Skalno-vodno-ľadový chaos

Body: 415.67    Videnia: 6102    Páči sa: 4

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
vader
2011-12-12 08:07:17
príspevok od: Stratený Stano
Nie, panovačný byť nie je v mojej povahe... Ale som prchký, to priznávam...
Som tiež alergický na reči o kamarátoch... a aj preto som reagoval na teba tak, ako som reagoval... Lebo každý jeden užívateľ portálu má rovnaké právo vybudovať si nejakú pozíciu, nejaké meno, nejaký okruh osôb, ktorým sa jeho fotky páčia... Nikto nie je v tomto smere obmedzovaný...

Ja som na portáloch už viac rokov (celkom sedem), pridal som stovky fotiek (celkom asi 650), napísal som tisíce komentárov (celkom asi 12 tisíc)... zabralo mi to množstvo času... Nie som hodnotiteľ typu - ty mi dáš sedmičky, ja ti dám sedmičky...
Prosím, cestu už vieš... pokiaľ je to ozaj o kamarátoch, tak takto nejako sa asi dajú získať...

Človek má právo mať svoj vlastný názor, ten ti vôbec nevyčítam. Ale nemá právo posudzovať názor iných... a myslieť si, že ten jeho je jediný správny... to je tá netolerancia a egoizmus...

Pekný deň prajem aj tebe...
Ja osobne tiez som zhovievajsi k fotkam koho poznam tak urcite by som ani tz. "rodinkarstvo" nezazlieval to ma ani nenapadlo , presne ako vravis ak si clovek vybuduje poziciu,meno je to uplne normalne ze ludia si zacnu jeho fotecky vsimat a ak to este aj vie tak je to uplne logicke
Janiesom fotograf a nema ani skusenosti s fotenim skoro ziadne , moj prispevok bol len o tom ze ostatne tvoje fotecky sa mi viac pacili ako tato ale som nepovedal ze je zla
Som posledny kto by mohol hodnotit nazor inych nemam ani ten svoj uceleny

vela peknych fotiek dalsich prajem
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-12-12 06:50:18
príspevok od: vader
No neviem ci egoista to necham na inych ale asi budem ked vravis
joj jaky panovacny
Neviem kde si vycital ze pisem ze sa to nema pacit inym pisal som ze mas lepsie ovela,asi si to vydedukoval z toho kamaratstva ,nepisal som ze zato ti davaaju bodiky je mi to suma fuk len vidim ze mas tu vela kamaratov to je vsetko
Ale asi to tak byva ze ak ma clovek VlastnY nazor je egoista a netolerantny
V kazdom pripade mas krasne fotky vidno ze to vies a ani praca s PS ti urcite nieje cudzia
Pekny den prajem
Nie, panovačný byť nie je v mojej povahe... Ale som prchký, to priznávam...
Som tiež alergický na reči o kamarátoch... a aj preto som reagoval na teba tak, ako som reagoval... Lebo každý jeden užívateľ portálu má rovnaké právo vybudovať si nejakú pozíciu, nejaké meno, nejaký okruh osôb, ktorým sa jeho fotky páčia... Nikto nie je v tomto smere obmedzovaný...

Ja som na portáloch už viac rokov (celkom sedem), pridal som stovky fotiek (celkom asi 650), napísal som tisíce komentárov (celkom asi 12 tisíc)... zabralo mi to množstvo času... Nie som hodnotiteľ typu - ty mi dáš sedmičky, ja ti dám sedmičky...
Prosím, cestu už vieš... pokiaľ je to ozaj o kamarátoch, tak takto nejako sa asi dajú získať...

Človek má právo mať svoj vlastný názor, ten ti vôbec nevyčítam. Ale nemá právo posudzovať názor iných... a myslieť si, že ten jeho je jediný správny... to je tá netolerancia a egoizmus...

Pekný deň prajem aj tebe...
 
vader
2011-12-12 06:29:08
príspevok od: Stratený Stano
Prečo si myslíš, že keď sa tebe foto nepáči a inému áno, že musí byť môj kamarát...? Zasa jeden egoista - čo sa mne nepáči, to by sa nemalo ani iným. Tolerancia je zrejme tvoja slabá stránka... Už sa konečne spamätajte ľudia...
No neviem ci egoista to necham na inych ale asi budem ked vravis
joj jaky panovacny
Neviem kde si vycital ze pisem ze sa to nema pacit inym pisal som ze mas lepsie ovela,asi si to vydedukoval z toho kamaratstva ,nepisal som ze zato ti davaaju bodiky je mi to suma fuk len vidim ze mas tu vela kamaratov to je vsetko
Ale asi to tak byva ze ak ma clovek VlastnY nazor je egoista a netolerantny
V kazdom pripade mas krasne fotky vidno ze to vies a ani praca s PS ti urcite nieje cudzia
Pekny den prajem
 
