Rodinka

Body: 0.00    Videnia: 1247    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.
K tejto fotografii nie sú dostupné žiadné komentáre. Pridaj komentár ako prvý.

Komentáre a hodnotenia


FOSGATE
2012-09-23 22:18:14
príspevok od: Cerberus
Prepálená je. Tu je zobrazené, v ktorých partiách v červenom kanále (červená) a v ktorých partiách vo všetkých kanáloch (žltá): https://www.ulozisko.sk/550942/prtsc_Rodinka.jpg .
Nebudem sa s Tebou prieť či má táto fotografia dušu. Pre mňa nemá. Pre mňa je to pokazená, technicky zlá fotografia, bez nejakého posolstva, bez myšlienky. Dal si ju na kritiku, tak máš spätnú väzbu. To že máš iný názor ako všetci čo Ti pod fotografiou prispeli svojim názorom Ti neberiem. To je v poriadku. Ja som len napísal svoj a napísal som že nemáš pravdu v tom že podľa Teba nebol použitý blesk a že na fotografii nie sú prepaly.
asi už netreba nič viac písať... povedane asi už bolo dosť.. suhlasim s Cerberusom...
 
egresisko
2012-09-23 15:43:42
príspevok od: Cerberus
Prepálená je. Tu je zobrazené, v ktorých partiách v červenom kanále (červená) a v ktorých partiách vo všetkých kanáloch (žltá): https://www.ulozisko.sk/550942/prtsc_Rodinka.jpg .
Nebudem sa s Tebou prieť či má táto fotografia dušu. Pre mňa nemá. Pre mňa je to pokazená, technicky zlá fotografia, bez nejakého posolstva, bez myšlienky. Dal si ju na kritiku, tak máš spätnú väzbu. To že máš iný názor ako všetci čo Ti pod fotografiou prispeli svojim názorom Ti neberiem. To je v poriadku. Ja som len napísal svoj a napísal som že nemáš pravdu v tom že podľa Teba nebol použitý blesk a že na fotografii nie sú prepaly.
Jo aby som nezabudol dik za koment je mozne ze jak sa mi teraz ta fotka paci uz o mesic nebude .
 
egresisko
2012-09-23 15:41:46
príspevok od: Cerberus
Prepálená je. Tu je zobrazené, v ktorých partiách v červenom kanále (červená) a v ktorých partiách vo všetkých kanáloch (žltá): https://www.ulozisko.sk/550942/prtsc_Rodinka.jpg .
Nebudem sa s Tebou prieť či má táto fotografia dušu. Pre mňa nemá. Pre mňa je to pokazená, technicky zlá fotografia, bez nejakého posolstva, bez myšlienky. Dal si ju na kritiku, tak máš spätnú väzbu. To že máš iný názor ako všetci čo Ti pod fotografiou prispeli svojim názorom Ti neberiem. To je v poriadku. Ja som len napísal svoj a napísal som že nemáš pravdu v tom že podľa Teba nebol použitý blesk a že na fotografii nie sú prepaly.
Nechapem de si zobral tolko prepalov, mozno je to znizenim kvality, ked som to sem nahraval ja v lightrooome nemam takmer ziadne...
To vytiahnute do svetla je umysel na originalnej fotke nieje absolutne ziaden prepal a uz vobec nie z blesku
 
Cerberus
2012-09-23 14:11:02
Prepálená je. Tu je zobrazené, v ktorých partiách v červenom kanále (červená) a v ktorých partiách vo všetkých kanáloch (žltá): https://www.ulozisko.sk/550942/prtsc_Rodinka.jpg .
Nebudem sa s Tebou prieť či má táto fotografia dušu. Pre mňa nemá. Pre mňa je to pokazená, technicky zlá fotografia, bez nejakého posolstva, bez myšlienky. Dal si ju na kritiku, tak máš spätnú väzbu. To že máš iný názor ako všetci čo Ti pod fotografiou prispeli svojim názorom Ti neberiem. To je v poriadku. Ja som len napísal svoj a napísal som že nemáš pravdu v tom že podľa Teba nebol použitý blesk a že na fotografii nie sú prepaly.
 
egresisko
2012-09-23 13:49:32
príspevok od: Cerberus
Prečo tvrdíš že je fotka bez použitia blesku keď to jasne na fotke vidieť?

