Kráľovská pohoda

Body: 353.33    Videnia: 6799    Páči sa: 4

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
jimmy_rs
2010-11-02 11:39:28
nemá to chybu,,perfektné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Mr.Eky
2010-04-04 18:25:22
neje očom... :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Megapixel
2009-08-10 20:15:07
Si genius
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stani08
2009-05-19 17:01:15
nadhera
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
E-Peter
2009-05-09 21:43:58
tak toto mi vyrazilo dych. jedna z najkrajsich fotiek, ktore som videl. fakt parada
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
al.vlado
2009-05-07 00:12:19
Uuuuzasne! Pripada mi to ako namalovane.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2009-04-27 02:28:54
príspevok od: tagrav
Ešte len toľko, že neviem prečo treba manipulovať s fotkami. Meniť pozadie, vložiť iné objekty. Lebo podľa mna to už nie je o foto-umení, ale o rôznych softvéroch. Podľa mna, kto vie fotiť, tomu stačí aj fotoaparát.
Bez ohladu na tu komentovamnu fotku iba pre rozsirenie obzoru dodavam ze vseobecne odsudit postproces je sucasné odsúdenie uprav, ktore vracaju teme ci motivu realitu. Pri foteni casto nastanu ci su situacie, ked fotoaparat nie je schopny zachytit realitu, ani najlepsi za radovo sta tisice korun... ale postprocesom je mozne ostranit chyby a straty spôsobené fotoaparátom, širokého svetelného rozsahu atd.
Za dalsie existuju kategórie fotomontaz, experimet a nepovazovat ich vydarený výsledok za umenie je ako nepovazovat za umenie malbu nerovnajucu sa realite. Aj k vydarenemu experimentu, ktory zaujme vatsinoveho divaka a zapaci sa vseobecne, je treba kvalitne fotograficke podklady a fuser ich take nevyfoti.
Co sa tyka inscenovania a uprav zaberov ako napr, tu tento beriem, kym mozu priblizovat ci stvarnovat aspon teoreticky realitu. Ale uz nie umele neprirodzene pozadia alebo necestnost ked niekto vydava za naturalnu foto taku, u ktorej je realizovana fotomontaz za ucelom zmeny reality.
 
Edu...
2009-04-09 22:45:52
Je šťastie ,že sa všetkým nepáči všetko . Samozrejme aj tebe dobré svetlo a svoj názor treba povedať slobodne a bez emocií .
Ps : Ako názor ani body neberiem napríklad od človeka ako pecos .Lebo to ani nie je človek iba virtuál ktorý má problem zverejniť svoju identitu a o fotke vie veľké H :))To len na okraj .
 
iiii
2009-04-09 21:52:53
Pozrel som teda na tom vivo.sk a vidím , že aj tam sa nájde pár ťudí, ktorí majú s tou fotkou problém (dokonca niektorí to považujú za vtip z tvojej strany), ale samozrejme u drvivej väčšiny máš 10 a viac. Takže asi spokojnosť...
Ja už som si zvykol, že akosi nezapadám svojimi názormi a vkusom do všeobecne prijímaných a akceptovaných noriem. Ale to mi nebráni vysloviť svoj názor.
Pokiaľ ide o tvoje ambície, absolútne akceptujem, a znovu opakujem : tvoje ostatné fotky sú skvelé, pre mňa hlavne technicky. Táto sa mi vôbec nepáči...
Takže mier v duši a svetlo na love prajem
 
Edu...
2009-04-09 11:45:40
príspevok od: javelin
Edo napísal si: obehni mi fotky pod iným nickom 1 b tak ako mi to
predvádzaš na FA :)) Toto bola veta , ktorá ma zabolela....citil by si sa dobre , keby ta niekto takto obvinil?...
Nie necítil by som sa dobre.
 
javelin
2009-04-09 09:19:25
príspevok od: Edu...
Janko známky spomínaš stale Ty . Ja som ťa poprosil aby si moje fotky obchadzal ak s tým nemáš problém .Je mi uplne jedno či mi dáš 777 alebo 000 . Žial Ty stale len o tých bodoch točíš kde kolko ked kto a ako :))
Edo napísal si: obehni mi fotky pod iným nickom 1 b tak ako mi to
predvádzaš na FA :)) Toto bola veta , ktorá ma zabolela....citil by si sa dobre , keby ta niekto takto obvinil?...
 
