Tvarou v tvar

Body: 368.00    Videnia: 3882    Páči sa: 3

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Cyril
2012-04-20 10:31:09
príspevok od: soms
Slečna, tak trochu mimo tvoja reakcia. Tvoj komentár nebol vôbec o radách, či doporučeniach. Tvoj komentár skrz všeobecných drístov o svetle a vyjadrení na adresu hodnotiacich nič nepriniesol. V tvojom komentári k foto nie je ani štipku o nejakú analýzu danej fotografie. Ak si to myslela úprimne a chcela poradiť, trak si zvolila totálne nevhodnú metódu.
Celkom by ma zaujimala aka je to tá "vhodna metoda" Nebud taky uzkoprsy. Povedala svoj nazor, co chces viac? Ze neladi s Tvojim? Bud rad. Preco dristy? Tvoje reakcie mozu byt tiez pre ineho dristy. Chces kompletne analyzy? Oslov ephoto, nech sem nasadia cloveka na tuto pracu. Ze sa zastavila pod foto moze byt pre autora len +++. Keby nebola v top dna, isto (podla mna) o nu ani nezavadi.
 
soms
2012-04-17 11:05:17
príspevok od: Aria Baró
niekto by sa tu rad hadal a dotahoval
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-04-17 08:39:22
príspevok od: soms
Slečna, tak trochu mimo tvoja reakcia. Tvoj komentár nebol vôbec o radách, či doporučeniach. Tvoj komentár skrz všeobecných drístov o svetle a vyjadrení na adresu hodnotiacich nič nepriniesol. V tvojom komentári k foto nie je ani štipku o nejakú analýzu danej fotografie. Ak si to myslela úprimne a chcela poradiť, trak si zvolila totálne nevhodnú metódu.
niekto by sa tu rad hadal a dotahoval
 
djsolty
2012-04-16 20:02:53
zaujala..
 
8martin5
2012-04-16 14:52:30
Krasna fotografia...."noir"....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
kulkovsky
2012-04-16 12:08:42
príspevok od: soms
Čo je na kompozícii za 5 u teba???
nepáči sa mi ako je dieťa uložené....skrátka kompo mi nesedí....sto ludí sto chutí..
 
soms
2012-04-15 21:25:15
príspevok od: Aria Baró
práve preto som reagovala, aby si autor fotografie nemyslel ze je to dobre a nepokracoval tymto smerom
Slečna, tak trochu mimo tvoja reakcia. Tvoj komentár nebol vôbec o radách, či doporučeniach. Tvoj komentár skrz všeobecných drístov o svetle a vyjadrení na adresu hodnotiacich nič nepriniesol. V tvojom komentári k foto nie je ani štipku o nejakú analýzu danej fotografie. Ak si to myslela úprimne a chcela poradiť, trak si zvolila totálne nevhodnú metódu.
 
soms
2012-04-15 21:12:29
Čo je na kompozícii za 5 u teba???
 
