Tá chalúpka pod Kriváňom II

Body: 1,204.00    Videnia: 8274    Páči sa: 172

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
trpas
2014-09-11 09:09:40
ta chalupka, je ze brutal fajna ... i fotka
 
tnagy294
2013-10-02 10:54:09
"vecnost" v uponahlanom case...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2013-09-30 05:36:29
Pekne Stano, počítal som si tu aj čo sa pokritizovalo. Ja to vnímam super, na dané podmienky mi to osobne pasuje úplne najlepšie a myslím že nič lepšie by tam nikto už z toho vtedy nedostal. Ja som svoje ešte ani nepozeral ale fotil som čosi pozdejšie keď bolo tvrdšie svetlo a ešte vyšší DR, takže takúto snovú a jemnú scénu už z toho iste nedostanem.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-26 00:23:37
Ešte raz srdečná vďaka všetkým...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-26 00:15:26
príspevok od: Ivan .
Nemám dôvod tľapkať Stana po pleci. Ako správny Slovák musím závidieť...........ale čo keď sa mi to takto páči.
Prvý krát som tento záber videl u kolegu v kancelárii a bol to záber starý asi 30 rokov .Nevedel som kde to je a 2 roky som pátral po tom ako sa tam dostať.Keď som to našiel a odfotil bol som sklamaný.
Ivan, trochu útechy vlejem do tvojho sklamania - tento záber, pokiaľ som ho fotil jednocvakom, bol nepoužiteľný... Prisilne dynamická scéna...
Takže záchrana tkvela v bracketingu a troch expozíciach, z krorých je nakoniec táto foto poskladaná. Ale nie je to montáž - expozície prebehli v priebehu jednej sekundy z toho istého miesta. Nasledovalo prácne skladanie i-hdr... a jednopixelová guma sa zapotila...

Pokiaľ by niekoho zaujímal čas úprav - cca 6 hodín. Na to mnohí nemajú čas a chuť, pre mńa je to však istá forma relaxu...
 
Lacus78
2013-09-25 22:53:30
dávno som nevydel tak peknú kompozíciu a atmosféru ! gratulujem
 
Ivan .
2013-09-25 22:24:56
príspevok od: LK1961
Ivan súhlasím s tebou,kompozične sa to aj mne páči
Nemám dôvod tľapkať Stana po pleci. Ako správny Slovák musím závidieť...........ale čo keď sa mi to takto páči.
Prvý krát som tento záber videl u kolegu v kancelárii a bol to záber starý asi 30 rokov .Nevedel som kde to je a 2 roky som pátral po tom ako sa tam dostať.Keď som to našiel a odfotil bol som sklamaný.
 
Ivan .
2013-09-25 22:15:05
príspevok od: seifi
tak to budeme s Ivanom dvaja; to je ako keď ti v TV ukazujú, ako okradli tamtých a iných. A ty pozeráš vyjavene, a to sa dá ? Dá veru. Takže recepty sa rozdávajú na všeličo možné a ani by si neveril, kde všade. Voľný prístup k informáciam. Ale ako starostov brat kúpil za dobré peniaze mestský pozemok, to ti už nepovedia
Ale veď Ja to beriem. Dá sa všetko. Myslím ,že by Stanovi nerobilo žiadny problém dorobiť tam Števa čo stál kdesi za ním a mňa čo som už vtedy doma spal.........Ale tu som bol ,urobil 100 záberov ,špekuloval a kombinoval......a výsledok nestál za veľa. Takže pri tejto fotke na jednej strane nadávam aký som nemožný a na druhej je to pre mňa obrovská motivácia.
Mám to tu rád preto ,že sa niečo môžem naučiť. A keďže nie som zdatný v postprocesoch , táto fotka my zaujala práve preto ,že je navarené z toho čo bolo.......
 
seifi
2013-09-25 21:30:04
príspevok od: Stratený Stano
A možnože len Ivan nevie, čo všetko sa dá v digitálnej fotografii stvárať...
tak to budeme s Ivanom dvaja; to je ako keď ti v TV ukazujú, ako okradli tamtých a iných. A ty pozeráš vyjavene, a to sa dá ? Dá veru. Takže recepty sa rozdávajú na všeličo možné a ani by si neveril, kde všade. Voľný prístup k informáciam. Ale ako starostov brat kúpil za dobré peniaze mestský pozemok, to ti už nepovedia
 
bpeto
2013-09-25 21:27:48
krasne,aj ja chcem vediet tak fotit
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-25 21:25:41
príspevok od: seifi
Samozrejme. Bola to myslene všeobecne, keď už Ivan nadhodil obmedzené možnosti fotografa oproti maliarovi.
A možnože len Ivan nevie, čo všetko sa dá v digitálnej fotografii stvárať...
 
