*** Y mataremos otros XVI

Body: 25.67    Videnia: 1657    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
attila.farkas
2009-05-06 18:01:12
kym si to nespomenul, vobec som sa nezamyslel nad tym, ze by som tam mal nejak vyjadrit aj svoj postoj... pre mna ukazat vsetok ten humus je dost na to, aby sudny clovek vedel, ze ´Corrida nie´ ... ti nesudni k tomu poznatku nedospeju, aj keby tam nejaky jednoznacny odkaz bol... (mimochodom, pisal mi mail jeden priatel a pise mi v nom, ze jeden cas obdivoval toreadorov za odvahu a ani netusil ze byk tam nakoniec konci zivot...)

ale odkedy si tu spomenul tuto vec, trochu nad tym premyslam a tak mi napadlo, okrem Tych dvoch veci co som Ti napisal, este jedna... -
ked si pozries obraz alebo seriu obrazov krizovej cesty Jezisa Krista... napadne Ta aspon na sekundu uvazovat o tom ci bol maliar za jeho ukrizovanie alebo proti?

a co dnesna foto? ani tam nevidis ze je to ´NIE´ corride? a co refren ´vari to tito ludia myslia vazne?´ ...

nemam dovod sa s Tebou rozchadzat ako nepriatel... nad nikoho sa nevyvysujes, nikoho neponizujes, jednas absolutne korektne aj ked vidis veci inak... ale to vidime vsetci...

tak mi napada jedno Tibetske prislovie... (mozno ani nie Tibetske)
´pravda je len jedna. jedna pre Teba a jedna pre mňa´
:)
v zdraví zostávaj
 
cromwell
2009-05-06 17:52:45
príspevok od: BODY
A vzniko u teba dojem autorovho súhlasu?
... ano ... blizsie som sa snazil vysvetlit v reakcii priamo autorovi zo 06.05.2009 17:43 ...
 
cromwell
2009-05-06 17:43:20
... dufam, ze nemrham tvojim casom a casom ostatnych a som rad, ze mozem byt ucastnikom debaty, ktoru nikto neoznacuje ´konfliktom´ a do ktorej vstupuju zatial len pragmaticke prispevky ... nasim sporom nie je to, ci si alebo nie si ty ako osoba fanusikom corridy, ale: viem, ze vas tym uz unavujem , no moj nazor na cokolvek, nech by to bolo akokolvek nadherne, no v konecnom dosledku by sa to stalo len zabitim pre potesenie z tejto krasy je NIE ... dufam, ze si na corridu isiel a seriu pripravil so zamerom ukazat nam jej krutost preto, aby sme ju mohli spolocne vsetci odsudit ... ano, odpovedam zaroven aj na otazku BODYho, nezdalo sa mi vsak sposobom podania tvojej serie a serie zverejnenej na linku, ze to tak bolo ... preto som reagoval, preto som ti pisal a preto som reagoval na diskutujucich ... ano, v debatach mi islo o to, ze som nepostrehol v prilozenom materialy ziaden vyrazovy prostriedok, ktory mi mal povedat - ´corrida nie´ - skor naopak ... nevadila mi expresivita co obraz krutej skutocnosti ... zapnem si spravy na telke a krv tam tecie potokmi, takze som ´zvyknuty´ ... moj ´prinos´ mal byt v tom, ze som hladal, ale nenasiel ´odkaz´ ... viem, ze prehanam, mozno netrafim dobre priklad, ale bolo to ako ukazat dokonalu fotku - flasu slivovice a nechat na adresatovi, co si o tom pomysli - prva skupina, total ozrani budu jasat, ze aka pochutka, druha skupina ani o obrazok nezavadi, tretia skupina urcite pojde flasu vyskusat, ved nepoznaju co je to ... no a posledna skupina, ludia postihnuti spoluzitim s alkoholikmi budu tu flasu nenavidiet ... chybala mi v tej serii sipka na tych nerozhodnutych ... chybala sprava - ´neskusajte´ ... naozaj ma to mrzi, ale vyznelo to, akoby to bolo adresovane tej prvej skupine (obrazky/hudba/text) ... a mozno som mal len strach, ze je to vaecsina ... fotky su ´neme´ a pritom mozu tolko povedat, no niekedy len otvoria usta a nic nedopovedia co chceli ... bohuzial, neporadim ti, ako sa to da urobit lepsie, vlastne neporadim ti vobec, pretoze to NEVIEM ... len som ti chcel napisat, ako to posobilo na mna a nie ako bohorovne tvrdit s akym umyslom SI TO UROBIL ... ja nie som arbiter, nemam skusenosti, ale viem opisat co pocitujem a ako na mna co posobi co mi je predlozene ... nie som alibista, nejasam nad kazdou krajinkou ci vtacikom, neplesam a nerozdavam body za sladke obrazky a nezatvaram oci pred realitou -teda nestrkam hlavu do piesku ... naopak ... pustim sa do rozhovoru s kazdym, nech ma jednu, ci tisice zverejnenych krasnych snimkov ... s ramikmi si nerob hlavu ... neviem ti poradit ako ich robit lepsie, lebo ani ja to nedokazem ... TK/KMP/PP su vody, v ktorych neviem plavat ... mne sa tvoje filmove tiez nepacia, no vzdy su lepsie ako to ´smutocne oznamenie´, ktorym som oramoval svoju dcerku so psom v mojej galerii a doteraz od mladej slecny znem samu chvalu ... no co som uz raz ´zavesi´, neda sa stiahnut, aspon ja v tom zmysel nevidim ... ps, nebol som nasraty, len neviem nateraz najst odpovedajuce synonymum ... myslim si, si temu jasne uzavrel a urcite sa nerozchadzame ako nepriatelia ... ps2, netusil som, skutocne, ze francuzi holduju bycim zapasom ... odnasam si z temy dalsi poznatok ...
 
