Skrížená cesta 2

Body: 79.33    Videnia: 1439    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-22 18:39:48
Aha, stĺpu niet... :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-22 18:38:57
príspevok od: Peter Svoboda
Som si pozrel všetky verzie Vlado, urobil si kus práce, na každej verzii bolo sympatické niečo, na prvej tá kompozičná momentkovosť z toho na mňa išla, na druhej farbičky a tu technická a kompozičná prepracovanosť.Len taký maličký nápad som dostal, lebo mníška v malom náhľade moc nevynikne, či by nebolo fajn skúsiť, vybrať jej šaty a selektívne ich rapídne zmeniť na čierne,ale samozrejme nechať plasticitu, tým by sa stala bez najmenšieho hľadania hlavným ťahákom na oko.., si myslím teda Celkovo dobré práce sú to
Ty radíš čierne rúcho, ja som radil biele... Vlado si teraz bude musieť hodiť mincou... Alebo niečo urobiť biele a niečo čierne...
vlado, stáva sa z teba softič, ale vydarená úprava je to...
A teraz šup do bodovacieho okienka...
 
mato73
2011-11-20 13:02:21
táto je pekná, postavy tam pasujú
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
walde
ocenenie redakciou 2011-11-15 22:55:35
príspevok od: Peter Svoboda
Som si pozrel všetky verzie Vlado, urobil si kus práce, na každej verzii bolo sympatické niečo, na prvej tá kompozičná momentkovosť z toho na mňa išla, na druhej farbičky a tu technická a kompozičná prepracovanosť.Len taký maličký nápad som dostal, lebo mníška v malom náhľade moc nevynikne, či by nebolo fajn skúsiť, vybrať jej šaty a selektívne ich rapídne zmeniť na čierne,ale samozrejme nechať plasticitu, tým by sa stala bez najmenšieho hľadania hlavným ťahákom na oko.., si myslím teda Celkovo dobré práce sú to
Vďaka Peter za zastavenie, ten nápad s tými šatami určite skúsim...vážim si že si si našiel čas
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-11-15 22:06:37
Som si pozrel všetky verzie Vlado, urobil si kus práce, na každej verzii bolo sympatické niečo, na prvej tá kompozičná momentkovosť z toho na mňa išla, na druhej farbičky a tu technická a kompozičná prepracovanosť.Len taký maličký nápad som dostal, lebo mníška v malom náhľade moc nevynikne, či by nebolo fajn skúsiť, vybrať jej šaty a selektívne ich rapídne zmeniť na čierne,ale samozrejme nechať plasticitu, tým by sa stala bez najmenšieho hľadania hlavným ťahákom na oko.., si myslím teda Celkovo dobré práce sú to
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
bacil2
2011-11-14 23:41:35
prima! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
zola
2011-11-14 23:08:30
vyborne, zda sa, ze si narovnaval linie, aby si korigoval siroke ohnisko
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
walde
ocenenie redakciou 2011-11-14 11:22:24
príspevok od: SteveS
Porovnal som všetky tri verzie, to bola fuška, lebo ani jednui neviem prehlasiť za svojho víťaza a musím na každú napísaťč čo sa mi na nej páči/nepáči. ... Najviac by som preferoval asi farebnú, no tá má žiaľ ešte plus mínusy ktoré si už odstránil na BW verziách. Na farebnej všetko vyzerá prirodzene, škoda že ju nemáš ešte vyrovnanú a vyretušovanú. Kompozičné nedeostatky a prvky navyše jej uberajú hodne na impacte a BW orezané verzie okamžite viac vťahujú do deja, nie je tam nič čo nemá byť. Ale farebná svojou kresbou a celkove expozične vyzerá najprirodzenejšie a najvyrovnanejšie, po úprave by som bol za ňu. ... A ešte konkrétne aj k BW ... Na prvej sa možno nie najvhodnejším prevodom stratila (už na farebnej verzii beztak jemná) kresba vo svetlých partiách (nebo, strecha, zvislé svetlé pruhy na hlavnej veži, medzery v murive) a to ju robí nevýraznejšou ako ostatné. Na druhej, na HDR verzii toto všetko čo predošlej BW chýba je naopak výrazne vykreslené, ale žiaľ ja nie som moc fanúšikom výraznejších kontrastných umelých HDR a tu už bez prečítania popisu či komentov hneď na prvý pohľad vo mne naskočil dojem kvázy otázka "asi flakaté hdr ?" ... tomu dojmu napomohli príliš flakato kontrastné nebo ( vráli zvykne byť tmavá dramatická obloha spravidla jednoliatejšia s veľkými mrakmi a naopak veľa na drobno nahustených obláčikov do chuchvalcov býva na svetlejšej jemnejšej oblohe) a dolná časť rovnako flakatá, kde nevinne na tom dojme participujú prirodzené flaky od tieńov z koruny stromu pod ním aj vedľa neho. Výrazný kontrast v budove by bez flakatého neba a súčasných flakov od tieńov bol plusom, no pre všetko spoločne sa mne zaradzuje táto fotku až za serióznejšie verzie. Inak nikomu záľubu v softových výrazných hdr neberiem, ale u mńa pocitová flakatosť fotky znižuje jej hodnotu. ... Tak Vlado, diváka si nevyberieš, narobíš sa ako kôň, verzií na výber a nakoniec ti ešte aj to všetko lne skritizujú :-) prosím o prepáčenie, snaha bola reagovať ;-) Inak obe postavičky super pasujú do fotky a oživujú ju. S hodnotením impactu som váhal, ale v zásade to čo som popisoval boli len nuansie troch verzií, nejde o vyslovene škaredo flakaté hdr ktoré by som hned zavrel ale neporovnávajúc, v podstate stále ešte o dobrú fotku a relatívne jemné hdr iba s náznakmi toho čo u softowých HDR nemám rád.
Ahoj Števo, ďakujem Ti za zastavenie a podrobný komentár. Veľmi si vážim že aj napriek tomu že času je málo si sa pristavil. Vlastne, keď som si v soboru večer našiel trochu času a poposúval sem viaceré alternatívy tejto foto, myslel som pri tom ako by si to urobil ty, čo by si dal do popisov atď...
...ako som už napísal: chýbajú tu také pohľady a kritiky aké si bol písaval ty pod veľa fotiek v minulosti a mnohým pomáhali rozmýšľať ... o to viac som rád že si sem zablúdil a našiel si čas, vďaka ti za to.
 
