Expedícia Klzak

Body: 1,743.00    Videnia: 15157    Páči sa: 249

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Kristinaaaaaa
2016-01-31 14:28:46
ahoj pouzivas aj polarizacny filter?A ak ano ako casto.Dakujem!
 
tekooman
2013-06-29 22:04:45
skvělá
 
enzo76
2013-03-20 23:29:31
Pohodka, hocikedy. Som tam ako doma.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-03-20 16:39:07
príspevok od: enzo76
super fotka, kliknem, nafotená 5km od môjho domu, hmmm Sloovensko je maličké.
hmmm pekne prostredie zavidim..... už dlhsie planujem nočne fotenie na kojšovke, ak chces mozme vybehnut spolu... samemu sa dlho čaka na snimok :/
 
enzo76
2013-03-17 23:56:18
super fotka, kliknem, nafotená 5km od môjho domu, hmmm Sloovensko je maličké.
 
poto73
2013-03-03 23:57:23
príspevok od: DEVOTEE
neviem preco tu srnku tak riesite.. dostala cez 280 lajkov.. pacila sa, netrdim vsak ze je to top umenie... je to len ulet a spojenie scen dokopy (zeby mpja šikovnosť?)... použil som ju až 2x... tusim ze z recesie vytiahnem z archívu este nejaku srnečku v inom pohlade a pre vas to zmontujem copoviete ? (plati pre spokyho) lol
dik pekne.
Jasné kámo - sú to tvoje fotky a naše názory toť vše. Kludne urob zbierku fotiek zo srnkami a nejako to potom spojiť - možno to raz bude uznávané - niečo ako Warhol. (To bolo na odlahčenie)
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-03-03 18:59:40
príspevok od: poto73
Devotee - pecka ! Som rád, že robíš čo robíš ... A vďaka Bohu - nieje tam už konečne tá srnka, lebo už by som mlátil hlavou o notebook. Takto krochkám blahom. Náádhera !
neviem preco tu srnku tak riesite.. dostala cez 280 lajkov.. pacila sa, netrdim vsak ze je to top umenie... je to len ulet a spojenie scen dokopy (zeby mpja šikovnosť?)... použil som ju až 2x... tusim ze z recesie vytiahnem z archívu este nejaku srnečku v inom pohlade a pre vas to zmontujem copoviete ? (plati pre spokyho) lol
dik pekne.
 
poto73
2013-03-03 18:35:17
Devotee - pecka ! Som rád, že robíš čo robíš ... A vďaka Bohu - nieje tam už konečne tá srnka, lebo už by som mlátil hlavou o notebook. Takto krochkám blahom. Náádhera !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-22 18:08:38
príspevok od: Daniel Řeřicha
Super
dik pekne
 
beholder
2013-02-18 19:01:03
príspevok od: ROBAN
Prepac, ani nie ze co robit, ale kazdy grafik ti spravi toto a uz to nie je ono ked to prejde tolkymi zmenami. Skus skor deviantart.
...mýliš sa...každý grafik ti toto nespraví...a prečo by aj mal?...tak ako Ti každý maliar nenamaľuje ten istý obraz a sochár nevytesá tú istú sochu.....

....prečo by to nemalo byť ono?.....práve v tejto podobe to je ono...v inej by to ono nebolo....bolo by to niečo úplne iné....

....čo sú už toto za zvrátené teórie?....
 
signum75
2013-02-13 20:09:19
veľmi rád sa pozerám na tvoje fotky, výborná práca..
 
petor1989
2013-02-13 17:05:00
tvrdá výprava..... DEVOTEE na ephote aj na FB ma stale inšpiruje svojímy prekrasnímy snímkamy super práca DEVOTEE
 
Spoky
2013-02-13 02:36:57
Ináč medzi nami dievčatami,ked už na tým tolko sedíš, tak to urob aspon poriadne DREVOTROPPER. Nesedí Ti tien chlapíka s ostatnými tienmi !!! cca 13stupnov do prava
žite večne
 
ROBAN
2013-02-12 09:45:17
príspevok od: ROBAN
Je to pekne, ale mam podobny nazor. Fu to stale fotomontaze a podla mna to tu nema co robit.
Prepac, ani nie ze co robit, ale kazdy grafik ti spravi toto a uz to nie je ono ked to prejde tolkymi zmenami. Skus skor deviantart.
 
ROBAN
2013-02-12 09:42:01
príspevok od: Spoky
to nemyslíte vážne??? 1351bodob, za takúto fotografiu, teda fotomontáž pardon??? čudujem sa,že tam nemá daniela škvrnitého opýtam sa: je toto rodinkársky web? ako som sa tu dočítal. Odpoviem si, asi nie čo ste tak slepý ludia, že mu dáke tolko bodov, za toto !!! čo je na tom pekné?? alebo niečo extra???alebo zaujímavé?? alebo. alebo....... nič, z môjho pohladu určite nič
Je to pekne, ale mam podobny nazor. Fu to stale fotomontaze a podla mna to tu nema co robit.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-11 10:02:30
príspevok od: SteveS
Ďalšia ktorou si mi ulahodil ... vecička obťažnosťou zas vysoko nad rámec portálu
Dakujem Stevo, potesil si ma !
 
SteveS
ocenenie redakciou 2013-02-11 06:08:05
Ďalšia ktorou si mi ulahodil ... vecička obťažnosťou zas vysoko nad rámec portálu
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-09 18:44:22
príspevok od: Brian
sa tesim ked vidim od teba nieco ine ako bager
lubi sa mi ze mas svoj rukopis a toto je podarena foto/fotomontaz. ale prosim ta zase tu chvilku nedavaj bagre
dikes, poteši, bagre dam.. ak budem mat vhodných kandidatov... technika nas obklopuje vsade, invazia pokracuje
 
Brian
2013-02-09 18:20:43
sa tesim ked vidim od teba nieco ine ako bager
lubi sa mi ze mas svoj rukopis a toto je podarena foto/fotomontaz. ale prosim ta zase tu chvilku nedavaj bagre
 
Spoky
2013-02-09 17:12:24
to nemyslíte vážne??? 1351bodob, za takúto fotografiu, teda fotomontáž pardon??? čudujem sa,že tam nemá daniela škvrnitého opýtam sa: je toto rodinkársky web? ako som sa tu dočítal. Odpoviem si, asi nie čo ste tak slepý ludia, že mu dáke tolko bodov, za toto !!! čo je na tom pekné?? alebo niečo extra???alebo zaujímavé?? alebo. alebo....... nič, z môjho pohladu určite nič
 
xerion
2013-02-09 15:22:46
parádička
 
riyska
2013-02-09 09:45:45
..wow,super..
 
wmatko
2013-02-09 00:20:08
vyborna! fakt prudko pozeratelne mam v plane nieco podobne
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-08 23:46:54
príspevok od: zolec
pekna diskusia ..mne sa fotka paci a hotovo, ostatne neriesim... stroje mi sice liezli na nervy, ale robis veci dobre, mas svoj styl a nenechaj sa odradit
pockaj este vytiahnem nejake strojovky .. ta potešim ale nie srandujem, dakujem za uprimny komentar. rouhodne sa nemam dovod nechat odrazdovat, kazdý nazor je fan.... nenahnevam sa ani za odsudzovanie montáži atd. .. vážim si starších a klasických fotografov !
 
filipmajercik
2013-02-08 23:36:49
veľmi dobré
 
zolec
ocenenie redakciou 2013-02-08 23:20:25
pekna diskusia ..mne sa fotka paci a hotovo, ostatne neriesim... stroje mi sice liezli na nervy, ale robis veci dobre, mas svoj styl a nenechaj sa odradit
 
ksindy
2013-02-08 22:20:07
príspevok od: beholder
....ale tu vôbec nejde o tých, ktorý si fotografie nenafotia sami......prečo furt podsúvate túto alternatívu?.....