leto
2009-05-05 20:07:14
smutna seria graduje,a z blížiacim sa koncom zda sa,nenecha nikoho chladným,niekoho poburuje,ineho rozlutosti,ale hlavne donuti sa zamysliet,a to bol aj zamer autora,uputat a vypovedat o tom co sa deje v case,ked ma svet usta plne ochrany prirody,a lasky k zvieratam,preto som rad,ze tu nieje moznost dakej cenzury,lebo zatvarat oci pred zlom naokolo,je číri alibizmus,,,
 
attila.farkas
2009-05-05 18:10:12
príspevok od: attila.farkas
ved v pohode, neocakaval som ze to rozozna kazdy. pravdu povediac je mi jedno, aj keby ma mali povazovat za psychopata... ak sa ludom Corrida pripohlade na fotky zhnusi, tak uz to splnilo ucel a je mi jedno co si myslia o technickom prevedeni, o mojich pohnutkach seriu urobit alebo o mojich ramikoch.
Co sa prikazovacieho sposobu tyka, to nieje o Tebe... to bol niekto iny. Ty si reagoval nasrany, ale korektne. To chapem a nic proti tomu nemam, cenim si ze si sa nespraval povysenecky. (aj ja sa obcas celkom rad a s chutou naseriem :D)
a napokon... co tam zalezi na mojom postoji? tieto fotky niesu o mne a mojom postoji... tieto fotky su o tom co sa v Corride deje. Ked vidis zabery z corridy v telke, vacsinou je to par sekund, nejaky najazd byka na plachtu, brane z bezpecnej vzdialenosti... inak, musim povedat pravdu, ze z daleka, ked nevidis detaily, z hladiska choreografiky je to nieco nadherne... skoda len ze ten tanec zbamena smrt v ukrutnych mukach pre jedneho z dvoch tanecnikov... keby byk a toreador boli rovnocenni partneri a robili to obaja pre radost z pohybu, bol by som na corride asi kazdy weekend.
ale... nie o tomto som chcel... chcel som povedat, ze tu nejde o mna a moje postoje, ide tu o to ukazat corridu tak, ako ju bezne nevidime - vsetku tu krutost, utrpenie, vsetok ten hnus ktorym je vydlazdena cesta k finalnemu 5 minutovemu smrtelnemu tancu. To ze corrida je hnus Ti bolo z fotiek dufam jasne aj bez toho aby si poznal moj postoj...
 
