Ústup bielej pred fialovou

Body: 924.00    Videnia: 6097    Páči sa: 132

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
mkosztura
2014-03-09 08:44:18
peknééé
 
jnezky
2014-03-09 00:00:47
Paráda ... pekné fotočko ...
 
Y535
2014-03-07 23:51:28
ja som iba obyčajny amater, a drviva večina moich fotiek stoji za hovno a nevadi mi to ale mam račej ked rosprava samotna fotka ako nazov
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-07 20:16:53
príspevok od: Peter Olekšák
Ani nie je mi ťažko sem nahádzať podobné fotky z rôznych portálov, ale nerád by som niekoho urazil, že je priemerný fotograf. V prílohe sú printscreeny z karty, čo som nacvakal zo šafranov pri fotení s kamarátmi (majú toho toľko a podobné čo ja a možna aj viac a lepšie). Tu je link pre inšpiráciu: https://vimeo.com/40779864
Nuž, nacvakať dnes na kartu dvesto záberov behom chvíľky nie je problém... a karty sú čoraz väčšie...
Ja som rástol na filme, každý záber som musel starostlivo uvážiť... a snažím sa tak robiť i dnes... Preto karty plné takmer zhodných záberov ma nevedia ohúriť a ani presvedčiť...
 
Peter Olekšák
2014-03-07 20:05:06
príspevok od: Stratený Stano
Peter, prosím, aby som mohol tvoj názor brať vážne, prosím o uvedenie linku na nejakú foto podľa tvojich slov - t.j. od priemerného fotografa s patričným vybavením...
Ja totiž viem, koľko práce mi táto foto dala a preto - bez urážky - pokladám tvoje slová o neškrtnutí si za prázdne bla-bla...
PEACE
Ani nie je mi ťažko sem nahádzať podobné fotky z rôznych portálov, ale nerád by som niekoho urazil, že je priemerný fotograf. V prílohe sú printscreeny z karty, čo som nacvakal zo šafranov pri fotení s kamarátmi (majú toho toľko a podobné čo ja a možna aj viac a lepšie). Tu je link pre inšpiráciu: https://vimeo.com/40779864
 
jiskerka
2014-03-07 19:58:03
príspevok od: Stratený Stano
Jarka, slušná výchova nie je o mladíckej nerozvážnosti... Aj ja som bol mladý a nebol som hulvát... Žiaľ, toto robí z ľudí internetová anonymita...
Je to tak ,ale preto sa treba nad to povzniesť... viem, citlivejšie povahy to nevedia.. ale súkromne naučím, a zadara.-)))) Teraz ale rozmýšľam, že by to mohla byť celkom dobrá zárobková činnosť )
 
ViktorV
2014-03-07 19:53:40
príspevok od: jiskerka
Mladícka nerozvážnosť Myslím, že Spoky nechce urážať, Spoky len nevie mlčať Takých je nás viac... Zajtra tu bude iná fotka a bude kľud )
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-07 19:52:58
príspevok od: jiskerka
Mladícka nerozvážnosť Myslím, že Spoky nechce urážať, Spoky len nevie mlčať Takých je nás viac... Zajtra tu bude iná fotka a bude kľud )
Jarka, slušná výchova nie je o mladíckej nerozvážnosti... Aj ja som bol mladý a nebol som hulvát... Žiaľ, toto robí z ľudí internetová anonymita...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-07 19:25:58
príspevok od: Dron
co si jeho milenec ze ho tak chranis?
Prečo si myslíš Dron, že človek s podstatne vyšším IQ než ty by mal byť práve môj milenec... ? Vieš ty i niečo iné, než urážať,,,?
Po dopísaní tohto môjho komentára ťa blokujem - k foto vieš napísať akurát tak osobné invektívy... takýchto ľudí pod svojimi foto nemusím...
 
jiskerka
2014-03-07 19:21:23
príspevok od: Stratený Stano
Spoky, po tom, čo vidím i pod inými foto tvoje doslova sprosté správanie sa voči osobám nežnejšieho pohlavia - nestojíš mi za to, aby som na tvoje komentáre viac reagoval...

Ži sto rokov, potom už hádam stačí...
Mladícka nerozvážnosť Myslím, že Spoky nechce urážať, Spoky len nevie mlčať Takých je nás viac... Zajtra tu bude iná fotka a bude kľud )
 
jiskerka
2014-03-07 19:18:45
príspevok od: Spoky
jáááááj to by si nebola ty jiskra.jiskerka ked tak sledujem ten Tvoj elán a nadšenie do fotenia a kolko si toho popísala,tak by som Ti tipol maximálne 25rokov

pekný večer Ti prajem jiskerka
milý Spoky, ty neskúmaj môj vek, ten je tu úplne nedôležitý Radšej daj nejaké foto, nech ma potešíš aj ty
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-07 19:13:21
príspevok od: Spoky
jáááááj to by si nebola ty jiskra.jiskerka ked tak sledujem ten Tvoj elán a nadšenie do fotenia a kolko si toho popísala,tak by som Ti tipol maximálne 25rokov

pekný večer Ti prajem jiskerka
Spoky, po tom, čo vidím i pod inými foto tvoje doslova sprosté správanie sa voči osobám nežnejšieho pohlavia - nestojíš mi za to, aby som na tvoje komentáre viac reagoval...