b.a.f.o.a.r.t.
2012-04-15 13:22:44
príspevok od: Aria Baró
bafo si si istý že toto je well done fotka?
nie som ani som nic take nepovedal
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-04-15 13:00:47
príspevok od: istvic
nerozumiem trosku tomu povyku ,hlavne od ludi ,co su dajme tomu fotograficky zrelsi..co vas tak zere,mesacne sa sem ,na titulku ,dostane kvantum fotografii,co su oproti tejto fotke emocionalne mrtve,priam bezduche,v TOPke visia fotografie,co by inde vobec neuspeli a zrazu je tu jedna fotografia,portret,momentka,povedzme reportaz a mnohi to nejako nedokazu prekusnut,priam az agresivne utocite na autora akoby to bol on ,co mal zasadny podial na tom ,ze je dnesny TO.,Pani fotografi,staci si trocha vstupit do svedomia,pozerat sa na veci z nadhladu a hlavne ,ked sa fotka nepaci,napisem preco,co by sa dalo zlepsit ,snazim sa poradit.To samozrejme pisem aj sebe,aby ste si zase nemysleii,ze seba z toho vynechavam
práve preto som reagovala, aby si autor fotografie nemyslel ze je to dobre a nepokracoval tymto smerom
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-14 22:09:38
Prečítal som diskusiu, tolerujem iné názory ... ale pre mna aj tak ako je SKVELÉ ! . . . Kompozične s tým nemám problém, štovrec by mi pasol ešte lepšie. po sránke Tk sa mi to páči úpresne také aké to je, nevnímma žiadnu chybu ktorú by som sa mal snažiť odstrániť. ... Ešte odkaz, že ak hocikomu odpovedáš, nepíš mená ale použi vždy tlačítko v komente "odpovedať" ... tieto tvoje odpovede sa nikto nedozvedel že si im napísal, pri použirí tlačítka by každý dostal o odpovedi avízo, notifikáciu ... a málokto sa vráti k tej iste fotke, ak tak len náhodou, to by si si musel odpovede hladat po vsetkych fotkách co si navstívil neustale dookola ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Cyril
2012-04-14 11:25:23
príspevok od: soms
To, že sa tebe svetlo na tejto foto nepáči, resp. nevyhovuje neznamená, že je to tzv. zlé svetlo. Zlé svetlo vlastne ani neexistuje, narozdiel od "klišé" komentára-kritiky so silným nádychom narcizmu. Si to proste všetkým natrela, aký sú blbý, neschopný rozoznať, čo sa im má páčiť a čo nie. Vďaka svetu za takých osvietencov - vyvolených ako si ty. Tak isto nič v zlom. Taký pocit vo mne vyvolal Tvoj komentár
Takto by som to nevidel
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2012-04-14 07:10:01
pre mňa nie. po technickej stránke to je podľa môjho názoru nezvládnuté. čo sa týka zachytenia emócii neviem, tak nejak mi to až tak emočné nepríde.
 
soms
2012-04-13 23:57:09
príspevok od: Aria Baró
včera som sem nechcela písať náročky aby som nikoho náhodou neovplivnila, ale naozaj dosť špatný portrét, prepáč, ale to svetlo je des a svetlo je ZÁKLAD, ak nie je dobré fotka je zlá, každý skúsený s vkusom čo videl už XY fotiek by to mohol rozpoznať ... a čo tak zaujalo? príbeh štvanca? no to je máličko ... mohla by som vám ukázať iné príbehy na detských fotkách... nič v zlom hádať sa nechcem, len mi nedalo argumentovať na túto vysoko-prehnane nadhodnotenú fotku
To, že sa tebe svetlo na tejto foto nepáči, resp. nevyhovuje neznamená, že je to tzv. zlé svetlo. Zlé svetlo vlastne ani neexistuje, narozdiel od "klišé" komentára-kritiky so silným nádychom narcizmu. Si to proste všetkým natrela, aký sú blbý, neschopný rozoznať, čo sa im má páčiť a čo nie. Vďaka svetu za takých osvietencov - vyvolených ako si ty. Tak isto nič v zlom. Taký pocit vo mne vyvolal Tvoj komentár
 
istvic
ocenenie redakciou 2012-04-13 23:31:48
príspevok od: Cyril
Lubos, pri zaplave znamok mi nedalo nezareagovat, a aj preto, ze je to foto dna, som vyjadril svoj nazor. Ziadny povyk pre pana krala
Cyrl.ani nevies kolko krat ma to sialene bodovanie tu vytocilo.. ine body ako sedmicky sa tu nedavaju a dostane to takmer vsetko co je mimo chapania miestnych fotografov..ale zial ,nespravime s tym nic,je to boj s veternymi mlynmi a nikto s tym nema chut nieco spravit..
 
Lachym
2012-04-13 23:20:16
Super foto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cyril
2012-04-13 23:19:49
príspevok od: istvic
nerozumiem trosku tomu povyku ,hlavne od ludi ,co su dajme tomu fotograficky zrelsi..co vas tak zere,mesacne sa sem ,na titulku ,dostane kvantum fotografii,co su oproti tejto fotke emocionalne mrtve,priam bezduche,v TOPke visia fotografie,co by inde vobec neuspeli a zrazu je tu jedna fotografia,portret,momentka,povedzme reportaz a mnohi to nejako nedokazu prekusnut,priam az agresivne utocite na autora akoby to bol on ,co mal zasadny podial na tom ,ze je dnesny TO.,Pani fotografi,staci si trocha vstupit do svedomia,pozerat sa na veci z nadhladu a hlavne ,ked sa fotka nepaci,napisem preco,co by sa dalo zlepsit ,snazim sa poradit.To samozrejme pisem aj sebe,aby ste si zase nemysleii,ze seba z toho vynechavam
Lubos, pri zaplave znamok mi nedalo nezareagovat, a aj preto, ze je to foto dna, som vyjadril svoj nazor. Ziadny povyk pre pana krala
 
