Rozprávočka

Body: 581.00    Videnia: 2890    Páči sa: 83

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
marselitto
2015-05-20 21:41:25
pekna tvorba
 
Krtko fotografom
2014-08-19 11:58:57
príspevok od: nvs
mušky svetlušky sa zbiehali, by cestu dievčine dať znali,
ponorenej v svojom smútku, bolesťou v srdci a zármutku.
Sviečka pomaly dohára a mesačný svit svoje brány otvára...

tak rozprávočka
Dakujem, za krasnu rozpravocku .
 
nvs
2014-08-19 09:34:16
mušky svetlušky sa zbiehali, by cestu dievčine dať znali,
ponorenej v svojom smútku, bolesťou v srdci a zármutku.
Sviečka pomaly dohára a mesačný svit svoje brány otvára...

tak rozprávočka
 
SteveS
ocenenie redakciou 2014-04-23 14:04:11
príspevok od: Krtko fotografom
Stevo diky . Tie ruky, su mozno svetlejsie, ako by mali byt, ale vychadzal som z toho, ze svetle ruky, aj ked su dalej od zdroja svetla, budu vzdy svetlejsie - to je realita . A vlasy, zase som vychadzal z toho, ze lampa osvetluje iba prednu cast tvare, nedokaze osvetlit celu hlavu, cize preto vlasy v zadu, su tmave, neosvetlene, cize v tomto pripade modre (moja nedokonala farba noci) .
Vychádzal si zo všetkého správne, s tým všetkým som aj ja počítal už keď som písal komentár. nepísal som že to tak nie je, len sa vyjadril k miere toho čo a ako tu je vo vzájomnej harmónii či disharmónii. Ruky mi udreli do očí skôr ako som stihol fotku prebehnúť pohľadom.

A tvojím zámerom bolo určite čo najviac diváka presvedčiť o kvázy "možnej realite" takejto rozprávkovej scény. Dôležité je aby si bol ty ako autor spokojný, my len vyjadrujeme osobné názory a svoje pocity k fotke danej do kritiky. Verím že o to ti ide Tu by sme si nemali nič "odpustiť", pritakávanie akurát tak deformuje našu sebakritiku.
 
Krtko fotografom
2014-04-23 08:07:07
príspevok od: SteveS
Ja rozpravky rad a tuto modelku tiez

K fotke uz niet co dodat, vsetko bolo povedane. Ak ta zaujima aj môj nazor, tak len strucne ze mna najviac ruší spomenutá dierou za lampou, ze je na nej viditeľne hnedaste pôvodne pozadie a osvetlene až do diaľky.

Sám nie som špecialista na montáže a mávam s nimi problémy a myslím že na prvý raz to máš naozaj fajn a aj pôsobivé. Snáď čo si ešte mohol a mnebolo ťažké, je kus viac dať pozor na plynulejší prechod modrej vo vlasoch a tiež ruky až tak nevysvetliť moc. majú oveľa viac svetla ako oblasť celkom blízko lampy. Chcelo to základnú fotku na slnku nasnímať v rôznych expozíciách a ruky (dlane) by si použil z tmavšej fotky. Len tak ďalej, cesta k super rozpravkovym fotkam je fajn a táto modelka ťa v tom bude stále podporovať.
Stevo diky . Tie ruky, su mozno svetlejsie, ako by mali byt, ale vychadzal som z toho, ze svetle ruky, aj ked su dalej od zdroja svetla, budu vzdy svetlejsie - to je realita . A vlasy, zase som vychadzal z toho, ze lampa osvetluje iba prednu cast tvare, nedokaze osvetlit celu hlavu, cize preto vlasy v zadu, su tmave, neosvetlene, cize v tomto pripade modre (moja nedokonala farba noci) .
 
SteveS
ocenenie redakciou 2014-04-22 12:57:23
Ja rozpravky rad a tuto modelku tiez

K fotke uz niet co dodat, vsetko bolo povedane. Ak ta zaujima aj môj nazor, tak len strucne ze mna najviac ruší spomenutá dierou za lampou, ze je na nej viditeľne hnedaste pôvodne pozadie a osvetlene až do diaľky.

