Z kopca Vapec

Body: 469.67    Videnia: 9189    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
pajo421
2014-08-20 11:10:03
TOP
 
lamontagne
2012-04-04 16:23:36
bravooo
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
majoAS
2012-02-13 13:12:42
príspevok od: photoab.wz.cz
canon 400d + tamron 15-50, clona neviem, ale vacsinou fotim na f.8.
dik
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-02-12 18:32:43
príspevok od: majoAS
fotak , clona ...
canon 400d + tamron 15-50, clona neviem, ale vacsinou fotim na f.8.
 
majoAS
2012-02-12 11:29:51
príspevok od: photoab.wz.cz
dik. co presne myslis pod technickym popisom?
fotak , clona ...
 
vladisko
2012-02-08 15:08:13
príspevok od: photoab.wz.cz
hej
krasne.. nie nadarmo sa hovorí že je zlatá
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-02-08 08:25:05
príspevok od: vladisko
to bolo počas zlatej hodinky
hej
 
vladisko
 
vladisko
2012-02-07 22:23:42
to bolo počas zlatej hodinky
 
venca
2012-01-29 13:53:00
Vymlsaný barvičky.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-28 23:17:50
príspevok od: Marián Kuric
OK, dakujem, takze v prvom rade dobre exponovat a potom mat cit pri PC
+ mat stastie na dobre svetlo
 
Marián Kuric
2012-01-28 21:57:26
príspevok od: photoab.wz.cz
ja uz som svoj postup (rady?) prezentoval viackrat. proste vsetko manualne - rucne selekcie a na nich upravy cez levels. nic viac nic nemej
OK, dakujem, takze v prvom rade dobre exponovat a potom mat cit pri PC
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-28 21:17:01
príspevok od: majoAS
Nádherná fotografia len škoda že tam nieje technický popis.
dik. co presne myslis pod technickym popisom?
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-28 21:16:36
príspevok od: Marián Kuric
no a toto je skoda, lebo aj mna by to zaujimalo , mne sa vyssie ta metoda aj paci ale ano robi to kus auru, nie som boh v PS, ale cosi viem, len by som potreboval nejaku radu k odbornejsej literature, prave na taketo upravy, ked uz svoje know how mi nikto nepovie ...nejake rady?
ja uz som svoj postup (rady?) prezentoval viackrat. proste vsetko manualne - rucne selekcie a na nich upravy cez levels. nic viac nic nemej
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-28 21:15:27
príspevok od: Nameless
vsak profesionaly to ovladaju a amater ta neohrozi
ako som pisal, mimo ineho. nejake clanky som napisal, ale stalo ma to prilis mnoho casu. asi nie som na to stvoreny
 
majoAS
2012-01-25 18:19:13
Nádherná fotografia len škoda že tam nieje technický popis.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
miro277
2012-01-25 01:44:12
až rozmýšľam, či sa dá až takto fotiť :D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marián Kuric
2012-01-24 19:30:43
príspevok od: photoab.wz.cz
hehe, ani moc nie, z viacerych dovodov. mimo ineho nemam moc potrebu hlasat svoje know-how do sveta
no a toto je skoda, lebo aj mna by to zaujimalo , mne sa vyssie ta metoda aj paci ale ano robi to kus auru, nie som boh v PS, ale cosi viem, len by som potreboval nejaku radu k odbornejsej literature, prave na taketo upravy, ked uz svoje know how mi nikto nepovie ...nejake rady?
 
mlok
2012-01-24 12:39:03
veľmi pekné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
xyzxyz
2012-01-23 07:56:41
waw
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-01-21 16:14:34
pekné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ajkabajka
ocenenie redakciou 2012-01-21 12:39:03
nadherne ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Nameless
2012-01-21 10:38:28
vsak profesionaly to ovladaju a amater ta neohrozi
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-20 10:18:34
príspevok od: Nameless
To nase slovensko je nadherne...nechapem ludi ktori dobrovolne travia vikendy v nakupnych centrach.
Fotka nadherna. Inac neplanujes nieco hodit do Fotoskoly z toho tvojho old school postprocesingu?
hehe, ani moc nie, z viacerych dovodov. mimo ineho nemam moc potrebu hlasat svoje know-how do sveta
 
Nameless
2012-01-20 09:32:48
To nase slovensko je nadherne...nechapem ludi ktori dobrovolne travia vikendy v nakupnych centrach.
Fotka nadherna. Inac neplanujes nieco hodit do Fotoskoly z toho tvojho old school postprocesingu?
 
