Čerešňová Štiavnica

Body: 161.00    Videnia: 1608    Páči sa: 23

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
JanoSta
2014-06-05 19:56:51
príspevok od: Robson65
nemám proti tebe nič, len ťa ľutujem...moja kritika a hodnotenie vychádza z mojich skúseností a tie sú začiatočnícke a keď si ty skúsený fotograf, tak sa nauč podať kritiku, je to len o tom...vyjadruješ kritiku k pár fotkám a spôsobom takým, že mám pocit, že chceš nasrať a nie kritizovať...ešte raz, je mi ťa ľúto...toť vsjo
počuj ty teliatko tupelo, keď nevieš komentovať to na čo sa ťa niekto pýta tak neurážaj a netrep somariny, daj mi jeden príklad keď som niekoho nasral ako píšeš, jedine tak tvojho káma Ivana... aj tebe doporučujem prečítať dnešný článok o kritike... a mne viac nepíš že ma ľutuješ, ľutovať môžeš akurát tak seba, to si vyprosím od takého zasrana
 
Robson65
2014-06-05 19:44:38
príspevok od: JanoSta
áááááá ďalší odborník lajker... hej kámo, včera si "foto dňa" ohodnotil výstižným a vyčerpávajúcim komentárom že krásna fotka... nože mi prosím vysvetli čože ste ako také teliatka híkali nad tou fotkou, v čom bola tá fotka zaujímavá okrem zapadajúceho slnka, resp. čo také bolo na tej fotke ?? no daj nech viem s kým píšem, alebo sa na nič jednoducho nezmôžeš ?
nemám proti tebe nič, len ťa ľutujem...moja kritika a hodnotenie vychádza z mojich skúseností a tie sú začiatočnícke a keď si ty skúsený fotograf, tak sa nauč podať kritiku, je to len o tom...vyjadruješ kritiku k pár fotkám a spôsobom takým, že mám pocit, že chceš nasrať a nie kritizovať...ešte raz, je mi ťa ľúto...toť vsjo
 
JanoSta
2014-06-05 11:55:45
príspevok od: Šály Ivan
Veľmi pekne ďakujem...............to boli múdre slová........................Tvoje?
Ivan, nič v zlom, ale dnes sa tu objavil poučný článok o kritike, určite si ho prečítaj...
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-06-05 11:44:08
príspevok od: JanoSta
Nejčastějším "argumentem" těch, jež nejsou vyrovnaní se sebou samými je : kdo jsi ?! že mi tohle říkáš ! Jsi nějaký "mistr světa? " (rozuměj uznávaný odborník) a pokud nejsi tak jsi AROGANTNÍ NAMYŠLENÝ a NADŘAZUJEŠ SE - to je omyl !

a) svůj názor může říct kdokoli na cokoli - je jen na člověku samotném jak s informací naloží
b) Od odborníka je názor na cokoli přínosný (i v případě že jej neakceptujii|
c) i od laika je názor na cokoli přínosný. Neboť dává zpětnou vazbu z pohledu, který již znalec v oboru ztratil... miesto behania s odrazkou po makovom poli si zober z tohoto isté ponaučenie...
Veľmi pekne ďakujem...............to boli múdre slová........................Tvoje?
 
JanoSta
2014-06-05 11:36:42
príspevok od: Šály Ivan
Dohodli sme sa ,že sa pri mojich fotkách zastavovať nebudeš.Tak si prosím nájdi iný priestor na svoje komentáre.
Pokiaľ ide o Maťovu fotku z Paríža. Keď Ty raz takú odfotíš , tak sa môžeš vyjadarovať.
Zatiaľ si neukázal nič.
Nejčastějším "argumentem" těch, jež nejsou vyrovnaní se sebou samými je : kdo jsi ?! že mi tohle říkáš ! Jsi nějaký "mistr světa? " (rozuměj uznávaný odborník) a pokud nejsi tak jsi AROGANTNÍ NAMYŠLENÝ a NADŘAZUJEŠ SE - to je omyl !

