Medzi letom a zimou

Body: 336.00    Videnia: 2715    Páči sa: 48

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-10-01 12:31:34
príspevok od: Koma
k tomu textu....z práce som zvyknutý takto v pravo dole alebo nabok mimo...cedulečky s názvami a menami dávať, tuna na pc a na tých Tvojich mi lepšie v oku sedeli tie čo umiestňuješ v strede.
Vďaka Koma za názor... Presunul som to opäť na stred, ale zmenšil som text, nech je nenápadnejší...
 
Koma
ocenenie redakciou 2012-10-01 11:02:31
k tomu textu....z práce som zvyknutý takto v pravo dole alebo nabok mimo...cedulečky s názvami a menami dávať, tuna na pc a na tých Tvojich mi lepšie v oku sedeli tie čo umiestňuješ v strede.
 
Nico 1
2012-09-29 11:29:38
Názov si vychytal super.Pekná fotečka!!
 
Nico 1
2012-09-29 11:28:30
príspevok od: Stratený Stano
Panebože, chlape, to naozaj nedáš pokoj...? Tatry boli takto vysnežené len jediný deň a to v piatok minulý týždeň. Tohto roku som tam bol (v ten piatok) na jeseň po prvý a jediný krát v živote a fotil som tam len v to jedno ráno... Kua, odkiaľ mám brať zábery v iný čas a v inú dobu...? 120 km dlhý okruh nemám čas robiť každý deň...
Ak potrebuješ mať posledné slovo, tak ešte niečo napíš, nechám ti ho...
Stano veď už priznaj že máš sedemmílové čižmi
 
seifi
2012-09-27 15:26:35
príspevok od: Stratený Stano
Občas Dušan k*k*ciny trepeš...
to ja som si všimol, koľko pribudlo krajiniek s tvojim písmom, ty nie ? jeden to dokonca aj čítal, čo mi dal mínus
 
istvic
ocenenie redakciou 2012-09-27 13:18:21
nie,vdaka nepotrebujem ,uz som ho napisal
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-27 13:16:13
príspevok od: istvic
len sa zabavte chlapci,nech vam padne na uzitok..
citaj dobre.ja netvrdim ,ze hory a strom su kazdy na inom mieste.ja tvrdim,ze su fotene v iny cas a v inu dobu.to je vsetko
Panebože, chlape, to naozaj nedáš pokoj...? Tatry boli takto vysnežené len jediný deň a to v piatok minulý týždeň. Tohto roku som tam bol (v ten piatok) na jeseň po prvý a jediný krát v živote a fotil som tam len v to jedno ráno... Kua, odkiaľ mám brať zábery v iný čas a v inú dobu...? 120 km dlhý okruh nemám čas robiť každý deň...
Ak potrebuješ mať posledné slovo, tak ešte niečo napíš, nechám ti ho...
 
istvic
ocenenie redakciou 2012-09-27 12:40:54
príspevok od: Stratený Stano
Aby si mal pekný deň - Lúka je nafotená v Poľsku, Tatry z Lapszanky, strom v Rzepiskách a obloha na nebi...
Nabudúce tam pôjdem s niekým z ePhoťákov a budeme sa smiať... Nafotíme sa tam a pošleme ti potom spomienku...
len sa zabavte chlapci,nech vam padne na uzitok..
citaj dobre.ja netvrdim ,ze hory a strom su kazdy na inom mieste.ja tvrdim,ze su fotene v iny cas a v inu dobu.to je vsetko
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-27 12:38:10
príspevok od: istvic
nehladam argument,ty si mi ho dal touto zlataninou..
a
Aby si mal pekný deň - Lúka je nafotená v Poľsku, Tatry z Lapszanky, strom v Rzepiskách a obloha na nebi...
Nabudúce tam pôjdem s niekým z ePhoťákov a budeme sa smiať... Nafotíme sa tam a pošleme ti potom spomienku...
 