A máš to aj v exife fotografie:
Camera Maker: Canon
Camera Model: Canon PowerShot G12
Lens: 6.1-30.5 mm
Image Date: 2012-09-15
Focal Length: 6.1mm
Aperture: f/2.8
Exposure Time: 0.0063 s (1/160)
ISO equiv: 100
Exposure Bias: none
Metering Mode: Matrix
Exposure Mode: Manual
White Balance: Auto
Flash Fired: Yes (Auto, red eye reduction mode, return light detected)
GPS Coordinate: undefined, undefined
Software: Adobe Photoshop Lightroom 4.0 (Windows)

K fotke: Je to nevydarená fotografia s veľa chybami. Vyvoláva vo mne pocit, že fotograf vyskočil spoza rohu a práskol to bleskom zhora do tváre obom prichádzajúcim.
Mas pravdu teraz som precital ze je to s bleskom, ale nieje fotka v zidnom pripade prepalena a podla mna ma i tak dusu
 
Cerberus
2012-09-23 12:50:25
príspevok od: egresisko
Heh ja Ti nebudem brat nazor a ani Ta bnebudem presviedcat , par profesionalnych fotografov co sa tym zivia a aj ucia na skole - menovat nebudem.

Co sa tyka fota tak je to fotka bez blesku prosim a aj Ta Tvar matky je PP
Ty asi nemas zatial deti ze? Dieta vizera akoby prave spalilo dedinu , nezbedne jako cert....
Fotka nieje narychlo rano ale v klude a za besnenia mojej dcery vecir a ma Tvorit dojem ze narychlo sme prisli strhla som dceru vonku.... ten cert zapalil susedovi auto...atd... matka presvetlena bleda... uz nevladze....

Kvalita je vec ktoru neriesim nefotil som sperky a aj tam obcas trocha nekvatity nieje na skodu u takejto fotky by bolo naskodu keby bola preostrena, nezrnita atd....

Neberiem Ti nazor ja tam vidim udalost ako vravim mne sa fakt paci a aj odozva bola 2 extremi co je super, je to vecov vkusu a zivotneho stylu

Nechcem sa tu natahovat ale kvalita je vec polemicka kolko krat mi da kopec namahy znehodnotit fotku

Prečo tvrdíš že je fotka bez použitia blesku keď to jasne na fotke vidieť?

A máš to aj v exife fotografie:
Camera Maker: Canon
Camera Model: Canon PowerShot G12
Lens: 6.1-30.5 mm
Image Date: 2012-09-15
Focal Length: 6.1mm
Aperture: f/2.8
Exposure Time: 0.0063 s (1/160)
ISO equiv: 100
Exposure Bias: none
Metering Mode: Matrix
Exposure Mode: Manual
White Balance: Auto
Flash Fired: Yes (Auto, red eye reduction mode, return light detected)
GPS Coordinate: undefined, undefined
Software: Adobe Photoshop Lightroom 4.0 (Windows)

K fotke: Je to nevydarená fotografia s veľa chybami. Vyvoláva vo mne pocit, že fotograf vyskočil spoza rohu a práskol to bleskom zhora do tváre obom prichádzajúcim.
 
egresisko
2012-09-21 16:59:42
príspevok od: FOSGATE
nevedel by si postnúť originál, bez zásahu??
Ak ju vyhrabem asi vedel
 
egresisko
2012-09-21 16:59:18
príspevok od: FOSGATE
par profíkov ti to ohodnotil extremom že sa im to pači??? kto konkretne je taky profik?

tak ja ju ohodnotim tak svojsky.. ja som iba amatér, takže to berem z toho mojho pohladu.