attila.farkas
2009-05-05 17:32:10
ved v pohode, neocakaval som ze to rozozna kazdy. pravdu povediac je mi jedno, aj keby ma mali povazovat za psychopata... ak sa ludom Corrida pripohlade na fotky zhnusi, tak uz to splnilo ucel a je mi jedno co si myslia o technickom prevedeni, o mojich pohnutkach seriu urobit alebo o mojich ramikoch.
Co sa prikazovacieho sposobu tyka, to nieje o Tebe... to bol niekto iny. Ty si reagoval nasrany, ale korektne. To chapem a nic proti tomu nemam, cenim si ze si sa nespraval povysenecky. (aj ja sa obcas celkom rad a s chutou naseriem :D)
 
erinn
2009-05-05 16:41:36
príspevok od: attila.farkas
toto konkretne sa deje vo francuzsku, krajune ktora je jednym zo zakladajucich clenov EU
tak to je pekne a čo ty už vobec s tym maju,krajina ktora je zakladatelom vsetkych tych moralnych a tych vsetkych spolocenskych etikiet to pekna ostuda, ale vlasne co my s tym mame a ty už vobec nic, ja by som jednoducho na take nieco dobrovolne nesla pokial by na tom nemala zavisiet moja dalsia buducnost ako praca a tak ale ako turista určite nie preto ta neodsudzujem, možno to tak vyznelo ja teba nie ale toho toreadora len jemu presne to iste co roby bykovy.
 
bleky
2009-05-05 16:34:50
príspevok od: BODY
môžem povedať, že po týchto záberoch na býčie zápasy určite nepôjdem, takže svoj účel to splnilo. Proste ukázať svetu, čo to zo znamená. Pri filmových dokumentoch si to v tej rýchlosti človek ani neuvedomí, ale takto pri statickom zábere je čas sa nad tým zamyslieť.
nemozem inak ako s tebou suhlasit, a dufam ze je nas viac, cau
 
ariang
2009-05-05 16:16:36
príspevok od: BODY
môžem povedať, že po týchto záberoch na býčie zápasy určite nepôjdem, takže svoj účel to splnilo. Proste ukázať svetu, čo to zo znamená. Pri filmových dokumentoch si to v tej rýchlosti človek ani neuvedomí, ale takto pri statickom zábere je čas sa nad tým zamyslieť.
plne súhlasím
 
BODY
2009-05-05 15:46:26
príspevok od: cromwell
... aj doteraz si BODY pisal jasne a zretelne ... pochopil som kazde tvoje slovo .... nehodnotim autora na zaklade predpokladu ... pretoze sme na fotoportaly, autor mi predlozil obrazok/y, text ku obrazkom a hudbu ... a prienikom tychto mnozin u mna nevznikol dojem z autorovho nesuhlasu s danou tematikou ... nic ma ku tomu nepriviedlo ... samotne brutalne obrazky nevypovedaju o autorovom zamere nic ...
A vzniko u teba dojem autorovho súhlasu?
 
cromwell
2009-05-05 14:22:06
príspevok od: BODY
ešte raz a jasne: nehľadaj, priamo sa opýtaj. Predpoklad je matkou omylu. Nie je to len fráza, ale životná skúsenosť.
... aj doteraz si BODY pisal jasne a zretelne ... pochopil som kazde tvoje slovo .... nehodnotim autora na zaklade predpokladu ... pretoze sme na fotoportaly, autor mi predlozil obrazok/y, text ku obrazkom a hudbu ... a prienikom tychto mnozin u mna nevznikol dojem z autorovho nesuhlasu s danou tematikou ... nic ma ku tomu nepriviedlo ... samotne brutalne obrazky nevypovedaju o autorovom zamere nic ...
 
cromwell
2009-05-05 14:01:51
... len som ti chcel naznacit, ze skutocne mnohi zereagovali az prilis ´prikazovacim sposobom´ a ty si sa nechal tym strhnut ... chyba ... pri takejto silnej teme je lepsie niekedy napocitat do desat a potom reagovat na niekoho, kto na teba hlupo zautocil len preto, ze ho rozhadzala krv na obrazku ... podla mna mnohym unikol tvor zamer - vyjadrit protest proti tomuto ´sportu´ ... alebo teda aspon mne ... mal som v rukach len tvoju tvorbu, ktorou si ´mi´ chcel nieco povedat a na mna to zaposobilo takto ... uznas sam, ze nemozem pred kazdym svojim komentom kontaktovat autora a pytat sa ho, ako to s pointou na snimku myslel ... naozaj som tam nenasiel to tvoje ´nie bycim zapasom´ ...
 
