"Noisy"

Body: 7.00    Videnia: 1368    Páči sa: 1

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-06-03 18:10:26
príspevok od: poto73
Skúšal som sa pohrabať v google a youtube a nič som o tom nenašiel (tutoriály, návod, niečo o tom). Narazil som na diskusiu, ale v rovine, že o tom niekto niečo počul Máš nejaký zdroj na niečo takéto (česky / slovensky) ?
Nemám informácie o nejakých tutoriáloch, som samouk... A ani neviem, ako by mohli poradiť, proste to len potrebuješ ručne skladať a mať na to nervy... Neexistuje na to soft... Kto fotkám a ich úpravám venuje 15 minút (myslené všeobecne), ten musí na iHDR zabudnúť... To sú hodiny úprav...
 
poto73
2014-06-03 14:36:43
príspevok od: Stratený Stano
Nie, nie - fotomontáž a inteligentHDR sú dve rozdielne techniky...
Skúšal som sa pohrabať v google a youtube a nič som o tom nenašiel (tutoriály, návod, niečo o tom). Narazil som na diskusiu, ale v rovine, že o tom niekto niečo počul Máš nejaký zdroj na niečo takéto (česky / slovensky) ?
 
Horal
2014-06-03 07:52:26
Moja skúsenosť: "zmrazená" voda sa dá urobiť už od cca 1/50 a samozrejme kratším. Práve na to aby voda bola "vatová" treba časy okolo 1/10 a dlhšie. Ísť na 1/4000 a vytlačiť hore ISO ( na 1400) mi pripadá ako nepochopenie expozičného trojuholníka. Navrhujme vrátiť sa na dané miesto a urobiť si celú sériu záberov s premenlivým časom a potom ich porovnať, ktorý bude najlepšie vyhovovať zámeru.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-06-02 19:45:50
príspevok od: poto73
Niečo ako fotomontáž - rozumiem dobre ? Toto je u mňa absolutne neprebádaná oblasť. Možno ... je načase ...
Nie, nie - fotomontáž a inteligentHDR sú dve rozdielne techniky...
 
poto73
2014-06-02 17:13:56
príspevok od: Stratený Stano
Na veľký dynamický rozsah scény jedine viacnásobná expozícia a potom zložiť dobre exponované časti... ručne, nie ako HDR...
Niečo ako fotomontáž - rozumiem dobre ? Toto je u mňa absolutne neprebádaná oblasť. Možno ... je načase ...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-06-02 14:20:51
Na veľký dynamický rozsah scény jedine viacnásobná expozícia a potom zložiť dobre exponované časti... ručne, nie ako HDR...
 
lubos hladky
2014-06-02 13:39:26
príspevok od: poto73
Hej. Isteže vytiahol som pri úprave tie najtmavšie časti, takže čo som mohol čakať všakže !? Ešte ma napadol opačný postup pri exponovaní - exponovať na tie tmavšie časti za cenu prepalov - možno by to bolo lepšie než ten "megašum" ... ?
no to by si mohol skusit ....
 
poto73
2014-06-02 13:36:53
príspevok od: lubos hladky
skusal si softverovo odsumit ...
Hej. Isteže vytiahol som pri úprave tie najtmavšie časti, takže čo som mohol čakať všakže !? Ešte ma napadol opačný postup pri exponovaní - exponovať na tie tmavšie časti za cenu prepalov - možno by to bolo lepšie než ten "megašum" ... ?
 
lubos hladky
2014-06-02 13:32:02
príspevok od: poto73
Díky Luboš ! Toto nebolo zrovna "foto dňa" ale potrebujem radu, preto som ho sem upol. Potrebujem vedieť čo urobiť, keď ideš na 1/4000s a musíš ísť s ISO velmo hore ... Viac píšem v komentári.
skusal si softverovo odsumit ...
 
poto73
2014-06-02 13:25:03
príspevok od: lubos hladky
mne osobne by sa pitalo vidiet viac s toho "vodopadu"
Díky Luboš ! Toto nebolo zrovna "foto dňa" ale potrebujem radu, preto som ho sem upol. Potrebujem vedieť čo urobiť, keď ideš na 1/4000s a musíš ísť s ISO velmo hore ... Viac píšem v komentári.
 
lubos hladky
2014-06-02 12:11:44
mne osobne by sa pitalo vidiet viac s toho "vodopadu"
 
 
Clona: 5.3
Expozícia: 1/4,000.00 sec
ISO: 1400
Fotoaparát: Nikon D5100
Ohnisko: 80 mm
Pridané: 2014-06-02 11:48:07
Na kritiku: 2014-06-02 11:48:21
Miesto:Kaskáda - Polepy (ČR)
Témy: príroda
Albumy: Experience
Ďalší môj problém ... Ak som chcel dostatočne "zmraziť" vodu musel som ísť až na doraz 1/4000s čo znamenalo povoliť auto ISO. V konečnom dôsledku to znamená neúmerný šum. Dokúpiť dostatočne svetelný zoom ? Poraďťe ... Ďakujem !