a) svůj názor může říct kdokoli na cokoli - je jen na člověku samotném jak s informací naloží
b) Od odborníka je názor na cokoli přínosný (i v případě že jej neakceptujii|
c) i od laika je názor na cokoli přínosný. Neboť dává zpětnou vazbu z pohledu, který již znalec v oboru ztratil... miesto behania s odrazkou po makovom poli si zober z tohoto isté ponaučenie...
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-06-05 08:55:07
príspevok od: JanoSta
áááááá ďalší odborník lajker... hej kámo, včera si "foto dňa" ohodnotil výstižným a vyčerpávajúcim komentárom že krásna fotka... nože mi prosím vysvetli čože ste ako také teliatka híkali nad tou fotkou, v čom bola tá fotka zaujímavá okrem zapadajúceho slnka, resp. čo také bolo na tej fotke ?? no daj nech viem s kým píšem, alebo sa na nič jednoducho nezmôžeš ?
Dohodli sme sa ,že sa pri mojich fotkách zastavovať nebudeš.Tak si prosím nájdi iný priestor na svoje komentáre.
Pokiaľ ide o Maťovu fotku z Paríža. Keď Ty raz takú odfotíš , tak sa môžeš vyjadarovať.
Zatiaľ si neukázal nič.
 
JanoSta
2014-06-05 08:17:56
príspevok od: Robson65
napíšem ti to jednoducho, možno pochopíš...fotky komentujem dosť často a nie len formou ako píšeš ale keďže ti vo fotení nesiaham ani po členky, tak kritiku dávam len tam, kde vidím chybu a slušnou formou...komprende kamoš...dobré svetlo prajem
áááááá ďalší odborník lajker... hej kámo, včera si "foto dňa" ohodnotil výstižným a vyčerpávajúcim komentárom že krásna fotka... nože mi prosím vysvetli čože ste ako také teliatka híkali nad tou fotkou, v čom bola tá fotka zaujímavá okrem zapadajúceho slnka, resp. čo také bolo na tej fotke ?? no daj nech viem s kým píšem, alebo sa na nič jednoducho nezmôžeš ?
 
Robson65
2014-06-04 20:27:53
príspevok od: JanoSta
o čom točíš ? ja som profesionál ?? no aké chyby má táto fotka podľa teba, no daj... alebo sa nezmôžeš na nič iné ako "pekné" "krásne" a čo ja viem čo ešte ? veď vyjadri svoj názor, o tom to tu je predsa...
napíšem ti to jednoducho, možno pochopíš...fotky komentujem dosť často a nie len formou ako píšeš ale keďže ti vo fotení nesiaham ani po členky, tak kritiku dávam len tam, kde vidím chybu a slušnou formou...komprende kamoš...dobré svetlo prajem
 
blahoslav J B Art
2014-06-04 01:29:23
príspevok od: Koma
sa mi to nechce celé čítať bo mám fakt málo času v poslednej dobe....ak sa Ti dalo bych ešte zo zvedavosti skúsil ako bude vyzerať žebys kúštik vľavo ukročil a dostal ich ďalej od seba viacej...fakt kúsok...okál mi trochu priťahuje vežička čo vykúka vpravo spoza horizonta...v bledej čo má navôkol seba akoby svietila a jemne zrak k sebe púta....subjektívny pocit
mudro pises, aj ked si krava ... az mi je to divnvuo
 
JanoSta
2014-06-03 22:43:54
príspevok od: Robson65
netvrdím, že fotka nemá chyby, na každej sa nájdu ale pre mňa sú Ivanove fotky inšpiráciou...možno mi k tvojej profesionalite chýba ešte veľa, nevidel som tvoju prácu, len s tebou jednoducho nesúhlasím...
o čom točíš ? ja som profesionál ?? no aké chyby má táto fotka podľa teba, no daj... alebo sa nezmôžeš na nič iné ako "pekné" "krásne" a čo ja viem čo ešte ? veď vyjadri svoj názor, o tom to tu je predsa...
 
Robson65
2014-06-03 20:55:07
príspevok od: JanoSta
no daj niečo ku fotke nech sa ja niečo ponaučím...
netvrdím, že fotka nemá chyby, na každej sa nájdu ale pre mňa sú Ivanove fotky inšpiráciou...možno mi k tvojej profesionalite chýba ešte veľa, nevidel som tvoju prácu, len s tebou jednoducho nesúhlasím...
 
JanoSta
2014-06-03 20:35:06
príspevok od: Robson65
bez urážky JanoSta nemám pocit, že by Ivan nezvládal PP, beriem ho za šikovného fotografa, od ktorého sa môžem čo to naučiť, lebo mám možnosť vidieť jeho prácu, žial z tvojej práce si poučenie brať nemôžem ...
no daj niečo ku fotke nech sa ja niečo ponaučím...
 