Marcel Rebro
2011-11-14 10:19:20
dramatickejsia, kontrastnejsia ... taketo mam rad
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
dragonn
2011-11-14 07:56:41
komentarov bolo dost, ja len dodam ze sa mi paci :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-11-14 06:28:47
príspevok od: Koma
joj, len by som Ťa nerád ,,mýlil,,...vyjadrujem sa skorej pocitovo a čo a ako na mňa pôsobí - a to sú subjektívne záležitosti ....Števo tiež ale on má navrch kopeckopec praktických dlhoročných skúseností - ono čo píšeš s tou ,,poslednou dobou,, ..ano, myslím aj ja že sa kríza šíri....priniesla so sebou kopec existenčných problémov, tak možno nie je času sa tu ,,bavkať,, ...momentálne sú asi prioritné iné životne dôležité záležitosti pre mnohých - nálady a vyhliadky nie sú bohvie aké...aj ja sa priznám, že sem momentálne chodím akoby zo zotrvačnosti - niekedy si dám fakt minipauzu ale potom som zase tuna - chýba mi to - fotografia a ľudia s ňou spojený sú čarovná ,,vecička,,..........a inak, aj Števovi som to písal zrovna dneska pod poslednou foto čo má Sese v galérke.....portál je málo živý hlavne v piatok , sobotu...až hádam do nedele poobedia...potom znova akoby ožil....myslím že je to teraz prirodzené, ľudia chodia von - užiť si posledné pekné jesenné dni....prídu dlhé zimné večery a bude zase plný lokál a živo ..aspoň myslím ...teda dúfam....tak príjemnú nedeľu želám a Vďaka Ti.
Vďaka pane, sympatie a vážnosť k vašim komentom platia aj z druhej strany Aj ja sem chodím len zo zotrvačnosti a kvôli pár ľuďom ktorých rád sledujem fotkovo či komentovo, ale času žiaľ nieéééto
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-11-14 06:26:39
príspevok od: mato.draho
V poslednom čase tu sledujem trendy v štýle "upravené podľa priania XYZ". No neviem, či je práve toto dobrá cesta... Prvá verzia mala niečo do seba. Zaujala, aj keď som ju neokomentoval. Bola to jednoduchá, priama fotka s myšlienkou. Ok, obloha bola možno svetlá. No a čo? Who cares?
Toto to mi pripadá už príliš vysoftené, hoci štruktúry na kostole sú lepšie čitateľné. Ale obloha vyslovene ruší, rovnako tmavé špičky veží. Na druhej strane sa cení, že si neprezliekol mníšku a chlapíka neobral o majetok
Mato je pravdou že človek má zostať sám sebou pri tvorbe, ale ja osobne rád zostávam sám sebou a pri tom mám rovnaké tendencie ako Vlado, rád spoznávam iných názory a spektrum a neraz sa mi stalo že ma presvedčili a pritom ešte nebolo zmenené moje ja. Jednoducho niekedy čosi robíme povrchne, niekedy zas sme ovplyvnení postupným pridávaním a prikladaním do PP či už farbičiek či kontrastu že sa prejeme a necítime to že sme už za serióznou hranicou ktorú tiež preferujem napriek tomu že mám rád živé a sýte teplé farby. A konečnom dôsledku je aj veľký rozdiel od tém, krajina čo s anajviac približuje kvalitnému špičkovému kalendáru a pohľadnici má vyššiu hodnotu ako čosi kdesi uprostred a názory ľudí pomáhajú odhaľovať určité nedostatky. Myslím že vypozeraného a vyprofilovaného fotografa už iné názory nezmenia vo svojom kompozičnom a pocitovom videní, ale pomôžu vyladiť nejaké naozaj "kvázy" nedostatky Iné je to už vo výtvarno umeleckej oblasti, ale ešte aj tam si názory iných osobne rád prečítam. Napr. mám rád aj úplne rozmazané veci a mám ich veľmi veľa nafotené a tu lne ledva čosi pridané ale kritika na tto vo mne nikdy nezmení obľubu k tomuto smeru. Názory vždy rád čítam a preto sem tam aj píšem, len ten čas už nie je ani u mńa.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-11-14 06:20:18