Špagetka
2011-11-23 00:33:29
..chaos to sice je, ale krasny...kedy sa mne podari takto odfotit vodicku...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mariohruby
2011-11-22 19:50:03
Super, ak sa mi podarí teiž by som chcel pocvakať nejakú vodu na Jánošíkových dierach ešte tento rok
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ariel 7
2011-11-20 14:47:52
WOW, toľko skvostov pokope...tá voda a tie kryštály mi berú dych
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Dedo
2011-11-19 19:31:36
Pekné farrbičky, pekný potôčikový chaos - len voda je nejaká vatová.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Frola
2011-11-17 20:20:44
príspevok od: Stratený Stano
Skúšal som ho odvaliť, aj Hery pomáhal, ale nešlo to, primrznutý bol...
tak jsem se dnes aspoň po Tvém komentu zasmála, asi dnes poprvé, dík
 
hoja
2011-11-17 19:19:49
Takýto chaos je veľmi príjemný. Farieb je tu, že by maliar závidel a krásne zachytený prúd vody vdýchol fotke živosť...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rbr69
2011-11-16 23:07:37
príspevok od: Peter Svoboda
Ak by všetci boli v rieke, nedalo by sa tam moc plávať, V takej tlačenici sa dá v prúde ľahšie aj utopiť...aaa lepší plavci by stratili tréningový priestor ...aj v živote je to tak veru,nie len na ephpote... Ďalšia vec je, ako toľko ľudí zamúti vodu, predstavil som si takú Gangu ...
povrchnost a nezucastnenost - tot vacsiny cnost ...
drzim sa pravidla nedat sa strhnut prudom, ale nepozerat nezucastnene, co sa vokol deje ...
 
sunajn
2011-11-16 22:59:48
Preto taký dlhý čas, lebo si si hriatô dával čó?
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-11-16 22:51:53
príspevok od: rbr69
necital som cele toto obsiahle vlakno, len som rolujuc nazrel do niektorych komentov ... preto nebodujem a ani mi nezalezi ake dostanem body, i ked viem, ze portalovym principom posunu foto je jej obodovanie ... koment je lepsi, koment je vzacnejsi ... komenty su nasim zrkadlom charakteru, treba si za nimi stat ... ale uprimne, asi koment vadera bol tym impulzom na moj vyjaveny nazor ... to aby som nechodil okolo horucej kase ... a ...
... a ani nehladim, na ktorej strane rieky stojim, bo ta co tu tecie, meni casto prud, casto niekoho strhne, casto niekoho utopi, niekto niekomu palicu poda, ale ... ale castejsie je, ze vaecsina sa kolo rieky v dave pozera ... tak ako v zivote
Ak by všetci boli v rieke, nedalo by sa tam moc plávať, V takej tlačenici sa dá v prúde ľahšie aj utopiť...aaa lepší plavci by stratili tréningový priestor ...aj v živote je to tak veru,nie len na ephpote... Ďalšia vec je, ako toľko ľudí zamúti vodu, predstavil som si takú Gangu ...
 
rbr69
2011-11-16 21:40:58
príspevok od: Stratený Stano
P.S. Rasťo, akosi mám divný pocit, že ani ty si nepochopil, o čom som s predošlým komentujúcim debatoval, no je mi ľúto, ja to už lepšie vyjadriť neviem a tak sa k tomu už nebudem vracať...
necital som cele toto obsiahle vlakno, len som rolujuc nazrel do niektorych komentov ... preto nebodujem a ani mi nezalezi ake dostanem body, i ked viem, ze portalovym principom posunu foto je jej obodovanie ... koment je lepsi, koment je vzacnejsi ... komenty su nasim zrkadlom charakteru, treba si za nimi stat ... ale uprimne, asi koment vadera bol tym impulzom na moj vyjaveny nazor ... to aby som nechodil okolo horucej kase ... a ...
... a ani nehladim, na ktorej strane rieky stojim, bo ta co tu tecie, meni casto prud, casto niekoho strhne, casto niekoho utopi, niekto niekomu palicu poda, ale ... ale castejsie je, ze vaecsina sa kolo rieky v dave pozera ... tak ako v zivote
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 21:10:51
P.S. Rasťo, akosi mám divný pocit, že ani ty si nepochopil, o čom som s predošlým komentujúcim debatoval, no je mi ľúto, ja to už lepšie vyjadriť neviem a tak sa k tomu už nebudem vracať...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 21:07:04
príspevok od: rbr69
Stano, kompozicny chaos zamerne foteny a pomenovany ... aj ked foteny uznavanym ephoto fotoamaterom nemusi byt po chuti kazdemu, preto roznorodost nazorov, to sa z fotky tohto typu dalo aj ocakavat ... produkujes fotky pre bezneho fotoamatera s narocnejsim (z jeho pohladu) postprocesom, kde retus objektov z Tvojej strany nie je problem, z dovodu dania dorazu na vyvazenost kompozicie, ktoru povazujes za spravnu ... preto odozvy aj negativne ... sam mozno vies a sem tam poukazujes na neblahe zvyklosti a praktiky komunity virualnych priatelstiev na fotoportaloch, kedy sa vytvaraju skupinky hladkania a sedmickovania ... nedavaj niektorym zle za kritiku to, ze poukazu na sedmickovanie a hladkanie ... skor to vidim ako plus, ze preukazu svoj nazor aj napriek v danom momente "vaecsiny" portalu ... si stary harcovnik, mas svoj vek a ucenie skromnosti a tolerancie by malo byt Tvojou cnostou a nenechat sa vyprovokovat prednostou ...
... ked to dokazes uvidis lahkost bytia ... mudrujem voci starsiemu, ale co uz
Mudruješ, Rasťo, mudruješ, no budem si stáť za svojim - neznášam, keď niekto odsúdi celú skupinu ľudí len preto, že ON má iný názor... Uvediem dva príklady (bez mien) z nedávnej doby: Jednému sa nepáčilo, že nejako čudne čosi na mojej foto vyzerá a preto si ON neváži nikoho, kto vyjadril pod foto plný bodový prídel... Druhý zasa poukazuje na to, že všetci ktorí dali inej fotke za full majú nízky prah estetična, lebo ON a jeho estetično to vníma ináč...
Predstav si, že ja by som sa verejne dotyčného opýtal, že prečo si vzal za ženu tú a tú, keď mne sa vôbec nepáči a je škaredá... A on ju napriek tomu miluje... Asi by ma nakopal do riti...

