Muž vo vetre....

Body: 917.00    Videnia: 5678    Páči sa: 131

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
RadovanŠkohel
2014-02-03 14:50:09
príspevok od: Ros
ja na fotky lákam dievčatá
Výborné.. Tento recept funguje nie len vo fotografii..
 
Ros
2014-02-03 14:47:26
ja na fotky lákam dievčatá
 
RadovanŠkohel
2014-02-03 14:43:25
príspevok od: Ros
...svoje dane a odvody platím z činnosti, ktoré nemajú nič spoločné s fotografiou, teda amatér.
Nepoznám ta, ale myslím si že je to škoda.. Lebo to čo som videl v tvojej galérii je skvelé.. A tiež si myslím že si si teraz zo mňa spravil srandu
 
Ros
2014-02-03 14:39:33
príspevok od: RadovanŠkohel
Ďakujem Ty profesionál
...svoje dane a odvody platím z činnosti, ktoré nemajú nič spoločné s fotografiou, teda amatér.
 
RadovanŠkohel
2014-02-03 14:11:37
príspevok od: Ros
Nie , u mňa ani náhodou .
Táto montáž je príliš prvoplánová a nepatrí k môjmu vyjadrovaciemu registru a navyše nespĺňa moju predstavu o estetických kritériách koláže .
Po technickej stránke je ten vír s oblohou v inej tonalite a štruktúre oproti zvyšku a samotné napojenie je amatérsky prevedené.
Ďakujem Ty profesionál
 
Ros
2014-02-03 14:07:18
Nie , u mňa ani náhodou .
Táto montáž je príliš prvoplánová a nepatrí k môjmu vyjadrovaciemu registru a navyše nespĺňa moju predstavu o estetických kritériách koláže .
Po technickej stránke je ten vír s oblohou v inej tonalite a štruktúre oproti zvyšku a samotné napojenie je amatérsky prevedené.
 
drummer54
2014-01-23 16:18:49
Obcas sem do galerie nakuknem, zopar fotografii ma velmi zaujalo a tato je jedna z nich. Ako pozeram, tak pozeram, moje kriticke oko nevie najst ziadnu chybu. dakujem
 
seifi
2013-10-22 10:47:46
príspevok od: matwey
napríklad aj ja som dal mínusku, absolútne nesúhlasím s tvojím názorom... aj montáž/koláž je fotografia, hlavne ak je tvorená z originálnych fotiek fotografa... je to plnohodnotná kategória v oblasti fotografie, bez ohľadu na to, či sa ti to páči alebo nie... stačí sa napr. pozrieť na špičkový web 1x.com a tiež iné... sú to proste foto obrazy a tebe sa samozrejme nemusia páčiť, len nie je nutné to stále a všade deklarovať
vec názoru ; dnes prevláda názor, že je to fotografia, ale zajtra sa môže situácia zmeniť, a konzorcium umelcov povie, že fotografika do fotografie nepatrí; čo sa toho vo svete už za tie roky pomenilo; veď sa len pýtam, prečo majú ľudia radi neskutočné, vymyslené obrazy a za takúto otázku dostanem mínusky
 
RadovanŠkohel
2013-10-21 22:15:16
príspevok od: matwey
pecka, a k tomu pôsobí realisticky... a potom že to nie je o realite
Presne tak... V podstate to je obrázok ktorý môže naozaj existovať ďakujem..
 
