MD-februárovo-jarná

Body: 168.00    Videnia: 1167    Páči sa: 24

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Geroj
2016-02-10 17:53:31
príspevok od: milanF
Je mi jedno, čo si myslíš a že sa Ti fotka nepáči, len sa vyjadruj slušne, to by mohol byť základ. Hovoríš o nejakom posúvaní, ale ako sa chceš posúvať bez experimentov? Môžeš byť sebavedomí koľko chceš, ale neviem čo by som sa mohol v IR od Teba naučiť. Možno máš fotografické vzdelanie, možno si umelec z veľkým prehľadom o fotografii a potom máš plné právo sa odborne vyjadrovať k tomu čo a v akej kvalite je v topke. Taký amatéri ako ja to majú asi jednoduchšie, riešim len to, či sa mi to páči, alebo nepáči. Ak sa mi niečo nepáči, neznamená to u mňa hneď to, že fotka je zlá, ale len to, že nie som najmúdrejší na svete a nemusím všetkému rozumieť. Som tu pre radosť z fotiek a nie len mojich, ale hlavne všetkých ostatných, čo tu vidím. Veľa šťastia Ti prajem.
celkom pekné: https://www.blogfotografa.cz/vyzva-pro-fotografy/
v podstate som ti chcel iba pomoct a tam smeroval cely moj prvy koment pod touto fotkou. no hlavne ze ty si so svojou tvorbou spokojny, podobne prajem aj ja tebe.
 
milanF
2016-02-10 07:05:23
príspevok od: Geroj
robim tu borca zo seba??? co tu tocis picoviny, sam som dole napisal ze sa necitim na ziadneho profika a ze ak si nechce alebo nevie popripade neda samu poradit od skusenejsich tak sa kludne moze spytat mna, kolko by som vedel tak by som sa mu snazil pomoct a to pisem v kazdej kjritike ktore ci uz si cital alebo nie, je tu vela a ovela lepsich majstrov ktory by mali co to k fotke povedat. a ako si ja prezivam na ephote to je len moja vec. to ze je niekto sebavedomy ma na to a vie sa obhajit aj svoju kritiku to je akoze na chybu?? ci sa mam tvarit ze sa mi ta fotka paci a ze je v poriadku ked podla mna nieje, nebudem drzat hubu a pozerat sa na to ake sracky dennodene postupuju do TOP. budem tu pritakavat a kazdeho vychvalovat aky je super a paci a zaujalo ako ty.
Je mi jedno, čo si myslíš a že sa Ti fotka nepáči, len sa vyjadruj slušne, to by mohol byť základ. Hovoríš o nejakom posúvaní, ale ako sa chceš posúvať bez experimentov? Môžeš byť sebavedomí koľko chceš, ale neviem čo by som sa mohol v IR od Teba naučiť. Možno máš fotografické vzdelanie, možno si umelec z veľkým prehľadom o fotografii a potom máš plné právo sa odborne vyjadrovať k tomu čo a v akej kvalite je v topke. Taký amatéri ako ja to majú asi jednoduchšie, riešim len to, či sa mi to páči, alebo nepáči. Ak sa mi niečo nepáči, neznamená to u mňa hneď to, že fotka je zlá, ale len to, že nie som najmúdrejší na svete a nemusím všetkému rozumieť. Som tu pre radosť z fotiek a nie len mojich, ale hlavne všetkých ostatných, čo tu vidím. Veľa šťastia Ti prajem.
celkom pekné: https://www.blogfotografa.cz/vyzva-pro-fotografy/
 
Geroj
2016-02-09 21:25:03
príspevok od: peter01852
Klidek chlapce, moc to tu prezivas, davaj bacha nech ta z toho nedrbne...a na tvojom mieste by som si pred kazdou kritikou premyslel, ci si naozaj taky borec, ze mozes kritizovat takym suverennym sposobom, ako to robis ty...
robim tu borca zo seba??? co tu tocis picoviny, sam som dole napisal ze sa necitim na ziadneho profika a ze ak si nechce alebo nevie popripade neda samu poradit od skusenejsich tak sa kludne moze spytat mna, kolko by som vedel tak by som sa mu snazil pomoct a to pisem v kazdej kjritike ktore ci uz si cital alebo nie, je tu vela a ovela lepsich majstrov ktory by mali co to k fotke povedat. a ako si ja prezivam na ephote to je len moja vec. to ze je niekto sebavedomy ma na to a vie sa obhajit aj svoju kritiku to je akoze na chybu?? ci sa mam tvarit ze sa mi ta fotka paci a ze je v poriadku ked podla mna nieje, nebudem drzat hubu a pozerat sa na to ake sracky dennodene postupuju do TOP. budem tu pritakavat a kazdeho vychvalovat aky je super a paci a zaujalo ako ty.
 
