brusnice

Body: 3.00    Videnia: 4454    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
rumrunner
2008-02-09 15:42:28
...hlavne je, ze sme zdravi a chuti nam jest...
 
Dinara
2008-02-08 17:45:37
OK uz sa ktomu nebudem vyjadrovat, jedna fotka mi moze byt ukadnuta ked mam omnoho lepsie. Ak tu chcete mat z toho chat, tak si tu piste, ale bezomna.
 
sisa21
2008-02-08 11:33:26
Fu docitane , nechcela som sa do toho zapajat a zapojim sa.....nejdem sa vyjadrovat k fotke lebo sa mi nepaci pocitovo a technicke veci ti uz vytkli, ja sa chcem len vyjadrit k foteniu deti na stolicke, ako pise miska , vobec nie je jednoduche odfotit dieta na stolicke a doporucujem vyskusat ,brusnice polozis, nasvietis a cvaknes prepac aj s mobilom. Umenie fotofrafie nie je o tom kto aku techniku vlastni ale kto ako dokaze dany okamih, vec zachytit. Dobry fotograf dokaze urobit skvelu fotku aj kompaktom a co nezvlada fotak dokaze dorobit napr. fotoshop alebo iny program na upravu. Vrelo ti doporucujem dat fotku na iny fotoserver a uvidis reakcie aj tam kedze tu su vadni ludia...Predpokladam ze o moje rady a nazory nestojis ale aj tak ten tien kazi cely dojem z fotky,farby su prilis divoke na moj vkus, pekna stredovkova kompozicia a k tomu celkova neostrost fotke tiez nepomohli TK 1, Kompo 1, impakt 0
 
MichalN
2008-02-08 11:26:15
Citujem Dinaru: "Nesfukla som ti zjadnu fotku, tak neviem, co mas proti mne alebo tej fotke." koniec citátu.

Je tu celkom dobrý zvyk neoplácať si hodnotenia dobré alebo zlé... Rešpektuj to, prosím. To sem nepatrí, nechceme to a nikoho z nás to neposunie dopredu. A my sa chceme zlepšovať a nie si oplácať!!!
 
miloshaaa
2008-02-07 23:25:26
pridavam svoj nazor k zaujmavej diskusii :) fotka je podla mna strasna! ked som prvy krat drzal v ruke fotak! bol to jeden z prvych digitalov vobec a odfotil som taketo nieco tak som to rovno mazal! preco sa neposnazis odfotit to inak? bez blesku? myslim ze sa musis zmierit s tym ze ta fotka sa jednoducho nikomu nikdy pacit nebude... normalne neverim tomu ze to nevidis. kolko mas preboha rokov?
Tech. kvalita: 1 | Kompozícia: 1 | Impakt: 1 | Priemer: 1.00
 
marysity
2008-02-07 21:33:53
moja.tak si precitaj co si mi napisala(aj ked ako tak vnimam co pises tak je to zbytocne..). je zbytocne riesit celkovo toto cele.. kym si nezacnes vidiet aj dalej ako po spicku nosa.. nevadi. aa nahodou este jedna poznamka.. ze tvoj fotak neni chyba.. lebo taky isty ma moja máti a foti s nim faynove fotky.. tak... ale uz som pisala tak je to asi jedno. precitaj este raz.pa
 
rina
2008-02-07 21:26:45
Dinara, hovoris, ze fotka je dobra, ak sa niekomu nepaci - jeho vec. Je tu vobec niekto komu sa ta fotka paci? Ani to ta nepresvedci?
Okrem toho, vacsina (ak nie vsetci) z nas sem chodi, aby sa niecomu priucila a nie aby si len precitala ody na svoju fotku - takze ak si myslis, ze hodnotenie a body sa davaju systemom oko za oko zub za zub, si na omyle.
 
Dinara
2008-02-07 21:16:37
Neviem o co ti ide, ked sa so mnou takym tonom bavis ze ked nie je chyba vo mne tak ste vadni vy, asi to bude tou utocnou atmosferou voci mne, ale ak sa ti ulavilo ok. Posluz si, toto uz nie je kritika, ale nieco ine. Nesfukla som ti zjadnu fotku, tak neviem, co mas proti mne alebo tej fotke.
 
Dinara
2008-02-07 21:10:57
Mne neslo o to fotiti listy, ale tak to zaostrilo ja za to nemozem. Chyba je aj v tom aj v tom. Vo fotaku preto ze fotky nie vzdy vyzeraju podla predstav, ked nie je najkvalitnejsi fotak a zase vo fotografovi, lebo darmo moze mat fotak neviem aky namakany, ked nevie fotit a to ze nieco odfoti kvalitne, neznamena ze sa z toho niekto potentuje, ked je to suche a nicim nezaujme. Chapendo ?
 