istvic
ocenenie redakciou 2012-09-27 12:31:43
nehladam argument,ty si mi ho dal touto zlataninou..
a
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-27 12:21:41
príspevok od: istvic
nie Stano,nepresvecis ma,este si nemal ziadnu montaz,kde by to
pozitr nebolo vidno,takze az tak zbehly zase nie si
tatravicko úpod stromom je osvetlena priamo.takmer kolmo.,takze doliny za,by boli osvetlene tiez priamo ,nie?ale tien hovori jasne,..takze kecas ty
Naozaj škoda s tebou márniť čas - na trávičku dopadá svetlo priamo, v dolinách robia tiene štíty a ako som už povedal, celý tatranský oblúk je prehnutý, čo na 2D zábere nevidno...
Silou-mocou hľadáš nejaký argument, až si smiešny... tak si hľadaj, buď presvedčený o svojej pravde a vytešuj sa...
 
istvic
ocenenie redakciou 2012-09-27 11:33:21
príspevok od: Stratený Stano
Načo tápeš...? Keby bol strom osvetlený sprava, tak nemá zľava nasvietenú korunu. Tieň na kmeni vytvára koruna a lístie, nakoľko už slnko bolo vyššie. Slnko nie je za kopcami, ale oblúk Tatier z poľskej strany je prehnutý smerom von, konvexne.. Keby bolo slnko za kopcami, tak nebudú osvetlené... Aj tráva na lúke je nasvietená zľava, aj oblaky sú nasvietené zľava...

Nemudruj, tvoje úvahy sú nelogické, rawkové pohľady mám z toho miesta nafotené aspoň 10x a ako som už povedal - je to známe miesto, odkiaľ sa čoraz častejšie fotí, aj dnes tu je v galérii foto nafotená len pár metrov odtiaľ... Natoľko som zbehlý, že ak by som robil takúto montáž, tak si dám v prvom rade pozor na dopad svetla...

Ďakujem za názor, prajem pekný deň a ešte krajšie fotky (tvoje aj moje)...
nie Stano,nepresvecis ma,este si nemal ziadnu montaz,kde by to
pozitr nebolo vidno,takze az tak zbehly zase nie si
tatravicko úpod stromom je osvetlena priamo.takmer kolmo.,takze doliny za,by boli osvetlene tiez priamo ,nie?ale tien hovori jasne,..takze kecas ty
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-27 11:19:32
príspevok od: istvic
ja ti neporadim Stano,ja to neviem .,nikdy som nepotreboval nic menit na fotke..jedna sa o to , svetlo na kopcoch ide kdesi nizko zlavatakmer spoza koipcov,kdezto strom je osvetleny jemne zprava ,o com svedci aj tien lavej strane toho pidi kmena.
Načo tápeš...? Keby bol strom osvetlený sprava, tak nemá zľava nasvietenú korunu. Tieň na kmeni vytvára koruna a lístie, nakoľko už slnko bolo vyššie. Slnko nie je za kopcami, ale oblúk Tatier z poľskej strany je prehnutý smerom von, konvexne.. Keby bolo slnko za kopcami, tak nebudú osvetlené... Aj tráva na lúke je nasvietená zľava, aj oblaky sú nasvietené zľava...

Nemudruj, tvoje úvahy sú nelogické, rawkové pohľady mám z toho miesta nafotené aspoň 10x a ako som už povedal - je to známe miesto, odkiaľ sa čoraz častejšie fotí, aj dnes tu je v galérii foto nafotená len pár metrov odtiaľ... Natoľko som zbehlý, že ak by som robil takúto montáž, tak si dám v prvom rade pozor na dopad svetla...

Ďakujem za názor, prajem pekný deň a ešte krajšie fotky (tvoje aj moje)...
 