sakal80
2012-04-13 23:00:35
:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
MLandscapes
2012-04-13 21:43:25
nie vsetky fotografie su o perfektnej kompozicii a technickej kvalite a preto ti dam 7-7-7. Mne sa paci, iny nech sa stracaju v technicky dokonalych pracach...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
istvic
ocenenie redakciou 2012-04-13 21:41:58
nerozumiem trosku tomu povyku ,hlavne od ludi ,co su dajme tomu fotograficky zrelsi..co vas tak zere,mesacne sa sem ,na titulku ,dostane kvantum fotografii,co su oproti tejto fotke emocionalne mrtve,priam bezduche,v TOPke visia fotografie,co by inde vobec neuspeli a zrazu je tu jedna fotografia,portret,momentka,povedzme reportaz a mnohi to nejako nedokazu prekusnut,priam az agresivne utocite na autora akoby to bol on ,co mal zasadny podial na tom ,ze je dnesny TO.,Pani fotografi,staci si trocha vstupit do svedomia,pozerat sa na veci z nadhladu a hlavne ,ked sa fotka nepaci,napisem preco,co by sa dalo zlepsit ,snazim sa poradit.To samozrejme pisem aj sebe,aby ste si zase nemysleii,ze seba z toho vynechavam
 
ruraru
2012-04-13 21:14:22
Na tvari vela rusiveho
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
pear_S5
2012-04-13 20:58:18
úžas..
 
stani08
2012-04-13 20:53:29
príspevok od: beholder
...ale za kompozíciu s výhradami sa nedáva ani 6-ka
som dobrosrdecny a radsej napisem co si myslim a nebudem tu kazit bodmi dojem z fotky lebo kompozicne vyhrady nemali az taky velky rozmer
 
Ejakukulele
2012-04-13 20:29:09
príspevok od: Aria Baró
včera som sem nechcela písať náročky aby som nikoho náhodou neovplivnila, ale naozaj dosť špatný portrét, prepáč, ale to svetlo je des a svetlo je ZÁKLAD, ak nie je dobré fotka je zlá, každý skúsený s vkusom čo videl už XY fotiek by to mohol rozpoznať ... a čo tak zaujalo? príbeh štvanca? no to je máličko ... mohla by som vám ukázať iné príbehy na detských fotkách... nič v zlom hádať sa nechcem, len mi nedalo argumentovať na túto vysoko-prehnane nadhodnotenú fotku
plne suhlasim
 
atlantel
2012-04-13 20:10:05
Nepaci sa mi fotka, tvrde svetlo, neuroticky posobiaci obsah s prehnanym kontrastom. Prevod do BW nezvladnuty. Snaha o dramaticke podanie detskeho sveta je v tejto podobe pre mna tazko uveritelne. Pre mna nulovy impakt. Na fotku do zajtra zabudnem.
 
Lau123
2012-04-13 19:23:09
výborné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
beholder
2012-04-13 17:18:43
....áno.....kompozícia je asi najväčším nedostatkom....svetlo si pri momentkách/reportáži vyberieš iba veľmi ťažko..............no a k popisu fotografii asi toľko:...k reportáži by aj bodol....ale mnohokrát sa práve popis dostane v hodnote na vyšší stupeň ako samotná fotografia, ktorá potom zohráva iba druhoradú úlohu..............a tu sme na fotoserveri kde ide predovšetkým o fotografiu samotnú, bez akéhokoľvek ovplyvňovania ciltivých duší hodnotiteľov ....

....summa summarum.......mne sa to aj napriek určitým výhradám páči...
 
beholder
2012-04-13 17:13:12
príspevok od: Aria Baró
včera som sem nechcela písať náročky aby som nikoho náhodou neovplivnila, ale naozaj dosť špatný portrét, prepáč, ale to svetlo je des a svetlo je ZÁKLAD, ak nie je dobré fotka je zlá, každý skúsený s vkusom čo videl už XY fotiek by to mohol rozpoznať ... a čo tak zaujalo? príbeh štvanca? no to je máličko ... mohla by som vám ukázať iné príbehy na detských fotkách... nič v zlom hádať sa nechcem, len mi nedalo argumentovať na túto vysoko-prehnane nadhodnotenú fotku
...asi to bude tým...že sa tu "fotografie " objavujú iba sporadicky............a keď sa už objavia....nadšenie je sprevádzané ováciami v podobe sedmičkovania....