seifi
2013-09-25 21:23:05
príspevok od: Stratený Stano
Ešte šťastie, že som tu nemusel otáčať s Kriváňom, že nebolo potrebné presúvať stromy a že tam neviedli žiadne el. vedenia... Preto som rád, že táto Dušanova úvaha neplatí pre túto foto...
Samozrejme. Bola to myslene všeobecne, keď už Ivan nadhodil obmedzené možnosti fotografa oproti maliarovi.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-25 21:16:59
príspevok od: seifi
citujem : Myslím ,že ideálne komponovať dokáže len maliar ktorý vynechá to čo sa mu nepáči a pridá podľa potreby čokoľvek.
Nesúhlasím. Myslím si, že dnes to robia fotografi vo veľkej miere, uberú, pridajú, podľa potreby. Nerobia si ťažkú hlavu, prenesú celé stráne, vymažú stĺpy a vedenia napätia, však to nie je dokument, reportáž. Je to útok na pocit diváka.
Čím ďalej tým viac na ephoto vyhrávajú ani nie fotografie ako fotografiky; nepochopili sme jedno, nevieme podať výstižne to čo je pred nami a zliepame to, čo nosíme v hlave, ešte skôr to, čím si myslíme, že zabodujeme.
Ešte šťastie, že som tu nemusel otáčať s Kriváňom, že nebolo potrebné presúvať stromy a že tam neviedli žiadne el. vedenia... Preto som rád, že táto Dušanova úvaha neplatí pre túto foto...
 
Dedo
2013-09-25 20:49:17
Romantické - klasika, ale dá sa pozrieť.
 
seifi
2013-09-25 20:10:41
príspevok od: Ivan .
Ja tu musím zareagovať.
Poznám to miesto a tak ako som hovoril myslím ,že tu sa Stanovi podarila krásna fotka .Mne sa páči práve tá bezoblačná obloha ktorá ničím nenarúša scénu a umocňuje to u mňa pocit ticha ktoré z pohľadu vyžaruje a to mám na ránach v Tatrách asi najradšej.
Myslím ,že ideálne komponovať dokáže len maliar ktorý vynechá to čo sa mu nepáči a pridá podľa potreby čokoľvek. Tu v tomto prípade to je veľmi komplikované a vedel by som si tú kompozíciu predstaviť aj ináč ,ale najskôr by som musel chvíľu komponovať s motorovou pílou............a to by sa na mňa asi hnevali.
citujem : Myslím ,že ideálne komponovať dokáže len maliar ktorý vynechá to čo sa mu nepáči a pridá podľa potreby čokoľvek.
Nesúhlasím. Myslím si, že dnes to robia fotografi vo veľkej miere, uberú, pridajú, podľa potreby. Nerobia si ťažkú hlavu, prenesú celé stráne, vymažú stĺpy a vedenia napätia, však to nie je dokument, reportáž. Je to útok na pocit diváka.
Čím ďalej tým viac na ephoto vyhrávajú ani nie fotografie ako fotografiky; nepochopili sme jedno, nevieme podať výstižne to čo je pred nami a zliepame to, čo nosíme v hlave, ešte skôr to, čím si myslíme, že zabodujeme.
 
jnezky
2013-09-25 19:23:01
Paráda ...
 
Ivan .
2013-09-25 17:37:35
príspevok od: Stratený Stano
Oblohu a oblačnosť žiaľ neviem ovplyvniť... Ale ani by sa mi do záberu oblaky nehodili - už by tam toho bolo veľa... Pokiaľ by som orezával zhora, bol by tam zasa dotyk stromu s okrajom foto, čo by tiež nebolo dobre...
Ďakujem za názor, no mne to vyhovuje práve takto...
Ja tu musím zareagovať.
Poznám to miesto a tak ako som hovoril myslím ,že tu sa Stanovi podarila krásna fotka .Mne sa páči práve tá bezoblačná obloha ktorá ničím nenarúša scénu a umocňuje to u mňa pocit ticha ktoré z pohľadu vyžaruje a to mám na ránach v Tatrách asi najradšej.
Myslím ,že ideálne komponovať dokáže len maliar ktorý vynechá to čo sa mu nepáči a pridá podľa potreby čokoľvek. Tu v tomto prípade to je veľmi komplikované a vedel by som si tú kompozíciu predstaviť aj ináč ,ale najskôr by som musel chvíľu komponovať s motorovou pílou............a to by sa na mňa asi hnevali.
 