cromwell
2009-05-05 13:47:03
... nikto z nas, alebo urcite vaecsina nepozname osobne jeden-druheho ... preto ma tetno portal sluzit na to, aby sme sa naucili prostrednictvom fotografii odovzdavat posolstvo ... to, ze nemam na fotenie ani polovicny talent a akutocne sqele oko ako mnohi z tu publikujucich autorov mi vsak nebrani, aby som nereagoval - ako potencialny adresat snimku - a hovorim - ak si prezries celu tuto seriu, povedzme aj s tou hudbou a basnickou, resp. prelozenym textom, pripada ti to ako protest proti tomuto nezmyselnemu zabijaniu ? ... mne bohuzial nie ... nemyslim si, ze zverejnit obrazky zo zabijania, podfarbit hudbou a lyrickym textom znamena automaticky vyjadrenie nesuhlasu ... myslim si, ze sa to jednouducho autorovi nepodarilo ... ak si najdes cas a prejdes si vsetky moje komentare ku tomuto obrazku - resp. jeho posolstvu, najdes tam, ze som vyjadril svoj nazor o tom, ze sa podla mna nepodarilo autorovi formou, ktoru zvolil, vyjadrit svoj odpor a protest proti tomu co priniesol sem na portal - ktora cast serie, ktory moment mal byt tou alegoriou, tym startovacim ´ahhaa´ pre mna, ktorym by mi oznamil autor svoj postoj ?... to je cele ... apropos, vojna, hladomor a konflikty nie su pozorovanim zabijania pre potesenie z prveho radu za najlepsie listky ... nestrkam hlavu do piesku, nie som alibista, viem co existuje aj ked to nevidim a je mi jedno, co je strazna veza ... len hodnotim, co mi bolo predlozene ...
 
Lienka1
2009-05-05 13:41:50
tak toto ani nehodnotím,nepáči sa mi to. To čo bolo z tej fotky relatívne najnormálnejšie, tak to si odsekol. Ani tá filmová ´obruba´ sa mi nepáči.
 
BODY
2009-05-05 13:37:11
príspevok od: istvic
takze..precital som si tvoj nazor a musim ti povedat ze je to zvlastny nazor,to co pises..
takze podla teba zatvaranie oci pred problemami dnesneho sveta je tou najlepsou obranou..budeme sa branit proti takymto veciam recami,ze keby tam nechodili fotografi.kameramani,tak problem zmizne?:]pekna blbost..
prenesme si to na dsnesny svet..co vyhovuje diktatorom,depsotom a tyranskym rezimom najviavc?to ze tam nikto nechodi..ziadny fotograf,kameraman,novinar..mozu si potom robit co chcu..svet ich nekontroluje..

strkanie hlavy do piesku a tvarenie sa ze to co nevidim neexistuje , je naozaj alibisticke a smiesne..problem nezanikne a nezmizne..prave naopak,nech co najviac ludi foti prave taketo zabery,zabery z obcianskych vojen,hladorov ,z poulicnej kriminality ci nasilia..to pomaha otvarat oci a nie zalepovanie nasich oci fotkami krasnych krajiniek a stastnych ludi ako vystrihnutych zo Straznych vezi..
ešte raz a jasne: nehľadaj, priamo sa opýtaj. Predpoklad je matkou omylu. Nie je to len fráza, ale životná skúsenosť.
 
attila.farkas
2009-05-05 12:38:42
príspevok od: BODY
tak nabudúce predtýma ako sa rozhodneš o niekom vynášať súdy tak sa ho opýtaj aký mal zámer.
vdaka, Body za obhajobu. inak... aj keby sa ma spytal na rovinu uz by som asi nemal trpezlivost to vysvetlovat znova a znova :) pekny den Ti :)
 
attila.farkas
2009-05-05 12:34:35
príspevok od: istvic
takze..precital som si tvoj nazor a musim ti povedat ze je to zvlastny nazor,to co pises..
takze podla teba zatvaranie oci pred problemami dnesneho sveta je tou najlepsou obranou..budeme sa branit proti takymto veciam recami,ze keby tam nechodili fotografi.kameramani,tak problem zmizne?:]pekna blbost..
prenesme si to na dsnesny svet..co vyhovuje diktatorom,depsotom a tyranskym rezimom najviavc?to ze tam nikto nechodi..ziadny fotograf,kameraman,novinar..mozu si potom robit co chcu..svet ich nekontroluje..

