Rozprávková Michaela

Body: 100.33    Videnia: 2275    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Vanesa
2012-05-31 22:35:32
s nohami neni ziadny problem..fotka je ok, len impakt slaby..nemyslim si zase ze je to silena poza ci co..len sa mi nehodi k cervenej ciapocke vyraz tvare a farebnost fotky...je obycajna..k rozpravke by som zvolila ine farby....
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-29 01:10:13
príspevok od: rasto.tn
Steves, sory za offtopic, ale musím zareagovať na tvoje slová. Budem ťa citovať: "Ale tu u tejto foto, kde je Tk by som povedal plne jemná až brilantná, dostať takú známku akú si najnižšiu dostala, to musí autora priam vytočiť z miery "- áno súhlasím s tebou. Ale chcel by som ťa len upozorniť, že to platí aj naopak. Ak je fotka ako táto technicky zvládnutá OK a niekto jej dá málo bodov, napr. 2-3 - proklamuješ to tu ako problém a znižuješ slovami "Asi nie každého názor tu treba brať vážne a plnohodnotne" niektorých autorov, resp. ich objektívnosť hodnotiť fotky. A tu sa dostávam k tomu, že je to na tomto fóre bežnou súčasťou, že nie každý návštevník dokáže objektívne a dobre hodnotiť, napr. aj TK. Ako príklad ti uvediem jednu fotku, čo bola veľmi populárna u tunajšieho osadenstva. Verím, že sa jej autor na mňa nenahnevá, ale je to len ako ilustrácia. www.ephoto.sk/uzivatel/ivan-saly/fotografie/257972/fot-ma-nemam-cas/ Prezri si prosím, hodnotenie, aké dávali. Boli tam dokonca aj 7mičky za TK, ale celkovo TK fotky bolo ozaj na najnižšej možnej úrovni, keďže rovina ostrosti sa u fotenia netoleruje - vieš ako myslím. U tej fotky boli hodnotenia v priemer 5. Bolo by myslím férové sa na hodnotenie TK pozrieť aj z tejto druhej strany, ktorú som ti načrtol. Ak by som sa chytil tvojej analógie, tak hodnotiť TK tu nevie takmer nik. Nešlo mi o žiadny "útok" ani nič pod., veď nakoniec do debát sa tu zásadne nezapájam, šlo mi len o to, aby si sa na veci pozrel aj z druhej strany
Rasto, este som ani nepozrel na danu fotku ale uz rovno mozem reagovat, len ma mrzi spamovanie pod touto fotkou a tak budem ak sa dá stručný, no načrtol si rozsiahlu a zložitú problematiku. Ak máš potrebu pokračovať a reagovať, treba prejsť do súkromnej pošty.
... ... ...
Smerom ktorým si naznačil som rovnako kritický a rovnako to chce seriozny prístup. O tom niet čo diskutovať. Osobne som rovnak proti prehnane zlým známkam ako aj proti prehnane dobrým a napriek tomu že sám o jeden stupeń hodnotenia prilepšujem, o viac sa nesnažím alebo radšej nebodujem. Práve preto, že neuznávam ani zbytočné hladkanie ega a pritakávanie ak si fotka dľa mojho pocitu nezaslúži tak vysoké hodnotenia. A práve som dal dvom priateľom za sebou 5ky. Teda ak si čakal, že to vidím jednostranne tak nie! Súdnosť aspoń zhruba primerane má byť na obe strany a známky sa k sebe majú približovať aspoń u TK.
... ... ...
Ale s tým že tu nikto hodnotiť Tk nevie nesúhlasím, je rozdiel ak fotku analyzuje niekto kto u nej vníma desať rôznych parametrov TK (a sú tu takí) a niekto kto hodnotiť len začína a u TK aj K nasype zhodné body s tým ako vníma výsledný Impact fotky. Nabádal som tu autorku nebrať vážne nezmyselne nízke známky, ale zhodne si myslím, že netreba brať vážne ani známky prehnane vysoké! Sám ak na svojej fotke kvôli atmosfére a svetlu strateným na čipe pritlačím na postproces (občas neumerne), som si vedomý, že si sedmičky si tá (moja) fotka nezaslúži a beriem ich s rezervou a nedávam im váhu. Naopak, zostávam na zemi s vedomím reálneho TK.
... ... ...
No a počas písania som pozrel aj link, to je však fotka ktorá nie je najvhodnejším príkladom toho čo chceš deklarovať. Tam sa s tebou veľmi značne rozchádzam, aj keď sedmičku za TK jasne nedám. Som na tom s pocitom, názorom, návrhom na zlepšenia aj s hodnotením úplne zhodne ako Stratený. No aj tvoja jednotka je pre mńa už uletená rovnak ako sedmičky. Tá fotka má pre mna "výtvarnú hodnotu teda výtvarný impact" a na rozdiel od teba si myslím že má aj výborné svetlo, ktoré ty dehonestuješ a postrádaš. Ale to si rozdiskutujeme až pod tou foto, napíšem to priamo tam.
 