matwey
2013-10-21 22:11:12
pecka, a k tomu pôsobí realisticky... a potom že to nie je o realite
 
matwey
2013-10-21 22:01:35
príspevok od: seifi
čisto úvaha, oddisha mám rád, ale - vie niekto vysvetliť, prečo ľudia majú radi neskutočné, vymyslené obrazy ? fotografia bola o zachytení skutočnosti; tu je to jej pretváraní, zostavení neskutočných obrazov najskôr tu na ephoto chodia ľudia, ktorí uprednostňujú nie čistú fotografiu a fotografiku, montáž a koláž
napríklad aj ja som dal mínusku, absolútne nesúhlasím s tvojím názorom... aj montáž/koláž je fotografia, hlavne ak je tvorená z originálnych fotiek fotografa... je to plnohodnotná kategória v oblasti fotografie, bez ohľadu na to, či sa ti to páči alebo nie... stačí sa napr. pozrieť na špičkový web 1x.com a tiež iné... sú to proste foto obrazy a tebe sa samozrejme nemusia páčiť, len nie je nutné to stále a všade deklarovať
 
seifi
2013-10-21 09:56:48
príspevok od: patrixo
fotografia nikdy nebola o zachytení skutočnosti. už len z toho dôvodu, že na fotografii chýba tretí rozmer, ktorý sa snažíme napodobniť ilúziou perspektívy... a takisto, čistá fotografia neexistuje.. už samotné spracovanie fotografie, nech sa snaží byť akokoľvek realistické, nikdy sa nedá dokázať 100% zhoda v kontraste, farbách, jase... Inak chápem, čo chcete povedať, minimum úprav, fotomontáže a skreslení reality... ja osobne mám radšej tiež tento prístup
na dlhú diskusiu
 
b.a.f.o.a.r.t.
2013-10-21 09:50:30
príspevok od: streak5
...niektori sme tomu tiez porozumeli a pobavili sme sa
nechcel som sa nikoho dotknut a niekto mi kradne minusky sakra tu uz nikto nic negarantuje idem radsey fetit
 
b.a.f.o.a.r.t.
2013-10-21 09:48:33
príspevok od: Marcel Rebro
som myslel ze si lesba
no ved toto myslenie je matka omylu a ty predsa vsetko vies
 
streak5
2013-10-21 03:15:33
príspevok od: b.a.f.o.a.r.t.
tusim tomu mojmu komentu porozumel len sam autor no nic idem ja prec odtialto a pripominam autora mam velice rad teda jeho tvorbu lebo zas si stado bude mysliet ze som gay
...niektori sme tomu tiez porozumeli a pobavili sme sa
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 23:05:23
príspevok od: vd
 
vd
2013-10-20 22:57:51
 
patrixo
2013-10-20 21:17:03
príspevok od: seifi
čisto úvaha, oddisha mám rád, ale - vie niekto vysvetliť, prečo ľudia majú radi neskutočné, vymyslené obrazy ? fotografia bola o zachytení skutočnosti; tu je to jej pretváraní, zostavení neskutočných obrazov najskôr tu na ephoto chodia ľudia, ktorí uprednostňujú nie čistú fotografiu a fotografiku, montáž a koláž
fotografia nikdy nebola o zachytení skutočnosti. už len z toho dôvodu, že na fotografii chýba tretí rozmer, ktorý sa snažíme napodobniť ilúziou perspektívy... a takisto, čistá fotografia neexistuje.. už samotné spracovanie fotografie, nech sa snaží byť akokoľvek realistické, nikdy sa nedá dokázať 100% zhoda v kontraste, farbách, jase... Inak chápem, čo chcete povedať, minimum úprav, fotomontáže a skreslení reality... ja osobne mám radšej tiež tento prístup
 
Marcel Rebro
2013-10-20 20:58:47
príspevok od: b.a.f.o.a.r.t.
tusim tomu mojmu komentu porozumel len sam autor no nic idem ja prec odtialto a pripominam autora mam velice rad teda jeho tvorbu lebo zas si stado bude mysliet ze som gay
som myslel ze si lesba
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 20:19:04
Všetkým veľmi pekne ďakujem za zastavenia, komentáre a aj lajky.. som rád že sa páči..
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 20:17:56
príspevok od: ivans
výborná práca
ďakujem
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 20:17:22
príspevok od: DEVOTEE
fajn kompo, kontrast.. emocia... može byt
Ďakujem pekne ....
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2013-10-20 19:35:52
fajn kompo, kontrast.. emocia... može byt
 
