Strom

Body: 112.00    Videnia: 649    Páči sa: 16

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
tonoz
2012-10-29 10:22:56
príspevok od: haplo602
cela fotka robi krasny hmlovy gradient sikmo dole (LHR -> PDR a spredu do zadu) ... bohuzial tie vetvy v LHR to cele dost vyrazne narusaju. ten listnac v pravo to tiez kazi, ale viac zapada do svojej casti ako vetvy v lavo.

koment od Goriota je asi najlepsie riesenie ....
Ano, suhlas, mam aj tak upravenu verziu.
 
haplo602
2012-10-29 09:41:04
príspevok od: tonoz
Nie, nesuhlasim, vid komentar od rbr69 a moju reakciu.
cela fotka robi krasny hmlovy gradient sikmo dole (LHR -> PDR a spredu do zadu) ... bohuzial tie vetvy v LHR to cele dost vyrazne narusaju. ten listnac v pravo to tiez kazi, ale viac zapada do svojej casti ako vetvy v lavo.

koment od Goriota je asi najlepsie riesenie ....
 
hladacvody
2012-10-27 16:53:37
dal by som to bez tych konarov v lavo hore ,foto vyborne ....
 
tonoz
2012-10-27 08:37:53
príspevok od: stani08
paradicka aaaaale ... vyvazene nevyvazene zastavam nazor ze LHR sa mal vyprazdnit urcite preto ze konar nachadzajuci sa v nom je zrejme viac v popredi co vypliva z toho ze je uz mimo zahmlenej casti a preto je aj vyraznejsi a posobi preto aj dost dominatnejsie a to je na skodu a samotny tvar stromu ktory tvori hlavny motiv fotografie si pyta cistu lavu stranu
Vdaka za zastavenie a za Tvoj postreh.
 
tonoz
2012-10-27 08:37:21
príspevok od: Goriot
Ja by som tú "inkriminovanú" vetvu dal do zadu - teda zahalil do hmly, aby tak nebila do oči a bolo by to v pohode.
Napad urcite hodny realizacie! Vyskusam
 
objektiv
2012-10-26 23:47:32
fuuu nemal si to ľahké, je to veľmi pekný motív a ťažká kompozícia ale urobil si podľa vstného uváženia
 
stani08
2012-10-26 22:41:54
paradicka aaaaale ... vyvazene nevyvazene zastavam nazor ze LHR sa mal vyprazdnit urcite preto ze konar nachadzajuci sa v nom je zrejme viac v popredi co vypliva z toho ze je uz mimo zahmlenej casti a preto je aj vyraznejsi a posobi preto aj dost dominatnejsie a to je na skodu a samotny tvar stromu ktory tvori hlavny motiv fotografie si pyta cistu lavu stranu
 
Matej Rumanský
2012-10-26 21:48:43
paradnô pocasie si mal
 
Goriot
2012-10-26 21:36:57
Ja by som tú "inkriminovanú" vetvu dal do zadu - teda zahalil do hmly, aby tak nebila do oči a bolo by to v pohode.
 
tonoz
2012-10-26 21:24:09
príspevok od: netmouse
pre mna vetve prec
 
netmouse
2012-10-26 21:22:26
pre mna vetve prec
 
tonoz
2012-10-26 15:14:14
príspevok od: haplo602
zrusit tie vetvy z laveho horneho rohu a bude to dobre ...
Nie, nesuhlasim, vid komentar od rbr69 a moju reakciu.
 
tonoz
2012-10-26 15:13:00
príspevok od: rbr69
podla kvalit Tona predpokladam, ze tie vetvy su kompo zamer nemat prazdny lavy roh ... ano su diskutabilne ... je jasne, ze nie su tam "omylom" vytrcajuce ... som zvedavy na vyjadrenia, kolki sa priklonia k prazdnemu lavemu hornemu rohu a kolki k tejto kompo

inak pozeram, ze dost fukalo alebo tie listy na tom listnaci vpravo su uz od casteho prudenia permanentne vykrivene do strany?
Ahoj Rasto, ano tie vetvy su tam zamerne. Bez nich by to bolo, teda aspon podla mna prazdne. Nie je problem ich vyretusovat, to fakt nie. Ale spravne podotykas, co potom s pravym rohom? Tiez retus, ale to som nechcel. Pri foteni nesli odstranit kompozicne koli skalnemu zrazu v predu a na lavo. Tak som sa rozhodol, ze ako protivahu dam prave do LHR tie konare. Takze si presne napisal, co a ako.
PS: a fukalo celkom statocne, pozdravujem z BA.
 
rbr69
2012-10-26 08:35:22
a moj pohlad k tej kompo: keby nebol vpravo ten listnac a bol by tu len ten sikmy soliter iduci z laveho dolneho rohu do praveho horneho, tak by som suhlasil s praznym rohom vlavo ... kedze tu je ten listnac vpravo, tak by prava strana prevazovala nad prazdnou lavou v pripade odstranenia tych konarov a bolo by to podla mna nevyvazene, preto suhlas s touto kompo ...
... a mozno autor chce aj realitu pohladu v zaujimavej hmlistej atmo, bez rozsiahlej retuse - v tomto pripade retus az 1/8 zaberu
 
rbr69
2012-10-26 08:29:59
podla kvalit Tona predpokladam, ze tie vetvy su kompo zamer nemat prazdny lavy roh ... ano su diskutabilne ... je jasne, ze nie su tam "omylom" vytrcajuce ... som zvedavy na vyjadrenia, kolki sa priklonia k prazdnemu lavemu hornemu rohu a kolki k tejto kompo

inak pozeram, ze dost fukalo alebo tie listy na tom listnaci vpravo su uz od casteho prudenia permanentne vykrivene do strany?
 
haplo602
2012-10-26 08:18:28
zrusit tie vetvy z laveho horneho rohu a bude to dobre ...
 
 


Technika: Canon EOS 5D Mark II, Canon EOS 500D, Konica Minolta DiMAGE A2, Olympus µ-mini Digital S, Pentax P30,

Objektívy: Pentax smc P-FA 28-80mm f/3.5-4.7, Canon EF 17-40mm f/4L USM, Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS, Sigma 100-300mm f/4 APO EX DG HSM, Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM, Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM,

Príslušenstvo: Neutralne prechodové Lee 0.6 0.9 hard a soft, Hitech - revers 1.2 , B+W 0.45, CPL Hoya, nejaké staré filtre Cvokin :), stativ Velbon a kopec ešte kadečoho :)

Clona: 11
Expozícia: 1/640.00 sec
ISO: 400
Fotoaparát: Canon EOS 5D Mark II
Objektív: Canon EF 24-105mm f/4L IS USM
Ohnisko: 24 mm
Pridané: 2012-10-25 21:52:01
Na kritiku: 2012-10-26 21:19:57
Miesto:Vysoká, Malé Karpaty
Témy: krajina