Robson65
2014-06-03 17:50:59
príspevok od: JanoSta
ja si radiť od zakomplexovaného šaša nenechám...
bez urážky JanoSta nemám pocit, že by Ivan nezvládal PP, beriem ho za šikovného fotografa, od ktorého sa môžem čo to naučiť, lebo mám možnosť vidieť jeho prácu, žial z tvojej práce si poučenie brať nemôžem ...
 
Horal
2014-06-03 16:39:14
Aspoň drobný príklad.
 
Koma
ocenenie redakciou 2014-06-03 16:25:59
sa mi to nechce celé čítať bo mám fakt málo času v poslednej dobe....ak sa Ti dalo bych ešte zo zvedavosti skúsil ako bude vyzerať žebys kúštik vľavo ukročil a dostal ich ďalej od seba viacej...fakt kúsok...okál mi trochu priťahuje vežička čo vykúka vpravo spoza horizonta...v bledej čo má navôkol seba akoby svietila a jemne zrak k sebe púta....subjektívny pocit
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-06-03 16:11:42
príspevok od: Horal
Kalváriu mám denne pred očami, poznám presne miesto odkiaľ to bolo fotené. Tu by som poodstúpil doprava a ďalej ( viem, že to je nižšie) aby som dostal aspoň tenkú linku oblohy medzi svah Kalvárie a spodné konáre čerešne. Takto je to také prehustené a nie je tu ten priestor, ktorý na tomto v skutočnosti je.
Presne tak to videl Martin vo svojej kritike. Medzi tým som našiel aj taký pohľad....Fakt je ,že to tak pôsobí lepšie a tak ako hovoríš , prehustené....
Veľmi pekne ďakujem
 
Horal
2014-06-03 16:09:14
Kalváriu mám denne pred očami, poznám presne miesto odkiaľ to bolo fotené. Tu by som poodstúpil doprava a ďalej ( viem, že to je nižšie) aby som dostal aspoň tenkú linku oblohy medzi svah Kalvárie a spodné konáre čerešne. Takto je to také prehustené a nie je tu ten priestor, ktorý na tomto v skutočnosti je.
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-06-03 16:02:51
príspevok od: Martin Školiak
Máš strašne prísne kritériá, asi by si mal pridať do svojej galérie pár fotografií aby kritizovaní vedeli či vôbec vieš o čom hovoríš. Nechcem sa Ivana zastávať, mne sa tá fotka tiež veľmi nepáči ale všetko sa dá vyjadriť slušne.
Presne o to ide.
Odfoť...a uvidíme.
Môj pohľad je takýto a Tvoj iný. Zhodnúť sa nemusíme ale rešpektujem Tvoj pohľad ,preto ,že ťa považujem za fotografa.
Ak si ochotný stratiť s mojou fotkou / a nech máš na ňu názor akýkoľvek/ čas. Som vďačný.
Povedať ale : "Zle ".... a nič viac ,nieje kritika ,je to len arogancia.
Navyše ak je to od niekoho ,koho fotku som ešte nikdy nevidel,tak mám zvláštne pocity.

Ďakujem Martin
 
JanoSta
2014-06-03 16:02:41
príspevok od: Martin Školiak
Máš strašne prísne kritériá, asi by si mal pridať do svojej galérie pár fotografií aby kritizovaní vedeli či vôbec vieš o čom hovoríš. Nechcem sa Ivana zastávať, mne sa tá fotka tiež veľmi nepáči ale všetko sa dá vyjadriť slušne.
ja som slušne svoj názor ku fotke vyjadril, a že to niekto ješitne zoberie je jeho problém... neviem či si si všimol, ale u neho je vo všeobecnosti problém hlavne s postprocesom a to, že si myslí keď v zlatej hodinke niečo vyfotí tak je to dobré foto... a neviem kde berie tú istotu že keď tu nemám foto že neviem o čom hovorím alebo neviem čosi o fotení aby som tu mohol vyjadriť svoj názor... on asi nepochopí že ja môžem mať objektívny názor ... on sa radí do fanclubov jednoslovného hodnotenia typu krásne, pekné,ďakujem...
 