....príbeh štvanca je z môjho pohľadu práve tým, čo robí túto fotku fotkou............bezduchých, svetelne vymakaných portrétov tu je kvantum.........."ale to je máličko"

...treba si pozrieť víťazné fotografie prestížnych agentúr........na ktorých sú stvárnané momenty ovplyvňované práve krízovými situáciami ...
 
beholder
2012-04-13 17:01:06
príspevok od: stani08
Tato fotka je prikaldom o com tu dnes pisem aqj ked nechcem tym znehodnotit tuto pracu lbo ma vazne silny impakt . TK a kompozicia ma urcite rezervy a aj napriek tomu to tu lieta samymi sedmickami co by sa dalo snat ospravedlnit tym ze chcete autorovi zvýrazniť silu emocii ktore z votky vyzaruju a spominany impakt by si zasluzil aj vysie cislo ako je 7 ale na vyjadrenie toho nam sluzi len spominana posledna sedmicka :) Tak TK si myslim ze je slabsia preto llebo dopady svetla nie su vzdy idealne a dalo sa to vylesit urcitym postprocesom mam namysli oblasti casti tvare okolo laveho oka ktore aj ked je vyrazne v tomto pripade je aj dôlezite a male presvetlenie by este viac mohlo umocnit impakt tak ako aj pohranie sa s jeho ostrostou :) Divna mi pride aj spodna pera a ked ze chyba popis preco tak vyzera povazujem to tiez za malu chybu. Kompozicne by som ubral z pravej strany pride mi toho zbytočne vela a trocha to aj rusi :) Zhrnutie na koniec praca isto super ale nie cisto sedmickova a to je to o com tu cely cas opisem :) aj ked body su len body a zaklad je ako zaber posoby na ludi a tento si ziskal ich priazen :)
...ale za kompozíciu s výhradami sa nedáva ani 6-ka
 
Blackman
2012-04-13 15:12:52
príspevok od: Conscientia
stručne: svetlo, kompozícia, divná dominujúca "vec?" v pravom hornom rohu ... svetlo, čas a kompozícia sú tri nosné veci fotografie ... tomuto záberu chýbajú ... absolútne beriem citový vzťah autora k fotografii, ale hodnotenia 3x7 sú skutočne premrštené

poznámka trojsedmičkárom: je táto konkrétna fotografia pre vás vrchol technickej kvality a kompozície? ale notáááák tomu predsa sami neveríte ...

Mal by si byť rád, že sa o fotografii diskutuje. Myslím že tie 2% kritiky oproti mohutnej chvále znesieš
plne sa stotoznujem s tvojim komentom
 
Conscientia
2012-04-13 15:09:01
príspevok od: kristiann
Conscientia

Mohol by si vijadriť svoj nazor .

Marya

Bolo to fotene o 15:03 vo Februari , bez blesku .
stručne: svetlo, kompozícia, divná dominujúca "vec?" v pravom hornom rohu ... svetlo, čas a kompozícia sú tri nosné veci fotografie ... tomuto záberu chýbajú ... absolútne beriem citový vzťah autora k fotografii, ale hodnotenia 3x7 sú skutočne premrštené

poznámka trojsedmičkárom: je táto konkrétna fotografia pre vás vrchol technickej kvality a kompozície? ale notáááák tomu predsa sami neveríte ...

Mal by si byť rád, že sa o fotografii diskutuje. Myslím že tie 2% kritiky oproti mohutnej chvále znesieš
 
netmouse
2012-04-13 14:12:18
príspevok od: kristiann
Conscientia

Mohol by si vijadriť svoj nazor .

Marya

Bolo to fotene o 15:03 vo Februari , bez blesku .
kasli na to ... fotka je dobra taka aka je ... keby to bolo moje dieta ... tak ide na stenu (fotka) ... presne vyjadruje pocity tak ako si ich videl ty ... a to preco si tu fotku urobil a zverejnil ... ziadna zmena osvetlenia ... ziaden retus ... to by pre mna fotku celu degradovalo
 
kristiann
2012-04-13 12:55:16
Conscientia

Mohol by si vijadriť svoj nazor .

