Volanie jari

Body: 826.00    Videnia: 16112    Páči sa: 118

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Koma
ocenenie redakciou 2013-08-15 12:03:21
príspevok od: not-art
wau, nadherné
hádam by som si poradil aj lepšejšie...len na honorár pre slečnu modelku som sa neskladal, ale na chvílenku malú mi bolo dovolené si dačo sfotiakovať, tak som mal takú akože trému, či výčitky vnútorné čo ovplyvňujú sústredenie...že si fotím a som neprispel na honorár ničím...tak fakt v rýchlosti som si pár obrázkov spravil a vypadol odtiaľ....hoci sa mi moc nechcelo....bo maštaľka to bola krásna
Vďaka za slovné pristavenie, potešilo.
 
not-art
2013-08-15 10:22:54
wau, nadherné
 
Peter Húšťava
2013-03-20 10:47:47
príspevok od: Koma
hej hej ako píšeš...len som vedel že nebudem mať viacej pokusov a chcel som ju zastihnúť práve na hranici tieňa a svetla...kúsok za hranicou tak ako vidíš...takže kráčala, som si tú clonku tak cca tipol že by mohla byť možno tak akurát...mohol som dať o kus nižšiu , bolo by aj fajn pozadie neurčitejšie - + ona sama kúsok viac zreteľnejšia ...len som sa obával že pri tej chôdzi smerom k nám, pri tom pohybe ju netrafím s ostrosťou..a pri nižšej clone mi zároveň pozadie osvetlené obedným slnkom koncoagustovým komplet prepáli....ale ako píšeš ak by som mal ešte jeden pokus,prvé čo by som poprestavoval a skúsil - tak aby pozadie bolo viacej namazané. Dík za Tvoje pristavenie
chapem, myslel som v pp - kusok by slo...
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-20 10:40:53
príspevok od: Peter Húšťava
fajna, mozno trochu pozadie viac rozmazat...
hej hej ako píšeš...len som vedel že nebudem mať viacej pokusov a chcel som ju zastihnúť práve na hranici tieňa a svetla...kúsok za hranicou tak ako vidíš...takže kráčala, som si tú clonku tak cca tipol že by mohla byť možno tak akurát...mohol som dať o kus nižšiu , bolo by aj fajn pozadie neurčitejšie - + ona sama kúsok viac zreteľnejšia ...len som sa obával že pri tej chôdzi smerom k nám, pri tom pohybe ju netrafím s ostrosťou..a pri nižšej clone mi zároveň pozadie osvetlené obedným slnkom koncoagustovým komplet prepáli....ale ako píšeš ak by som mal ešte jeden pokus,prvé čo by som poprestavoval a skúsil - tak aby pozadie bolo viacej namazané. Dík za Tvoje pristavenie
 
Peter Húšťava
2013-03-20 09:56:29
fajna, mozno trochu pozadie viac rozmazat...
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-11 11:48:59
príspevok od: Špagetka
...aj do cb by som to dala a zvysila kontrast...
sa triafaš..to bolo prvé čo som s ňou skúšal ....len potom som podlahol farbičkám...vieš ..volanie jari...celú zimu som vykukovala ven z maštale cez okienko tak..tak...čiernobielo
Díky Špagetka za pristavenie.
 
Špagetka
2013-03-11 11:42:15
...aj do cb by som to dala a zvysila kontrast...
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-09 21:49:05
príspevok od: Peter Svoboda
Vidím Ľuboš, že som premeškal Tvoju fotku dňa. Komenty som len trošku preletel, ale vidím, že zasa vojna bola.. Na margo siluety by som, že mne by zapasovalo jej pozrieť na tváričku, aký fejs má, keď vstupuje do stajne so športovým zámerom a tam Ty na ňu vytiahneš foťák, na druhej strane silueta to celé zahaľuje neznámou...
bola na pôvodnej zreteľnejšia do tváre..tak aj poznateľne, aj šatočky ten dekor...aj keď som kúsok cez krivky ,,prisvietil,, tak bola do tváre aj v celku poznateľná...len nakoniec som jemne, fakt kúsok.. utlmil oproti pôvodnej.......no áno, bolo tu teda naozaj živo, možno ešte viac ako naposledy Vďaka Peťo......som viacej menej ani nejako moc nereagoval už potom.....radšej.
 
Peter Svoboda
ocenenie redakciou 2013-03-09 21:40:28
Vidím Ľuboš, že som premeškal Tvoju fotku dňa. Komenty som len trošku preletel, ale vidím, že zasa vojna bola.. Na margo siluety by som, že mne by zapasovalo jej pozrieť na tváričku, aký fejs má, keď vstupuje do stajne so športovým zámerom a tam Ty na ňu vytiahneš foťák, na druhej strane silueta to celé zahaľuje neznámou...
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-07 10:22:37
príspevok od: SteveS
Neviem či si aleboi nie si "natvrdlý" , ale mam potrebu na vsetky tvoje komentare spolocne reagovat:

1) Link ktorý porovnávas a kde je uplne rovnaka modelka, fotena na uplne rovnakom mieste a a rovnakom case, kde su fotky co by si odporucil ty na foto dna, ja nazyvam osobne "Fotkou na obciansky preukaz". Nic proti jej prevedeniu nemam ani jej nic nevycitam. Tu fotku fotil moj dobry kamarat a kolega rovnako ako aj tuto fotku ktora sa ti nepaci a ktoru fotil Koma ktory je tiez moj dobry kamarat a kolega. Bez najmensieho naznaku a snahy o nadrzanie jednemu ci druhemu u mna vyhrava táto tu foto. Som presne rovnakého názoru ako ti odpísal psykora2. Tej co sa tebe paci, mne úplne chýba atmosfera a emocionalita a predstavivost. O tej by som napisal ze taku mohol odfotiti kazdy s nasadenym bleskom ci preexpoziciou. Nic tam nie je ponechane na divaha, vsetko jasne ostre, proste ako na obciansky preukaz. Netvrdím ze tato foto je spickova, ale je pre mna lepsia ako tie na linku. Neberiem ani tebe ze také žerieš, neber ty druhým že žerú resp aspon že sa im páči toto.

2) Doporučujem sa snažiť pochopiť a začať dôverovať iným a prestať dôverovať vyhradne len svojmu názoru, posudku aj úsudku, že je najlepší a jednoznačný. Dopracuješ sa potom k zásadnému sebaomylu, že takéto fotky tu ludí vyhanaju z fotoserverov. Nie, v prvom a najhlavnejsom rade takéto tvoje komentáre (meranie teploty, honecniky, malinkí chlapcekovia a podobne veci co si tu vyperlil) vyhanaju ludi z portálov. Normálny a slusný clovek s tebou nedokaze rovnocenne komunikovat, radsej opusti portal.

Zaver: Mozno sa stacilo zamysliet nad tym ze ti Jozo Micic napisal, ze jeho tato fotka bavi ... lebo povazujes jeho tvorbu za FOTPOGRAFIE ... a mna bavi tiez. Ja keby som sa na tvojom mieste zamyslel, pochopil by som ze pohlad na tuto fotografiu aj celkove na tvorbu nie je jednoznacny a ze aj napriek tomu ze nevyhovie profesionalom fotiacim na obcianske preukazy a pre modelingove booky, môze sa pacit este roznym inym umelcom, tvoriacim neraz lepsie veci ako tí čo fotia tie obcianske preukazy. Verim ze ma pochopis spravne a neagresivne, pisme to priatelsky. Davam ti aj posledne slovo, je mi jedno co odpises, za svoj nazor sa nehanbim a aj v nom zotrvam. A nic som tu nemyslel vysmesne a vsetko napisal pri vsetkej ucte k tvojim schopnostiam a tvojej rpaci. Ahoj
Vďaka Števo za koment , viem že tu chodíš už pomenej ..som rád že si si našiel čas a sa pristavil...napísal svoj názor.
 
Ultra TXF
2013-03-06 16:24:34
príspevok od: SteveS
Neviem či si aleboi nie si "natvrdlý" , ale mam potrebu na vsetky tvoje komentare spolocne reagovat:

1) Link ktorý porovnávas a kde je uplne rovnaka modelka, fotena na uplne rovnakom mieste a a rovnakom case, kde su fotky co by si odporucil ty na foto dna, ja nazyvam osobne "Fotkou na obciansky preukaz". Nic proti jej prevedeniu nemam ani jej nic nevycitam. Tu fotku fotil moj dobry kamarat a kolega rovnako ako aj tuto fotku ktora sa ti nepaci a ktoru fotil Koma ktory je tiez moj dobry kamarat a kolega. Bez najmensieho naznaku a snahy o nadrzanie jednemu ci druhemu u mna vyhrava táto tu foto. Som presne rovnakého názoru ako ti odpísal psykora2. Tej co sa tebe paci, mne úplne chýba atmosfera a emocionalita a predstavivost. O tej by som napisal ze taku mohol odfotiti kazdy s nasadenym bleskom ci preexpoziciou. Nic tam nie je ponechane na divaha, vsetko jasne ostre, proste ako na obciansky preukaz. Netvrdím ze tato foto je spickova, ale je pre mna lepsia ako tie na linku. Neberiem ani tebe ze také žerieš, neber ty druhým že žerú resp aspon že sa im páči toto.

2) Doporučujem sa snažiť pochopiť a začať dôverovať iným a prestať dôverovať vyhradne len svojmu názoru, posudku aj úsudku, že je najlepší a jednoznačný. Dopracuješ sa potom k zásadnému sebaomylu, že takéto fotky tu ludí vyhanaju z fotoserverov. Nie, v prvom a najhlavnejsom rade takéto tvoje komentáre (meranie teploty, honecniky, malinkí chlapcekovia a podobne veci co si tu vyperlil) vyhanaju ludi z portálov. Normálny a slusný clovek s tebou nedokaze rovnocenne komunikovat, radsej opusti portal.

Zaver: Mozno sa stacilo zamysliet nad tym ze ti Jozo Micic napisal, ze jeho tato fotka bavi ... lebo povazujes jeho tvorbu za FOTPOGRAFIE ... a mna bavi tiez. Ja keby som sa na tvojom mieste zamyslel, pochopil by som ze pohlad na tuto fotografiu aj celkove na tvorbu nie je jednoznacny a ze aj napriek tomu ze nevyhovie profesionalom fotiacim na obcianske preukazy a pre modelingove booky, môze sa pacit este roznym inym umelcom, tvoriacim neraz lepsie veci ako tí čo fotia tie obcianske preukazy. Verim ze ma pochopis spravne a neagresivne, pisme to priatelsky. Davam ti aj posledne slovo, je mi jedno co odpises, za svoj nazor sa nehanbim a aj v nom zotrvam. A nic som tu nemyslel vysmesne a vsetko napisal pri vsetkej ucte k tvojim schopnostiam a tvojej rpaci. Ahoj
K bodu 1. Tebe táto , mne tá druhá a ja nemám dojem,že je na OP. Tiež ti neberiem že
ty túto žerieš tú druhú nie. Takže je to OK a nemáme si čo vyčítať.
K bodu 2. Ja dôverujem svojmu úsudku v živote, bolo by divné ,keby som dôveroval úsudku
niekoho iného. S " ťuťuli muťuli " komentmi som nezačal ja ak si si nevšimol.
Predpokladám,že to s tým teplomerom si pochopil .
K záveru :Vás baví , mňa nie a že nás tu takých bolo hodne keď si pozriem plusky
alebo prsty hore, ktorým sa nepáči .V záplave achkáčov nemá každý odvahu napísať
svoj názor , tak dá aspoň prst hore.

" Mozno sa stacilo zamysliet nad tym ze ti Jozo Micic napisal, ze jeho tato fotka bavi ..."