peter01852
2016-02-09 21:05:02
príspevok od: Geroj
no toto!!!! aj na ephote sa najdu taky co pochopia, presne tak to bolo myslene ako pises. typicka trapna ephotacka vyhovorka takto som to chcel a vsimol som si ze ju zacinaju s oblubou pouzivat skusenejsi ked im niekto slabsi vytmavi zaciatocnicku chybu. inak aby som este nezabudol odkaz pre peter01852, odkial ty vies ze ja nemam rozsireny obzor mimo ephota??? sam si napisal na ake urovni je ephoto a to je jedina vec s ktorou s tebou suhlasim.
Klidek chlapce, moc to tu prezivas, davaj bacha nech ta z toho nedrbne...a na tvojom mieste by som si pred kazdou kritikou premyslel, ci si naozaj taky borec, ze mozes kritizovat takym suverennym sposobom, ako to robis ty...
 
peter01852
2016-02-09 20:59:06
príspevok od: Roman Point
To chceš ozaj Tóna z Agatu tvorbu porovnávať z touto fotografiou? Nevadí zasumena, nevadí málo pixelova, nevadí neostrá pokiaľ má niečo v sebe Čo Dokáže Zaujať. Ale tento breh medzi stromami nezaujme ani keby to dal autor normálne vo farebnej verzií a možno práve v tej farebnej by sa nedostatky ukázali ešte viac. To nie je hanba ak človek nechce vedieť lepšie fotiť alebo mu to prosto nejde. Hanba je si nenechať poradiť a povedať ja som spokojný, takto som to chcel. Je mi fuk kto je Geroj alebo akú má tvorbu. Tu mal pravdu..
Omylom som ti dal like, to len tak mimochodom, aby si si nefandil ...jasne ze Agata neporovnavam s touto fotkou ani v najmensom, chcel som skor Gerojovi trosku ukazat, ze existuju aj ine kriteria pre hodnotenie fotografie nez len dokonala TK a mudrlovanie nad tym, akou technikou to bolo fotene...sledoval som uz par jeho predchadzajucich vyjadreni a mam na neho trosku zarobene...niekedy nezaskodi trocha pokory, v opacnom pripade moze clovek tvrdo narazit...
 
Geroj
2016-02-09 20:12:02
príspevok od: Roman Point
To chceš ozaj Tóna z Agatu tvorbu porovnávať z touto fotografiou? Nevadí zasumena, nevadí málo pixelova, nevadí neostrá pokiaľ má niečo v sebe Čo Dokáže Zaujať. Ale tento breh medzi stromami nezaujme ani keby to dal autor normálne vo farebnej verzií a možno práve v tej farebnej by sa nedostatky ukázali ešte viac. To nie je hanba ak človek nechce vedieť lepšie fotiť alebo mu to prosto nejde. Hanba je si nenechať poradiť a povedať ja som spokojný, takto som to chcel. Je mi fuk kto je Geroj alebo akú má tvorbu. Tu mal pravdu..
no toto!!!! aj na ephote sa najdu taky co pochopia, presne tak to bolo myslene ako pises. typicka trapna ephotacka vyhovorka takto som to chcel a vsimol som si ze ju zacinaju s oblubou pouzivat skusenejsi ked im niekto slabsi vytmavi zaciatocnicku chybu. inak aby som este nezabudol odkaz pre peter01852, odkial ty vies ze ja nemam rozsireny obzor mimo ephota??? sam si napisal na ake urovni je ephoto a to je jedina vec s ktorou s tebou suhlasim.
 