Matka - blesk jej prepálil čo sa dalo, PP jej dorobil strašné fokle pod očami a machule na tváry.
Dieťa - to čo má s očami po PP je ako z titulky v Novom Čase, ked našli nejaké zanedbané (v lepšom prípade) dieťa.
Prostredie - ako keby to celé vzniko narýchlo, ráno 7:36 tesne pred odchodom do škôlky a práce. Proste iba cvak
Celkovo - kvalita je niekde. Celé je to zrnité, biela linka okolo postáv (okolo dlaždičiek) to celé iba zhoršuje. Farby žiadne, ostrosť nikde.... dokonca tam nieje ani nejaký moment, bod, udalosť, alebo niečo čo by vyzdvihlo atmosféru, tak ako ju obhajuješ..... tak neviem čo je na tej fotke dobré... ?

To teraz nemyslím v zlom, ale sa snažím pochopiť, čo bolo tvojim cielom, a čo nanej je teda také že WOW ... mier
Heh ja Ti nebudem brat nazor a ani Ta bnebudem presviedcat , par profesionalnych fotografov co sa tym zivia a aj ucia na skole - menovat nebudem.

Co sa tyka fota tak je to fotka bez blesku prosim a aj Ta Tvar matky je PP
Ty asi nemas zatial deti ze? Dieta vizera akoby prave spalilo dedinu , nezbedne jako cert....
Fotka nieje narychlo rano ale v klude a za besnenia mojej dcery vecir a ma Tvorit dojem ze narychlo sme prisli strhla som dceru vonku.... ten cert zapalil susedovi auto...atd... matka presvetlena bleda... uz nevladze....

Kvalita je vec ktoru neriesim nefotil som sperky a aj tam obcas trocha nekvatity nieje na skodu u takejto fotky by bolo naskodu keby bola preostrena, nezrnita atd....

Neberiem Ti nazor ja tam vidim udalost ako vravim mne sa fakt paci a aj odozva bola 2 extremi co je super, je to vecov vkusu a zivotneho stylu

Nechcem sa tu natahovat ale kvalita je vec polemicka kolko krat mi da kopec namahy znehodnotit fotku

 
FOSGATE
2012-09-21 10:13:44
nevedel by si postnúť originál, bez zásahu??
 
FOSGATE
2012-09-21 10:11:36
príspevok od: egresisko
Jo beriem Tvoj nazor, zaujimave je ze co som tu fotku ukazoval par profikom tak mala dva extremy, jednym sa fakt pacila a druhy brutal ofrflali
Mne osobne sa to paci, ta atmosfera stareho bytu, zena unavena z divokeho decka a decko jak keby prave rozmlatilo skolku
par profíkov ti to ohodnotil extremom že sa im to pači??? kto konkretne je taky profik?

tak ja ju ohodnotim tak svojsky.. ja som iba amatér, takže to berem z toho mojho pohladu.

Matka - blesk jej prepálil čo sa dalo, PP jej dorobil strašné fokle pod očami a machule na tváry.
Dieťa - to čo má s očami po PP je ako z titulky v Novom Čase, ked našli nejaké zanedbané (v lepšom prípade) dieťa.
Prostredie - ako keby to celé vzniko narýchlo, ráno 7:36 tesne pred odchodom do škôlky a práce. Proste iba cvak
Celkovo - kvalita je niekde. Celé je to zrnité, biela linka okolo postáv (okolo dlaždičiek) to celé iba zhoršuje. Farby žiadne, ostrosť nikde.... dokonca tam nieje ani nejaký moment, bod, udalosť, alebo niečo čo by vyzdvihlo atmosféru, tak ako ju obhajuješ..... tak neviem čo je na tej fotke dobré... ?

To teraz nemyslím v zlom, ale sa snažím pochopiť, čo bolo tvojim cielom, a čo nanej je teda také že WOW ... mier
 
egresisko
2012-09-20 16:49:44
príspevok od: FOSGATE
a ešte názov fotky mi príde pozitívny, pritom fotografiu chceš negatívnu... tak teraz neviem...
Jo beriem Tvoj nazor, zaujimave je ze co som tu fotku ukazoval par profikom tak mala dva extremy, jednym sa fakt pacila a druhy brutal ofrflali
Mne osobne sa to paci, ta atmosfera stareho bytu, zena unavena z divokeho decka a decko jak keby prave rozmlatilo skolku
 
FOSGATE
2012-09-20 10:33:49
príspevok od: egresisko
Fotka ma vyjadrovat depresiu, choreho cloveka... jeho rozbytu mysel.... predstava stresu a strachu z rodiny a manzelstva
a ešte názov fotky mi príde pozitívny, pritom fotografiu chceš negatívnu... tak teraz neviem...
 
