Sústredenie !!!

Body: 178.67    Videnia: 2518    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Edu...
2009-02-17 09:16:39
Nie prečo by si mal zahadzovať olympus .510 je parádny ultrazoom dajú sa nim robiť nádherné fotky a mal som možnosť s ním fotiť . K tomu rezaniu hala bala a formátu 3:2 sa dočítaš na nete . Také základné info a rýchle si pozri tu :
https://www.digi-foto.sk/ako-fotografovat/kompozicia/format-fotografie-po-orezani/
https://www.digi-foto.sk/ako-fotografovat/kompozicia/tretinovy-princip/

Práve preto sa prechádza aj pri TV s formátu 4:3 na formát 16:9 respektíve 3:2 pre prirodzenosť ludského oka .
 
KevinHungar
2009-02-17 08:28:41
príspevok od: Edu...
A čo by si potom mal za formát ? Keď chcem mať 3:2 nemôžem rezať hala bala .Alebo sa púšťat do 4:3 do ktorého fotia compacty a je nekomponovateľný ! Mne osobne vyhovoval práve ten priestor v pohľade vlka . Ale to je môj pohľad na vec.
Presne tak. Je to tvoj pohlad na vec. Moj je, ze mi to ´hluche´ miesto nalavo vadi. Inac podla mna to nemas ani 3:2 ani 4:3. Takze si asi rezal ´hala-bala´ :-).Ked uz tak chceme dodrziavat presne cisla pomerov rezania tak to mas bud 3:2,17 alebo 4:2,89, resp. 4,14:3 a prave z toho posledneho pomeru nam je jasne, ze si tych 0,14 bandurkov mohol odrezat zlava. Dostal by si nekomponovatelny format 4:3 a vlk by sa dostal blizsie k tretine obrazu, aj tak by bol este strasne daleko od zlateho rezu. No neviem do akej miery je to dolezite rezat do presneho formatu, tak ako ani to neviem preco je format taky dolezity. Preco by sa mal obraz prisposobovat formatu, ked je to pre oko neprirodzene. Podla mna by sa mal skor format prisposobit obrazu. Pre moje oko sa ten vlk pyta viac do lava. Vidim ze je tam nejaka skala vravo, tak si to asi nechcel dat do obrazu. V poriadku, ani ja by som nechcel, tak by som to teda riesil spominanym rezanim zlava. To je zase moj pohladna vec. Nic v zlom, obrazok je inac super.

Este na margo toho nekomponovatelneho formatu 4:3: Mohol by si mi vysvetlit preco je nekomponovatelny? Som zaciatocnik a zatial som o tom nepocul. Mam ten moj ´kompakt´ OlyE510 zahodit?
 
retep
2009-02-17 07:30:46
príspevok od: Edu...
To ,že si vymeníme názor neznamená ,že sme nepriatelia. Ďakujem za názor a dlhé vysvetlenie tvojho pohľadu. Určite máš kus pravdy nad ktorou sa tiež zamyslím .Dobré svetlo prajem.
ziadny nepriatelia....:-)aspon ja to tak vnimam......a suhlasim s Tvojimi poslednymi slovami.....ahoj
 
Edu...
2009-02-16 17:37:54
príspevok od: retep
skoda kazdeho nepochopenia sa...hovorili moj dedko..:-)mylsim,ze tu to nerozoberieme..az mam pocit,ze som sa Ta dotkol,co nebolo v mojom zaujme.....kedze ja som debatu zacal,aj ju skoncim....bolo by neobjektivne povedat,ci je to Tvoj zamer,alebo je to naozaj tak,ze som chybny ´vysielac´ a nevyjadrujem sa spravne a teda zdanlivo,nerozumieme si....ako vo foteni,a tak aj v pisani,mozeme mat rozne myslienky,rozne schopnosti...evidentne mne to nejde a preto sa budem len opakovat..dakujem za cas,ktory si si nasiel a venoval mojmu nazoru....a budem rad,ked sa mozno raz podari,aby sme o tom pohovorili...ja som vzdy robil to,co je podla mna spravne a dobre a inak neviem....verim,ze to je to,co sa vola osobnost...alebo aspon kusok z nej.....robit pracu len preto,aby Ta iny obdivovali,je presne ten pripad,ktory spominas na margo deti...
To ,že si vymeníme názor neznamená ,že sme nepriatelia. Ďakujem za názor a dlhé vysvetlenie tvojho pohľadu. Určite máš kus pravdy nad ktorou sa tiež zamyslím .Dobré svetlo prajem.
 