rasto.tn
2012-04-29 00:19:42
príspevok od: SteveS
Dumem nad tvojím hodnotením, aj mnohými výkričníkmi ... že čo tým chceli tvoja autorita a majstrovstvo fotografa dokázať?
... ... ...
Sám si sypem popol na hlavu, že nevyužívam plnú stupnicu a viac menej nadsadzujem známky o 1, občas 2body) lebo som vypustil kategóriu úžasné fotky(7) vybrané z bechybných(6) a teda 6kám aj 7kám dávam 7. U horších foto ako 5 sa už nezastavujem. Ale napísať komentár a rozbor chýb považujem za lepšiu motiváciu autora ako nahádzanie mu nízkych známok "od buka do buka" ... tak ako to robíš mám pocit ty?
...
Budiž subjektívne známky za K a I nech dávaš aké dávaš, ak to tak vnímaš. Ale TK nie je subjektívna španielska dedina a má jasne stanovené kritériá, kde sledujeme veľa rôznych konkrétnych faktorov a to o koľko sa autor chybil zámeru fotografie. Teda aj prepal a strata kresby a šum sú nie chybami ak zdôrazňujú umelecký a výtvarný zámer fotografie. Táto fotka nemá ani takéto rozporuplné známky "nižšej či zámerne "nižšej" TK a tak dať 4ku za TK tejto fotke, kde ja osobne vnímam jej úplne jemnú a ostrú kresbu aj tonálnu škálu včítane vhodného vyváženia WB, bez akýchkoľvek nežiadúcich artefaktov a kde neviem a nemôžem ja osobne s ohľadom na zámer vytknúť ani jednu chybu, je už naozaj na zamyslenie ... zamyslenie sa nad autorom čo tým chceš prezentovať?
... ... ...
A ak človek nakukne do tvojej galérky a zistí, že nad každou fotografiou v tvojom portfoliu by sa dalo pozastaviť a vytknúť im mnohé rôzne reálne nedostatky Tk, niektoré až charakteru "fotoaparát a photoshop prvý deň v ruke" viď. prehnutá namodralá panoráma dediny, tak zostávam v úžase. Akoby si si z toho tu robil ihrisko na hranie. Pritom sem každý autor dáva fotku s vážnym úmyslom dozvedieť sa vážne odborné názory na svoju tvorbu. Dumem, že ak poctivo rešpektuješ 7bodovú škálu a chceš byť prísny a dôsledný a táto foto má podľa teba TK za 4b, že koľko by si dal tej tvojej prehnutej dedine? Mne by logicky vychádzala značne mínusová hodnota
Steves, sory za offtopic, ale musím zareagovať na tvoje slová. Budem ťa citovať: "Ale tu u tejto foto, kde je Tk by som povedal plne jemná až brilantná, dostať takú známku akú si najnižšiu dostala, to musí autora priam vytočiť z miery "- áno súhlasím s tebou. Ale chcel by som ťa len upozorniť, že to platí aj naopak. Ak je fotka ako táto technicky zvládnutá OK a niekto jej dá málo bodov, napr. 2-3 - proklamuješ to tu ako problém a znižuješ slovami "Asi nie každého názor tu treba brať vážne a plnohodnotne" niektorých autorov, resp. ich objektívnosť hodnotiť fotky. A tu sa dostávam k tomu, že je to na tomto fóre bežnou súčasťou, že nie každý návštevník dokáže objektívne a dobre hodnotiť, napr. aj TK. Ako príklad ti uvediem jednu fotku, čo bola veľmi populárna u tunajšieho osadenstva. Verím, že sa jej autor na mňa nenahnevá, ale je to len ako ilustrácia. www.ephoto.sk/uzivatel/ivan-saly/fotografie/257972/fot-ma-nemam-cas/ Prezri si prosím, hodnotenie, aké dávali. Boli tam dokonca aj 7mičky za TK, ale celkovo TK fotky bolo ozaj na najnižšej možnej úrovni, keďže rovina ostrosti sa u fotenia netoleruje - vieš ako myslím. U tej fotky boli hodnotenia v priemer 5. Bolo by myslím férové sa na hodnotenie TK pozrieť aj z tejto druhej strany, ktorú som ti načrtol. Ak by som sa chytil tvojej analógie, tak hodnotiť TK tu nevie takmer nik. Nešlo mi o žiadny "útok" ani nič pod., veď nakoniec do debát sa tu zásadne nezapájam, šlo mi len o to, aby si sa na veci pozrel aj z druhej strany
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-28 17:13:10
príspevok od: Rado1133
Autor chcel hodnotenie. Dal som ho. Veď od toho sme tu, nie?

