Dražovská -rozprávková

Body: 994.00    Videnia: 6199    Páči sa: 142

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Timon
2014-02-28 10:56:59
Stálo za námahu
 
MiskoMacka
2014-01-05 13:10:11
Super
 
jarmilav
2014-01-05 06:57:06
nádhera
 
tari
2014-01-04 23:53:05
Ano
 
jan21
2014-01-04 20:19:38
Aj ked pozde (bol som off vyse dňa) tak dám, páči sa mi to Ivan v tomto tvojom podaní!
( Iba to potvrdzuje pravdu o tom že ked dvaja/viacerí robia to isté..., alebo aj ty sám ked cvakneš dvakrát/viackrát to isté...alebo aj to iné... )
 
Koma
ocenenie redakciou 2014-01-04 18:48:49
príspevok od: Šály Ivan
Dnes som si kúpil u toho pána na tržnici CD s kravičkami na obale........idem si to pustiť...už sa teším...
tá kravka na obale má meno Barnhill III...jak dáke Apollo ...som pod stromček dostal príma tričko...s kravkou a na krku má foťáka
 
Martin Školiak
2014-01-04 17:51:24
príspevok od: Martin Školiak
Veď to Ivan. Prečítaj si môj komentár SteveSovi. Ty nefotíš Dražovský kostolík v desiatkach rôznych verzií a pohľadov. Proti tomu by som absolútne nič nemal. Väčšinou len prerábaš ten istý osvedčený raw. Ktorý sa mne mimochodom páči ale už ho mám dosť . Ak by si ku nám do fotoklubu doniesol na posúdenie tú istú fotografiu po desiaty krát, tak by ťa po dákej druhej poslali do čerta. Tu na E-photo už ani kamaráti do očí z nejakej falošne solidarity pravdu nepovedia. Prihlás sa do nejakého fotoklubu,to ti otvorí oči.
Chcel som si pozrieť kto mi dal palec hore za môj koment a omylom som to stlačil. Budem vyzerať ako blb ktorý si boduje vlastné komenty sorrv.
 
jiskerka
2014-01-04 16:52:37
príspevok od: Šály Ivan
Takých bolo u nás veľa ......len sme ich zvalili a prestavali....
veru...
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 16:48:21
príspevok od: Martin Školiak
No mne sa tá s tou tabakovou oblohou páčila viac, takže na domácu úlohu prerobiť
Netráp ma..............tu som už skončil.........
 
Martin Školiak
2014-01-04 16:30:57
príspevok od: Šály Ivan
Cesta do cieľa je ťažká .... mal som ju tu 4 x a dva krát som ju dal preč. Myslím ,že urobiť chybu nieje zlé..........tváriť sa neomylný chybou je. Ja chybu priznávam a pridal som to sem znovu preto,
že som potreboval pomôcť..........kritikou. Tú mám rád.Minule mi najviac naložil Stano.Mal pravdu ,ja som sa naučil fakt veľa..........totiž. Neupraviť a neprifarbiť môže byť niekedy viac.
Pre mňa cenný poznatok.
No mne sa tá s tou tabakovou oblohou páčila viac, takže na domácu úlohu prerobiť
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 15:54:01
príspevok od: Martin Školiak
Veď to Ivan. Prečítaj si môj komentár SteveSovi. Ty nefotíš Dražovský kostolík v desiatkach rôznych verzií a pohľadov. Proti tomu by som absolútne nič nemal. Väčšinou len prerábaš ten istý osvedčený raw. Ktorý sa mne mimochodom páči ale už ho mám dosť . Ak by si ku nám do fotoklubu doniesol na posúdenie tú istú fotografiu po desiaty krát, tak by ťa po dákej druhej poslali do čerta. Tu na E-photo už ani kamaráti do očí z nejakej falošne solidarity pravdu nepovedia. Prihlás sa do nejakého fotoklubu,to ti otvorí oči.
Cesta do cieľa je ťažká .... mal som ju tu 4 x a dva krát som ju dal preč. Myslím ,že urobiť chybu nieje zlé..........tváriť sa neomylný chybou je. Ja chybu priznávam a pridal som to sem znovu preto,
že som potreboval pomôcť..........kritikou. Tú mám rád.Minule mi najviac naložil Stano.Mal pravdu ,ja som sa naučil fakt veľa..........totiž. Neupraviť a neprifarbiť môže byť niekedy viac.
Pre mňa cenný poznatok.
 
