900

Body: 151.33    Videnia: 2850    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
neo_power
2012-06-19 08:45:42
ta obloha je neskutocna...
 
mato.draho
2012-04-06 11:49:59
príspevok od: Stratený Stano
Pod touto foto sa ešte raz idem postaviť na stranu autora - mám dve jeho foto bagroviek vytlačené na šírku 600 mm a vykreslenie detailov je na týchto foto niečo úžasné... To sa jednocvakom jednoducho nedá dosiahnúť...
Ešte asi popudím proti sebe fotografov podobného žánru, ale možno ich aj inšpirujem - na tomto portáli je mnoho jednocvakov bagrov a rýpadiel... ale o kúpu fotografií s týmto žánrom som prejavil záujem jedine od Devoťáka... A to by malo byť cieľom snaženia fotografov - dopracovať sa k takému výsledku, ktorý môže ísť na papier a ktorý si niekto kúpi... Lebo vtedy je o foto skutočný nefalšovaný záujem...
S Peťom som sa raz bavil o tej tlači, že by možno niekedy stálo za to porovnať fotky z plotra s fotkou urobenou klasickým mokrým procesom.
Nie som si istý, či sa pri veľkosti 40x60cm a tých 18Mpix, či koľko to tá 7D má dá posúdiť, či sa jedná o jednocvak alebo o skladanú fotku.
Joo, fototapety, tak to je iné kafé. Nedávno sa mi jedna kamoška chválila, jakú parádnu bagrofku tlačili na fototapetu a že tam bolo neskutočne veľa detailov. Tak mi bolo hneď jasné, skade vietor duje Tam príde každý pixel vhod, aby aj pri veľkých rozmeroch nebolo treba ísť dole s dpi.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-05 22:38:32
príspevok od: Misoo79
Fajn, vďaka za objasnenie Dúfam, že som svojou zvedavosťou nikoho nenas...hneval, ak áno, tak sa ospravedlňujem, ale už dlhšiu dobu mi to nedalo pokoja.
pohoda nikoho si nenahneval
 
Misoo79
2012-04-05 21:18:17
príspevok od: DEVOTEE
zober si objekt ktorý nasnimas uplne zblizka na 24 snimkov, aby si ho z tak malej vzdialenosti vopchal celý do hľadačika, čim zdorazniš perspektívu.. a to ma za nasledok dynamický tvar o ktorý sa vždy snažím. Presny postup tu nebudem nikomu pisat, hodnoti sa výsledok....a čo to sa snažim aj uchovať preseba... nikto mi to nepovedal nenapisal, neukazal... clovek musi skušat.. a je to veru tažke...
Fajn, vďaka za objasnenie Dúfam, že som svojou zvedavosťou nikoho nenas...hneval, ak áno, tak sa ospravedlňujem, ale už dlhšiu dobu mi to nedalo pokoja.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-05 18:30:00
príspevok od: Misoo79
Asi sme sa zle porozumeli...Ja nemám jedinú výhradu proti jeho postupu, len som sa zo zvedavosti pýtal ako taká fotka vzniká. Kde sa "natlačí" tých 24 záberov.
zober si objekt ktorý nasnimas uplne zblizka na 24 snimkov, aby si ho z tak malej vzdialenosti vopchal celý do hľadačika, čim zdorazniš perspektívu.. a to ma za nasledok dynamický tvar o ktorý sa vždy snažím. Presny postup tu nebudem nikomu pisat, hodnoti sa výsledok....a čo to sa snažim aj uchovať preseba... nikto mi to nepovedal nenapisal, neukazal... clovek musi skušat.. a je to veru tažke...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-05 18:24:34
príspevok od: Stratený Stano
Pod touto foto sa ešte raz idem postaviť na stranu autora - mám dve jeho foto bagroviek vytlačené na šírku 600 mm a vykreslenie detailov je na týchto foto niečo úžasné... To sa jednocvakom jednoducho nedá dosiahnúť...
Ešte asi popudím proti sebe fotografov podobného žánru, ale možno ich aj inšpirujem - na tomto portáli je mnoho jednocvakov bagrov a rýpadiel... ale o kúpu fotografií s týmto žánrom som prejavil záujem jedine od Devoťáka... A to by malo byť cieľom snaženia fotografov - dopracovať sa k takému výsledku, ktorý môže ísť na papier a ktorý si niekto kúpi... Lebo vtedy je o foto skutočný nefalšovaný záujem...
Dik Stano,
asi tak nejak ako píses... no obcas to ludia nevedia pocjopit preco, najskor si myslia ze to robim z frajeriny atd. ze sa chcem ukazovat aký ja velký obrazok vytvorím smiesne ne ? Mam možnosť to takto zosnimať, je to moj style.... dokonca sa mi nikdy nechce vypisovať popis k foto, kde sa chcem podeliť aj s hrubou perdstavou co vsetko predchadzalo danej koláži.. asi tam už pisat nic nebudem a potom budem musiet odpovedat a pisat pod fotku vsetky skutočnosti...jaj bože.
Ako inac ? Sviatkujes aj s fotakom dakde ci ?
 