Prečo by som sa mal zamýšľať nad tým , že joza micica alebo teba fotka baví ......a
čo ? Mna nebaví ...a čo ?. Jeho pohľad je iný ako môj? On vidí svoje a ja svoje. Ty
tiež. Ja sa za svoj názor tiež nehambím ,nevidím na to najmenší dôvod. Či preto,že vy
v tom vidíte umenie a ja nie ( a spústu ďalších rovnako) , by som si mal sypať popol na
hlavu a mám dôverovať tvojmu názoru a úsudku ? Ako si na to prišiel čoeče ? Mal by
som odtiaľto odísť na radu joztefamicica? Prečo? Je tu tisíc anonymných userov a
jeden z nich mi bohorovne povie aby som odišiel. Zato že si tu niekto myslí,že toto je
umenie? Ja si to nemyslím a nie som ,keď tak prejdem diskusiu , jediný.
Inak , úprimne povedané, celá táto debata je úplne zbytočná, tá fotka si nezaslúži viac
ako jeden rozklik ,nieto ešte komentár. Už to tu niekto napísal........len to napíšem po
slovensky...vymazať. Môj názor....ja by som ju vymazal. Asi by som ju ani nespravil,
jedine , že by mi odišiel blesk . Môj názor. Určite nie tak dôležitý ako tvoj alebo jozefa
micica,ale stojím si za ním. Je fakt ,že nie som umelec a vidím to teda inak,resp.to
evidím ako vy umelci. Ukrižujte ma



 
SteveS
ocenenie redakciou 2013-03-06 14:02:59
príspevok od: Ultra TXF
Toto by bolo foto dňa !!!! Ale asi som natvrdlý , keď vidím ten rozdiel
Neviem či si aleboi nie si "natvrdlý" , ale mam potrebu na vsetky tvoje komentare spolocne reagovat:

1) Link ktorý porovnávas a kde je uplne rovnaka modelka, fotena na uplne rovnakom mieste a a rovnakom case, kde su fotky co by si odporucil ty na foto dna, ja nazyvam osobne "Fotkou na obciansky preukaz". Nic proti jej prevedeniu nemam ani jej nic nevycitam. Tu fotku fotil moj dobry kamarat a kolega rovnako ako aj tuto fotku ktora sa ti nepaci a ktoru fotil Koma ktory je tiez moj dobry kamarat a kolega. Bez najmensieho naznaku a snahy o nadrzanie jednemu ci druhemu u mna vyhrava táto tu foto. Som presne rovnakého názoru ako ti odpísal psykora2. Tej co sa tebe paci, mne úplne chýba atmosfera a emocionalita a predstavivost. O tej by som napisal ze taku mohol odfotiti kazdy s nasadenym bleskom ci preexpoziciou. Nic tam nie je ponechane na divaha, vsetko jasne ostre, proste ako na obciansky preukaz. Netvrdím ze tato foto je spickova, ale je pre mna lepsia ako tie na linku. Neberiem ani tebe ze také žerieš, neber ty druhým že žerú resp aspon že sa im páči toto.

2) Doporučujem sa snažiť pochopiť a začať dôverovať iným a prestať dôverovať vyhradne len svojmu názoru, posudku aj úsudku, že je najlepší a jednoznačný. Dopracuješ sa potom k zásadnému sebaomylu, že takéto fotky tu ludí vyhanaju z fotoserverov. Nie, v prvom a najhlavnejsom rade takéto tvoje komentáre (meranie teploty, honecniky, malinkí chlapcekovia a podobne veci co si tu vyperlil) vyhanaju ludi z portálov. Normálny a slusný clovek s tebou nedokaze rovnocenne komunikovat, radsej opusti portal.

Zaver: Mozno sa stacilo zamysliet nad tym ze ti Jozo Micic napisal, ze jeho tato fotka bavi ... lebo povazujes jeho tvorbu za FOTPOGRAFIE ... a mna bavi tiez. Ja keby som sa na tvojom mieste zamyslel, pochopil by som ze pohlad na tuto fotografiu aj celkove na tvorbu nie je jednoznacny a ze aj napriek tomu ze nevyhovie profesionalom fotiacim na obcianske preukazy a pre modelingove booky, môze sa pacit este roznym inym umelcom, tvoriacim neraz lepsie veci ako tí čo fotia tie obcianske preukazy. Verim ze ma pochopis spravne a neagresivne, pisme to priatelsky. Davam ti aj posledne slovo, je mi jedno co odpises, za svoj nazor sa nehanbim a aj v nom zotrvam. A nic som tu nemyslel vysmesne a vsetko napisal pri vsetkej ucte k tvojim schopnostiam a tvojej rpaci. Ahoj
 
SteveS
ocenenie redakciou 2013-03-06 13:37:58
príspevok od: psykora2
rozdiel sice vidis dobre, ale tym fotkam chyba atmosfera a tajomnost na rozdiel od tejto, su tuctove
Like komentáru, oficiálne
 
SteveS
ocenenie redakciou 2013-03-06 13:33:58
príspevok od: fanyka
zhadzovať vyše sto ľudí len preto že sa im páči fotka ktorá im nie, mi príde znakom dosť veľkého ega a malej múdrosti..a presným opakom komentárov Komu,z ktorých cítiť vnímavého, múdreho a vtipného človeka...buď pobavia alebo pomôžu vecnou kritikou, aspoň mne, vidieť fotku inak, zamyslieť sa..
Like komentáru, oficiálne.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-05 10:24:43
príspevok od: Frola
no podívej Fanyka a Koma je pryč. Myslím, že tady není člověk, který by od Komy neměl pod svoji fotkou koment. Je to vnímavý, chytrý a vtipný člověk, tak jako sama píšeš a tento server aspoň trošku držel na lidské úrovni. Tu rádo by profíci se tak vyjadřovali pod jeho fotkou, že je z toho člověku nablití....
Kolegyňka Opica..som stále tuna, len od soboty je vonka tak slnečno jarne..že každé ráno ma gazdinka po prdeli potľapká a vyšikuje von do záhrady...s hrabláma v hube....celéé dni pripravujeme terén pre slečnu Jarku, aby sa jej lepšejšie záhradou kráčalo keď už konečne príde....takže nebojte, nič sa nedeje...len som večer už kúsek fyzicky vydojená, tak sa v maštalke capnem do slamy a chrápem a chráápem....o obrázkoch svojich čo som si chcela ešte behom mesiaca či dvoch upraviť a semek pridať ..sa mi zatiaľ len sníva...šak hádam sa ešte zatiahne a začne pršať, bo vody v záhradke nikdy nie je dosť...tak možno ma gazdina koonečne nechá chvíľu oddychovať a k počítaču pustí si dačo v šopke na obrázkoch svojich poštelovať..
 
Frola
2013-03-05 07:08:19
príspevok od: Paulie
Frola zvykaj si, toto je príklad typickej slovenskej závistlivosti. Vidíš, Koma stúpil na päty tunajším ťažkým ultra top profi fotografom, ktorí sú zrazu v šoku z toho, že nejaký hobby kompaktista má fotku dňa, a ich super fotky s vymakaným postprocesom a najkrajším bokehom na svete sa nedostali nikam. Problém ani nieje vo fotke ako takej, ale niekde inde. Lenže títo ťažký profíci to nevidia kvôli svojmu príliš nafúknutému egu, nedovidia si ani len na koniec svojho nosa.
pravdu píšeš, je to hromada závistivců, co se nepřenesou přes jednodenní fotku dne.
Nemá cenu se o nich ani bavit....To co tady bylo předvedeno, je postavilo do pravého světla, ale že jich je tolik, to mne překvapilo!!!!! No co chceš říct, když uživatel photostudio99 napíše to co napsal....
 
Paulie
2013-03-05 06:24:38
príspevok od: Frola
no podívej Fanyka a Koma je pryč. Myslím, že tady není člověk, který by od Komy neměl pod svoji fotkou koment. Je to vnímavý, chytrý a vtipný člověk, tak jako sama píšeš a tento server aspoň trošku držel na lidské úrovni. Tu rádo by profíci se tak vyjadřovali pod jeho fotkou, že je z toho člověku nablití....
Frola zvykaj si, toto je príklad typickej slovenskej závistlivosti. Vidíš, Koma stúpil na päty tunajším ťažkým ultra top profi fotografom, ktorí sú zrazu v šoku z toho, že nejaký hobby kompaktista má fotku dňa, a ich super fotky s vymakaným postprocesom a najkrajším bokehom na svete sa nedostali nikam. Problém ani nieje vo fotke ako takej, ale niekde inde. Lenže títo ťažký profíci to nevidia kvôli svojmu príliš nafúknutému egu, nedovidia si ani len na koniec svojho nosa.
 
Frola
2013-03-04 19:33:35
príspevok od: fanyka
zhadzovať vyše sto ľudí len preto že sa im páči fotka ktorá im nie, mi príde znakom dosť veľkého ega a malej múdrosti..a presným opakom komentárov Komu,z ktorých cítiť vnímavého, múdreho a vtipného človeka...buď pobavia alebo pomôžu vecnou kritikou, aspoň mne, vidieť fotku inak, zamyslieť sa..
no podívej Fanyka a Koma je pryč. Myslím, že tady není člověk, který by od Komy neměl pod svoji fotkou koment. Je to vnímavý, chytrý a vtipný člověk, tak jako sama píšeš a tento server aspoň trošku držel na lidské úrovni. Tu rádo by profíci se tak vyjadřovali pod jeho fotkou, že je z toho člověku nablití....
 
fanyka
2013-03-04 18:56:28
zhadzovať vyše sto ľudí len preto že sa im páči fotka ktorá im nie, mi príde znakom dosť veľkého ega a malej múdrosti..a presným opakom komentárov Komu,z ktorých cítiť vnímavého, múdreho a vtipného človeka...buď pobavia alebo pomôžu vecnou kritikou, aspoň mne, vidieť fotku inak, zamyslieť sa..
 
jozefmicic
2013-03-03 22:44:35
príspevok od: Ultra TXF
Nie , nie som tu kvoli tomu,aby som tu cital uslintane komentare .Ak sa chces bavit, tak chod niekde na azet alebo podobne. Prave kvoli tomuto odtialto odislo za tie roky kopec ludi,ktori tu mali co ponuknut. Ale to,ze takato fotka je foto dna tiez svedci o bohuzial znizujucej sa urovni portalu. Zmasovel nam, pocet userov stupa a tym klesa kvalita,resp stupa pocet "cvakov" v galerii. Je tu uz skoda aj chodit. Po tyzdni sem pridem a fotodna toto . Na smiech. Alebo do placu ? Asi tu tie navstevy zredukujem este viac. Chodim sem z nostalgie, jekopec inych inspirujucich stranok.
Rob to čo Ti hovorím, alebo choď preč...dobrý princíp by si tu nastolil. Mimochodom, nikto nenúti Teba čítať ich. Myslím si, že oveľa viac ľudí odišlo kvôli komentárom, aké píšeš Ty, a nie aké píše Koma. Ale to si len myslím Ten toto píše už niekoľko rokov a nejak nebadám, že by práve on, resp. komentáre (aj od iných) podobné jemu, spôsobili odchod tých užívateľov, o ktorých píšeš. Resp. ak to máš nejako štatisticky podložené tak prosím, ukáž to tu
Súhlasím, že portál zmasovel, to áno, lenže to je chyba systému. A to je zas podľa mňa hlavný dôvod, prečo veľa tých, o ktorých píšeš, odišlo. Nakoniec aj sám na sebe badám, že už kritiky nepíšem také dlhé ako predtým, pretože tiež mám pocit, že už je to len o zbieraní lajkov.
 
brehulka
2013-03-03 22:36:48
príspevok od: Ultra TXF
Ty si niekde vygugli vyznam slova poza pokial ti to nie je jasne. Lebo ako vidim v tvojom pripade nieje ozaj o com
No, aby si pochopil predošlú reakciu. Niekedy nosím sukničku, to vtedy, keď nechcem aby ma chlapi otravovali.
 
brehulka
2013-03-03 22:30:24
príspevok od: Ultra TXF
Ty si niekde vygugli vyznam slova poza pokial ti to nie je jasne. Lebo ako vidim v tvojom pripade nieje ozaj o com
Ultrík, Ty jeden. Ja som dosť inteligentný nato, aby som slovinko ,,póza,, musel gúglikovať. Tak ak nie je o čom, tak pápá.
 