Matúš Koprda
2012-01-20 00:48:25
príspevok od: photoab.wz.cz
Oukej, vyskusam. Dikes ahoj
Zaujímavá debata (: Všetko cez levels... hmm zaujimava informácia.
Diky.
 
filipmajercik
2012-01-19 22:04:09
pekná fotka..a ten výhľad :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jnezky
2012-01-19 21:42:47
Paráda!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-19 21:39:53
príspevok od: LK1961
Ahoj,hej spraví to auru,ale dá sa to použiť na niektoré časti fotky,cez masku.
Skús nastaviť na tom rýchlom zostrení gaussovské rozostrenie,zmierni to auru.
Pomôže to hlavne pri horších objektívoch kde nie je tak dobrá kresba,aspoň opticky .
Hej s tým kontrastom máš pravdu a bol som si istý že to vieš.
Oukej, vyskusam. Dikes ahoj
 
LK1961
2012-01-19 21:23:39
príspevok od: photoab.wz.cz
Ahoj, pod "pridat kontrast" som nemyslel "pouzit nastroj kontrast" najstroj kontrast de facto nepouzivam, vpodstate vzdy iba levels. ja to inak chapem tak, ze vsetko co nejakym sposobom pridava kontrast(cez levels, exposure, curves....) komprimuje fotku. akurat inym algoritmom.
To co si napisal som nepoznal. Vyskusal som to. Na prvy pohlad efektne - ale ked sa blizsie pozries, robi to aury.
Vo vseobecnosti inak taketo automaticke upravy nerobim - lebo nad nimi nemam kontrolu. Presne taketo aury je to co casto vytykam na fotkach. Som old school - vsetko cez levels
Ahoj,hej spraví to auru,ale dá sa to použiť na niektoré časti fotky,cez masku.
Skús nastaviť na tom rýchlom zostrení gaussovské rozostrenie,zmierni to auru.
Pomôže to hlavne pri horších objektívoch kde nie je tak dobrá kresba,aspoň opticky .
Hej s tým kontrastom máš pravdu a bol som si istý že to vieš.
 
rbaum
2012-01-19 21:06:08
Vynikajúca. Z Vápča je fakt veľmi pekný výhľad.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-19 21:04:06
príspevok od: LK1961
Ahoj,skús živosť,je to lepšie ako pridávať klasický kontrast,aby si dotiahol farby.Klasickým kontrastom fotku komprimuješ.Radšej dorob kontrast krivkami,alebo úrovňami.
Ale ty to určite vieš,len aby reč nestála .
Možno to poznáš:
skopíruj obraz,vrstvu zmeň na svetlosť
potom vo filtroch otvor chytré zostrenie a nastav
miera 20
polomer 50 a daj ok a potom uvidíš
Ahoj, pod "pridat kontrast" som nemyslel "pouzit nastroj kontrast" najstroj kontrast de facto nepouzivam, vpodstate vzdy iba levels. ja to inak chapem tak, ze vsetko co nejakym sposobom pridava kontrast(cez levels, exposure, curves....) komprimuje fotku. akurat inym algoritmom.
To co si napisal som nepoznal. Vyskusal som to. Na prvy pohlad efektne - ale ked sa blizsie pozries, robi to aury.
Vo vseobecnosti inak taketo automaticke upravy nerobim - lebo nad nimi nemam kontrolu. Presne taketo aury je to co casto vytykam na fotkach. Som old school - vsetko cez levels
 
LK1961
2012-01-19 20:38:11
príspevok od: photoab.wz.cz
saturaciu nikdy nepouzivam. staci pridat kontrast a farby ti sami vybehnut.
Stitching je 100%. Ani pri 300% zvacseni by si nevidel kde bola fotka spajana. To ti inak na 99% spravi program na spajanie, potom uz len v PS male korekcie a je to.
Softenia ma to stoji vela, ale to je koli tomu ze fotim siroke zabery kde na jednej strane fotky mas absolutne odlisne expozicne podmienky ako na druhej. Pokial by som to nevyrovnal, nedalo by sa na to vpodstate pozerat
Ahoj,skús živosť,je to lepšie ako pridávať klasický kontrast,aby si dotiahol farby.Klasickým kontrastom fotku komprimuješ.Radšej dorob kontrast krivkami,alebo úrovňami.
Ale ty to určite vieš,len aby reč nestála .
Možno to poznáš:
skopíruj obraz,vrstvu zmeň na svetlosť
potom vo filtroch otvor chytré zostrenie a nastav
miera 20
polomer 50 a daj ok a potom uvidíš
 