MatusN
2008-02-07 20:56:52
Raz tvrdíš, že chyba je vo foťáku, inokedy vo fotografovi. Tak si vyber, je mi však jasné, že v tebe nie je, tak budeme vadní my.
 
marysity
2008-02-07 18:26:57
mila dinara. dakujem za rozobratie mojich lentiliek:).. viem ze nie su dokonale. este sa ucim a dlho budem amaterom. a mozno moja poznamka na tvoje brusnice bola hnusna.. ospravedlnujem sa,ked sa to tak dotklo tvojho fotografickeho ega. vies.. fotka je dost o tom ze zobrazuje istym sposobom to co vidime..a ja pochybujem ze tie brusnice vyzerali aj nazivo takto- prepalene. vies..tito ludia tu su mozno amateri,ako aj ja.. ale vieme prijat kritiku. a tu nejde ani o to ci mas zrkadlo alebo iny stroj.. fotograf v prvom rade musi vidiet a mas pravdu ze potom to odfoti aj so strojom za par drobnych.. takze chyba JE vo fotografovi...ale naucit sa fotit vie kazdy.. len treba vazne prijat aj kritiku a nie hned zautocit ako ty na moje lentilky. nuze..ale ked ti to urobi radost tak si posluz.. lez, ja si poradit dam..ale uz mam par skusenosti a viem od koho;).. tak vela trpezlivosti pri foteni.. a na zaver preco sem chodime?kukat na tuto foto?.. my uz sem chodime len kukat na tu diskusiu okolo nej;)
 
Dinara
2008-02-07 18:19:20
Neviem co utocis na mna, oci by si si mala skor otvorit ty, a citat to poriadne aby si hlavne pochopila pointu toho co chcem povedat a nevytrhavat veci z kontextu.
 
Dinara
2008-02-07 18:16:07
To bolo obrazne povedane a myslene, nemusis ma chytat za slovicka, to je jedno ci je to Canon EOS alebo niejaky iny lepsi fotak od mojho.
 
zoe999
2008-02-07 18:11:41
keby si otvorila lepsie oci, tak by si zistila, ze URCITE NIE VSETCI NA TOMTO PORTALI MAJU ako ty spominas Canon EOS alebo podobne fotaky....
 
Dinara
2008-02-07 16:30:30
A ja nie som profesional, takze take veci ako Canon EOS su mi zbytocne, fotit sa da na vsetko, dobry fotograf urobi dobru fotku aj s fotakom za 200 sk na jedno pouzitie. To ze niekto odofi nieco, kvalitne lebo ma dobry fotak, este neznamena, ze je to dobre.
 
Dinara
2008-02-07 16:19:01
Viete, nie kazdy si moze dovolit Canon EOS digital so zrkadlovkou, alebo nieco take a este ked je student, takze clovek foti cim ma, takze chyba nie je vo fotografovi, ale v niecom inom, ked to odofitm takym fotakom jasne, ze to bude inac vyzerat. Preto vasa kritika nie je opravnena. Nemusim vsetko predsa fotit na bielom, alebo ciernom podklade, aj tak som skusila bolo to dost onicom, na deke je to zaujimavejsie. A tienu sa nevyhne, ked nema stativ, ale drzi to v ruke. Ten tien tam nevadi.Mne by sa tiez machrovalo, kebyze mam iny fotak. Dufam ze kauza brusnice uz skoncila. Mozete na tuto fotku zabudnut, len neviem co sa na nu stale niekto kuka :) ked je taka strasna :)
 
misa
2008-02-07 14:44:39
tak toto je naozaj skvela diskusia :)

prepac dinara, ja som akosi tiez nepochopila umelecky zamer tvojej fotky, ale nevadi, kazdy ma narok fotit co chce a ako chce :)
ak sa chce clovek ucit, musi prijat kritiku, inak to nejde, nikto mudry z neba nespadol...

ja fotim "deti na stolicke" a ver mi, ze to nieje lahke :)


tvojej fotke vycitam hlavne ten tien a ten podklad, neviem tiez na co si ostrila, inak farby su ok. Ale kompakt o nicom...
 
backo
2008-02-07 13:20:25
ved ju nechajte :) lebo dostane infarkt z toho ako ponizujete jej umelecke foto
taka diskusia tu este nebola :)
 
cerwik77
2008-02-07 12:58:53
Dinara: budem sa opakovat ale aj lentilky a cukriky sa daju vyborne odfotit ;) ...tie lentilky od marysity su urcite lepsie fotky ako tato tvoja (na tom sa tu urcite vsetci zhodneme)...

"nepochopili ste umelecke stvarnenie tej fotky, len hladate chyby v prvom rade a to je velky problem, snazte sa hodnotit aj nieco ine, alebo nehodnote nic"
Co ine? Poprosim vysvetlit.
A mas pravdu,ja som tvoje umelecke citenie nepochopil pretoze v nom mas asi chyby :)
 
cerwik77
2008-02-07 12:54:01
Azaziel:
"...na fotke MUSI byt aspon nieco ostre...proste MUSI tak vravia velki chlapci, tak pisu velke knihy, tak povie kazdy kto sa vola fotograf !!!"

dovolim si oponovat :)
 
Dinara
2008-02-07 09:44:18
Takze sa zamyslite nad sebou a pozrite sa hlavne na tie vase fotky, ci su v poriadku vela sa tu takych nenajde.
 