Ultra TXF
2013-03-03 21:34:30
príspevok od: ViktorV
Ultrík, Ty si ale škaredučký. Takto hlúpučko sa teraz vyhovárať. No, poučím Ťa, keď si takt natvrdlučký. Slovo póza znamená v prvom rade postoj a ešte keď si napísal ,,držať pózu,, tak tu už nie je o čom. Takže ako malinký som nepochopil.
No a tie filmíky čo si nižšie spomínal. Keď ma zamestnávateľ poslal fotiť finále ligy majstrov s dvomi filmíkmi, tak som si veru rozmyslel, kedy a čo fotíkovať, odkedy mám digi, tak už ráno miesto borovičky si cvaknem zopárkrát len tak do vduchu a potom zas a potom zas a potom zas..............
Ty si niekde vygugli vyznam slova poza pokial ti to nie je jasne. Lebo ako vidim v tvojom pripade nieje ozaj o com
 
MalejPrcek
2013-03-03 21:29:19
príspevok od: Koma
Nuž ale naozaj kúsok sebakritiky by nezaškodilo pán Kolega....ja som mal možnosť vidieť Vašu galériu pred tým ako bola komplet vymazaná, veď nejeden krát som sa Vám komentom pozitívnym či kritickým pri obrázku pristavil........a dovolím si tvrdiť že z mojeho subjektívneho pohľadu boli lepšie len 92krát...takže trochu skromnosti by nezaškodilo, veľká škoda že ich už vo svojej galérii nemáte....viete žeby ste pozvali aj ostatných na vernisáž a mali možnosť aj iní porovnávať toto Vaše jednoznačné a rezolútne tvrdenie.
Život je změna, beze změn se neposuneme dál.
Co bylo bylo, co je je, netvrdím, že tvé fotky jsou hnus nebo nejsou pěkné, komentoval jsem tuto konkrétní
 
Ultra TXF
2013-03-03 21:29:17
príspevok od: jozefmicic
Tak ako teda, vôbec ma nepoznáš, ale podľa Teba nemám byť vzťahovačný? Ach jo, nič, čo bolo bolo, však tu nejde o fazuľky. Len toľko, že ak by mal byť tento portál len o serióznosti, tak je tu nuda a postupne by to tu zaniklo, všetci by len lajkovali. Ľudia sa sťažujú, že sa tu už vôbec nekomentuje, čo je pravda, a dá fotku Koma a komentárov je až-až a zase sa ľudia sťažujú. Ale to je už na dlhé rozpisovanie, ja som rád, že tu bolo po dlhšej dobe trochu rušno a hlavne som rád, že za to vzrúšo môže fotka Veď kvôli tomu tu sme, nie?
Nie , nie som tu kvoli tomu,aby som tu cital uslintane komentare .Ak sa chces bavit, tak chod niekde na azet alebo podobne. Prave kvoli tomuto odtialto odislo za tie roky kopec ludi,ktori tu mali co ponuknut. Ale to,ze takato fotka je foto dna tiez svedci o bohuzial znizujucej sa urovni portalu. Zmasovel nam, pocet userov stupa a tym klesa kvalita,resp stupa pocet "cvakov" v galerii. Je tu uz skoda aj chodit. Po tyzdni sem pridem a fotodna toto . Na smiech. Alebo do placu ? Asi tu tie navstevy zredukujem este viac. Chodim sem z nostalgie, jekopec inych inspirujucich stranok.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-03 19:46:16
príspevok od: Mont01
ouu tak k tomuto gratulujem kolego a fakt je vydarená
Vďaka Kolego...poviem úprimne - Tvoje pristavnie je pre mňa aj tak kúsok naozaj prekvapko.... keď som v aktivitách zbadal Tvoje meno....až mi riťku stiahlo, že čo bude v komente ...však vieš.. ako som naposledy nemiestne s klystírom špásoval
Dík.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-03 18:50:55
príspevok od: MalejPrcek
Já jsem kritizován za to, že mi rychle skáčou hlasy. Fajn, kritizujte mě dál. Ale toto???
Troufám si říct, že všechny moje fotky, ty které tu mám, nebo které jsem měl byly 100x lepší než tady ta. Takové fotky mažu ve foťáku fotka nemá nic za co by si zasloužila Like
Sorry Koma, ale hodně jsi mě zklamal, máš na víc!
Nuž ale naozaj kúsok sebakritiky by nezaškodilo pán Kolega....ja som mal možnosť vidieť Vašu galériu pred tým ako bola komplet vymazaná, veď nejeden krát som sa Vám komentom pozitívnym či kritickým pri obrázku pristavil........a dovolím si tvrdiť že z mojeho subjektívneho pohľadu boli lepšie len 92krát...takže trochu skromnosti by nezaškodilo, veľká škoda že ich už vo svojej galérii nemáte....viete žeby ste pozvali aj ostatných na vernisáž a mali možnosť aj iní porovnávať toto Vaše jednoznačné a rezolútne tvrdenie.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-03 18:48:53
príspevok od: Martin Piňák
vieš že ma to vôbec netrápi koľko lajkov získa koho fotka za aký čas... ale všimol som si že keď pridám ráno keď pridávajú všetci je väčšia šanca že sa foto stratí v "dave" ostatných fotiek.. tak isto napr na portáli 500px kde je to fakt čisto o kamarátoch ti lajkujúcich . Ja som ti dal lajk na túto fotku- čo vidíš ...nezdá sa mi hrozná - určite lepšia ako veľa iných ale na foto dňa to neni ale za to ty nemôžeš že sa ňou stala chyba je v systéme... lajkmi sa nedá určiť kvalita fotografie ...je to buď áno alebo nie 1 alebo 0 . proste blbosť... Lajk sa hodí na stránky ako fuckbook a nie na portál s fotografiami kde sa má kriticky hodnotiť .
súhlasím a vo fore som viacej krát v rôznych témach otvorene o tom aj ja písal a poukazoval že to určite nebude prínosom.........a rapídny ,,chaos,, nastal až vtedy, keď sa bezslovne lajkujúci -stali iným neviditeľní........v minulosti keď boli body, a človek nenapísal žiaden koment...aspoň bolo pod fotkou vidno kto a ako bodovo hodnotil...
 
Martin Piňák
2013-03-03 18:32:55
príspevok od: Koma
Piny, neber to prosím tak že rýpem....a kedy je ten správny čas?......ja osobne som si zvykol fotky pridávať ráno okolo ôsmej keď odchádzam do práce...alebo ak si cez deň v rámci pracovného času, keď je menej roboty nejakú upravím tak okolo piate keď odchádzam z práce...ale v minulosti sa veľakrát stalo že som si pridal aj večer, či pred polnocou keď sa uzatvára ,,súťaž fotky dňa,,.....ja tu naozaj po fotkách dňa nepasiem, v lete budú štyri roky čo som tu..tak z takých vecí som už dávno vyrástol.......túto foto konkrétne som si pridal cca o druhej v noci, nechcel som hneď po polnoci lebo tu bolo pripnutých viacej ľudí ktorí figurujú ako moji priatelia....nech nie som náhodou osočovaný z polnočnej mafie....takže keď som ju pridával - konkrétne a presne: pridal som ju cca okolo druhej po polnoci......v tej chvíli tu bolo pripnutých a svietilo na zeleno presne 12 užívateľov..viem to presne ..lebo som bol pre istotu pozrieť pred tým ako som ju posunul do kritiky – či tam nesvieti nejaký mne známy nick čo si ma pridal do priateľov .....nebol, všetko ľudia ktorých mená mi nič nehovoria....tak som odklikol a posunul do kritiky....odopol a išiel chrápať......
Takže od druhej v noci do polnoci piatka...nazbierala 70 hodnotení..môžem ťa ubezpečiť...že z toho bolo cca 20 nickov čo ma majú v priateľoch, a zvyšných 50 pol na pol - takých čo ich viacej či menej poznám po mene že tu účinkujú..viacej alebo menej fotky iným komentujú a polovička aj možno viac takých čo mená som zaregistroval naozaj prvý krát , mne nič nehovoriace mená...v podstate mne neznámi autori.......takže za 22 hodín od pridania získala 70 lajkov.......ale asi sa na ten správny čas a komunitu čo lajkami hádžu spýtam Malého Prcka ako to robí – alebo v minulosti robil......lebo jeho fotka je schopná 50-70 lajkov získať aj za dvetri hodiny po pridaní.........a pod ňou 5-6 komentárov krátkych.....minimálne takto po dvakrát prefrčala topom ako raketa a odsunula z postu fotky dňa naozaj vydarené fotky ktoré tam mali v ten deň ..našlapnuté,,
vieš že ma to vôbec netrápi koľko lajkov získa koho fotka za aký čas... ale všimol som si že keď pridám ráno keď pridávajú všetci je väčšia šanca že sa foto stratí v "dave" ostatných fotiek.. tak isto napr na portáli 500px kde je to fakt čisto o kamarátoch ti lajkujúcich . Ja som ti dal lajk na túto fotku- čo vidíš ...nezdá sa mi hrozná - určite lepšia ako veľa iných ale na foto dňa to neni ale za to ty nemôžeš že sa ňou stala chyba je v systéme... lajkmi sa nedá určiť kvalita fotografie ...je to buď áno alebo nie 1 alebo 0 . proste blbosť... Lajk sa hodí na stránky ako fuckbook a nie na portál s fotografiami kde sa má kriticky hodnotiť .
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-03 18:20:00
príspevok od: Martin Piňák
neviem čo sa tu všetci rozplývate nad tým... fotka na tomto portáli musí byť fakt pecka, v správny čas pridaná aby mala čo najväčšiu šancu preraziť do top - foto dňa . Teda pokiaľ ako Koma nemáte svoju komunitu ľudí ktorí vám tam ten "lajk" proste hodia. Tak to funguje tu a na 300 rôznych foto serveroch, je to normálna vec.
Piny, neber to prosím tak že rýpem....a kedy je ten správny čas?......ja osobne som si zvykol fotky pridávať ráno okolo ôsmej keď odchádzam do práce...alebo ak si cez deň v rámci pracovného času, keď je menej roboty nejakú upravím tak okolo piate keď odchádzam z práce...ale v minulosti sa veľakrát stalo že som si pridal aj večer, či pred polnocou keď sa uzatvára ,,súťaž fotky dňa,,.....ja tu naozaj po fotkách dňa nepasiem, v lete budú štyri roky čo som tu..tak z takých vecí som už dávno vyrástol.......túto foto konkrétne som si pridal cca o druhej v noci, nechcel som hneď po polnoci lebo tu bolo pripnutých viacej ľudí ktorí figurujú ako moji priatelia....nech nie som náhodou osočovaný z polnočnej mafie....takže keď som ju pridával - konkrétne a presne: pridal som ju cca okolo druhej po polnoci......v tej chvíli tu bolo pripnutých a svietilo na zeleno presne 12 užívateľov..viem to presne ..lebo som bol pre istotu pozrieť pred tým ako som ju posunul do kritiky – či tam nesvieti nejaký mne známy nick čo si ma pridal do priateľov .....nebol, všetko ľudia ktorých mená mi nič nehovoria....tak som odklikol a posunul do kritiky....odopol a išiel chrápať......
Takže od druhej v noci do polnoci piatka...nazbierala 70 hodnotení..môžem ťa ubezpečiť...že z toho bolo cca 20 nickov čo ma majú v priateľoch, a zvyšných 50 pol na pol - takých čo ich viacej či menej poznám po mene že tu účinkujú..viacej alebo menej fotky iným komentujú a polovička aj možno viac takých čo mená som zaregistroval naozaj prvý krát , mne nič nehovoriace mená...v podstate mne neznámi autori.......takže za 22 hodín od pridania získala 70 lajkov.......ale asi sa na ten správny čas a komunitu čo lajkami hádžu spýtam Malého Prcka ako to robí – alebo v minulosti robil......lebo jeho fotka je schopná 50-70 lajkov získať aj za dvetri hodiny po pridaní.........a pod ňou 5-6 komentárov krátkych.....minimálne takto po dvakrát prefrčala topom ako raketa a odsunula z postu fotky dňa naozaj vydarené fotky ktoré tam mali v ten deň ..našlapnuté,,
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-03 18:07:36
príspevok od: timton
kukam na tu foto kukam a netusim preco je to foto dna...
Úplne jednoducho, ľahká matematika...v piatok o polnoci mala 70 hodnotení, z toho približne 20 od užívateľov čo si ma v minulosti navolili ako priateľa a ja som im priateľstvo akceptoval....druhá foto v poradí mala 67.......takže táto mala 70 lajkov a cca 900 rozkliknutí a stala sa fotkou dňa o tri hodnotenia.. keď odrátam aj možné duplicitné,návratové rozkliky -približne......no, nech ju videlo 700 ľudí a 70 ju lajklo....takže tvrdenie od Janky Sese citujem: ,, Vám tu už skoro všetkým úplne šibe ?,,...je milné.... šibalo len a len 70tim , čo je pre svet a jeho vkus či nevkus veľmi dobré myslím a v norme ..lebo to je len každý 10 švihnutý pajko.
P.s jednu vec bych ešte rád spomenul...počas celého dňa v piatok, som komentárom...pozitívnym ..či konštruktívne kritickým...či humorne ladeným...skomentoval a ohodnotil ...alebo aj bezslovne ohodnotil.... okrem 4-5 - všetky fotografie od iných autorov čo sa v ten daný moment nachádzali v topkovom dennom prehľade spolu s mojou .......okrem iných samozrejme čo som v ten deň komentoval... pretože si rád ak mám čas prejdem celú galériu v ten deň novopridaných či cez deň pribúdajúcich..a keď stíham a mám naozaj veľa času tak aj tie čo sú pridané mimo kritiku...... a pristavím sa pri fotografii čo ma zaujme , čo sa mi páči, čo ma oslovila alebo ku ktorej niečo mám na napísanie ako návrh......bez toho aby ma zaujímalo kto čo je ..či mi je to človek-autor... známy alebo neznámy...priateľ či ,, nepriateľ,,.........nuž, to je asi tak všetko čo bych k tomu mal.
 