....takže keď je fotograf aj grafikom....čo by malo byť jednoznačne jeho výhodou voči tým ktorý sú neschopní ďalej s fotografiou pracovať........je to skôr na jeho škodu...či ako mám tomu rozumieť?....prečo by mal sedieť za PC menej....keď dokáže svoje myšlienky práve týmto spôsobom pretaviť do výsledného diela?.....

...napadlo Vás oponentov, že všetky predstavy sa reálne a ani technicky sfotiť nedajú?....a predsa sa nájde niekto, kto dokáže imaginárnu scenériu vytvoriť pomocou editorov a vlastných fotografií......a Vy ho tu idete za to ukameňovať.........lebo to vraj takto v reále neexistuje (v umení aké neuveriteľné)..........lebo si dovolil vysedávať za kompom dlhšie ako mal tráviť čas pri fotení a hľadaní onoho vytúženého miesta či okamihu......

..aké skostnatelé



podpisujem sa pod toto, tiez.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-08 20:54:01
príspevok od: mato.draho
Aaa, ok. A už si paral nazad do KE? Teraz je hore vo vojenčáku das 2 metre snehu, to by sa fotilo!
hej, nočaky by boli fasa.... na tvojom msiete nabijam baterky a chystam čelovku, quintesa si nevolal ?
 
mato.draho
2013-02-08 20:48:09
príspevok od: DEVOTEE
veru, mal som par povinnosti tak som sa cestou stavil aj na hrade
Aaa, ok. A už si paral nazad do KE? Teraz je hore vo vojenčáku das 2 metre snehu, to by sa fotilo!
 
beholder
2013-02-08 20:30:27
príspevok od: DEVOTEE
na 1X je trend podlateba ? pytam sa vyslovene ako to ponímas ty ? .... obcas tam hladam inspiráciu, aj ked sa tam zverejnuju len zopar koláži denne, najde sa aj tam vec.. silna slabsia, stale ma fascinuje napaditosť autorov, v niektorých prípadok aj ich technicke zručnosti (predsalen sa stale učime
...ale isto stojí za to inšpirovať sa tam, už len kôli rôznorodosti portfólia čo sa týka prác ale aj národností autorov.....či ide o trend...to neviem....pravdepodobne áno vzhľadom na relatívne krátke obdobie v ktorom sa tento žáner dostal do obľuby....

 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-08 20:20:14
príspevok od: mato.draho
Eej, dnes obloha priala, bolo to pestré - raz ostré Slnko, o chvíľu zase mraky. Čo si mal dnes voľno?
veru, mal som par povinnosti tak som sa cestou stavil aj na hrade
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-08 20:19:12
príspevok od: beholder
...keby sa to neriešilo takmer pod každou zmonovanou fotkou na svk a cz serveroch...asi by som bol v reakciách zmierlivejší............chvalabohu si možno creative edit , ako aj iné druhy zaznávaných odnoží fotografie užívať nerušene na vyzretejších svetových portáloch....



na 1X je trend podlateba ? pytam sa vyslovene ako to ponímas ty ? .... obcas tam hladam inspiráciu, aj ked sa tam zverejnuju len zopar koláži denne, najde sa aj tam vec.. silna slabsia, stale ma fascinuje napaditosť autorov, v niektorých prípadok aj ich technicke zručnosti (predsalen sa stale učime
 
mato.draho
2013-02-08 20:17:03
príspevok od: DEVOTEE
veru tak, cely den som bol off mimo net a pomohlo mi to..... fajne som si zaendečkoval pod spišským hradom skoro po pas v snehu ... tie všetky komentare som až prednedavnom dočital a ukladam si ich všetky v hlave
Eej, dnes obloha priala, bolo to pestré - raz ostré Slnko, o chvíľu zase mraky. Čo si mal dnes voľno?
 
beholder
2013-02-08 20:16:29
príspevok od: mato.draho
Hej, s tým sa určite dá súhlasiť. Akurát podľa mňa to netreba stavať do roviny kameňovania. Veď sme na kritike a autora môže takáto plodná debata iba tešiť. Aspoň je vidieť, že výsledok ponocovania stál za to a vyvolal u ostatných emóciu. A o to nám asi všetkým ide, či nie?
...keby sa to neriešilo takmer pod každou zmonovanou fotkou na svk a cz serveroch...asi by som bol v reakciách zmierlivejší............chvalabohu si možno creative edit , ako aj iné druhy zaznávaných odnoží fotografie užívať nerušene na vyzretejších svetových portáloch....



 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-08 20:10:33
príspevok od: mato.draho
Hej, s tým sa určite dá súhlasiť. Akurát podľa mňa to netreba stavať do roviny kameňovania. Veď sme na kritike a autora môže takáto plodná debata iba tešiť. Aspoň je vidieť, že výsledok ponocovania stál za to a vyvolal u ostatných emóciu. A o to nám asi všetkým ide, či nie?
veru tak, cely den som bol off mimo net a pomohlo mi to..... fajne som si zaendečkoval pod spišským hradom skoro po pas v snehu ... tie všetky komentare som až prednedavnom dočital a ukladam si ich všetky v hlave
 
beholder
2013-02-08 20:08:28
príspevok od: Jastojan
Nechcem sa moc do toho "montovať", ale možno niektorí, nie sú neschopní ďalej v pc s fotografiou pracovať, možno len majú radšej autentickosť scény, motívu, resp. prvkov v scéne tvoriacich celok (alebo ako to vyjadriť) a to si možno viac cenia, to je celé.
Ešte na margo toho všetkého popísaného. Tiež neviem prečo sa to rieši zrovna tu pod fotkou, veď v kategóriach je kategória "montáž/koláž" ako každá iná... A téma tejto debaty je veľmi diskutabilná a subjektívna ( + asi patrí skôr do fóra).
Osobne sa rád pozriem na takéto výtvory práve preto, že ich inde neuvidím
A klobúk dolu, keď si pozriem z akých fotiek je výsledok spravený. Oko diváka to rozhodne zaujme a poteší.
...to ja ale chápem........ na nich tu ani nik neapeluje....."veď s tou surovou autetickou fotkou niečo preboha robte!"....
 