Vieš, pre teba to je prehnutá dedina. Ja tam vidím naozaj zaujímavý záber Považia a okolitých vrchov... Čo sa týka farebného tónu, bol vybraný zámerne na zvýraznenie vzdialenostných rozdielov. A panorámy bývajú prehnuté, hlavne pri takejto šírke záberu

https://goo.gl/zIaA5
este na ujasnenie, nie, panoramy nebyvaju prehnute, ja panoramy fotim uzviac rokov ako vobec vymysleli digitalny svet a lepil som papierove fotky dokopy a nafotil stovky (mozno aj tisice) panoram a stovky uz aj poskladal ... prehnutý býva len spodok terénu ak si vo svahu a prezyva sa to U-rampa ale to nemá niš spoločné dole s dedinou v udoli, ktoru ty mas prehnutu tiez. A aj tomu sa dá vyhnúť často premysleným výberom stanoviska, môžem dať linky na množstvo panorám a aj dookola na 360° kde žiadna U rampa nebude a už vôbec prehnutie celej krajiny nebude, napr. :
www.ephoto.sk/uzivatel/steves/fotografie/199978/tam-kde-je-noc-ako-rozpravka/
Je to len všetko vec fotografa ako má o veci prehľad a aký zámer má so záberom. Osobne ani U-rampy veľmi nemusím, ale občas sa jej nedá vyhnúť, ale ohnutej dedine som ešte nevidel nikoho prísť na chuť.
... ... ...
Ospravedlnujem sa za spam tu pod autorkinou inou foto, uvedomujem si prave, ze sme asi mali písať pod tou fotkou a nie tu, ale uz je pozde na napravu a tu sa to rozbehlo tým smerom, uz v danej veci koncim.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-28 17:04:19
príspevok od: Rado1133
Autor chcel hodnotenie. Dal som ho. Veď od toho sme tu, nie?

Vieš, pre teba to je prehnutá dedina. Ja tam vidím naozaj zaujímavý záber Považia a okolitých vrchov... Čo sa týka farebného tónu, bol vybraný zámerne na zvýraznenie vzdialenostných rozdielov. A panorámy bývajú prehnuté, hlavne pri takejto šírke záberu