Ivan .
2013-09-25 17:29:08
príspevok od: Stratený Stano
Ďakujem... Spolutúlajúci už prchol na západ...
To ešte nevieš či sa pre niečo nevráti...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-25 16:22:45
príspevok od: atiart
... má to dušu ... a pozdravujem spolutúlajucého ...
Ďakujem... Spolutúlajúci už prchol na západ...
 
Gerard
2013-09-25 15:36:44
úžasnééé!!!
 
atiart
2013-09-25 15:26:02
... má to dušu ... a pozdravujem spolutúlajucého ...
 
nariecnik
2013-09-25 14:15:08
príspevok od: seifi
najmä pri pohľade z von; ak si dnu, tak je to o čosi horšie
no to ano je to ine ako to bolo kedysi, rieky boli plne ryb lesy su chore atd....! Ludia sa nevedia spravat k prirode a vazit si to co mame.Staci sa pozret na dnešnu mladež..Ale stale je to lepsie oproti Čine trocha extremne porovnanie snad sa zobudime a začne sa niečo preto robit aby tu ostalo aspon niečo pre nove generacie.Co sa tyka života na Sk to uz je ina kapitola ak si tym myslel/a/ to ,,ak si dnu/??
 
Jozi Mačutek
2013-09-25 12:32:57
príspevok od: Stratený Stano
Vďaka Joži. A ako bolo? Mňa ide poraziť. Pred šiestou som už bol na foto pľaci, ale hmla, Tatry zatiahnuté. Tak som zbalil fidlátka a vrátil sa domov. Vyviezol som sa na 11. poschodie, kuknem z okna a Tatry v plnej nádhere, vysnežené, vysvietené... Chcelo to ísť vyššie...
Júj a ja som mal krásne čiste Tatry , zasnežené a červené jak čerešne ... no videl som aj taký oblak nad Popradom to je asi to o čom hovoríš ... šak ešte bude červených Tatier a možme sa dohodnuť že pofotime zas na nejakom peknom mieste
 
seifi
2013-09-25 12:03:21
príspevok od: nariecnik
Krasne je to naše Slovensko , paradna fotka a ten malicky smrečok rozmer .Taka normalna rodinka v popredi stražca .
najmä pri pohľade z von; ak si dnu, tak je to o čosi horšie
 
nariecnik
2013-09-25 11:59:53
Krasne je to naše Slovensko , paradna fotka a ten malicky smrečok rozmer .Taka normalna rodinka v popredi stražca .
 
Duvaliere
2013-09-25 11:24:28
krásne
 
guitarman
2013-09-25 10:39:09
tu sa chcem raz zastavit a tiez si to odfotografovat, prijemna fotka, paci sa mi
 
Ivan .
2013-09-25 10:31:53
príspevok od: Stratený Stano
Nuž, nie celkom... Ak by si fotil zdola, z lúk, tak by to bolo nanič. Ale stačilo vystúpiť na nejaký nižší kopček a človek by sa ocitol nad morom hmly... Škoda, ale zajtra už budem múdrejší...
Mrzí ma to lebo mal som tušenie ,že bude dobre. Chcel som ísť ku priehrade hore na kopec a čakal som ,že bude presne tak ako hovoríš..........uvidíme na budúce.
 