Jastojan
2013-02-08 20:01:51
príspevok od: DEVOTEE
napad ako zkomponovať rozne deje a casovy odstup ma bavi asi najviac....

samozrejme ze to je o subjektívnom názore kazdeho znás, nepriklanam sa striktne ani k "jednocvakarom bez orezu" ani k "montážnikom" Mojou záľubou tako aj vás všetkých čo tu zdeialme svoje foto a pocity je Fotoaparát.... kazdí ho využiva a vidi cez neho inač... je to genialne, človek a jeho mysel dokaze kadečo, az sa cudujem obcas (v dobrých aj v tých zlých)
Tiež tak, súhlas.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-08 19:57:26
príspevok od: Jastojan
Nechcem sa moc do toho "montovať", ale možno niektorí, nie sú neschopní ďalej v pc s fotografiou pracovať, možno len majú radšej autentickosť scény, motívu, resp. prvkov v scéne tvoriacich celok (alebo ako to vyjadriť) a to si možno viac cenia, to je celé.
Ešte na margo toho všetkého popísaného. Tiež neviem prečo sa to rieši zrovna tu pod fotkou, veď v kategóriach je kategória "montáž/koláž" ako každá iná... A téma tejto debaty je veľmi diskutabilná a subjektívna ( + asi patrí skôr do fóra).
Osobne sa rád pozriem na takéto výtvory práve preto, že ich inde neuvidím
A klobúk dolu, keď si pozriem z akých fotiek je výsledok spravený. Oko diváka to rozhodne zaujme a poteší.
napad ako zkomponovať rozne deje a casovy odstup ma bavi asi najviac....

samozrejme ze to je o subjektívnom názore kazdeho znás, nepriklanam sa striktne ani k "jednocvakarom bez orezu" ani k "montážnikom" Mojou záľubou tako aj vás všetkých čo tu zdeialme svoje foto a pocity je Fotoaparát.... kazdí ho využiva a vidi cez neho inač... je to genialne, človek a jeho mysel dokaze kadečo, az sa cudujem obcas (v dobrých aj v tých zlých)
 
mato.draho
2013-02-08 19:52:50
príspevok od: beholder
....netvrdím, že sa nemontuje z databázy fotiek dodatočne, ale pokiaľ máš už vopred tému ujasnenú a následne si nafotíš všetky jej fragmenty prihliadnuc na práve zmieňovanú perspektívu a dopad svetla....cesta za úspešnou kolážou je jednoduchšia....


Hej, s tým sa určite dá súhlasiť. Akurát podľa mňa to netreba stavať do roviny kameňovania. Veď sme na kritike a autora môže takáto plodná debata iba tešiť. Aspoň je vidieť, že výsledok ponocovania stál za to a vyvolal u ostatných emóciu. A o to nám asi všetkým ide, či nie?
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-08 19:52:03
dakujem všetkým este raz, dnes som si bol odrana pekne zafotit pod spišským hradom... som fotograf... a robim fotografie ...mrzol som a exponoval na mieste, hladal kompozíciu. Fotomontáž považujem zcasti aj za improvzáciu, kde napad moze padnut v sekundu a mate to ! Je ale pravda ze z kvalintých tehal sa da postaviť aj kvalitný domček...
Obcas nereba sediet za pc hodiny, fotografia ma nekonečne množstvo podôb. Niekedy dávno som netušil ze sa budem raz prezentovať aj temou: Creative Edit.

Zdravým a pekný večer piatokový všetkým
 
Jastojan
2013-02-08 19:44:03
príspevok od: beholder
....ale tu vôbec nejde o tých, ktorý si fotografie nenafotia sami......prečo furt podsúvate túto alternatívu?.....

....takže keď je fotograf aj grafikom....čo by malo byť jednoznačne jeho výhodou voči tým ktorý sú neschopní ďalej s fotografiou pracovať........je to skôr na jeho škodu...či ako mám tomu rozumieť?....prečo by mal sedieť za PC menej....keď dokáže svoje myšlienky práve týmto spôsobom pretaviť do výsledného diela?.....

...napadlo Vás oponentov, že všetky predstavy sa reálne a ani technicky sfotiť nedajú?....a predsa sa nájde niekto, kto dokáže imaginárnu scenériu vytvoriť pomocou editorov a vlastných fotografií......a Vy ho tu idete za to ukameňovať.........lebo to vraj takto v reále neexistuje (v umení aké neuveriteľné)..........lebo si dovolil vysedávať za kompom dlhšie ako mal tráviť čas pri fotení a hľadaní onoho vytúženého miesta či okamihu......

..aké skostnatelé



Nechcem sa moc do toho "montovať", ale možno niektorí, nie sú neschopní ďalej v pc s fotografiou pracovať, možno len majú radšej autentickosť scény, motívu, resp. prvkov v scéne tvoriacich celok (alebo ako to vyjadriť) a to si možno viac cenia, to je celé.
Ešte na margo toho všetkého popísaného. Tiež neviem prečo sa to rieši zrovna tu pod fotkou, veď v kategóriach je kategória "montáž/koláž" ako každá iná... A téma tejto debaty je veľmi diskutabilná a subjektívna ( + asi patrí skôr do fóra).
Osobne sa rád pozriem na takéto výtvory práve preto, že ich inde neuvidím
A klobúk dolu, keď si pozriem z akých fotiek je výsledok spravený. Oko diváka to rozhodne zaujme a poteší.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-08 19:43:48
príspevok od: ksindy
nic v zlom, ani to nemyslim koneretne (iba) na teba, ale toto je "ephoto trademark diskusia". o tejto teme sa tu vedu a budu viest este mnohe diskusie. podla mna zbytocne.

moj nazor - mylis sa v tom, ze podobne diela nemusia mat fotografa. zo zlych foto nikdy nespravis kvalitnu fotomontaz / fotomanipulaciu/...
ano musis si to nafotit, a to je aj premočenie topanok v snehu alebo zmrznuty nos dakde na kopci dikes, kazdopadne som bol cely den off nestiham reagovat na kazdy text..

 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-08 19:40:41
príspevok od: Peter Svoboda
Neviem, čo sa tu rieši.., je to creative edit.To znamená "tvorivá úprava" .Peťo sfotil všetky časti, slušne doma popracoval a podelil sa svýsledkom.Každý si tam môže násjsť čo chce-fotku, montáž a PC grafiku.Pre mňa všetko vjednom.Je to normálny žáner. Tak ako v maliarstve , olej, akvarel, či grafika..
mudro
 
beholder
2013-02-08 18:48:35
príspevok od: CambalJozef
to znamená menej sediet u pc a čarovat , dobrý grafik nemusí ani fotit a urobí zázrak ...majster sveta v skoku do výšky po rebríku? ved pomôcka . niekto nacvaka kartu niekto sedi a robi týžden skladačku fotograf za pc ..je to relatívne .čo fotomaraton aká tvorba za pc ?tak nejako som to myslel
....ale tu vôbec nejde o tých, ktorý si fotografie nenafotia sami......prečo furt podsúvate túto alternatívu?.....