istvic
ocenenie redakciou 2012-09-27 10:52:50
príspevok od: Stratený Stano
Keby že viem takto vystrihnúť strom a preložiť ho - tak to som iný frajer... Skúšal som to už mnohokrát, ale PSko, ani Corel si s tým neporadí a ručne je to robota na dva mesiace... Nože poraď, ako na to...
ja ti neporadim Stano,ja to neviem .,nikdy som nepotreboval nic menit na fotke..jedna sa o to , svetlo na kopcoch ide kdesi nizko zlavatakmer spoza koipcov,kdezto strom je osvetleny jemne zprava ,o com svedci aj tien lavej strane toho pidi kmena.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-27 08:19:39
príspevok od: istvic
tak tato montaz moc nevysla.to nasvietenie je uplne zle.))
Keby že viem takto vystrihnúť strom a preložiť ho - tak to som iný frajer... Skúšal som to už mnohokrát, ale PSko, ani Corel si s tým neporadí a ručne je to robota na dva mesiace... Nože poraď, ako na to...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-27 08:03:24
príspevok od: Matt83
no pekne si to upravoval s 2 fotkami
Toto miesto je už pomerne známe a preto sa púšťať do montáže nemá zmysel... Na origináli sú Tatry vo zvláštnom opare, ktorý som sa snažil odstrániť a zároveň eliminovať šum na oblohe pomocou masky (neprepol som vysoké ISO z nočného fotenia). Strom je navyše lokálne nasvietený... Pripúšťam, že toto sa mohlo podpísať na vznik tvojho pocitu...
 
istvic
ocenenie redakciou 2012-09-27 00:20:58
tak tato montaz moc nevysla.to nasvietenie je uplne zle.))
 
Matt83
ocenenie redakciou 2012-09-26 23:21:37
no pekne si to upravoval s 2 fotkami
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 22:43:55
príspevok od: seifi
Stano si mal písmo zaregistrovať , pretože niekedy som v náhľade reagoval na písmo, že je to Stano, ale boli to xeroxy
Občas Dušan k*k*ciny trepeš...
 
seifi
2012-09-26 20:57:26
Stano si mal písmo zaregistrovať , pretože niekedy som v náhľade reagoval na písmo, že je to Stano, ale boli to xeroxy
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 20:15:24
Ďakujem za názory, pripomienky, pochvalné i kritické slová, dobrú noc prajem...
 
Jares
2012-09-26 20:01:24
príspevok od: Matej Rumanský
Stano teraz nedam k fotke (nehnevaj sa):

neviem ludia naco tu riesite ramiky, ine je podstatne . .

.... mna nikto nenutil , ja som za to aby sa aj takeyo veci preberali obcas
 
kozape
2012-09-26 19:25:44
Jednoduché, čisté, veľmi pekné.
 
ivans
2012-09-26 19:22:40
opäť klasika .čisté farby s dobrou kompozíciou, len na mňa výrazná jasno-zelená(viem, že jesenné farby sú/majú byť sýtejšie) Určite subjektívny pohľad.
 
ivans
2012-09-26 19:22:39
opäť klasika .čisté farby s dobrou kompozíciou, len na mňa výrazná jasno-zelená(viem, že jesenné farby sú/majú byť sýtejšie) Určite subjektívny pohľad.
 
Jerry C.
2012-09-26 18:41:58
a krásna jeseň začína
 
arpi
2012-09-26 18:40:27
príspevok od: Stratený Stano
OK, vďaka, zajtra pre to príde kuriér od UPS... Máš za to u mňa fľaštičku dobrého červeného...
Mozem aj ja jedneho poslat? Investujem flasku Egri Bikaveru
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 18:15:34
príspevok od: DEVOTEE
ja by som ti namiešal spominanu D800 + 14-24 copovies ?
OK, vďaka, zajtra pre to príde kuriér od UPS... Máš za to u mňa fľaštičku dobrého červeného...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 18:13:56
príspevok od: gastiv
Ako vzdy kukam len.Nadpis sa mi pacil ten starsi.Nadpis patri podla mna vzdy lepsie do stredu.Ked vpravo dole tak len podpis.Zislo by sa viac mrackov no co uz.A co sa tyka stromu skoda ze je aj dole zarasteny a nie oholeny alebo ostrihany.Ale to su iba taketo vedlajsie podnety.
Ďakujem za názor k podpisu. Čo sa týka kmeňa stromu - boli tam naukladané tie sušiaky na seno a prerastené malinčím... kopec roboty by s tým bolo...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 18:11:29
príspevok od: Matej Rumanský
Stano teraz nedam k fotke (nehnevaj sa):

neviem ludia naco tu riesite ramiky, ine je podstatne . .

Svojim popisom k foto som ich k tomu nepriamo donútil...
 