ivans
2013-10-20 19:30:15
výborná práca
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 16:42:24
príspevok od: b.a.f.o.a.r.t.
tusim tomu mojmu komentu porozumel len sam autor no nic idem ja prec odtialto a pripominam autora mam velice rad teda jeho tvorbu lebo zas si stado bude mysliet ze som gay
Čau... G
 
b.a.f.o.a.r.t.
2013-10-20 16:34:11
príspevok od: atiart
... čau Bafo, montéry asi nemajú svoj portál, tak sa prezentujú tu , no treba uznať že podaktorý to vie neskutočne dobre robiť a vytvoriť tak zaujímavé dobré obrazy ... myslím že netreba ich zhadzovať, ja tiež som bojoval proti ním keď sa objavili, no časom som pochopil že je to istý druh umenia, tvorivej činnosti, čo spája fotografiu s ďalším fenoménom ... keby bolo na mňa že čo sa môže zjaviť na fotoportáli, iste by neprešiel ani jeden digicirkusantský záber , totiž keď si fotograf, tak foť na film
tusim tomu mojmu komentu porozumel len sam autor no nic idem ja prec odtialto a pripominam autora mam velice rad teda jeho tvorbu lebo zas si stado bude mysliet ze som gay
 
atiart
2013-10-20 14:52:34
príspevok od: b.a.f.o.a.r.t.
strasne montuvat tu fotografie skandal by si sa mal skor venuvat sadrokartonu ci inemu montuvaniu lebo tu to urcite nema co hladat a nerobis to vobec ale vobec dobre tak si zeber ten svoj lacny fotosop a bezkaj na daky montovaci portal
... čau Bafo, montéry asi nemajú svoj portál, tak sa prezentujú tu , no treba uznať že podaktorý to vie neskutočne dobre robiť a vytvoriť tak zaujímavé dobré obrazy ... myslím že netreba ich zhadzovať, ja tiež som bojoval proti ním keď sa objavili, no časom som pochopil že je to istý druh umenia, tvorivej činnosti, čo spája fotografiu s ďalším fenoménom ... keby bolo na mňa že čo sa môže zjaviť na fotoportáli, iste by neprešiel ani jeden digicirkusantský záber , totiž keď si fotograf, tak foť na film
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 14:41:19
príspevok od: atiart
... dobrý obraz, ten parazol by mohol byť tak vykrútený do hora ...
Ďakujem
 
atiart
2013-10-20 14:40:01
... dobrý obraz, ten parazol by mohol byť tak vykrútený do hora ...
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 14:17:59
príspevok od: stani08
mas to velmi dobre svedci o tom aj fakt ze tvoja praca dokazala vyvolat burlivu a tak tipicku slovesmku debatu taku aku na inych portaloch veru len tak neuvidis jasne kazdy ma pravo prezentovat svoj nazor niektori dokonca maju tych v uvodzovkach svojich aj niekolko
skvela praca !
Ďakujem Stanko
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 14:17:18
príspevok od: kulkovsky
skvelé !!!! ! fakt super
Ďakujem pekne...
 
stani08
2013-10-20 14:14:03
mas to velmi dobre svedci o tom aj fakt ze tvoja praca dokazala vyvolat burlivu a tak tipicku slovesmku debatu taku aku na inych portaloch veru len tak neuvidis jasne kazdy ma pravo prezentovat svoj nazor niektori dokonca maju tych v uvodzovkach svojich aj niekolko
skvela praca !
 
kulkovsky
2013-10-20 14:08:07
skvelé !!!! ! fakt super
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 13:23:45
príspevok od: slado
To tornado ma zaujima
Práca vo fotošope.. Vrstvy klonovanie a iné..
 