S negatívnymi reakciami na moje foto nemám problém, to som už písal, kľudne, ak to tak niekto vidí, môže foto zvoziť aj pod čiernu zem, ale nech nešpekuluje a neposmieva sa tým, ktorým sa foto páči... Tak ako mne nevadí a nezamýšľam sa a neklepem si na čelo, že má niekto za ženu blondínku , keď ja mám ryšavú... Možno blbý príklad, ale iný ma narýchlo nenapadol...
 
rbr69
2011-11-16 19:58:16
Stano, kompozicny chaos zamerne foteny a pomenovany ... aj ked foteny uznavanym ephoto fotoamaterom nemusi byt po chuti kazdemu, preto roznorodost nazorov, to sa z fotky tohto typu dalo aj ocakavat ... produkujes fotky pre bezneho fotoamatera s narocnejsim (z jeho pohladu) postprocesom, kde retus objektov z Tvojej strany nie je problem, z dovodu dania dorazu na vyvazenost kompozicie, ktoru povazujes za spravnu ... preto odozvy aj negativne ... sam mozno vies a sem tam poukazujes na neblahe zvyklosti a praktiky komunity virualnych priatelstiev na fotoportaloch, kedy sa vytvaraju skupinky hladkania a sedmickovania ... nedavaj niektorym zle za kritiku to, ze poukazu na sedmickovanie a hladkanie ... skor to vidim ako plus, ze preukazu svoj nazor aj napriek v danom momente "vaecsiny" portalu ... si stary harcovnik, mas svoj vek a ucenie skromnosti a tolerancie by malo byt Tvojou cnostou a nenechat sa vyprovokovat prednostou ...
... ked to dokazes uvidis lahkost bytia ... mudrujem voci starsiemu, ale co uz
 
kmotrík
2011-11-16 19:54:37
príspevok od: skonka
som chcela byť akože vtipná
som pochopil
 
zdeno v
2011-11-16 19:52:09
vôbec by som nepovedal, že bola fotená za tmy
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Buciak
2011-11-16 19:26:56
pekny chaos
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
markato1
2011-11-16 19:03:44
hm,tak toto sa mi velmo paci..super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
braňo.j
2011-11-16 18:26:19
príspevok od: Stratený Stano
Ja asi skonám, už je tu zas skonka...
 
braňo.j
2011-11-16 18:23:31
príspevok od: skonka
nie...to bolo : "Keď dá fotku Stratený, ostatní sú stratení... " ....ale vraj moc chválim, tak som odvtedy radšej ticho...
 
skonka
2011-11-16 18:11:23
príspevok od: kmotrík
,a je to tu
som chcela byť akože vtipná
 
peky
2011-11-16 17:52:28
Swarovského kryštály, malý kúsok kozmu, chaos vodno ľadový, skalu klzkú k tomu, pristavíš sa, podumáš, poďakuješ v duchu, že zas svet si „stratený“, objavil tu znovu... :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 17:28:44
príspevok od: arpi
Hlasim sa za virtualneho kamarata, ale to nic nemeni na veci ze fotografia sa mi paci :)
Pridelil som ti identifikačné šíslo IEK002358, prosím, nestratiť ho, na konci roka budú eDividendy...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 17:27:06
príspevok od: Frola
pořád se koukám na ten šutr vpředu, zavazí mi, barvy jsou krásné
Skúšal som ho odvaliť, aj Hery pomáhal, ale nešlo to, primrznutý bol...
 
reneva
2011-11-16 16:23:49
Tak toto si zabil :D.... velmi pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
arpi
2011-11-16 15:30:28
Hlasim sa za virtualneho kamarata, ale to nic nemeni na veci ze fotografia sa mi paci :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Frola
2011-11-16 15:21:23
pořád se koukám na ten šutr vpředu, zavazí mi, barvy jsou krásné
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
Danniell
2011-11-16 13:25:28
pekne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Matt83
ocenenie redakciou 2011-11-16 12:21:17
fajna mraziva
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
drecpy©photo
2011-11-16 12:16:30
ďalší skvost. vďaka použitej technológii záberu a kompo je v tom celkom slušný poriadok.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Dominik
2011-11-16 12:15:34
Už som skoro stiahol bodík, že to pôsobí trošku chaotcky, ale potom čítam názov ... reku to tak má byť :))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2011-11-16 12:01:18
technicky ok taká pohladnicovka
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 11:35:20
príspevok od: transporti686
to som napísal aj do komentára, že si si vybudoval meno, čo je dôležité a nie iba vo fotografii, aj inde, no neznamená to, že niekto nemôže napísať, že sa mu niečo od teba páči menej a niečo viac
Prepáč, ale vôbec si nepochopil - každý môže napísať, že sa mu moja foto nepáči a ja proti tomu nebudem nič mať, ale akým právom niekto (užívateľ Vader) posudzuje vkus ostatných a ak sa im moja foto páči, označuje ich za mojich kamarátov...??? To je podľa mňa maximálne netolerantné a ja sa zakaždým pýtam, či takýto užívateš má nejaký certifikát, aby mohol posudzovať názor ostatných a či ten jeho je vari európskym etalonóm...
Povedal som všetko, čo som chcel, idem do vane, už som tam mal byť dávno...
 