Marya

Bolo to fotene o 15:03 vo Februari , bez blesku .
 
Erny
2012-04-13 12:22:08
super!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-04-13 12:18:13
príspevok od: Cyril
Dievcatko a jej vyraz je super, vyuzi to ak mas moznost. No foto je u mna jeden velky mish mash, ktory sa pri tomto pokuse tazko zachranuje. Je zrejme, ze len pre vyraz si to urobil.
Moje znamky uz by neboli take optimisticke ako u kolegov.
Dal by som:
TK-2, Kompo-2, impakt to ťahá, takze velmi dobre-5.
presne tak ... no impaktovo to u mna netaha bohuzial, neviem ci by sa to dalo zahranit, vyzera to ako oblesknute, alebo fotene o 12 na obed pri prudkom slnku
 
Conscientia
2012-04-13 12:03:03
príspevok od: Aria Baró
včera som sem nechcela písať náročky aby som nikoho náhodou neovplivnila, ale naozaj dosť špatný portrét, prepáč, ale to svetlo je des a svetlo je ZÁKLAD, ak nie je dobré fotka je zlá, každý skúsený s vkusom čo videl už XY fotiek by to mohol rozpoznať ... a čo tak zaujalo? príbeh štvanca? no to je máličko ... mohla by som vám ukázať iné príbehy na detských fotkách... nič v zlom hádať sa nechcem, len mi nedalo argumentovať na túto vysoko-prehnane nadhodnotenú fotku
som rád, že nie som sám ...
 
netmouse
2012-04-13 10:58:20
Som rad ze ludia hodnotia fotografie a popisuju co im na nich nesedi ... nenazval by som ze fotka je zla az podpriemerna ... vsetky priruckove nedostatky doplna pre mna impakt celej fotky ... niekedy sa neda komponovat podla priruciek, meniz svetlo ako nam to vyhovuje .. niekedy mame cas len niekolko sekund .. deti su vrtke ... a ked je to umocnene unavou ... o par sekund mohla mat hlavu otocenu ... preto vsetkych negativistov v tejto fotke nechapem ...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jozis16
2012-04-13 10:46:27
Páči sa mi,zvlášť v čb prevedení.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kristiann
2012-04-13 10:28:37
Marya

To že či máš fotografie s priebehom beriem speť , maš také a pekné .
 
kristiann
2012-04-13 10:20:54
Cyril
Ano fotku som vybral pre výraz . . Bola to momentka , dievcatko bolo vyčerpané preto vizeralo zničene . Pre niekoho len mish mash pre niekoho fotka . Za TK si mi dal 2 , co je zle na TK , nevijadril si sa ani ku Kompozicii ? Ale je to tvoj názor a ja ho beriem .

Marya
Ak si mala včera nejake výhrady mala si to ohodnotiť hned . Myslim ze ludia maju svoj názor a tvoj komentar by ti nechali . Nehovorím ze svetlo je dobre ale kvoli svetlu zhadzovať celú fotku je nezmysel , ak si videla tích XY fotiek tak to vieš . Na fotke je najdôlezitejší impakt a myšlienka .
Ani ja sa nechcem hadať , ale máš take fotky s pribehom ?
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-04-13 09:57:24
príspevok od: b.a.f.o.a.r.t.
mohol si to nahrat o kusok mensie ale aj tak dobre
bafo si si istý že toto je well done fotka?
 
Aria Baró
ocenenie redakciou 2012-04-13 09:55:31
včera som sem nechcela písať náročky aby som nikoho náhodou neovplivnila, ale naozaj dosť špatný portrét, prepáč, ale to svetlo je des a svetlo je ZÁKLAD, ak nie je dobré fotka je zlá, každý skúsený s vkusom čo videl už XY fotiek by to mohol rozpoznať ... a čo tak zaujalo? príbeh štvanca? no to je máličko ... mohla by som vám ukázať iné príbehy na detských fotkách... nič v zlom hádať sa nechcem, len mi nedalo argumentovať na túto vysoko-prehnane nadhodnotenú fotku
 
Cyril
2012-04-13 09:52:16
Dievcatko a jej vyraz je super, vyuzi to ak mas moznost. No foto je u mna jeden velky mish mash, ktory sa pri tomto pokuse tazko zachranuje. Je zrejme, ze len pre vyraz si to urobil.
Moje znamky uz by neboli take optimisticke ako u kolegov.
Dal by som:
TK-2, Kompo-2, impakt to ťahá, takze velmi dobre-5.
 
perm
2012-04-13 09:36:09
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Malenka
2012-04-12 23:57:57
krasna fotka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Megapixel
2012-04-12 23:18:08
príspevok od: Megapixel
pohlad
zaujal ma ten pohľad je silný, emotívny taký pohľad štvanca .
 
