Vidlochvost feniklový

Body: 252.00    Videnia: 2228    Páči sa: 36

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Nico 1
2013-07-23 02:24:34
príspevok od: mikeskovci
Beriem späť,čo som napísal.
No to som rád Pretoto nerád píšem správy lebo väčšinou si to tá druhá strana vysvetluje po svojom a nemusí sa to zhodovať s tým ako to zase myslím ja No a toto sa asi tiež bude ťažko chápať Ale ja to chápem
 
mikeskovci
2013-07-22 13:24:02
príspevok od: Nico 1
Jaro zle si ma pochopil!!!Myslel som že kúpim ten Tamron a preto som si pozeral Tvoje fotky na porovnanie s mojím telezoomom a vravel som že na to čo fotím makro sa mi zdajú kvalitovo fotky dosť porovnatelné na to aby som si kupoval pre pár fotiek čo spravím za rok makráč!!!!Či sa mi páčia Tvoje fotky alebo nie tu reč vôbec nebola!!!!A vôbec netuším ako si na takúto chujovinu prišiel???? A za druhé,pozeral som si aj iné stránky kde sa mi ten objektív zase pozdával,no písali tam že záleží aký kus kúpiš lebo nie každý sa vydarí!A za tretie som Ti písal že na makrofotografii záleží detailnosť objektu lebo ostrosť si robíš sám.Teda pokial nemáš makroobjektív,tak od detailov si moc neskubuj.Lepšie čítaj a až potom reaguj!!
Beriem späť,čo som napísal.
 
Nico 1
2013-07-22 00:51:14
príspevok od: mikeskovci
Preto všetky svoje fotky dávam do zložky príroda.
Mne TAMRON 90mm f/2,8 AF SP DI macro úplne stačí.Nemienim špekulovať nad niečim iným.Pokiaľ sa Ti moje fotky nepáčia,nemusíš na ne pozerať.
Napísal som len svoj názor .
A ako vázičku si z neho robiť určite nebudem.
Jaro zle si ma pochopil!!!Myslel som že kúpim ten Tamron a preto som si pozeral Tvoje fotky na porovnanie s mojím telezoomom a vravel som že na to čo fotím makro sa mi zdajú kvalitovo fotky dosť porovnatelné na to aby som si kupoval pre pár fotiek čo spravím za rok makráč!!!!Či sa mi páčia Tvoje fotky alebo nie tu reč vôbec nebola!!!!A vôbec netuším ako si na takúto chujovinu prišiel???? A za druhé,pozeral som si aj iné stránky kde sa mi ten objektív zase pozdával,no písali tam že záleží aký kus kúpiš lebo nie každý sa vydarí!A za tretie som Ti písal že na makrofotografii záleží detailnosť objektu lebo ostrosť si robíš sám.Teda pokial nemáš makroobjektív,tak od detailov si moc neskubuj.Lepšie čítaj a až potom reaguj!!
 
Nico 1
2013-07-22 00:38:41
príspevok od: snaha
poznám tvoju tvorbu a veľa vecí sa mi páči, tak že nebudem polemizovať okolo jedného fenikláča len na vysvetlenie prečo som volil ten orez. ten druhý bodliak odvádza pozornosť, určite by som rezal zo zakladnej foto s dôrazom na motýľa a zlatý rez /oko/, ja som už nemal inú možnosť, vychádzal z orezanej verzii. Ale tak ako si poznamenal vždy to záleží od autora. /Ale to je vec asi každého zvlášť/
S tým rezom máš pravdu Ja som pôvodne chcel voliť ten posledný,no vzhľadom na kvalitu fotografie som nechcel orezávať a ja sa až tak moc pravidiel nedržím lebo viacmenej si fotím len pre svoje potešenie a zabíjanie času na prechádzkach so psom Takže občas to dosť odflágam ale hlavne že som ja spokojný
 
snaha
2013-07-21 22:35:23
poznám tvoju tvorbu a veľa vecí sa mi páči, tak že nebudem polemizovať okolo jedného fenikláča len na vysvetlenie prečo som volil ten orez. ten druhý bodliak odvádza pozornosť, určite by som rezal zo zakladnej foto s dôrazom na motýľa a zlatý rez /oko/, ja som už nemal inú možnosť, vychádzal z orezanej verzii. Ale tak ako si poznamenal vždy to záleží od autora. /Ale to je vec asi každého zvlášť/
 
beholder
2013-07-21 21:48:35
...pekné foto...
 