Heh, mal som to otvorené od večera keď som došiel z Alp a bol tu len Ľubov koment a písal až teraz ráno a ešte tie zvyšné komenty teda nevidel. Takže ďakujem že na mńa v dobrom spomínate, aká náhoda že som toto všetko písal nevyprovokovaný komentami, len čiste popisom že si Ľuba nabádal pozrieť akési hdr a ja som už myšlienkovo dumal o tomto že to bufde jednoznačne hdr, nie len lokálna úprava.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2011-11-14 06:14:05
Porovnal som všetky tri verzie, to bola fuška, lebo ani jednui neviem prehlasiť za svojho víťaza a musím na každú napísaťč čo sa mi na nej páči/nepáči. ... Najviac by som preferoval asi farebnú, no tá má žiaľ ešte plus mínusy ktoré si už odstránil na BW verziách. Na farebnej všetko vyzerá prirodzene, škoda že ju nemáš ešte vyrovnanú a vyretušovanú. Kompozičné nedeostatky a prvky navyše jej uberajú hodne na impacte a BW orezané verzie okamžite viac vťahujú do deja, nie je tam nič čo nemá byť. Ale farebná svojou kresbou a celkove expozične vyzerá najprirodzenejšie a najvyrovnanejšie, po úprave by som bol za ňu. ... A ešte konkrétne aj k BW ... Na prvej sa možno nie najvhodnejším prevodom stratila (už na farebnej verzii beztak jemná) kresba vo svetlých partiách (nebo, strecha, zvislé svetlé pruhy na hlavnej veži, medzery v murive) a to ju robí nevýraznejšou ako ostatné. Na druhej, na HDR verzii toto všetko čo predošlej BW chýba je naopak výrazne vykreslené, ale žiaľ ja nie som moc fanúšikom výraznejších kontrastných umelých HDR a tu už bez prečítania popisu či komentov hneď na prvý pohľad vo mne naskočil dojem kvázy otázka "asi flakaté hdr ?" ... tomu dojmu napomohli príliš flakato kontrastné nebo ( vráli zvykne byť tmavá dramatická obloha spravidla jednoliatejšia s veľkými mrakmi a naopak veľa na drobno nahustených obláčikov do chuchvalcov býva na svetlejšej jemnejšej oblohe) a dolná časť rovnako flakatá, kde nevinne na tom dojme participujú prirodzené flaky od tieńov z koruny stromu pod ním aj vedľa neho. Výrazný kontrast v budove by bez flakatého neba a súčasných flakov od tieńov bol plusom, no pre všetko spoločne sa mne zaradzuje táto fotku až za serióznejšie verzie. Inak nikomu záľubu v softových výrazných hdr neberiem, ale u mńa pocitová flakatosť fotky znižuje jej hodnotu. ... Tak Vlado, diváka si nevyberieš, narobíš sa ako kôň, verzií na výber a nakoniec ti ešte aj to všetko lne skritizujú :-) prosím o prepáčenie, snaha bola reagovať ;-) Inak obe postavičky super pasujú do fotky a oživujú ju. S hodnotením impactu som váhal, ale v zásade to čo som popisoval boli len nuansie troch verzií, nejde o vyslovene škaredo flakaté hdr ktoré by som hned zavrel ale neporovnávajúc, v podstate stále ešte o dobrú fotku a relatívne jemné hdr iba s náznakmi toho čo u softowých HDR nemám rád.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
fotografik
2011-11-13 12:07:21
Bože,k tobě blíž....Pekná fotka :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
walde
ocenenie redakciou 2011-11-13 12:03:12
príspevok od: ivans
zablúdil som bohužiaľ najprv do komentov, keďže bola v popise "upútavka" na predchádzajúce foto a dovolím si k téme niečo tiež povedať: podľa mňa v prípade tohto druhu fotky nehrá obloha, retuš takú významnú rolu, ako sa to tu rieši, toto nie krajinkárska foto, kde by som to bral. Táto fotka je momentka, je bližšie k street foto ako ku krajine. Tu je podľa mňa podstatne dôležitejší príbeh, nie dekórum. Takže jemne nesúhlasím so S. Strateným a teapackom, aj keď sú pre pre mňa nedostihnuteľná špička, zdrojom múdra pri fotení a ich fotky potešením pre moje oči.
pekne si to napísal...dík za zastavenie
 