Ivan .
2013-09-25 10:23:39
príspevok od: Stratený Stano
Rámček u mňa imituje paspartu a fotky sa na výstavu dávajú s paspartou...
Ja len fakt nechápem prečo rámik niekomu vadí. Ale beriem to je to vec vkusu a to je subjektívne.
Ja ho na svojich fotkách mám a budem mať . A keď už pre nič iné ,tak len preto ,že to niekoho dráždi. .........a zaujímavý postreh je tu ten ,že ten kto obyčajne kritizuje rámik, kritizuje vždy len rámik .Ak sa bavíme o fotke , tak poďme ku fotke.Rámik si nevšímajme.
Stanove fotky sú s rámikom a niekoho iného zase bez.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-25 09:22:14
príspevok od: brki
podkriváňska klasika ...to je tuším nad Pribilinou, kúsok od skanzenu...toto mi tu na dolniakoch chýba, takéto miesta...navyše tá raňajšia nálada, svieži vzduch, vôňa ihličia, mrmlajúci medveď za uchom...cítim to z fotky
Ahoj Boris, vďaka za zastavenie sa... Je to pod Podbánskym smerom na Východnú, našli sme to so Števom, keď sme sa štverali hore cestou, ktorá potom vychádza na Cestu slobody...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-25 09:19:53
príspevok od: Ivan .
...........takže dobre ,že som zostal doma..........
Nuž, nie celkom... Ak by si fotil zdola, z lúk, tak by to bolo nanič. Ale stačilo vystúpiť na nejaký nižší kopček a človek by sa ocitol nad morom hmly... Škoda, ale zajtra už budem múdrejší...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-25 09:16:30
príspevok od: vd
pekny zeber, zbytocny ramcek
Rámček u mňa imituje paspartu a fotky sa na výstavu dávajú s paspartou...
 
brki
2013-09-25 09:12:15
podkriváňska klasika ...to je tuším nad Pribilinou, kúsok od skanzenu...toto mi tu na dolniakoch chýba, takéto miesta...navyše tá raňajšia nálada, svieži vzduch, vôňa ihličia, mrmlajúci medveď za uchom...cítim to z fotky
 
Ivan .
2013-09-25 09:10:12
príspevok od: Stratený Stano
Vďaka Joži. A ako bolo? Mňa ide poraziť. Pred šiestou som už bol na foto pľaci, ale hmla, Tatry zatiahnuté. Tak som zbalil fidlátka a vrátil sa domov. Vyviezol som sa na 11. poschodie, kuknem z okna a Tatry v plnej nádhere, vysnežené, vysvietené... Chcelo to ísť vyššie...
...........takže dobre ,že som zostal doma..........
 
stajko
2013-09-25 08:43:52
Krása...
 
vd
2013-09-25 08:36:31
pekny zeber, zbytocny ramcek
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-25 07:34:43
príspevok od: Jozi Mačutek
tak ja len tak dnes ráno pred fotením nakuknem a konečne vidim niečo od teba ! super foto
Vďaka Joži. A ako bolo? Mňa ide poraziť. Pred šiestou som už bol na foto pľaci, ale hmla, Tatry zatiahnuté. Tak som zbalil fidlátka a vrátil sa domov. Vyviezol som sa na 11. poschodie, kuknem z okna a Tatry v plnej nádhere, vysnežené, vysvietené... Chcelo to ísť vyššie...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-25 07:30:50
Ďakujem, ďakujem Vám všetkým nakuknuvším...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-25 07:29:50
príspevok od: velecky
myslím, že nie chalúpka, ale senník. Zas z tých Liptákv nerobne úplných lazníkov Ale fotka je to krásna
Hej, viem že to bol kedysi senník... ale chalúpka znie tak rozprávkovejšie...
 
ivans
2013-09-25 06:57:27
Tvoja klasická lahôdka Stano
 
velecky
2013-09-25 06:33:10
myslím, že nie chalúpka, ale senník. Zas z tých Liptákv nerobne úplných lazníkov Ale fotka je to krásna
 
Jozi Mačutek
2013-09-25 05:13:27
tak ja len tak dnes ráno pred fotením nakuknem a konečne vidim niečo od teba ! super foto
 
Brandy
2013-09-24 23:29:19
taká slovenská
 
marek loduha
ocenenie redakciou 2013-09-24 23:24:31
krasa - moc vydarena foto
 
Matt83
ocenenie redakciou 2013-09-24 22:35:36
príspevok od: Stratený Stano
Nezabudni si foťák priniesť...
vse je pripavene pane
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-24 21:56:12
príspevok od: Matt83
uz sa tesim na zajtrajsie fotenie pod Tatrami
Nezabudni si foťák priniesť...
 
Matt83
ocenenie redakciou 2013-09-24 21:54:33
uz sa tesim na zajtrajsie fotenie pod Tatrami
 
vlad78
2013-09-24 21:48:02
Veľmi príjemná kompozícia aj nasvietenie..
 