Ľuboš Krahulec
2012-01-19 20:26:35
výborné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-19 19:13:27
príspevok od: ksindy
Strazovske vrchy - pre mna najmalebnejsia oblast Slovenska. preto nemozem inak ako 3x7 :) vydarena praca, syta, svieza farebnost tu je na mieste. priamo zo Strazova si nieco podobne neskusal? z Vapeca to nie je az tak daleko..
skusal, ale vapec sa mi paci viac:
https://www.photoab.wz.cz/Latest_additions/imagepage6.html
https://www.photoab.wz.cz/Latest_additions/imagepage3.html
https://www.photoab.wz.cz/Latest_additions/imagepage1.html
 
ksindy
2012-01-19 19:05:39
Strazovske vrchy - pre mna najmalebnejsia oblast Slovenska. preto nemozem inak ako 3x7 :) vydarena praca, syta, svieza farebnost tu je na mieste. priamo zo Strazova si nieco podobne neskusal? z Vapeca to nie je az tak daleko..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
JB.photo
2012-01-19 18:58:12
Krasa ako vzdy. Nedalo sa troska zmenit kompoziciu? Viac do lava. Tie stromy na pravo mi tam pridu take chaoticke a naviac. Kazdopadne vies co robis,ne ze by som ti chcel do toho kecat :) a robis to super. Kua ziram furt na tu tvoju TK,budem muset na tom popracovat aj ja. Na mojom 1900x1200 eize to vyzera jak z rozpravky. :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
lubosz
2012-01-19 17:17:15
krasne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Ondatree
2012-01-19 15:36:20
Tu nie je vobec o com...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
martinol
2012-01-19 15:29:34
nádherná... :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-19 15:28:48
príspevok od: dramatiq
Kompozicne to je podla mna vlastne trosku nevyrovnane lebo to najzaujimavejsie je akoby len v lavej polovici snimku.. mozno keby si to flipol vertikalne, cize tazisko kompozicie by bolo vpravo aj so slnkom, mozno by sa to vnimalo kompozicne lepsie ako teraz.
mam odtial X fotiek, pri tejto mi islo prave o to odfotit tu pravu stranu, lebo ju nemam ani na 1 fotke. kukni u mna na webe.
 
dramatiq
2012-01-19 15:24:09
príspevok od: DonJon
Nemôžem si pomôť ale niečo mi na tej fotke vadí..hmm, farby ľúbivo farbisté, kompozícia ukážková, kontrast aj na nekontratných miestach silný, slovom technicky dokonalá...ale práve pre toto všetko ma podobné fotky akosi nudia, akoby sa chceli nasilu a za každú cenu páčiť, ako krásna modelka na móle, bez chyby... možno až tak, že jej chyba kúsok obyčajného ľudského tepla. Viem, že práve takéto fotky majú úspech, veď im ani nie je čo vytknúť, pre mňa ale nehodnotiteľná. Nemyslím to v zlom
Kompozicne to je podla mna vlastne trosku nevyrovnane lebo to najzaujimavejsie je akoby len v lavej polovici snimku.. mozno keby si to flipol vertikalne, cize tazisko kompozicie by bolo vpravo aj so slnkom, mozno by sa to vnimalo kompozicne lepsie ako teraz.
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-19 15:03:18
príspevok od: DonJon
Nemôžem si pomôť ale niečo mi na tej fotke vadí..hmm, farby ľúbivo farbisté, kompozícia ukážková, kontrast aj na nekontratných miestach silný, slovom technicky dokonalá...ale práve pre toto všetko ma podobné fotky akosi nudia, akoby sa chceli nasilu a za každú cenu páčiť, ako krásna modelka na móle, bez chyby... možno až tak, že jej chyba kúsok obyčajného ľudského tepla. Viem, že práve takéto fotky majú úspech, veď im ani nie je čo vytknúť, pre mňa ale nehodnotiteľná. Nemyslím to v zlom
uplne chapem ako to myslis a neberiem to v zlom ahoj
 