ivans
2011-11-13 11:55:14
príspevok od: mato.draho
V poslednom čase tu sledujem trendy v štýle "upravené podľa priania XYZ". No neviem, či je práve toto dobrá cesta... Prvá verzia mala niečo do seba. Zaujala, aj keď som ju neokomentoval. Bola to jednoduchá, priama fotka s myšlienkou. Ok, obloha bola možno svetlá. No a čo? Who cares?
Toto to mi pripadá už príliš vysoftené, hoci štruktúry na kostole sú lepšie čitateľné. Ale obloha vyslovene ruší, rovnako tmavé špičky veží. Na druhej strane sa cení, že si neprezliekol mníšku a chlapíka neobral o majetok
pod to sa podpíšem aj ja
 
ivans
2011-11-13 11:54:47
zablúdil som bohužiaľ najprv do komentov, keďže bola v popise "upútavka" na predchádzajúce foto a dovolím si k téme niečo tiež povedať: podľa mňa v prípade tohto druhu fotky nehrá obloha, retuš takú významnú rolu, ako sa to tu rieši, toto nie krajinkárska foto, kde by som to bral. Táto fotka je momentka, je bližšie k street foto ako ku krajine. Tu je podľa mňa podstatne dôležitejší príbeh, nie dekórum. Takže jemne nesúhlasím so S. Strateným a teapackom, aj keď sú pre pre mňa nedostihnuteľná špička, zdrojom múdra pri fotení a ich fotky potešením pre moje oči.
 
walde
ocenenie redakciou 2011-11-13 10:55:23
príspevok od: mato.draho
V poslednom čase tu sledujem trendy v štýle "upravené podľa priania XYZ". No neviem, či je práve toto dobrá cesta... Prvá verzia mala niečo do seba. Zaujala, aj keď som ju neokomentoval. Bola to jednoduchá, priama fotka s myšlienkou. Ok, obloha bola možno svetlá. No a čo? Who cares?
Toto to mi pripadá už príliš vysoftené, hoci štruktúry na kostole sú lepšie čitateľné. Ale obloha vyslovene ruší, rovnako tmavé špičky veží. Na druhej strane sa cení, že si neprezliekol mníšku a chlapíka neobral o majetok
...ďakujem Ti za zastavenie a názor...chcel som trochu rozprúdiť diskusiu, v poslednej dobe sa tu dosť málo diskutuje pod fotografiami...sám som zástancom len minimálnych úprav a toto som pojednal skôr ako výnimku...vyskúšal som novú funkciu v Zoner 14 - HDR mapovaním tonality
 