strkanie hlavy do piesku a tvarenie sa ze to co nevidim neexistuje , je naozaj alibisticke a smiesne..problem nezanikne a nezmizne..prave naopak,nech co najviac ludi foti prave taketo zabery,zabery z obcianskych vojen,hladorov ,z poulicnej kriminality ci nasilia..to pomaha otvarat oci a nie zalepovanie nasich oci fotkami krasnych krajiniek a stastnych ludi ako vystrihnutych zo Straznych vezi..
:) dakujem aj Tebe, aj ja by som to povedal velmi podobne, len to uz smrdi konfliktom ywa78 to podala zmierlivejsie :)
pozri si link na Youtube v mojom profile :) stoji to za to. pekny den
 
attila.farkas
2009-05-05 12:32:06
príspevok od: erinn
Raz som len tak náhodou, prišla k mame do práce a jej kolegyňa prišla z pohrebu ( samozrejme že to nebolo v ten deň), a doniesla im ukázať fotky z toho pohrebu, normálne odfoteného mrtveho človeka v otvorenej truhle, a to sa mi nezdalo také nechutne a morbídne ako toto.Verim že toto bol tvoj velky omyl a že sa polepšíš lebo impakt by to nebolo ani na mínus 7.A ešte jedno mi vrta hlavou že španieli taky ušlachtily narod sa nevie zriect takejto predpotopnej tradície a verte tomu že keby to bolo u nas tak nas ta slavna europska unia ani nevezme medzi seba.
toto konkretne sa deje vo francuzsku, krajune ktora je jednym zo zakladajucich clenov EU
 
attila.farkas
2009-05-05 12:30:46
Dakujem ze si za mna tak vystizne formulovala moj umysel. Usetrila si mi kopec casu a mozno aj konfliktov a nedorozumeni. Je to od Teba velmi laskave. Dakujem este raz
 
attila.farkas
2009-05-05 12:28:32
príspevok od: istvic
takze..precital som si tvoj nazor a musim ti povedat ze je to zvlastny nazor,to co pises..
takze podla teba zatvaranie oci pred problemami dnesneho sveta je tou najlepsou obranou..budeme sa branit proti takymto veciam recami,ze keby tam nechodili fotografi.kameramani,tak problem zmizne?:]pekna blbost..
prenesme si to na dsnesny svet..co vyhovuje diktatorom,depsotom a tyranskym rezimom najviavc?to ze tam nikto nechodi..ziadny fotograf,kameraman,novinar..mozu si potom robit co chcu..svet ich nekontroluje..

strkanie hlavy do piesku a tvarenie sa ze to co nevidim neexistuje , je naozaj alibisticke a smiesne..problem nezanikne a nezmizne..prave naopak,nech co najviac ludi foti prave taketo zabery,zabery z obcianskych vojen,hladorov ,z poulicnej kriminality ci nasilia..to pomaha otvarat oci a nie zalepovanie nasich oci fotkami krasnych krajiniek a stastnych ludi ako vystrihnutych zo Straznych vezi..
ak tym ´odmietanim kritiky´ mieris na mna, potom som Ti dlzny par slov. Kritiku neodmietam, precitam si ju a beriem na vedomie. Zaroven vsak oznamujem (bez akejkolvek zlej vole) ze ta kritika s najvacsou pravdepodobnostou nijako neovplyvni to co robim ani to ako to robim. Co odmietam je prikazovaci sposob v komunikacii s inymi ludmi. Tot vsjo.
 
istvic
ocenenie redakciou 2009-05-05 12:24:49
príspevok od: erinn
Raz som len tak náhodou, prišla k mame do práce a jej kolegyňa prišla z pohrebu ( samozrejme že to nebolo v ten deň), a doniesla im ukázať fotky z toho pohrebu, normálne odfoteného mrtveho človeka v otvorenej truhle, a to sa mi nezdalo také nechutne a morbídne ako toto.Verim že toto bol tvoj velky omyl a že sa polepšíš lebo impakt by to nebolo ani na mínus 7.A ešte jedno mi vrta hlavou že španieli taky ušlachtily narod sa nevie zriect takejto predpotopnej tradície a verte tomu že keby to bolo u nas tak nas ta slavna europska unia ani nevezme medzi seba.
dalsi..a co musi byt impakt iba kladny?ake fotky vyhrabvaju World press photo.?ludia vychudnuti na kost,zmrzaceni,mrtvi..yt si myslis ze ta porot a sa z toho tesi?ze su uchylne zvrhli a maju z toho perfekt coolovy kladny zazitok?
co nemoze byt nieco negativne silne?cela seria je dobra a je silnejsia ako vacsina veci co je tu..toto je spravny boj proti tejto tradicii..len skoda ze to nie je este viac surovejsie..malo by ucinok vacsi..
 
istvic
ocenenie redakciou 2009-05-05 12:20:51
príspevok od: cromwell
... preto som si prezrel ten serial aj s hudbou na odkaze a reakcie na predchadzajuce komentare a reagoval som az dnes, pricom seria uz naplno bezi ... vazim si tu kazdeho jedneho cloveka na tomto portaly, no nebrani mi to v oponovani ku jeho nazoru ci videniu skutocnosti ... mne sa vsak nezda, ze by som nasiel v tomto serialy a v serialy zverejnenom v popise akykolvek odkaz typu - ´nesuhlasim s tym so vam prave priniesol ukazat´ ... a to je skoda ... ak to zamer bol, bohuzial, nepodaril sa ... niekdedy aj tu najuslachtilejsiu vec pokazime svojim vystupovanim ci odmietanim kritiky, ktora vonkoncom nemusi byt konstruktivna, hlavne na verejne dostupnych forach ... preto je to na nas, aby sme sa nenechali strhnut vyjadreniami, ktore zadusia to dobre, co chceme ukazat ... nevynasal som sudy nad nikym ... len som chcel povedat, ze sa mi nepaci ani ten najkrajsi preklad span. balady zverejneny a ´podfarbeny´ akokolvek dobre urobenymi zabermi zo smrti pre potesenie ... nepripadalo mi to ako vyjadrenie nesuhlasu, co dokonca priameho odporu ... a zial, stale mi to tak nepripada ... to je cele ...
takze..precital som si tvoj nazor a musim ti povedat ze je to zvlastny nazor,to co pises..
takze podla teba zatvaranie oci pred problemami dnesneho sveta je tou najlepsou obranou..budeme sa branit proti takymto veciam recami,ze keby tam nechodili fotografi.kameramani,tak problem zmizne?:]pekna blbost..
prenesme si to na dsnesny svet..co vyhovuje diktatorom,depsotom a tyranskym rezimom najviavc?to ze tam nikto nechodi..ziadny fotograf,kameraman,novinar..mozu si potom robit co chcu..svet ich nekontroluje..

strkanie hlavy do piesku a tvarenie sa ze to co nevidim neexistuje , je naozaj alibisticke a smiesne..problem nezanikne a nezmizne..prave naopak,nech co najviac ludi foti prave taketo zabery,zabery z obcianskych vojen,hladorov ,z poulicnej kriminality ci nasilia..to pomaha otvarat oci a nie zalepovanie nasich oci fotkami krasnych krajiniek a stastnych ludi ako vystrihnutych zo Straznych vezi..
 
erinn
2009-05-05 12:07:34
Raz som len tak náhodou, prišla k mame do práce a jej kolegyňa prišla z pohrebu ( samozrejme že to nebolo v ten deň), a doniesla im ukázať fotky z toho pohrebu, normálne odfoteného mrtveho človeka v otvorenej truhle, a to sa mi nezdalo také nechutne a morbídne ako toto.Verim že toto bol tvoj velky omyl a že sa polepšíš lebo impakt by to nebolo ani na mínus 7.A ešte jedno mi vrta hlavou že španieli taky ušlachtily narod sa nevie zriect takejto predpotopnej tradície a verte tomu že keby to bolo u nas tak nas ta slavna europska unia ani nevezme medzi seba.
 