slado
2013-10-20 13:18:35
príspevok od: RadovanŠkohel
Presne neviem čo ta zaujíma... Ale našiel som si vhodné miesto, oblečenie, počasie a išiel do toho
To tornado ma zaujima
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 11:32:35
príspevok od: b.a.f.o.a.r.t.
ale málo chalanko de máš tie svoje ovce montérske
Asi ich vlci požrali, alebo to bude tým že nie som dobrý bača
 
b.a.f.o.a.r.t.
2013-10-20 11:30:25
príspevok od: RadovanŠkohel
Ja neuznávam desmod ..
čo máš proti Drapákovi?
 
b.a.f.o.a.r.t.
2013-10-20 11:28:57
príspevok od: RadovanŠkohel
A ešte si aj minusku dostal..ha
ale málo chalanko de máš tie svoje ovce montérske
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 11:09:43
príspevok od: Michal Zahornacky
pekne si to napisal !
Ďakujem..
 
Michal Zahornacky
2013-10-20 11:05:37
príspevok od: RadovanŠkohel
skús sa na to opýtať napríklad Tima Burtona.. čo by ti asi tak povedal ? prečo nemôžu ľudia snívať a prostredníctvom obrazkov sa vzdialovat od reality ..? Beriem fotografiu nie len ako "cvaky" ľudí v meste, metre, na ulici, hlavne čb, čo vo mne zanechá Niečo.. nemám foťák iba na zdokumentovanie reality, na realitu sa pozerám stále a povačšine je zlá .. a ani portrét človeka vo svojej podstate nie je realita.... ďakujem za názor a cením si ho ..
pekne si to napisal !
 
paldixy
2013-10-20 11:02:15
príspevok od: RadovanŠkohel
Ja neuznávam desmod ..
To sme na tom rovnako, ani ja.
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 10:53:18
príspevok od: b.a.f.o.a.r.t.
strasne montuvat tu fotografie skandal by si sa mal skor venuvat sadrokartonu ci inemu montuvaniu lebo tu to urcite nema co hladat a nerobis to vobec ale vobec dobre tak si zeber ten svoj lacny fotosop a bezkaj na daky montovaci portal
A ešte si aj minusku dostal..ha
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 10:52:07
príspevok od: brehulka
Prepáčte, všimla som si diskusiu o montáži/koláži, tak som si nasadila svoje fokálky 7+ do blízka a -14 do diaľky a ja tam žiadny koláž nevidím. Žeby ten dáždnik v ruke toho pána modela?
Už mi niekto povedal, že pri takom vetre by mal dáždnik smerovať opačne.. Ale keďže som nezažil v skutočnosti taký vietor, neviem naozaj odhadnúť kam by mal letieť ..ďakujem
 
brehulka
2013-10-20 10:45:08
Prepáčte, všimla som si diskusiu o montáži/koláži, tak som si nasadila svoje fokálky 7+ do blízka a -14 do diaľky a ja tam žiadny koláž nevidím. Žeby ten dáždnik v ruke toho pána modela?
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 10:33:14
príspevok od: slado
Sice taketo kolaze/montaze nemusim, ale dobre sa na to pozera. Ako to vzniklo?
Presne neviem čo ta zaujíma... Ale našiel som si vhodné miesto, oblečenie, počasie a išiel do toho
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 10:31:08
príspevok od: istvic
Gratulujem
Ďakujem
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 10:30:27
príspevok od: paldixy
Neuznávam tieto montáže
Ja neuznávam desmod ..
 