Misoo79
2012-04-05 18:02:16
príspevok od: Stratený Stano
Pod touto foto sa ešte raz idem postaviť na stranu autora - mám dve jeho foto bagroviek vytlačené na šírku 600 mm a vykreslenie detailov je na týchto foto niečo úžasné... To sa jednocvakom jednoducho nedá dosiahnúť...
Ešte asi popudím proti sebe fotografov podobného žánru, ale možno ich aj inšpirujem - na tomto portáli je mnoho jednocvakov bagrov a rýpadiel... ale o kúpu fotografií s týmto žánrom som prejavil záujem jedine od Devoťáka... A to by malo byť cieľom snaženia fotografov - dopracovať sa k takému výsledku, ktorý môže ísť na papier a ktorý si niekto kúpi... Lebo vtedy je o foto skutočný nefalšovaný záujem...
Asi sme sa zle porozumeli...Ja nemám jedinú výhradu proti jeho postupu, len som sa zo zvedavosti pýtal ako taká fotka vzniká. Kde sa "natlačí" tých 24 záberov.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-04-05 17:34:38
príspevok od: Misoo79
Vždy keď vidím popis pod bagrofkou sa nad tým zamýšľam a nikdy na nič rozumné neprídem...Ako/prečo skladáš (v tomto prípade) jeden stroj z 24 záberov pri 12mm ohnisku? Veď ten bager sa tam musí vojsť aj na 2-3 cvaky, tak načo toľko? A hlavne ako vyzerajú jednotlivé foto (v čom sa líšia jedna od druhej, keď ich je toľko)? Dúfam, že som sa spýtal dosť zrozumiteľne. Síce ten pocit nemám, ale zrozumiteľnejšie to neviem Mohol by si mi to nejak polopatisticky vysvetliť?
Pod touto foto sa ešte raz idem postaviť na stranu autora - mám dve jeho foto bagroviek vytlačené na šírku 600 mm a vykreslenie detailov je na týchto foto niečo úžasné... To sa jednocvakom jednoducho nedá dosiahnúť...
Ešte asi popudím proti sebe fotografov podobného žánru, ale možno ich aj inšpirujem - na tomto portáli je mnoho jednocvakov bagrov a rýpadiel... ale o kúpu fotografií s týmto žánrom som prejavil záujem jedine od Devoťáka... A to by malo byť cieľom snaženia fotografov - dopracovať sa k takému výsledku, ktorý môže ísť na papier a ktorý si niekto kúpi... Lebo vtedy je o foto skutočný nefalšovaný záujem...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-05 09:56:41
príspevok od: Matúš Koprda
V kritike asi súhlas s Maťom D. Inak je to fajn, páči sa, taká klasika (: Dobrá práca!
Vdaka, no jo... zpredku to je good... len bud stihnem odstevene stroje alebo musim byt drzejsi a vtrepat sa tam pred lyzicu ked bagruju. Pokazde to je výzva.... ale obcas sa podari aj ukecat strojnika aby zapozoval, vtedy treba strieľat na istotu a momentkovať, lebo oni cas nemaju.
 