Ži sto rokov, potom už hádam stačí...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-07 19:09:58
príspevok od: Peter Olekšák
Bez urážky, Stano, asi budem za zlého, ale môj názor na túto fotku šafranov je: nenadchne, neurazí. Kto fotil šafrany, tak vie, že takýchto fotiek si odnesie z fotenia šafranov aj priemerný fotograf s patričným vybavením pol karty.

Pred časom som tu písal, že na ephoto býva fotka dňa často taká, čo by si v inom fotografickom prostredí, alebo pri anonymnom hodnotení veľmi neškrtla. A to je podľa mňa aj tento prípad.
PEACE
Peter, prosím, aby som mohol tvoj názor brať vážne, prosím o uvedenie linku na nejakú foto podľa tvojich slov - t.j. od priemerného fotografa s patričným vybavením...
Ja totiž viem, koľko práce mi táto foto dala a preto - bez urážky - pokladám tvoje slová o neškrtnutí si za prázdne bla-bla...
PEACE
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-07 19:05:08
Fíha, tu je ale veselo a doslova prudko... Bol som dnes takmer celý deň mimo, až teraz som sa sem dostal a skúsim komu-tomu odpovedať...
 
Peter Olekšák
2014-03-07 18:17:36
Bez urážky, Stano, asi budem za zlého, ale môj názor na túto fotku šafranov je: nenadchne, neurazí. Kto fotil šafrany, tak vie, že takýchto fotiek si odnesie z fotenia šafranov aj priemerný fotograf s patričným vybavením pol karty.

Pred časom som tu písal, že na ephoto býva fotka dňa často taká, čo by si v inom fotografickom prostredí, alebo pri anonymnom hodnotení veľmi neškrtla. A to je podľa mňa aj tento prípad.
PEACE
 
Spoky
2014-03-07 18:15:22
príspevok od: jiskerka
Tak som sa rozhodovala, či sa vložiť do diskusie... Na tomto portáli som preto, že si môžem pozrieť fotky odo mňa skúsenejších, že môžem aj ja niečo uverejniť, a zistiť tak, či sa moje fotky nepáčia len mne a mojim deťom... súčasne dostať radu, tých je pomenej... V každom prípade je to portál nielen pre profesionálov a hlavný dôvod, prečo sem chodím, je to, že si prezerám fotky, niektoré zaujmú, niektoré nie, v každom prípade mi pohľad na pekné alebo zaujímavé foto robí radosť. Už menej mi robí radosť to, že sa tu vedú boje...Dokonca som sa tu dočítala, že niekto sleduje počet like-ov ako niekde v ringu Tešme sa z pekných obrázkov a neriešme osobné antipatie... Mne sa tieto šafrány moc páčia, nie som preto zlý človek... len mám iný vkus ako kritici ) Prajem dobré svetlo všetkým...
jáááááj to by si nebola ty jiskra.jiskerka ked tak sledujem ten Tvoj elán a nadšenie do fotenia a kolko si toho popísala,tak by som Ti tipol maximálne 25rokov

pekný večer Ti prajem jiskerka
 
jiskerka
2014-03-07 17:48:18
Tak som sa rozhodovala, či sa vložiť do diskusie... Na tomto portáli som preto, že si môžem pozrieť fotky odo mňa skúsenejších, že môžem aj ja niečo uverejniť, a zistiť tak, či sa moje fotky nepáčia len mne a mojim deťom... súčasne dostať radu, tých je pomenej... V každom prípade je to portál nielen pre profesionálov a hlavný dôvod, prečo sem chodím, je to, že si prezerám fotky, niektoré zaujmú, niektoré nie, v každom prípade mi pohľad na pekné alebo zaujímavé foto robí radosť. Už menej mi robí radosť to, že sa tu vedú boje...Dokonca som sa tu dočítala, že niekto sleduje počet like-ov ako niekde v ringu Tešme sa z pekných obrázkov a neriešme osobné antipatie... Mne sa tieto šafrány moc páčia, nie som preto zlý človek... len mám iný vkus ako kritici ) Prajem dobré svetlo všetkým...
 
rasto.tn
2014-03-07 16:10:45
príspevok od: Šály Ivan
Milý Rasťo. Poznám ťa tu už niekoľko rokov a dovolím si položiť Ti jednu otázku.
Kedy si prišiel Ty na to že tu môžeš byť nejakým arbitrom?
Nachápem na základe čoho si berieš toto právo.
Pozrel som si Tvoje fotky. A je mi ľúto , ale nezaujali ma. Ja mám rád kritiku ,radšej ako pochvalu.
Kritika ma posúva do predu pochvala nie.
Ale , ak sa pozriem na Tvoje komentáre ,tak sú to len a len samé negatívne kritiky. Tu nieje nikto kto urobil dobrú fotku?
Možno že by som medzi nimi našiel aj niečo pozitívne ,nechce sa mi čítať každý Tvoj komentár ,ale v globále je to tak ako hovorím.
Výčitka na výčitke.
Odfoť , pridaj a uvidíme. Slová ako ,že nepotrebujem sa tu takto prezentovať neobstoja .
Svojími komentármi nikomu nepomôžeš .Len ho znechutíš a a odradíš od ďalšieho snaženia.
Nehovoriac o tom ,že pôsobíš čudne.

Ak uvidím len jednu Tvoju fotku ktorá za niečo stojí budem Ťa rešpektovať. Zatiaľ si neukázal nič.

Mudrlantov som už stretol v živote dosť...............,Zaoberať sa Tvojimi komentármi je strata času a to nie len pre mňa ,ale určite aj pre ďalšíe desiatky dotknutých ,ktorých si svojím jedovatým jazykom uštipol.

Nech sa Ti darí.

Ivan
Ešte dodatok (vypršal časa na editáciu, tak musím v novom komente) k tzv. uštipnutiam.
Píšeš, ako keby moje komentáre boli typu: "toto je fotka úplne na p...u, že sa nehanbíš takéto k.....ny tu pridávať, hanba ti" ...To je typ komentáru, ktorý by sa ozaj niekoho mohol dotknúť, ako vravíš, uštipnúť.
___
Lenže ja sa vždy vyjadrím konkrétne, nezaujato, ku kompozičnej, svetelnej stránke, alebo k celkovému feelu ai., určite to nikto neberie ako uštipnutie a už vôbec nie desiatky ľudí. Áno, sú tu aj takí, čo kritiku nevedia prijať, ale s takými autormi nič nenarobím...
 
rasto.tn
2014-03-07 15:52:24
príspevok od: Šály Ivan
Milý Rasťo. Poznám ťa tu už niekoľko rokov a dovolím si položiť Ti jednu otázku.
Kedy si prišiel Ty na to že tu môžeš byť nejakým arbitrom?
Nachápem na základe čoho si berieš toto právo.
Pozrel som si Tvoje fotky. A je mi ľúto , ale nezaujali ma. Ja mám rád kritiku ,radšej ako pochvalu.
Kritika ma posúva do predu pochvala nie.
Ale , ak sa pozriem na Tvoje komentáre ,tak sú to len a len samé negatívne kritiky. Tu nieje nikto kto urobil dobrú fotku?
Možno že by som medzi nimi našiel aj niečo pozitívne ,nechce sa mi čítať každý Tvoj komentár ,ale v globále je to tak ako hovorím.
Výčitka na výčitke.
Odfoť , pridaj a uvidíme. Slová ako ,že nepotrebujem sa tu takto prezentovať neobstoja .
Svojími komentármi nikomu nepomôžeš .Len ho znechutíš a a odradíš od ďalšieho snaženia.
Nehovoriac o tom ,že pôsobíš čudne.

Ak uvidím len jednu Tvoju fotku ktorá za niečo stojí budem Ťa rešpektovať. Zatiaľ si neukázal nič.

Mudrlantov som už stretol v živote dosť...............,Zaoberať sa Tvojimi komentármi je strata času a to nie len pre mňa ,ale určite aj pre ďalšíe desiatky dotknutých ,ktorých si svojím jedovatým jazykom uštipol.

Nech sa Ti darí.

Ivan
Moje komentáre sú vždy slušné, vždy k fotke, nikdy nie k autorom, z nikoho si nerobím srandu, ani iróniu...Každý si môže moje komentáre pozrieť a áno, z väčša kritizujem - napokon, ak je kritika slušná a tvrdá, mám na to právo. Ja sa na to dívam tak, že v súčasnosti sa to tu oklieštilo iba na lajky, komentárov ubúda (kritických tiež...). Neviem, o akom arbitrovi to hovoríš??? Ja hovorím vždy o svojom pohľade na fotku - aj u tejto nepodarenej fotky dňa som vyslovil len svoj názor. Dotkol som sa všetkých aspektov, z ktorých sa fotka skladá.
___
Fotky nepridávam preto, lebo nemám potrebu pridávať fotky - aj na to mám právo. Nefotím v súčasnosti pre ostatných, so svojimi fotkami sa podelím na súkromnom FB. Nejde mi o slávu, tľapkanie po pleci, aký som dobrý fotograf a neviem čo...
___
Čo sa týka tzv. znechutenia...To by sa museli ozvať tí, ktorí sa cítia dotknutí, ale nestalo sa tak. Ak aj boli nezhody, po niekoľkých vysvetleniach a komentároch bolo po nich. Na druhú stranu určite sú tu aj ľudia, čo sami od seba chcú počuť veľmi nekompromisnú kritiku.
___
Ale napríklad - čo je na dnešnej mojej kritike zlé??? Ak som sa tým autora dotkol, je mi to jedno. Písal som iba k veci a ak to nevie prijať, nie je to moja chyba (avšak to sa bavím iba v teoretickej rovine...). Myslím, že Stano sa isto na mňa hnevať nebude, nepatrím medzi tých, čo by tu niekoho zatracovali, alebo čo.
___
Píšeš, že pôsobím čudne. Ja teba neposudzujem, či si čudák, pätolízač... ani nič podobného, nehodnotím ľudí na portály - ich vlastnosti, ako na mňa pôsobia...hodnotím fotky a tak to podľa mňa byť. Nikdy som tu nikoho neurážal, nehodnotil jeho stav. Neuveríš Ivan, niektorí ma tu dokonca niekedy posielal za moju kritiku fotky, aby som šiel na psychiatriu, vyjadrovali sa vulgárne. Možno keby ja o tebe poviem, že si čudák, by si sa urazil (hral na urazeného) písal, ako sa ťa do dotklo...a pritom mi píšeš takéto veci. Mne je to takpovediac jedno, koment sem - koment tam. Nemám 5 rokov, aby som na na niekoho zazeral, alebo urážal sa.
___
Ako posledné, vravíš, že výčitka na výčitke. S tým kategoricky nesúhlasím. Popísať chyby - objektívne (!!!) na fotke nie je sumár vyčitiek, je tu zosumarizovanie chýb a autor (i) by sa mal z nich poučiť - ak sám chce (chcú).
 
markato1
2014-03-07 14:49:31
... v kazdom pripade prijemna jarna foto
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-03-07 14:48:10
príspevok od: rasto.tn
Pravdu povediac, ja tam takúto myšlienku ozaj nevidím. Dokonca mám pocit, že je tam tzv. myšlienka umelo dosadená. Ako by som to opísal..., možno vieš, čo bola pár dní dozadu fotky nahej slečny s cigaretou na v robotníckej ubytovni. Aj tam autor fotku veľmi pekne opísal, snažil sa obhájiť pozitíva, myšlienku...Na tejto fotke mi to bohužiaľ príde len ako "myšlienková náplasť" na nie príliš vydarený záber z technického a kompozičného hľadiska. Keby sa tam aspoň línie, čiernej bielej rovnomerne prekrývajú, alebo i...Ako keby sa povie: keď je tu myšlienka, nemusí to byť prítomná technická kvalita, kompozícia, svetlo...Avšak myšlienka tu podľa mňa nie je.
___
Pozn. - myslím, že mnou pridané fotky z naturephoto.cz zablúrované nie sú. Nechápem, na čo by to autor robil? Je tam využitý makroobjektív 100mm + hranie sa s HO vrámci flóry (kvetín).
Milý Rasťo. Poznám ťa tu už niekoľko rokov a dovolím si položiť Ti jednu otázku.
Kedy si prišiel Ty na to že tu môžeš byť nejakým arbitrom?
Nachápem na základe čoho si berieš toto právo.
Pozrel som si Tvoje fotky. A je mi ľúto , ale nezaujali ma. Ja mám rád kritiku ,radšej ako pochvalu.
Kritika ma posúva do predu pochvala nie.
Ale , ak sa pozriem na Tvoje komentáre ,tak sú to len a len samé negatívne kritiky. Tu nieje nikto kto urobil dobrú fotku?
Možno že by som medzi nimi našiel aj niečo pozitívne ,nechce sa mi čítať každý Tvoj komentár ,ale v globále je to tak ako hovorím.
Výčitka na výčitke.
Odfoť , pridaj a uvidíme. Slová ako ,že nepotrebujem sa tu takto prezentovať neobstoja .
Svojími komentármi nikomu nepomôžeš .Len ho znechutíš a a odradíš od ďalšieho snaženia.
Nehovoriac o tom ,že pôsobíš čudne.

Ak uvidím len jednu Tvoju fotku ktorá za niečo stojí budem Ťa rešpektovať. Zatiaľ si neukázal nič.

Mudrlantov som už stretol v živote dosť...............,Zaoberať sa Tvojimi komentármi je strata času a to nie len pre mňa ,ale určite aj pre ďalšíe desiatky dotknutých ,ktorých si svojím jedovatým jazykom uštipol.

Nech sa Ti darí.

Ivan
 
Dedo
2014-03-07 14:29:58
pekná jarná s"filajofou" farbičkou
+ pekný polo-celok v detailnom spracovaní
- biely fľak v prvej 1/3 zľava ako bokeh a na môj vkus príliš uťatý spodok
 
ViktorV
2014-03-07 13:59:04
príspevok od: Spoky
Informácia od Mrca :

"Zmazal som fotku po polnoci sám. Dôvody si (zatiaľ) dovolím nechať pre seba. Žite večne "


a s pozdravom Spoky
Tak zatotok si ja myslím, že Stanovou psou povinosťou bude, pustiť mrca si sadnúť v električke. Alebo aj v trolejbuse.
 
Spoky
2014-03-07 13:18:56
Informácia od Mrca :

"Zmazal som fotku po polnoci sám. Dôvody si (zatiaľ) dovolím nechať pre seba. Žite večne "


a s pozdravom Spoky
 
Marián Kuric
2014-03-07 12:21:55
príspevok od: Dron
co si jeho milenec ze ho tak chranis?
Hej Don Dron, co frustracia? si tu od jan 2014, foto pridane ziadne, prezentuj sa, ukaz co je v tebe, neurazaj, nafot, daj na kritiku, stale si myslim ze dobra fotka sa tu nestrati, ci uz je foto dna alebo nie je, ved je to aj tak v globale jedno, ako hovoril p. I. Hlinka hokejevy trener, JEN SE Z TOHO NEPOSRAT
 
Dron
2014-03-07 11:55:02
príspevok od: j.radlinsky
A Ty si tomu pridal korunu slávy, šašo...
Autor fotky je v tomto svetle podľa Teba ale že úúplný lúzer. Chodí bezmyšlienkovito po lese, možno aj blúdi, fotí so "šmejdovým" objektívom, potom príde domov a húta akú myšlienku vtisne jednej z nepodarených fotiek (lebo vlastne nafotil iba samý odpad...).
Takýchto komentátorov ako si Ty by som si prial stretnúť naživo. Rád by som videl Tvoju výbavičku (určite ohodnotenú na najprestížnejších review portáloch 6 hviezdičkami z 5), Tvoje žánrové portólio (zaiste ocenené odbornou verejnosťou), rád by som sa zúčastnil starostlivého plánovania programu vychádzky, na ktorej máš cez GPS súradnice určené, kde rastie poniklec alebo snežienka, ktoré chceš cielene fotiť.
Keby tu bola povinnosť vystupovať pod pravým menom a neschovávať sa za nicky, chodil by si po kanáloch, ak by si podobné názory mal odvahu zverejňovať. A možno aj nie; veď hokejových trénerov, predsedov vlád, liečiteľov a evidentne aj odborníkov na foto máme na Slovensku za každým rohom tucet.
co si jeho milenec ze ho tak chranis?
 
j.radlinsky
2014-03-07 11:32:06
príspevok od: Dron
Plne suhlasim, vystihol si to do bodky presne.Tato fotka je u mna iba vysledkom tunajsieho bratrickovania sa.Vznik foto: idem si lesom, fotak na krku s objektivom co ziskal mizernych 2-2.5 hviezdiciek z max poctu 5.Cvakam vsetko mozne...vidim nejake kvety, cupnem cvaknem.Doma hodim na net...a neskor umelo vytvorim myslienku ako je vsetko na tej foto na spravnom mieste a ay vyznam maju jednotlive farby
A Ty si tomu pridal korunu slávy, šašo...
Autor fotky je v tomto svetle podľa Teba ale že úúplný lúzer. Chodí bezmyšlienkovito po lese, možno aj blúdi, fotí so "šmejdovým" objektívom, potom príde domov a húta akú myšlienku vtisne jednej z nepodarených fotiek (lebo vlastne nafotil iba samý odpad...).
Takýchto komentátorov ako si Ty by som si prial stretnúť naživo. Rád by som videl Tvoju výbavičku (určite ohodnotenú na najprestížnejších review portáloch 6 hviezdičkami z 5), Tvoje žánrové portólio (zaiste ocenené odbornou verejnosťou), rád by som sa zúčastnil starostlivého plánovania programu vychádzky, na ktorej máš cez GPS súradnice určené, kde rastie poniklec alebo snežienka, ktoré chceš cielene fotiť.
Keby tu bola povinnosť vystupovať pod pravým menom a neschovávať sa za nicky, chodil by si po kanáloch, ak by si podobné názory mal odvahu zverejňovať. A možno aj nie; veď hokejových trénerov, predsedov vlád, liečiteľov a evidentne aj odborníkov na foto máme na Slovensku za každým rohom tucet.
 
Frola
2014-03-07 11:29:57
paráda pane fotografe...
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-03-07 10:50:20
príspevok od: Dron
Plne suhlasim, vystihol si to do bodky presne.Tato fotka je u mna iba vysledkom tunajsieho bratrickovania sa.Vznik foto: idem si lesom, fotak na krku s objektivom co ziskal mizernych 2-2.5 hviezdiciek z max poctu 5.Cvakam vsetko mozne...vidim nejake kvety, cupnem cvaknem.Doma hodim na net...a neskor umelo vytvorim myslienku ako je vsetko na tej foto na spravnom mieste a ay vyznam maju jednotlive farby
Toto je Tvoj pohľad. Ja som sa snažil tieto kvety fotiť mnohokrát.Nepodarilo sa mi to. Fotiť kvety je nesmierne ťažké...........vyskúšaj a uvidíš.
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-03-07 10:46:35
príspevok od: viliamhruby
Včera som sledoval "súboj" Mrca a Strateného.00:05 mal Mrco 518 bodov,Strateny 490 bodov.Nemám nič proti nikomu z tejto dvojice ale z postupov redakcie sa mi chce zvracať.Výhovorky typu je v tom bug alebo podobné chyby u mňa neuspejú.Áno, samozrejme sľúbili nápravu už pri Stanovom probléme,ktorý sa nestal poprvýkrát,kedy jeho fotka získala najviac bodov a napriek tomu bola dva dni na titulke iná foto.Nič sa neudialo,keďže sa problém opakuje,tentokrát v prospech Stana.Touto cestou vyzývam redakciu aby začala konať profesionálnejšie ak si vôbec chce do budúcnosti udržať užívateľov!!!
Ja som si po mojich skúsenostiach už veľa krát povedal ,že na túto stránku zabudnem .Veci ktoré som zistil ma desia a žasnem nad ľahostajnosťou redakcie a zlomyselnosťou ľudí ............
 
Dron
2014-03-07 09:53:14
príspevok od: rasto.tn
Pravdu povediac, ja tam takúto myšlienku ozaj nevidím. Dokonca mám pocit, že je tam tzv. myšlienka umelo dosadená. Ako by som to opísal..., možno vieš, čo bola pár dní dozadu fotky nahej slečny s cigaretou na v robotníckej ubytovni. Aj tam autor fotku veľmi pekne opísal, snažil sa obhájiť pozitíva, myšlienku...Na tejto fotke mi to bohužiaľ príde len ako "myšlienková náplasť" na nie príliš vydarený záber z technického a kompozičného hľadiska. Keby sa tam aspoň línie, čiernej bielej rovnomerne prekrývajú, alebo i...Ako keby sa povie: keď je tu myšlienka, nemusí to byť prítomná technická kvalita, kompozícia, svetlo...Avšak myšlienka tu podľa mňa nie je.
___
Pozn. - myslím, že mnou pridané fotky z naturephoto.cz zablúrované nie sú. Nechápem, na čo by to autor robil? Je tam využitý makroobjektív 100mm + hranie sa s HO vrámci flóry (kvetín).
Plne suhlasim, vystihol si to do bodky presne.Tato fotka je u mna iba vysledkom tunajsieho bratrickovania sa.Vznik foto: idem si lesom, fotak na krku s objektivom co ziskal mizernych 2-2.5 hviezdiciek z max poctu 5.Cvakam vsetko mozne...vidim nejake kvety, cupnem cvaknem.Doma hodim na net...a neskor umelo vytvorim myslienku ako je vsetko na tej foto na spravnom mieste a ay vyznam maju jednotlive farby
 
rasto.tn
2014-03-07 09:22:11
príspevok od: Stratený Stano
Kritik vidí vo foto aj myšlienku...? Či sa zameriava čisto len na technický aspekt...?
Pozadie - čierna a biela, sú symbolom zimy - tma a sneh. Popredie je nastupujúca jar, farba a presvitajúce svetlo... Tak to vidím ja...
Pravdu povediac, ja tam takúto myšlienku ozaj nevidím. Dokonca mám pocit, že je tam tzv. myšlienka umelo dosadená. Ako by som to opísal..., možno vieš, čo bola pár dní dozadu fotky nahej slečny s cigaretou na v robotníckej ubytovni. Aj tam autor fotku veľmi pekne opísal, snažil sa obhájiť pozitíva, myšlienku...Na tejto fotke mi to bohužiaľ príde len ako "myšlienková náplasť" na nie príliš vydarený záber z technického a kompozičného hľadiska. Keby sa tam aspoň línie, čiernej bielej rovnomerne prekrývajú, alebo i...Ako keby sa povie: keď je tu myšlienka, nemusí to byť prítomná technická kvalita, kompozícia, svetlo...Avšak myšlienka tu podľa mňa nie je.
___
Pozn. - myslím, že mnou pridané fotky z naturephoto.cz zablúrované nie sú. Nechápem, na čo by to autor robil? Je tam využitý makroobjektív 100mm + hranie sa s HO vrámci flóry (kvetín).
 
marek loduha
ocenenie redakciou 2014-03-07 09:20:06
takychto paradnych fotiek je tu ako šafranu
 
viliamhruby
2014-03-07 09:13:00
Včera som sledoval "súboj" Mrca a Strateného.00:05 mal Mrco 518 bodov,Strateny 490 bodov.Nemám nič proti nikomu z tejto dvojice ale z postupov redakcie sa mi chce zvracať.Výhovorky typu je v tom bug alebo podobné chyby u mňa neuspejú.Áno, samozrejme sľúbili nápravu už pri Stanovom probléme,ktorý sa nestal poprvýkrát,kedy jeho fotka získala najviac bodov a napriek tomu bola dva dni na titulke iná foto.Nič sa neudialo,keďže sa problém opakuje,tentokrát v prospech Stana.Touto cestou vyzývam redakciu aby začala konať profesionálnejšie ak si vôbec chce do budúcnosti udržať užívateľov!!!
 
jiskerka
2014-03-07 08:18:12
príspevok od: Stratený Stano
Ostal som dnes ráno poriadne zaskočený - keď som išiel o cca jedenástej večer spať, viedla rebríček iná foto a tú som dnes čakal na titulke...
Blahoželám... šafrány, jar, kto už by odolal nedať like takému posolstvu? ešte, keď je také pekne "vysvietené"
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-07 06:22:00
príspevok od: Peter Kováčik
Príjemne pôsobí na mňa tento záber ... a taktiež si vystihol názov ... a len taká malá technická otázočka. Viem že nie si zberateľ a archivár lajkov ale koľká je už toto foto dňa u Teba ?
Ostal som dnes ráno poriadne zaskočený - keď som išiel o cca jedenástej večer spať, viedla rebríček iná foto a tú som dnes čakal na titulke...
 
Peter Kováčik
2014-03-07 05:59:52
Príjemne pôsobí na mňa tento záber ... a taktiež si vystihol názov ... a len taká malá technická otázočka. Viem že nie si zberateľ a archivár lajkov ale koľká je už toto foto dňa u Teba ?
 
Cook
2014-03-06 22:54:03
Príjemne pôsobiace foto
 
Duvaliere
2014-03-06 22:44:03
je tam v pozadí vari kúsok snehu?
 
Jozi Mačutek
2014-03-06 22:41:37
Jo , upokojujúci záber !
 
Martin Školiak
2014-03-06 22:16:59
Pekná jarná.
 
Majo77
2014-03-06 22:16:17
aká biela? veľmi pekné
 
Wewe18
2014-03-06 21:35:07
pekné...fajn myslienka hádam ustúpi
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2014-03-06 21:15:46
pekne, toto si chcem i ja nafotit
 
Foto Majky
2014-03-06 20:17:06
Vo foto je autorov zamer a hovori to aj nazov preto je pozadie ake je.Autorovi sa podarilo vyjadrit myslienku pomocou kvetov a roztapajuceho snehu a to je plus.Foto posobi prijemne.
 
kulič
2014-03-06 20:09:24
čučím že už sa necnie , eném sa tak optám to sú šafrány?
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2014-03-06 20:02:41
príspevok od: rasto.tn
Tak to aj má byť. Niekomu sa fotka páči (napr. ty), niekomu sa nepáči (napr. ja). K "téme" čistota pozadia pridám fotky, ako si to predstavujem. Nič na nich neruší, nekričí, žiadne fragmenty....Každý návštevník však môže zhodnotiť, ktorá fotografia (s akým pozadím) je lepšia.
Zdroj: naturephoto.cz
pekné fotky
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2014-03-06 20:01:48
Pekne Stano
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-06 19:59:42
príspevok od: rasto.tn
Myslím, že to nie je dobrý záber. Fotke chýba svetlo, avšak za najviac problematický aspekt považujem pozadie - celá horná časť je nevýrazne čierna, navyše naľavo aj s rušivými belavými fragmentmi (s kontúrami clony...). Chýba tomu "čistota" záberu / pozadia.
Kritik vidí vo foto aj myšlienku...? Či sa zameriava čisto len na technický aspekt...?
Pozadie - čierna a biela, sú symbolom zimy - tma a sneh. Popredie je nastupujúca jar, farba a presvitajúce svetlo... Tak to vidím ja...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-06 19:48:00
príspevok od: rasto.tn
Tak to aj má byť. Niekomu sa fotka páči (napr. ty), niekomu sa nepáči (napr. ja). K "téme" čistota pozadia pridám fotky, ako si to predstavujem. Nič na nich neruší, nekričí, žiadne fragmenty....Každý návštevník však môže zhodnotiť, ktorá fotografia (s akým pozadím) je lepšia.
Zdroj: naturephoto.cz
Umelo zblúrované... ale každý máme svoj vkus...
 
matwey
2014-03-06 18:59:53
príspevok od: rasto.tn
Tak to aj má byť. Niekomu sa fotka páči (napr. ty), niekomu sa nepáči (napr. ja). K "téme" čistota pozadia pridám fotky, ako si to predstavujem. Nič na nich neruší, nekričí, žiadne fragmenty....Každý návštevník však môže zhodnotiť, ktorá fotografia (s akým pozadím) je lepšia.
Zdroj: naturephoto.cz
áno, sú to výborné fotky, pre mňa prvá a tretia.
 
rasto.tn
2014-03-06 18:55:34
príspevok od: matwey
Myslím, že to je dobrý záber. Fotke svetlo nechýba, aj keď nie priamo slnečné, ale je zjavne prítomné v kvetoch. Potlačená farebnosť a štruktúra bokehu vhodne dotvára výraznú farbu kvetov.
Na to, či tomu chýba "čistota" záberu / pozadia sú rôzne názory.
Tak to aj má byť. Niekomu sa fotka páči (napr. ty), niekomu sa nepáči (napr. ja). K "téme" čistota pozadia pridám fotky, ako si to predstavujem. Nič na nich neruší, nekričí, žiadne fragmenty....Každý návštevník však môže zhodnotiť, ktorá fotografia (s akým pozadím) je lepšia.
Zdroj: naturephoto.cz
 
matwey
2014-03-06 18:49:43
Myslím, že to je dobrý záber. Fotke svetlo nechýba, aj keď nie priamo slnečné, ale je zjavne prítomné v kvetoch. Potlačená farebnosť a štruktúra bokehu vhodne dotvára výraznú farbu kvetov.
Na to, či tomu chýba "čistota" záberu / pozadia sú rôzne názory.
 
rasto.tn
2014-03-06 18:34:43
Myslím, že to nie je dobrý záber. Fotke chýba svetlo, avšak za najviac problematický aspekt považujem pozadie - celá horná časť je nevýrazne čierna, navyše naľavo aj s rušivými belavými fragmentmi (s kontúrami clony...). Chýba tomu "čistota" záberu / pozadia.
 
matwey
2014-03-06 17:54:47
do čoho sa pustíš, to Ti ide, už aj kvietky
pekná, čistá kompozícia... a zaujímavá myšlienka
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-03-06 15:02:08
príspevok od: Stratený Stano
Ivan, to je z minulej jari, fotené až koncom apríla, lebo v kopcoch sa dlho držal sneh... Ale dám vedieť, keď opäť vykuknú... dofrčíš...?
stačí silnejšie zakričať....
 
MiskoMacka
2014-03-06 14:57:41
Páči - super !
 
petrus 1
2014-03-06 14:53:38
...
aj ja sa na nich už teším
 
milanF
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-06 13:51:12
príspevok od: Šály Ivan
Jeduješ ma nenormálne Stano.Asi 3 roky chcem niečo podobné a nič. Keď to aj nájdem ,tak to neviem odfotiť. Minuláýrok som išiel dva krát na lúku kde rastú . Vyfotil som dve karty.......bola to hrôza.
Krásna fotka ..............aj ja takú chcem !!!
Idem....
Ivan, to je z minulej jari, fotené až koncom apríla, lebo v kopcoch sa dlho držal sneh... Ale dám vedieť, keď opäť vykuknú... dofrčíš...?
 
peker
2014-03-06 13:19:14
pekné kvietky , ako každú jar
 
saxofoto
2014-03-06 11:46:08
velmy pekne
 
Bpali
2014-03-06 10:56:11
velmo pekne
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-03-06 10:28:19
Jeduješ ma nenormálne Stano.Asi 3 roky chcem niečo podobné a nič. Keď to aj nájdem ,tak to neviem odfotiť. Minuláýrok som išiel dva krát na lúku kde rastú . Vyfotil som dve karty.......bola to hrôza.
Krásna fotka ..............aj ja takú chcem !!!
Idem....
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-06 09:50:23
príspevok od: Marián Kuric
ak ma pamat neklame tak ty fialovu rad, ze?
Dobrá pamäť... koľko TB...?
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-06 09:49:21
príspevok od: jiskerka
Mne sa však nezdá, že by zima ustupovala nejak rýchlo.. pri tej dnešnej víchrici sa obávam, že sa vracia Krokusy nádherné, akoby priesvitné v tvojom podaní...
Ďakujem za návštevu...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-03-06 09:48:54
príspevok od: fotografik
Páči sa mi
Ahoj Vilo, ďakujem a - už si zliezol z tej pece...?
 
fotografik
2014-03-06 09:07:32
Páči sa mi
 
jiskerka
2014-03-06 08:48:02
Mne sa však nezdá, že by zima ustupovala nejak rýchlo.. pri tej dnešnej víchrici sa obávam, že sa vracia Krokusy nádherné, akoby priesvitné v tvojom podaní...
 
Marián Kuric
2014-03-06 08:38:57
ak ma pamat neklame tak ty fialovu rad, ze?
 
gastiv
2014-03-06 08:34:15
Dobry bokeh
 
 


Technika: Nikon D300, Hasselblad 501C, Pentacon Six TL,

Objektívy: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR, Carl Zeiss Planar T* 80, F2.8 C, Carl Zeiss Biometar 2,8/80mm, Carl Zeiss Biometar 2,8/120,

Clona: 5,4
Expozícia: 1/160 sec
ISO: 200
Fotoaparát: Nikon D300
Objektív: Nikkor 18-200mm F/3.5-5.6g IF-ED AF-S DX VR
Pridané: 2014-03-06 08:24:24
Na kritiku: 2014-03-06 08:24:34
Miesto:sedlo Besník
Témy: príroda, zátišie
Albumy: Kvietky
Prišiel som na to, že zima sa bojí fialovej a rýchlo pred ňou ustupuje... :)