RadovanŠkohel
2013-10-20 10:26:35
príspevok od: b.a.f.o.a.r.t.
strasne montuvat tu fotografie skandal by si sa mal skor venuvat sadrokartonu ci inemu montuvaniu lebo tu to urcite nema co hladat a nerobis to vobec ale vobec dobre tak si zeber ten svoj lacny fotosop a bezkaj na daky montovaci portal
Monteri.sk ď
 
paldixy
2013-10-20 10:23:13
Neuznávam tieto montáže
 
b.a.f.o.a.r.t.
2013-10-20 09:43:58
strasne montuvat tu fotografie skandal by si sa mal skor venuvat sadrokartonu ci inemu montuvaniu lebo tu to urcite nema co hladat a nerobis to vobec ale vobec dobre tak si zeber ten svoj lacny fotosop a bezkaj na daky montovaci portal
 
istvic
ocenenie redakciou 2013-10-20 09:39:30
Gratulujem
 
slado
2013-10-20 09:16:23
Sice taketo kolaze/montaze nemusim, ale dobre sa na to pozera. Ako to vzniklo?
 
RadovanŠkohel
2013-10-19 21:35:51
príspevok od: objektiv
najlepšia od teba
ďakujem
 
objektiv
2013-10-19 21:29:37
najlepšia od teba
 
RadovanŠkohel
2013-10-19 21:09:28
príspevok od: seifi
na mínusku sa vykašli, to dávajú tí, čo nevedia k tomu čo povedať;
to je úplne v pohode a pre mňa prijatelné ako tvoríš a vidíš, tvoje obrazy sa mi páčia; rozmýšľam nad tým, že ak je zaujímavejšia koláž/montáž na kritike, čo podľa mňa vo svojej podstate nie je fotografia, tak to má široký ohlas; následne, ak chceš dosiahnuť úspech a publicitu, na zachytávanie ( nehovoriac o publikovaní) skutočností sa môžeš ...; zostav a daj na papier to, čo by zobrazovalo sny a túžby miliónov; áno, ako píšeš, realita (a k tomu čierna) dnes málokoho zaujíma; ale zase je zaujímavé, že keď koláž a montáž, tak to potom je v kurze tá čierna typu čiernej kroniky; zaujímavé, nie
áno.. tiež sú takí, ktorí tvrdia "montáž koláž nie je fotografia, veď to nie je skutočné.." ale každý večer čumia na telku ......... a pritom tá montáž koláž nie je malovaná, vznikla zo skutočných fotiek, len to nie je realita..
 
seifi
2013-10-19 20:51:30
príspevok od: RadovanŠkohel
skús sa na to opýtať napríklad Tima Burtona.. čo by ti asi tak povedal ? prečo nemôžu ľudia snívať a prostredníctvom obrazkov sa vzdialovat od reality ..? Beriem fotografiu nie len ako "cvaky" ľudí v meste, metre, na ulici, hlavne čb, čo vo mne zanechá Niečo.. nemám foťák iba na zdokumentovanie reality, na realitu sa pozerám stále a povačšine je zlá .. a ani portrét človeka vo svojej podstate nie je realita.... ďakujem za názor a cením si ho ..
na mínusku sa vykašli, to dávajú tí, čo nevedia k tomu čo povedať;
to je úplne v pohode a pre mňa prijatelné ako tvoríš a vidíš, tvoje obrazy sa mi páčia; rozmýšľam nad tým, že ak je zaujímavejšia koláž/montáž na kritike, čo podľa mňa vo svojej podstate nie je fotografia, tak to má široký ohlas; následne, ak chceš dosiahnuť úspech a publicitu, na zachytávanie ( nehovoriac o publikovaní) skutočností sa môžeš ...; zostav a daj na papier to, čo by zobrazovalo sny a túžby miliónov; áno, ako píšeš, realita (a k tomu čierna) dnes málokoho zaujíma; ale zase je zaujímavé, že keď koláž a montáž, tak to potom je v kurze tá čierna typu čiernej kroniky; zaujímavé, nie
 
RadovanŠkohel
2013-10-19 20:39:52
príspevok od: seifi
čisto úvaha, oddisha mám rád, ale - vie niekto vysvetliť, prečo ľudia majú radi neskutočné, vymyslené obrazy ? fotografia bola o zachytení skutočnosti; tu je to jej pretváraní, zostavení neskutočných obrazov najskôr tu na ephoto chodia ľudia, ktorí uprednostňujú nie čistú fotografiu a fotografiku, montáž a koláž
ja som nedal mínusku ..
 