transporti686
2011-11-16 11:27:30
príspevok od: Stratený Stano
Čo sa týka môjho mena - nepriečim sa... Ale prečo si aj ty myslíš, že keď som pridal svoju prvú foto na portál (mimochodom Vivo v roku 2005) s podpisom Stratený, že boli ľudia nadšení...? Skôr naopak...
Momentálne mám na Vivo 523 foto na kritike a v súbore so zmazanými foto, včítane komentárov je ich 312... To boli tie prvé, za ktoré som bol v tých časoch sprdnutý tak, že keby som dnes niekomu napísal takú kritiku, tak je na portáli tornádo...
Nikomu nie je bránené vybudovať si meno, nech sa páči, hurá do toho...
to som napísal aj do komentára, že si si vybudoval meno, čo je dôležité a nie iba vo fotografii, aj inde, no neznamená to, že niekto nemôže napísať, že sa mu niečo od teba páči menej a niečo viac
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 11:17:52
príspevok od: transporti686
identitu mám jednu, reagoval som, lebo som predpokladal, že tvoj komentár ohľadom tolerancie a spamätajte sa ľudia patrí mne, pretože to moja tolerancia k nedávnej fotke dňa bola nízka...........možno som to trochu prehnal, ale môj názor som nezmenil.........počkám na tvoje ďalšie fotky tatier a prírody.
...OK, ja zasa čakám na tú podobnú foto s tretinou komentárov... rád by som si to porovnal...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 11:13:36
príspevok od: transporti686
Prepáč, ak sa ťa to dotklo, čo asi značne. O tvojej fotke som nenapísal ani kúsok, že je zlá, povedal som, že ostatné sa mi páčili viac a že tú boli fotky podobného typu a nedostali ani tretinu komentov ako tvoja je fakt............súčasťou tvojej fotografie je aj tvoja osobnosť a tvoje meno a ak povieš, že to vôbec nehrá svoju rolu, tak potom ťažko niečo na to povedať
Čo sa týka môjho mena - nepriečim sa... Ale prečo si aj ty myslíš, že keď som pridal svoju prvú foto na portál (mimochodom Vivo v roku 2005) s podpisom Stratený, že boli ľudia nadšení...? Skôr naopak...
Momentálne mám na Vivo 523 foto na kritike a v súbore so zmazanými foto, včítane komentárov je ich 312... To boli tie prvé, za ktoré som bol v tých časoch sprdnutý tak, že keby som dnes niekomu napísal takú kritiku, tak je na portáli tornádo...
Nikomu nie je bránené vybudovať si meno, nech sa páči, hurá do toho...
 
transporti686
2011-11-16 11:13:14
príspevok od: Stratený Stano
Nepoplietol si si trochu odpovede...? Táto reakcia nebola na tvoj komentár, ale na Vaderov... Alebo duplicitná identita...?
Môžem poprosiť link na nejakú podobnú foto...? lebo vodovky si prezerám rád a často a takú s podobnou úpravou som nevidel...
identitu mám jednu, reagoval som, lebo som predpokladal, že tvoj komentár ohľadom tolerancie a spamätajte sa ľudia patrí mne, pretože to moja tolerancia k nedávnej fotke dňa bola nízka...........možno som to trochu prehnal, ale môj názor som nezmenil.........počkám na tvoje ďalšie fotky tatier a prírody.
 
kmotrík
2011-11-16 11:05:25
príspevok od: skonka
nie...to bolo : "Keď dá fotku Stratený, ostatní sú stratení... " ....ale vraj moc chválim, tak som odvtedy radšej ticho...
,a je to tu
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 10:56:44
príspevok od: transporti686
Prepáč, ak sa ťa to dotklo, čo asi značne. O tvojej fotke som nenapísal ani kúsok, že je zlá, povedal som, že ostatné sa mi páčili viac a že tú boli fotky podobného typu a nedostali ani tretinu komentov ako tvoja je fakt............súčasťou tvojej fotografie je aj tvoja osobnosť a tvoje meno a ak povieš, že to vôbec nehrá svoju rolu, tak potom ťažko niečo na to povedať
Nepoplietol si si trochu odpovede...? Táto reakcia nebola na tvoj komentár, ale na Vaderov... Alebo duplicitná identita...?
Môžem poprosiť link na nejakú podobnú foto...? lebo vodovky si prezerám rád a často a takú s podobnou úpravou som nevidel...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-11-16 10:55:56
príspevok od: Stratený Stano
Máš veru čo závidieť, bombová inverzia bola, nebolo vidieť ani Vyšné Hágy... Ale hore parádne fučalo, idem sa ja bachnúť do vane, lebo dajaký som zamrznutý...
Tak tomu veri, tesim sa už na snimky, dufam ze sa one snami podelis ako vždy Pekný den .
 
transporti686
2011-11-16 10:53:23
príspevok od: Stratený Stano
Poznám už tvoj vkus a názor na farby... Možno mi neuveríš, ale táto foto vôbec, prízvukujem vôbec nie je farebne upravovaná. Ako som už spomínal vyššie, bol som prekvapený po vyvolaní rawu, čo za farby mi to vyliezli. Myslím si, že je to spôsobené ozaj dlhou expozíciou, keďže fotilo sa takmer ešte za tmy - pozerám do exifu - o 6.32 v lese - to je ešte hodne tmavo...
Nie, neberiem to v zlom...
Už samotné digitálne podanie môže zelenú urobiť inú aká je. To, že som na tvoju jednu fotku a predtým na jednu zámerne upravenú do farieb povedal, že to je moc farebné neznamená, že je tvoja práca zlá. Proste to je môj pohľad na jednu alebo dve fotky z tvojich xfotiek.........
 