Edu...
2009-04-08 21:34:50
Môj názor je lepší nadupaný gýč ako nezvládnuté umenie ! To nebola reakcia konkrétne na tvoje fotografie ,aby si si to nezosobnil . Myslel som to všeobecne .Vieš každý má iné emocie a sny . Ja mám rád prírodu tak si ju tak trocha cvakam a publikujem .Dúfam ,že tým nikoho neurážam ? To nebol učel . Tiež nemám ambície vypracovať sa na umelca . Modelingového mága cvakajúceho fantasticke modelky softboxami . Tiež nechcem svetu posielať hlbave myšlienky bez fotky atď . Ja som viacmenej dokumentarista a najviacej sa špecializujem na makrofotografiu . Tak to je a zatiaľ nemám v úmysle nič meniť . Čo sa týka tejto fotky a či som prestrelil hmm nuž život nie je len o realite . Fotku som dal i na iné servre .Tak ak ťa zaujíma reakcia iných pozri :
https://www.vivo.sk/photos/138569/Jelen-Lesny
https://www.e-umeni.cz/dilo.php?ID=15289
https://www.photoextract.com/cs/foto/153803.html

Takže názor objektívny a subjektívny sa niekedy dosť líši .
Prajem dobré svetlo a veľa úspechov.


 
Edu...
2009-04-08 21:23:09
príspevok od: javelin
Apropo ,ako si spomínal tie nizke znamky pod tvojimi fotkami, až na toho medveda som ti nikde nizku znamku nedal .....máš inú blchu v kožuchu....
Janko známky spomínaš stale Ty . Ja som ťa poprosil aby si moje fotky obchadzal ak s tým nemáš problém .Je mi uplne jedno či mi dáš 777 alebo 000 . Žial Ty stale len o tých bodoch točíš kde kolko ked kto a ako :))
 
javelin
2009-04-08 16:59:59
príspevok od: Edu...
Janko ďakujem . Niekedy sa emóci zbytočne bičujú to je fakt
Apropo ,ako si spomínal tie nizke znamky pod tvojimi fotkami, až na toho medveda som ti nikde nizku znamku nedal .....máš inú blchu v kožuchu....
 
iiii
2009-04-08 11:49:33
ok, prečítal som, poučil sa... Možno si ma zle pochopil. Ja v princípe nemám nič proti tebe, ani proti tvojim fotkám. Aj keď musím povedať , že mňa oslovuje iný druh umenia a fotografie. Ale samozrejme je to všetko vec osobnej tvorivej a názorovej slobody. Bežne tvoje fotky mnou nejak vážne nepohnú. Sú technicky takmer dokonalé a svoju úlohu plnia.
Tento kúsok ale je v tvojom portfoliu niečo nové a podľa môjho názoru si to skrátka prestrelil. Napríklad len to slnko tam, to je predsa otrasné. Ak sa to ľuďom (aj tebe) páči, nič s tým neurobím. Ale myslím, že tie klasické, neupravované fotky ti idú lepšie...
Takže, dobré svetlo prajem...
 
Edu...
2009-04-08 08:41:39
iiii nevadí mi názor iných . Vadí mi niečo iné . Spomenul som to i tu :
https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/rozhovory/edu/#comments
 
Edu...
2009-04-08 08:39:53
príspevok od: javelin
Ver mi Edo že ti neprajem nič iné....určite nie kvoli pisomnej výmene názoru...
Janko ďakujem . Niekedy sa emóci zbytočne bičujú to je fakt
 
iiii
2009-04-06 20:53:04
príspevok od: Edu...
Mal to byť gýč ! Tak sa to podarilo . Saudkove fotky sú všetky ukážkovo gýčové a sú uznávané vo svete :)
Tak potom je to ok, keď si to tak chcel...
Len nechápem, prečo ti vadí, keď niektorí ľudia vyjadria svoj názor. Veď predsa o to tu ide , o nič iné. Skrátka nie každému sa páči presne to čo tebe...
 
javelin
2009-04-06 20:29:34
príspevok od: Edu...
Janko veľmi pekne ďakujem za tvoju ignoráciu .Nech sa Ti darí a v tom mojom. Prajem ti dobré svetlo a veľa šťastia .
Ver mi Edo že ti neprajem nič iné....určite nie kvoli pisomnej výmene názoru...
 
Edu...
2009-04-06 20:28:03
príspevok od: javelin
Si sprostý klamár...na FA som sa s tebou v živote nebavil....si vážne na hlavu....píš si čo chceš pre mna neexistuješ....toto je moje posledné vyjadrenie na tvoju ubohost....
Janko veľmi pekne ďakujem za tvoju ignoráciu .Nech sa Ti darí a v tom mojom. Prajem ti dobré svetlo a veľa šťastia .
 
javelin
2009-04-06 20:22:06
príspevok od: Edu...
Janko žiadal som ťa a nie raz :)Ty si začal na Fa vypisovať prečo som si ťa dal do ignor listu tak som ti to stručne odpísal .:) Ak si na to zabudol žiadam ťa teraz opätovne aby si si svoje drísty nechal pre svoju tvorbu a pre fotografov tvojej fantastickej úrovne . Veľmi pekne ti ďakujem a budem potešený keď ťa už nikdy neuvidím pod mojimi fotkami na všetkých servroch . Veď na čo by si sa zahadzoval s človekom pod tvoju úroveň :) Ešte raz ďakujem a prajem Ti dobré svetlo a veľa šťastia a úrovne .
Si sprostý klamár...na FA som sa s tebou v živote nebavil....si vážne na hlavu....píš si čo chceš pre mna neexistuješ....toto je moje posledné vyjadrenie na tvoju ubohost....
 