RadovanŠkohel
2013-10-19 20:38:09
príspevok od: seifi
čisto úvaha, oddisha mám rád, ale - vie niekto vysvetliť, prečo ľudia majú radi neskutočné, vymyslené obrazy ? fotografia bola o zachytení skutočnosti; tu je to jej pretváraní, zostavení neskutočných obrazov najskôr tu na ephoto chodia ľudia, ktorí uprednostňujú nie čistú fotografiu a fotografiku, montáž a koláž
skús sa na to opýtať napríklad Tima Burtona.. čo by ti asi tak povedal ? prečo nemôžu ľudia snívať a prostredníctvom obrazkov sa vzdialovat od reality ..? Beriem fotografiu nie len ako "cvaky" ľudí v meste, metre, na ulici, hlavne čb, čo vo mne zanechá Niečo.. nemám foťák iba na zdokumentovanie reality, na realitu sa pozerám stále a povačšine je zlá .. a ani portrét človeka vo svojej podstate nie je realita.... ďakujem za názor a cením si ho ..
 
Komi
2013-10-19 20:21:03
Páči sa...
 
seifi
2013-10-19 20:16:32
čisto úvaha, oddisha mám rád, ale - vie niekto vysvetliť, prečo ľudia majú radi neskutočné, vymyslené obrazy ? fotografia bola o zachytení skutočnosti; tu je to jej pretváraní, zostavení neskutočných obrazov najskôr tu na ephoto chodia ľudia, ktorí uprednostňujú nie čistú fotografiu a fotografiku, montáž a koláž
 
RadovanŠkohel
2013-10-19 18:50:35
príspevok od: Michal Piatrov
super je ... a nepaci sa iba nam slovakom https://500px.com/photo/49448838?from=popular klobuk dole
ďakujem pekne
 
RadovanŠkohel
2013-10-19 15:49:48
príspevok od: Kristian11
Fajne
Ďakujem
 
Michal Piatrov
2013-10-19 15:37:24
super je ... a nepaci sa iba nam slovakom https://500px.com/photo/49448838?from=popular klobuk dole
 
RadovanŠkohel
2013-10-19 11:59:38
príspevok od: Kristian11
Fajne
 
Kristian11
2013-10-19 11:00:51
Fajne
 
RadovanŠkohel
2013-10-19 10:50:57
príspevok od: ksindy
Velmi dobre!
Som rád
 
ksindy
2013-10-19 10:42:36
Velmi dobre!
 
RadovanŠkohel
2013-10-19 09:52:12
Od Vás oboch má to moc teší
 
RadovanŠkohel
2013-10-19 09:51:45
príspevok od: Matej Rumanský
velika parada
kompozicna lahodka pre mna..
 
RadovanŠkohel
2013-10-19 09:51:27
príspevok od: Michal Zahornacky
podla mna najlepsia od teba
 
Michal Zahornacky
2013-10-19 09:09:26
podla mna najlepsia od teba
 
Matej Rumanský
2013-10-19 08:34:03
velika parada
kompozicna lahodka pre mna..
 
 


Technika: Canon EOS 600D, Zenit 11,

Objektívy: Tokina 12-24mm f/4 AT-X AF Pro DX, Canon EF 28mm f/1.8 USM, Canon EF 70-200mm f/2.8L USM,

Fotoaparát: Canon EOS 600D
Objektív: Canon EF 70-200mm f/2.8L USM
Pridané: 2013-10-19 08:13:26
Na kritiku: 2013-10-19 08:13:47
Miesto:
Témy: čierno-biela fotografia, ľudia, montáž / koláž