ViktorV
2013-03-03 17:49:43
príspevok od: Ultra TXF
Môj drahý , presne ako si napísal....ladnučkými krôčikmi vchádzala do stajničky.....to je tá póza. Ako s modelkami na móle,tiež držia pózu a výraz ,hoci kráčajú . Pochopil si malinký ?
Ultrík, Ty si ale škaredučký. Takto hlúpučko sa teraz vyhovárať. No, poučím Ťa, keď si takt natvrdlučký. Slovo póza znamená v prvom rade postoj a ešte keď si napísal ,,držať pózu,, tak tu už nie je o čom. Takže ako malinký som nepochopil.
No a tie filmíky čo si nižšie spomínal. Keď ma zamestnávateľ poslal fotiť finále ligy majstrov s dvomi filmíkmi, tak som si veru rozmyslel, kedy a čo fotíkovať, odkedy mám digi, tak už ráno miesto borovičky si cvaknem zopárkrát len tak do vduchu a potom zas a potom zas a potom zas..............
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-03 17:37:36
príspevok od: Ultra TXF
Koma ,Koma , ty proste tými svojimi kravinami obkecáš každú svoju fotku a každú kritiku, hlavne že foto je foto dňa ...... ale keď si spokojný ..... ešte tá babka v parku , no dobre ,proste sa ten deň neurodilo nič iné .....ale toto.....neviem na akom princípe to tu funguje,asi od počtu komentov alebo zdrobnelín. Od kvality fotografie určite nie.
Každú kritiku?..Ultra a akú prosím Ťa?....ja kritiku prijať viem a sa jej nebránim ..ale akosi ju v komentároch nemôžem okrem pár drobných výnimiek nájsť...takže toto Tvoje citujem: .....,,,,,, Komenty typu "pekná gazdinka si ťa išla spútať" sú síce "super" ,ale k fotografii nič nehovoria,,,,,,.........ano, nič nehovoria , ľudia olajkovali buď bez slovne, buď slovne jednovetne pošpásovali, alebo lajkli a zároveň vyslovili svoje výhrady.....a toto čo Ti teraz nižšie nakopírujem to je akože v poriadku....to už je priamo k fotografi?.. to je tá konštruktívna kritika čo posúva autora
vpred, z ktorej sa má poučiť...a poučia sa z nej aj ostatní čo si tu chodia čítať a vzdelať sa z pozitívnych či kritických komentárov?...niečo málo o Tk, kompozícii, tonalite, exifových nastaveniach, odpichnutí od pozadia, svetle a podobne..skrátka - priamo k fotografii...nech sa páči :

- Veru veru, tiez nechapem ..kamaratšaft sa tu uz parkrat vysantil
- Tuto fotku kdybych sem dal já, tak má možná ani ne sto zobrazení, komentář a "lajk" ani jeden
- Zato tie tvoje nasládlé milunké zdobneninky + Vajanský do toho ....kúštik malinkatý,koníky a záberčeky a vemienko....kua si zmerajte teplotu páni.
- Plne suhlasim so vsetkymi komentmy od Ultra TXF.Presne tak, ta priteplena retorika mi tiez prekaza.Neda sa to citat.
- fotka dne? DD tady to jde pěkne ke dnu
- Vobec nechapem co tolki na tejto fotke vidite. Je to uplne obycajna fotka ktoru by dokazal naozaj odfotit hocikto.
- Foto dne a toto?Lidi co Vám spadlo na hlavu??
- Troufám si říct, že všechny moje fotky, ty které tu mám, nebo které jsem měl byly 100x lepší než tady ta
- Vám tu už skoro všetkým úplne šibe ?................. Potom sa čudujeme, aký vkus vládne svetu. prestáva ma to tu baviť. Zase len čumím, čo sa to tu deje.
- kukam na tu foto kukam a netusim preco je to foto dna...

Keď si o niečom myslím že je to naozaj naprd, a mám už potrebu sa pri tom slovne pristaviť..tak by som mal dokázať aj napísať, že prečo mám tento svoj názor a pocit...alebo aké mám výhrady, poprípade čo iné by som skúsil v ten moment ak to bolo možné aby sa dojem z foto vylepšil.........aspoň ja sa o to v komentároch pod fotkami iných snažím.
 
Paulie
2013-03-03 15:05:58
Hysterčíte tu kvôli jednej fotke jak soplavé decká na pieskovisku. Ešte aj tie majú viac rozumu.
 
jozefmicic
2013-03-03 13:59:38
príspevok od: Ultra TXF
Ja nehodnotím či nesúdim tvoj charakter ani chovanie . Nebuď vzťahovačný.Vôbec ťa nepoznám . Hovorím o serioznosti hodnotenia fotografie. Komenty typu "pekná gazdinka si ťa išla spútať" sú síce "super" ,ale k fotografii nič nehovoria. Môžem mať rád jeho komentáre aj jeho fotografie ,ale to neznamená, že nebudem triezvo hodnotiť adepta na foto dňa.
Toto je forografia sorry
Tak ako teda, vôbec ma nepoznáš, ale podľa Teba nemám byť vzťahovačný? Ach jo, nič, čo bolo bolo, však tu nejde o fazuľky. Len toľko, že ak by mal byť tento portál len o serióznosti, tak je tu nuda a postupne by to tu zaniklo, všetci by len lajkovali. Ľudia sa sťažujú, že sa tu už vôbec nekomentuje, čo je pravda, a dá fotku Koma a komentárov je až-až a zase sa ľudia sťažujú. Ale to je už na dlhé rozpisovanie, ja som rád, že tu bolo po dlhšej dobe trochu rušno a hlavne som rád, že za to vzrúšo môže fotka Veď kvôli tomu tu sme, nie?
 
Martin Piňák
2013-03-03 09:56:06
príspevok od: Spoky
Piny ty o čom točíš?? Vieš, ako mne amatérovi dobre padlo, že o moje fotografie zakopol riamrich a MalejPrcek a dostal som body od ritiera gabriela,duvesa a Bergkristalla ???? cilla69 nepočítam, s ním sa poznám osobne, ale tieš potešilo a opačne, teda že potešilo moje hodnotenie iných, okrem DREVOTROPPERA-DEVOTEE Kebyže som slabšia povaha a nedostal by som hodnotenie od týchto ludí a vidím túto fotografiu Volanie jari a jej bodovanie, tak sa určite odhlásim z tohoto serveru Takto by to nemalo fungovať a na ostatných 300 rôznych foto serverov, to nieje normálna vec, to je ubohosť a tuposť ludí !!! česť výnimkám
žite večne
netvrdím nikde že s tým súhlasím a že je to dobre. Bohužial s tým ja či ty nič nespravíme.
 
Frola
2013-03-03 06:59:41
príspevok od: photostudio99
shit delete !
když nemáš k fotce co říct, raději se nevyjadřuj...
 
Mont01
2013-03-03 02:06:49
ouu tak k tomuto gratulujem kolego a fakt je vydarená
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-02 23:28:04
príspevok od: photostudio99
shit delete !
prepáčte pán kolega, niečo som zle s tou mojou veľkou paprčou na klávesnici odklepla..a Váš krátky koment sa mi zjavuje v nejakej cudzej reči mne neznámej ....nehnevajte sa , nemôžem Vám reagovať...nerozumiem...ale predpokladám, že mi niečo kážete bo ste dali výkričníka.
 
photostudio99
2013-03-02 23:05:53
shit delete !
 
brehulka
2013-03-02 22:30:09
príspevok od: slavmiro
co to, co to, workshop pre slitosov s digiaparatmi, ci akoto ze brehulka a dalsi ma take iste foto? Ruky dolamat tomu kto tento potencial kurdil zoom sklom, (mozno 70-200 na FF by dostal z exekucie vynimku).
Mirko a Vás po gebuli otcovskými počastovať. Neviete o čo tam išlo a ste múdry. Prv sa spýtam a až potom trepem. Samozrejme myslím to v dobrom, ako keby som bola Vaša tetuška.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-02 21:30:28
príspevok od: slavmiro
co to, co to, workshop pre slitosov s digiaparatmi, ci akoto ze brehulka a dalsi ma take iste foto? Ruky dolamat tomu kto tento potencial kurdil zoom sklom, (mozno 70-200 na FF by dostal z exekucie vynimku).
som spomínal už niekde dole, tuna už žiadny workšop - ak sa to dalo tak vôbec nazvať..neprebiehal...a ja s Viktorom Brehulkom sme sa ani žiadneho nezúčastnili, mali sme svoj vlastný program....pred záverom, pred rozchodom po dvoch dňoch - jeden z nás čo tam bol ako hlavný organizátor - si chcel sfotiť túto slečnu tuna ..v interiéri maštalovom....tak sme sa s Viktorom tam nejako vo vnútri ocitli a spravili si zopár záberov.....sklo- kolega Viktor prejavil záujem si skúsiť moju 105mm makráčovku tak ju celé doobedie jednoducho mal nastoknutú on.....ja aby som som sa nenudil...som mal v zálohe so sebou 18-200........lebo kompakt Olyno ma už nebavil.
P.s. Nemám pocit žeby mali také isté foto...len slečna je tá istá.
 
soms
2013-03-02 21:23:19
Pane asi ste sa nechali uniesť čarom foto momentu. Ale danou foto ste zabudli na druhý pohľad. Skúste sa zamyslieť, čo by ste danej foto vytkli. Čaro fantázie má, ale osobne si myslím, že potenciál vo foto je väčší.
 