Roderic
2009-04-06 12:23:51
príspevok od: Edu...
Tu je originálhttps://www.pixtube.eu/files/ir65kyb636wg2jynq91d.jpg
No pozrel som si original, uz je mi jasne, preco autor zvolil tuto techniku upravy. :) Nad tym, co sa s tym dalo urobit mozeme dookola polemizovat. Tak ci onak, nemusel si to sem dat. Verim, ze mas v zasobe lepsie kusy. BTW Saudka vobec nemusim. Brr. Nereze mi ani ako clovek ani ako umelec. Ale to je vec vkusu.
 
Edu...
2009-04-06 11:58:22
príspevok od: javelin
A možem povedat s určitostou že si ma nežiadal aby som sa zastavoval pod tvojou fotkou.....čiže s čistým svedomím prehlasujem o tebe že si klamár.....a máš pravdu tak ako si nevšimam hovno v tráve ,nebudem si ani teba....neboj ani s nulami(to ti ubližuje najviac)....si pod moju uroveň.....
Janko žiadal som ťa a nie raz :)Ty si začal na Fa vypisovať prečo som si ťa dal do ignor listu tak som ti to stručne odpísal .:) Ak si na to zabudol žiadam ťa teraz opätovne aby si si svoje drísty nechal pre svoju tvorbu a pre fotografov tvojej fantastickej úrovne . Veľmi pekne ti ďakujem a budem potešený keď ťa už nikdy neuvidím pod mojimi fotkami na všetkých servroch . Veď na čo by si sa zahadzoval s človekom pod tvoju úroveň :) Ešte raz ďakujem a prajem Ti dobré svetlo a veľa šťastia a úrovne .
 
Martin643
2009-04-06 11:50:37
suhlasim s tym, ze vsetky negativne komenty, resp. konstruktivna kritika ako to tu bolo nazvane (aj ked si myslim,ze napisat slovo nepaci, gyc, zle, nie je kontruktivne) boli podane prilis tvrdo (aj ked ja nie som voci foto ani autorovi nijak zaujaty). Nechcem tu vyzdihovat Karola, ale on jediny tu podal konstruktivnu kritiku. Ostatne komenty sa rozdeluju na zle a dobre (aspon to na mna tak posobi). Fotka sa mi pacila, ale znechutili mi ju tie komenty. Skusme nabuduce jemne a konstruktivne, pretoze mne osobne by toto zobralo vietor z plachiet a fotky upravene v PS by som uz radsej nezverejnoval.
 
Edu...
2009-04-06 11:41:37
príspevok od: iiii
toto nie...pre mňa gýč...
Mal to byť gýč ! Tak sa to podarilo . Saudkove fotky sú všetky ukážkovo gýčové a sú uznávané vo svete :)
 
Edu...
2009-04-06 11:37:50
príspevok od: Lyrka
jeeej, ahooj :)
Lyrka ahojček :)
 
markato1
2009-04-06 10:07:35
Ako ked sa mi to paci,tak patrim do stada a nemam vlastny nazor na fotografiu?
Raz sa mi to paci a hotovo,body som udelil predtym ako som vedel od koho to pochadza.Su tu mnohi pokrocili fotografi(aspon si to o sebe zrejme myslia) a ani zdaleka nedosahuju takuto uroven..to je zase moj nazor,mozno podla´odbornikov´amatersky..
 
Edu...
2009-04-06 09:06:14
príspevok od: Roderic
Precital som si vsetky tieto prispevky. Zabralo to dost casu. :) Moj nazor na fotografiu z globalu je, ze je to medium, ktore zachytava realitu, resp. vyjadruje umelecke citenie autora. Osobne nemam rad vyrazne retuse, kolaze a ine vyrazne PC upravy. Bolo by lepsie ak by si zverejnil original, ktory by bol podla mna lepsi, ako toto. Ak si potreboval ohodnotit svoju pracu s PC, tak na to su portaly, kde sa venuju prave vyraznej uprave fotografii a grafike. Takze tato fotka ako celok sa mi nepaci. Napriklad pozadie je velmi vyrazne/rusive (´slnko´), co taha oci od hlavneho objektu. Mas tu podstatne, podstatne lepsie fotky! Ozaj ze hej.
Tu je originálhttps://www.pixtube.eu/files/ir65kyb636wg2jynq91d.jpg
 
Roderic
2009-04-06 08:23:02
Precital som si vsetky tieto prispevky. Zabralo to dost casu. :) Moj nazor na fotografiu z globalu je, ze je to medium, ktore zachytava realitu, resp. vyjadruje umelecke citenie autora. Osobne nemam rad vyrazne retuse, kolaze a ine vyrazne PC upravy. Bolo by lepsie ak by si zverejnil original, ktory by bol podla mna lepsi, ako toto. Ak si potreboval ohodnotit svoju pracu s PC, tak na to su portaly, kde sa venuju prave vyraznej uprave fotografii a grafike. Takze tato fotka ako celok sa mi nepaci. Napriklad pozadie je velmi vyrazne/rusive (´slnko´), co taha oci od hlavneho objektu. Mas tu podstatne, podstatne lepsie fotky! Ozaj ze hej.
 
