Zo Súľovského hradu

Body: 122.33    Videnia: 1698    Páči sa: 6

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Matúš Koprda
2012-04-08 23:40:07
príspevok od: SteveS
Teraz si ma dostal a zahanbil Zacnem ta volat ujko Bodka + Bodka ako mas v profile A ak to vezmes v uvahu ze ja uz stary a zabudlivy a zamotany ujko, tak prešmyčka Tomáš vs Matúš, to-máš skoro úplne jedno len si poprehadzuješ písmenká Ale máš pravdu, poriadok je poriadok, prepáááč a bodky si ale oprav, nech sa nabudúce nezabudnem Inak aj ty sa totálne mýliš v jednej veci, v tom písaní smejka, ja z neho som furt na pochybáš či plačeš či sa hneváš a či len smeješ, normálne ma tým opačným znakom stále zmätieš, urob si v tom poriadok
Opravené, (:
Ja sa nemýlim, ja smejkov píšem konzistentne. Ide o tzv. ľavorukých smajlíkov, teda treba sa na nich pozerať z opačnej strany (áno, väčšinou ide o usmievavých) a mám viacero dôvodov na ich používanie (o;
 
beholder
2012-04-08 15:49:17
...fajnové svetlo...ale tuším si sa nechal trochu uniesť pri úprave...........ľúbivosť je sladkasté svinstvo ktorému z času na čas podľahne každý krajinár ..
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-08 13:45:05
príspevok od: Matúš Koprda
oki, romumieme si (:
Ale nedá mi... totálne mýliš... v jednej veci. V mojom mene (: Peknú nedeľu prajem.
Teraz si ma dostal a zahanbil Zacnem ta volat ujko Bodka + Bodka ako mas v profile A ak to vezmes v uvahu ze ja uz stary a zabudlivy a zamotany ujko, tak prešmyčka Tomáš vs Matúš, to-máš skoro úplne jedno len si poprehadzuješ písmenká Ale máš pravdu, poriadok je poriadok, prepáááč a bodky si ale oprav, nech sa nabudúce nezabudnem Inak aj ty sa totálne mýliš v jednej veci, v tom písaní smejka, ja z neho som furt na pochybáš či plačeš či sa hneváš a či len smeješ, normálne ma tým opačným znakom stále zmätieš, urob si v tom poriadok
 
Matúš Koprda
2012-04-08 13:14:59
príspevok od: SteveS
Tomáš, áno, je to PODOBNÉ, ale NIE TAKÉ Teda ako z toho von a ako to uzavrieme?
... ... ...
V prvom rade to neber tak ze ta chce niekto pasovat za klamara, vôbec nie. Pre taky prípad sa radsej pausalne ospravedlnim ak by to malo tak vyzniet. Diskutujeme tu len o nuansach obrazu lebo si nas k tomu sam vyzval, nic viac a nic menej. Kazdy mame svoju pravdu a prave raw nam obom za pravdu dáva. Problematika je naviac zlozitejsia ako len diskusia o intenzite farby a zelene Farba ci (ne)jestvuje, sa dá v realite relatívne zistit aj pozriet. No zistit realitu a schopnost tvojho cipu realne do rawu nasnimat plný DR svetla tu a v tejto chvili, tohto daného, ale uz uplynulého svetla a momentu, to nevie zistit nik.