https://goo.gl/zIaA5
Ludia neviem ci ste tu este nekomunikovali ale nic v zlom, odpovedate "nikomu". Ak mi nahodou pôvodná fotka neostane na obrazovke v bočnej karte prehliadača zabudnutá a nekliknem na nu nahodou este raz, tak ani neviem ze reagujete. Je tu na to tlacitko "ODPOVEDAT" vdaka ktoremu ten komu píšete dostane avizo ze niekto na jeho koment reaguje a v avize uz automaticky aj link priamo na fotku a komentáre kde sa to stalo. Bez toho darmo napisete cokolvek pod fotku, to sa nikdy nikto nedozvie co ste mu odpisali. Ved nikto nema tolko volneho casu aby po sebe este raz preklikavat vsetky fotky ktore pred tym navstivil ci mu nahodou niekde niekto neodpovedal.
... ... ...
A Rado, v tvojom pohľade na prehnutú panorámu vnímam pravdepodobný značný podiel osobnej zaujatosti a malého odstupu od veci, mozno aj sebakritiky ... no to bude mozno primerané tomu ako to vnímaš dnes a na akej si úrovni dnes ...všetci sa vyvíjame a nasa uroven pozvolna ci rychle stupa podla toho akpo sa veci venujeme vazne ... a hodnota fotografie neklesne ani po čase ak za dačo stojí ... a tak som zvedavý ako sa na svoju prehnutú fotku budeš pozerať o rok, mohol by si sa potom ozvať a napísať ... ani nevravím ako o 5 rokov keď sa veci budeš nadalej vazne venovať, študovať, pozerať oveľa kvalitnejšie fotky a snažiť sa také sám robiť ... potom by som sa k teme a rozhovore s tebou rad vratil ale neberiem ti dnes radosť z fotky o ktorej s prepacenim by som o vysledku tvojho zameru ak mal otvorene cosi napisat, muselo by to byt v duchu, že ma pre mna velmi nepodarene svetlo, nevhodnu dennu dobu a pocasie snimania, hroznu Tk a prehniutoie dediny ziadny impact, len pripomina nasilu snahu odlisit sa od inych foto a kedze kvalitou, umeleckym podanim ani excelentnym svetlom neoplýva, snaha smeruje k nejakej cudnej deformacii, co vsak ziadny divak neocenil a dal tym najavo ze asi ako fotka zaujala. Mám aj ja jednu foto s prehnutým horizontom mora, naozaj schvalne, ale pripada mi to uz o inom. No nebudem tu davat linky, nejde teraz o moje veci.
... ... ...
V kazdom pripade, každá fotka čo sa ti po čase už páči menej, za veľa asi nestála ani predtým. V ktoromkoľvek veku a úrovni ak sa uspokojíš s vlastným stupňom vedomia a schopností, začínaš končiť ... ja fotím viac ako 35r a postprocesujem fotky viac ako 10r a už dlhú dobu detailne prezerám a premýšľam nad fotkami tých najlepších svetových fotografov ... ale mám pocit že som vo fotení a hlavne postprocese len kdesi na začiatku...
 
Katarína Grajcaríkova
2012-04-28 13:13:25
fajn si prečítať takéto názory .......SteveS, ďakujem za priklonenie sa, už som sa bála, že som divná, keď sa mi pozdáva táto fotka aj napriek takým nedostatkom aké má ......Rado1133, tie nízke bodové hodnotenia ma pravdaže zarazili, ale je to tu o práve o tom, že si každý povie svoj názor i keď potom si zas názory urobia o ňom iní, ale takí sme už my ľudia...
 
Rado1133
2012-04-28 12:33:16
Autor chcel hodnotenie. Dal som ho. Veď od toho sme tu, nie?

Vieš, pre teba to je prehnutá dedina. Ja tam vidím naozaj zaujímavý záber Považia a okolitých vrchov... Čo sa týka farebného tónu, bol vybraný zámerne na zvýraznenie vzdialenostných rozdielov. A panorámy bývajú prehnuté, hlavne pri takejto šírke záberu