transporti686
2011-11-16 10:47:21
príspevok od: Stratený Stano
Prečo si myslíš, že keď sa tebe foto nepáči a inému áno, že musí byť môj kamarát...? Zasa jeden egoista - čo sa mne nepáči, to by sa nemalo ani iným. Tolerancia je zrejme tvoja slabá stránka... Už sa konečne spamätajte ľudia...
Prepáč, ak sa ťa to dotklo, čo asi značne. O tvojej fotke som nenapísal ani kúsok, že je zlá, povedal som, že ostatné sa mi páčili viac a že tú boli fotky podobného typu a nedostali ani tretinu komentov ako tvoja je fakt............súčasťou tvojej fotografie je aj tvoja osobnosť a tvoje meno a ak povieš, že to vôbec nehrá svoju rolu, tak potom ťažko niečo na to povedať
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 10:37:26
príspevok od: skonka
ale to sa ti nerymuje .... som tu, ale fotku som nepridala, tak ziadne obavy .....inak fotka krasna, ale kedze chvalit mam zakazane, tak trochu mi vadi ten velky kamen....
Línie toho veľkého kameňa boli pre mňa dôležité, preto je aj kameň zaostrený...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 10:30:11
príspevok od: DEVOTEE
jasne ze nie ! dnes rano to muselo byt zujimave, prva namraza vsade na sromoch, zavidim ludm co sli dnes rno fotit a mali tu možnost )
Máš veru čo závidieť, bombová inverzia bola, nebolo vidieť ani Vyšné Hágy... Ale hore parádne fučalo, idem sa ja bachnúť do vane, lebo dajaký som zamrznutý...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 10:26:36
príspevok od: transporti686
Ostatné tvoje fotky sa mi páčili viac ako táto. Mám pocit, že je o dosť viac farbičková ako ostatné, zelená farba je pre mňa už hodne zelená. S kompozíciou si samozrejme mohol robiť, iba to čo vôbec bolo možné, keďže tam toho je hodne. Neber to prosím v zlom, zábery v podobnom duchu tu už boli a tiež dobré, ale vidno že si si svojími fotkami a prístupom vybudoval meno........čo je dôležité samozrejme.
Poznám už tvoj vkus a názor na farby... Možno mi neuveríš, ale táto foto vôbec, prízvukujem vôbec nie je farebne upravovaná. Ako som už spomínal vyššie, bol som prekvapený po vyvolaní rawu, čo za farby mi to vyliezli. Myslím si, že je to spôsobené ozaj dlhou expozíciou, keďže fotilo sa takmer ešte za tmy - pozerám do exifu - o 6.32 v lese - to je ešte hodne tmavo...
Nie, neberiem to v zlom...
 
MirekCek
2011-11-16 10:25:36
Sálá z toho ta atmosféra
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 10:18:56
príspevok od: vader
Prva foto asi co sa mi nepaci ,, od teba
zda sa mi to prilis kontrastne take obycajne na tvoje pomery , ale mas vela kamarotu tu jak vidim
odomna by to bola spica ale mas ovela krajsie
Prečo si myslíš, že keď sa tebe foto nepáči a inému áno, že musí byť môj kamarát...? Zasa jeden egoista - čo sa mne nepáči, to by sa nemalo ani iným. Tolerancia je zrejme tvoja slabá stránka... Už sa konečne spamätajte ľudia...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-16 10:15:21
príspevok od: noik
pekne...ako pises" Chaoticke" zatisie... trochu sa kopem s kompom...aj by som toho chcel viac na vysku, kvoli tej vode, co tam naznakovo pada...a aj nechcem prist o sirku
babo rad...
na fotenie hmly si zober caj do termosky s rumom...
radim vacsi pomer rumu ako caju
Jaro, nesmúť, hore už bol totálny chaos a o nič si neprišiel...
Napriek tomu, že až teraz, po návrate, čítam tvoju radu ohľadne čajíku a rumíku, akoby som to tušil a poslúchol som ťa...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-11-16 10:07:25
príspevok od: petrus 1
no a potom nezabúdajte na mňa
jasne ze nie ! dnes rano to muselo byt zujimave, prva namraza vsade na sromoch, zavidim ludm co sli dnes rno fotit a mali tu možnost )
 
transporti686
2011-11-16 10:04:04
Ostatné tvoje fotky sa mi páčili viac ako táto. Mám pocit, že je o dosť viac farbičková ako ostatné, zelená farba je pre mňa už hodne zelená. S kompozíciou si samozrejme mohol robiť, iba to čo vôbec bolo možné, keďže tam toho je hodne. Neber to prosím v zlom, zábery v podobnom duchu tu už boli a tiež dobré, ale vidno že si si svojími fotkami a prístupom vybudoval meno........čo je dôležité samozrejme.
 