cromwell
2009-05-05 11:26:29
príspevok od: BODY
tak nabudúce predtýma ako sa rozhodneš o niekom vynášať súdy tak sa ho opýtaj aký mal zámer.
... preto som si prezrel ten serial aj s hudbou na odkaze a reakcie na predchadzajuce komentare a reagoval som az dnes, pricom seria uz naplno bezi ... vazim si tu kazdeho jedneho cloveka na tomto portaly, no nebrani mi to v oponovani ku jeho nazoru ci videniu skutocnosti ... mne sa vsak nezda, ze by som nasiel v tomto serialy a v serialy zverejnenom v popise akykolvek odkaz typu - ´nesuhlasim s tym so vam prave priniesol ukazat´ ... a to je skoda ... ak to zamer bol, bohuzial, nepodaril sa ... niekdedy aj tu najuslachtilejsiu vec pokazime svojim vystupovanim ci odmietanim kritiky, ktora vonkoncom nemusi byt konstruktivna, hlavne na verejne dostupnych forach ... preto je to na nas, aby sme sa nenechali strhnut vyjadreniami, ktore zadusia to dobre, co chceme ukazat ... nevynasal som sudy nad nikym ... len som chcel povedat, ze sa mi nepaci ani ten najkrajsi preklad span. balady zverejneny a ´podfarbeny´ akokolvek dobre urobenymi zabermi zo smrti pre potesenie ... nepripadalo mi to ako vyjadrenie nesuhlasu, co dokonca priameho odporu ... a zial, stale mi to tak nepripada ... to je cele ...
 
2009-05-05 11:12:14
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
BODY
2009-05-05 10:45:30
tak nabudúce predtýma ako sa rozhodneš o niekom vynášať súdy tak sa ho opýtaj aký mal zámer.
 
cromwell
2009-05-05 10:12:49
príspevok od: BODY
môžem povedať, že po týchto záberoch na býčie zápasy určite nepôjdem, takže svoj účel to splnilo. Proste ukázať svetu, čo to zo znamená. Pri filmových dokumentoch si to v tej rýchlosti človek ani neuvedomí, ale takto pri statickom zábere je čas sa nad tým zamyslieť.
... ja sa len obavam, ze ´vystraha´ nebola autorovym zamerom ... dufam, ze sa mylim, ale cely serial mi na uvedenom odkaze vobec nepripada ako odsudenie tohoto ´sportu´ ... skor naopak - vyznieva to tam ako jeho poeticke uhladenie do ´prijatelnej´ podoby ... no mne ziadna forma smrti nebude nikdy pripadat ako zabava ...
 
BODY
2009-05-05 09:47:07
príspevok od: cromwell
... na tejto fotke nie je vobec nic, co by mohol clovek obdivovat ... je smutne, ze clovek s tvojim talentom mrha cas tymito zabermi ... keby sme si vsetci povedali, ze na tie zapasy nebudeme chodit ako divaci/fotografi/kameramani - tak bez nas nebude komu ukazovat smrt uslachtileho zvierata ... viem, ze to odrazu nepojde, ale zacat vsak musi kazdy jeden od seba ... toto nie je ´war - dokument´, kde reporter prinasa spravu o zverstvach, ale prasprosta zabava, klasicke ´kolotoce´ ... vlastne, mohol by to byt ´war-dokument´, ale jedine, ak by fotograf mal rovnaku uniformu ako utociaci vojaci ... ten toreador ho nezabija pre svoje potesenie, ale pre potesenie vas na tribunach, co si kupujete listky ... ... ... kazdy jeden divak ma na hlupej smrti zo zabavy svoj vlastny podiel ... a este k tomu mu vkladate do ust motlidbu, aby sa mu skoncilo utrpenie ... a dovolim si jednu metaforu - ja vam vsetkym prajem, aby ste sa nikdy nemuseli tak modlit, ako sa prave modli on ...
môžem povedať, že po týchto záberoch na býčie zápasy určite nepôjdem, takže svoj účel to splnilo. Proste ukázať svetu, čo to zo znamená. Pri filmových dokumentoch si to v tej rýchlosti človek ani neuvedomí, ale takto pri statickom zábere je čas sa nad tým zamyslieť.
 