Roman Point
2016-02-09 19:53:59
príspevok od: peter01852
chlapce, neda mi to, ale musim reagovat na tvoju kritiku...kazdy na tomto portali je viac-menej amater, moze si tu publikovt co chce a ako chce...a kazdy si vyberie smer, akym chce aby sa jeho tvorba uberala...konkretne Milanova tvorba je zaujimava tym, ze ponuka iny pohlad na krajinu ako stokrat dokola omlete tie iste omalovanky...ja na druhej strane odporucam tebe, aby si trosku rozsiril obzory aj mimo tento portal, potom mozno zistis, ake rozne podoby moze mat dobra fotka...ako extrem odporucam napriklad Antoina d'Agatu z Magnumu, ked uvidis ake su jeho fotky rozmazane a zasumene a napriek tomu su to dobre fotky, tak to budes zrejme tazko rozdychavat...nie je to prvy krat, co tu niekoho takymto sposobom napadas, iste, kazdy ma pravo na kritiku ale svoju kritiku si musi vediet aj obhajit...asi tolko
To chceš ozaj Tóna z Agatu tvorbu porovnávať z touto fotografiou? Nevadí zasumena, nevadí málo pixelova, nevadí neostrá pokiaľ má niečo v sebe Čo Dokáže Zaujať. Ale tento breh medzi stromami nezaujme ani keby to dal autor normálne vo farebnej verzií a možno práve v tej farebnej by sa nedostatky ukázali ešte viac. To nie je hanba ak človek nechce vedieť lepšie fotiť alebo mu to prosto nejde. Hanba je si nenechať poradiť a povedať ja som spokojný, takto som to chcel. Je mi fuk kto je Geroj alebo akú má tvorbu. Tu mal pravdu..
 
Geroj
2016-02-09 16:03:08
príspevok od: peter01852
chlapce, neda mi to, ale musim reagovat na tvoju kritiku...kazdy na tomto portali je viac-menej amater, moze si tu publikovt co chce a ako chce...a kazdy si vyberie smer, akym chce aby sa jeho tvorba uberala...konkretne Milanova tvorba je zaujimava tym, ze ponuka iny pohlad na krajinu ako stokrat dokola omlete tie iste omalovanky...ja na druhej strane odporucam tebe, aby si trosku rozsiril obzory aj mimo tento portal, potom mozno zistis, ake rozne podoby moze mat dobra fotka...ako extrem odporucam napriklad Antoina d'Agatu z Magnumu, ked uvidis ake su jeho fotky rozmazane a zasumene a napriek tomu su to dobre fotky, tak to budes zrejme tazko rozdychavat...nie je to prvy krat, co tu niekoho takymto sposobom napadas, iste, kazdy ma pravo na kritiku ale svoju kritiku si musi vediet aj obhajit...asi tolko
prepacte ze som si dovolil toto velkolepe dielo zkritizovat mas uplnu pravdu vo vsetkom, kam sa toto ephoto ubera kazdy sa snazi prejst na lepsie fotaky aby boli jeho fotky dokonaljsie a cibrí si svoju techniku no podla teba ako vidim staci mat podpriemerny telefon s fotoaparatom ktory ma celkom slusne zaspineny a doskriabany objektiv. ani mi neslo o kritiku ako o snahu pomoct niekomu posunut sa dalej no je vidiet ze posunut dalej by som sa mal ja(pravdepodobvne smerom dozadu) k mojim kritikam len tolko nenapadam nikoho tak si nabuduce lepsie premysli co za hovadinu napises.
 
peter01852
2016-02-09 07:49:09
príspevok od: Geroj
to nemyslis vazne, bol by som velmi rad keby sa k tomu vyjadrili aj iny skusenejsi. podla mna ti treba pomoct ale pokial to sam neches a budes dalej hrdo tvrdit ze si to takto chcel tak to sa dalej nedostanes.
chlapce, neda mi to, ale musim reagovat na tvoju kritiku...kazdy na tomto portali je viac-menej amater, moze si tu publikovt co chce a ako chce...a kazdy si vyberie smer, akym chce aby sa jeho tvorba uberala...konkretne Milanova tvorba je zaujimava tym, ze ponuka iny pohlad na krajinu ako stokrat dokola omlete tie iste omalovanky...ja na druhej strane odporucam tebe, aby si trosku rozsiril obzory aj mimo tento portal, potom mozno zistis, ake rozne podoby moze mat dobra fotka...ako extrem odporucam napriklad Antoina d'Agatu z Magnumu, ked uvidis ake su jeho fotky rozmazane a zasumene a napriek tomu su to dobre fotky, tak to budes zrejme tazko rozdychavat...nie je to prvy krat, co tu niekoho takymto sposobom napadas, iste, kazdy ma pravo na kritiku ale svoju kritiku si musi vediet aj obhajit...asi tolko
 
blahoslav J B Art
2016-02-08 18:31:31
zaujimavy pohlad, este zvyrazneny sirokym ohniskom a spracovanim
... a nie je nevyhnutne posuvat sa dalej, ale bavit sa fotenim
 