....takže keď je fotograf aj grafikom....čo by malo byť jednoznačne jeho výhodou voči tým ktorý sú neschopní ďalej s fotografiou pracovať........je to skôr na jeho škodu...či ako mám tomu rozumieť?....prečo by mal sedieť za PC menej....keď dokáže svoje myšlienky práve týmto spôsobom pretaviť do výsledného diela?.....

...napadlo Vás oponentov, že všetky predstavy sa reálne a ani technicky sfotiť nedajú?....a predsa sa nájde niekto, kto dokáže imaginárnu scenériu vytvoriť pomocou editorov a vlastných fotografií......a Vy ho tu idete za to ukameňovať.........lebo to vraj takto v reále neexistuje (v umení aké neuveriteľné)..........lebo si dovolil vysedávať za kompom dlhšie ako mal tráviť čas pri fotení a hľadaní onoho vytúženého miesta či okamihu......

..aké skostnatelé



 
vladisko
2013-02-08 17:30:00
dúfam že tvoje výtvory znova budú na palete.. rád ich tam uvidím
 
beholder
2013-02-08 17:03:24
príspevok od: mato.draho
bežnému , (neviem ako to nazvať) trebars "iba jednocvakovému fotografovi" netreba rozmýšľať nad perspektívou/dopadajúcim svetlom na každom jednom snímku, ktorý chce do koláže zakomponovať
Nič v zlom, ale vychádzaš z predpokladu, že človek má v hlave finálnu montáž a s tým sa vyberie vonku nafotiť jednotlivé zábery. Čo samozrejme nemusí byť vždy pravda. Myslím, že montáže zvyknú občas vzniknúť aj dodatočne
A čo sa kontroly perspektívy či svetla týka - neraz sme boli svedkami toho, že sa aj Tatry otáčali, len aby lepšie sadli do kompozície či smeru svetla hoci toto našťastie nie je Peťov prípad (stalo sa možno raz, hmm? )

Celkovo sú Peťove montáže veľmi kvalitné, technicky vymakané a ťažko im niečo vyčítať. Jedine ak, že to nie je ortodoxný jednocvak bez orezu
....netvrdím, že sa nemontuje z databázy fotiek dodatočne, ale pokiaľ máš už vopred tému ujasnenú a následne si nafotíš všetky jej fragmenty prihliadnuc na práve zmieňovanú perspektívu a dopad svetla....cesta za úspešnou kolážou je jednoduchšia....


 
CambalJozef
2013-02-08 16:54:37
príspevok od: beholder
...takže žiadny polarizák, ND filter....a iné pomôcky kreatívnejšieho fotenia ktoré dosť podstatným spôsobom vylepšujú tú originalitu skutočnosti a taktiež ju menia bez zásahu editovania v PC...., lebo už tu sa môže zdať, že je tá kópia dosť neverná skutočnosti.........

.......čo to znamená "viac fotiť"?.......lebo niekto je schopný za deň nacvakať aj plnú kartu....
to znamená menej sediet u pc a čarovat , dobrý grafik nemusí ani fotit a urobí zázrak ...majster sveta v skoku do výšky po rebríku? ved pomôcka . niekto nacvaka kartu niekto sedi a robi týžden skladačku fotograf za pc ..je to relatívne .čo fotomaraton aká tvorba za pc ?tak nejako som to myslel
 
ksindy
2013-02-08 16:39:11
príspevok od: seifi
ideme (zatiaľ) mimo seba; "Petrove diela ani nemusia mať fotografa" , no nemusia; mal som napísať, také ako Petrové, myslel som to všeobecne, nie toto konkrétne, ale jeho tam spadajú tiež ; o tom sme sa už naťahovali so Stanom, stačí dobrá databáza a vybavené; pozri sa, ja si prácu a talent, určite talent, Petra vážim a nemám žiadne výhrady voči ním, akurát že to nevolám fotografie, ale ilustrácie; a to je všetko, a tým to nie je zhadzovanie talentu; určite si nemyslíš, že jeden je viac ako druhý (t.j. fotograf - ilustrátor); fotomanipulace, pravda, že bola, však som nenapísal 100 ale 99,99
nic v zlom, ani to nemyslim koneretne (iba) na teba, ale toto je "ephoto trademark diskusia". o tejto teme sa tu vedu a budu viest este mnohe diskusie. podla mna zbytocne.

moj nazor - mylis sa v tom, ze podobne diela nemusia mat fotografa. zo zlych foto nikdy nespravis kvalitnu fotomontaz / fotomanipulaciu/...
 
ksindy
2013-02-08 16:33:21
príspevok od: seifi
pekné je to, Peter je moc šikovný, nevedel by som to poskladať; sú zobrazením skutočnosti to už nemá nič spoločného, Petrove diala ani nemusia mať fotografa, ako sa píše v jednej knihe; ono to nie sú v pravom slova zmysle fotografie, sú to ilustrácie
ktosi by tam mal zatelefonovat, nech zrusia tu kategoriu ilustracii, ked su uz fotoorganizaciou..

https://worldphoto.org/about-the-sony-world-photography-awards/2013-sony-world-photography-awards-open-shortlist/
 
Marek
2013-02-08 16:30:14
fasacka!
 
mato.draho
2013-02-08 16:21:54
príspevok od: beholder
....to, či to sú ešte fotografie si s určitosťou netrúfne definovať asi nik...........podľa môjho skromného názoru si myslím, že sú.......pre mňa má práca kolážistu/manipulátora vyššiu pridanú hodnotu, keďže musí fotky nafotiť, a potom pracne v editore poskladať.......................bežnému , (neviem ako to nazvať) trebars "iba jednocvakovému fotografovi" netreba rozmýšľať nad perspektívou/dopadajúcim svetlom na každom jednom snímku, ktorý chce do koláže zakomponovať....................nehovoriac o zručnostiach ktoré musí krvopotne získať pri úpravách, zmysel pre výtvarno/estetično.....čo sa naučiť akosi nedá....

....taktiež nechápem výtky ohľadom zachytenia skutočnosti.................neviem, či je fotografia ako druh umenia podmienená takýmto obmedzením.....keďže sa aj inými konvenčnejšími technikami dá nafotiť to, čo očami vidieť nemôžeme......

....Peter by neproklamoval tieto práce za svoje, keby nebol aj autorom dielčích fotografií.......tá poznámka sa mi javí ako podpásovka......