Podstatné je, že som nenapísal že si menil výrazne originálny záber, ale odvolal sa na relitu, samozrejme myslenú v prírode a nie výstupe na čipe. To ešte býva neraz podstatný rozdiel... a vsimni si o com som písal ze čomu neverim ... zdoraznil som ze ide LEN o malé a LEN o tvrdé lokalne prechody ... a tie už na rawe NIE SÚ. Písal som, že ak si to ty nezvýraznil a nemenil, že je možné, že čip to nebol schopný zachytiť tak ako to vidí oko ak šlo o vyraznejšie rozdiely DR svetla. To že to čipy nedokážu, to vieme a nebudeme si to dokladovat. Preto to o com som pisal, nie je mozne dokladovat rawom, lebo raw je len vystup z nedokonaleho a malorozsahoveho cipu a nie tvojho oka. Ale aj ten raw nám celkom stačí na tie miesta a tie rozdiely o ktorých som písal a na ktoré myslel ja.
... ... ...
Aj na rawe vidno, že oblaky boli v rámci svoje tienovosti a flakatosti roztiahnuté kontrastom a mnou spomínané malé kontrastné plôšky vpredu pod okrajom čo sú hned vedla seba, ze su kontrastnešie tu, ako na rawe. Ale nie je vhodné sa natahovat o tom ci vela, ci len trosku, lebo ide presne o hranicu, kde raw je pred nou a tvoj postproces už za nou. Napriek nevelkemu rozdielu. Snad ma chápes? Na raw jednoznačne poviem že celý oblak v kuse vidím tak ako to vídavam aj v realite a že ešte pôsobí prirodzene ako tmavá chmára. Včítane flakatrosti. Tmava v tieńoch je jemnejšia a sivšia a svetlá na oblaku ešte pastelová, nie biela a celkom svetlá. Dokopy aj hned vedľa seba to pôsobí na rawe prirodzene nasvetlené tlmeným svetlom cez mraky a diery v mraku. Ale na tejto foto už nie, su tu vedla seba fliaciky kde pocitovo vnímam uz ich nereálny kontrast, vzniknutý z roztiahnutia histogramu uz za hranicou môjho vnímania. Vidno ze cely obraz ozil a je vyraznejsi ale to co inde pomohlo, uz mrakom uskodilo.
... ... ...
No toť len môj názor - a stále rovnaký - a v dobrom Vidis ze nie som jediny co mal voci mrakom pripomienku, stava sa dokonca ze aj realita je neprirodzena a neharmonická, nevkusná a ze ak by sme chceli aby ju kazdy stravil (vid zelen na trave, ci cerven na satach v prirode a podobne) tak by sme museli aj realitu desaturpovat. Tu ju stacilo ponechat lokalne na oblakoch pôvodnú.
oki, romumieme si (:
Ale nedá mi... totálne mýliš... v jednej veci. V mojom mene (: Peknú nedeľu prajem.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-08 12:45:08
príspevok od: Matúš Koprda
čau. No nerád takto sa doťahujem. (: Pozri, pri jednej z Tvojich posledných foto si obhajoval zelenú trávu a viacero ľudí Ti neverilo. Nepredpokladám že si zmenil názor na to, čo si videl. Tak ani ja nemením svoj. Po nasnímaní fotka vyzerala takto, posielam Ti printscreen po vyvolaní rawu, pričom to som nechal v prednastavených hodnotách, čiže nekonalo sa žiadne stmavovanie, lokálny kontrast, zachraňovanie svetiel tieňov, atď - https://goo.gl/vVusq
Osobne si myslím že je to dosť podobné fotke vyššie. Nemám problém s tým keď sa to nepáči, nesedí to alebo niečo také. (: Ale hovoriť mi že takéto to nebolo?
Tomáš, áno, je to PODOBNÉ, ale NIE TAKÉ Teda ako z toho von a ako to uzavrieme?
... ... ...
V prvom rade to neber tak ze ta chce niekto pasovat za klamara, vôbec nie. Pre taky prípad sa radsej pausalne ospravedlnim ak by to malo tak vyzniet. Diskutujeme tu len o nuansach obrazu lebo si nas k tomu sam vyzval, nic viac a nic menej. Kazdy mame svoju pravdu a prave raw nam obom za pravdu dáva. Problematika je naviac zlozitejsia ako len diskusia o intenzite farby a zelene Farba ci (ne)jestvuje, sa dá v realite relatívne zistit aj pozriet. No zistit realitu a schopnost tvojho cipu realne do rawu nasnimat plný DR svetla tu a v tejto chvili, tohto daného, ale uz uplynulého svetla a momentu, to nevie zistit nik.