retep
2009-02-16 14:55:08
skoda kazdeho nepochopenia sa...hovorili moj dedko..:-)mylsim,ze tu to nerozoberieme..az mam pocit,ze som sa Ta dotkol,co nebolo v mojom zaujme.....kedze ja som debatu zacal,aj ju skoncim....bolo by neobjektivne povedat,ci je to Tvoj zamer,alebo je to naozaj tak,ze som chybny ´vysielac´ a nevyjadrujem sa spravne a teda zdanlivo,nerozumieme si....ako vo foteni,a tak aj v pisani,mozeme mat rozne myslienky,rozne schopnosti...evidentne mne to nejde a preto sa budem len opakovat..dakujem za cas,ktory si si nasiel a venoval mojmu nazoru....a budem rad,ked sa mozno raz podari,aby sme o tom pohovorili...ja som vzdy robil to,co je podla mna spravne a dobre a inak neviem....verim,ze to je to,co sa vola osobnost...alebo aspon kusok z nej.....robit pracu len preto,aby Ta iny obdivovali,je presne ten pripad,ktory spominas na margo deti...
 
Edu...
2009-02-16 14:01:37
príspevok od: retep
som rad,ze si reagoval a nasiel si cas....ja som nehovoril a ani nemal na mysli tie propagacne plochy,o ktorych pises....teda casak,kniha a podobne...rozumiem aj miestu a mnozstvu prac,ktore spociva v tom,aby foto bolo dokonale...to co pises,sa da vyfotit aj v usa v nar.parkoch....vobec som tym nechcel znevazit pracu a Tvoje vynalozene usilie...ak to niekde bolo uvedene,tak sa ospravedlnujem...ja som sa vyjadroval hlavne k opakujucim sa fotografiam,s tou istou tematikou,ktora,ked ju len tak pustis do sveta,vytvara dojem ludom ako som ja,ze vsetkeho vela skodi....myslim,ze ked je to tak,ako pises,preco z toho neurobis reportaz....aj ked to teda nie je z bl,ako som sa mylne domnieval,co je moja chyba....ak Ti ide len o dobru fotku,potom aj odo mna si dostal pochvalu..ako vacsina Tvojich prac,je to kvalita,ku ktorej by sa viaceri radi priblizili....chcel som skor naviest Ta na uvahu,prehodnotenie,ci nedehonestujes svoju pracu len jednotlivymi snimkami....zaroven vsetci,ktory Ta chvalia,za cokolvek,maju moj obdiv...som zvedavy,kolki z nich,by isli na vystavu,kde by sa prezentovali len fotky vlkov,bez pokec,bez vsetkeho...a to je o tom,ze nesuhlasim,ze pokec nie je dolezity..naboj,emocie,dynamiku dottvara vo fotke aj kometar od autora...a to je aj tu,casto problem..mna nevynimajuc...dobry komentar je umenie napisat,dat meno fotografii.....chcem tym povedat,ze rozdiel v teme,medzi Tvojim cavakom a prip.mojim,kde sa touto temou nezaoberam,by bol len v jednom...v technickom prevedeni....viac nic...to je to,co mi tam chyba...oko divaka,by bolo totiz velmi malo,bez mysle,emocii na to,aby mohlo samo o sebe povedat..je to dobra fotka....a to este oko,nema usta..:-)..zartujem....ja to respektujem,dovolil som si vyjadrit svoj nazor...a dat Ti namet na zamyslenie,mozno zlepsenie...vid.reportaz...snazim sa byt konstruktivny,nie Ta napadnut.....je to toitz to,co mi tu velmi chyba..mne ososbne..a nikam ma neposuva dalej...cest vynimkam.....dobre svetlo a pohodu pri foteni...:-)
Retep ja fotím prírodu od makra až po medveďa nemám ambície stať sa umelcom alebo veľkým fotografom vecí ktorým nerozumiem .Len preto lebo sú iné . Možno tvojim okom vidíš emocie trocha inak a taktiež zaujímavú fotografiu . Možno niekedy iba sám .Tomu ja hovorím nedostatočné odemočnenie sa .Tu nastáva problém kedy fotograf vidí fotku inak ako ostatný diváci . Vyčítaš mi nudu ok pri dokumente to je normálne .Vyrobiť dobrú a zaujímavú fotku názvom to ide naozaj veľmi ťažko . Tu si použil taký pokus : https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=42280&autor_id=5765
Proste nevyšlo - nezaujalo to divákov. Ale Ty ktorý si atmo zažil na vlastnej koži si to viedel inak . Najčastejšie sa tento problem vyskytuje pri deťocha domácich mazlíčkoch . Saudek sa tiež opakuje v svojej tematike ,taktiež modelingový fotograf dava dokola stale modelky v rôznych pózach . Práve istý smer robí fotografa uzko špecializovaného lepším . Nechcem byť chrobák Truhlík ktorý cvaka všetko do radu dnes zvieratko ,zajtra babku na bycikli potom mesiac potom strom potom dom potom všetko až po nepodarky aktov . Proste nemám ambíciu meniť tematiku prírody za nejakú inú . Tvoj názor Ti samozrejme neberiem . Foť tak ako je to podľa teba správne a dobré .
 