Komi
2013-07-21 21:32:51
Super foto...
 
Frola
2013-07-21 21:09:17
parádní snímek
 
Frola
 
mikeskovci
2013-07-21 20:24:09
príspevok od: Nico 1
Nie ostrosť ale detail Foto u mňa patrí do sekcie príroda ale preto že ešte stále 80% ľudí si myslí že fotenie hmyzu patrí do sekcie makro,tak som to tam aj dal Na makro nemám objektív ako vieš lebo ma to moc nebaví,no túto foto som cvakol hlavne preto že ma zaujali krásne presvetlené krídla tohoto motýľa aj keď som to musel cvaknúť 50- 500 mm objektívom.Takže si myslím že na ten rozsah je to docela úspech No neviem ale pozeral som na porovnanie Tvoje fotografie nafotené s makroobjektívom Tamron 90mm f/2.8 AF SP DI a myslím že sú hodne porovnatelné,čo ma dosť prekvapilo lebo na makráč by som očakával viacej detailov Preto som sa aj rozhodol že na takéto snímky mi bohate postačuje aj táto 500vica Ale to možno záleží aj od kusu objektívu lebo na iných stránkach sú fotky fotené s Tamronom 90mm f/2.8 AF SP DI makro docela detailné.Ale radšej nebudem špekulovať tým,či sa mi podarí kúpiť dobrí kus alebo nie
Preto všetky svoje fotky dávam do zložky príroda.
Mne TAMRON 90mm f/2,8 AF SP DI macro úplne stačí.Nemienim špekulovať nad niečim iným.Pokiaľ sa Ti moje fotky nepáčia,nemusíš na ne pozerať.
Napísal som len svoj názor .
A ako vázičku si z neho robiť určite nebudem.
 
Nico 1
2013-07-21 17:43:08
príspevok od: snaha
nechcem vám do toho veľmi mudrovať ale aj použitím menších úprav sa dá dosiahnuť slušný výsledok, napr. takto
No myslím že si ho teraz kapánek preostril toho motýľa A s orezom z hora by som tiež nesúhlasil.Ale to je vec asi každého zvlášť
 
walde
ocenenie redakciou 2013-07-21 15:29:28
príspevok od: snaha
nechcem vám do toho veľmi mudrovať ale aj použitím menších úprav sa dá dosiahnuť slušný výsledok, napr. takto
...sorry, ten orez zhora som nepochopil
 
snaha
2013-07-21 14:11:22
nechcem vám do toho veľmi mudrovať ale aj použitím menších úprav sa dá dosiahnuť slušný výsledok, napr. takto
 
Nico 1
2013-07-21 13:48:40
príspevok od: mikeskovci
Na macro, tomu chýba ostrosť.
a ako píše Koma,je to fenikláč.
Ale inak super.
Ale ak by Ti nevadilo,tak by som si ho rád vyskúšal,možno na takéto fotky by mi aj postačoval,no kupovať ho zatial určite nebudem lebo zatial mám z neho zmiešané pocity
 
Nico 1
2013-07-21 13:45:07
príspevok od: Koma
tu máš niečo na pomoc, skús si jeho meno určiť presnejšie, v prípade vidlochvostov je to naozaj veľmi jednoduché a jednoznačné....napoviem Ti...ak by si k nemu privoňal...ale naozaj neblbnem, že bude voňať po fenikli...fakt nežartujem

toto je ten ,,Tvoj ovocný,, skús si porovnať tú kresbu spodnej strany krídel, tá je na obrázkoch vpravo a hlavne..odtieň tej žltej, vidieť ten odtieň už za letku a je jednoznačný aj na diaľku

https://www.lepidoptera.sk/iphiclides_podalirius

a toto je ten druhý- ktorého máš na obrázku

https://www.lepidoptera.sk/papilio_machaon
Ale to s tým voňaním vyskúšam,teda ak si si zo mňa nevystrelil Ak máš pravdu,tak to by bola fakt pecka!!!!Zase budem o niečo múdrejší
 