https://goo.gl/zIaA5
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-28 09:50:56
príspevok od: Rado1133
NOHY!!!!! kde sú?
Dumem nad tvojím hodnotením, aj mnohými výkričníkmi ... že čo tým chceli tvoja autorita a majstrovstvo fotografa dokázať?
... ... ...
Sám si sypem popol na hlavu, že nevyužívam plnú stupnicu a viac menej nadsadzujem známky o 1, občas 2body) lebo som vypustil kategóriu úžasné fotky(7) vybrané z bechybných(6) a teda 6kám aj 7kám dávam 7. U horších foto ako 5 sa už nezastavujem. Ale napísať komentár a rozbor chýb považujem za lepšiu motiváciu autora ako nahádzanie mu nízkych známok "od buka do buka" ... tak ako to robíš mám pocit ty?
...
Budiž subjektívne známky za K a I nech dávaš aké dávaš, ak to tak vnímaš. Ale TK nie je subjektívna španielska dedina a má jasne stanovené kritériá, kde sledujeme veľa rôznych konkrétnych faktorov a to o koľko sa autor chybil zámeru fotografie. Teda aj prepal a strata kresby a šum sú nie chybami ak zdôrazňujú umelecký a výtvarný zámer fotografie. Táto fotka nemá ani takéto rozporuplné známky "nižšej či zámerne "nižšej" TK a tak dať 4ku za TK tejto fotke, kde ja osobne vnímam jej úplne jemnú a ostrú kresbu aj tonálnu škálu včítane vhodného vyváženia WB, bez akýchkoľvek nežiadúcich artefaktov a kde neviem a nemôžem ja osobne s ohľadom na zámer vytknúť ani jednu chybu, je už naozaj na zamyslenie ... zamyslenie sa nad autorom čo tým chceš prezentovať?
... ... ...
A ak človek nakukne do tvojej galérky a zistí, že nad každou fotografiou v tvojom portfoliu by sa dalo pozastaviť a vytknúť im mnohé rôzne reálne nedostatky Tk, niektoré až charakteru "fotoaparát a photoshop prvý deň v ruke" viď. prehnutá namodralá panoráma dediny, tak zostávam v úžase. Akoby si si z toho tu robil ihrisko na hranie. Pritom sem každý autor dáva fotku s vážnym úmyslom dozvedieť sa vážne odborné názory na svoju tvorbu. Dumem, že ak poctivo rešpektuješ 7bodovú škálu a chceš byť prísny a dôsledný a táto foto má podľa teba TK za 4b, že koľko by si dal tej tvojej prehnutej dedine? Mne by logicky vychádzala značne mínusová hodnota
 
SteveS
ocenenie redakciou 2012-04-28 09:22:40
Ako momentka z natáčania rozprávkového filmu ... fajnové foto, už len hlas a rozhýbanie sa scény vo filme tomu chýba ... kompozične by som ostrú travu na lavej strane vyretušoval preč, ťahá oko negatívnre a uberá snovosti scény a ked si ju zakryjem, vnímam to kompozične lepšie. ... Paradoxom tu sú neuveriteľne rozdielne názory hodnotiacich, kde mám pocit, že si naozaj mala "šťastie" na spektrum kritikov. Asi nie každého názor tu treba brať vážne a plnohodnotne ... Pritom u svojich fotografií som zyvknutý na rozdielnosť a rozporuplnosť reakcií a hodnotení. Osobne v prospech atmosféry a svetla (ktorým je niekedy skrz nevhodných podmienok počas fotenia potrebné pomôcť v postprocese) sa mi neraz znižuje TK a vyskakujú aj artefakty, čím sa spektrum vzápätí delí na tých, čo uprednostňujú atmosféru pred TK a Tk u nich nehrá dôležitú rolu ako aj na tých, čo fotografiu vnímajú naopak najprv od TK :-) Ale tu u tejto foto, kde je Tk by som povedal plne jemná až brilantná, dostať takú známku akú si najnižšiu dostala, to musí autora priam vytočiť z miery :-) Nuž ale každý môže hodnotiť ako chce od buka do buka a na to si jednoducho treba zvyknúť a ignorovať to aj keď to je ťažké.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
AdiEla
2012-04-27 16:55:52
príspevok od: Katarína Grajcaríkova
pre mňa je úplná tuctovka fotiť deti pri hrách na ihrisku, ja hľadám niečo netradičné....dieťa nepózuje nikdy na povel, iba sa dokáže na okamih pozrieť, ak naň zavolám, to je všetko, Michaela má 2 a pol roka, takže toto je úplne prirodzená fotka........a zato, že nemá rifle a mikinu neznamená, že je neprirodzená
Súhlasím s tvorcom fotografie Fotiť deti je, doprdele, svojím spôsobom umenie
 
AdiEla
2012-04-27 16:53:54
Super nápad. :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Duge
2012-04-27 08:10:11
Je pravda, že opticky lýtká troška zanikajú, ale ak by sa mierne stmavilo pozadie za nimi (červená šiat to prebije)...prípadne dotiahnuť lýtka mierne na farbu rúk. Inak nádherne zachytená tvár, ten výraz je úžasný, ten sa nedá u tak malého dieťaťa nacvičiť, len zachytiť, keď na moment prebleskne, takže bod. S tak nádhernou tvárou, očiskami a perami by sa oplatilo spraviť pekné portréty, ale tie už asi sú...tak ich prípadne postni ;)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
kollka
2012-04-26 22:57:29
rozkosna
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Margot
2012-04-26 22:40:33
Mne to príde ako bežný cvak...
 