slavmiro
2013-03-02 21:18:14
co to, co to, workshop pre slitosov s digiaparatmi, ci akoto ze brehulka a dalsi ma take iste foto? Ruky dolamat tomu kto tento potencial kurdil zoom sklom, (mozno 70-200 na FF by dostal z exekucie vynimku).
 
tari
2013-03-02 21:07:39
Super
 
Spoky
2013-03-02 20:50:10
príspevok od: Martin Piňák
neviem čo sa tu všetci rozplývate nad tým... fotka na tomto portáli musí byť fakt pecka, v správny čas pridaná aby mala čo najväčšiu šancu preraziť do top - foto dňa . Teda pokiaľ ako Koma nemáte svoju komunitu ľudí ktorí vám tam ten "lajk" proste hodia. Tak to funguje tu a na 300 rôznych foto serveroch, je to normálna vec.
Piny ty o čom točíš?? Vieš, ako mne amatérovi dobre padlo, že o moje fotografie zakopol riamrich a MalejPrcek a dostal som body od ritiera gabriela,duvesa a Bergkristalla ???? cilla69 nepočítam, s ním sa poznám osobne, ale tieš potešilo a opačne, teda že potešilo moje hodnotenie iných, okrem DREVOTROPPERA-DEVOTEE Kebyže som slabšia povaha a nedostal by som hodnotenie od týchto ludí a vidím túto fotografiu Volanie jari a jej bodovanie, tak sa určite odhlásim z tohoto serveru Takto by to nemalo fungovať a na ostatných 300 rôznych foto serverov, to nieje normálna vec, to je ubohosť a tuposť ludí !!! česť výnimkám
žite večne
 
lukas duran
2013-03-02 20:49:55
Bože ľidia, prečo ste takí zavistliví? Žite a hlavne doprajte aj druhému
 
total empty
2013-03-02 20:29:55
Nepáči.Kompozičný chaos.
 
Jurij88
2013-03-02 20:24:36
príspevok od: MalejPrcek
Foto dne a toto?
Lidi co Vám spadlo na hlavu??
Prcek, byť tebou tak čuším a šúcham nohami. Všetci vieme prečo Ti "zmizli" všetky fotky. Tebou deklarovanou novou epochou pôsobenia na portáli to nebolo
 
Martin Piňák
2013-03-02 19:18:05
neviem čo sa tu všetci rozplývate nad tým... fotka na tomto portáli musí byť fakt pecka, v správny čas pridaná aby mala čo najväčšiu šancu preraziť do top - foto dňa . Teda pokiaľ ako Koma nemáte svoju komunitu ľudí ktorí vám tam ten "lajk" proste hodia. Tak to funguje tu a na 300 rôznych foto serveroch, je to normálna vec.
 
Ultra TXF
2013-03-02 19:13:08
príspevok od: fatality
fii ty si jaky inet bad buoy..nova generecia tvrdych macho chlapov komplet vyplnena testosteronom.. ..alebo zeby sa len prasatu o kukurici snivalo?..
..." generecia tvrdych macho chlapov komplet vyplnena testosteronom" .... ?????????????

To si niekde opísal alebo aj vieš o čom píšeš? ČI to o sebe ?
 
Ultra TXF
2013-03-02 19:09:07
príspevok od: jozefmicic
Hmm, podľa fotiek súdiť charakter... to už je trochu moc Mimochodom, čo je neseriózne na mojom chovaní? Že mám rád aj tento zmysel pre humor, tak nie som dosť seriózny? Ja mám Komove (a iných) komentáre a fotky rád a naozaj nechápem, ako mi to uberá na serióznosti. Ale možno máme len inú optiku. Ja mám Nikon, čo máš ty?
PS: Ďakujem za pochvalu, som rád, že sa Ti páčia moje fórografie (zaujímavý preklep sa Ti podaril, myslím to v dobrom)
Ja nehodnotím či nesúdim tvoj charakter ani chovanie . Nebuď vzťahovačný.Vôbec ťa nepoznám . Hovorím o serioznosti hodnotenia fotografie. Komenty typu "pekná gazdinka si ťa išla spútať" sú síce "super" ,ale k fotografii nič nehovoria. Môžem mať rád jeho komentáre aj jeho fotografie ,ale to neznamená, že nebudem triezvo hodnotiť adepta na foto dňa.
Toto je forografia sorry
 
timton
2013-03-02 17:55:44
kukam na tu foto kukam a netusim preco je to foto dna...
 
Paulie
2013-03-02 17:15:09
Krava fotí a trafené husi gágajú a gágajú...
 
bonifacko
2013-03-02 16:34:00
príspevok od: lukaash
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=423081677728656&set=a.241787512524741.53039.241777949192364&type=3&theater
Takže počkať, nezdrhať!
 
sese
2013-03-02 15:43:23
Vám tu už skoro všetkým úplne šibe ? zamyslite sa, čo by mala mať fotka dňa? Komu mám rada, ale aby sme bodovali podľa toho kto tu má koľko kamarátov? (čo je chyba nielen tu). Ja sa snažím byť plne objektívna a nedala som lajk žiadnej fotke, ktorá sa mi naozaj nepáči. Potom sa čudujeme, aký vkus vládne svetu. prestáva ma to tu baviť. Zase len čumím, čo sa to tu deje.
 
Pakistan
2013-03-02 15:16:15
no dobréééé to je
 
juve16
2013-03-02 14:53:35
príspevok od: V
Ako foto dna velmi slabe (nic proti autorovi, pacia sa mi niektore jeho fotky). Vobec nechapem co tolki na tejto fotke vidite. Je to uplne obycajna fotka ktoru by dokazal naozaj odfotit hocikto.
nech sa páči, máš možnosť
veľa šťastia
 
fotografik
2013-03-02 14:27:16
Taká mladá gazdiná s ideálnou figúrou ?...Sprivatizovala Ťa Ja by som sa veľmi nebránil...
 
Spoky
2013-03-02 14:15:30
príspevok od: Ultra TXF
V konečníku ? Lebo tam by si mal .
Dobre som sa pobafkal chááálani, až mi líčka očervenkali A Komkovi dávam bodíček z recesie, za nádhernúčku fotečku
Žite večne
 
pampo
2013-03-02 13:54:07
Bravo! Konecne obycajna fotka s uzastnou atmosferou a neskutocnym nabojom! Nie ako tie umele rozpravkove kraviny na ktore sa neda ani pozerat.
 
jozefmicic
2013-03-02 13:19:46
príspevok od: Ultra TXF
No zrovna od teba by som čakal trochu serioznosti jozefmicic , tvoje forografie sú FOTOGRAFIE . Ale tu pri niektorých komentoch si pripadám ako na seminári Matice slovenskej o zdrobnenínách . Ja som za každú srandu,ale aby to tu malo aspoň aký taký zmysel,tak toto nemôže byť foto dňa.
Hmm, podľa fotiek súdiť charakter... to už je trochu moc Mimochodom, čo je neseriózne na mojom chovaní? Že mám rád aj tento zmysel pre humor, tak nie som dosť seriózny? Ja mám Komove (a iných) komentáre a fotky rád a naozaj nechápem, ako mi to uberá na serióznosti. Ale možno máme len inú optiku. Ja mám Nikon, čo máš ty?
PS: Ďakujem za pochvalu, som rád, že sa Ti páčia moje fórografie (zaujímavý preklep sa Ti podaril, myslím to v dobrom)
 
istvic
ocenenie redakciou 2013-03-02 13:14:17
príspevok od: zdq
Zase flame! ) Chlapci nalejme si cisteho ... drviva vacsina fotiek z top24 su "obycajne fotky co by dokazal odfotit hocikto" ... netreba si namyslat ... ano su tu aj efektnejsie fotky, no a co ... tato zaujala najviac ludi, a? ... fotime predsa pre seba. Osobne moje naojoblubenejsie fotky co tu mam ja sa pohybuju v rozmedzi 0-3 like, opat, no a co. BTW, Ked som ju rozklikaval som netusil ze je Komova ... a popravde bavi ma viac ako jeho predchadzajuca foto dna ... zaujala moju predstavivost.
siuhlas
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-02 13:07:58
príspevok od: MalejPrcek
Foto dne a toto?
Lidi co Vám spadlo na hlavu??
zvláštne , že si sa to onehdá prednedávnom neopýtal ostatných lidí.....keď tu na tomto poste svietil Tvoj lietajúci širokorozchodný balónik...
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-02 13:01:05
príspevok od: MalejPrcek
Já jsem kritizován za to, že mi rychle skáčou hlasy. Fajn, kritizujte mě dál. Ale toto???
Troufám si říct, že všechny moje fotky, ty které tu mám, nebo které jsem měl byly 100x lepší než tady ta. Takové fotky mažu ve foťáku fotka nemá nic za co by si zasloužila Like
Sorry Koma, ale hodně jsi mě zklamal, máš na víc!
stále mám v sebe taký neurčitý ..ale stále silnejší a silnejší pocit....že ma nejako vôbec nemrzí že som sklamal zrovna Teba, lebo poväčšine ma dosť mrzí keď pajkov sklamem....u Teba ten pocit vôbec nemám...hm...zvláštne.
 
fatality
2013-03-02 12:56:35
príspevok od: Ultra TXF
V konečníku ? Lebo tam by si mal .
fii ty si jaky inet bad buoy..nova generecia tvrdych macho chlapov komplet vyplnena testosteronom.. ..alebo zeby sa len prasatu o kukurici snivalo?..
 
zdq
2013-03-02 12:53:41
Zase flame! ) Chlapci nalejme si cisteho ... drviva vacsina fotiek z top24 su "obycajne fotky co by dokazal odfotit hocikto" ... netreba si namyslat ... ano su tu aj efektnejsie fotky, no a co ... tato zaujala najviac ludi, a? ... fotime predsa pre seba. Osobne moje naojoblubenejsie fotky co tu mam ja sa pohybuju v rozmedzi 0-3 like, opat, no a co. BTW, Ked som ju rozklikaval som netusil ze je Komova ... a popravde bavi ma viac ako jeho predchadzajuca foto dna ... zaujala moju predstavivost.
 
fatality
2013-03-02 12:47:39
príspevok od: psykora2
s tym nepochodis, mnoho photography autorov si dava mega podpisy rovno do stredu fotky
aj to by sa dalo poriesit..podmienkou pridania fotky by bolo fotka bez podpisu,inak by sa mazala..tak ako mas podmienku ze fotka nesmie byt reklama,inzerat,ze musi byt tvoja atd..kde je vola tam je aj cesta,len mam dojem ze na ephote z "urcitych" dovodov vola nieje..
a k fotke..fotkou dna je foto ktore sa v ten den pacilo najviac ludom..thats all.. ..
btw.gratulujem koma..
 
MalejPrcek
2013-03-02 12:39:55
Já jsem kritizován za to, že mi rychle skáčou hlasy. Fajn, kritizujte mě dál. Ale toto???
Troufám si říct, že všechny moje fotky, ty které tu mám, nebo které jsem měl byly 100x lepší než tady ta. Takové fotky mažu ve foťáku fotka nemá nic za co by si zasloužila Like
Sorry Koma, ale hodně jsi mě zklamal, máš na víc!
 
MalejPrcek
2013-03-02 12:25:59
Foto dne a toto?
Lidi co Vám spadlo na hlavu??
 
V
2013-03-02 12:16:57
Ako foto dna velmi slabe (nic proti autorovi, pacia sa mi niektore jeho fotky). Vobec nechapem co tolki na tejto fotke vidite. Je to uplne obycajna fotka ktoru by dokazal naozaj odfotit hocikto.
 