Podstatné je, že som nenapísal že si menil výrazne originálny záber, ale odvolal sa na relitu, samozrejme myslenú v prírode a nie výstupe na čipe. To ešte býva neraz podstatný rozdiel... a vsimni si o com som písal ze čomu neverim ... zdoraznil som ze ide LEN o malé a LEN o tvrdé lokalne prechody ... a tie už na rawe NIE SÚ. Písal som, že ak si to ty nezvýraznil a nemenil, že je možné, že čip to nebol schopný zachytiť tak ako to vidí oko ak šlo o vyraznejšie rozdiely DR svetla. To že to čipy nedokážu, to vieme a nebudeme si to dokladovat. Preto to o com som pisal, nie je mozne dokladovat rawom, lebo raw je len vystup z nedokonaleho a malorozsahoveho cipu a nie tvojho oka. Ale aj ten raw nám celkom stačí na tie miesta a tie rozdiely o ktorých som písal a na ktoré myslel ja.
... ... ...
Aj na rawe vidno, že oblaky boli v rámci svoje tienovosti a flakatosti roztiahnuté kontrastom a mnou spomínané malé kontrastné plôšky vpredu pod okrajom čo sú hned vedla seba, ze su kontrastnešie tu, ako na rawe. Ale nie je vhodné sa natahovat o tom ci vela, ci len trosku, lebo ide presne o hranicu, kde raw je pred nou a tvoj postproces už za nou. Napriek nevelkemu rozdielu. Snad ma chápes? Na raw jednoznačne poviem že celý oblak v kuse vidím tak ako to vídavam aj v realite a že ešte pôsobí prirodzene ako tmavá chmára. Včítane flakatrosti. Tmava v tieńoch je jemnejšia a sivšia a svetlá na oblaku ešte pastelová, nie biela a celkom svetlá. Dokopy aj hned vedľa seba to pôsobí na rawe prirodzene nasvetlené tlmeným svetlom cez mraky a diery v mraku. Ale na tejto foto už nie, su tu vedla seba fliaciky kde pocitovo vnímam uz ich nereálny kontrast, vzniknutý z roztiahnutia histogramu uz za hranicou môjho vnímania. Vidno ze cely obraz ozil a je vyraznejsi ale to co inde pomohlo, uz mrakom uskodilo.
... ... ...
No toť len môj názor - a stále rovnaký - a v dobrom Vidis ze nie som jediny co mal voci mrakom pripomienku, stava sa dokonca ze aj realita je neprirodzena a neharmonická, nevkusná a ze ak by sme chceli aby ju kazdy stravil (vid zelen na trave, ci cerven na satach v prirode a podobne) tak by sme museli aj realitu desaturpovat. Tu ju stacilo ponechat lokalne na oblakoch pôvodnú.
 
Matúš Koprda
2012-04-08 09:52:10
sorry, ten link je: https://goo.gl/1rGMC
 
Matúš Koprda
2012-04-08 09:50:06
príspevok od: SteveS
Tomáš, tomu čo sa mi na fotke verím a nevidím dôvod prečo by to "skoro" tak nemohlo byť v realite, ale ...
... ... ..