mato.draho
2011-11-13 10:19:05
V poslednom čase tu sledujem trendy v štýle "upravené podľa priania XYZ". No neviem, či je práve toto dobrá cesta... Prvá verzia mala niečo do seba. Zaujala, aj keď som ju neokomentoval. Bola to jednoduchá, priama fotka s myšlienkou. Ok, obloha bola možno svetlá. No a čo? Who cares?
Toto to mi pripadá už príliš vysoftené, hoci štruktúry na kostole sú lepšie čitateľné. Ale obloha vyslovene ruší, rovnako tmavé špičky veží. Na druhej strane sa cení, že si neprezliekol mníšku a chlapíka neobral o majetok
 
rbr69
2011-11-13 09:56:04
príspevok od: Matúš Koprda
wOw, tak teraz sa moc nezhodneme - obrubník vpravo - takto mi to ide viac... takisto obloha...
Na tejto verzii mi trocha prekáža už ten mikrokontrast hlavne na spodnej časti fotky - rozmýšlam nad tým, ako by to vyzeralo - horná polovica z tejto úpravy, dolná z pôvodnej čb... Pre mňa asi najlepšie tento kompromis (:
a ja by som zasa bral opacne garde, spodok z tejto mozno jemnejsi, ale skor tento a hornu cast z povodnej nepredramatizovavat tu oblohu ... pre mna tu ide hlavne o tu architekturu a spodok, a tak touto upravou si ju viem lepsie prezriet, nez tou pred ... ta obloha s tmavymi miestami ma skor rusi
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-11-13 00:06:04
príspevok od: Matúš Koprda
wOw, tak teraz sa moc nezhodneme - obrubník vpravo - takto mi to ide viac... takisto obloha...
Na tejto verzii mi trocha prekáža už ten mikrokontrast hlavne na spodnej časti fotky - rozmýšlam nad tým, ako by to vyzeralo - horná polovica z tejto úpravy, dolná z pôvodnej čb... Pre mňa asi najlepšie tento kompromis (:
len som spomenul že mi ...neprekážal ....osobne by mi najviac vyhovovala pravdepodobne verzia niekde medzi nimi dvoma...čo sa toho stmavenia a kontrastu týka.
 