retep
2009-02-16 13:00:07
príspevok od: Edu...
retep ja sa na teba nehnevám . Inak táto fotka vôbec neni z Bavorského lesa ale to len mimochodom :)))) Skús urobiť fotku vlka v zoo a pridal ju . Potom možno uvidíš ten rozdiel . Možno ani neuvidíš . 99% fotiek šeliem v časákoch ,knihách , kalendároch je z Nemecka . Prísť cvaknuť susedovho psa cez pletivo je iné ako niekoľko dní čakať v Nemecku na vlky .Ťažko to však vysvetliť niekomu kto trpí vlastnými predsudkami o fotení vlkov . Nemecké parky nie su Bojnice kde prídeš k ohrade s pletivom cvakneš prašivého vlka stojaceho vo vlastných výkaloch v pozadí s pletivom . V tom je ten rozdiel .Keby nebol necestujem 1500km do nemecka ale 20min do Bojníc .Aj motýľa si môže sfotit na luke hocikto .Napriek tomu sú fotky motýľov dobre a zlé . Ja hodnotím fotku nie exif a rozpravky a klamstvé okolo nej . Nemám zaujem klamať že je to vlk z Veľkej Fatry. Na papieri nikto nečíta exif ani lokalitu napriek tomu oko diváka hned vie či je fotka dobrá alebo je zlá . Cvakať jeleňa v lese na 300m je sice pekný adrenalín aj lov . Ale takto sa dobra fotka prosto nerobí . Môžeš si take pozerať doma v PC a to je všetko . Tak ako modelku treba vyžehliť lebo treba inak ju totiž nepredáš ,podobne ako kvalitnú krajinu treba vyskladať atd . Práve preto sa robia dobre fotky v Nemecku . Dehonestovať to na cvak susedovho psa je iba predsudok . Môžem Ti povedať s čistým svedomím ,že je to poriadna drina a hodiny čakania . Osobne som čakal minulý rok na diviaky 3 dni v -18 ani jedného som nezhliadol. Asi hovoríme každý o niečom uplne inom ):
som rad,ze si reagoval a nasiel si cas....ja som nehovoril a ani nemal na mysli tie propagacne plochy,o ktorych pises....teda casak,kniha a podobne...rozumiem aj miestu a mnozstvu prac,ktore spociva v tom,aby foto bolo dokonale...to co pises,sa da vyfotit aj v usa v nar.parkoch....vobec som tym nechcel znevazit pracu a Tvoje vynalozene usilie...ak to niekde bolo uvedene,tak sa ospravedlnujem...ja som sa vyjadroval hlavne k opakujucim sa fotografiam,s tou istou tematikou,ktora,ked ju len tak pustis do sveta,vytvara dojem ludom ako som ja,ze vsetkeho vela skodi....myslim,ze ked je to tak,ako pises,preco z toho neurobis reportaz....aj ked to teda nie je z bl,ako som sa mylne domnieval,co je moja chyba....ak Ti ide len o dobru fotku,potom aj odo mna si dostal pochvalu..ako vacsina Tvojich prac,je to kvalita,ku ktorej by sa viaceri radi priblizili....chcel som skor naviest Ta na uvahu,prehodnotenie,ci nedehonestujes svoju pracu len jednotlivymi snimkami....zaroven vsetci,ktory Ta chvalia,za cokolvek,maju moj obdiv...som zvedavy,kolki z nich,by isli na vystavu,kde by sa prezentovali len fotky vlkov,bez pokec,bez vsetkeho...a to je o tom,ze nesuhlasim,ze pokec nie je dolezity..naboj,emocie,dynamiku dottvara vo fotke aj kometar od autora...a to je aj tu,casto problem..mna nevynimajuc...dobry komentar je umenie napisat,dat meno fotografii.....chcem tym povedat,ze rozdiel v teme,medzi Tvojim cavakom a prip.mojim,kde sa touto temou nezaoberam,by bol len v jednom...v technickom prevedeni....viac nic...to je to,co mi tam chyba...oko divaka,by bolo totiz velmi malo,bez mysle,emocii na to,aby mohlo samo o sebe povedat..je to dobra fotka....a to este oko,nema usta..:-)..zartujem....ja to respektujem,dovolil som si vyjadrit svoj nazor...a dat Ti namet na zamyslenie,mozno zlepsenie...vid.reportaz...snazim sa byt konstruktivny,nie Ta napadnut.....je to toitz to,co mi tu velmi chyba..mne ososbne..a nikam ma neposuva dalej...cest vynimkam.....dobre svetlo a pohodu pri foteni...:-)
 