babish
2014-01-04 15:41:03
Tiež sa mi zdá,že som podobnú už videl.A ozaj...Ale táto je parádna...
 
Martin Školiak
2014-01-04 15:26:02
príspevok od: Šály Ivan
Martin ďakujem za názor.
Dražovský kostolík je jeden z najčastejšie fotených objektov u nás . Ten kto tam bol a ucítil tú noepakovateľnú atmosféru ktorú v tých miestach cítiť mi dá isto za pravdu ,že na kraji útesu sa dá sedieť celé hodiny a človek má chuť ísť znovu a znovu. / viď Koma ,ktorý sa tam pasie pravidelne/
Ja to tam mám asi 10 minút / keď som v Nitre/ a pokiaľ ide o námet ktorý je okukaný ,tak ja ho beriem ako výzvu. Fotiť miesto ktoré je neznáme a zaujímavé je pomerne jednoduché a môže sa to podariť aj bez toho aby človek nad výsledkom vôbec uvažoval.Fotiť ale notoricky známu scénu je komplikované,lebo takáto fotka bude len jedna ďalšia z radu a divák len povie : "to poznám "
Môj zámer bol urobiť fotku v období slnovratu / +,- mesiac / ako jeden záber / nie pano / s ´búrkovou oblohou ktorú podsvieti zapadajúce slnko. Je to jav ktorý tu nebýva často. Slnko sa obyčajne schová za opar alebo oblaky kdesi nad Trnavou a zapadne skôr ako by človek potreboval.
Preto som tam chodil každý večer a bez ohľadu na to aká bola predpoveď čakal som ako to nakoniec dopadne...
Je pravda ,že touto fotkou tu už otravujem fakt dlho . Pri jej minulom pridaní mi kamarát z Popradu riadne naložil / za čo som mimoriadne vďačný/ a nakoľko som to musel brať ako nedokončenú prácu vrátil som sa ku fotke znovu. Kamarát z Popradu sa u mňa vo štvrtok zastavil a fotku mi pripomenul.........no a ja som sa pustil do roboty a po niekoľkých hodinách som prišiel na to ako ju chcem nakoniec upraviť...............nijako.
Ešte raz veľmi pekne ďakujem
Veď to Ivan. Prečítaj si môj komentár SteveSovi. Ty nefotíš Dražovský kostolík v desiatkach rôznych verzií a pohľadov. Proti tomu by som absolútne nič nemal. Väčšinou len prerábaš ten istý osvedčený raw. Ktorý sa mne mimochodom páči ale už ho mám dosť . Ak by si ku nám do fotoklubu doniesol na posúdenie tú istú fotografiu po desiaty krát, tak by ťa po dákej druhej poslali do čerta. Tu na E-photo už ani kamaráti do očí z nejakej falošne solidarity pravdu nepovedia. Prihlás sa do nejakého fotoklubu,to ti otvorí oči.
 