Matej Rumanský
2012-09-26 18:02:17
Stano teraz nedam k fotke (nehnevaj sa):

neviem ludia naco tu riesite ramiky, ine je podstatne . .

 
objektiv
2012-09-26 17:44:00
podla mna si zakomponoval ten strom dobre na pravú stranu lebo konkrétne na tejto fotke sa točia Tatry do prava a ťahajú sa dole.K textu nechal by som názov fotky na pravej strane ako máš a autora pod názov fotky. Strom nemá chybu, má peknú farbu a to húštie pod ním je fajn
 
gastiv
2012-09-26 16:58:19
Ako vzdy kukam len.Nadpis sa mi pacil ten starsi.Nadpis patri podla mna vzdy lepsie do stredu.Ked vpravo dole tak len podpis.Zislo by sa viac mrackov no co uz.A co sa tyka stromu skoda ze je aj dole zarasteny a nie oholeny alebo ostrihany.Ale to su iba taketo vedlajsie podnety.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-26 16:26:40
čistý snimok ako vždy, mozno by som zrezal zhora kusok, no to by si už siel do 16:9 alebo 13:9. K podpisu: zmena je život, musim ale povedat ze starsí podpis sa mi lubil viac. Ako grafik by som osadil typografiu na lavej casti fotografie, konkretne pri tejto fotke by vyvažilo kompo koli tomu stromceku. Tesim sa na dalsie jesenne kusky
 
Anena
2012-09-26 16:24:37
Skveleee..
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2012-09-26 16:21:12
príspevok od: Stratený Stano
Žiaľ, trápim sa s tým čo mám... myslím na foťák a optiku... Dokonca mi už dvaja vynadali, že na základe mojich foto si kúpili rovnakú optiku a výsledky mali biedne.
Ak sa polepšia financie tak uvažujem nad D800E a dobrom skle a s tým už dožijem...
ja by som ti namiešal spominanu D800 + 14-24 copovies ?
 
Jares
2012-09-26 16:19:11
No mne teda bude chybat ten stary ak si sa uz rozhodol mat takyto,,, a tiez myslim ze meno pod nazov ked uz tento.. predosli mal podla mna smrnc, taky obrazkovo vkusny,,,takto na bok mne to pride ako podana informacia o mieste a autorovy...moj pohlad
 
hladacvody
2012-09-26 16:10:16
príspevok od: Stratený Stano
Už buď ticho, lebo ťa zablokujem...
mal som ho v ruke ,fajn sa drzi ,hm a ta kresba .... ,to je naposledy...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 16:02:58
príspevok od: hladacvody
ma fantasticky hladacik
Už buď ticho, lebo ťa zablokujem...
 
hladacvody
2012-09-26 15:58:57
príspevok od: Stratený Stano
Si ma len nasrdil...
ma fantasticky hladacik
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 15:56:37
príspevok od: hladacvody
kolega ma D800E,nevie ju vynachvalit,samozrejme krajinkar......
Si ma len nasrdil...
 
hladacvody
2012-09-26 15:53:22
príspevok od: Stratený Stano
Žiaľ, trápim sa s tým čo mám... myslím na foťák a optiku... Dokonca mi už dvaja vynadali, že na základe mojich foto si kúpili rovnakú optiku a výsledky mali biedne.
Ak sa polepšia financie tak uvažujem nad D800E a dobrom skle a s tým už dožijem...
kolega ma D800E,nevie ju vynachvalit,samozrejme krajinkar......
 
stteffi
2012-09-26 15:50:47
no , proste nádhera
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 15:44:14
príspevok od: Peter Húšťava
tak dufam, ze na papieri to mas dobre. inak je tu jeden krajinkar co to ma dobre vsade - je jedno ci to pozeram na pracke v kancli, alebo doma na monitore... ma asi lepsiu optiku, alebo to dako vyskladava, neviem... ked budem mat cas pohladam to...
Žiaľ, trápim sa s tým čo mám... myslím na foťák a optiku... Dokonca mi už dvaja vynadali, že na základe mojich foto si kúpili rovnakú optiku a výsledky mali biedne.
Ak sa polepšia financie tak uvažujem nad D800E a dobrom skle a s tým už dožijem...
 
Karolína
2012-09-26 15:37:25
Našiel si perfektné miesto na cvak...
 
