
príspevok od: andreewp
Dokonca aj tá obloha hore vyzerá ako po blbej kompresií ...
Suhlasím
 
Lukáš Fendek
2011-11-13 11:45:53
Super
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
andreewp
2011-11-13 10:29:00
Dokonca aj tá obloha hore vyzerá ako po blbej kompresií ...
 
andreewp
2011-11-13 10:25:59
fotografia dňa ? Musel som refreshnuť či nenastala nejaká chyba, pre mňa vôbec nie, nevravím, že to je najhoršie ale tak celé tmavé, ostrosti tam tiež nieje na rozdávanie, u mňa slabý impakt, niekomu sa páči,.. môj názor
 
Helen1
2011-11-13 09:49:54
GRATULUJEM
 
valec86
2011-11-13 09:48:23
+++
 
kofoluska
2011-11-13 09:33:55
Super fotka! Nehodnotim po technickej, kompozicnej a inej stranke, na to mam prilis malo nafotene a prilis malo skusenosti, ale... Co je dolezite, podla mna si uzasne vystihol emociu toho, co si videl. Ked som teraz rano otvorila web a nasla tam toto, okamzite to uputalo moju pozornost a povedala som si "ake krasne rano"
 
hladacvody
2011-11-13 09:27:54
gratulujem,tak to vyslo super,som z toho uleteny.....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
transporti686
2011-11-13 09:23:54
Prepáč ale tvoj výtvor sa fakt dá brať len ako úlet. Kompozične sa mi to nepáči vôbec. Čo tu je vlastne hlavný objekt, na ktorý sa mám pozerať? žeby rozmazaný vták, ktorý je v strede fotky, je malý a utopené v rozmazanom pozadí ešte aj s odrazom vo vode, alebo si mám myslieť, že krajina s pekným odrazom, ale to by si ju asi nerozmazával a nepokazil by si to pridaním malého vtáka do stredu fotky. Prepáč, že sa toto stalo foto dňa-ľudia mali by ste sa prebudiť. Nevravím, že ako pokus o niečo nezvyčajné, je táto fotka zlá, ale foto dňa, to nie.
 
brki
2011-11-13 09:21:30
toto sa Ti podarilo, trošku sa mi zdajú na oblohe deformácie asi po kompresii, ale je to čímsi zaujímavé. Toto si viem predstaviť v čb
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
bonifacko
2011-11-13 09:14:16
No, da sa.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
hall
2011-11-13 09:03:14
hodnota diela je nesporná
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
denySK
2011-11-13 08:14:57
mne to naopak pride strasne tmave, ten bocian ci ktory šlak je sedy (uvital by som bieleho), vertikalnemu rozmazaniu taktiez nerozumiem, o paning urcite nejde, teda pokial tie vtaky neštartuju kolmo nahor
 
soms
2011-11-13 07:55:30
Zadarilo sa :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
markato1
2011-11-13 07:45:22
je mi jedno akym sposobom toto vzniklo,ale ako dielo je to super..
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Helen1
2011-11-12 21:45:54
krása
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
walde
ocenenie redakciou 2011-11-12 21:39:16
Miki, či už montáž alebo nie, parádna vecička...až na isté nedostatky na oblohe
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-11-12 20:58:43
posobive, tvoje foto su vždy niecim ine co je moc zaujimave :)
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
kozakm
2011-11-12 20:38:53
složené ze dvou fotek, bylo to nutné?
 
peker
2011-11-12 20:22:47
to je super
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-11-12 20:21:47
takže keď do popisu napíšeš ..ďalší môj úlet.....to znamená že do tém patrí...montáž, koláž..alebo experiment?...či ako....lebo napríklad niekto menej skúsený..alebo neskúsený..si pomyslí, že si to odfotil jedným obrázkom ..a povie si to je ale total šupa moment to takto sfotiť...a možno si to fakt takto odfotil,ja neviem...som neskúsený...a preto sa mi pri takýchto typoch fotiek mimoriadne žiada vypísať správne kolónku ..témy.
 
Lacus78
2011-11-12 20:15:05
wau, parádne foto.gratulujem:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Optimal
2011-11-12 20:00:53
uletené :D
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
Kvietok
2011-11-12 19:24:40
páči
 
Anena
2011-11-12 18:48:10
Fajn zaber.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-12 18:27:37
Trochu bláznivé - pretiehnutie pozadia v smere vertikálnom, let vtáka v smere horizontálnom, i keď práve zmrazenom... A možno práve to upúta pohľad diváka... :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Ivan .
2011-11-12 17:37:17
+++
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Belial5
2011-11-12 16:42:46
Pekný záber.Škoda, že volavka nieje trošku jasnejšia
 
mkosztura
2011-11-12 15:00:18
príspevok od: b0baz
Paráda, u mňa výborná. Trošku tmavšia sa mi zdá, ale ak to bol zámer - ok. Zaujala.
Ďík
 
b0baz
2011-11-12 14:59:13
Paráda, u mňa výborná. Trošku tmavšia sa mi zdá, ale ak to bol zámer - ok. Zaujala.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
 


Technika: Pentax K-5, Pentax K-7, Pentax K-3,

Objektívy: Pentax 55mm F1.4 SDM smc DA, Pentax smc P-DA 18-55mm f/3.5-5.6, Pentax smc DA 55-300 mm F4,0-5,8 ED, Sigma 70mm f/2.8 EX DG, Tamron 10-24mm F/3.5-4.5 AF SP DI II LD, Sigma APO 150-500mm F5-6.3 DG OS HSM,

Fotoaparát: Pentax K-5
Pridané: 2011-11-12 14:51:39
Na kritiku: 2011-11-12 14:52:28
Miesto:
Témy: emócie, montáž / koláž
alebo ďalši môj úlet