Marcel Rebro
2009-04-06 07:11:44
nikto netvrdi ze edu nie je skvely fotograf, pan majster ...
len (pre mna) je gyc a je jedno kto ho nafotil (edu a lebo deus) a je jedno co pred tym nafotil. pri troche snahy by sadroveho trpajzlika nafotil aj ansel adams ;-)
jo a preco sa ludia k tomu vyjadruju aj negativne ... rozmyslaj(te). pretoze je to na titulke a je to foto dna! ked by tato foto bola zasita niekde v galerii menej znameho usera malokto sa pri nej pozastavi a diskusia sa nekona. kedze je ale tam kde je a je dielom toho koho je a vela ludom sa paci, ti ktori maju opacny nazor si ho dovolili publikovat ...
je na tom nieco zle? mat vlastny nazor a nie len (stadovito) hikat a ochkat?
este raz : nic osobne a dobre svetlo vsetkym!
 
matus hrtan
2009-04-06 01:26:24
a co o co tu k===a ide o mastrostva sveta o fotografiu ???? , najprv sa pozrite na svoje fotografie , edu je skvely fotograf len si myslim ze niektorym sa nepaci ze je proste dobry , mozno fotka nieje dokonala ale 98 percent tuna vas vsetkych nerobi take dobre fotky ako on .... brzdy ... hruuza sa preberte to kazdy tuna ma dat majstrovske dielo ci co ? aby sa vam to pacilo ... majstri ..
 
lubomir.herko
2009-04-05 23:58:29
no.. tie parohy su fakt zmrvene.. ked to zvacsim.. inak sa mi to paci..
Tech. kvalita: 2 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 4.33
 
boco
2009-04-05 23:52:03
Výborné. Mal som túto zostavu (telo + objektív), ale takúto kvalitu som s toho nedostal.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
rumrunner
2009-04-05 23:49:54
Krasna fotka, upravou trochu ¨zmrvena¨. Niektore komenty zavanaju zavistou
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-04-05 23:19:43
Neviem, ako vyzerá original. Jeleň aj s frajerkou hodili dokonalú pózu, TK a kompozícii niet čo vytknúť. Mne vadí to zle vymaskovanie parožia a hlavne to slnko zozadu, pričom tomu nenasvedčuje osvetlenie objektu. Ja by som tam radšej zniesol bielu mliečnu oblohu. Taká býva v zime často.
 
Lookasy
2009-04-05 23:10:05
no comment, to je uzastne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
BODY
2009-04-05 22:56:28
príspevok od:
uplny suhlas...pritom snaha sa ma hodnotit ako prva. Edu je majster v makre a ked sa chce naucit robit vo Photoshope alebo v inom programe, co sa tyka uprav - ved je to len super a plus pre neho. Tak preco niekoho skopavat pod ciernu zem. Pozadie sa mi dokonca hodi k nazvu. Kralovska pohoda, teda vyslnie :-)a ja Edu...nepoznam, len mi to neprislo fer.
Je to hodnotenie konkrétnej fotografie, pre mňa za mňa aj keď niekto odfoti niečo pri lete z 10.poschodia pokiaľ sa mi to nebude páčiť tak jeho snahu neocením. Proste si mal vybrať iný koníčke pri ktorom nemusel skákať z okna. Inak aj ja sa veľmi snažím tak by si mohla niektorým mojim fotkám dať nejaké vysoké body, lebo ja sa fakt tak snažím... :) Už rozumieš?
Edu dostal odomňa veľakárt 3x7 takže to nie je ani nič osobné. Zmier sa s tým, že raz je niekto hodnotený tak a inokedy inak lebo to závisí od konkrétnej fotky. Pre mňa je rozhodujúci CELKOVÝ IMPAKT.
 
MatusM
2009-04-05 22:36:33
:-D to snáď nie...
 
Marcel Rebro
2009-04-05 22:14:45
mne osobne je jedno ci to je kolaz, montaz alebo demnotaz. a je mi sumafuk ci je spravena dobre, alebo zle.
kazdopadne aj ked by to just bolo realne nafotene je to (pre mna ako celok) gyc (rovnako ako sadrovy trpajzlik).
a na tom myslim si, nie je nic zle. ved predsa aj gyc (sadrovy trpajzlik) sa da nafotit a vobec k tomu netreba PS alebo ine malovatka.
bodovat si netrufam, nakolko je to mimo rozsah mojich (ne)estetickych senzorov ;-)
dobre svetlo vsetkym!
 