Martin Školiak
2014-06-03 15:37:32
príspevok od: JanoSta
celé je to neostré, nevýrazné, pozadie má slabý kontrast a tiež je neostré, slabá tonalita, to kompo tiež také o ničom, celé to pôsobí takým všedným cvakom, v tomto prípade nestačia len prvé ranné lúče...
Máš strašne prísne kritériá, asi by si mal pridať do svojej galérie pár fotografií aby kritizovaní vedeli či vôbec vieš o čom hovoríš. Nechcem sa Ivana zastávať, mne sa tá fotka tiež veľmi nepáči ale všetko sa dá vyjadriť slušne.
 
JanoSta
2014-06-03 15:21:28
príspevok od: Šály Ivan
Som čo som ....ale určite nie veľký pán fotograf , len sa snažím niečo naučiť.
Na mojej ceste mi pomohlo nepríjemnou kritikou niekoľko ľudí a som im vďačný.
Ty tam bohužiaľ nepatríš a ak sa pri mojich fotkách už nezastavíš ,budem fakt rád.
Ľudia ako Ty robia z tohoto portálu miesto kde sa už mnohí necítili dobre a radšej odišli.
Ak Ti môžem poradiť.....radšej už niečo odfoť.
ja si radiť od zakomplexovaného šaša nenechám...
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-06-03 15:14:31
príspevok od: JanoSta
Ty nevieš prijať kritiku, tvoje ego ti to nedovolí, lebo ty si veľký pán fotograf... jasne a hlavne slušne som vyslovil svoj názor za ktorým si stojím, neviem čo je na tom arogantné. Arogantný si ty ako tak pozerám a viacej mi nestojíš ani len za zastavenie . Takýchto mám najradšej a vieš kde...
Som čo som ....ale určite nie veľký pán fotograf , len sa snažím niečo naučiť.
Na mojej ceste mi pomohlo nepríjemnou kritikou niekoľko ľudí a som im vďačný.
Ty tam bohužiaľ nepatríš a ak sa pri mojich fotkách už nezastavíš ,budem fakt rád.
Ľudia ako Ty robia z tohoto portálu miesto kde sa už mnohí necítili dobre a radšej odišli.
Ak Ti môžem poradiť.....radšej už niečo odfoť.
 
JanoSta
2014-06-03 15:04:49
príspevok od: Šály Ivan
Hovoril si "Technicky nezvládnuté. " Teraz hovoríš o kompozícii...
Neostré....čo je neostré? kalvária ?čerešňa ? obloha?.
Slabý kontrast... Na fotke musí byť kontrast silný?.....to kto povedal?
Nevýrazné......musí byť výrazné? ináč nie?
Nehnevaj sa na mňa ,ale Tvoje poznámky nie sú kritikou. Pôsobia arogantne a nikomu nepomôžu. Myslím ,že ak sa chceš k niečomu vyjadriť a nezaradiť sa ku skupine "kritikov" ,ktorí nefotia ale len kritizujú ,tak by si mal zvoliť inú formu prejavu.
Minule si uvádzal ,že nemáš záujem o to aby sa niekto vyjadroval ku Tvojim fotografiám.
Potom je tu ale otázka či tí ostatní majú záujem o Tvoje komentáre.
Ja mám kritiku rád .Posúva ma do predu. To čo mi tu napísal Martin Š ,alebo Stano ,je kritika ktorá mi pomôže.....tá Tvoja ,pokiaľ je v takej podobe ako si to napísal určite nie.
Túto fotku som sem pridal ,lebo ma zaujímal názor na kompozíciu.
Verím ,že raz keď tam prídem a podmienky budú iné tak sa mi to bude hodiť a neurobím kompozičné chyby.
Dvaja ľudia mi v tom pomohli a som vďačný za to ,že si našli čas a stratili ho s mojou fotkou.