babish
2014-01-04 15:22:20
príspevok od: Šály Ivan
Ja môj starý profil nepoužívam ,len som ho zatiaľ nezrušil. Mám na to svoj dôvod a nechce sa mi to tu znovu vysvetľovať . Pevne verím ,že si v najbližšom čase nájdem toľko času aby som si niektoré fotky ktoré tam mám znovu urobil / bez chýb,ktoré mi boli vytknuté/ a prenesiem si ich do nového profilu.
Mrzí ma fakt ,že znovu otravujem tou istou fotkou,len pre mňa je dosť dôležitá a ak niekomu vadí.......stačí ju prehliadnuť.
Pokiaľ ide o konkrétnu fotku ,tak nieje to ten istý záber ,ale fotka urobená o 5 minút neskôr a je bez úprav.Čo je na rozdiel od tej predchádzajúcej pre mňa obrovský rozdiel.
Ďakujem za zastavenie.
tu sú tie rozdiely,každý si môže vytvoriť názor sám.Môj poznáš.Netvrdil som,že je zlá ,len som sa pozastavil nad tými dvomi nájdenými cvakmi.Scéna je magická a takéto podmienky človek nezažije často.Komov nápad s čiernobielou verziou sa mi tiež pozdáva.
 
Martin Školiak
2014-01-04 15:03:05
príspevok od: SteveS
Sorry Martin, budem oponovať Ahoj, neberiem ti tvoj názor, len s ním nesúhlasím. Žiadna téma a žiadne miesto nie sú vyčerpané, vždy sa nádje iné svetlo a iný pohľad a iný človek, čo prinesú čosi nové a neokukané, len je to samozrejme vecou času.
.
Ja sám osobne veľmi rád chodím na rovnaké miesta a vždy sa teším, že vyzerajú inak a majú inú atmosféru, nikdy sa ich nenabažím. A aj si na nich vždy znovu a znovu fotím.
.
Je pravda že napr. tu či aj inde moc nezverejňujem podobné zábery alebo série momentiek z toho istého fotenia ako napríklad Ľubo Koma, ale tiež mám rád fotenie a kompletizovanie sérií a robím si ich pre seba.
.
A čo si kto pridáva vo svojom vlastnom účte, je naozaj len vec jeho vkusu a chute a pripadá mi osobne neslušné a nevhodné kritizovať čosi také. Iste by autorovi oveľa lepšie padol názor, aj ked kritický, konkretne k fotke a jej prevedeniu. A nie k tomu že si robí a pridáva vo svojom vlastnom účte to čo ho baví a ako sa jemu páči.
.
Neber to v zlom alebo ako výčitku, len ako nestranný a myslím že v tomto prípade aj všeobecne platný a správny pohľad na vec.
Steves, Ty si ma tiež nepochopil. Tiež sa vraciam mnoho krát na tie isté miesta a snažím sa zachytiť dané miesto v inom lepšom svetle a inom lepšom uhle ale tu Ivan pridáva neustále tú istu fotku len mierne poupravenú inak. Niekto mu niečo vytkne a už to prerába. Trošku pozmenená saturácia alebo trošku lepšie upravená aura na kostolíku, Proste neustále prerobený ten istý Raw alebo minimálne Raw s toho istého fotenia. Nemám nič proti keď si človek raz fotku opraví a znovu ju tu zavesí ale toto je tu už dvadsiaty krát. Človek keď tu dáva fotografiu tak si musí uvedomiť že ide s kožou na trh a nie po každej čo i najmenšej kritike fotku sťahovať a prerábať. Fotka sa mi páči ale keďže som už lajkoval zopár jej len o málo inak upravených predchodkýň už like nedám.
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:52:51
príspevok od: viliamhruby
1 autor,2 profily,1 fotka 2 krát na Ephoto s minimálnymi obmenami.