...to čo sa píše v knihe jednej, je vysokopravdepodobné, že bude vyvrátené v knihe druhej ...
bežnému , (neviem ako to nazvať) trebars "iba jednocvakovému fotografovi" netreba rozmýšľať nad perspektívou/dopadajúcim svetlom na každom jednom snímku, ktorý chce do koláže zakomponovať
Nič v zlom, ale vychádzaš z predpokladu, že človek má v hlave finálnu montáž a s tým sa vyberie vonku nafotiť jednotlivé zábery. Čo samozrejme nemusí byť vždy pravda. Myslím, že montáže zvyknú občas vzniknúť aj dodatočne
A čo sa kontroly perspektívy či svetla týka - neraz sme boli svedkami toho, že sa aj Tatry otáčali, len aby lepšie sadli do kompozície či smeru svetla hoci toto našťastie nie je Peťov prípad (stalo sa možno raz, hmm? )

Celkovo sú Peťove montáže veľmi kvalitné, technicky vymakané a ťažko im niečo vyčítať. Jedine ak, že to nie je ortodoxný jednocvak bez orezu
 
pavolob
2013-02-08 15:42:12
Na mna foto posobi len pozitivne a kompo aj tema su mi blizke takze u mna boduje nech je vytvorena ako len chce - tie dristy okolo editacie su uplne zbytocne. Myslim, ze niekedy ani netreba uvadzat exif data, aby neboli niektori prilis mudri. Vela zdaru DEVOTEE
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2013-02-08 14:40:02
Neviem, čo sa tu rieši.., je to creative edit.To znamená "tvorivá úprava" .Peťo sfotil všetky časti, slušne doma popracoval a podelil sa svýsledkom.Každý si tam môže násjsť čo chce-fotku, montáž a PC grafiku.Pre mňa všetko vjednom.Je to normálny žáner. Tak ako v maliarstve , olej, akvarel, či grafika..
 
seifi
2013-02-08 14:35:08
príspevok od: beholder
....za podpásovku považujem zmienku o "Petrove diala ani nemusia mať fotografa" aj keď ich za svoje považuje a pridal ich na kritiku kde proklamuje svoje autorstvo....

...takže čo si videl na fotografii pred 90-tymi rokmi bola pravda?..............tak pozri toto:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Fotomanipulace

....ja som si nevšimol ani tu u Devotee-ho ani u Caka, Ksindy-ho, žeby uploadli čosi s výpovedným charakterom a považovali to za snímok autentický a pravdovravný......oponenti však vždy pretriasajú práve tú skutočnosť o neskutočnosti....o ktorú tu ale očividne absolútne nejde....

.....o autentickosti dokumentačného záberu tu ja nepolemizujem....(v tomto prípade mám proti manipulácii taktiež výhrady) .......to je však iná téma........keďže tu ide zjavne o iný druh fotografického umenia ku ktorému je namieste sa tu vyjadrovať .....a tým je imaginárnosť, v ktorom nehľadáme pravdivosť, ale náladu, atmosféru, emócie........a vzhliadame na to skôr ako na umelecké dielo.............čo robí poniektorým ortodoxným fotografom zjavne problémy
ideme (zatiaľ) mimo seba; "Petrove diela ani nemusia mať fotografa" , no nemusia; mal som napísať, také ako Petrové, myslel som to všeobecne, nie toto konkrétne, ale jeho tam spadajú tiež ; o tom sme sa už naťahovali so Stanom, stačí dobrá databáza a vybavené; pozri sa, ja si prácu a talent, určite talent, Petra vážim a nemám žiadne výhrady voči ním, akurát že to nevolám fotografie, ale ilustrácie; a to je všetko, a tým to nie je zhadzovanie talentu; určite si nemyslíš, že jeden je viac ako druhý (t.j. fotograf - ilustrátor); fotomanipulace, pravda, že bola, však som nenapísal 100 ale 99,99
 
beholder
2013-02-08 12:18:33
príspevok od: CambalJozef
fotografia by mama byt vernou kopiou skutočnosti.... -realita je však aj taká že niekto viac foti a niekto viac sedi za pc . tato -fotka- ma dostala pozerám ako celok nerozoberám detaily i ked to autor ako fotka vznikla uvádza - niekto tu už napísal keby tu neboli montaže kolaže at.d tak na 90% tak tu nič nebude ale sme na kritike tak ma pravo každý na svoj názor
...takže žiadny polarizák, ND filter....a iné pomôcky kreatívnejšieho fotenia ktoré dosť podstatným spôsobom vylepšujú tú originalitu skutočnosti a taktiež ju menia bez zásahu editovania v PC...., lebo už tu sa môže zdať, že je tá kópia dosť neverná skutočnosti.........

.......čo to znamená "viac fotiť"?.......lebo niekto je schopný za deň nacvakať aj plnú kartu....
 
CambalJozef
2013-02-08 11:43:23
fotografia by mama byt vernou kopiou skutočnosti.... -realita je však aj taká že niekto viac foti a niekto viac sedi za pc . tato -fotka- ma dostala pozerám ako celok nerozoberám detaily i ked to autor ako fotka vznikla uvádza - niekto tu už napísal keby tu neboli montaže kolaže at.d tak na 90% tak tu nič nebude ale sme na kritike tak ma pravo každý na svoj názor
 
beholder
2013-02-08 11:41:40
príspevok od: seifi
tebe sa zdá, že sa chovám neférové, že to sem dám na papier ?
150 rokov s malými odchylkami vo fotokomore bola fotografia odrazom skutočného stavu zachyteného cez objektív;
dnes , keď sú úpravy fotografie jednoduché, musíš tuho rozmýšlať, či ten okamžik na fotografii sa pred objektívom uskutočnil alebo nie; v 99,99 % prípadov to, čo si do 90-tych rokov videl na fotografii bola pravda;
tu je to jasné, aj autor píše, že je to koláž, montáž, autorovi nič nevyčítam, len hovorím, že je to potom ilustrácia a nie fotografia; a vo svete sa tomu tak vo zväčšenej miere začína hovoriť; bolo, že fotograf svojimi fotografiami prinášal poravdivosť, svedectvo, dnes je to otáznik;
sú úvahy (nie moje),že fotografia s dnešnými možnosťami predbieha psychické možnosti človeka; je ohrozený status fotografie, atď., atď.
takže záverom sa vrátim späť, prečo podpásovka ? že o tom otvorené debatím ? nenazývam to digitálnou manipuláciou alebo lžou, čo by u dokumentárnej a reportážnej fotografii bolo
"150 rokov s malými odchylkami vo fotokomore bola fotografia odrazom skutočného stavu zachyteného cez objektív;".........................ako sa za tých 150 rokov zmenil automobilový svet, produkcia hudby, filmu,...........to sa fotografia asi vyvíjať nemala...
 