2009-04-05 22:12:31
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Mishike
2009-04-05 22:10:10
príspevok od:
uplny suhlas...pritom snaha sa ma hodnotit ako prva. Edu je majster v makre a ked sa chce naucit robit vo Photoshope alebo v inom programe, co sa tyka uprav - ved je to len super a plus pre neho. Tak preco niekoho skopavat pod ciernu zem. Pozadie sa mi dokonca hodi k nazvu. Kralovska pohoda, teda vyslnie :-)a ja Edu...nepoznam, len mi to neprislo fer.
nikto nechcel edu-ho skopat pod ciernu zem tak neprekrucaj. Povedz mi o com je hodnotenie tych fotografii(slovne alebo bodove)? je to vsetko spatne vazba. ak je tam nieco co as mi paci tak to ocenim ale ak je tam nieco v com vidim nejaku rezervu tak na to upozornim v tom nie je nic zle. A ked sa chce ucit vo photoshope tak co je lepsie ked mu niekto povie ze je to skvele aj ked su tam chyby alebo povie ze tam a tam by sa dalo nieco zmenit. J aosobne sa vo photoshpope velmi nevyznam ale myslim si ze sa to dalo zvladnut lepsie. Konstruktivna kritika posiela kazdeho dopredu.Edu je skvely fotograf, v podstate mozem kazdu foto v jeho galerii, jedine k tejto som mal ja a este par ludi nejake vyhrady.

zato ze niekto vyjadri svoj nazor, aj negativny nie je nejaky neferovy.
 
alino
2009-04-05 21:52:55
Tak toto je dokonalé... Ako celok až gýčovito dokonalé. Pripomína mi to ´dokonalého´ ručiaceho jeleňa na vyšívanej textílii nad kanapou v zadymenej tmavej kuchyni v kamennej chalupe mojej starej mamy, kde som ako dieťa tak rád trávil prázdniny. Myslím, že tu platí pravidlo: ´menej niekedy znamená viac´...
 
slavik74
2009-04-05 21:48:28
Zvierata su krasne, to slnko u mna trochu odvadza pozornost.
K tym zvadam: Zdaju sa mi trosku divne prechody na dotyku dolnej casti zvierat zo snehom, ale nie som na to odbornik a mne to nevadi. Kazdopadne tym co neveria autorovi by podla mna mal raw ako dôkaz stacit.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
2009-04-05 21:37:28
príspevok od: Martin643
Tiez si myslim, ze si tu idete trhat vlasy za detaily. Pridu mi tie komenty velmi zaujate a zbytocne. Preco brat chut autorovi z toho, ze to pozadie nesedi. Jasne ze nie je prirodzene, ale u mna zohrava dojem. TK a kompo je na mieste. Ak su tam vsak aj chyby nie su to chyby hodne nepriameho urazania a oznacovat fotku skoro ako prepadak. Od toho ma daleko. To posledne co sa na tomto portali hodnoti je snaha.
uplny suhlas...pritom snaha sa ma hodnotit ako prva. Edu je majster v makre a ked sa chce naucit robit vo Photoshope alebo v inom programe, co sa tyka uprav - ved je to len super a plus pre neho. Tak preco niekoho skopavat pod ciernu zem. Pozadie sa mi dokonca hodi k nazvu. Kralovska pohoda, teda vyslnie :-)a ja Edu...nepoznam, len mi to neprislo fer.
 
Martin643
2009-04-05 21:32:30
Tiez si myslim, ze si tu idete trhat vlasy za detaily. Pridu mi tie komenty velmi zaujate a zbytocne. Preco brat chut autorovi z toho, ze to pozadie nesedi. Jasne ze nie je prirodzene, ale u mna zohrava dojem. TK a kompo je na mieste. Ak su tam vsak aj chyby nie su to chyby hodne nepriameho urazania a oznacovat fotku skoro ako prepadak. Od toho ma daleko. To posledne co sa na tomto portali hodnoti je snaha.
 
PATAK
2009-04-05 21:14:38
No foto je super , úpravy a koláže sú pre mňa ešte ´španielská´ dedina, ale chalani!!! tie vaše duely ste si mohli dať pomimo ako súkromné správy . Mám dojem že my všetci ostatní ametéri sem medzi Vás nepatríme.
s pozdravom PATAK
 
drecpy©photo
2009-04-05 21:02:02
uf, špica
 
falco.tinnunculus
2009-04-05 20:49:03
uau
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Lyrka
2009-04-05 20:48:50
jeeej, ahooj :)
 
2009-04-05 20:45:16
Zase som sa k tomu vratila. Premyslam, preco to niekomu vadi-to pozadie a mam dojem, ze ide len o osobnu nevrazivost voci autorovi. Vsimla som si to vsak aj pri inych fotkach od inych autorov. Zial, uspech sa zavidi.
 
Slezo
2009-04-05 20:40:19
mne sa to pozdava.
 
PIPO
2009-04-05 20:22:02
Žiadny gýč ale dokonalá kompozicia fakt nemám slov a klobúk dole.
 