martin-sl
2012-01-19 14:52:27
Podľa mňa tu nie je o čom sa baviť :) Super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-19 14:45:39
príspevok od: dramatiq
tak ok ak je to vzdialene tak to sa da, to mi je jasne, ale co s popredim? ..Myslel som HW a nie SW
popredie je tiez vpoho. ked ti fuka tak, ze sa ti stale (cize nie iba narazy) kyve popredie, velmi pravdepodobne sa neda fotit vobec lebo sa ti trase cely stativ.
HW? akoze konfiguracia mojho PC? tusim i5a najeka 4gb ram? neviem, 3 roky stary komp.
 
DonJon
2012-01-19 14:44:30
Nemôžem si pomôť ale niečo mi na tej fotke vadí..hmm, farby ľúbivo farbisté, kompozícia ukážková, kontrast aj na nekontratných miestach silný, slovom technicky dokonalá...ale práve pre toto všetko ma podobné fotky akosi nudia, akoby sa chceli nasilu a za každú cenu páčiť, ako krásna modelka na móle, bez chyby... možno až tak, že jej chyba kúsok obyčajného ľudského tepla. Viem, že práve takéto fotky majú úspech, veď im ani nie je čo vytknúť, pre mňa ale nehodnotiteľná. Nemyslím to v zlom
 
markato1
2012-01-19 14:33:28
krasny vyhlad,aj foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
dramatiq
2012-01-19 14:29:06
príspevok od: photoab.wz.cz
Bezvetrie? Naco? Listy su homogenna struktura a konare sa ti az tak nehybu.
HW - na spajanie PT GUI, na upravy Photoshop CS5.
tak ok ak je to vzdialene tak to sa da, to mi je jasne, ale co s popredim? ..Myslel som HW a nie SW
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-19 13:26:02
príspevok od: dramatiq
Takze okrem dobreho svetla asi cakas aj na bezvetrie, lebo inak si to neviem predstavit. S akym HW to softis?
Bezvetrie? Naco? Listy su homogenna struktura a konare sa ti az tak nehybu.
HW - na spajanie PT GUI, na upravy Photoshop CS5.
 
dramatiq
2012-01-19 13:23:09
príspevok od: photoab.wz.cz
saturaciu nikdy nepouzivam. staci pridat kontrast a farby ti sami vybehnut.
Stitching je 100%. Ani pri 300% zvacseni by si nevidel kde bola fotka spajana. To ti inak na 99% spravi program na spajanie, potom uz len v PS male korekcie a je to.
Softenia ma to stoji vela, ale to je koli tomu ze fotim siroke zabery kde na jednej strane fotky mas absolutne odlisne expozicne podmienky ako na druhej. Pokial by som to nevyrovnal, nedalo by sa na to vpodstate pozerat
Takze okrem dobreho svetla asi cakas aj na bezvetrie, lebo inak si to neviem predstavit. S akym HW to softis?
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-19 12:27:41
príspevok od: dramatiq
je to slusne. ma to trosku nadych HDRkovania ale to asi nebola potreba (predpokladam len lokalne upravy a trosku zvysena sat.) Chcel by som to vidiet 1:1 na pix - zaujimalo by ma do akej miery sa vies pri tom stitchovani trafit a ako sa popasuvas s detailami (najmä v popredi), kedze ide o take velke mnozstvo zaberov, a kolko softenia ta to stoji.
saturaciu nikdy nepouzivam. staci pridat kontrast a farby ti sami vybehnut.
Stitching je 100%. Ani pri 300% zvacseni by si nevidel kde bola fotka spajana. To ti inak na 99% spravi program na spajanie, potom uz len v PS male korekcie a je to.
Softenia ma to stoji vela, ale to je koli tomu ze fotim siroke zabery kde na jednej strane fotky mas absolutne odlisne expozicne podmienky ako na druhej. Pokial by som to nevyrovnal, nedalo by sa na to vpodstate pozerat
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-01-19 12:24:50
krasny výhladik istože, paci sa mi perspektíva toho chodnička :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Milos123
2012-01-19 11:45:40
Neni čo dodať nádhera
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
dramatiq
2012-01-19 11:43:19
je to slusne. ma to trosku nadych HDRkovania ale to asi nebola potreba (predpokladam len lokalne upravy a trosku zvysena sat.) Chcel by som to vidiet 1:1 na pix - zaujimalo by ma do akej miery sa vies pri tom stitchovani trafit a ako sa popasuvas s detailami (najmä v popredi), kedze ide o take velke mnozstvo zaberov, a kolko softenia ta to stoji.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
agy.sk
2012-01-19 10:18:22
perfektná!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
scoty
2012-01-19 10:17:37
dobra praca
 