beholder
2013-02-08 11:38:47
príspevok od: seifi
tebe sa zdá, že sa chovám neférové, že to sem dám na papier ?
150 rokov s malými odchylkami vo fotokomore bola fotografia odrazom skutočného stavu zachyteného cez objektív;
dnes , keď sú úpravy fotografie jednoduché, musíš tuho rozmýšlať, či ten okamžik na fotografii sa pred objektívom uskutočnil alebo nie; v 99,99 % prípadov to, čo si do 90-tych rokov videl na fotografii bola pravda;
tu je to jasné, aj autor píše, že je to koláž, montáž, autorovi nič nevyčítam, len hovorím, že je to potom ilustrácia a nie fotografia; a vo svete sa tomu tak vo zväčšenej miere začína hovoriť; bolo, že fotograf svojimi fotografiami prinášal poravdivosť, svedectvo, dnes je to otáznik;
sú úvahy (nie moje),že fotografia s dnešnými možnosťami predbieha psychické možnosti človeka; je ohrozený status fotografie, atď., atď.
takže záverom sa vrátim späť, prečo podpásovka ? že o tom otvorené debatím ? nenazývam to digitálnou manipuláciou alebo lžou, čo by u dokumentárnej a reportážnej fotografii bolo
....za podpásovku považujem zmienku o "Petrove diala ani nemusia mať fotografa" aj keď ich za svoje považuje a pridal ich na kritiku kde proklamuje svoje autorstvo....

...takže čo si videl na fotografii pred 90-tymi rokmi bola pravda?..............tak pozri toto:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Fotomanipulace

....ja som si nevšimol ani tu u Devotee-ho ani u Caka, Ksindy-ho, žeby uploadli čosi s výpovedným charakterom a považovali to za snímok autentický a pravdovravný......oponenti však vždy pretriasajú práve tú skutočnosť o neskutočnosti....o ktorú tu ale očividne absolútne nejde....

.....o autentickosti dokumentačného záberu tu ja nepolemizujem....(v tomto prípade mám proti manipulácii taktiež výhrady) .......to je však iná téma........keďže tu ide zjavne o iný druh fotografického umenia ku ktorému je namieste sa tu vyjadrovať .....a tým je imaginárnosť, v ktorom nehľadáme pravdivosť, ale náladu, atmosféru, emócie........a vzhliadame na to skôr ako na umelecké dielo.............čo robí poniektorým ortodoxným fotografom zjavne problémy
 
Ľuboš Capcara
2013-02-08 11:28:04
príspevok od: Jastojan
Zaujímavo to pôsobí.
Technicky - neviem, či to vidím len ja, ale od hora vidieť nejaký zvláštny "prechod" z tej modrej nočnej oblohy do čiernej nočnej oblohy, hlavne zľava sa tiahne smerom doprava taká ostrá línia (úplne napravo ju už nevidím)
mne to pride ako svetelne znecistenie oblody z popradu
 
seifi
2013-02-08 11:13:44
príspevok od: beholder
....to, či to sú ešte fotografie si s určitosťou netrúfne definovať asi nik...........podľa môjho skromného názoru si myslím, že sú.......pre mňa má práca kolážistu/manipulátora vyššiu pridanú hodnotu, keďže musí fotky nafotiť, a potom pracne v editore poskladať.......................bežnému , (neviem ako to nazvať) trebars "iba jednocvakovému fotografovi" netreba rozmýšľať nad perspektívou/dopadajúcim svetlom na každom jednom snímku, ktorý chce do koláže zakomponovať....................nehovoriac o zručnostiach ktoré musí krvopotne získať pri úpravách, zmysel pre výtvarno/estetično.....čo sa naučiť akosi nedá....

....taktiež nechápem výtky ohľadom zachytenia skutočnosti.................neviem, či je fotografia ako druh umenia podmienená takýmto obmedzením.....keďže sa aj inými konvenčnejšími technikami dá nafotiť to, čo očami vidieť nemôžeme......

....Peter by neproklamoval tieto práce za svoje, keby nebol aj autorom dielčích fotografií.......tá poznámka sa mi javí ako podpásovka......

...to čo sa píše v knihe jednej, je vysokopravdepodobné, že bude vyvrátené v knihe druhej ...
tebe sa zdá, že sa chovám neférové, že to sem dám na papier ?
150 rokov s malými odchylkami vo fotokomore bola fotografia odrazom skutočného stavu zachyteného cez objektív;
dnes , keď sú úpravy fotografie jednoduché, musíš tuho rozmýšlať, či ten okamžik na fotografii sa pred objektívom uskutočnil alebo nie; v 99,99 % prípadov to, čo si do 90-tych rokov videl na fotografii bola pravda;
tu je to jasné, aj autor píše, že je to koláž, montáž, autorovi nič nevyčítam, len hovorím, že je to potom ilustrácia a nie fotografia; a vo svete sa tomu tak vo zväčšenej miere začína hovoriť; bolo, že fotograf svojimi fotografiami prinášal poravdivosť, svedectvo, dnes je to otáznik;
sú úvahy (nie moje),že fotografia s dnešnými možnosťami predbieha psychické možnosti človeka; je ohrozený status fotografie, atď., atď.
takže záverom sa vrátim späť, prečo podpásovka ? že o tom otvorené debatím ? nenazývam to digitálnou manipuláciou alebo lžou, čo by u dokumentárnej a reportážnej fotografii bolo
 
madmax
2013-02-08 10:39:53
super
 
beholder
2013-02-08 10:27:15
príspevok od: seifi
pekné je to, Peter je moc šikovný, nevedel by som to poskladať; sú zobrazením skutočnosti to už nemá nič spoločného, Petrove diala ani nemusia mať fotografa, ako sa píše v jednej knihe; ono to nie sú v pravom slova zmysle fotografie, sú to ilustrácie
....to, či to sú ešte fotografie si s určitosťou netrúfne definovať asi nik...........podľa môjho skromného názoru si myslím, že sú.......pre mňa má práca kolážistu/manipulátora vyššiu pridanú hodnotu, keďže musí fotky nafotiť, a potom pracne v editore poskladať.......................bežnému , (neviem ako to nazvať) trebars "iba jednocvakovému fotografovi" netreba rozmýšľať nad perspektívou/dopadajúcim svetlom na každom jednom snímku, ktorý chce do koláže zakomponovať....................nehovoriac o zručnostiach ktoré musí krvopotne získať pri úpravách, zmysel pre výtvarno/estetično.....čo sa naučiť akosi nedá....

....taktiež nechápem výtky ohľadom zachytenia skutočnosti.................neviem, či je fotografia ako druh umenia podmienená takýmto obmedzením.....keďže sa aj inými konvenčnejšími technikami dá nafotiť to, čo očami vidieť nemôžeme......

....Peter by neproklamoval tieto práce za svoje, keby nebol aj autorom dielčích fotografií.......tá poznámka sa mi javí ako podpásovka......

...to čo sa píše v knihe jednej, je vysokopravdepodobné, že bude vyvrátené v knihe druhej ...
 
SkyVessel
2013-02-08 10:08:48
Jako vždy... Jsem si tak tu fotku prohlížel, tak už jsem tušil autora
 
brki
2013-02-08 10:01:16
toto je výborné !
 