izzino
2009-02-16 11:56:09
príspevok od: Edu...
Azi kto sa opýta dozvie sa . Dokoca aj ten čo si urobí svoj vlastný príbeh z vlastných predsudkov.Hmm zabaliť to hadám nie . Keď tu budeme všetci chodiť iba drístať nezmyselnosti pod fotky iných môže sa stať ,že nebude pod čím drístať .Preto nemôžeme byť všetci Sunajmi. Treba publikovať fotografiu.Tá tvoja patrí do kvalitky.
Ano 100% suhlasim. A dik.
 
Edu...
2009-02-16 09:35:07
príspevok od: KevinHungar
Sorry. Rezal by som zlava.
A čo by si potom mal za formát ? Keď chcem mať 3:2 nemôžem rezať hala bala .Alebo sa púšťat do 4:3 do ktorého fotia compacty a je nekomponovateľný ! Mne osobne vyhovoval práve ten priestor v pohľade vlka . Ale to je môj pohľad na vec.
 
Edu...
2009-02-16 09:29:10
príspevok od: izzino
superna. na komentaroch dole som sa pousmial a pobavil. Presne preto to to tu zabalil Azi.
Azi kto sa opýta dozvie sa . Dokoca aj ten čo si urobí svoj vlastný príbeh z vlastných predsudkov.Hmm zabaliť to hadám nie . Keď tu budeme všetci chodiť iba drístať nezmyselnosti pod fotky iných môže sa stať ,že nebude pod čím drístať .Preto nemôžeme byť všetci Sunajmi. Treba publikovať fotografiu.Tá tvoja patrí do kvalitky.
 
KevinHungar
2009-02-16 08:25:12
Sorry. Rezal by som zlava.
 
KevinHungar
2009-02-16 08:24:17
Nadherna fotka. Mozno by som z nej este trochu zrezal z prava. Tazko si predstavit co asi citi fotograf pri takom stretnuti. Ja som stertol parkrat zajaca v lese a vzdy som sa trochu zlakol ked to tak zrazu vyskocilo. Podarilo sa mi mi raz cvaknut daniela, ale to mi uz bilo srdce niekde v krku. Mozno ani nie zo strachu ale z tej vynimocnej chvile. Ten vlk vyzera taky zlaty az na pohladnanie na tej fotke, ale nazivo by som asi zinfarktoval na mieste. :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
izzino
2009-02-16 00:04:59
superna. na komentaroch dole som sa pousmial a pobavil. Presne preto to to tu zabalil Azi.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pathy
2009-02-15 22:37:27
O takom zabere mozem zatial len fakt snivat...fotku by som zaradil k najpodarenejsich z tvojej zbierky z Nemecka. Zdielam s tebou nazor fotenia zvierat v parkoch...v divocine je podla takmer nemozne urobit takto skvelu fotku. Snazil som sa o to a zver mi vzdy prchla a k tomu nemam naladu pustat sa do boja s medvedom, alebo vlkom :-) Opat bravo maestro ;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
sunajn
2009-02-15 22:30:28
príspevok od: Edu...
Sunaj ok. Ale zrejme si nepostrehol ,že toto je fotoserver nie azet . Preto by sa tu mali ľudia prezentovať fotografiou a nie drístami . Plácať tu znamky nie je účel fotoserveru .
Ten azet poznáš nejak véľmi dobre, asi si tam často a doma. Raz keď nebudem mať čo na práci, tak sa tam možno podívam a ozvem sa Ti.
Zatiaľ je iba Tvoj...
 
tomcat
2009-02-15 22:18:02
krasny je!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Edu...
2009-02-15 22:03:38
Sunaj ok. Ale zrejme si nepostrehol ,že toto je fotoserver nie azet . Preto by sa tu mali ľudia prezentovať fotografiou a nie drístami . Plácať tu znamky nie je účel fotoserveru .
 
sunajn
2009-02-15 21:24:26
príspevok od: Edu...
Sunaj impact si dal 1 b . Ja ti neberiem tvoj pohľad na svet dávaj si čo len chceš . Miesto tvojich žvástov by som radšej viedel od teba aspoň jednu priemernú fotku .
Che che! Moje žvásty majú viac šťávy ako Tvoje fotky!
Mier s Tebou.
 