Ale konkretnejšie si myslím a dávam za pravdu ohľadne SVETLA ostatným, že nepr. lom a domčeky si ešte mohol docvaknúť tmavšou expozíciou alebo posunúť WB do teplejších tńov a simulovať tak zlatú polhodinku. Možno aj v tomto zábere by to šlo ešte stmaviť, ale takto tu už jestvujúci silnejší DR svetla spôsobuje, že sa to zdá naozaj už fotené pri kus tvrdšom svetle. Ja som tipoval rovnako ako Tibor (cerberus) že si to fotil pozdejšie. Ak ide o leto, aj o 7ej je už naozaj veľmi pozde a má to uz daleko k najmäkšiemu prvorannému zlatému svetlu ... k tejto prvej konkretnej poznamke (SVETLO) este tolko na tvoju obranu, ze to ani nemusi byt tvoja chyba. Nepoznam dane miesto ale nespadol som z neba a sám som neraz bol darmo dakde zavcasu a cakal z tmy na prvo ranné slnko, ale kym vyšlo tak vysoko aby zasvietilo az dnu do doliny (kde bývajú dedinky na Sk ci kdekolvek inde na svete), tak neraz uz bola uplne modra oparova situacia a tvrdé svetlo. V hornatom teréne, o vysokohorskom ani nevravím, pocas svojho prveho, ideálneho mäkkého, teplejšieho a párminútového pôsobenia osvetľuje iba vrcholce vysokých hôr a fajnové svetlo trvá neraz len 10-15min a dosť.
... ... ...
A dalšou vecou a hlavnou sú mraky, vravíš že sú také v realite? To ti prepáč neuverím ... nevadia mi mraky temné a skoro rovnomerne a primerane svetlu mramorované ...vadí mi lne úplne úzky pás celkom hore pod okrajom, kde predná a čelná, slnkom nasvietená strana mrakov má úplne flakaté tvrdé prechody ... to čo vidíš voľným okom ktoré má oveľa silnejšiu pružnosť na DR svetla takto nevyzerá ... a ak ti to foťák nezvládol, lebo (zas tu je ten dôvod už silného vytýkaného svetla) čip taký rozsah nemá, zas si mal možnosť to lepšie riešiť, vieš dobre už ako. Viac expozícií a spojiť to primeranejšie dokopy a nie také kontrastné flaky, či nasnímať oblohu a časť fotografie už skôr pri mäkkom svetle a už lne po osvetlení doliny docvakať spodnú časť, statív ti to bez problému umožňuje.
... ... ...
Chcel si tvrdú kritiku, nemáš tvrdú ale len primeranú na to, čo tu naozaj išlo lepšie a ťažko nás veru presvedčíš že nie lebo tu nepadali moc výtky na kompo, to by som si aj ja od stola netrufal špiritizovať mimo tu videného uhla záberu ked som tam nebol a kompo mi vobec nepripada na houby ako to ty sam vnimas, je podla mna v pohode na dany teren a relief.
čau. No nerád takto sa doťahujem. (: Pozri, pri jednej z Tvojich posledných foto si obhajoval zelenú trávu a viacero ľudí Ti neverilo. Nepredpokladám že si zmenil názor na to, čo si videl. Tak ani ja nemením svoj. Po nasnímaní fotka vyzerala takto, posielam Ti printscreen po vyvolaní rawu, pričom to som nechal v prednastavených hodnotách, čiže nekonalo sa žiadne stmavovanie, lokálny kontrast, zachraňovanie svetiel tieňov, atď - https://goo.gl/vVusq
Osobne si myslím že je to dosť podobné fotke vyššie. Nemám problém s tým keď sa to nepáči, nesedí to alebo niečo také. (: Ale hovoriť mi že takéto to nebolo?
 