Megapixel
2012-04-12 23:15:14
pohlad
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sasik
2012-04-12 23:09:43
páči sa mi to,dievčatko sa vie tváriť a ty si to vystihol
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Sluchadlo
2012-04-12 23:06:09
sila
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kristiann
2012-04-12 22:46:09
stani08
Vdaka za dlhý komentár . Pravda je že kompozicia mi trocha ušla v tej pravej strane by sa zišlo trocha ubrať . Tu dolnu peru som si nejak nevšimol zdala sa mi v poriadku .

Dakujem
 
braňo.j
2012-04-12 21:16:54
impakt 100 bodov
 
kristiann
2012-04-12 21:02:41
a za hodnotenia
 
kristiann
2012-04-12 21:02:20
Dakujem všetkým za komentáre .
 
Napoleo
2012-04-12 21:00:37
Súhlasim s tým že kompozicia ma nejaku tu chybu . Ale impakt je ozaj silný .
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
stani08
2012-04-12 20:53:25
Tato fotka je prikaldom o com tu dnes pisem aqj ked nechcem tym znehodnotit tuto pracu lbo ma vazne silny impakt . TK a kompozicia ma urcite rezervy a aj napriek tomu to tu lieta samymi sedmickami co by sa dalo snat ospravedlnit tym ze chcete autorovi zvýrazniť silu emocii ktore z votky vyzaruju a spominany impakt by si zasluzil aj vysie cislo ako je 7 ale na vyjadrenie toho nam sluzi len spominana posledna sedmicka :) Tak TK si myslim ze je slabsia preto llebo dopady svetla nie su vzdy idealne a dalo sa to vylesit urcitym postprocesom mam namysli oblasti casti tvare okolo laveho oka ktore aj ked je vyrazne v tomto pripade je aj dôlezite a male presvetlenie by este viac mohlo umocnit impakt tak ako aj pohranie sa s jeho ostrostou :) Divna mi pride aj spodna pera a ked ze chyba popis preco tak vyzera povazujem to tiez za malu chybu. Kompozicne by som ubral z pravej strany pride mi toho zbytočne vela a trocha to aj rusi :) Zhrnutie na koniec praca isto super ale nie cisto sedmickova a to je to o com tu cely cas opisem :) aj ked body su len body a zaklad je ako zaber posoby na ludi a tento si ziskal ich priazen :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
margon
2012-04-12 20:31:36
fajn...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
cekyno
2012-04-12 19:27:37
Je to zlaté dievčatko
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ivvlko
2012-04-12 18:38:50
Pekná fotografia
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
tHono
2012-04-12 18:33:53
perfektny portret v čb prevedeni
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jerzi45
2012-04-12 18:19:13
divoko smutná a prijemne živá
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
EvaD
2012-04-12 15:31:06
veľmi pekná fotka...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
b.a.f.o.a.r.t.
2012-04-12 13:38:30
mohol si to nahrat o kusok mensie ale aj tak dobre
 
Metla
2012-04-12 13:25:49
bomba
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
zola
2012-04-12 12:41:26
dobre
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
tomasbencik
ocenenie redakciou 2012-04-12 12:27:17
pecka
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Kafkalin
2012-04-12 12:08:06
vynikajuce
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marek-can
2012-04-12 11:56:30
Az sa jej bojím
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Nikofotografista1
2012-04-12 11:49:26
úžasné ,
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
milanF
2012-04-12 10:52:35
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pepe112
2012-04-12 10:46:32
páči...........
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pistik
2012-04-12 09:56:20
nadhera
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Zuzanka999
2012-04-12 09:38:38
Super !
 
Krtko fotografom
2012-04-12 09:38:13
Velmi dobreeeee.
 
 
Pridané: 2012-04-12 08:50:16
Na kritiku: 2012-04-12 08:50:29
Miesto:
Témy: momentky, portrét
: