Opustený..

Body: 378.00    Videnia: 2200    Páči sa: 54

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
peterdudas.eu
2014-02-26 09:26:15
príspevok od: steve2211
Dolu si mohol ísť kúsok nižšie, aby sa nedotýkal posledný stĺpik okraja - teda ak sa dalo . Inak super +++
Vdaka. Tam je to s tou kompozicou na tesno, lebo dole uz su kamene a tie som nechcel mat v zabere..
 
steve2211
2014-02-26 09:22:46
Dolu si mohol ísť kúsok nižšie, aby sa nedotýkal posledný stĺpik okraja - teda ak sa dalo . Inak super +++
 
Šály Ivan
 
MiskoMacka
2014-02-19 01:24:37
Pekná
 
Komi
2014-02-18 22:03:34
Páči sa .....
 
jerzi45
2014-02-18 17:01:36
pekne si vyfarbil...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-02-18 16:28:01
príspevok od: peterdudas.eu
Nie, to nie je feer , stravil som nad tym asi hodinu a pol, lebo vsetky tie grify este naspamat neovladam, ale ja dost velky rozdiel vidim tam, kde na povodnej fotke su len biele miesta, tu maju nejaku farbu.. Ale myslim, ze saturovane je to tak akurat, ci?
Jééé, ale to nebolo myslené ako podpásovka... To ja mám taký nemožný humor...
 
peterdudas.eu
2014-02-18 15:04:28
príspevok od: Stratený Stano
Oproti predošlej si sa naučil pridať saturáciu...
Nie, to nie je feer , stravil som nad tym asi hodinu a pol, lebo vsetky tie grify este naspamat neovladam, ale ja dost velky rozdiel vidim tam, kde na povodnej fotke su len biele miesta, tu maju nejaku farbu.. Ale myslim, ze saturovane je to tak akurat, ci?
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-02-18 14:22:01
Oproti predošlej si sa naučil pridať saturáciu...
 
peterdudas.eu
2014-02-18 14:11:16
príspevok od: kasko
chapem, aj tak sa mi to foto paci

A vazne, ze foto Multipli bude vzdy zle... tomu objektu nepomoze ziadny rez, ani zlaty rez, len lis.
 
kasko
2014-02-18 13:56:42
príspevok od: Marcel Rebro
No tato scena naozaj nie je kandidat na stredovu kompoziciu. Stredova kompozicia si ziada vacsiu mieru symetrie (aj stranovej) ako je tu.

Samozrejme ze je vecou autora ci sa vyberie overenou cestou, alebo skusi vlastnu. Ale potom to moze dopadnut aj takto ...
chapem, aj tak sa mi to foto paci

A vazne, ze foto Multipli bude vzdy zle... tomu objektu nepomoze ziadny rez, ani zlaty rez, len lis.
 
Marcel Rebro
2014-02-18 13:54:03
príspevok od: peterdudas.eu
Siel som podla horyjeseniky.cz, ale predtym som este v Lightroome stiahol hajlajty a nastavil biely bod + vytiahol tiene, tu auru sposobilo stiahnutie tych hajlajtov, skusim to cele spravit v PS a znovu vykreslit tiene az potom, to nastavenie bieleho a cierneho bodu v Lightroome mi prislo ako celkom dobry nastroj, ale ako tu viediet, ma svoje rezevy.
Priznam sa bez mucenia : neviem ako sa nastavuje biely a cierny bod. Ani v LR ani v PS. Ale nastudujem si
 
Marcel Rebro
2014-02-18 13:52:43
príspevok od: peterdudas.eu
Hadam az take zle, ako ta Multipla to nie je.
to bola hyperbolizacia
 
peterdudas.eu
2014-02-18 13:48:19
príspevok od: Marcel Rebro
Ta aura naspodku majaku je sposobena cim?
Ku kompozicii : suhlasim s djgorgom.
K Fotospou : kedze nevim(e) ake upravy (a ako) si realizoval, tazko povedat ci ide spravnym smerom. Ten isty efekt sa da dosiahnut roznymi sposobmi / postupmi a samozrejme aj v roznych nastrojoch
Siel som podla horyjeseniky.cz, ale predtym som este v Lightroome stiahol hajlajty a nastavil biely bod + vytiahol tiene, tu auru sposobilo stiahnutie tych hajlajtov, skusim to cele spravit v PS a znovu vykreslit tiene az potom, to nastavenie bieleho a cierneho bodu v Lightroome mi prislo ako celkom dobry nastroj, ale ako tu viediet, ma svoje rezevy.
 
peterdudas.eu
2014-02-18 13:44:59
príspevok od: Marcel Rebro
No tato scena naozaj nie je kandidat na stredovu kompoziciu. Stredova kompozicia si ziada vacsiu mieru symetrie (aj stranovej) ako je tu.