stani08
2012-04-08 09:25:34
príspevok od: Matúš Koprda
Ako myslíš lepšie poňatie? Viem že kompozične je to na houby, ale nič lepšie na tú stranu som vymyslieť nevedel a svetlo sa rýchlo menilo. Na opačnú stranu sa mi to páčilo viac (: www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/227792/z-hradu-sulov/
Viacerí mi tu vyčítate tú oblohu... čo dodať (: Vďaka za tieto kritické pohľady. Aj keď si stále myslím že sa to hodne podobá reálnej atmosfére, ale je dobre vedieť ako to pôsobí na ľudí a dobre vedieť že to nie je úplne ono. Vďaka za názor, pomohol (: ahoj
Kompopzicne to nie je az taka katastrofa je tu ale podstatne menej svetla ako som pisal slnko v tomto pripade bolu skupejsie mohlo aj viacej vykuknut Tu si mohol skusit tak isto pouzit este dlhsi cas efekt by mohol byt zaujimavejsi
 
Derik
2012-04-08 09:16:55
Pekné akurát oblaky sú trocha tmavé , ale to bol iste zámer .
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-08 07:03:18
príspevok od: Matúš Koprda
Ahoj. Už som chalanom vyššie popísal že podľa mňa ide o celkom verné zachytenie atmosféry aká tam bola... ale i tak, pôsobí to asi tak ako ste popísali a to je pre mňa cenná skúsenosť. Vďaka za pozastavenie sa a úprimné slová (:
Tomáš, tomu čo sa mi na fotke verím a nevidím dôvod prečo by to "skoro" tak nemohlo byť v realite, ale ...
... ... ..
Ale konkretnejšie si myslím a dávam za pravdu ohľadne SVETLA ostatným, že nepr. lom a domčeky si ešte mohol docvaknúť tmavšou expozíciou alebo posunúť WB do teplejších tńov a simulovať tak zlatú polhodinku. Možno aj v tomto zábere by to šlo ešte stmaviť, ale takto tu už jestvujúci silnejší DR svetla spôsobuje, že sa to zdá naozaj už fotené pri kus tvrdšom svetle. Ja som tipoval rovnako ako Tibor (cerberus) že si to fotil pozdejšie. Ak ide o leto, aj o 7ej je už naozaj veľmi pozde a má to uz daleko k najmäkšiemu prvorannému zlatému svetlu ... k tejto prvej konkretnej poznamke (SVETLO) este tolko na tvoju obranu, ze to ani nemusi byt tvoja chyba. Nepoznam dane miesto ale nespadol som z neba a sám som neraz bol darmo dakde zavcasu a cakal z tmy na prvo ranné slnko, ale kym vyšlo tak vysoko aby zasvietilo az dnu do doliny (kde bývajú dedinky na Sk ci kdekolvek inde na svete), tak neraz uz bola uplne modra oparova situacia a tvrdé svetlo. V hornatom teréne, o vysokohorskom ani nevravím, pocas svojho prveho, ideálneho mäkkého, teplejšieho a párminútového pôsobenia osvetľuje iba vrcholce vysokých hôr a fajnové svetlo trvá neraz len 10-15min a dosť.
... ... ...
A dalšou vecou a hlavnou sú mraky, vravíš že sú také v realite? To ti prepáč neuverím ... nevadia mi mraky temné a skoro rovnomerne a primerane svetlu mramorované ...vadí mi lne úplne úzky pás celkom hore pod okrajom, kde predná a čelná, slnkom nasvietená strana mrakov má úplne flakaté tvrdé prechody ... to čo vidíš voľným okom ktoré má oveľa silnejšiu pružnosť na DR svetla takto nevyzerá ... a ak ti to foťák nezvládol, lebo (zas tu je ten dôvod už silného vytýkaného svetla) čip taký rozsah nemá, zas si mal možnosť to lepšie riešiť, vieš dobre už ako. Viac expozícií a spojiť to primeranejšie dokopy a nie také kontrastné flaky, či nasnímať oblohu a časť fotografie už skôr pri mäkkom svetle a už lne po osvetlení doliny docvakať spodnú časť, statív ti to bez problému umožňuje.
... ... ...
Chcel si tvrdú kritiku, nemáš tvrdú ale len primeranú na to, čo tu naozaj išlo lepšie a ťažko nás veru presvedčíš že nie lebo tu nepadali moc výtky na kompo, to by som si aj ja od stola netrufal špiritizovať mimo tu videného uhla záberu ked som tam nebol a kompo mi vobec nepripada na houby ako to ty sam vnimas, je podla mna v pohode na dany teren a relief.
 
slawmi
2012-04-08 02:40:00
pekna
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Matúš Koprda
2012-04-07 23:43:06
príspevok od: SteveS
Teda kriticky a tvrdo? :-) Niet čo vešľmi tvrdo, celkom fajn až na tie mraky čo mi pripadajú už ako v presilenom HDR ... v krajine nje jemný opar ale nevadi a fajn priestorovo vtahuje, dobre si to ponal. Tk krajina za 6 a mraky u mna za 5
Ahoj. Už som chalanom vyššie popísal že podľa mňa ide o celkom verné zachytenie atmosféry aká tam bola... ale i tak, pôsobí to asi tak ako ste popísali a to je pre mňa cenná skúsenosť. Vďaka za pozastavenie sa a úprimné slová (:
 
Matúš Koprda
2012-04-07 23:41:48
príspevok od: stani08
tento vyhlad aky sa ti naskytol si zasluzil lepsie ponatie aj ked je pravdou ze slnko bolo skupe na darovanie ti viacerych lucov ale ta obloha jooj chlope tu si mohol aj lepsie poňať No vyhlad je to ozaj krasny . Tak na teraz radsej bez bodikov lebo by sa mi na TK nukal slabsi a pokazil by celkovy dojem z fotky
Ako myslíš lepšie poňatie? Viem že kompozične je to na houby, ale nič lepšie na tú stranu som vymyslieť nevedel a svetlo sa rýchlo menilo. Na opačnú stranu sa mi to páčilo viac (: www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/227792/z-hradu-sulov/
Viacerí mi tu vyčítate tú oblohu... čo dodať (: Vďaka za tieto kritické pohľady. Aj keď si stále myslím že sa to hodne podobá reálnej atmosfére, ale je dobre vedieť ako to pôsobí na ľudí a dobre vedieť že to nie je úplne ono. Vďaka za názor, pomohol (: ahoj
 