Ja môj starý profil nepoužívam ,len som ho zatiaľ nezrušil. Mám na to svoj dôvod a nechce sa mi to tu znovu vysvetľovať . Pevne verím ,že si v najbližšom čase nájdem toľko času aby som si niektoré fotky ktoré tam mám znovu urobil / bez chýb,ktoré mi boli vytknuté/ a prenesiem si ich do nového profilu.
Mrzí ma fakt ,že znovu otravujem tou istou fotkou,len pre mňa je dosť dôležitá a ak niekomu vadí.......stačí ju prehliadnuť.
Pokiaľ ide o konkrétnu fotku ,tak nieje to ten istý záber ,ale fotka urobená o 5 minút neskôr a je bez úprav.Čo je na rozdiel od tej predchádzajúcej pre mňa obrovský rozdiel.
Ďakujem za zastavenie.
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:43:11
príspevok od: Goriot
Mne sa tiež páči ta "okukaná scenéria" a pridávam sa k názoru SteveSa o vracaní sa na známe miesta a ich opätované fotenie. Bývam v meste a choroba mi znemožňuje túlanie sa po horách, tak chodievam do mesta a mám priam stovky fotiek rovnakých scén. Iba jedna vec ma mrzí, že som nezačal fotiť v mladosti a dnes som mohol porovnávať, ako sa mesto za to polstoročie zmenilo.
K fotke snáď iba toľko, aj mne sa zdá že mohol byť ten horizont ostrejší a ešte jedna otázočka. Zaznelo tu že je neupravená, to fakt tie slnečné lúče sú reálne, tak symetrický vyukladané a tak hrnčekovo červené?
Pošlem Ti originál / v pondelok/ Jediné čo som urobil bolo , že som podexponované miesta zosvetlil.
Ďakujem
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:38:51
príspevok od: Koma
ale prehliadol, fotím kostolíka z fotokrytu ....dneska bolo v NR na obed okolo +13°C, jar jak vyšitá.. bol som v parku s rodičmi na prechádzke, konečne sa mi podarilo otca von vytiahnuť a cestou domov z mesta reku idem-nééjdem?..a furt idem- néjdem..a reku idem...možno tam bude aj Sýkorečka čo šááli ...dnešné okolo 16.00..také ,,drobedz,, podeexponované na ukážku ..ale ja rád také siluetkové ,,murgačiny,,
Dnes som si kúpil u toho pána na tržnici CD s kravičkami na obale........idem si to pustiť...už sa teším...
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:38:48
príspevok od: Koma
ale prehliadol, fotím kostolíka z fotokrytu ....dneska bolo v NR na obed okolo +13°C, jar jak vyšitá.. bol som v parku s rodičmi na prechádzke, konečne sa mi podarilo otca von vytiahnuť a cestou domov z mesta reku idem-nééjdem?..a furt idem- néjdem..a reku idem...možno tam bude aj Sýkorečka čo šááli ...dnešné okolo 16.00..také ,,drobedz,, podeexponované na ukážku ..ale ja rád také siluetkové ,,murgačiny,,
Dnes som si kúpil u toho pána na tržnici CD s kravičkami na obale........idem si to pustiť...už sa teším...
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:37:28
príspevok od: Koma
ale prehliadol, fotím kostolíka z fotokrytu ....dneska bolo v NR na obed okolo +13°C, jar jak vyšitá.. bol som v parku s rodičmi na prechádzke, konečne sa mi podarilo otca von vytiahnuť a cestou domov z mesta reku idem-nééjdem?..a furt idem- néjdem..a reku idem...možno tam bude aj Sýkorečka čo šááli ...dnešné okolo 16.00..také ,,drobedz,, podeexponované na ukážku ..ale ja rád také siluetkové ,,murgačiny,,
Také siluetky fotíš Ty .............nemôžem sa opakovať..............na rožky by si ma nabral a toho sa ja bojím....