petrus 1
2011-11-16 10:01:21
parádne spracovanie
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
petrus 1
2011-11-16 09:58:36
príspevok od: DEVOTEE
pockaj ked ja zorganizujem daco tu na východe, ze aj starí borci sa budu cudovat už to treba dat dokopy a dat ten rum s cajom v hojnom pocte ci mladi či starí nech je sranda
no a potom nezabúdajte na mňa
 
zizkajan
2011-11-16 09:53:57
...jen ten světlý rámeček mi nesedí ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Duduk1
2011-11-16 09:34:13
Máš veľmi pekné fotky.Aj táto je super.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Mikinvl
2011-11-16 09:04:52
Hej ,trosku chaos,ale pekne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
bonifacko
2011-11-16 08:28:36
hm
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Formark
2011-11-16 08:14:07
niet co vytknut,velmi dobra
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Dandy007
2011-11-16 07:57:13
Zaujimavy chaos.Obsahuje vsetko z nazvu :), pekne cencule a ten zeleny mach fotku prijemne ozivuje.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Heat22
2011-11-16 07:35:54
Super záber.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
termitix
2011-11-16 07:14:39
krásny obraz
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
vader
2011-11-16 06:02:29
Prva foto asi co sa mi nepaci ,, od teba
zda sa mi to prilis kontrastne take obycajne na tvoje pomery , ale mas vela kamarotu tu jak vidim
odomna by to bola spica ale mas ovela krajsie
 
noik
ocenenie redakciou 2011-11-16 03:58:20
pekne...ako pises" Chaoticke" zatisie... trochu sa kopem s kompom...aj by som toho chcel viac na vysku, kvoli tej vode, co tam naznakovo pada...a aj nechcem prist o sirku
babo rad...
na fotenie hmly si zober caj do termosky s rumom...
radim vacsi pomer rumu ako caju
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-15 23:14:17
Ďakujem vám všetkým, ktorým sa voda a ľad páčili... a pod foto ste sa zastavili... idem ja už do postele, lebo zajtra skoro ráno idem zasa pre zmenu hmlu fotiť... načo som sa ja dal na to fotenie, mohol som si v teple pekne pospať...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-15 22:53:20
príspevok od: skonka
ale to sa ti nerymuje .... som tu, ale fotku som nepridala, tak ziadne obavy .....inak fotka krasna, ale kedze chvalit mam zakazane, tak trochu mi vadi ten velky kamen....
Fotku môžeš chváliť, mňa nemusíš...
 
skavicek
2011-11-15 22:53:18
Chladiva foto ale moc libiva
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
skonka
2011-11-15 22:44:58
príspevok od: Stratený Stano
Ja asi skonám, už je tu zas skonka...
ale to sa ti nerymuje .... som tu, ale fotku som nepridala, tak ziadne obavy .....inak fotka krasna, ale kedze chvalit mam zakazane, tak trochu mi vadi ten velky kamen....
 
Anena
2011-11-15 22:20:07
Parada!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-15 21:40:45
príspevok od: skonka
nie...to bolo : "Keď dá fotku Stratený, ostatní sú stratení... " ....ale vraj moc chválim, tak som odvtedy radšej ticho...
Ja asi skonám, už je tu zas skonka...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-15 21:19:11
príspevok od: jozefmicic
Pekná vodovka, to už fakt riadne mrzne na tých kopcoch. Úprimne - kompozične mi tento záber až tak nesedí. Vadí mi najmä tá pravá strana (kamene vo vode aj tie zamrznuté korene/konáre nad nimi), aj keď ten malý cencúľový zub je parádny. Asi by som to normálne zrezal na štvorec, s vodopádom v strede. To podstatné - línie vedúce k hlavnému motívu by ostali a to rušivé by zmizlo, ostalo by to čistejšie a zrozumiteľnejšie. Alebo len detaily tých cencúľov, tie ich tvary ma vždy fascinujú.
Vďaka za názor, no s kompozíciou sa naozaj nedalo nič iné robiť, keby sme tam fotili dvadsiati, tak to nafotíme rovnako... Manévrovací priestor bol minimálny... Detailnejšie pohľady samozrejme mám, pridám neskôr... Orez na štvorec - súhlasím, odstránil by mnohé rušivé... no nie som veľký prívrženec orezov a štvorcovému formátu tiež neholdujem...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-15 21:16:16
príspevok od: JaroD.
Taký malý kúsok kozmu a aký pekný, všetko sedí tak ako má, tie farby sú dokonalé.
Jaro, vďaka za veľmi vhodný názov scény - taký malý kúsok kozmu... Ono to naozaj bolo v takej jame, kam bolo potrebné zoskočiť z mosta a keď som tam už tak čupel pri statíve, cítil som sa ako v inom svete...
 
daniela-4
2011-11-15 21:06:34
jejda...to je krasne!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Megapixel
2011-11-15 20:56:18
Paradicka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-11-15 20:44:14
príspevok od: Peter Svoboda
A to keby tak na boľavý zub bol dal..., čo od sladkej ďatelinky sa vám pokazil
v pondelok som bola a zajtra ráno idem znova ...mi bude slečna sestrička prikladať tekutého dusíka na pršteky...fakt nešálim, túlala som sa tento rok kde kade po stretnutiach a chalupách, papručku pravú predbú furt niekomu podávala ...sa mi dáka pliaga vyhodila......júúj ..tak budem zúbky zatínať a cez pery mučkať...jak to silno chladí
 
Jerry C.
2011-11-15 20:34:11
chaos ,ale pekný !
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Jerry C.
2011-11-15 20:33:00
príspevok od: DEVOTEE
pockaj ked ja zorganizujem daco tu na východe, ze aj starí borci sa budu cudovat už to treba dat dokopy a dat ten rum s cajom v hojnom pocte ci mladi či starí nech je sranda
beriete aj sivé myši ?
 