Cyril
2013-03-02 12:15:22
príspevok od: jozefmicic
Hehe, tu sa niekto nevie preniesť cez trochu humoru (alebo má problém s pochopením) Keď Ti nesedí, tak prosím, ale načo sa kvôli vlastnej natvrdlosti navážať do iných... hmm, pre to zas nejako nemám pochopenie ja
V každom prípade chcem týmto poďakovať Komovi, Vajanskému, brehulke a hŕstke ďalších, ktorí vytrvalo, húževnato a hlavne s nadhľadom víria čoraz stojatejšie vody tohto portálu. Dnešná fotka dňa je dobrou fackou pre všetkých trollov.
No a ešte aby to nebolo od veci, napíšem aj k fotke. Baví ma, proste ma baví
Tak v tomto pripade som rad, ze som v ulohe "Trola". Vravis nadhlad? Prave ten v komentaroch nejako postradam.
Pre Ultra TXF: V reale su to fajn chalani (so Svetozarom nemam skusenost), posedeli sme, podebatovali. Koma je len na nete sladucky, nastastie ...
 
Snowkill
2013-03-02 12:14:42
fotka dne? DD tady to jde pěkne ke dnu
 
Ultra TXF
2013-03-02 11:41:56
Koma , ešte aj ten názov ...pri tvojej výrečnosti.....Volanie jari ? ???
 
Ultra TXF
2013-03-02 11:31:12
príspevok od: psykora2
rozdiel sice vidis dobre, ale tym fotkam chyba atmosfera a tajomnost na rozdiel od tejto, su tuctove
Jasné...že by umenie ? Máš zmysel pre humor , dnes je to tu samý srandista
 
psykora2
2013-03-02 11:15:18
príspevok od: Ultra TXF
Toto by bolo foto dňa !!!! Ale asi som natvrdlý , keď vidím ten rozdiel
rozdiel sice vidis dobre, ale tym fotkam chyba atmosfera a tajomnost na rozdiel od tejto, su tuctove
 
Ultra TXF
2013-03-02 10:52:20
príspevok od: lukaash
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=423081677728656&set=a.241787512524741.53039.241777949192364&type=3&theater
Toto by bolo foto dňa !!!! Ale asi som natvrdlý , keď vidím ten rozdiel
 
psykora2
2013-03-02 10:50:05
very good
 
lukaash
2013-03-02 10:49:30
príspevok od: bonifacko
nevidim jej do tvare, takto človek nevie, či sa ma tešiť, alebo zdrhnuť, pokial je čas
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=423081677728656&set=a.241787512524741.53039.241777949192364&type=3&theater
 
Ultra TXF
2013-03-02 10:48:30
príspevok od: Koma
prepáčte pán Kolega, moja chyba ...Vašim slovám......,,To dievča drží pózu ,to je vidieť ,,.......som porozumela - že je to niečo také ako keď ja držím pozu, keď stojím na mieste a sa nepohnem keď ma doja....alebo keď býčka Ďurka..hop, prepáčte Ďura...privádzajú ku mne od susedov na pripustenie ..a ja celá strnulá v jednej a tej istej poze stojím aby mohol lepšie skočiť..
Koma ,Koma , ty proste tými svojimi kravinami obkecáš každú svoju fotku a každú kritiku, hlavne že foto je foto dňa ...... ale keď si spokojný ..... ešte tá babka v parku , no dobre ,proste sa ten deň neurodilo nič iné .....ale toto.....neviem na akom princípe to tu funguje,asi od počtu komentov alebo zdrobnelín. Od kvality fotografie určite nie.
 
psykora2
2013-03-02 10:44:44
príspevok od: Tibor78
Vazene osadenstvo, mam jeden super navrh! Fotky na kritiku by sa mali davat anonymne, a len po vitazstve by sa zobrazil autor.Takto by bolo emliminovane bratrickovanie sa fanklubov.Kto je za, ruku hore
s tym nepochodis, mnoho photography autorov si dava mega podpisy rovno do stredu fotky
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-02 10:42:26
príspevok od: Tibor78
Vazene osadenstvo, mam jeden super navrh! Fotky na kritiku by sa mali davat anonymne, a len po vitazstve by sa zobrazil autor.Takto by bolo emliminovane bratrickovanie sa fanklubov.Kto je za, ruku hore
toto sa rozoberalo už niekoľko nespočetne veľa krát vo viacerých témach vo foore a stále dokola.......len aby bolo jasno....zdvíham hore pravú prednú paprču.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-02 10:37:07
príspevok od: Ultra TXF
Kriste pane, ja nemyslím,že stále nepohnute na mieste .To je jedno či kráčaš alebo nie.Myslel som tým, že bola fotená a že sa podľa toho stavala alebo kráčala alebo ako ti to povedať.
Vykašlenkaj sa nato kravička , netráp si hlavičku
prepáčte pán Kolega, moja chyba ...Vašim slovám......,,To dievča drží pózu ,to je vidieť ,,.......som porozumela - že je to niečo také ako keď ja držím pozu, keď stojím na mieste a sa nepohnem keď ma doja....alebo keď býčka Ďurka..hop, prepáčte Ďura...privádzajú ku mne od susedov na pripustenie ..a ja celá strnulá v jednej a tej istej poze stojím aby mohol lepšie skočiť..
 
Ultra TXF
2013-03-02 10:35:47
príspevok od: ViktorV
Ja len kratúčičko. Zle vidíte, pán kolega. To dievčatučko nedrží pózičku, ona takými ladnučkými krôčikmi vchádzala do stajničky, keď sme práve s Ľuboškom uvažovali, čo v tej tmavučkej stodôlke nafotíťkujeme.
No, idem si ten teplomer tiež strčiť.
Môj drahý , presne ako si napísal....ladnučkými krôčikmi vchádzala do stajničky.....to je tá póza. Ako s modelkami na móle,tiež držia pózu a výraz ,hoci kráčajú . Pochopil si malinký ?
 
Ultra TXF
2013-03-02 10:24:18
príspevok od: Koma
pózu nedržala....išla..pomaly kráčala...vchádzala..
Kriste pane, ja nemyslím,že stále nepohnute na mieste .To je jedno či kráčaš alebo nie.Myslel som tým, že bola fotená a že sa podľa toho stavala alebo kráčala alebo ako ti to povedať.
Vykašlenkaj sa nato kravička , netráp si hlavičku
 
Tibor78
2013-03-02 10:21:17
Vazene osadenstvo, mam jeden super navrh! Fotky na kritiku by sa mali davat anonymne, a len po vitazstve by sa zobrazil autor.Takto by bolo emliminovane bratrickovanie sa fanklubov.Kto je za, ruku hore
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-02 10:20:05
príspevok od: Ultra TXF
Toto nevyzerá tajnostkárky ani tajomne, toto vyzerá presne ako keby ti nestrelil blesk . To je prvé čo ma napadlo keď som to zbadal . Tajomnosť vyzerá inak To dievča drží pózu ,to je vidieť , z toho titulu to nemôže ani vyzerať ztajomne.
pózu nedržala....išla..pomaly kráčala...vchádzala..
 
Ultra TXF
2013-03-02 10:18:14
príspevok od: ViktorV
Ja len kratúčičko. Zle vidíte, pán kolega. To dievčatučko nedrží pózičku, ona takými ladnučkými krôčikmi vchádzala do stajničky, keď sme práve s Ľuboškom uvažovali, čo v tej tmavučkej stodôlke nafotíťkujeme.
No, idem si ten teplomer tiež strčiť.
Možno keby ste ste boli obaja chlapčekovia trošíčku zadumkali vo svojich hlavičkách, boli by ste moji krásni možno vašimi foťáčikmi cvakli niečo zmysluplnejšie . Pretože,ak by ste fotili na filmíček ,tak by ste takúto kravinku necvakli .Ale senzoríček znesie,kamaráti sladučkí sa poserkajú a pochvália .Aké krásnučké....a pekný dník pred nami .
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-02 10:18:00
príspevok od: Ultra TXF
V konečníku ? Lebo tam by si mal .
samozrejme že v konečníku, kde inde by si zvieratám chcel merať......všetko je v norme
 
Tibor78
2013-03-02 10:17:43
príspevok od: Ultra TXF
No zrovna od teba by som čakal trochu serioznosti jozefmicic , tvoje forografie sú FOTOGRAFIE . Ale tu pri niektorých komentoch si pripadám ako na seminári Matice slovenskej o zdrobnenínách . Ja som za každú srandu,ale aby to tu malo aspoň aký taký zmysel,tak toto nemôže byť foto dňa.
Plne suhlasim so vsetkymi komentmy od Ultra TXF.Presne tak, ta priteplena retorika mi tiez prekaza.Neda sa to citat.
 
ViktorV
2013-03-02 10:11:09
príspevok od: Ultra TXF
Toto nevyzerá tajnostkárky ani tajomne, toto vyzerá presne ako keby ti nestrelil blesk . To je prvé čo ma napadlo keď som to zbadal . Tajomnosť vyzerá inak To dievča drží pózu ,to je vidieť , z toho titulu to nemôže ani vyzerať ztajomne.
Ja len kratúčičko. Zle vidíte, pán kolega. To dievčatučko nedrží pózičku, ona takými ladnučkými krôčikmi vchádzala do stajničky, keď sme práve s Ľuboškom uvažovali, čo v tej tmavučkej stodôlke nafotíťkujeme.
No, idem si ten teplomer tiež strčiť.
 
Ultra TXF
2013-03-02 10:08:05
príspevok od: jozefmicic
Ach jo, tak si idem ten hrach zase pozbierať. Ale to nevadí, niekoho to slnko proste na pozitívnu vlnu nenaladí a oči neotvorí. Pekný deň, idem sa opaľovať.
No zrovna od teba by som čakal trochu serioznosti jozefmicic , tvoje forografie sú FOTOGRAFIE . Ale tu pri niektorých komentoch si pripadám ako na seminári Matice slovenskej o zdrobnenínách . Ja som za každú srandu,ale aby to tu malo aspoň aký taký zmysel,tak toto nemôže byť foto dňa.
 
jozefmicic
2013-03-02 10:03:41
príspevok od: Ultra TXF
To nie je o humore , s tým nemám problém. To je práve o tých sladučkých pekných rečičkách a kamarátoch zlatunkých .......krásne hodnotiacich a chváliacich , básniacich a mastiacich si bruško navzájom. K fotke....nebaví ma, proste ma nebaví.
Ach jo, tak si idem ten hrach zase pozbierať. Ale to nevadí, niekoho to slnko proste na pozitívnu vlnu nenaladí a oči neotvorí. Pekný deň, idem sa opaľovať.
 
Ultra TXF
2013-03-02 10:00:06
príspevok od: jozefmicic
Hehe, tu sa niekto nevie preniesť cez trochu humoru (alebo má problém s pochopením) Keď Ti nesedí, tak prosím, ale načo sa kvôli vlastnej natvrdlosti navážať do iných... hmm, pre to zas nejako nemám pochopenie ja
V každom prípade chcem týmto poďakovať Komovi, Vajanskému, brehulke a hŕstke ďalších, ktorí vytrvalo, húževnato a hlavne s nadhľadom víria čoraz stojatejšie vody tohto portálu. Dnešná fotka dňa je dobrou fackou pre všetkých trollov.
No a ešte aby to nebolo od veci, napíšem aj k fotke. Baví ma, proste ma baví
To nie je o humore , s tým nemám problém. To je práve o tých sladučkých pekných rečičkách a kamarátoch zlatunkých .......krásne hodnotiacich a chváliacich , básniacich a mastiacich si bruško navzájom. K fotke....nebaví ma, proste ma nebaví.
 