Tá obloha bola fakt krásna
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:35:32
príspevok od: viliamhruby
na obidvoch ,by som zlepšil horizont.A chýba mi ostrosť.
Ďakujem
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:35:06
príspevok od: janot
Pekná fotečka.A kde si ju schovával od leta?Žeby pozabudnutá?
Ale nie.........len som ju nevedel upraviť do konečnej podoby
Ďakujem
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:35:00
príspevok od: janot
Pekná fotečka.A kde si ju schovával od leta?Žeby pozabudnutá?
Ale nie.........len som ju nevedel upraviť do konečnej podoby
Ďakujem
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:32:47
príspevok od: Martin Školiak
Sorry Ivan ale je to furt o tom istom. Z toho istého uhla len s minimálnymi zmenami. Fotka ozaj pekná, ale téma už bola vyčerpaná.
Martin ďakujem za názor.
Dražovský kostolík je jeden z najčastejšie fotených objektov u nás . Ten kto tam bol a ucítil tú noepakovateľnú atmosféru ktorú v tých miestach cítiť mi dá isto za pravdu ,že na kraji útesu sa dá sedieť celé hodiny a človek má chuť ísť znovu a znovu. / viď Koma ,ktorý sa tam pasie pravidelne/
Ja to tam mám asi 10 minút / keď som v Nitre/ a pokiaľ ide o námet ktorý je okukaný ,tak ja ho beriem ako výzvu. Fotiť miesto ktoré je neznáme a zaujímavé je pomerne jednoduché a môže sa to podariť aj bez toho aby človek nad výsledkom vôbec uvažoval.Fotiť ale notoricky známu scénu je komplikované,lebo takáto fotka bude len jedna ďalšia z radu a divák len povie : "to poznám "
Môj zámer bol urobiť fotku v období slnovratu / +,- mesiac / ako jeden záber / nie pano / s ´búrkovou oblohou ktorú podsvieti zapadajúce slnko. Je to jav ktorý tu nebýva často. Slnko sa obyčajne schová za opar alebo oblaky kdesi nad Trnavou a zapadne skôr ako by človek potreboval.
Preto som tam chodil každý večer a bez ohľadu na to aká bola predpoveď čakal som ako to nakoniec dopadne...
Je pravda ,že touto fotkou tu už otravujem fakt dlho . Pri jej minulom pridaní mi kamarát z Popradu riadne naložil / za čo som mimoriadne vďačný/ a nakoľko som to musel brať ako nedokončenú prácu vrátil som sa ku fotke znovu. Kamarát z Popradu sa u mňa vo štvrtok zastavil a fotku mi pripomenul.........no a ja som sa pustil do roboty a po niekoľkých hodinách som prišiel na to ako ju chcem nakoniec upraviť...............nijako.
Ešte raz veľmi pekne ďakujem
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:11:12
príspevok od: mato.draho
Z toho množstva fotiek pre mňa jedna z tých lepších. Prirodzená, nevycukríkovaná a uveriteľná.
A pozor na chybu v názve
Ďakujem .Je to len fotka ako taká aká by vyliezla z fatáku na film....
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:10:00
príspevok od: jiskerka
ani sa nechce veriť, že je to Slovenská rozprávka, ten kostolík mi príde ako zo starého anglicka... a obdivujem tvoju kondičku
Takých bolo u nás veľa ......len sme ich zvalili a prestavali....
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:09:01
príspevok od: Jozef Sádecký
Pekne Ivan dobre svetlo ti vyšlo málinko by som vyrovnal horizont
ĎAkujem pekne. Je to fotené ako 1-cvak na 16 mm a lepšie som to nevedel...
Je to kompromis . Pri fotení som však mal foťák v rovine.lebo som to fotil aj ako pano.
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-04 14:06:33
príspevok od: Matej Rumanský
predpokladam Ivo, ze si to fotil 5DM2-kou(kt. mas uvedeny v profile e-photo), tento fotoaparat umoznuje RAW-ko, tu je odpoved na Tvoju otazku: ci upravovat, a ako... kazdy subor RAW si jednoznacne vyzaduje iste korekcie - ktore minimalne ovplyvnia technicku kvalitu (ak vobec)... neviem co pouzivas, napr. v Lightroom-e by si z tejto fotografie dostal este viac...