jozefmicic
2011-11-15 20:31:22
Pekná vodovka, to už fakt riadne mrzne na tých kopcoch. Úprimne - kompozične mi tento záber až tak nesedí. Vadí mi najmä tá pravá strana (kamene vo vode aj tie zamrznuté korene/konáre nad nimi), aj keď ten malý cencúľový zub je parádny. Asi by som to normálne zrezal na štvorec, s vodopádom v strede. To podstatné - línie vedúce k hlavnému motívu by ostali a to rušivé by zmizlo, ostalo by to čistejšie a zrozumiteľnejšie. Alebo len detaily tých cencúľov, tie ich tvary ma vždy fascinujú.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
lowenature
2011-11-15 20:28:50
Veru zima ide ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-11-15 20:23:07
príspevok od: Koma
čoby trochu jačali.......mne jeden minule gazda len tak jemne položil na ňufák ....som pišťala až som mučala...
A to keby tak na boľavý zub bol dal..., čo od sladkej ďatelinky sa vám pokazil
 
JaroD.
2011-11-15 20:22:36
Taký malý kúsok kozmu a aký pekný, všetko sedí tak ako má, tie farby sú dokonalé.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
skonka
2011-11-15 20:02:27
príspevok od: Stratený Stano
Vlado, netáraj, fotky fotíme a dávame sem pre radosť, idem sa aj ja potešiť pohľadom na tú tvoju...
nie...to bolo : "Keď dá fotku Stratený, ostatní sú stratení... " ....ale vraj moc chválim, tak som odvtedy radšej ticho...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-15 19:33:21
príspevok od: DEVOTEE
pockaj ked ja zorganizujem daco tu na východe, ze aj starí borci sa budu cudovat už to treba dat dokopy a dat ten rum s cajom v hojnom pocte ci mladi či starí nech je sranda
Keď my starí borci zvykneme kvôli tej srande rozprávať sprosté vtipy a vy mladí borci sa potom červenáte...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-11-15 19:28:46
príspevok od: Stratený Stano
Ta len takí postarší sme išli, z nohy na nohu, fučali do kopca, čajíky za každým stromom popíjali... nič pre mladých borcov...
pockaj ked ja zorganizujem daco tu na východe, ze aj starí borci sa budu cudovat už to treba dat dokopy a dat ten rum s cajom v hojnom pocte ci mladi či starí nech je sranda
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-15 19:25:39
príspevok od: DEVOTEE
efotacky výlet a mna ste nevolali :)
Ta len takí postarší sme išli, z nohy na nohu, fučali do kopca, čajíky za každým stromom popíjali... nič pre mladých borcov...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-11-15 19:21:55
efotacky výlet a mna ste nevolali :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-11-15 19:21:23
príspevok od: Peter Svoboda
Perfektne nakomponovaný chaos veru a bezvadne spracovaný.Tie krištály od Swarovského sú krásna dekorácia, hodili by sa aj nežnejším polovičkám na retiazku, hmm ale asi by trochu jačali, ak by pod blúzku dali..:) Veľmi pekné foto
čoby trochu jačali.......mne jeden minule gazda len tak jemne položil na ňufák ....som pišťala až som mučala...
 
LK1961
2011-11-15 18:52:03
Pekná,ako vždy
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2011-11-15 18:15:56
Perfektne nakomponovaný chaos veru a bezvadne spracovaný.Tie krištály od Swarovského sú krásna dekorácia, hodili by sa aj nežnejším polovičkám na retiazku, hmm ale asi by trochu jačali, ak by pod blúzku dali..:) Veľmi pekné foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
fotografik
2011-11-15 16:41:44
Pekná........
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
balazovic.lubos
2011-11-15 16:19:09
krásna foto. to drevo v PDR spolu s tým kameňom super ukazujú, kam sa dívať ! paráda !
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rotten apple
2011-11-15 16:11:54
veľmi pekné ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
brki
2011-11-15 15:39:55
mohlo by sa to použiť pre reklamu na mentolové cukríky, "po ktorých budete mať ľadovo sviežy dych" :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
mkosztura
2011-11-15 14:14:41
je to proste krása
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Ivan .
2011-11-15 14:14:11
príspevok od: Stratený Stano
Ďakujem Ivan za postreh, práve aj mňa toto zbiehanie a poukazovanie upútalo...
To je presne to, vody tečie veľa ,ale dať tomu zmysel..................hold to chce fištróna..........
Ešte raz ..........veľmi pekné !
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-15 14:04:37
príspevok od: Ivan .
To mám veľmi rád. Veľmi pekné Páči sa mi aký spoločný uhol zaujali kameň a brvno .Ako keby chceli upozorniť na pritekajúcu vodu Ráno som sa tiež pozeral na potok ,ktorý ož bol primrznutý a rozmýšľal som ,kde pôjdem...........možno zajtra.........
Ďakujem Ivan za postreh, práve aj mňa toto zbiehanie a poukazovanie upútalo...
 
