Makke pristatie

Body: 36.33    Videnia: 2897    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
rumrunner
2009-04-30 13:25:59
príspevok od: bear
Je to mozne, tesne predtym som fotil cierneho havrana a zostala mi zaporna kompenzacia expozicie, tak som to musel dosvetlovat a dosvetloval som aj tiene
Aha..ja len ze hned po rozkliknuti mi na to padli oci a najprv som sa zhrozil ze co to je za sum na iso 400...chvalabohu je to postprocesom:-)
Btw, kedy sa mozme tesit na recenziu??
 
bear
2009-04-30 12:28:18
príspevok od: rumrunner
Zda sa mi to alebo v okoli laveho kridla ako aj v PDR je cosi co pripomina sum??
Je to mozne, tesne predtym som fotil cierneho havrana a zostala mi zaporna kompenzacia expozicie, tak som to musel dosvetlovat a dosvetloval som aj tiene
 
rumrunner
2009-04-30 12:17:17
príspevok od: bear
periferne zaostrovacie body (ale stredovy je super)
Zda sa mi to alebo v okoli laveho kridla ako aj v PDR je cosi co pripomina sum??
 
VrbiM
2009-04-29 20:14:49
Parádny moment
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
jake
2009-04-29 17:30:35
príspevok od: bear
Nie, neurazil si ma a viem o com pises. Mne sa nahodou ta rozmazana fotka co som Ti poslal paci. Bol som testovat autofocus. Ak by som dal dlhsi cas, mozno by som ziskal pekny panning, ale tazko posudil fungovanie AF o co mi tam islo. Pri tejto fotke by bol panning problem, lebo akurat brzdil a pristaval tam, kde solokiari nechceli.
ked som si vyberal fotak a povodne to mal byt prave tento tak som s nim travil dost casu - vynikajuca masinka lamajuca rekordy vo svojej kategorii, ale ostrenie bolo u mna velke sklamanie velmi pomala rychlost fotenia - skoda, na akciu nie je moc vhodny ale snimky ked sa podari robi dobre, trochu som mal aj problem s makkostou kresby (to pripisujem vysokemu 21 MPx rozliseniu) - a hlavne pyta spickove skla, toto by som skor fotil pevnou 200/f2,8 - to ostri podstatne rychlejsie a aj citelne lepsia optika
 
jake
2009-04-29 17:26:33
dobre foto, skoda ostrenia
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Marcel Rebro
2009-04-29 14:52:58
fajn, aj ked trosku viac ´laviciarske´ ;-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
izzino
2009-04-29 09:58:08
dobre
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
bear
2009-04-29 08:23:09
príspevok od: attila.farkas
co ma rezervy? telo alebo objektiv?
periferne zaostrovacie body (ale stredovy je super)
 
Roderic
2009-04-29 08:06:37
príspevok od: bear
Nie, neurazil si ma a viem o com pises. Mne sa nahodou ta rozmazana fotka co som Ti poslal paci. Bol som testovat autofocus. Ak by som dal dlhsi cas, mozno by som ziskal pekny panning, ale tazko posudil fungovanie AF o co mi tam islo. Pri tejto fotke by bol panning problem, lebo akurat brzdil a pristaval tam, kde solokiari nechceli.
ok, beriem. som rad, ze sme sa rozumeli. Inak mne sa pacia tvoje fotky z prirody, priroda to je moje. :)
 
bear
2009-04-29 07:50:16
príspevok od: Roderic
Predpokladal som, ze vies o com hovorim. :) Ale zda sa, ze nie. Urazil som tvoje ego, co? Ked mi posielas taky odkaz. Dakujem. Pisem iba to, ze mi chyba najaka dynamika, pohyb kridel napr. a nie rozmazana cela fotka. To, ze ja s FZ20 nedokazem urobit perfektne ostru fotku, pretoze to ostri niekolko sekund a objekt je uz trochu inde (+dalsie nedostatky), tak sorry. S C5D to nie je problem, dosiahnut technicku dokonalost, ale atmosferu... Na mna to posobi, ako by ten orol vysel na snurkach.
Nie, neurazil si ma a viem o com pises. Mne sa nahodou ta rozmazana fotka co som Ti poslal paci. Bol som testovat autofocus. Ak by som dal dlhsi cas, mozno by som ziskal pekny panning, ale tazko posudil fungovanie AF o co mi tam islo. Pri tejto fotke by bol panning problem, lebo akurat brzdil a pristaval tam, kde solokiari nechceli.
 