ps: suhlasim so Stevom, niektore miesta su nevycerpatelne, ale chapem i druhu stranu - tiez mi iste fotomiesta lezu krkom, poznam to i na svojej tvorbe...

Ďakujem za zastavenie a koment.
....len ja takto svoje fotky neupravujem . Po odfotení do RAW ich prevediem do 16 bit-TIFU a potom ich upravím v PS CS5.Tak tiež používam ešte Photo suite a Niksilver pro. Lightroom som si už dávnejšie chcel kúpiť , ja ale nie som veľký kamarát sedenia za počítačom.......

Ešte raz vďaka


 
janot
2014-01-04 13:34:03
Pekná fotečka.A kde si ju schovával od leta?Žeby pozabudnutá?
 
Adao
2014-01-04 11:30:38
super atmosféra, foto zaujala
 
veronika.pat
2014-01-04 10:24:52
To je pri vychode ci pri zapade? Pekny pohlad
 
viliamhruby
2014-01-04 10:14:35
príspevok od: SteveS
Sorry Martin, budem oponovať Ahoj, neberiem ti tvoj názor, len s ním nesúhlasím. Žiadna téma a žiadne miesto nie sú vyčerpané, vždy sa nádje iné svetlo a iný pohľad a iný človek, čo prinesú čosi nové a neokukané, len je to samozrejme vecou času.
.
Ja sám osobne veľmi rád chodím na rovnaké miesta a vždy sa teším, že vyzerajú inak a majú inú atmosféru, nikdy sa ich nenabažím. A aj si na nich vždy znovu a znovu fotím.
.
Je pravda že napr. tu či aj inde moc nezverejňujem podobné zábery alebo série momentiek z toho istého fotenia ako napríklad Ľubo Koma, ale tiež mám rád fotenie a kompletizovanie sérií a robím si ich pre seba.
.
A čo si kto pridáva vo svojom vlastnom účte, je naozaj len vec jeho vkusu a chute a pripadá mi osobne neslušné a nevhodné kritizovať čosi také. Iste by autorovi oveľa lepšie padol názor, aj ked kritický, konkretne k fotke a jej prevedeniu. A nie k tomu že si robí a pridáva vo svojom vlastnom účte to čo ho baví a ako sa jemu páči.
.
Neber to v zlom alebo ako výčitku, len ako nestranný a myslím že v tomto prípade aj všeobecne platný a správny pohľad na vec.
1 autor,2 profily,1 fotka 2 krát na Ephoto s minimálnymi obmenami.
 
Koma
ocenenie redakciou 2014-01-04 10:05:36
príspevok od: SteveS
Sorry Martin, budem oponovať Ahoj, neberiem ti tvoj názor, len s ním nesúhlasím. Žiadna téma a žiadne miesto nie sú vyčerpané, vždy sa nádje iné svetlo a iný pohľad a iný človek, čo prinesú čosi nové a neokukané, len je to samozrejme vecou času.
.
Ja sám osobne veľmi rád chodím na rovnaké miesta a vždy sa teším, že vyzerajú inak a majú inú atmosféru, nikdy sa ich nenabažím. A aj si na nich vždy znovu a znovu fotím.
.
Je pravda že napr. tu či aj inde moc nezverejňujem podobné zábery alebo série momentiek z toho istého fotenia ako napríklad Ľubo Koma, ale tiež mám rád fotenie a kompletizovanie sérií a robím si ich pre seba.
.
A čo si kto pridáva vo svojom vlastnom účte, je naozaj len vec jeho vkusu a chute a pripadá mi osobne neslušné a nevhodné kritizovať čosi také. Iste by autorovi oveľa lepšie padol názor, aj ked kritický, konkretne k fotke a jej prevedeniu. A nie k tomu že si robí a pridáva vo svojom vlastnom účte to čo ho baví a ako sa jemu páči.
.
Neber to v zlom alebo ako výčitku, len ako nestranný a myslím že v tomto prípade aj všeobecne platný a správny pohľad na vec.
keď zbehneš malý kúsok dole komentami...som naposledy navrhoval Ivanovi či by neskúsil čb variantu, ale uznávam že pri západe slnka je naozaj ťažko vzdať sa farbičék

www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/400716/drazovsky/?s=photos
 
palys
2014-01-04 09:34:56
dobre trafený time.
 