Sám nie som špecialista na montáže a mávam s nimi problémy a myslím že na prvý raz to máš naozaj fajn a aj pôsobivé. Snáď čo si ešte mohol a mnebolo ťažké, je kus viac dať pozor na plynulejší prechod modrej vo vlasoch a tiež ruky až tak nevysvetliť moc. majú oveľa viac svetla ako oblasť celkom blízko lampy. Chcelo to základnú fotku na slnku nasnímať v rôznych expozíciách a ruky (dlane) by si použil z tmavšej fotky. Len tak ďalej, cesta k super rozpravkovym fotkam je fajn a táto modelka ťa v tom bude stále podporovať.
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2014-04-21 10:57:50
príspevok od: Krtko fotografom
Jozef, diky . Ale ked si povedal "A", tak povedz aj "B" . Ako som mal urobit tu tmu? Mal som aj ovela tmavsiu verziu, ak mas to na mysli. A mas pravdu, bolo to fotene za bieleho, slnecneho dna, a slnko jej svieti do tvare . V lese este stromy nemaju take listie, aby urobili aspon trvaly tien . So slnieckom sme mali dost velke problemy .
Taktiez mas pravdu, lampa nebola v plane, ale chcela, ci by som jej neurobil z toho, nejaku "nocnu fotku" (ale uz sme isli domov, uz sme mali po foteni). Bohuzial, nemali sme ani jeden zaber,kde by sa pozerala priamo na ten pnik, resp. na to miesto, kde je lampa.
A so svetluskami, co by si este porobil? .
Pytam sa priamo, lebo ak si cital, tak fotomontaz, aj ked jednoduchu, robil som prvy krat v zivote, a nemam o tom ani sajnu .
P.S. Jej sa fotka, aj napriek tomu, velmi paci .
Zial, popis som si cital az teraz .. sry
 
Krtko fotografom
2014-04-20 08:21:10
príspevok od: Krtko fotografom
Dakujeeeeeem . Az neskor, po precitani prispevkov, som si uvedomil, ako su niektori "zdegenerovani" (teraz to nemyslim v zlom, ale neviem najst vhodne slovo) dobov, alebo vekom. Ide o to, ze uz zabudli, co je svet rozpravok, chyba im fantazia. Na miesto toho, hladaju iba realny svet, ich zivot je nudny a "prazdny", a vo vacsine pripadov su v zivote nespokojni... .
Chyba - nie dobov, ale dobou . A este dufam, ze ma nikto neodstretli za to, co som napisal .
 
Krtko fotografom
2014-04-20 08:12:50
príspevok od: spektrum
ja rozprávky rada
Dakujeeeeeem . Az neskor, po precitani prispevkov, som si uvedomil, ako su niektori "zdegenerovani" (teraz to nemyslim v zlom, ale neviem najst vhodne slovo) dobov, alebo vekom. Ide o to, ze uz zabudli, co je svet rozpravok, chyba im fantazia. Na miesto toho, hladaju iba realny svet, ich zivot je nudny a "prazdny", a vo vacsine pripadov su v zivote nespokojni... .
 
Krtko fotografom
2014-04-20 07:56:51
príspevok od: jerzi45
krásna
Diky .
 
Krtko fotografom
2014-04-20 07:56:26
príspevok od: skonka
páči len krk jej nejak moc svieti ....
Diky .
 
spektrum
2014-04-19 22:00:13
ja rozprávky rada
 
jerzi45
2014-04-19 21:40:01
krásna
 
skonka
2014-04-19 20:34:52
páči len krk jej nejak moc svieti ....
 
Juraj23
2014-04-19 19:21:45
Parádička, no tie svetelné krúžky v ktorých sú motýle to pokazili ...
 
Krtko fotografom
2014-04-19 17:50:11
príspevok od: pekelnikivan
pekne spracované
Diky .
 
Krtko fotografom
2014-04-19 17:49:51
príspevok od: jnezky
Páči sa mi to ... aj keď komenty sedia ...
Diky . Co uz narobim, nikto nie je dokonaly .
 
Krtko fotografom
2014-04-19 17:49:23
príspevok od: Duduk1
Krásne,rozprávkové.
Diky . Ved islo hlavne o to .
 
Krtko fotografom
2014-04-19 17:47:24
príspevok od: Šály Ivan
Asi tak .......ale napriek. tomu sa mi na to dobre pozerá
Diky .
 
Krtko fotografom
2014-04-19 17:46:48
príspevok od: Lukáš Ildža
pride mi nelogicke ze ti ta lampa osvetluje okruhly priestor za nou, ktory je ale v skutocnosti daleko a nedosvietila by tam... alebo by svietila len na stromy. takto to nevyzera ze je to 3d hlboky les, iba 2d platno za nou...
Boha Vasho, to ste akou recou hovorili vojak... ? Nie ste Vy nahodou, nejaky... ten ... americky spion? .
Za nasich cias sa vysielali iba 2D rozpravky, a podla mna boli ovela krajsie .
 
Krtko fotografom
2014-04-19 17:43:40
príspevok od: Jozef Krajčo
Kompozicia dost skripe. Lampa, podobne ako svetlusky, silno pritahuje pozornost na stred.
Atmosfera tmaveho vecera tak za 3 zo skolskej stupnice. Na tvari este dost vidiet iny zdroj svetla a to ako smerovo, tak i farbou.

Lampa zrejme nebola hned v plane od zaciatku. Kompozicia je po bez lampy OK.
Paci sa mi dobove oblecenie no a svetlusky su prijemnym detailom (na ktorom by sa dalo tiez popracovat).

Tiez mam v hlave takuto scenu uz dlhsie, ale ja to stale na tu Svatojansku noc, kedy lietaju svetlusky, vzdy premeskam
Jozef, diky . Ale ked si povedal "A", tak povedz aj "B" . Ako som mal urobit tu tmu? Mal som aj ovela tmavsiu verziu, ak mas to na mysli. A mas pravdu, bolo to fotene za bieleho, slnecneho dna, a slnko jej svieti do tvare . V lese este stromy nemaju take listie, aby urobili aspon trvaly tien . So slnieckom sme mali dost velke problemy .
Taktiez mas pravdu, lampa nebola v plane, ale chcela, ci by som jej neurobil z toho, nejaku "nocnu fotku" (ale uz sme isli domov, uz sme mali po foteni). Bohuzial, nemali sme ani jeden zaber,kde by sa pozerala priamo na ten pnik, resp. na to miesto, kde je lampa.
A so svetluskami, co by si este porobil? .
Pytam sa priamo, lebo ak si cital, tak fotomontaz, aj ked jednoduchu, robil som prvy krat v zivote, a nemam o tom ani sajnu .
P.S. Jej sa fotka, aj napriek tomu, velmi paci .
 
Krtko fotografom
2014-04-19 17:30:21
príspevok od: vivian99
pekné
Dakujem .
 
Krtko fotografom
2014-04-19 17:30:02
príspevok od: Duvaliere
 
pekelnikivan
2014-04-19 17:29:58
pekne spracované
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-04-19 16:19:13
príspevok od: Jozef Krajčo
Kompozicia dost skripe. Lampa, podobne ako svetlusky, silno pritahuje pozornost na stred.
Atmosfera tmaveho vecera tak za 3 zo skolskej stupnice. Na tvari este dost vidiet iny zdroj svetla a to ako smerovo, tak i farbou.

Lampa zrejme nebola hned v plane od zaciatku. Kompozicia je po bez lampy OK.
Paci sa mi dobove oblecenie no a svetlusky su prijemnym detailom (na ktorom by sa dalo tiez popracovat).

Tiez mam v hlave takuto scenu uz dlhsie, ale ja to stale na tu Svatojansku noc, kedy lietaju svetlusky, vzdy premeskam
Asi tak .......ale napriek. tomu sa mi na to dobre pozerá
 
Duduk1
2014-04-19 15:13:27
Krásne,rozprávkové.
 
jnezky
2014-04-19 14:22:42
Páči sa mi to ... aj keď komenty sedia ...
 
Lukáš Ildža
2014-04-19 09:35:49
pride mi nelogicke ze ti ta lampa osvetluje okruhly priestor za nou, ktory je ale v skutocnosti daleko a nedosvietila by tam... alebo by svietila len na stromy. takto to nevyzera ze je to 3d hlboky les, iba 2d platno za nou...
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2014-04-19 08:23:47
Kompozicia dost skripe. Lampa, podobne ako svetlusky, silno pritahuje pozornost na stred.
Atmosfera tmaveho vecera tak za 3 zo skolskej stupnice. Na tvari este dost vidiet iny zdroj svetla a to ako smerovo, tak i farbou.

Lampa zrejme nebola hned v plane od zaciatku. Kompozicia je po bez lampy OK.
Paci sa mi dobove oblecenie no a svetlusky su prijemnym detailom (na ktorom by sa dalo tiez popracovat).

Tiez mam v hlave takuto scenu uz dlhsie, ale ja to stale na tu Svatojansku noc, kedy lietaju svetlusky, vzdy premeskam
 
vivian99
2014-04-19 07:42:39
pekné
 
 
Pridané: 2014-04-19 07:28:22
Na kritiku: 2014-04-19 07:28:44
Miesto:
Témy: experiment, montáž / koláž
V hlbokom lese, sedela mala lesna vila...

Moj absolutne prvy pokus o fotomontaz, preto iba nieco take, velmi jednoduche, lebo na take nieco, treba mat viac rozumu :-).