2009-04-05 20:18:28
Peckove. Pozadie sa mi paci. Zmena. Ja laik som si myslela, ze je to naozaj. Ak aj nie je, je mi to jedno. Su rozne fotky--- ale tato je super aj takto.
 
iiii
2009-04-05 20:06:01
toto nie...pre mňa gýč...
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 4 | Impakt: 2 | Priemer: 3.33
 
Realecon
2009-04-05 19:27:52
Velmi podarené
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jozef Sádecký
ocenenie redakciou 2009-04-05 19:23:26
pekná čistá praca =D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
chuzthu
2009-04-05 18:27:43
hej, presne ako body: posobi to ako diorama v snm na vajanskeho nabr. co je skoda, bo tie zvery by aj najrusivejsie pozadie len tak neprevazilo!
 
BODY
2009-04-05 18:11:38
no rozhodne máš množstvo jednoznačne dobrých foto. Táto zdaľeka nie je jednoznačná.
Ked som uvidel túto foto, tak som mal pocit, že je to expozícia v múzeu.
Takže ani nehodnotím.
 
markato1
2009-04-05 18:06:31
vyborne foto,pekna kompozicia,trosku mi nesedi prechod na horizonte,ale aj tak je to spickova foto.Tie zvierata nemaju chybu,parada..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
weya
2009-04-05 17:16:50
zaujimave pozadie, dost neprirodzene, ale ako umelecka fotka sa mi paci a na prvy pohlad tiez zaujala
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
xerion
2009-04-05 17:16:44
zaujímavé ako sa niekomu páči niekomu nie:D nenadarmo sa vraví sto ľudí sto chutí. ako som už písal u mňa je to hotová torta
 
mimino4
2009-04-05 17:12:33
anoooooo za sedem u mna
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Yamismo
2009-04-05 17:11:00
Zvierata su pekne, obloha nezaujala.
Myslim, ze dnes tu uz boli aj krajsie fotky.
 
sokelsson
2009-04-05 16:45:41
Foto dňa
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Ronn
2009-04-05 16:10:07
Paci sa mi to vdaka pozadiu a moje laicke oko nerozozna ze to pozadie je nejako zle ´nalepene´.
Som smutny z toho, ze diskusia hodnotenia fotografie vyusti do osobnych sporov a to by tu nemalo co robit.
 
attila.farkas
2009-04-05 16:02:45
tak toto je ina bomba
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sankiakis
ocenenie redakciou 2009-04-05 15:32:56
Najlepsia za poslednu dobu rozhodne.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
katka.gzd
2009-04-05 14:43:54
zvierata su ako vzdy odfotene uplne uzasne, ale to pozadie mi nesadlo...
 
MartinG
2009-04-05 13:58:16
Táto fotografia len dokazuje aký si vynikajúci fotograf. Klobúk dole
 
ErikDuris
2009-04-05 13:50:19
parada...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
fotografik
2009-04-05 13:40:25
No to je neohrozený pár...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
vizia
2009-04-05 13:30:52
no mne sa to paci,... so vsetkym...
 
Mishike
2009-04-05 13:16:20
nepresne som sa vyjadril, teda mohol som sa presnejsie:) zvierata su fajn, tie sa mi pacia, len pozadie je take... Aj pozadie je sucast foto takze to je ta vec co sa mi tam az tak nepaci.Tym ale nechcem povedat ze ta foto je cela zla.

a este kolko ludi tolko chuti. niekomu sa to pozadie paci niekomu nie.
 
fetosik
2009-04-05 13:12:26
príspevok od: fetosik
na zachode keby som sa na to pozeral tak to posobi na mna priemne...
ako kalendar....
 
fetosik
2009-04-05 13:11:58
na zachode keby som sa na to pozeral tak to posobi na mna priemne...
 
Edu...
2009-04-05 12:55:21
príspevok od: Mishike
Edu tvoje fotky mam fakt rad a pokladam ich za najlepsie fotky zvierat co som videl tu a na dalsom nemenovanom serveri. ale tato az taka dobra nie je.
https://www.e-umeni.cz/dilo.php?ID=15289
 
Edu...
2009-04-05 12:55:12
príspevok od: Mishike
Edu tvoje fotky mam fakt rad a pokladam ich za najlepsie fotky zvierat co som videl tu a na dalsom nemenovanom serveri. ale tato az taka dobra nie je.
Fotka či pozadie?
 
Mishike
2009-04-05 12:49:42
Edu tvoje fotky mam fakt rad a pokladam ich za najlepsie fotky zvierat co som videl tu a na dalsom nemenovanom serveri. ale tato az taka dobra nie je.
 