Nico 1
2013-07-21 13:43:00
príspevok od: walde
...parádička, chuťovečka Miloš!
Dík No chcelo by to makráč ale asi by som ho len málo využíval lebo vicmenej fotím len vtákov a divú zver
 
Nico 1
2013-07-21 13:32:06
príspevok od: Koma
tu máš niečo na pomoc, skús si jeho meno určiť presnejšie, v prípade vidlochvostov je to naozaj veľmi jednoduché a jednoznačné....napoviem Ti...ak by si k nemu privoňal...ale naozaj neblbnem, že bude voňať po fenikli...fakt nežartujem

toto je ten ,,Tvoj ovocný,, skús si porovnať tú kresbu spodnej strany krídel, tá je na obrázkoch vpravo a hlavne..odtieň tej žltej, vidieť ten odtieň už za letku a je jednoznačný aj na diaľku

https://www.lepidoptera.sk/iphiclides_podalirius

a toto je ten druhý- ktorého máš na obrázku

https://www.lepidoptera.sk/papilio_machaon
Ja som si doteraz myslel že je to iba jeden druh Dík za opravu,idem si to aj hneď napraviť
 
Nico 1
2013-07-21 13:30:05
príspevok od: mikeskovci
Na macro, tomu chýba ostrosť.
a ako píše Koma,je to fenikláč.
Ale inak super.
Nie ostrosť ale detail Foto u mňa patrí do sekcie príroda ale preto že ešte stále 80% ľudí si myslí že fotenie hmyzu patrí do sekcie makro,tak som to tam aj dal Na makro nemám objektív ako vieš lebo ma to moc nebaví,no túto foto som cvakol hlavne preto že ma zaujali krásne presvetlené krídla tohoto motýľa aj keď som to musel cvaknúť 50- 500 mm objektívom.Takže si myslím že na ten rozsah je to docela úspech No neviem ale pozeral som na porovnanie Tvoje fotografie nafotené s makroobjektívom Tamron 90mm f/2.8 AF SP DI a myslím že sú hodne porovnatelné,čo ma dosť prekvapilo lebo na makráč by som očakával viacej detailov Preto som sa aj rozhodol že na takéto snímky mi bohate postačuje aj táto 500vica Ale to možno záleží aj od kusu objektívu lebo na iných stránkach sú fotky fotené s Tamronom 90mm f/2.8 AF SP DI makro docela detailné.Ale radšej nebudem špekulovať tým,či sa mi podarí kúpiť dobrí kus alebo nie
 
mikeskovci
2013-07-21 12:31:40
Na macro, tomu chýba ostrosť.
a ako píše Koma,je to fenikláč.
Ale inak super.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-07-21 10:59:20
tu máš niečo na pomoc, skús si jeho meno určiť presnejšie, v prípade vidlochvostov je to naozaj veľmi jednoduché a jednoznačné....napoviem Ti...ak by si k nemu privoňal...ale naozaj neblbnem, že bude voňať po fenikli...fakt nežartujem

toto je ten ,,Tvoj ovocný,, skús si porovnať tú kresbu spodnej strany krídel, tá je na obrázkoch vpravo a hlavne..odtieň tej žltej, vidieť ten odtieň už za letku a je jednoznačný aj na diaľku

https://www.lepidoptera.sk/iphiclides_podalirius

a toto je ten druhý- ktorého máš na obrázku

https://www.lepidoptera.sk/papilio_machaon
 
walde
ocenenie redakciou 2013-07-21 10:28:01
...parádička, chuťovečka Miloš!