Edu...
2009-02-15 20:20:58
príspevok od: slavmiro
velmi slusny standard, o ktorom sa mnohym tu moze iba snivat.
Ďakujem Slavo .
 
slavmiro
2009-02-15 20:16:19
velmi slusny standard, o ktorom sa mnohym tu moze iba snivat.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Cohen
2009-02-15 20:13:54
moc dobré
 
Edu...
2009-02-15 20:05:01
príspevok od: retep
edu,pekne foto,technika ako vzdy brilantna...myslim,ze tych fotiek z bavorskeho lesa je uz dost....nehnevaj sa za moj nazor,ale nevidim rozdiel,medzi fotkou z bavorska a fotkou zo zoo,alebo spoza plotu susedpvho psa....proste,prestava to byt originalne,nie je to ani z divociny,ani nema charakter vzdelavacej...foto z divociny-tej ozajstnej-by malo inu vahu,myslim,ze aj pre TEba a aj emocionalneby divaka strhlo ovela viac....je to len moj nazor...ahoj
retep ja sa na teba nehnevám . Inak táto fotka vôbec neni z Bavorského lesa ale to len mimochodom :)))) Skús urobiť fotku vlka v zoo a pridal ju . Potom možno uvidíš ten rozdiel . Možno ani neuvidíš . 99% fotiek šeliem v časákoch ,knihách , kalendároch je z Nemecka . Prísť cvaknuť susedovho psa cez pletivo je iné ako niekoľko dní čakať v Nemecku na vlky .Ťažko to však vysvetliť niekomu kto trpí vlastnými predsudkami o fotení vlkov . Nemecké parky nie su Bojnice kde prídeš k ohrade s pletivom cvakneš prašivého vlka stojaceho vo vlastných výkaloch v pozadí s pletivom . V tom je ten rozdiel .Keby nebol necestujem 1500km do nemecka ale 20min do Bojníc .Aj motýľa si môže sfotit na luke hocikto .Napriek tomu sú fotky motýľov dobre a zlé . Ja hodnotím fotku nie exif a rozpravky a klamstvé okolo nej . Nemám zaujem klamať že je to vlk z Veľkej Fatry. Na papieri nikto nečíta exif ani lokalitu napriek tomu oko diváka hned vie či je fotka dobrá alebo je zlá . Cvakať jeleňa v lese na 300m je sice pekný adrenalín aj lov . Ale takto sa dobra fotka prosto nerobí . Môžeš si take pozerať doma v PC a to je všetko . Tak ako modelku treba vyžehliť lebo treba inak ju totiž nepredáš ,podobne ako kvalitnú krajinu treba vyskladať atd . Práve preto sa robia dobre fotky v Nemecku . Dehonestovať to na cvak susedovho psa je iba predsudok . Môžem Ti povedať s čistým svedomím ,že je to poriadna drina a hodiny čakania . Osobne som čakal minulý rok na diviaky 3 dni v -18 ani jedného som nezhliadol. Asi hovoríme každý o niečom uplne inom ):
 
Edu...
2009-02-15 19:48:45
Sunaj impact si dal 1 b . Ja ti neberiem tvoj pohľad na svet dávaj si čo len chceš . Miesto tvojich žvástov by som radšej viedel od teba aspoň jednu priemernú fotku .
 