Jan Marhold
2013-02-08 09:00:44
vynikající
 
Robert Simeg
2013-02-08 08:46:41
super skladacka : )
 
Michal Zahornacky
2013-02-08 08:45:16
príspevok od: seifi
pekné je to, Peter je moc šikovný, nevedel by som to poskladať; sú zobrazením skutočnosti to už nemá nič spoločného, Petrove diala ani nemusia mať fotografa, ako sa píše v jednej knihe; ono to nie sú v pravom slova zmysle fotografie, sú to ilustrácie
ano ale dohadovat sa ci to je fotka alebo nie..to mne je osobne jedno...divam sa na vysledok prace a ten mi pride pekny
 
seifi
2013-02-08 07:58:34
príspevok od: Michal Zahornacky
fakt pekne spravene!!
pekné je to, Peter je moc šikovný, nevedel by som to poskladať; sú zobrazením skutočnosti to už nemá nič spoločného, Petrove diala ani nemusia mať fotografa, ako sa píše v jednej knihe; ono to nie sú v pravom slova zmysle fotografie, sú to ilustrácie
 
blasi
2013-02-08 07:47:55
konecne nieco paradne

dobre spravene

 
rbr69
2013-02-08 07:25:32
chlape dobre sa na to pozera, fajn pracicka ...
 
petor1989
2013-02-08 06:11:33
parada to ako si odfotil?
 
milosm
2013-02-08 04:45:09
bright side of the moon
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 23:46:01
Dakujem vám všetkým za pozastavenie sa, cením si kazdý jeden komentar Dobrú noc !
 
marek loduha
ocenenie redakciou 2013-02-07 23:05:04
skvelo zložene
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 23:04:34
príspevok od: Matt83
Ako Jastojan, inak este asi si zabudol otocit Tatry pri vychode slnka ( Flip Canvas Horizontal ) pretoze v popredi je pri sunsete
super napad a impakt
no popredie je cca 8:00 hod rano, nočna obloha 23:30 pri splne
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 23:01:33
pôvodne jednocvaky
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 22:58:51
príspevok od: Matt83
Ako Jastojan, inak este asi si zabudol otocit Tatry pri vychode slnka ( Flip Canvas Horizontal ) pretoze v popredi je pri sunsete
super napad a impakt
cakal som kedy si to niekto vsimne, samozrejme viem otom.. lenže do kompo mi to pasovalo takto.. umyselne som to tak dal dikes
 
Matt83
ocenenie redakciou 2013-02-07 22:29:28
Ako Jastojan, inak este asi si zabudol otocit Tatry pri vychode slnka ( Flip Canvas Horizontal ) pretoze v popredi je pri sunsete
super napad a impakt
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 22:22:08
príspevok od: jozefmicic
Super, páči sa mi hlavne ako si sa pohral s perspektívou, takto vyzerá ako obor. Dobré to je.
vdaka Jozef !
 
jozefmicic
2013-02-07 21:55:31
Super, páči sa mi hlavne ako si sa pohral s perspektívou, takto vyzerá ako obor. Dobré to je.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 20:34:26
príspevok od: Peter Svoboda
Joooj bolo fajne, teraz sa mi ešte klepú nohy...Už mi tam pribudli body za publikáciu, často aj týždeň pred tým,ak to kurátor pustí,ale ešte čaká v poradí...preto tak temersebaisto píšem..
no tak gratulujem ... to s bodmi som sa odteba naučil, pri poslednej foto som sledoval tiež podobny pripad ze body nabehli skor ako foto.
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2013-02-07 20:32:19
príspevok od: DEVOTEE
... no tak si to odmakal inde (zdravšie ako ja pri pc)...veru by potešil aj spominany portal... sa cudujem ze tam už tvoja nesvieti, ale oto viac nas urcite potesilo tvoje zverejnenie tu na efote
Joooj bolo fajne, teraz sa mi ešte klepú nohy...Už mi tam pribudli body za publikáciu, často aj týždeň pred tým,ak to kurátor pustí,ale ešte čaká v poradí...preto tak temersebaisto píšem..
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 20:27:09
príspevok od: Peter Svoboda
Ha, ale ty si nemusel skoro do 3000m makať a tak dychčať pri tom ako ja...
Ináč som temer presvedčený, že obe tieto dve dnešné pribudnú v galérke aj inde...
... no tak si to odmakal inde (zdravšie ako ja pri pc)...veru by potešil aj spominany portal... sa cudujem ze tam už tvoja nesvieti, ale oto viac nas urcite potesilo tvoje zverejnenie tu na efote
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2013-02-07 20:24:07
príspevok od: DEVOTEE
dakujem, no ta dnesna tvoja foto je iný level... ty si nemusel presediet za pc tolko hodin do rana jak ja
Ha, ale ty si nemusel skoro do 3000m makať a tak dychčať pri tom ako ja...
Ináč som temer presvedčený, že obe tieto dve dnešné pribudnú v galérke aj inde...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 20:23:52
príspevok od: Tunde
No paráááda! Takúto zimu si predstavujem
dakujem
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 20:23:31
príspevok od: mato.draho
Páči sa mi to kompozíciou a výbornou tonalitou. Takisto kontrastné podanie tomu sadne a nechýba ani dynamika.
Horný pás už bol spomenutý, plus asi by som vymazal kategórie čb fotka a reportáž Inak fajnota.
tonalita je moj velký problem stale, finalne ladenie farieb sa pri hodinach čumenia na jednu foto stava "guľašom" preto mi vždy na konci pomáha s nazorom moja priatelka
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 20:21:48
príspevok od: ZuzannaH
dobraaa je... vtahuje do deja...
vdaka , ano oto mi šlo
 
Jozi Mačutek
2013-02-07 20:20:55
príspevok od: DEVOTEE
dik, ano no chcel som do koláže vniest este nejaký prvok, kedze sa rad hram s perdpektívou , dorobil som tento zaber , pri ktorom som sa hodil na zem a par centimetrov od snežnice komponoval kamosa ako si to valil po snehovej krajinke
ale aj tak fajn to je
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 20:20:55
príspevok od: Peter Svoboda
Pekná práca Peťo,fajnovo si to vymyslel, farebne zladil,pekná atmoška
dakujem, no ta dnesna tvoja foto je iný level... ty si nemusel presediet za pc tolko hodin do rana jak ja
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 20:19:54
príspevok od: majo_v
s tým riťšmykom strhavaš laviny?
veľmi pekna fotos
klzak moze služit aj ako dobra lopata dikes
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 20:19:13
príspevok od: Jozi Mačutek
fajné , pekné by aj bolo iba čisto stromy , tatry , a nočna obloha
dik, ano no chcel som do koláže vniest este nejaký prvok, kedze sa rad hram s perdpektívou , dorobil som tento zaber , pri ktorom som sa hodil na zem a par centimetrov od snežnice komponoval kamosa ako si to valil po snehovej krajinke
 
Jozi Mačutek
2013-02-07 20:15:14
fajné , pekné by aj bolo iba čisto stromy , tatry , a nočna obloha
 
kozape
2013-02-07 19:57:53
Okrem toho že je to pekný záber ešte aj žije, má atmosféru.
 