Matúš Koprda
2012-04-05 09:38:25
V kritike asi súhlas s Maťom D. Inak je to fajn, páči sa, taká klasika (: Dobrá práca!
 
bacil2
2012-04-04 23:59:37
super! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 22:59:40
príspevok od: mato.draho
Ta už neviem, ale je to možné. Nič trefnejšie mi vtedy nenapadlo. Ale šak myslené to je v dobrom, to je dúfam jasné
kombajnfil by znelo smiešnejsie
 
mato.draho
2012-04-04 22:57:44
príspevok od: DEVOTEE
no si ma odhalil jak prvý ked si dobre pamatam
Ta už neviem, ale je to možné. Nič trefnejšie mi vtedy nenapadlo. Ale šak myslené to je v dobrom, to je dúfam jasné
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 22:42:16
príspevok od: Misoo79
Vždy keď vidím popis pod bagrofkou sa nad tým zamýšľam a nikdy na nič rozumné neprídem...Ako/prečo skladáš (v tomto prípade) jeden stroj z 24 záberov pri 12mm ohnisku? Veď ten bager sa tam musí vojsť aj na 2-3 cvaky, tak načo toľko? A hlavne ako vyzerajú jednotlivé foto (v čom sa líšia jedna od druhej, keď ich je toľko)? Dúfam, že som sa spýtal dosť zrozumiteľne. Síce ten pocit nemám, ale zrozumiteľnejšie to neviem Mohol by si mi to nejak polopatisticky vysvetliť?
Kôli širke záberu, koli perspektíve a dynamike... v konečnm dosledmu sa to ukaže aj na pix. Jednocvak je napravo... občas idem k strojom na necelý meter, tam by som musel mat 8 mm sklo...

nemam problem to zruky zocvakat a potom zlepiť...

v konečnom dôsledku neje postup podstatý ale výsledný zaber.... mohol by som tvrdiť, ak by ste ma tu už nepoznali pod "bagrofilom" ze to je jednocvak a zabez bez montáže...

relizacia ma posuva stale dalej, a budem vtom pokračovať...
 
Misoo79
2012-04-04 22:34:31
Vždy keď vidím popis pod bagrofkou sa nad tým zamýšľam a nikdy na nič rozumné neprídem...Ako/prečo skladáš (v tomto prípade) jeden stroj z 24 záberov pri 12mm ohnisku? Veď ten bager sa tam musí vojsť aj na 2-3 cvaky, tak načo toľko? A hlavne ako vyzerajú jednotlivé foto (v čom sa líšia jedna od druhej, keď ich je toľko)? Dúfam, že som sa spýtal dosť zrozumiteľne. Síce ten pocit nemám, ale zrozumiteľnejšie to neviem Mohol by si mi to nejak polopatisticky vysvetliť?
 
makuk44
2012-04-04 22:20:49
;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 22:17:22
príspevok od: mato.draho
Tvrdím to od samého začiatku...
no si ma odhalil jak prvý ked si dobre pamatam
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 22:16:36
príspevok od: Koma
lúbi sa mi..aké majú Tí severania na drese tri trojzubé bagrové lyžice
take logo si na tricko spravim DEVOTEE bagrove.. už daco podobne mam:

https://www.flickr.com/photos/63785942@N04/7045917657/in/photostream
 
mato.draho
2012-04-04 22:13:20
príspevok od: DEVOTEE
450 je zatial najvacsi co som tam stretol.. až pri pohlade zblizka som zistil ze to neje chrobáčik... krasny dizajn a dynamika... no bagrofil som
Tvrdím to od samého začiatku...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 22:08:36
príspevok od: mato.draho
Jasné, k takým mašinám jedine s rešpektom a otvorenými očami
450 je zatial najvacsi co som tam stretol.. až pri pohlade zblizka som zistil ze to neje chrobáčik... krasny dizajn a dynamika... no bagrofil som
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-04-04 22:06:08
príspevok od: DEVOTEE
teba co nenapadne... to si dam ja taký bagrovo zlty dres spravit, budem provokovať hehe... aj tých ču hučia že: "zas bager" pozravujeeeem
lúbi sa mi..aké majú Tí severania na drese tri trojzubé bagrové lyžice
 
mato.draho
2012-04-04 22:05:29
príspevok od: DEVOTEE
no jo tazko sa mi ale foti oproti slnku kedže bol tak otočený.. a je to nebezpečne.. odzadu sa knim predsalen približim lahsie... no mam aj zpredku, ale to už su jednocvaky, momentky
dik za nakuk
Jasné, k takým mašinám jedine s rešpektom a otvorenými očami
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 21:58:37
príspevok od: Koma
kurňa , že 900...a já som si myslela keď kukám na tú modrúúú a žltúúúúú...ja reku to bude nejaká 99 ...ale veru veru majstrovstvá sa už blížia, taká už pomaly aktuálne farebná fotečka..sa už teším jak budem s gazdom kukať...

https://hkmzvolen.allforfan.com/userfiles/Image/vyrobky/SWE12.jpg?29012012

teba co nenapadne... to si dam ja taký bagrovo zlty dres spravit, budem provokovať hehe... aj tých ču hučia že: "zas bager" pozravujeeeem
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 21:49:46
príspevok od: mato.draho
Škoda, že sú otočené riťami Viem, máš tu viacero záberov s dominantnými lyžicami, ale prídu mi tak nejak atraktívnejšie než tieto pohľady odzadu. Saturácia oblohy pre mňa tiež kus priveľa. Možno ani nie tak samotná obloha, ako tyrkysové časti mrakov. Abo mám už unavené oči po celom dni?
Inak pekné, easy, nepreplácané...
no jo tazko sa mi ale foti oproti slnku kedže bol tak otočený.. a je to nebezpečne.. odzadu sa knim predsalen približim lahsie... no mam aj zpredku, ale to už su jednocvaky, momentky
dik za nakuk
 
mato.draho
2012-04-04 21:26:33
Škoda, že sú otočené riťami Viem, máš tu viacero záberov s dominantnými lyžicami, ale prídu mi tak nejak atraktívnejšie než tieto pohľady odzadu. Saturácia oblohy pre mňa tiež kus priveľa. Možno ani nie tak samotná obloha, ako tyrkysové časti mrakov. Abo mám už unavené oči po celom dni?
Inak pekné, easy, nepreplácané...
 
compact
2012-04-04 20:58:21
ale ano ano :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 20:07:13
príspevok od: AReYco
Toto je niečo pre mňa. Žltý bager a krásne modrá obloha :) potešil si ma :)
To som rad !
 
Azimut
2012-04-04 20:06:21
Páči sa mi to. Pekná žiarivá fotka.
 
Jozi Mačutek
2012-04-04 19:48:34
fajn
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Sanfu
2012-04-04 19:21:19
Tá obloha je možno až príliš, neviem presne čo ale niečo sa mi na nej nezdá (možno spomínaná saturácia), ale inak sa mi to páči, pekná žltá. Ale niektoré tvoje fotky ma ohúrili viac :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
AReYco
2012-04-04 19:13:59
Toto je niečo pre mňa. Žltý bager a krásne modrá obloha :) potešil si ma :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 18:59:56
príspevok od: lowenature
Tak v čom a jak to mixuješ že Ľavý stroj 24-záberov, pravý stroj 1-záber, obloha 11-záberov
to už nieje ani panoráma .To je už čistá haluz, fotomontáž a búh ví co všechno ešte .
buh vi že to je fotomontáž !
 
lowenature
2012-04-04 18:30:24
Tak v čom a jak to mixuješ že Ľavý stroj 24-záberov, pravý stroj 1-záber, obloha 11-záberov
to už nieje ani panoráma .To je už čistá haluz, fotomontáž a búh ví co všechno ešte .
 
Matt83
ocenenie redakciou 2012-04-04 17:42:56
príspevok od: transporti686
a čo super na nej vidíš, nech aj ja sa podučím?
mne sa paci taka obloha
 
transporti686
2012-04-04 17:15:54
príspevok od: DEVOTEE
ako autor, ma na oblohe zaujal jej tvar... no bezne taku nevidis ze je prisaturovana je evc vkusu inak je okej... napis co sa ti nanej nezdá..
je presaturovaná, resp tým, že si ju stláčal, nahustil si tam vrchnú časť a ak si k tomu ešte trošku v softe potiahol, tak toto je výsledok, nad horizontom skoro biely pás a hore brutál modrá, keby si ju farebne unormálnil tak by podľa mňa pôsobila lepšie, ale česť farbičkám, lebo to ľudia majú radi
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 17:04:13
príspevok od: Matej Rumanský
fajnove farby, obloha prospela celkovej dramatickosti..
vdaka .... dost bolo tmavých a dramatických scifi nametov.. ako napisal Petrus1 , jar je už davno tu.. fresh
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 17:02:52
príspevok od: transporti686
a čo super na nej vidíš, nech aj ja sa podučím?
ako autor, ma na oblohe zaujal jej tvar... no bezne taku nevidis ze je prisaturovana je evc vkusu inak je okej... napis co sa ti nanej nezdá..
 
Matej Rumanský
2012-04-04 17:02:33
fajnove farby, obloha prospela celkovej dramatickosti..
 
transporti686
2012-04-04 16:57:59
príspevok od: Matt83
super obloha
a čo super na nej vidíš, nech aj ja sa podučím?
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-04-04 16:51:47
kurňa , že 900...a já som si myslela keď kukám na tú modrúúú a žltúúúúú...ja reku to bude nejaká 99 ...ale veru veru majstrovstvá sa už blížia, taká už pomaly aktuálne farebná fotečka..sa už teším jak budem s gazdom kukať...

https://hkmzvolen.allforfan.com/userfiles/Image/vyrobky/SWE12.jpg?29012012

 
Erny
2012-04-04 15:44:46
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matt83
ocenenie redakciou 2012-04-04 12:13:28
super obloha
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Juraj Lacko
2012-04-04 11:14:35
príspevok od: tomatito
to je asi taka ista otazka ako naco je niekomu 5D mark2 tiez to ma mrte pixlov zbytocne..ale treba to mat lebo je to IN ..aj ked realne vysvetlenie neexistuje
no 5d2 bude coskoro na predaj a kupi sa nieco menejpizelove lebo naozaj to nepotrebujem Zriedkavo ked robim vyrez ale inak nie. Malokedy tlacim rozmer nad A4 a tam staci aj 10mpx
 
petrus 1
2012-04-04 10:59:33
pekná, taká jarná :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
jozefmicic
2012-04-04 09:31:34
Teda ja som síce na farbičky, ale tá modrá je tu riadne silná :) Ale prečo nie. Impaktovo je to trochu slabšie ako tie z inej planéty, ale divákov si to určite nájde.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.67
 
hladacvody
2012-04-04 08:58:06
príspevok od: DEVOTEE
príliš modrá ? no ked si vezmeš že je nasnimana skoro vertikálne a pootm stlačená dole, ta modra sa nahustí a pri menšom pridani "levels" mozno bude posobiť tak ako posobi... vobec som rad, že mi tam nevyskočili brutalna posterizácia !
dik za nakuk !
uz som pochopil preco ....
 
MartinSarvas1
2012-04-04 08:55:21
pekné:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
NikoNásada
2012-04-04 08:43:55
Zaujímavá, pekné farby a svetlo!!!
 