Peter Húšťava
2012-09-26 14:36:56
príspevok od: Stratený Stano
Tak teraz už nesúhlasím - čo sa týka popredia. Ak si foto v prehliadači zobrazíš na 100% a nie na 150 a pozeráš to na aspoň trochu dobrom monitore, tak musíš vedieť spočítať steblá trávy... Ja fotky pre web zmenšujem z tých, ktoré pripravujem pre tlač (táto foto už je na papieri a veru popredie je tam OK) pomocou softu Perfect Resizer, potom už len mierne doostrujem. Preostrené fotky sa mi nepáčia, i keď viem, že mnohí pokladajú za technicky dobré to, čo až reže oči...
tak dufam, ze na papieri to mas dobre. inak je tu jeden krajinkar co to ma dobre vsade - je jedno ci to pozeram na pracke v kancli, alebo doma na monitore... ma asi lepsiu optiku, alebo to dako vyskladava, neviem... ked budem mat cas pohladam to...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 13:09:42
príspevok od: Peter Húšťava
jejo, ake saturovane farbycky popredie si myslim, ze by sa dalo lepsie - ostrejsie, tak neni to kaša ale...
Tak teraz už nesúhlasím - čo sa týka popredia. Ak si foto v prehliadači zobrazíš na 100% a nie na 150 a pozeráš to na aspoň trochu dobrom monitore, tak musíš vedieť spočítať steblá trávy... Ja fotky pre web zmenšujem z tých, ktoré pripravujem pre tlač (táto foto už je na papieri a veru popredie je tam OK) pomocou softu Perfect Resizer, potom už len mierne doostrujem. Preostrené fotky sa mi nepáčia, i keď viem, že mnohí pokladajú za technicky dobré to, čo až reže oči...
 
Peter Húšťava
2012-09-26 13:02:14
jejo, ake saturovane farbycky popredie si myslim, ze by sa dalo lepsie - ostrejsie, tak neni to kaša ale...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 12:27:26
príspevok od: mangalino1980
tak rozklikol som ju len kvoli tomu že podľa rámiku som vedel koho je to foto, tvoje foto mám rád ale toto foto mi príde odlfáknuté ako by sa tvoju prácu niekto snažil napodobiť, farby mi tam vôbec nesedia a taktiež kompozícia je taká čudná (čo mne osobne pri veľa iných fotkách neprekáža lebo kompozícia je každého osobná pocitová vec) ale predpokladám keď si to fotil tak sa ti to lúbilo tak ako si to nafotil, podľa hodnotení sa iným ľuďom páči, tak len toľko pozdravujem.
A ja som pritom rámik dnes zmenil...
Takže som ťa vyhecoval k odpovedi, za ktorú ďakujem. Vysvetlím môj pohľad - tým ale vôbec nechcem odporovať tvojmu - šlo mi o jednoduchú kompozíciu, ten osamotený javor na kopci ma k sebe priam volal. Čo sa týka farieb - mám zvyk ich sťahovať, čo som urobil aj v tomto prípade. Kompozične sa tam veľa špekulovať nedalo - buď strom vpravo alebo vľavo. Mne sa páčilo takto...
 
mangalino1980
2012-09-26 11:36:05
príspevok od: Stratený Stano
Mne keď sa nejaká foto nepáči, tak sa pod ňou ani nezastavím. Pokiaľ však autorovi chcem dať spätnú väzbu, tak sa zastavím, ale napíšem, prečo sa mi nepáči a aké mám výhrady.
Pokiaľ výhrady napíšeš normálnym spôsobom, z nosa ti neodhryznem...
tak rozklikol som ju len kvoli tomu že podľa rámiku som vedel koho je to foto, tvoje foto mám rád ale toto foto mi príde odlfáknuté ako by sa tvoju prácu niekto snažil napodobiť, farby mi tam vôbec nesedia a taktiež kompozícia je taká čudná (čo mne osobne pri veľa iných fotkách neprekáža lebo kompozícia je každého osobná pocitová vec) ale predpokladám keď si to fotil tak sa ti to lúbilo tak ako si to nafotil, podľa hodnotení sa iným ľuďom páči, tak len toľko pozdravujem.
 