fotografik
2014-01-04 09:05:21
Števo tvrdí, že motív je vyčerpaný, že to je stále ten istý pohľad. Celkom to tak nieje. Každý fotograf vnesie do svojej fotky niečo nové. A nakoniec, koľko takých atraktívnych foto objektov existuje. Každý chce mať svoj vlastný obrázok. Je to jednak skúška vlastných schopnosti a ten príbeh v popise o tortúre spojenej s fotografovaním kostolíka, dáva krásnu výpoveď o autorom a jeho náročnom prístupe k tvorbe. Tak to vidím ja. Mne sa páči
 
Matej Rumanský
2014-01-04 08:52:37
predpokladam Ivo, ze si to fotil 5DM2-kou(kt. mas uvedeny v profile e-photo), tento fotoaparat umoznuje RAW-ko, tu je odpoved na Tvoju otazku: ci upravovat, a ako... kazdy subor RAW si jednoznacne vyzaduje iste korekcie - ktore minimalne ovplyvnia technicku kvalitu (ak vobec)... neviem co pouzivas, napr. v Lightroom-e by si z tejto fotografie dostal este viac...

ps: suhlasim so Stevom, niektore miesta su nevycerpatelne, ale chapem i druhu stranu - tiez mi iste fotomiesta lezu krkom, poznam to i na svojej tvorbe...

 
Goriot
2014-01-04 08:49:51
Mne sa tiež páči ta "okukaná scenéria" a pridávam sa k názoru SteveSa o vracaní sa na známe miesta a ich opätované fotenie. Bývam v meste a choroba mi znemožňuje túlanie sa po horách, tak chodievam do mesta a mám priam stovky fotiek rovnakých scén. Iba jedna vec ma mrzí, že som nezačal fotiť v mladosti a dnes som mohol porovnávať, ako sa mesto za to polstoročie zmenilo.
K fotke snáď iba toľko, aj mne sa zdá že mohol byť ten horizont ostrejší a ešte jedna otázočka. Zaznelo tu že je neupravená, to fakt tie slnečné lúče sú reálne, tak symetrický vyukladané a tak hrnčekovo červené?
 
vivian99
2014-01-04 07:44:44
mne sa veľmi páči
 
SteveS
ocenenie redakciou 2014-01-04 06:57:28
príspevok od: Martin Školiak
Sorry Ivan ale je to furt o tom istom. Z toho istého uhla len s minimálnymi zmenami. Fotka ozaj pekná, ale téma už bola vyčerpaná.
Sorry Martin, budem oponovať Ahoj, neberiem ti tvoj názor, len s ním nesúhlasím. Žiadna téma a žiadne miesto nie sú vyčerpané, vždy sa nádje iné svetlo a iný pohľad a iný človek, čo prinesú čosi nové a neokukané, len je to samozrejme vecou času.
.
Ja sám osobne veľmi rád chodím na rovnaké miesta a vždy sa teším, že vyzerajú inak a majú inú atmosféru, nikdy sa ich nenabažím. A aj si na nich vždy znovu a znovu fotím.
.
Je pravda že napr. tu či aj inde moc nezverejňujem podobné zábery alebo série momentiek z toho istého fotenia ako napríklad Ľubo Koma, ale tiež mám rád fotenie a kompletizovanie sérií a robím si ich pre seba.
.
A čo si kto pridáva vo svojom vlastnom účte, je naozaj len vec jeho vkusu a chute a pripadá mi osobne neslušné a nevhodné kritizovať čosi také. Iste by autorovi oveľa lepšie padol názor, aj ked kritický, konkretne k fotke a jej prevedeniu. A nie k tomu že si robí a pridáva vo svojom vlastnom účte to čo ho baví a ako sa jemu páči.
.
Neber to v zlom alebo ako výčitku, len ako nestranný a myslím že v tomto prípade aj všeobecne platný a správny pohľad na vec.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2014-01-04 06:42:25
Heh, že vraj neupravoval. Toť ľahko sa vyhovárať že s fotkou nebolo nič robené, keď autor pred fotením povylieval na tie plochy tam dole kopu kanistier metalízových farbičiek a nebo naspreyoval autolakom
 