Komi
2013-09-24 21:15:21
Krásne nakomponovane foto ...páči sa....
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-24 20:58:16
príspevok od: LK1961
Stano ešte je v zábehu
Je to možné... Ale nedalo mi a skontroloval som na oboch monitoroch niekoľko svojich posledných foto a nachádzam rozdiely... Na novom US vidím viac detailov...
 
LK1961
2013-09-24 20:32:03
príspevok od: Ivan .
Ja som sa okolo tejto chalúpky motal asi hodinu a vymýšľal najrozmanitejšie kombinácie kompozícií. Tento pohľad som poznal z fotky ,ktorá visí jednému kolegovi v kancelárii a bola odfotená už veľmi dávno. Stromy tam nie sú také veľké a bolo to tam "fotiteľnejšie" . Pozeral som si svoje pohľady a myslím ,že si to nakomponoval dokonale............mám z toho radosť.
Ja som tam bol na jar a slnko svietilo vyššie , myslím ,že ideálne by bolo cez zimu......Ideme........ak nezapadneme??
Ivan súhlasím s tebou,kompozične sa to aj mne páči
 
LK1961
2013-09-24 20:27:47
príspevok od: Stratený Stano
Kúpil som si pred pár dňami nový monitor - 27 palcový DELL U2713H Ultra Sharp, ktorý má už AH-IPS panel a na ňom som foto upravoval. Prepol som sa teda na staré 23 palcové EIZO, ktoré má ešte PVA panel a tam to tiež vidím, akoby zliate, máš pravdu...
Ale na novom DELLi je to OK, tam detaily vidím, predpokladám, že je to tým panelom. Uvidím, čo ukáže papierová foto, chystám sa v najbližšej dobe tlačiť...
Vďaka za upozornenie...
Stano ešte je v zábehu
 
hakizu
2013-09-24 20:16:40
fajnovo sa mi nato pozera.. este nejaky ruzovy divorast z domu v popredi
 
Ninja
ocenenie redakciou 2013-09-24 18:54:27
Pekné. Páči sa mi aj formát.
 
peky
2013-09-24 18:45:50
farebne trošku iné,... citlivo a krásne urobené...
 
Miňo Milan
2013-09-24 17:55:08
pekná dobre si navolil to kompo páči sa mi
 
peker
2013-09-24 16:41:54
pekné miestečko ste našli , a pekné fotky urobili
 
Kayco
2013-09-24 16:21:36
fakt super fotka
 
Matúš Galbavý
2013-09-24 16:07:51
Paci sa mi teple svetlo na chalupke, kompozicne mi ulahodila velmi, rozpravkova... Na stromoch som postrehol tiez nestandartne spracovanie, ale nemozem na nom nic vytknut. Uz davnejsie som si vsimol tento druh spracovania na tvojich foto, preto to beriem ako tvoj styl - podpis.
 
adamac
2013-09-24 15:44:37
pekná atmosféra..Veľmi pekné foto z ktorého sála klasika vidieka 20 storočia..
 
fotografik
2013-09-24 15:27:11
Stano,toto sa mi veľmi páči
 
daniela-4
2013-09-24 13:56:31
na taketo sa mozem divat stale...krasa.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-09-24 13:46:33
príspevok od: Stratený Stano
Kúpil som si pred pár dňami nový monitor - 27 palcový DELL U2713H Ultra Sharp, ktorý má už AH-IPS panel a na ňom som foto upravoval. Prepol som sa teda na staré 23 palcové EIZO, ktoré má ešte PVA panel a tam to tiež vidím, akoby zliate, máš pravdu...
Ale na novom DELLi je to OK, tam detaily vidím, predpokladám, že je to tým panelom. Uvidím, čo ukáže papierová foto, chystám sa v najbližšej dobe tlačiť...
Vďaka za upozornenie...
jooj to by bolo super ak by ste aj k nám na návštevu prišli, gazdov synátor nie je doma...potrebujeme nepojazdné autíčko mierne do kopca vytlačiť ven z dvora......gazda s gazdinou neuvládzu aj keď sa ja zaprem....jeden tlačič by sa nám veru ešte zišiel..
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-09-24 13:43:12
pán Kolega, neviete náhodou..čo sa stalo a ako dopadol? či to nebolo náhodou aj na záchranku...možno tam ešte stále v chalúpke leží bez pomoci, mali ste ísť kuknúť dnuka........no však ten paraglajdista čo tam na strechu dopadol , že či sa mu niečo vážne nestalo..
 