Geroj
2016-02-08 17:58:40
príspevok od: milanF
máš právo na názor, ale takto som to chcel
to nemyslis vazne, bol by som velmi rad keby sa k tomu vyjadrili aj iny skusenejsi. podla mna ti treba pomoct ale pokial to sam neches a budes dalej hrdo tvrdit ze si to takto chcel tak to sa dalej nedostanes.
 
milanF
2016-02-08 17:48:37
príspevok od: Geroj
sorry kamo ale to ozaj nevidis ake je to katastrofalne, sa pozri na tu vodu pri brehu v tych tmavych miestach ake je to zasumene, to nieje prva fotka co si takto doriesil pp, tlacis na pilu podla mna si to mal podpalene a zosvetloval si to az prilis vela(aj to je mozne ze fotis len do jpg a chces to upravovat ako raw). ak je toto infrafotografia tak koniec, neuvazoval si nad vymenou techniky. nechapem ako sa toto dielo mohlo dostat do top, fotis uz nieaku dobu co som si vsimol no tvoje vysledky su na urovni - 3 poschodia. to ta fakt nechcem urazit ani seba povysovat ani teba ponizovat, ja len nechapem ako sa takato tragedia mohla dostat do topky bez toho aby ti tu niekto vysvetlil ze je to zla fotka a usmernil ta lebo podla mna ty ani nejdes zlym smerom ty stojis na jednom zlom mieste. na to ako dlho sa venujes foteniu by som cakal ze to zvladnes lepsie. ak potrebujes poradit tak sa kludne pytaj ked uz nikoho ineho aj mna a to sa neradim medzi ziadnych skusenych a tych je tu co sa tyka infrafotografie dost. no a teraz cakam ze sa tu vseci do mna pustite ze co som si to dovolil sem napisat ze moje vysledky niesu o nic lepsie.
máš právo na názor, ale takto som to chcel
 
Geroj
2016-02-08 17:30:01
sorry kamo ale to ozaj nevidis ake je to katastrofalne, sa pozri na tu vodu pri brehu v tych tmavych miestach ake je to zasumene, to nieje prva fotka co si takto doriesil pp, tlacis na pilu podla mna si to mal podpalene a zosvetloval si to az prilis vela(aj to je mozne ze fotis len do jpg a chces to upravovat ako raw). ak je toto infrafotografia tak koniec, neuvazoval si nad vymenou techniky. nechapem ako sa toto dielo mohlo dostat do top, fotis uz nieaku dobu co som si vsimol no tvoje vysledky su na urovni - 3 poschodia. to ta fakt nechcem urazit ani seba povysovat ani teba ponizovat, ja len nechapem ako sa takato tragedia mohla dostat do topky bez toho aby ti tu niekto vysvetlil ze je to zla fotka a usmernil ta lebo podla mna ty ani nejdes zlym smerom ty stojis na jednom zlom mieste. na to ako dlho sa venujes foteniu by som cakal ze to zvladnes lepsie. ak potrebujes poradit tak sa kludne pytaj ked uz nikoho ineho aj mna a to sa neradim medzi ziadnych skusenych a tych je tu co sa tyka infrafotografie dost. no a teraz cakam ze sa tu vseci do mna pustite ze co som si to dovolil sem napisat ze moje vysledky niesu o nic lepsie.
 
 


Technika: Pentax K20D, Pentax K-5,

Objektívy: Pentax DA* 16-50mm f/2.8 ED AL(IF) SDM , Pentax 100mm f/4 smc Macro-Takumar, Pentax smc P-FA 77mm f/1.8 Limited, Tamron 70-200mm F/2.8 AF SP Di LD (IF) Macro, Pentax smc DA 35mm F2.4 AL, Pentax smc P-DA Fish-Eye 10-17mm F3.5-4.5 ED (IF),

Clona: 13
Expozícia: 1/90.00 sec
ISO: 100
Fotoaparát: Pentax K20D
Ohnisko: 10 mm
Pridané: 2016-02-08 08:57:58
Na kritiku: 2016-02-08 08:58:28
Miesto:
Témy: experiment, infrafotografia, krajina
Albumy: 1