Tunde
2013-02-07 19:54:59
No paráááda! Takúto zimu si predstavujem
 
majo_v
2013-02-07 18:22:58
s tým riťšmykom strhavaš laviny?
veľmi pekna fotos
 
mato.draho
2013-02-07 18:00:08
Páči sa mi to kompozíciou a výbornou tonalitou. Takisto kontrastné podanie tomu sadne a nechýba ani dynamika.
Horný pás už bol spomenutý, plus asi by som vymazal kategórie čb fotka a reportáž Inak fajnota.
 
objektiv
2013-02-07 17:06:34
príspevok od: DEVOTEE
hej ta obloha hore ma štve, budem ju musieť presvetliť
o to presvetlenie nejde ,myslel som že ešte jej kúsok viacej je akosi natesno
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 16:44:18
príspevok od: walde
...daj túto
dikes, stalo sa tak !
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 16:44:03
príspevok od: objektiv
veľmi dobrá koláž ešte si mohol trochen tú oblohu potiahnúť hore...
hej ta obloha hore ma štve, budem ju musieť presvetliť
 
objektiv
2013-02-07 16:27:20
veľmi dobrá koláž ešte si mohol trochen tú oblohu potiahnúť hore...
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2013-02-07 15:44:15
Pekná práca Peťo,fajnovo si to vymyslel, farebne zladil,pekná atmoška
 
slavmiro
2013-02-07 14:17:54
ok, zkoda ze to nie je true
 
Michal Zahornacky
2013-02-07 13:06:29
fakt pekne spravene!!
 
petrus 1
2013-02-07 12:50:06
... a ešte si ma aj v tabuľke predbehol
 
petrus 1
2013-02-07 12:49:08
pekne si to spravil, klobúk dole
 
robko79
2013-02-07 12:19:36
nádhera
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 11:43:03
príspevok od: Jastojan
no stane sa
no editovatelne to je, jedna výhoda
 
Jastojan
2013-02-07 11:41:38
príspevok od: DEVOTEE
smutno lebo som si to nevšimol.... no o 3rano som už na oči nevidel asi workoholik
no stane sa
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 11:40:30
príspevok od: Jastojan
čo tak smutno, šak od toho tu sme, nie?
smutno lebo som si to nevšimol.... no o 3rano som už na oči nevidel asi workoholik
 
Jastojan
2013-02-07 11:39:44
príspevok od: DEVOTEE
hej je tam :/
čo tak smutno, šak od toho tu sme, nie?
 
Elev
2013-02-07 11:15:42
Super
 
mj5
2013-02-07 11:11:01
super... Tak táto ti vyšla
 
mangalino1980
2013-02-07 11:06:35
opäť raz výborná
 
Matúš Koprda
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 10:46:00
príspevok od: Jastojan
Zaujímavo to pôsobí.
Technicky - neviem, či to vidím len ja, ale od hora vidieť nejaký zvláštny "prechod" z tej modrej nočnej oblohy do čiernej nočnej oblohy, hlavne zľava sa tiahne smerom doprava taká ostrá línia (úplne napravo ju už nevidím)
hej je tam :/
 
Jastojan
2013-02-07 10:22:23
Zaujímavo to pôsobí.
Technicky - neviem, či to vidím len ja, ale od hora vidieť nejaký zvláštny "prechod" z tej modrej nočnej oblohy do čiernej nočnej oblohy, hlavne zľava sa tiahne smerom doprava taká ostrá línia (úplne napravo ju už nevidím)
 
jojooff
2013-02-07 10:19:22
velmo podareny zaber.. super

 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 09:57:25
príspevok od: Koma
prosím Vás pekne ..a to sa bude klzákovať na púzdre od gitarky?....hm....to bude zaiste nototrický hudobník toto.......a beťáár jeden, bisťu mu ebem...minule som sa skoro skravil..pardoon.. skotil... zo skaly rovno do Hornáda, ežte že som sa reťázky v prielome Hornáda držal..bola uvoľnená jedna stupačka hore na skale vysoko nad vodou..bodaj by nie...kurňa...šak tento pajko ju čmajzol..šak ju má na paprči..
haha tak to pobavilo, persne snežnice socikove ako stupačky z prielomu
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-02-07 09:54:20
prosím Vás pekne ..a to sa bude klzákovať na púzdre od gitarky?....hm....to bude zaiste nototrický hudobník toto.......a beťáár jeden, bisťu mu ebem...minule som sa skoro skravil..pardoon.. skotil... zo skaly rovno do Hornáda, ežte že som sa reťázky v prielome Hornáda držal..bola uvoľnená jedna stupačka hore na skale vysoko nad vodou..bodaj by nie...kurňa...šak tento pajko ju čmajzol..šak ju má na paprči..
 
mirosz
2013-02-07 09:47:50
príspevok od: DEVOTEE
dik, idem kuknut
na Pro7 zacali davat kazdy piatok vecer, minuly piatok bola 1ka...tak som v raji
 
Slavo Jancisin
2013-02-07 09:34:59
daľšia paradzina ... s klzákom na Ta3
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 09:27:07
príspevok od: mirosz
Vyzera ako Imperial trooper z hvieznych vojen na snehovej planete...tusim Hoth sa volala
dik, idem kuknut
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-02-07 09:26:49
príspevok od: Riso Petrech
Mne tam chyba bager, aspon maly hrackarsky vlavo dolu...
vrtulnik
 
Riso Petrech
2013-02-07 09:16:56
Mne tam chyba bager, aspon maly hrackarsky vlavo dolu...
 
stteffi
2013-02-07 09:14:32
super action foto
 
mirosz
2013-02-07 09:01:22
Vyzera ako Imperial trooper z hvieznych vojen na snehovej planete...tusim Hoth sa volala
 
ZuzannaH
2013-02-07 09:01:21
dobraaa je... vtahuje do deja...
 
walde
ocenenie redakciou 2013-02-07 07:54:18
...daj túto
 
 


Technika: Canon PowerShot G11, Ricoh RDC-5300,

Objektívy: Canon EF 70-200mm f/4L USM, Canon EF 50mm f/1.8 II,

Príslušenstvo:

Clona: 8
Expozícia: 1/1000 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Canon EOS 7D
Objektív: Tokina 12-24mm f/4 AT-X AF Pro DX
Ohnisko: 12
Pridané: 2013-02-07 03:19:08
Na kritiku: 2013-02-07 08:39:21
Miesto:Kojšovská hoľa
Témy: krajina, montáž / koláž, nočná fotografia
K dnešnému dnu...


fan page: https://www.facebook.com/pages/MM-STUDIO/153548051380181