Matúš Koprda
2012-04-07 23:35:28
príspevok od: Cerberus
Na mňa je to trocha silnejšie "vytunené" farbičkami. Tým, že je v obraze niekoľko svetlých plôch nasvietených slnečným svitom, navyše obloha je "nesúrodá", tak sa mi veľmi ťažko nachádza nejaká vodiaca línia alebo prvok o ktorý by sa môj zrak mohol oprieť. Obrazu by prospelo jednoliate "zriedené" ranné alebo večerné bočné svetlo. Kompozične by to s iným svetlom bolo v poriadku.
čau. Vďaka za názor... Foto bola odfotená presne o siedmej hodine rannej takže svetlo tam svieti buď takto spoza chrbta alebo večer priame protisvetlo. Svetlo je podľa mňa fajn, tam by som problém nevidel (: Možno tie farby, prípadne obloha ako bolo vyššie spomínané.
Inak snažil som sa úpravou trochu naznačiť atmosféru aká tam bola. Nie je to pritiahnuté za vlasy, na tomto mieste som mal fakt šťastie na podmienky aj keď je pravdou že občas ľutujem že som ich lepšie nevyužil. Možno pre to sa to zdá ako silnejšie upravovaná foto, ale HDR to rozhodne nie je a použitý prechoďák nebol moc silný... Striedali sa tu veľmi pekné, dramatické až neuveriteľné svetelné okamihy... (: Desať minút po tejto foto vznikla táto: www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/227792/z-hradu-sulov/

Ešte raz Tibor vďaka za objektívne hodnotenie a hodnotný názor. Maj sa pekne, ahoj.
 
stani08
2012-04-07 23:27:58
tento vyhlad aky sa ti naskytol si zasluzil lepsie ponatie aj ked je pravdou ze slnko bolo skupe na darovanie ti viacerych lucov ale ta obloha jooj chlope tu si mohol aj lepsie poňať No vyhlad je to ozaj krasny . Tak na teraz radsej bez bodikov lebo by sa mi na TK nukal slabsi a pokazil by celkovy dojem z fotky
 
Cerberus
2012-04-07 20:55:58
Na mňa je to trocha silnejšie "vytunené" farbičkami. Tým, že je v obraze niekoľko svetlých plôch nasvietených slnečným svitom, navyše obloha je "nesúrodá", tak sa mi veľmi ťažko nachádza nejaká vodiaca línia alebo prvok o ktorý by sa môj zrak mohol oprieť. Obrazu by prospelo jednoliate "zriedené" ranné alebo večerné bočné svetlo. Kompozične by to s iným svetlom bolo v poriadku.
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
jerzi45
2012-04-07 19:59:55
oblohu si trošku prehnal, ale inak poňal si to priestorovo živo a svetlofarebne, čo je super
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
zola
2012-04-07 18:22:24
velmi pekna svetelna atmosfera
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
cocoliso
2012-04-07 15:20:39
mne sa zase páči ten kontrast medzi mrakmi a tou svetlou korunou stromu.. možno preto, že na to pozerám okom "zelenáča".. proste sa mi to páči.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-04-07 13:19:08
Napíšem tvrdú kritiku a zasa si vypočujem, ako som sa prišiel pomstiť... ? Tak potom radšej nie, nebudeme si kaziť pohodové sviatky...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-07 12:34:58
Teda kriticky a tvrdo? :-) Niet čo vešľmi tvrdo, celkom fajn až na tie mraky čo mi pripadajú už ako v presilenom HDR ... v krajine nje jemný opar ale nevadi a fajn priestorovo vtahuje, dobre si to ponal. Tk krajina za 6 a mraky u mna za 5
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
palys
2012-04-07 12:28:10
Pekna krajina slovensko.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Matúš Vasilko
2012-04-07 11:38:05
prekrasna sceneria, troska tmave oblaky ale mozu byt
 
photolubos
2012-04-07 11:32:55
Velmi pekna , mne sa paci
 
 
Clona: 13
Expozícia: 1/15.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Nikon D60
Ohnisko: 16 mm
GPS: N: 49°10'16", E: 18°34'50"

Pridané: 2012-04-07 10:40:52
Na kritiku: 2012-04-07 10:41:31
Miesto:Súľovský hrad
Témy: krajina
Albumy: Krajina
Fotka (ešte z leta) zachytávajúca dramatické svetelné okamihy vo výhľadoch zo súľovského hradu, smerom na severozápad. Dedina dole je Jablonové.


Zaujíma ma čo vy na ňu. Kriticky a tvrdo. Vďaka!