retep
2009-02-15 19:22:03
edu,pekne foto,technika ako vzdy brilantna...myslim,ze tych fotiek z bavorskeho lesa je uz dost....nehnevaj sa za moj nazor,ale nevidim rozdiel,medzi fotkou z bavorska a fotkou zo zoo,alebo spoza plotu susedpvho psa....proste,prestava to byt originalne,nie je to ani z divociny,ani nema charakter vzdelavacej...foto z divociny-tej ozajstnej-by malo inu vahu,myslim,ze aj pre TEba a aj emocionalneby divaka strhlo ovela viac....je to len moj nazor...ahoj
 
sunajn
2009-02-15 18:48:40
príspevok od: Edu...
Sunaj veď ja som na tieto tvoje 1 bodové hodnotenia zvyknutý .Podobne aj na tvoj folklór :) Len neviem prečo si svoje hlboké vedomosti a poradenstvo neuplatnuješ vo svojej tvorbe .Nuž keď Ty dávaš mne 1 b ja potom na tie tvoje fotky ktoré už mimochodom nepridávaš naozaj nemám dať čo ,aby som udržal tvoje kritériá :)) Minimálne sa však niekedy pobavím a nie len ja :))
Na druhej strane považujem tvoje 1 b hodnetenia za úchylné .
Vieš čo je to impakt? Asi nie! To je to, čo robí na mňa nejaký emociálny dojem - či sa mi to páči - aby si rozumel aj Ty, (vysvetlené veľmi jednoducho). A keď chceš človeku nanuťiť, že čo sa mu má páčiť, tak to už sa nad sebou zamysli Ty, či v tom nie je niečo úchylné.
Nerozumiem Ti, Tvoje myslenie je čisto založené na EQ a logika mu z veľkej časti chýba. Však za TK som Ti dal -´7´- a Imapakt -´5´-, ak sa nemýlim. Tak potom čo?!
Ááách, Edo Edo...
 
pedro81
2009-02-15 18:38:59
zo serie vlkov sa mi tento paci najviac
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Edu...
2009-02-15 16:16:45
príspevok od: icebear
jj super z poslednej vypravy ?
Ano je to z poslednej štvordňovky v Nemecku.
 
eroscom
2009-02-15 14:49:24
technicky skvele, moment paráda, u mna fajn
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
icebear
2009-02-15 14:45:25
jj super z poslednej vypravy ?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
polal
2009-02-15 14:12:47
Perfektne trafená hĺbka ostrosti. Pekne ti zastal na ´mini-horizonte´.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2009-02-15 13:21:31
krasavec =D
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
ariang
2009-02-15 12:13:42
parada ;)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
fercak1994
2009-02-15 12:10:39
zasa super fotka
 
Dominik
2009-02-15 11:34:47
super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Slezo
2009-02-15 11:12:27
neskucne dobre
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
daniel321
2009-02-15 11:10:09
Zdá sa mi, že toto neni ´ten´ Canis Lupus, si tam mal asi celú smečku. Tento, ale po tebe nešiel.
 
JamesBond
2009-02-15 10:56:25
Nadherne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pablob26
2009-02-15 10:47:35
edu, uz by to chcelo aj nejaku knizku..fotky su prenadherne.. Talent je talent
 
markato1
2009-02-15 10:07:06
Vlcko zapozoval:),pekne
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
brnz05
2009-02-15 09:57:59
super. krásny moment
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Edu...
2009-02-15 09:40:04
Sunaj veď ja som na tieto tvoje 1 bodové hodnotenia zvyknutý .Podobne aj na tvoj folklór :) Len neviem prečo si svoje hlboké vedomosti a poradenstvo neuplatnuješ vo svojej tvorbe .Nuž keď Ty dávaš mne 1 b ja potom na tie tvoje fotky ktoré už mimochodom nepridávaš naozaj nemám dať čo ,aby som udržal tvoje kritériá :)) Minimálne sa však niekedy pobavím a nie len ja :))
Na druhej strane považujem tvoje 1 b hodnetenia za úchylné .
 
bleky
2009-02-15 09:30:35
ako bolo povedane presne trafeny,velmi pekne, pacilo
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Edu...
2009-02-15 08:56:49
To vieš Sunaj v tých Bojniciach ich kŕmia:)))))))))Prezradím Ti však tajomstvo vlk má zimnú srsť s podsadou :))
 
Edu...
2009-02-15 08:54:31
Teri ak nie si červená Karkuľka nemáš sa čoho báť :)
 
sixi
2009-02-15 02:10:20
mne sa paci :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2009-02-15 01:08:45
Všetci vlci sú chudí, iba títo z forestzoo sú takí vypasení, že sa im ani utekať nechce. Stratili akýkoľvek ostych...
Bez života je to
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 1 | Priemer: 4.33
 
2009-02-15 00:32:26
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
aandy
2009-02-15 00:30:54
dobre živený Bavorák :) pekný úlovok a krásne trafený
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
IR_photo
2009-02-15 00:29:08
mno neviem ci by to bol dobry napad :))
 
2009-02-15 00:13:45
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.