Roderic
2009-04-29 07:46:22
a zabudol som, pozri si fotografie NG, kde je bezne, ze fotografi objekt, ktory je v pohybe, maju ´rozmazany´. Tym je fotografia zivsia a prirodzenejsia.
 
Roderic
2009-04-29 07:41:30
Predpokladal som, ze vies o com hovorim. :) Ale zda sa, ze nie. Urazil som tvoje ego, co? Ked mi posielas taky odkaz. Dakujem. Pisem iba to, ze mi chyba najaka dynamika, pohyb kridel napr. a nie rozmazana cela fotka. To, ze ja s FZ20 nedokazem urobit perfektne ostru fotku, pretoze to ostri niekolko sekund a objekt je uz trochu inde (+dalsie nedostatky), tak sorry. S C5D to nie je problem, dosiahnut technicku dokonalost, ale atmosferu... Na mna to posobi, ako by ten orol vysel na snurkach.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 5 | Impakt: 4 | Priemer: 5.33
 
bear
2009-04-29 07:32:06
príspevok od: Roderic
Preco si kazdy mysli, ze dobra fotka je ostra fotka? Mne tam chyba dynamika pohybu dravca, dal by som kratsi cas, aby bol trochu rozmacany. Vid moje kacky. :)
Pacia sa Ti neostre a dynamicke fotky s prepalmi? Co hovoris na tuto?
https://pong.maxo.sk/astur/hi/img_4475.jpg
 
Roderic
2009-04-29 07:21:56
Preco si kazdy mysli, ze dobra fotka je ostra fotka? Mne tam chyba dynamika pohybu dravca, dal by som kratsi cas, aby bol trochu rozmacany. Vid moje kacky. :)
 
attila.farkas
2009-04-29 07:14:53
príspevok od: bear
Pri lietajucich dravcoch som pol prekvapeny pomerne dobrou uspesnostou, ale na fotenie sportu to ma este rezervy. Viac rozpisem v recenzii.
co ma rezervy? telo alebo objektiv?
 
bear
2009-04-29 07:12:08
Pri lietajucich dravcoch som pol prekvapeny pomerne dobrou uspesnostou, ale na fotenie sportu to ma este rezervy. Viac rozpisem v recenzii.
 
JozefM81
2009-04-29 07:09:05
A výsledok podľa teba?
 
 


Technika: Canon Eos 5D Mark IV,

Objektívy: Canon EF 16-35mm f/4 L IS USM, Canon EF 24-70mm f2.8L II USM, Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS II USM, Canon EF 400/2.8L IS USM II, Canon EF 15mm f/2.8, Canon EF 200mm f/1.8L USM, Canon MP-E65mm f/2.8 1-5X Macro, Canon TS-E90mm f/2.8,

Príslušenstvo: ano, nejake mam

Clona: 5
Expozícia: 1/4000 sec
ISO: 400
Fotoaparát: Canon EOS 5D Mark II
Objektív: Canon EF 70-200 mm f/4L IS USM
Pridané: 2009-04-29 07:03:53
Na kritiku: 2009-04-29 07:03:53
Miesto:Sokoliarsky dvor Astur - Cerveny Kamen
Témy: zvieratá / wildlife
Albumy: ZOO
Do recenzie Canon 5D mark 2 som chcel pretestovat rychlost a presnost zaostrovania AF systemu a test s fotenim lietajucich dravcov sa mi zdal byt najnarocnejsi.