Koma
ocenenie redakciou 2014-01-03 23:26:26
príspevok od: Šály Ivan
Sranda je ,že som ho tam ešte ani raz nestretol.................a dosť je veľký,takže by som ho snáď neprehliadol
ale prehliadol, fotím kostolíka z fotokrytu ....dneska bolo v NR na obed okolo +13°C, jar jak vyšitá.. bol som v parku s rodičmi na prechádzke, konečne sa mi podarilo otca von vytiahnuť a cestou domov z mesta reku idem-nééjdem?..a furt idem- néjdem..a reku idem...možno tam bude aj Sýkorečka čo šááli ...dnešné okolo 16.00..také ,,drobedz,, podeexponované na ukážku ..ale ja rád také siluetkové ,,murgačiny,,
 
viliamhruby
2014-01-03 23:19:05
na obidvoch ,by som zlepšil horizont.A chýba mi ostrosť.
 
Komi
2014-01-03 23:09:06
Pekné...
 
Martin Školiak
2014-01-03 22:20:54
Sorry Ivan ale je to furt o tom istom. Z toho istého uhla len s minimálnymi zmenami. Fotka ozaj pekná, ale téma už bola vyčerpaná.
 
mato.draho
2014-01-03 19:30:51
Z toho množstva fotiek pre mňa jedna z tých lepších. Prirodzená, nevycukríkovaná a uveriteľná.
A pozor na chybu v názve
 
gastiv
2014-01-03 17:06:18
Pekne
 
paldixy
2014-01-03 16:23:00
Výborný námet.
 
alexmenti
2014-01-03 15:57:00
možno nekonečné trápenie, ale výsledok stojí za to...je to proste pekné...
 
jiskerka
2014-01-03 15:53:08
ani sa nechce veriť, že je to Slovenská rozprávka, ten kostolík mi príde ako zo starého anglicka... a obdivujem tvoju kondičku
 
vld
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2014-01-03 15:26:31
Pekne Ivan dobre svetlo ti vyšlo málinko by som vyrovnal horizont
 
psykora2
2014-01-03 15:23:21
fotogenicke miesto, obloha je fajn exponovana, ale zvysok je prilis podexponovany, inak tazka scena na spravnu expoziciu, z jednej sa to ani neda pekne nafotit
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-01-03 15:17:02
príspevok od: Daniel Urban
Pekné to máš. Konečne vidím, kadiaľ musel Koma loziť, aby spravil všetky svoje zábery z tohto uhla. Hádam ho tam nevyváľalo po tých kríkoch
Sranda je ,že som ho tam ešte ani raz nestretol.................a dosť je veľký,takže by som ho snáď neprehliadol
 
mato73
2014-01-03 15:16:15
zase ďaľšia vydarená , pekné svetlo
 
Daniel Urban
2014-01-03 15:11:00
Pekné to máš. Konečne vidím, kadiaľ musel Koma loziť, aby spravil všetky svoje zábery z tohto uhla. Hádam ho tam nevyváľalo po tých kríkoch
 
saxofoto
2014-01-03 15:09:11
krasna
 
milanF
 
nvs
2014-01-03 14:57:54
miesto, ktoré vždy priláka a zláka
 
 


Technika: Canon EOS 5DS R, Canon EOS 5D Mark II, Canon PowerShot G5,

Objektívy: Canon EF 100mm f/2.8 Macro, Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, Canon EF 16-35mm f/2.8L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM, Canon EF 50mm f/1.4 USM, Canon EF 85mm F1.2 L USM (II), Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM,

Príslušenstvo: Gumáky

Pridané: 2014-01-03 14:45:24
Na kritiku: 2014-01-03 14:47:25
Miesto:Dražovce
Témy: experiment