Vlasto
2012-04-04 08:38:21
tie farby, svetlo a TK su tak pútavé, že sa mi to proste nemôže nepáčiť....
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 08:17:35
príspevok od: hladacvody
ta farba tej oblohy sa mi nejako nezda....
príliš modrá ? no ked si vezmeš že je nasnimana skoro vertikálne a pootm stlačená dole, ta modra sa nahustí a pri menšom pridani "levels" mozno bude posobiť tak ako posobi... vobec som rad, že mi tam nevyskočili brutalna posterizácia !
dik za nakuk !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 08:15:14
príspevok od: Stratený Stano
Vieš, že som fanúšik tvojich bagroviek a tak sa na nič nepýtam... :) Máličko ma rušia zelené číslice 27 a 28 pod bagrom vľavo, ale to je len taká prkotinka...
Dakujem Stano, tie sprejovene označenie som nakoniec nechal...bude aspon dokument do buducna A vdaka este raz za podporu !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 08:13:15
príspevok od: Juraj Lacko
Naco pouzivate take velke fotky ako 8888 x 5001 px, TIFF.16, 44.6 MPX? To sa bude tlacit na bilborad pri cestu?
ako napísal Stano, dbam na kvalitu pri naslednej tlači...mozem si dovoliť obrovské rozmery, napr. minule si dal jeden pán vytlačit na plátno fotku o rozmere 3 m na dlhu stranu. Su to panorámy, nikdy obrázky zamerne nezmenšujem, vždy ich finalne režem do takého rozlíšenia, aké hodí výsledný "merge" subor
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-04 08:07:22
príspevok od: tomatito
inak troska ti tam nesedi svetlo...
ked si vezmeš uhol skoro 180 st. tak je svetlo vporiadku skus byt konkrétny dik
 
hladacvody
2012-04-04 08:05:01
ta farba tej oblohy sa mi nejako nezda....
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-04-04 07:03:31
Vieš, že som fanúšik tvojich bagroviek a tak sa na nič nepýtam... :) Máličko ma rušia zelené číslice 27 a 28 pod bagrom vľavo, ale to je len taká prkotinka...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-04-04 06:58:28
príspevok od: Juraj Lacko
Naco pouzivate take velke fotky ako 8888 x 5001 px, TIFF.16, 44.6 MPX? To sa bude tlacit na bilborad pri cestu?
Nemusí sa tlačiť na bilboard - stačí na papier o šírke 60 cm. Som šťastným majiteľom dvoch takýchto fotografií s témou bagro a môžem povedať jedno - špičková kvalita... Nutné vidieť... potom by takéto otázky nepadali...
 
tomatito
ocenenie redakciou 2012-04-04 01:31:44
inak troska ti tam nesedi svetlo...
 
tomatito
ocenenie redakciou 2012-04-04 01:29:37
to je asi taka ista otazka ako naco je niekomu 5D mark2 tiez to ma mrte pixlov zbytocne..ale treba to mat lebo je to IN ..aj ked realne vysvetlenie neexistuje
 
Juraj Lacko
2012-04-04 01:15:05
Naco pouzivate take velke fotky ako 8888 x 5001 px, TIFF.16, 44.6 MPX? To sa bude tlacit na bilborad pri cestu?
 
 


Technika: Canon PowerShot G11, Ricoh RDC-5300,

Objektívy: Canon EF 70-200mm f/4L USM, Canon EF 50mm f/1.8 II,

Príslušenstvo:

Clona: 6,3
Expozícia: 1/640 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 7D
Objektív: Tokina 12-24mm f/4 AT-X AF Pro DX
Ohnisko: 12
Pridané: 2012-04-04 00:55:49
Na kritiku: 2012-04-04 01:03:23
Miesto:Zem
Témy: montáž / koláž, technika
Albumy: MACHINES
Ľavý stroj 24-záberov, pravý stroj 1-záber, obloha 11-záberov snímaná v ten istý deň v reálnom svetle !


8888 x 5001 px, TIFF.16, 44.6 MPX