Antonov-26 cockpit

Body: 94.33    Videnia: 2487    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
hooopy
2012-04-09 15:37:03
nevadi.... ja uz morse kod nepotrebujem... tak ho ovladam len sporadicky...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-09 11:34:00
Zlialo to dokopy bez medzier
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-09 11:33:24
Takže radista vravíš, ej to bolo už dávno, už som aj zabudol ale skúsim či sa napomýlim

._ .... _ _ _ . _ _ _
 
hooopy
2012-04-09 11:30:00
príspevok od: SteveS
Ty kokos, popis úžas ... dotaz ... ty si pilot, či mechanik, či? Možno priamo náčelník generálneho štábu ;-) ale určite od fachu, parádna fotka, veľmi páči! Tam bvy sa hralo s tými budíkmi :-)
myslis nastavit kazdy budik zvlast tak, aby zvonil v inu minutu? .-)))) To by sa posadka vobec nevyspala... a mohlo by sa stat nieco zle.-)
 
hooopy
2012-04-08 22:46:04
uf..tolko pozitivneho ohlasu som necakal... dakujem vsetkym. pokusim sa odpovedat :
Co sa tyka popisu, ano - som od fachu, lietam na tom ako palubny radista, takze info su z prvej ruky a zarucene pravdive. Mam na tom nalietanych cez 1200 hod takze nieco malo uz o tom viem. Mam v plane urobit viac podobnych zaberov, uvidim ake budu moznosti a priestorova dostupnost v inych lietadlach. No chce to cas, a po skusenosti s touto fotkou, aj lepsie svetelne podmienky a cistotu v kabine .
S HDR nemam skoro ziadne skusenosti, no kde si to vyzaduje situacia a ina cesta nie je, snazim sa s tym bojovat. Tu to bolo nutne, osvetlenie v kabine ani za slnecneho dna nezodpoveda svetlu na otvorenom priestranstve. Preto nutnost spajat rozne EV.
Vysledna fotka ma v tiffe 103MB v plnom rozliseni a v plagatovej forme bude sluzit ako pomocka pri trenazi lietajuceho personalu pre vizualizaciu rozmiestnenia pristrojov na palubnej doske a bocnych paneloch.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-08 21:16:17
este napisem: ze velmi vhodne zvolene HDRko (hlavne nenasilne), klobuk dole !
 
fotografista
2012-04-08 19:01:05
paci sa mi to.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
joeyx
2012-04-08 17:56:45
velmi dobra fotka a zvlast tie zaujimave info v popise k tomu :-) prijal by som tak nafotene a popisane aj dalsie lietadla :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-08 17:39:37
Ty kokos, popis úžas ... dotaz ... ty si pilot, či mechanik, či? Možno priamo náčelník generálneho štábu ;-) ale určite od fachu, parádna fotka, veľmi páči! Tam bvy sa hralo s tými budíkmi :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Tlusty
2012-04-08 14:56:25
Zaujímavé foto!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Gino
2012-04-08 12:20:04
Sparťanská krása!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Milstar
2012-04-08 07:38:02
Ozaj nie každodenný záber pilotnej kabíny. Dobrá práca u mňa za 21.***
 
milanF
2012-04-08 06:13:33
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
photolubos
2012-04-08 02:04:44
PARADICKA !
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
JanTchi
2012-04-08 00:51:22
páči
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
bacil2
2012-04-08 00:47:20
super! :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-04-07 23:46:25
fajn pohlad !
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
pawlus333
2012-04-07 23:43:08
a vyznaj sa v tom :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
hooopy
2012-04-07 22:46:12
este doplnim..rok vyroby je 82. lietadlo ale preslo dvoma modernizaciami, comu zodpoveda aj mnozstvo modernejsich pristrojov (laicky nazvane).
 
b0baz
2012-04-07 22:43:16
Zaujímavý pohľad do pilotnej kabíny, oko potešilo, dík.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
VEKTOR
2012-04-07 22:37:10
fajne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 
Clona: 11
Expozícia: 1/160.00 sec
ISO: 160
Fotoaparát: Canon EOS 7D
Objektív: Samyang 8mm f/3.5 Aspherical IF MC Fish-eye
Ohnisko: 8mm
Pridané: 2012-04-07 22:04:25
Na kritiku: 2012-04-07 22:16:54
Miesto:
Témy: technika
HDR spojene z troch foto.

Lietadlo Antonov-26M je stale pouzivane nasou armadou, momentalne v pocte 2ks. Na obrazku lietadlo s registraciou 02506, Ma viac variacii prevedenia, od salónnej verzie, az po nakladnu ci vysadkovu, dokonca vo vybave Medevac, urcenej na evakuaciu ranenych. Maximalna vzletova hmotnost 24.000kg. mnozstvo paliva 5500kg. Cestovna rychlost 420km/hod. Dolet cca 2500km. Dostup (overeny) cez 8000metrov. (hoci vyrobca udava menej). Kabina ako aj nakladovy priestor su pretlakovane. Bezne cestovne vysky su nad letovou hladinou 200, cize okolo 6100metrov nad morom. Zvlastnost lietadla je v tom, ze ma tri motory, hoci len dve vrtule. Jeden pomocny motor RU-19, je schovany v pravej motorovej gondole. Je prudovy a vyuziva sa na zvysenie tahu pri vzlete a v stupani. Jeho vykon je na urovni lietadla L-29 Delfin. Pritomnost tohoto motora sa da urcit vdaka vystupnej tryske v zadnej casti pravej motorovej gondoly.