FOSGATE
2012-09-20 10:32:27
príspevok od: egresisko
Fotka ma vyjadrovat depresiu, choreho cloveka... jeho rozbytu mysel.... predstava stresu a strachu z rodiny a manzelstva
prepáč, ale mne tá fotka nepripadá, ako keby vyžarovala depresiu, ani chorého človeka. a už vôbec si nedokážem predstaviť stres a strach z manželstva.... možnože úmysel si mal dobrý, ale podla mna prevedenie na fotku je totálne absolútne otrasné.... medzi tvojimi fotkami je vačšina podarených, aj technicky.. ale toto ako keby ani nebolo od teba. akoby to spravilo to dieťa čo je na zábere.
 
egresisko
2012-09-19 18:05:27
príspevok od: FOSGATE
prečo?
Fotka ma vyjadrovat depresiu, choreho cloveka... jeho rozbytu mysel.... predstava stresu a strachu z rodiny a manzelstva
 
egresisko
2012-09-19 18:05:17
príspevok od: Michal Zahornacky
cosi otrasne!!!
Fotka ma vyjadrovat depresiu, choreho cloveka... jeho rozbytu mysel.... predstava stresu a strachu z rodiny a manzelstva
 
egresisko
2012-09-19 18:04:59
Fotka ma vyjadrovat depresiu, choreho cloveka... jeho rozbytu mysel.... predstava stresu a strachu z rodiny a manzelstva
 
egresisko
2012-09-18 20:00:32
príspevok od: Michal Zahornacky
cosi otrasne!!!
Dakujem take to ma byt, si ma potesil
 
Michal Zahornacky
2012-09-17 18:11:12
cosi otrasne!!!
 
egresisko
2012-09-17 15:47:01
príspevok od: FOSGATE
prečo?
preco? Na to si musis odpovedat sam, pozri si ju...
 
FOSGATE
2012-09-17 08:57:20
príspevok od: egresisko
Heh samozrejme ze ta fotografia ma vizerat ako vizera
prečo?
 
egresisko
2012-09-17 08:31:10
príspevok od: StefanB
ahaa.. cize tak to malo byt img src="https://img.ephoto.sk/images/theme_default/emoticons/smile.png" alt="" /> .. Okeej nic som nepovedal ..
Heh samozrejme ze ta fotografia ma vizerat ako vizera
 
StefanB
2012-09-17 06:14:28
príspevok od: egresisko
pokial si sa zlakol ucel to splna som rad ze vyvolalo emociu
ahaa.. cize tak to malo byt img src="https://img.ephoto.sk/images/theme_default/emoticons/smile.png" alt="" /> .. Okeej nic som nepovedal ..
 
egresisko
2012-09-16 23:02:55
príspevok od: StefanB
prepac ale ja som sa zlakol.... to co si stou foto porobil?
pokial si sa zlakol ucel to splna som rad ze vyvolalo emociu
 
StefanB
2012-09-16 22:26:48
prepac ale ja som sa zlakol.... to co si stou foto porobil?
 
 


Technika: Canon EOS 50D, Canon PowerShot G12,

Objektívy: Canon EF 50mm f/1.8, Tamron 17-50mm F/2,8 SP AF XR DiII VC, Sigma 70-300mm F4-5.6 DG MACRO,

Príslušenstvo: Ext blesk Canon Speedlite 580EX II,dialkova spust, stativy,sedive filtre BW prof, polarizaky, cierne a biele platna + atelierove svetla, dazdniky, držiaky daždnikov, odrazné dosky, dialková spúšť na blesk, svetelny stan

Clona: 2.8
Expozícia: 1/160.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon PowerShot G12
Ohnisko: 6.1 mm
Pridané: 2012-09-16 22:21:36
Na kritiku: 2012-09-16 22:22:02
Miesto:
Témy: deti, experiment, umelecká fotografia
Albumy: Experiment