BubiPhoto
2009-04-05 12:38:22
mne sa to paci
 
janot
2009-04-05 12:21:37
pekné.Pokračuj a nedaj sa rozhodiť
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
tagrav
2009-04-05 12:17:31
Ešte len toľko, že neviem prečo treba manipulovať s fotkami. Meniť pozadie, vložiť iné objekty. Lebo podľa mna to už nie je o foto-umení, ale o rôznych softvéroch. Podľa mna, kto vie fotiť, tomu stačí aj fotoaparát.
 
bleky
2009-04-05 12:12:34
zase raz bomba, uz som tusil, ze je to od teba. gratulejem. kolaz nekolaz, na vysledok sa dobre pozera. postupujes do dalsieho kola
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
tagrav
2009-04-05 12:11:05
Bohovská fotka!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pedro81
2009-04-05 12:00:39
impakt fotky je podla mna super
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
javelin
2009-04-05 11:55:04
príspevok od: Edu...
Javelin ,prečo sa vôbec zastavuješ pod mojou fotografiou ? Niekoľko krát som ťa o to požiadal, aby si moju tvorbu vynechal a Ty sa vždy vrátiš .:) Aj to je zaujímavosť .Je na škodu že tu neni ignor list bol by si tam medzi prvými.
A možem povedat s určitostou že si ma nežiadal aby som sa zastavoval pod tvojou fotkou.....čiže s čistým svedomím prehlasujem o tebe že si klamár.....a máš pravdu tak ako si nevšimam hovno v tráve ,nebudem si ani teba....neboj ani s nulami(to ti ubližuje najviac)....si pod moju uroveň.....
 
xerion
2009-04-05 11:48:20
koláž nekoláž to mi je jedno tá fotka je asi tvoja najkrajšia podľa mňa. Nejaká blbá chybička pri výmene mi absolútne nevadí
 
javelin
2009-04-05 11:42:01
No ked kašleš tak suhlasim s tými nulami....
 
Edu...
2009-04-05 11:37:41
Javelin ja na tvoje hodnotenie kašlem 6-9 alebo 0 . Proste nemám rád tvoju osobu ,tvoju tvorbu a tvoje drístanie ktoré vždy prevažovalo nad tvorbou . Naozaj taký kríženec Beana a Ládina. Čiže si zlo ale tak trocha smiešne :)
 
javelin
2009-04-05 11:34:46
príspevok od: Edu...
Javelin ,prečo sa vôbec zastavuješ pod mojou fotografiou ? Niekoľko krát som ťa o to požiadal, aby si moju tvorbu vynechal a Ty sa vždy vrátiš .:) Aj to je zaujímavosť .Je na škodu že tu neni ignor list bol by si tam medzi prvými.
A je to tu.....za to že sa mi nepáčil tvoj medved, daš ma na ignore list.....

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=42584

Tu som ti dal 7,6,6....už po konflikte s medvedom....nerozumiem tvojim výhradam....a že by sa ma niekolko krat žiadal aby som sa nezastavoval pod tvojimi fotografiami o tom tiež neviem...snad raz pri tom medvedovi ak vobec ...nechce sa mi to hladat.....prajem pekný den a menej popudenosti...kazíš si to sám....
 
Edu...
2009-04-05 11:22:08
príspevok od: javelin
Tiež mám názor , že sa nepodarilo....a tiež nehodnotím....mam už skúsenost s reakciami tohoto autora na záporné hodnotenie....no v každom prípade do kalendára o polovníctve dobrá...a to myslím vážne.:)))...mal som možnost vidiet aj horšie....
Javelin ,prečo sa vôbec zastavuješ pod mojou fotografiou ? Niekoľko krát som ťa o to požiadal, aby si moju tvorbu vynechal a Ty sa vždy vrátiš .:) Aj to je zaujímavosť .Je na škodu že tu neni ignor list bol by si tam medzi prvými.
 
dodislav
2009-04-05 11:00:57
krasne...uplne super
 
slavmiro
2009-04-05 10:10:27
príspevok od: Edu...
Ok počítal som ,že zostane iba pri rečiach . Najskôr je vždy práca potom sa môže vyjadriť či ju kúpim a či je toho hodná :) Veľmi dobre viem ,že sa do toho nepustíš :) Z jedného jediného dôvodu .Proste to nevieš ! :))Ano radiť je ľahšie ako ukázať v praxi ,že to vieš lepšie . Vlastne nemôžeš lebo to nevieš !
neviem ci tusis, ale sekvencne zabery vznikaju oddelenovanim objektov od pozadia. Mam ich kopu v galerii. Niektore zhotovene ako vytlacky v sirke 60cm. Su bez viditelneho PC zasahu. Co mam dokazovat viac, komu?
 
Cako
ocenenie redakciou 2009-04-05 09:10:47
ci je to kolaz alebo nie aj tak krasne
 
javelin
2009-04-05 09:05:36
Tiež mám názor , že sa nepodarilo....a tiež nehodnotím....mam už skúsenost s reakciami tohoto autora na záporné hodnotenie....no v každom prípade do kalendára o polovníctve dobrá...a to myslím vážne.:)))...mal som možnost vidiet aj horšie....
 
roadrebel66
2009-04-05 08:17:51
krása
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Laco62
2009-04-05 08:13:18
pekné
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
mareček
2009-04-05 08:08:47
Podľa komentárov usudzujem, že toto je Edova fotka.. na pozadí je vidno, že je to montáž a ešte k tomu viditeľná, ale radiť ako to robiť nebudem. Sám som laik do PS a ani veľmi nemám rád zásahy do fotiek zvierat.
 
sunajn
2009-04-05 04:47:13
slavmiro povedal odflaknuté. Ja s ním nesúhlasím. Odfláknuť môže niekto, kto vie, ale kašle nato, a tak to odflákne. Ale tu sa nevie.
Okrem toho to vyzerá gýčovo s tým gradientom. Známky nedávam, lebo by som musel ísť veľmi nízko.
 