Ultra TXF
2013-03-02 09:53:01
príspevok od: Koma
zmerané ...36,4.....vyzerá že som v poriadku, to asi vonku to slnko...
V konečníku ? Lebo tam by si mal .
 
jozefmicic
2013-03-02 09:52:08
príspevok od: Ultra TXF
Zato tie tvoje nasládlé milunké zdobneninky + Vajanský do toho ....kúštik malinkatý,koníky a záberčeky a vemienko....kua si zmerajte teplotu páni.
Hehe, tu sa niekto nevie preniesť cez trochu humoru (alebo má problém s pochopením) Keď Ti nesedí, tak prosím, ale načo sa kvôli vlastnej natvrdlosti navážať do iných... hmm, pre to zas nejako nemám pochopenie ja
V každom prípade chcem týmto poďakovať Komovi, Vajanskému, brehulke a hŕstke ďalších, ktorí vytrvalo, húževnato a hlavne s nadhľadom víria čoraz stojatejšie vody tohto portálu. Dnešná fotka dňa je dobrou fackou pre všetkých trollov.
No a ešte aby to nebolo od veci, napíšem aj k fotke. Baví ma, proste ma baví
 
Ultra TXF
2013-03-02 09:51:02
príspevok od: Koma
prepáč Ultra...chcel som Ti odpovedať , šmykla sa mi myška..a namiesto reagovať som Ti dal palec dole ..to len aby si vedel že je odo mňa...ale naozaj nechtiac.
Odpoveď..nie necvakol, bo som ho nemal...a keď ho nastoknutý aj mám pre istotu keď si fotím motkov.....nastavujem si hodnoty tak aby som ho používal čo najmenej......nemal som jednoducho potrebu ju fotiť viditeľne, mám aj zopár záberov kúsok skoršie ako vchádza, keď je viacej vonku bližšie k tej hranici svetla a tieňa čo vidíš tam dole na zemi ..kde je viditeľná..šaty, vlasy, tvár, telo, čižmičky .....ale takto ,,tajnostkársky,, ..mne osobne viacej v oku sedela práve takto.
Toto nevyzerá tajnostkárky ani tajomne, toto vyzerá presne ako keby ti nestrelil blesk . To je prvé čo ma napadlo keď som to zbadal . Tajomnosť vyzerá inak To dievča drží pózu ,to je vidieť , z toho titulu to nemôže ani vyzerať ztajomne.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-02 09:49:20
príspevok od: Ultra TXF
Zato tie tvoje nasládlé milunké zdobneninky + Vajanský do toho ....kúštik malinkatý,koníky a záberčeky a vemienko....kua si zmerajte teplotu páni.
zmerané ...36,4.....vyzerá že som v poriadku, to asi vonku to slnko...
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-02 09:46:10
príspevok od: Ultra TXF
Necvakol ti blesk alebo čo ?
prepáč Ultra...chcel som Ti odpovedať , šmykla sa mi myška..a namiesto reagovať som Ti dal palec dole ..to len aby si vedel že je odo mňa...ale naozaj nechtiac.
Odpoveď..nie necvakol, bo som ho nemal...a keď ho nastoknutý aj mám pre istotu keď si fotím motkov.....nastavujem si hodnoty tak aby som ho používal čo najmenej......nemal som jednoducho potrebu ju fotiť viditeľne, mám aj zopár záberov kúsok skoršie ako vchádza, keď je viacej vonku bližšie k tej hranici svetla a tieňa čo vidíš tam dole na zemi ..kde je viditeľná..šaty, vlasy, tvár, telo, čižmičky .....ale takto ,,tajnostkársky,, ..mne osobne viacej v oku sedela práve takto.
 
Ultra TXF
2013-03-02 09:41:25
príspevok od: Koma
na tieto Tvoje ,,duchaplné,, komenty priamo k fotke, kde nevieš nič iné len spomínať kamarátov - som si už dávno zvykol....a ako som zbadal kozičku - nič iné som od Teba ani neočakával.....nebudem teraz strácať čas a vo svojich aktivitách zrátavať a vypisovať Ti kto všetko mne osobne z neznámych nickov..,,nekamarátov,.. sa pod foto páčitkom pristavil..je to zbytočné. Na stretnutí si bol aj Ty, mohol si si slečnu tiež cvaknúť a uverejniť tu svoj pohľad.
Zato tie tvoje nasládlé milunké zdobneninky + Vajanský do toho ....kúštik malinkatý,koníky a záberčeky a vemienko....kua si zmerajte teplotu páni.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-02 09:37:18
príspevok od: bonifacko
nevidim jej do tvare, takto človek nevie, či sa ma tešiť, alebo zdrhnuť, pokial je čas
nebolo mojim zámerom aby jej bolo vidieť do tváre...počas necelých dvoch dní si slečnu fotilo viacero autorov, ja som sa na tom fotení ani chvílenku nezúčastňoval a vôbec nevedel kto a ako si ju odfotil....následne z tuna uverejnených viacerých fotiek vysvitlo že v postate všetcia si ju fotili...viditeľne......tuna konkrétne to bolo už tak skorej tesne pred odchodom, boli sme tam v chodbe maštalovej štyria...spravil som si pár záberov , presne v tom duchu ako som chcel a ma baví - niekoho to osloví niekoho nie - a je to pochopiteľné......pán Sveťo Vajanský najlepšie vo svojom komente vystihol , že aký zámer som mal.. kopírujem jeho slová sem vyššie:

,,,Vemienko milé, obraz veľmi zaujímavý si nám predostrel. Bo to, čo pekné je, len tušeným jest.
Ba všetci si asi myslia že deva spanilá krásna musí byť! Radi sa takto predstavám oddávame, nevediac či ony pravými a či planými ráčia byť,,,

P.s. doporučujem nezdrhať
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/346185/sisa/?s=photos
 
Lu2nek
2013-03-02 09:36:26
To je jako ta stará paní v parku, co se taky dostala na foto dne.. Je vidět, že focení je jako krasobruslení..taky to nelze hodnotit objektivně a taky tam hraje důležitou roli počet známých, kamarádů atd.. Tuto fotku kdybych sem dal já, tak má možná ani ne sto zobrazení, komentář a "lajk" ani jeden
 
Ultra TXF
2013-03-02 09:34:13
príspevok od: lukaash
Odhalíme gazdinku

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=423081677728656&set=a.241787512524741.53039.241777949192364&type=3&theater
No to je ale úplne iné kafe ako táto "foto dňa " .
 
Ultra TXF
2013-03-02 09:31:27
Necvakol ti blesk alebo čo ?
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-02 09:24:53
príspevok od: Cyril
Veru veru, tiez nechapem
kamaratšaft sa tu uz parkrat vysantil
na tieto Tvoje ,,duchaplné,, komenty priamo k fotke, kde nevieš nič iné len spomínať kamarátov - som si už dávno zvykol....a ako som zbadal kozičku - nič iné som od Teba ani neočakával.....nebudem teraz strácať čas a vo svojich aktivitách zrátavať a vypisovať Ti kto všetko mne osobne z neznámych nickov..,,nekamarátov,.. sa pod foto páčitkom pristavil..je to zbytočné. Na stretnutí si bol aj Ty, mohol si si slečnu tiež cvaknúť a uverejniť tu svoj pohľad.
 
Ultra TXF
2013-03-02 09:24:07
Pekná šopa . Vo co tu jde ? Siluetovka ... no ešte vby som chápal keby stála otočená chrbátom,ale takto...spredu ???? V kontexte celého obrazuje to úplná kravina.
 
bonifacko
2013-03-02 08:14:59
nevidim jej do tvare, takto človek nevie, či sa ma tešiť, alebo zdrhnuť, pokial je čas
 
Cyril
2013-03-02 08:05:25
príspevok od: jan.zitniak
Koma a ostatní nehnevajte sa, ale niet nad čím sa rozplývať ...
Veru veru, tiez nechapem
kamaratšaft sa tu uz parkrat vysantil
 
hakizu
2013-03-02 07:52:09
pekne si ta ide omotat u nas uz narcisy v plnej krase..
 
Tibor78
2013-03-02 07:24:48
a sakra, toto je este "lepsia" nez ta vcerajsia
 
Paulie
2013-03-02 06:45:28
Kôňgrats krava.
 
jan.zitniak
2013-03-02 06:42:04
Koma a ostatní nehnevajte sa, ale niet nad čím sa rozplývať ...
 
lukaash
2013-03-01 23:17:24
Odhalíme gazdinku

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=423081677728656&set=a.241787512524741.53039.241777949192364&type=3&theater
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-01 23:09:17
príspevok od: lukaash
ehm...
mám Vás oboch ako sa ,,lomcujte,, so sedielkom ..chcel som Vám ich poslať len nemám mejladres
 
lukaash
2013-03-01 23:02:52
ehm...
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-01 22:58:29
Vďaka všetkým zúčastneným za pristavenia.. slovné aj neslovné...potešili ma. Dobrú noc a príjemný víkend želám.
 
pilka
 
Anastasia
2013-03-01 21:55:19
Pekná siluetovka.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-03-01 21:27:45
Koníkovia mali iste radosť...
 
crumbsucker
2013-03-01 21:15:24
fajnofka
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-01 20:33:42
príspevok od: Vajanský
Vemienko milé, obraz veľmi zaujímavý si nám predostrel. Bo to, čo pekné je, len tušeným jest.
Ba všetci si asi myslia že deva spanilá krásna musí byť! Radi sa takto predstavám oddávame, nevediac či ony pravými a či planými ráčia byť. Haleluja. Tvoj Svetozár
Ďakujem pán Sveťo..sa Vám musím otvorene priznať...kúštik malunkatý som si dovolilo ,,gazdine,, poohýbať krivkami tým smerom......aby pekné zostalo tušením
 
PeteX
2013-03-01 20:28:17
Svetozár to dobre napísal...
 
Tunde
2013-03-01 20:07:34
ééééééj bysťu, téééda, to je sexi gazdiná, a to Vy s kým bankujete kolegyňka? Perfektná tieňofka Vám vyšla a bol dosiahnutý obojstranný efekt dúúúúfam
 
juve16
2013-03-01 19:27:05
príspevok od: walde
...strýčko....tuná devu uzrieť možno...ráčia posúdiť či "predstava pravou a či planou ráčila byť"
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/346185/sisa/?s=photos
oj joj joj
to realita predčila aj tie najlepšie predstavy
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-01 19:22:02
príspevok od: juve16
ale to môže byť zaujímavá symbióza, či ako sa tomu nadáva. vy kolegyňa chvostíkom muchy odoženiete rovno k pavučinke medzi vašimi roháma a ja budem mať o večeru vždy postarané
ale symbiooza je obojstranný prospech tuším..ja budem makať chvostíkom a Vy budete mať ešte aj večeru..háá?......aháá, já akože budem mať od Vás super pavučinkovú parochňu a okrasu medzi rožkami a býčka Ďurka ľahšie k sebe od Rysuľky zlákam.....no tak nedbám , skočte mi na hrbet a šups medzi rohy tkať......tak si dajte záležať
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-01 19:16:34
príspevok od: mato.draho
Ejha, krásnu siluetoffku si veru vystrúhal! Dobrý nápad, fajnové prevedenie a formát, plus príjemná tonalita. Okrem iného sa mi páči aj podobná farebnosť vlasov gazdinej a plechov v pozadí Fajná!
bolo to už tak v nedeľu skoro na obed ak dobre rozpomínam.....keď bola partia v podstate už skoro celá smer domov rozlezená ...Števo si chcel slečnu ešte pofotiť...a vieš ako ..Viktor a ja sme sa finančne na honorár slečnám neskladali, len sme tak opodiaľ tuna opchendovali... ale stále som mal potrebu si aspoň kúštik dačo sfotiť..však to poznáš asi .......tak sme poprosili či môžme na chvílenku s nimi do maštalky ...po dlhých nekonečných dvoch nociach .....prázdnych flašiek a plných pohárikov ...... som mal takú - kúsek tvorivú náladu .....ale inak u mňa je to tak, keď sa mi niekedy v živote podarili vecičky, kresbičky, ilustrácie do stredoškolského časopisu k básničkám študentov..voľakedy dávno ..obrázky, malovance, batikované tričká...s ktorými som bol naozaj sám so sebou spokojný, že ich môžem vypustiť ostatným na oči....tak to bolo spravidla vtedy - že som ich nakreslil, vytvoril....vtedy keď som bol totalkovo unavený, uceckaný, utrndzovaný.....vieš taký ten pocit že už pomaly necítiš telo a fantázia Ti pracuje na plné....
 
juve16
2013-03-01 19:15:39
príspevok od: Koma
len dúfam, že keď večer usnem...tak nebudem mať do rána usnované medzi rohmi svojimi..
ale to môže byť zaujímavá symbióza, či ako sa tomu nadáva. vy kolegyňa chvostíkom muchy odoženiete rovno k pavučinke medzi vašimi roháma a ja budem mať o večeru vždy postarané
 
walde
ocenenie redakciou 2013-03-01 19:03:43
príspevok od: Vajanský
Vemienko milé, obraz veľmi zaujímavý si nám predostrel. Bo to, čo pekné je, len tušeným jest.
Ba všetci si asi myslia že deva spanilá krásna musí byť! Radi sa takto predstavám oddávame, nevediac či ony pravými a či planými ráčia byť. Haleluja. Tvoj Svetozár
...strýčko....tuná devu uzrieť možno...ráčia posúdiť či "predstava pravou a či planou ráčila byť"
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/346185/sisa/?s=photos
 
mato.draho
2013-03-01 19:00:35
Ejha, krásnu siluetoffku si veru vystrúhal! Dobrý nápad, fajnové prevedenie a formát, plus príjemná tonalita. Okrem iného sa mi páči aj podobná farebnosť vlasov gazdinej a plechov v pozadí Fajná!
 