Matúš Koprda
2011-11-12 23:59:37
príspevok od: Koma
HMM....pekne si hore na oblohe ,,pridusil,, atmosféru...táto ma malý kúsok viacej berie, ale musím povedať akoby ma to tmavé – to čo sa stmavilo oproti predošlej.. na oblohe na druhej strane kus rozptyľovalo od diania čo dole prebieha...akoby sa mi to tam zrazu nejako očmo križovalo a behám od neba dole a zas hore – tam tá bola pokludnejšia a taká na pohľad jednoznačnejšia ...mne osobne ten ,,obrubník,, či čo to tam bolo vľavo pri okraji neprekážal...zdá sa mi že tak okrajom , mierne šikmo zbiehavo do fotky do pozadia priestorom viedol k tam tej budove...a tak fajn akurát do brány čiernej malej klenbovej – ako do tunela zrovna akoby vchádzal......som rád , naozaj som rád že si sa nedal nahovoriť od Stana na retuš toho kufra.....bez neho by to nebolo ono myslím....páči sa mi ten kontrast ako sa pajko s ním vlečie a akoby ťažkopádne vrávoral...a ona tak svižne ide s taštičkou malou v dlani ( to čo som Ti písal pod tou dnešnou čo máš na kritike) .....teraz som zbadal že hore na tej vežičke okrúhlej v strede foto - pod tou špicatou strechovežou ..tak na jej pravom okraji Ti sedí voľajaký ,,motýľ,, obrovský..do neba má roztiahnuté krídelká...z vežičky oblúkovej tak bokom vpravo trčí
wOw, tak teraz sa moc nezhodneme - obrubník vpravo - takto mi to ide viac... takisto obloha...
Na tejto verzii mi trocha prekáža už ten mikrokontrast hlavne na spodnej časti fotky - rozmýšlam nad tým, ako by to vyzeralo - horná polovica z tejto úpravy, dolná z pôvodnej čb... Pre mňa asi najlepšie tento kompromis (:
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-11-12 22:36:45
príspevok od: walde
Vďaka Ľuboš, že si sa pristavil a svoj názor podrobne popísal, veľmi si to cením...ty si tu jeden z naj-pozornejších čitateľov celej plochy fotografie...čo som na tebe vždy obdivoval...a preto aj tvoj názor som vždy do úvahy "silno" bral ... čo sa týka týchto porovnávačiek... chýba mi tu Steves a jeho schopnosť podrobne vysvetľovať čo ako a kde upravil a jeho vlastnosť druhým podrobne popísať ako čo mali či mohli... a celkovo sa mi tento portál taký málo živý v poslednej dobe zdá...možno sa kríza aj sem šíri ...tak sa snažím trochu vody rozhýbať a diskusie provokovať...rád som že si tu tiež a teším sa že si môžme takto názory vymieňať...pekný večer...
joj, len by som Ťa nerád ,,mýlil,,...vyjadrujem sa skorej pocitovo a čo a ako na mňa pôsobí - a to sú subjektívne záležitosti ....Števo tiež ale on má navrch kopeckopec praktických dlhoročných skúseností - ono čo píšeš s tou ,,poslednou dobou,, ..ano, myslím aj ja že sa kríza šíri....priniesla so sebou kopec existenčných problémov, tak možno nie je času sa tu ,,bavkať,, ...momentálne sú asi prioritné iné životne dôležité záležitosti pre mnohých - nálady a vyhliadky nie sú bohvie aké...aj ja sa priznám, že sem momentálne chodím akoby zo zotrvačnosti - niekedy si dám fakt minipauzu ale potom som zase tuna - chýba mi to - fotografia a ľudia s ňou spojený sú čarovná ,,vecička,,..........a inak, aj Števovi som to písal zrovna dneska pod poslednou foto čo má Sese v galérke.....portál je málo živý hlavne v piatok , sobotu...až hádam do nedele poobedia...potom znova akoby ožil....myslím že je to teraz prirodzené, ľudia chodia von - užiť si posledné pekné jesenné dni....prídu dlhé zimné večery a bude zase plný lokál a živo ..aspoň myslím ...teda dúfam....tak príjemnú nedeľu želám a Vďaka Ti.
 
walde
ocenenie redakciou 2011-11-12 22:20:51
príspevok od: Koma
HMM....pekne si hore na oblohe ,,pridusil,, atmosféru...táto ma malý kúsok viacej berie, ale musím povedať akoby ma to tmavé – to čo sa stmavilo oproti predošlej.. na oblohe na druhej strane kus rozptyľovalo od diania čo dole prebieha...akoby sa mi to tam zrazu nejako očmo križovalo a behám od neba dole a zas hore – tam tá bola pokludnejšia a taká na pohľad jednoznačnejšia ...mne osobne ten ,,obrubník,, či čo to tam bolo vľavo pri okraji neprekážal...zdá sa mi že tak okrajom , mierne šikmo zbiehavo do fotky do pozadia priestorom viedol k tam tej budove...a tak fajn akurát do brány čiernej malej klenbovej – ako do tunela zrovna akoby vchádzal......som rád , naozaj som rád že si sa nedal nahovoriť od Stana na retuš toho kufra.....bez neho by to nebolo ono myslím....páči sa mi ten kontrast ako sa pajko s ním vlečie a akoby ťažkopádne vrávoral...a ona tak svižne ide s taštičkou malou v dlani ( to čo som Ti písal pod tou dnešnou čo máš na kritike) .....teraz som zbadal že hore na tej vežičke okrúhlej v strede foto - pod tou špicatou strechovežou ..tak na jej pravom okraji Ti sedí voľajaký ,,motýľ,, obrovský..do neba má roztiahnuté krídelká...z vežičky oblúkovej tak bokom vpravo trčí
..musel som sa pozrieť na veľkú foto, či tam naozaj nesedí nejaký "motýľ obrofský", ale keďže sme v Poľsku, je to len časť ďalšieho kríža čo sa tam ukazuje asi z veže ktorá je prekrytá...
 