Ty nevieš prijať kritiku, tvoje ego ti to nedovolí, lebo ty si veľký pán fotograf... jasne a hlavne slušne som vyslovil svoj názor za ktorým si stojím, neviem čo je na tom arogantné. Arogantný si ty ako tak pozerám a viacej mi nestojíš ani len za zastavenie . Takýchto mám najradšej a vieš kde...
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-06-03 14:55:28
príspevok od: JanoSta
celé je to neostré, nevýrazné, pozadie má slabý kontrast a tiež je neostré, slabá tonalita, to kompo tiež také o ničom, celé to pôsobí takým všedným cvakom, v tomto prípade nestačia len prvé ranné lúče...
Hovoril si "Technicky nezvládnuté. " Teraz hovoríš o kompozícii...
Neostré....čo je neostré? kalvária ?čerešňa ? obloha?.
Slabý kontrast... Na fotke musí byť kontrast silný?.....to kto povedal?
Nevýrazné......musí byť výrazné? ináč nie?
Nehnevaj sa na mňa ,ale Tvoje poznámky nie sú kritikou. Pôsobia arogantne a nikomu nepomôžu. Myslím ,že ak sa chceš k niečomu vyjadriť a nezaradiť sa ku skupine "kritikov" ,ktorí nefotia ale len kritizujú ,tak by si mal zvoliť inú formu prejavu.
Minule si uvádzal ,že nemáš záujem o to aby sa niekto vyjadroval ku Tvojim fotografiám.
Potom je tu ale otázka či tí ostatní majú záujem o Tvoje komentáre.
Ja mám kritiku rád .Posúva ma do predu. To čo mi tu napísal Martin Š ,alebo Stano ,je kritika ktorá mi pomôže.....tá Tvoja ,pokiaľ je v takej podobe ako si to napísal určite nie.
Túto fotku som sem pridal ,lebo ma zaujímal názor na kompozíciu.
Verím ,že raz keď tam prídem a podmienky budú iné tak sa mi to bude hodiť a neurobím kompozičné chyby.
Dvaja ľudia mi v tom pomohli a som vďačný za to ,že si našli čas a stratili ho s mojou fotkou.

 
JanoSta
2014-06-03 12:54:25
príspevok od: Šály Ivan
to mi vysvetli prosím...............Ďakujem za odpoveď.
celé je to neostré, nevýrazné, pozadie má slabý kontrast a tiež je neostré, slabá tonalita, to kompo tiež také o ničom, celé to pôsobí takým všedným cvakom, v tomto prípade nestačia len prvé ranné lúče...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-06-03 11:49:38
Ivan, nezatracuj tú čerešňu, podľa mňa tam spolu s kostolíkom na kopci dobre spolu harmonizujú... Len ja by som sa snažil čosi zjednodušiť a poretušovať zbytočnosti (za také pokladám napr. strom a vežičku celkom vpravo pod korunou stromu...).
Osobne mi dotyk nevadí a pravdu povediac, nebyť poznámky, ani si to nevšimnem... Ak by si išiel viac doprava, tak konáre zakryjú kostolík a a ak by si zasa išiel viac vľavo, tak ten "dotyk" tam bude stále... Navyše, mne takéto prekrytie konármi nevadí, je to u mňa spojivo a zároveň hĺbkový prvok. Ak by bol strom umiestnený na čistú oblohu, to spojivo by zaniklo a tiež pocit z hĺbky... Kto neverí, nech si to vyskúša...
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-06-03 11:21:05
príspevok od: JanoSta
technicky nezvládnuté
to mi vysvetli prosím...............Ďakujem za odpoveď.
 
Šály Ivan
ocenenie redakciou 2014-06-03 10:53:36
príspevok od: Martin Školiak
Nesedí mi kompozícia, dotyk spodných konárov stromu a svahu kopca.
Veľmi pekne ďakujem..............vidíš, takto som to vôbec nevnímal. Som rád za takúto kritiku ,lebo chodím a hľadám nejaké možnosti kompozície.Ktoré môžem narýchlo nacvakať ,počas dobrého svetla...a toho je akosi strašne málo

Ďakujem
 
JanoSta
2014-06-03 08:46:50
technicky nezvládnuté
 
Martin Školiak
2014-06-03 08:20:28
Nesedí mi kompozícia, dotyk spodných konárov stromu a svahu kopca.
 
MirkaW
2014-05-31 17:42:51
Milujem tuto scenu, mozes ju dat stokrat a vzdy bude ina a tak nadherna!
 
 


Technika: Canon EOS 5DS R, Canon EOS 5D Mark II, Canon PowerShot G5,

Objektívy: Canon EF 100mm f/2.8 Macro, Canon EF 24-105mm f/4L IS USM, Canon EF 16-35mm f/2.8L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM, Canon EF 50mm f/1.4 USM, Canon EF 85mm F1.2 L USM (II), Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM,

Príslušenstvo: Gumáky

Pridané: 2014-05-30 13:53:32
Na kritiku: 2014-06-03 07:31:58
Miesto:
Témy: krajina
Hľadám nejaké možnosti kompozícií v BS .Túto čerešňu som fotil na jesen ,teraz na jar a stále to nejako neviem zladiť....že by takto?