Vajanský
2013-03-01 18:39:07
Vemienko milé, obraz veľmi zaujímavý si nám predostrel. Bo to, čo pekné je, len tušeným jest.
Ba všetci si asi myslia že deva spanilá krásna musí byť! Radi sa takto predstavám oddávame, nevediac či ony pravými a či planými ráčia byť. Haleluja. Tvoj Svetozár
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-01 18:31:20
príspevok od: juve16
musím príť kuknúť do vašek maštale kolegyňa
dúfam že táto gazdiná rohy nevymetá a dačo pekné tam usnujem
len dúfam, že keď večer usnem...tak nebudem mať do rána usnované medzi rohmi svojimi..
 
markato1
2013-03-01 18:30:27
paradna foto..celkom som prekvapeny kolko som sa pri fotografii zdrzal,zaujimave je to tam veru..
 
juve16
2013-03-01 18:08:14
musím príť kuknúť do vašek maštale kolegyňa
dúfam že táto gazdiná rohy nevymetá a dačo pekné tam usnujem
 
juve16
2013-03-01 18:07:09
príspevok od: JaroD.
Pekné Ľuboš, aj keď by som predsa len privítal väčší bookeh a trochu odpichol gazdinku z pozadia.
hmmm...takúto gazdinku by nejeden rád odpichol
 
JaroD.
2013-03-01 17:55:04
Pekné Ľuboš, aj keď by som predsa len privítal väčší bookeh a trochu odpichol gazdinku z pozadia.
 
margon
2013-03-01 16:55:47
fajn...
 
Jares
2013-03-01 16:51:40
..uz som na nu mrkol, na tu gazdinu,, fajna je no, z tej siluety poznat ze je mnam ale treba aj tk zhodnotit,, co ja viem, vsetko ok, kompozicne ok,,,priiiijemna vec
 
peker
2013-03-01 16:34:17
super atmo , páči
 
jozefmicic
2013-03-01 16:11:05
Vidím, že v Tvojej maštali je naozaj príjemne Jarka už aj mňa láka na prechádzku, už aby tu bola.
 
stefansk
2013-03-01 15:02:51
tak na takúto jar sa teším
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-01 14:45:58
príspevok od: nvs
ide pre svojho koníka, len teraz neviem či 2 nohého alebo 4 nohého, zapriahnuť sa dajú obidvaja, však jar blízko je...
ej veru v jednom či dvoch záberčekoch mám slečnu aj so sedielkom koníkovským v rukách..ale to bolo pre koníka Viktora čo tam bol v maštalke vyvretý so mnou..ja sedielka na hrbete neznesiem..radšej rebriňák potiahnem
 
nvs
2013-03-01 14:40:33
ide pre svojho koníka, len teraz neviem či 2 nohého alebo 4 nohého, zapriahnuť sa dajú obidvaja, však jar blízko je...
 
Ivan .
2013-03-01 14:36:06
+++
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-01 14:13:15
príspevok od: spektrum
mas krasnu gazdinku
juj, musím rýchlo poopraviť aby nedošlo k nedorozumeniu...slečna vystupuje ako ,,gazdina,, len obrázkovopopisovopríbehovo....moja skutočná gazdina vystupuje v tomto filmíku:
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/345489/stretnutie/?s=photos
 
Marcel Rebro
 
spektrum
2013-03-01 13:42:33
mas krasnu gazdinku
 
trnavsky
2013-03-01 12:53:38
k tomu sa mi hodí napr. toto: https://www.youtube.com/watch?v=p9gQAtRr1VQ
alebo niečo podobné, ale predtým ešte 2 kroky so zvukom osrôh.
 
fanyka
2013-03-01 11:50:30
sexi
 
Lacus78
2013-03-01 11:13:50
mám z nej dobrý pocit!!
 
stteffi
2013-03-01 11:05:06
super komentár , gazdiná ... to nevierm... musíš ju poslať na slniečko ... Doors môže byť...
 
objektiv
2013-03-01 11:00:36
príspevok od: Wombat
argentinska telenovela to asi nebola,ze?
telenovela nie,ale argentínska s iným scenárom to áno
 
Wombat
2013-03-01 10:56:15
príspevok od: objektiv
hneď ma napadlo niečo... pri tomto názve a pri tejto neznámej žene s tým náradím
argentinska telenovela to asi nebola,ze?
 
objektiv
2013-03-01 10:53:16
hneď ma napadlo niečo... pri tomto názve a pri tejto neznámej žene s tým náradím
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-01 10:27:58
príspevok od: Patrik Stedrak
jeeejdanenky, tak konecne vidim tu gazdinu, o ktorej tolko pises v komentaroch...vyzera to slubne, som zvedavy na pokracovanie
joj kolegovci Vás sklamem asi, pokračko nemám...,,gazdina,, mi z krku foťačika hneď a zaraz zvesila nech sa na prvopredjarnej prechádzke zbytočne nerozptyľujem a si slniečka užijem... a obojek so zvoncom mi namiesto neho na krk zavesila ( mala som ho celú zimu dole, nech za sa mi na krku kožka nesparí..a nepotrebovala som zvoniť ..nemala som sa kam stratiť , šak som len doma bola )
 
Wombat
2013-03-01 10:14:29
príspevok od: Koma
hlásim - skúsené pri úprave ako prvé ..bo na výšku by formát ,,gazdine,, svedčal..ale....nesedelo mi to v oku vôbec volajako..ani pocitovo ani kompozične..+ v tom čo navrhuješ..stratil sa priestor a prítmie maštalky, taký ten priestorový pocit že nakukuješ z dnuka von...+ bola by presne v strede..takto ako je som mal z toho najlepší pocit + ľavá tmavá strana akoby vyvažovala tmavú suiluetu...aspoň ja to tak subjektívne celkovo vnímam. Dík za názor.
viem,co myslis...priestor mi tu dobre dotvaraju otvorene dvere.Len tej tmavej je tam uz na mna moc.
Naopak,svetla scena vonku je moc fajn,pekne kontrastuje so siluetou. Nejake pokracovanie,by bolo fajn
 
trnavsky
2013-03-01 10:09:23
peckovina
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-01 09:52:32
príspevok od: Wombat
tajomne volanie skusil by som na vysku,tmavu lavu stranu po dvere orezat ... aby zostala iba silueta so svetlym pozadim.
hlásim - skúsené pri úprave ako prvé ..bo na výšku by formát ,,gazdine,, svedčal..ale....nesedelo mi to v oku vôbec volajako..ani pocitovo ani kompozične..+ v tom čo navrhuješ..stratil sa priestor a prítmie maštalky, taký ten priestorový pocit že nakukuješ z dnuka von...+ bola by presne v strede..takto ako je som mal z toho najlepší pocit + ľavá tmavá strana akoby vyvažovala tmavú suiluetu...aspoň ja to tak subjektívne celkovo vnímam. Dík za názor.
 
Wombat
2013-03-01 09:22:56
tajomne volanie skusil by som na vysku,tmavu lavu stranu po dvere orezat ... aby zostala iba silueta so svetlym pozadim.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-01 08:40:44
príspevok od: Frola
hádám je to ta istá Brehulkovská? Šla po vás obou?
po troch..bo okrem kamoša koníka Viktora aj somárik Pištík...moji dobrí kamaráti čo sa spolu chodíme za humná pásť.... tam ustajnený bol...ale ako náhle Pištík zacítil že vonku je teplúčko...predným kopýtkom nedočkavo trcol do dvierok a na dvor vybehol...
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/322924/za-svetlom/?s=photos
 
walde
ocenenie redakciou 2013-03-01 08:32:55
...pekná siluetkovová...ak keďže viem, vidím viac
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-03-01 08:27:10
príspevok od: Frola
hádám je to ta istá Brehulkovská? Šla po vás obou?
hoci som tu poslednú dobu vlastne skoro každý deň..nevidel som...idem preskúmať..
 
Patrik Stedrak
externý redaktor 2013-03-01 08:11:40
jeeejdanenky, tak konecne vidim tu gazdinu, o ktorej tolko pises v komentaroch...vyzera to slubne, som zvedavy na pokracovanie
 
Frola
2013-03-01 07:33:33
hádám je to ta istá Brehulkovská? Šla po vás obou?
 
hugoba
2013-03-01 06:48:24
prišla ťa obriadiť ? Či len konika vedla v maštaly?
 
milanF
 
 


Technika: Olympus C-4040 Zoom, Nikon D200,

Objektívy: Nikkor 105mm f/2.8G ED-IF AF-S VR Micro, Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR,

Príslušenstvo: .....ná šak ešte mám aj jedného Noikového...do prčic, sorry.... či vlastne Nokiového mobila..ale toho moc nepoužívam, aj by som s ním hádam niečo cvakol...len mám plnú pamäť... Sem tam, z času na čas používam...a veľmi sa mi zíde ešte aj toto: http://www.youtube.com/watch?v=4602ld2Ym9E

Clona: 6.3
Expozícia: 1/200.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Nikon D200
Objektív: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR
Ohnisko: 55 mm
Pridané: 2013-03-01 01:39:19
Na kritiku: 2013-03-01 01:40:00
Miesto:v maštalke
Témy: ľudia, ostatné
Včera som tak cez okiénko venka zvedavo a túžobne  nakukávala, zrazu z ničoho nič vrzgli a otvorili sa dverká na maštalke a v nich gazdina - ako na zavolanie prišla a hovorí: ,,poď moja, poď....ideme do záhrady na prechádzku, dnes je tak teplúčko..zaiste máš aj ty tej zimu už plné zuby,, ...tak mi nasadila obojek a privázala na štranek aby som od radosti nejančila...a veru krásne vonku bolo, slniečko  už hrialo...nastavila som mu na chvíľku vemienko aj prdelku...aj vrabčence a všetky slépky na dvore inak ..tak jarne pizúkali...už aj narcisom zelené jazyky zo zeme vykúkali..otvorila som ňufákové nozdry dokorán  a lufta jarného nasávala....no a veru veru som dobre videla – slečna Jarka spoza rohu už nakukávala..zatiaľ tak hanblivo a ustráchane ale  čo chvíľa spoza neho vybehne už tak sebaisto...ani sa nenazdáme. 

P.s. trávičku som ešte nekuskala, bo kratunká bola...zatiaľ sa len preberá...........zelenou farbičkou pomaly ale iste nalieva.
http://www.youtube.com/watch?v=sd-VbT1t3bQ