Ivan .
2011-11-12 22:16:59
super , toto je myslím ešte lepšie...................pekná dráma
 
walde
ocenenie redakciou 2011-11-12 22:12:11
príspevok od: Koma
HMM....pekne si hore na oblohe ,,pridusil,, atmosféru...táto ma malý kúsok viacej berie, ale musím povedať akoby ma to tmavé – to čo sa stmavilo oproti predošlej.. na oblohe na druhej strane kus rozptyľovalo od diania čo dole prebieha...akoby sa mi to tam zrazu nejako očmo križovalo a behám od neba dole a zas hore – tam tá bola pokludnejšia a taká na pohľad jednoznačnejšia ...mne osobne ten ,,obrubník,, či čo to tam bolo vľavo pri okraji neprekážal...zdá sa mi že tak okrajom , mierne šikmo zbiehavo do fotky do pozadia priestorom viedol k tam tej budove...a tak fajn akurát do brány čiernej malej klenbovej – ako do tunela zrovna akoby vchádzal......som rád , naozaj som rád že si sa nedal nahovoriť od Stana na retuš toho kufra.....bez neho by to nebolo ono myslím....páči sa mi ten kontrast ako sa pajko s ním vlečie a akoby ťažkopádne vrávoral...a ona tak svižne ide s taštičkou malou v dlani ( to čo som Ti písal pod tou dnešnou čo máš na kritike) .....teraz som zbadal že hore na tej vežičke okrúhlej v strede foto - pod tou špicatou strechovežou ..tak na jej pravom okraji Ti sedí voľajaký ,,motýľ,, obrovský..do neba má roztiahnuté krídelká...z vežičky oblúkovej tak bokom vpravo trčí
Vďaka Ľuboš, že si sa pristavil a svoj názor podrobne popísal, veľmi si to cením...ty si tu jeden z naj-pozornejších čitateľov celej plochy fotografie...čo som na tebe vždy obdivoval...a preto aj tvoj názor som vždy do úvahy "silno" bral ... čo sa týka týchto porovnávačiek... chýba mi tu Steves a jeho schopnosť podrobne vysvetľovať čo ako a kde upravil a jeho vlastnosť druhým podrobne popísať ako čo mali či mohli... a celkovo sa mi tento portál taký málo živý v poslednej dobe zdá...možno sa kríza aj sem šíri ...tak sa snažím trochu vody rozhýbať a diskusie provokovať...rád som že si tu tiež a teším sa že si môžme takto názory vymieňať...pekný večer...
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-11-12 22:02:48
HMM....pekne si hore na oblohe ,,pridusil,, atmosféru...táto ma malý kúsok viacej berie, ale musím povedať akoby ma to tmavé – to čo sa stmavilo oproti predošlej.. na oblohe na druhej strane kus rozptyľovalo od diania čo dole prebieha...akoby sa mi to tam zrazu nejako očmo križovalo a behám od neba dole a zas hore – tam tá bola pokludnejšia a taká na pohľad jednoznačnejšia ...mne osobne ten ,,obrubník,, či čo to tam bolo vľavo pri okraji neprekážal...zdá sa mi že tak okrajom , mierne šikmo zbiehavo do fotky do pozadia priestorom viedol k tam tej budove...a tak fajn akurát do brány čiernej malej klenbovej – ako do tunela zrovna akoby vchádzal......som rád , naozaj som rád že si sa nedal nahovoriť od Stana na retuš toho kufra.....bez neho by to nebolo ono myslím....páči sa mi ten kontrast ako sa pajko s ním vlečie a akoby ťažkopádne vrávoral...a ona tak svižne ide s taštičkou malou v dlani ( to čo som Ti písal pod tou dnešnou čo máš na kritike) .....teraz som zbadal že hore na tej vežičke okrúhlej v strede foto - pod tou špicatou strechovežou ..tak na jej pravom okraji Ti sedí voľajaký ,,motýľ,, obrovský..do neba má roztiahnuté krídelká...z vežičky oblúkovej tak bokom vpravo trčí
 
Helen1
2011-11-12 21:43:56
nádhera...šup s ňou do súťaže
 
 


Technika: Canon EOS 5D MkIII, Canon PowerShot G16,

Objektívy: , Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM, Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM,

Clona: 4
Expozícia: 1/1,000.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 5D Mark II
Objektív: Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM
Ohnisko: 20 mm
Pridané: 2011-11-12 21:17:26
Na kritiku: 2011-11-13 08:37:41
Miesto:Wroclaw, Poľsko
Témy: čierno-biela fotografia, mesto, momentky
Albumy: Poľsko
alebo "Sisters´ Walk" ... ...prepracovaná verzia včera pridanej foto:

http://www.ephoto.sk/uzivatel/walde-traveller/fotografie/243313/skrizena-cesta/