Ivan .
2013-09-24 13:42:25
príspevok od: Stratený Stano
Vďaka Ivan za podporu... Hej, aj my so Števom sme sa tam hodne dlho motali a obchádzali chalupu zo všetkých strán... Pre mňa bolo prioritou dostať do záberu Kriváň a svetlo vychádzajúceho slnka - a tak už tých možností na kompozíciu nezostalo veľa...
Aby som dostal do kompozície i ten strom vpravo, musel som voliť dvojzáber, jednocvakom sa nedalo...
V zime tam môže byť tiež pekne, ale už radšej na bežkách, veď je to ešte ďalej ako tá chalúpka s piatimi stromami...
Beriem skúter..............už ho zahrievam............
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-24 13:39:48
príspevok od: Ivan .
Ja som sa okolo tejto chalúpky motal asi hodinu a vymýšľal najrozmanitejšie kombinácie kompozícií. Tento pohľad som poznal z fotky ,ktorá visí jednému kolegovi v kancelárii a bola odfotená už veľmi dávno. Stromy tam nie sú také veľké a bolo to tam "fotiteľnejšie" . Pozeral som si svoje pohľady a myslím ,že si to nakomponoval dokonale............mám z toho radosť.
Ja som tam bol na jar a slnko svietilo vyššie , myslím ,že ideálne by bolo cez zimu......Ideme........ak nezapadneme??
Vďaka Ivan za podporu... Hej, aj my so Števom sme sa tam hodne dlho motali a obchádzali chalupu zo všetkých strán... Pre mňa bolo prioritou dostať do záberu Kriváň a svetlo vychádzajúceho slnka - a tak už tých možností na kompozíciu nezostalo veľa...
Aby som dostal do kompozície i ten strom vpravo, musel som voliť dvojzáber, jednocvakom sa nedalo...
V zime tam môže byť tiež pekne, ale už radšej na bežkách, veď je to ešte ďalej ako tá chalúpka s piatimi stromami...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-24 13:35:23
príspevok od: Matúš Koprda
Mne sa to dosť dosť pozdáva. Kompozícia je rozhodne zaujímavá, svetlo akurát... Takže super.
Len jedna otázka - trochu sa mi zdá akoby tam bol pridaný nejaký slabý "blur" tmavých tónov... Alebo je to taká divná kresba? Neviem, snáď autor ozrejmí.
Pozorné oko máš... Áno, skúsil som aplikovať na foto moju kedysi obľúbenú úpravu - sw difúzny filter a vzápätí na to silné doostrenie. Malo to ten efekt, že foto dostala snový nádych. Teraz som to ale urobil miernejšie... Zrejme aj preto foto na niektorých monitoroch stratila kresbu v tmavých tónoch... Porovnávam ju teraz na dvoch monitoroch a na tom novšom s IPS panelom to vidím celkom v poriadku, na staršom s PVA panelom tiež pozorujem to, o čom píšeš...
Ďakujem za komentár a postreh...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-24 13:30:01
príspevok od: gastiv
Aj ja to vidim,len som si myslel ze to bude chyba monitoru alebo pod.To jedno,inak zas jeden poriadny Hingucker.Velmi pekne
Písal som odpoveď na tú kresbu pod komentárom od LK1961, skús si prečítať... Vďaka za zastavenie...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-24 13:28:42
príspevok od: LK1961
Stano,na tých stromoch ti moc vidieť úpravy,divnú kresbu majú,je to také zliate,možno sa mýlim
Kúpil som si pred pár dňami nový monitor - 27 palcový DELL U2713H Ultra Sharp, ktorý má už AH-IPS panel a na ňom som foto upravoval. Prepol som sa teda na staré 23 palcové EIZO, ktoré má ešte PVA panel a tam to tiež vidím, akoby zliate, máš pravdu...
Ale na novom DELLi je to OK, tam detaily vidím, predpokladám, že je to tým panelom. Uvidím, čo ukáže papierová foto, chystám sa v najbližšej dobe tlačiť...
Vďaka za upozornenie...
 