Samozrejme ze je vecou autora ci sa vyberie overenou cestou, alebo skusi vlastnu. Ale potom to moze dopadnut aj takto ...
Hadam az take zle, ako ta Multipla to nie je.
 
Marcel Rebro
2014-02-18 13:36:51
príspevok od: kasko
v PS nerobim je to pre mna spanielska dedina Mne sa foto paci aj kompozicne - zevraj to tak nema byt, ale preco neurobit presny opak. Jedine mi vadi ta svetla aura okolo spodnej casti majaku....to tam asi nemalo vzniknut, ci?
No tato scena naozaj nie je kandidat na stredovu kompoziciu. Stredova kompozicia si ziada vacsiu mieru symetrie (aj stranovej) ako je tu.

Samozrejme ze je vecou autora ci sa vyberie overenou cestou, alebo skusi vlastnu. Ale potom to moze dopadnut aj takto ...
 
Marcel Rebro
2014-02-18 13:33:18
Ta aura naspodku majaku je sposobena cim?
Ku kompozicii : suhlasim s djgorgom.
K Fotospou : kedze nevim(e) ake upravy (a ako) si realizoval, tazko povedat ci ide spravnym smerom. Ten isty efekt sa da dosiahnut roznymi sposobmi / postupmi a samozrejme aj v roznych nastrojoch
 
total empty
2014-02-18 13:23:11
príspevok od: martin_z_ba
no, podla mna to aj skusil, ale preco by to mal mat presne tak, ako (my) vsetci ostatni?
Ide o vnímanie 2D obrazu bez priestoru.Skús si prečítať.
https://www.gjar-po.sk/~kurtyova4d/zlaty_rez1.pdf

Samozrejme, že to má vínimky a je aj iná kompozícia ale tu konkrétne sa hodí zlatý rez.
 
peterdudas.eu
2014-02-18 13:08:32
príspevok od: kasko
v PS nerobim je to pre mna spanielska dedina Mne sa foto paci aj kompozicne - zevraj to tak nema byt, ale preco neurobit presny opak. Jedine mi vadi ta svetla aura okolo spodnej casti majaku....to tam asi nemalo vzniknut, ci?
Ta aura bude s najvacsou pravdepodobnostou chybicka, musim zistit, v ktorej faze PP to nastalo, dakujem za postreh, aj koment.
 
peterdudas.eu
2014-02-18 13:05:15
príspevok od: total empty
Pekná fotka, len jednú vadu má a to je horizontálne delenie na poly a maják v strede, skús tretiny a zlatý rez.
Ahojj, viem, ze by mala byt fotografia delena na tretiny, ale mam rad aj symetriu a tu sa mi to celkom hodilo, majak je vo svojom absolutnom strede.. Inak, dakujem za postreh a koment..
 
martin_z_ba
2014-02-18 12:56:17
príspevok od: total empty
Pekná fotka, len jednú vadu má a to je horizontálne delenie na poly a maják v strede, skús tretiny a zlatý rez.
no, podla mna to aj skusil, ale preco by to mal mat presne tak, ako (my) vsetci ostatni?
 
kasko
2014-02-18 12:47:45
v PS nerobim je to pre mna spanielska dedina Mne sa foto paci aj kompozicne - zevraj to tak nema byt, ale preco neurobit presny opak. Jedine mi vadi ta svetla aura okolo spodnej casti majaku....to tam asi nemalo vzniknut, ci?
 
total empty
2014-02-18 12:33:09
Pekná fotka, len jednú vadu má a to je horizontálne delenie na poly a maják v strede, skús tretiny a zlatý rez.
 
 
Clona: 8
Expozícia: 1/1.67 sec
ISO: 200
Fotoaparát: Nikon D5000
Objektív: Tokina 12-24mm f/4 AT-X AF Pro DX
Ohnisko: 17 mm
Pridané: 2014-02-18 12:18:44
Na kritiku: 2014-02-18 12:19:27
Miesto:Podersdorf, AT
Témy: krajina, východ / západ slnka
Albumy: Krajina
Učím sa robiť v PS, tak ma zaujímalo, či idem správnym smerom.. :-)


Na tomto mieste som už bol veľa krát, ale ani raz nebol sám a takto opustený. :-)

Prajem príjemný deň.