Edu...
2009-04-05 01:03:17
príspevok od: slavmiro
moja hodinova PC sadzba je 100EUR, vidim to tak na 30 minut ale uctujem celu hodinu. Poslem ti proforma fakturu a ked mi nabehne uhrada, tak som ochotny to urobit. (joke) :)
Ok počítal som ,že zostane iba pri rečiach . Najskôr je vždy práca potom sa môže vyjadriť či ju kúpim a či je toho hodná :) Veľmi dobre viem ,že sa do toho nepustíš :) Z jedného jediného dôvodu .Proste to nevieš ! :))Ano radiť je ľahšie ako ukázať v praxi ,že to vieš lepšie . Vlastne nemôžeš lebo to nevieš !
 
slavmiro
2009-04-05 00:57:17
príspevok od: Edu...
Slavo preposlal som ti fotku budem rád keď mi ukážeš ako to má vypadať profi . Aj keď pochybujem že sa do toho pustíš .Osobne si myslím ,že to nedokážeš lepšie !
moja hodinova PC sadzba je 100EUR, vidim to tak na 30 minut ale uctujem celu hodinu. Poslem ti proforma fakturu a ked mi nabehne uhrada, tak som ochotny to urobit. (joke) :)
 
Bpali
2009-04-05 00:55:26
co sa tyka objektov fotenia (jelene), absolutne skvela praca..ale ani mne sa nepaci to pozadie..je take umele,neprirodzene...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 5 | Priemer: 6.33
 
Edu...
2009-04-05 00:54:46
príspevok od: slavmiro
mrzi ma ze sa prejavujes tak ako si sa prave prejavil. Tato fotomontaz je odflaknuta a za tym si stojim. Ked to nevies urobit, tak je to dobre sa naucit. Si tu ako oceneny autor a tak (si) nerob hambu.
Slavo preposlal som ti fotku budem rád keď mi ukážeš ako to má vypadať profi . Aj keď pochybujem že sa do toho pustíš .Osobne si myslím ,že to nedokážeš lepšie !
 
2009-04-05 00:52:11
absolutne skvela praca !!!
 
slavmiro
2009-04-05 00:51:23
príspevok od: Edu...
Slavo tvoj dušenvý stav musí riešiť lekár nie ja . Ja ťa nemám ako sklamať nespím s tebou :) Ale rád si pozriem ako Ty vymeníš pozadie odborne !!! Prepošlem foto aby som videl ako to má vypadať :))
mrzi ma ze sa prejavujes tak ako si sa prave prejavil. Tato fotomontaz je odflaknuta a za tym si stojim. Ked to nevies urobit, tak je to dobre sa naucit. Si tu ako oceneny autor a tak (si) nerob hambu.
 
Edu...
2009-04-05 00:43:34
príspevok od: slavmiro
to pozadie si vymenil dost skolacky, je to odflaknute, zvlast ked to vidiet uz pri malom webovom rozliseni. Na oddelenie je pritom viac moznosti v PS, ci uz cez polygonal laso (rozptyl 1pix.) alebo Filter-Extract, ten by este aj chlpy pekne oddelil. Toto nie je foto ale skor karikatura, sklamal si ma podobne ako s tou mackou divou v minulosti. V temach si sa mohol aspon cestne priznat montaz/kolaz.
Slavo tvoj dušenvý stav musí riešiť lekár nie ja . Ja ťa nemám ako sklamať nespím s tebou :) Ale rád si pozriem ako Ty vymeníš pozadie odborne !!! Prepošlem foto aby som videl ako to má vypadať :))
 
monciciatko
2009-04-05 00:21:54
mne sa to paci ale aj ked to pozadie je nejakedivne podla mna supr
 
slavmiro
2009-04-05 00:19:11
to pozadie si vymenil dost skolacky, je to odflaknute, zvlast ked to vidiet uz pri malom webovom rozliseni. Na oddelenie je pritom viac moznosti v PS, ci uz cez polygonal laso (rozptyl 1pix.) alebo Filter-Extract, ten by este aj chlpy pekne oddelil. Toto nie je foto ale skor karikatura, sklamal si ma podobne ako s tou mackou divou v minulosti. V temach si sa mohol aspon cestne priznat montaz/kolaz.
Tech. kvalita: 3 | Kompozícia: 6 | Impakt: 3 | Priemer: 4.00
 
 
Fotoaparát: Canon EOS 40D
Objektív: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
Pridané: 2009-04-05 00:05:34
Na kritiku: 2009-04-05 00:05:34
Miesto:Nemecko
Témy: príroda, zvieratá / wildlife