cromwell
2009-05-05 09:39:54
... na tejto fotke nie je vobec nic, co by mohol clovek obdivovat ... je smutne, ze clovek s tvojim talentom mrha cas tymito zabermi ... keby sme si vsetci povedali, ze na tie zapasy nebudeme chodit ako divaci/fotografi/kameramani - tak bez nas nebude komu ukazovat smrt uslachtileho zvierata ... viem, ze to odrazu nepojde, ale zacat vsak musi kazdy jeden od seba ... toto nie je ´war - dokument´, kde reporter prinasa spravu o zverstvach, ale prasprosta zabava, klasicke ´kolotoce´ ... vlastne, mohol by to byt ´war-dokument´, ale jedine, ak by fotograf mal rovnaku uniformu ako utociaci vojaci ... ten toreador ho nezabija pre svoje potesenie, ale pre potesenie vas na tribunach, co si kupujete listky ... ... ... kazdy jeden divak ma na hlupej smrti zo zabavy svoj vlastny podiel ... a este k tomu mu vkladate do ust motlidbu, aby sa mu skoncilo utrpenie ... a dovolim si jednu metaforu - ja vam vsetkym prajem, aby ste sa nikdy nemuseli tak modlit, ako sa prave modli on ...
 
attila.farkas
2009-05-05 06:31:13
príspevok od: filipvalach
moc si obrezal toho neboraka vycancaneho.. uz ked, tak si mohol rezat motorovou pilou :) nebolo by ho skoda..
:D bol som proti presile... by ma tam tych zvysnych 24999 neborakov velmi rychlo dostalo do pozicie toho byka... tak som len drzal hubu a cvakal :D
 
filipvalach
2009-05-05 06:26:36
moc si obrezal toho neboraka vycancaneho.. uz ked, tak si mohol rezat motorovou pilou :) nebolo by ho skoda..
 
sunajn
2009-05-05 01:24:09
príspevok od: attila.farkas
ja si to pustam kazde rano...
uz asi 5 dni... moj zivot sa odvtedy zmenil :D
Davová psychóza
 
sunajn
2009-05-05 01:23:32
Nemám rád takéto veci
 
attila.farkas
2009-05-05 01:03:53
ja si to pustam kazde rano...
uz asi 5 dni... moj zivot sa odvtedy zmenil :D
 
attila.farkas
2009-05-05 01:03:10
príspevok od: fotografik
Perfektné.
ahoj Vilo :)
pozri si toto:
https://www.youtube.com/watch?v=wQ5boOTyz_4
stoji to fakt za to :)
 
2009-05-05 00:57:19
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
fotografik
2009-05-05 00:56:06
Perfektné.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
attila.farkas
2009-05-05 00:32:45
dnes bol u mna sused na pivo a ponukol mi kreslo, lebo sa stahuje prec a nechce ho tahat so sebou... a trocha mi rozpraval... isty cas pracoval v zakulisi Corridy... to som ani nevedel, ale vravel mi, ze ti byci su 48!!!! hodin pred Corridou zavrety v tmavej miestnosti... a su nadrogovani ked vstupuju do areny... (davaju im zrat nejake byliny co neprospievaju na reflexy - s najvacsou pravdepodobnostou aníz)
 
2009-05-05 00:28:22
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
attila.farkas
2009-05-05 00:26:16
ked som pocuval Cabrela predtym ako som videl Corridu, nevedel som si predstavit ako sa byk moze modlit... uz viem
 
attila.farkas
2009-05-05 00:21:50
príspevok od: izzino
Drsny brutal. Takze uz pomali finisujeme.
uz bude len refren za chvilku, potom spanielske jodlovacky a uz Vam s tym dam pokoj :)
 
2009-05-05 00:21:07
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
izzino
2009-05-05 00:19:35
Drsny brutal. Takze uz pomali finisujeme.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
 


Technika: Canon EOS 400D / Digital Rebel XTi, Canon EOS 550D,

Fotoaparát: Canon EOS 350D
Pridané: 2009-05-05 00:12:06
Na kritiku: 2009-05-05 00:12:06
Miesto:Arles
Témy:
 

J'ai prié pour que tout s'arrete
Andalousie je me souviens

Modlil som sa aby to už všetko prestalo
Andalúzia, ja sa pamätám

...séria aj s hudbou Francisa Cabrela tu:
http://www.attila-farkas.sk/corrida