Ivan .
2011-11-15 13:55:55
To mám veľmi rád. Veľmi pekné Páči sa mi aký spoločný uhol zaujali kameň a brvno .Ako keby chceli upozorniť na pritekajúcu vodu Ráno som sa tiež pozeral na potok ,ktorý ož bol primrznutý a rozmýšľal som ,kde pôjdem...........možno zajtra.........
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
JankoHrach
2011-11-15 12:57:55
Nedavno som tam s tebou fotil, ale takto mi to nevyslo, no parada :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-15 12:00:49
príspevok od: Koma
výstižný názov si dal...presne taký pocit z fotočky mám....skúsil by som ju dať do čb a aspoň farebne ju tak kúsok ,,odchaosiť,,..inak aj pri stranovom otočení akoby som mal osobne lepší pocit...takto ako to máš sa očami spustím dole prúdom a popri brvne razom z fotky vyplávam v PDR von....kúsok viacej sa mi páči pri stranovom otočení...že vojdem do nej zľava, voľným priestorom - tou ,,túňkou,, v pozadí ...akoby spopod brehu a tými ,,lustrovými ľadovými cencuľami,, preskackám k padajúcemu prúdu..alebo mám aj možnosť z ĽDR a zároveň aj od spodku...tým brvnom a kameňom čo do fotky vťahujú a sa tam zbiehajú pekne vojsť, na ich koncoch sa pokukám vpravo vľavo na cencúľe, vľavo aj do ďúry pod brehom za cencúlama ..a hup proti prúdu sa hore vyberiem....viacej ma to takto baví, a zdá sa mi to prehľadnejšie a pokľudnejšie....menej chaotické....zvláštne a aj nelogické asi...keď idem takto očami vlastne proti prúdu...ale subjektívne mám tak lepší pocit.
Ľuboš, tak nejako podobne som uvažoval i ja, čo sa týka behu pohľadu po prúde, ale dôležitejšie sa mi videlo pripútať pohľad diváka do centra diania, aby veľmi nevnímal ten bordelík naokolo.... Aj preto je prúd vody vytekajúci z foto popri brvne stmavený, aby ho nebolo poznať...
A otočiť som nemohol, nefotil som tam sám, svedkovia by boli...
 
Koma
ocenenie redakciou 2011-11-15 11:47:05
výstižný názov si dal...presne taký pocit z fotočky mám....skúsil by som ju dať do čb a aspoň farebne ju tak kúsok ,,odchaosiť,,..inak aj pri stranovom otočení akoby som mal osobne lepší pocit...takto ako to máš sa očami spustím dole prúdom a popri brvne razom z fotky vyplávam v PDR von....kúsok viacej sa mi páči pri stranovom otočení...že vojdem do nej zľava, voľným priestorom - tou ,,túňkou,, v pozadí ...akoby spopod brehu a tými ,,lustrovými ľadovými cencuľami,, preskackám k padajúcemu prúdu..alebo mám aj možnosť z ĽDR a zároveň aj od spodku...tým brvnom a kameňom čo do fotky vťahujú a sa tam zbiehajú pekne vojsť, na ich koncoch sa pokukám vpravo vľavo na cencúľe, vľavo aj do ďúry pod brehom za cencúlama ..a hup proti prúdu sa hore vyberiem....viacej ma to takto baví, a zdá sa mi to prehľadnejšie a pokľudnejšie....menej chaotické....zvláštne a aj nelogické asi...keď idem takto očami vlastne proti prúdu...ale subjektívne mám tak lepší pocit.
 
mato73
2011-11-15 10:15:37
pekná mrazivá
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
walde
ocenenie redakciou 2011-11-15 10:13:24
...nevidel by som to ako úplný chaos... ústredný motív jasný a pekne umiestnený pričom ostatné prvky privádzajú k nemu oči...farebnosťou a dlhšou expozíciou vznikla veľmi pozerateľná fotografia :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
grundika
2011-11-15 10:09:34
V nahlade mi cencule vpravo splyvali s vodou, ked som si fotku zvacsila je uzasne, ako vystupuju pred nu. Super
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-15 09:38:54
príspevok od: grundika
paradny chaosz :-) ... ako to ty robis, vsetko je tam tak, ako bolo v skutocnosti...jednoducho majster.
Andy, žiadna veľká veda - videla si, manévrovací priestor pre kompozíciu bol na jedno chodidlo, statív vo vode, tam veľa nevymyslíš - usiloval som sa dostať smerovanie línií do jedného miesta a potom už len práca v PC, niečo lokálne nasvietiť, niečo stmaviť...
 
grundika
2011-11-15 09:11:03
paradny chaosz :-) ... ako to ty robis, vsetko je tam tak, ako bolo v skutocnosti...jednoducho majster.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
milanF
2011-11-15 08:58:57
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2011-11-15 08:53:01
príspevok od: kmotrík
ako to bolo ? " keď Stratený fotku pridá, nikto iný sa nechytá " ,ach ja nešťastník ,na čo som ju len dnes dával :) :) :)
Vlado, netáraj, fotky fotíme a dávame sem pre radosť, idem sa aj ja potešiť pohľadom na tú tvoju...
 
kmotrík
2011-11-15 08:41:02
ako to bolo ? " keď Stratený fotku pridá, nikto iný sa nechytá " ,ach ja nešťastník ,na čo som ju len dnes dával :) :) :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stteffi
2011-11-15 08:38:55
veľmi pekný chaos
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ivan44
2011-11-15 08:30:55
takéto mám rád
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Nikon D300, Hasselblad 501C, Pentacon Six TL,

Objektívy: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR, Carl Zeiss Planar T* 80, F2.8 C, Carl Zeiss Biometar 2,8/80mm, Carl Zeiss Biometar 2,8/120,

Clona: 22
Expozícia: 20 s sec
ISO: 100
Fotoaparát: Nikon D300
Objektív: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR
Ohnisko: 24
Pridané: 2011-11-15 08:27:38
Na kritiku: 2011-11-15 08:27:57
Miesto:Nízke Tatry - Holičná dolina
Témy: príroda, voda, zátišie
Albumy: Horská voda
Názov foto vznikol už pri fotení, lebo tam bolo tak akosi všetko na kope, fotené ešte skoro za tmy a tak som bol prekvapený, aká farebnpsť potom z toho vybehla, možno mal na ňu vplyv aj pomerne dlhý expozičný čas...

Potok pod kopcom Holica, kde sme boli v sobotu na ePhoťáckom výlete.