gastiv
2013-09-24 13:01:43
príspevok od: LK1961
Stano,na tých stromoch ti moc vidieť úpravy,divnú kresbu majú,je to také zliate,možno sa mýlim
Aj ja to vidim,len som si myslel ze to bude chyba monitoru alebo pod.To jedno,inak zas jeden poriadny Hingucker.Velmi pekne
 
LK1961
2013-09-24 12:28:43
Stano,na tých stromoch ti moc vidieť úpravy,divnú kresbu majú,je to také zliate,možno sa mýlim
 
Krtko fotografom
 
Matúš Koprda
2013-09-24 11:41:38
Mne sa to dosť dosť pozdáva. Kompozícia je rozhodne zaujímavá, svetlo akurát... Takže super.
Len jedna otázka - trochu sa mi zdá akoby tam bol pridaný nejaký slabý "blur" tmavých tónov... Alebo je to taká divná kresba? Neviem, snáď autor ozrejmí.
 
Tomáš Machara
2013-09-24 10:58:43
bárs sa mi to ľúbi
 
mkosztura
2013-09-24 10:37:50
jak stále krása+++
 
Wombat
2013-09-24 10:11:11
Pekny pohlad,kompozicne mi to sedi...akurat ten strom na pravo (ci stromy?) ...nejako sa zlieva kresba,klonovalo sa,ci? Svetlo fajn.
 
Ivan .
2013-09-24 10:07:21
príspevok od: Martin Školiak
Dosť bojujem s kompozíciou, nepáči sa mi to napojenie Kriváňa zo strechy. Možno aj tej bezoblačnej mohlo byť menej. Inak fajn.
Ja som sa okolo tejto chalúpky motal asi hodinu a vymýšľal najrozmanitejšie kombinácie kompozícií. Tento pohľad som poznal z fotky ,ktorá visí jednému kolegovi v kancelárii a bola odfotená už veľmi dávno. Stromy tam nie sú také veľké a bolo to tam "fotiteľnejšie" . Pozeral som si svoje pohľady a myslím ,že si to nakomponoval dokonale............mám z toho radosť.
Ja som tam bol na jar a slnko svietilo vyššie , myslím ,že ideálne by bolo cez zimu......Ideme........ak nezapadneme??
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-09-24 10:03:47
Pekna klasika slovenská, zaujimava kompo
 
walde
ocenenie redakciou 2013-09-24 09:38:12
...veľmi pekne podané...sfotené v ťažkých podmienkach
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2013-09-24 08:50:46
príspevok od: Martin Školiak
Dosť bojujem s kompozíciou, nepáči sa mi to napojenie Kriváňa zo strechy. Možno aj tej bezoblačnej mohlo byť menej. Inak fajn.
Oblohu a oblačnosť žiaľ neviem ovplyvniť... Ale ani by sa mi do záberu oblaky nehodili - už by tam toho bolo veľa... Pokiaľ by som orezával zhora, bol by tam zasa dotyk stromu s okrajom foto, čo by tiež nebolo dobre...
Ďakujem za názor, no mne to vyhovuje práve takto...
 
Martin Školiak
2013-09-24 08:25:37
Bezoblačnej oblohy.
 
Martin Školiak
2013-09-24 08:21:28
Dosť bojujem s kompozíciou, nepáči sa mi to napojenie Kriváňa zo strechy. Možno aj tej bezoblačnej mohlo byť menej. Inak fajn.
 
steve-v
2013-09-24 08:19:33
tak toto je iná liga... super fotka
 
peterdudas.eu
2013-09-24 07:36:25
Velmi pekne..
 
milanF
2013-09-24 07:20:55

pekný pohľad
 
 


Technika: Nikon D300, Hasselblad 501C, Pentacon Six TL,

Objektívy: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR, Carl Zeiss Planar T* 80, F2.8 C, Carl Zeiss Biometar 2,8/80mm, Carl Zeiss Biometar 2,8/120,

Clona: 16
Expozícia: 1/100 sec
ISO: 200
Fotoaparát: Nikon D300
Objektív: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR
Pridané: 2013-09-24 07:10:20
Na kritiku: 2013-09-24 07:10:34
Miesto:Podbánske
Témy: krajina, príroda, východ / západ slnka
Albumy: Krajina
Túlali sme sa toť nedávno so SteveS-om po podkrivánskych lúkach a hľadali sme nové scenérie...

Panorámka z dvoch záberov.