ZuzannaH
2012-09-26 10:43:38
... co sa textu tyka, v tomto konkretnom pripade mi to aj celkom sedi, ze je sadzba textu priamo pod stromom, nepriamo zdoraznujuc kompozicky prvok. uvidime, ako sa to uchyti vseobecne pri inych motivoch (a kludne by som zvacsila meno autora... )
 
alexei
2012-09-26 09:45:29
Paráda
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 09:27:18
príspevok od: sachmo
K ramiku: text by som zarovnal uplne vpravo, meno a rok by som dal pod nazov, slovo 'Foto' by som neuvadzal vobec.
K fotke: Na oblohu si pouzil prechodak? To stmavenie (asi softver) od konciaceho stromu je dost radikalne, aspon teda na mna, amatera, to takto posobi.
Vidíš, to je dobrý nápad s tým menom pod názvom... Skúsim...
Prechod je len softwérový, ako ináč... Predpokladal som, že foto bude pôsobiť čudne alebo zvláštne, ale doprial by som každému tam v ten moment stáť - tie Tatry vyzerali ako fatamorgána, dole akolo 9-tej už bol prehriaty vzduch a vzadu do toho zamrznuté kopce... Naozaj zvláštnu atmo to malo...
 
sachmo
2012-09-26 09:16:54
K ramiku: text by som zarovnal uplne vpravo, meno a rok by som dal pod nazov, slovo 'Foto' by som neuvadzal vobec.
K fotke: Na oblohu si pouzil prechodak? To stmavenie (asi softver) od konciaceho stromu je dost radikalne, aspon teda na mna, amatera, to takto posobi.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 09:11:27
príspevok od: mangalino1980
no neviem, ale toto foto sa mi vôbec nepáci
Mne keď sa nejaká foto nepáči, tak sa pod ňou ani nezastavím. Pokiaľ však autorovi chcem dať spätnú väzbu, tak sa zastavím, ale napíšem, prečo sa mi nepáči a aké mám výhrady.
Pokiaľ výhrady napíšeš normálnym spôsobom, z nosa ti neodhryznem...
 
walde
ocenenie redakciou 2012-09-26 09:05:18
Parádny pohľad Stano, ďalšia lahôdka...a tiež decentný redesign rámika s textom
 
mangalino1980
2012-09-26 09:04:18
no neviem, ale toto foto sa mi vôbec nepáci
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2012-09-26 08:20:19
príspevok od: petrus 1
no mne sedel viac ten starý, text v strede lepšie vyvažuje.
Vďaka za názor Peter. Robím teraz zo svojich foto fotoknihu a tam som zvolil takúto úpravu a tak reku skúsim ohlasy na portáli. Ale ako vidím, kompresia ten názov rozbila, poskúšam ešte nejako ináč a keď sa neosvedčí, tak urobím, ako vravíš... Ale v pôvodnom rozlíšení sa mi to takto celkom páči...
 
CARLOSKO33
2012-09-26 08:17:32
Ako každá Tvoja fotka, veľmi pekné.
 
juve16
2012-09-26 08:02:32
nádherné farby
 
Hebby
2012-09-26 07:48:55
čo sa stalo tomu textu? chce nám utiecť do teplých krajín?
 
petrus 1
2012-09-26 07:36:24
no mne sedel viac ten starý, text v strede lepšie vyvažuje.
 
Megapixel
2012-09-26 07:23:15
Caves ten ramik a text v nom ma nikdy tak nezaujimal ako to co nim bolo zatamovane. Inak parane foto, dobra kompo, zdrave syte farby.
 
milanF
 
 


Technika: Nikon D300, Hasselblad 501C, Pentacon Six TL,

Objektívy: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR, Carl Zeiss Planar T* 80, F2.8 C, Carl Zeiss Biometar 2,8/80mm, Carl Zeiss Biometar 2,8/120,

Clona: 14
Expozícia: 1/800 sec
ISO: 200
Fotoaparát: Nikon D300
Objektív: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR
Pridané: 2012-09-26 07:13:12
Na kritiku: 2012-09-26 07:13:23
Miesto:Lapszanka, Poľsko
Témy: hory, krajina, príroda
Albumy: Krajina
Zjednodušil som rámik a zmenšil text v ňom, tak skúšam, ako to ukáže na portáli pri webovej kompresii... ;)