Berco
2012-04-26 21:47:49
Strašne pekné :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
daniela-4
2012-04-26 20:42:45
strasne pekne farby...a vyraz ako cervena ciapocka ked ju prekvapi vlk na ceste. :-) myslim ze sa to hodi.ale topanocky by mohlo byt vidiet.a este by som nabuduce skusila dat kosik do rucky.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
milanF
2012-04-26 20:26:11
+++
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
rasto.tn
2012-04-26 18:51:23
Kompozične mi to príde celkom rozpačité, ale vyslovene zlé to rozhodne nie je. Trochu viacej rušivých prvkov, ako trs trávy naľavo, aj vpravo dole, nie moc koherentné pozadie, kúsok viditeľnej pravej opánky + druhú zase nevidno - to všetko rozhodne príjemnej atmosfére na fotke neprospieva. Nasvietenie celej postavy a tváre je však fajn, čo je určite veľkým plusom fotky. Možno by som trošičku pridal na živosti / sýtosti hlavne na pleti. Naopak, ďalším istým mínusom je nie moc uvoľnený face, ktorý skôr na mňa pôsobí ustráchane až vyľakane a celkovo nie moc prirodzene. Samozrejme, je to subjektívne vnímanie, ale veď o tom fotky sú.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 3 | Impakt: 2 | Priemer: 3.67
 
pevanko2
2012-04-26 17:13:44
pekné
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
aristo
2012-04-26 16:49:29
Zaujímavé, detský portrét by som nehodnotil, ale čo presne je zlé na tejto červenej čiapočke...Pre mňa len tie ružové topánočky....a chýbajúci vlk....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Katarína Grajcaríkova
2012-04-26 16:35:54
príspevok od: irisos
nema to detsku prirodzenost.skus dieta zachytit pri hre takato pozovacka je nanic.
pre mňa je úplná tuctovka fotiť deti pri hrách na ihrisku, ja hľadám niečo netradičné....dieťa nepózuje nikdy na povel, iba sa dokáže na okamih pozrieť, ak naň zavolám, to je všetko, Michaela má 2 a pol roka, takže toto je úplne prirodzená fotka........a zato, že nemá rifle a mikinu neznamená, že je neprirodzená
 
irisos
2012-04-26 16:29:02
nema to detsku prirodzenost.skus dieta zachytit pri hre takato pozovacka je nanic.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 2 | Priemer: 4.33
 
hladacvody
2012-04-26 15:34:55
mne sa to pozdava ....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Rado1133
2012-04-26 15:31:10
príspevok od: Katarína Grajcaríkova
no tu sa našiel zase odborník ...nohy sú tam kde majú byť.....tráva je pred nimi, keďže je to v prírode, tak je to logické....technická kvalita 4???? kompozícia 4???? to je dosť slabé bodovanie!!!
nejde o tu trávu.. strácajú sa na pozadí prašnej cesty.. už ked sa pozriem na stred sukne, určite by im trochu viac výraznosti napomohlo
 
Katarína Grajcaríkova
2012-04-26 14:57:35
príspevok od: Rado1133
NOHY!!!!! kde sú?
no tu sa našiel zase odborník ...nohy sú tam kde majú byť.....tráva je pred nimi, keďže je to v prírode, tak je to logické....technická kvalita 4???? kompozícia 4???? to je dosť slabé bodovanie!!!
 
Rado1133
2012-04-26 14:53:35
NOHY!!!!! kde sú?
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 4 | Impakt: 5 | Priemer: 4.33
 
 
Clona: 1.8
Expozícia: 1/800.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Nikon D700
Ohnisko: 85 mm
Pridané: 2012-04-26 14:38:32
Na kritiku: 2012-04-26 14:38:50
Miesto:
Témy: deti, ľudia, portrét