Špagetka
2012-01-19 09:13:03
...fakt krasne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Pospo
2012-01-19 08:56:47
Mega!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-19 08:40:36
príspevok od: michaell
SKVeLeee, jedno s najkrajsich miest na slovensku
suhlas!
 
rbr69
2012-01-19 08:37:42
mne sa toto viac kompozicne pozdava ...
 
Laco62
2012-01-19 07:23:50
krásna práca a tiež výhľad!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bonifacko
2012-01-19 07:04:15
ano
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
michaell
2012-01-19 07:01:43
SKVeLeee, jedno s najkrajsich miest na slovensku
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2012-01-18 22:06:05
Veľmi pekne!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
janot
2012-01-18 22:02:19
Dobrá robota!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Denis
2012-01-18 20:55:01
Krásna :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-01-18 19:59:37
príspevok od: photoab.wz.cz
o tom sme sa bavili, Urampa na oblohe je to iste ako Urampa v popredi proste zalezi na meiste kde stojis, ked si na oblej homoli alebo v strmej strani a chces dat 180 tak inu moznost ako U nemas.
ale dikes, Vapec mam proste velmi rad
Ja viem, chápem, rozumiem... ale...
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-18 19:08:34
príspevok od: Stratený Stano
Pekný pohľad, bez U rampy, voči ktorej zvyknem mať výhrady. Nádherné farby, nádherná krajina...
o tom sme sa bavili, Urampa na oblohe je to iste ako Urampa v popredi proste zalezi na meiste kde stojis, ked si na oblej homoli alebo v strmej strani a chces dat 180 tak inu moznost ako U nemas.
ale dikes, Vapec mam proste velmi rad
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-18 19:06:57
príspevok od: minomosses
niet čo dodať, krása... zemský ráj to na pohled :)
dikes
 
wilson
2012-01-18 19:00:17
parada
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-01-18 18:05:49
Pekný pohľad, bez U rampy, voči ktorej zvyknem mať výhrady. Nádherné farby, nádherná krajina...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
destructer
2012-01-18 17:44:18
Krasna fotka ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
minomosses
2012-01-18 17:41:57
niet čo dodať, krása... zemský ráj to na pohled :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Ivan .
2012-01-18 16:21:46
pekný pohľad
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-18 15:00:59
príspevok od: Matúš Koprda
na Teba zaujímavé farby (: fajn fajn, predchádzajúca mi viac sedela kompozíciou, táto zas viac celkovým dojmom (asi svetlom)
jj, su podobne ale kazda je trosku ina, preto som robil obidve.
 
photoab.wz.cz
ocenenie redakciou 2012-01-18 15:00:32
príspevok od: IceDive1
supis
 
IceDive1
2012-01-18 13:44:35
supis
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matúš Koprda
2012-01-18 13:24:44
na Teba zaujímavé farby (: fajn fajn, predchádzajúca mi viac sedela kompozíciou, táto zas viac celkovým dojmom (asi svetlom)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Jastojan
2012-01-18 13:06:52
tak táto sa mi už páči viac, aj kvôli tomu svetlu
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
petrus 1
2012-01-18 12:23:01
krásna panoráma
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
mlyncheck
2012-01-18 11:49:44
Veľmi pekné a prijemné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matt83
ocenenie redakciou 2012-01-18 11:43:42
pekne, podobny zaber mam ale jesennej farby :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2012-01-18 11:21:58
výborne ako ako aj včera
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ivanv55
2012-01-18 11:16:45
veľmi pekná fotka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 


Technika: Canon EOS 400D / Digital Rebel XTi,

Objektívy: Tamron 17-50mm F/2.8 AF SP XR Di-II LD Asp IF,

Pridané: 2012-01-18 11:12:26
Na kritiku: 2012-01-18 11:12:43
Miesto:
Témy: krajina
pano, 23 vertikalnych foto (spodna rada iba koli par cm popredia)

44.4 MPX