Dinara
2008-02-07 09:43:08
povodnu farbu
 
Dinara
2008-02-07 09:41:24
Je na tej fotke rozna hlbka ostrosti, tak necakajte ze bude rovnako ostra kazda brusnica, tie brusnice a listy su jedny dalej, jedny blizsie a brusnice vyzeraju ako zive, maju podvodnu farbu, ale pochybujem ze niektori z vas, vobec videli brusnice nazivo a hlavne ti z juhu. A ten tien v predu vobec nevadi, fotka nemusi byt uplne dokonala, tym je zaujiavejsia este viac.
 
Dinara
2008-02-07 09:37:01
marysity ona foti lentilky, ked ja zacnem cukriky, potom neviem ako to bude vyzerat. zase az do takych krajnosti nejdem. nepochopili ste umelecke stvarnenie tej fotky, len hladate chyby v prvom rade a to je velky problem, snazte sa hodnotit aj nieco ine, alebo nehodnote nic.
 
MichalN
2008-02-07 08:58:24
Dinara, je úplne v poriadku, keď sa autorovi vlastné fotky páčia. Preto všetci fotíme. Nikto nemá právo mu to brať. Ale v tom prípade ani autor by nemal upierať nikomu názor na tie fotky. Touto fotkou si prekonala všetky tunajšie štatistiky v počte príspevkov a to je veľmi záslužný čin pri pomerne skromnom komentovaní fotiek. Máš, ako píšeš, plné DVD-čka fotiek, určite sa tam nájde niečo, čo pochopíme aj my. Daj, sebavedomie na to máš, či nie? Možno len táto nám nepadla do oka, alebo sme nepochopili umeleckú dušu.
 
ikushaa
2008-02-07 00:47:29
aha body. nebodovala by som, ale za sposob komunikacie autora to spravim
Tech. kvalita: 1 | Kompozícia: 1 | Impakt: 1 | Priemer: 1.00
 
ikushaa
2008-02-07 00:46:20
kto tu ma fotku lentiliek? Tu by som chcela vidiet... :)
 
2008-02-07 00:24:09
a mala poucka...na fotke MUSI byt aspon nieco ostre...proste MUSI tak vravia velki chlapci, tak pisu velke knihy, tak povie kazdy kto sa vola fotograf !!!

kde je toto cervene lajno ostre? kua ked uz tak musim hovorit...pardon, som si ho nechal uniest...
 
2008-02-07 00:22:40
ako povedat na tuto fotku ze je dobra chce asi vyoperovat vsetky bunky na sebakritiku...

vies co..ty fakt chod na iny server...tu sme pre teba asi fakt malo "umelecky"
 
cerwik77
2008-02-07 00:18:29
Dinara hehe :)
Myslim ze kazda fotka sa tu da skritizovat ale tu je problem uplne niekde inde a to v autorovi fotky ;) (bez urazky).
Ze si videla omnoho horsie fotky od tejto tak to neznamena ze si bohyna a ze tvoje fotky su pre nas smerodajne.
Na tom ze to hodnotime my (amateri) nevidim nic dojimave. Tak to tu proste je a tak to aj ma byt. Ak ta uraza ze sa tu musis s nami (amatermi) zahadzovat tak si chod medzi svojich a nas tu nechaj v klude si fotit lentilky ;)

Vies kedy je fotograf fotografom? Ked aj hovno odfoti tak ze mu tu das 7,7,7 ...ja som take hovna videl tak viem o com hovorim (a myslim to smrtelne vazne)...

That's all zlatko :)
 
maity
2008-02-06 23:42:06
strasna fotka nefiem o com tu diskutujete sak na to sa neda pozerat ne o tom ete aj diskutovat ja len tolko pappap
 
Dinara
2008-02-06 23:41:47
A dojimave je najviac to, ze to hodnotia amateri. Co uz :)Ale tak to tu chodi ako vidim.
 
Dinara
2008-02-06 23:39:05
Videla som tu ovela-ovela horsie napr. lentilky co ja na nich zvlastne ? alebo zaujimave ? Nic.
 
zoe999
2008-02-06 23:31:52
najhorsie je ak si clovek nevidi dalej od nosa...
 
Dinara
2008-02-06 23:25:59
Co sa tyka fotky je dobra ak sa niekomu nepaci, jeho vec.
 
Dinara
2008-02-06 23:25:30
Dufam, ze ste sa tu uz vyburili na tejto fotke a ulavili si, je tu kopec inych ktore sa daju pekne skritizovat a opravnene.
 
inpersona
2008-02-06 23:11:22
tedaaaaaaaa...to bola výmena názorov..:-)))

Na margo fotky..úbohé....

-7 -7 -7
 
marysity
2008-02-06 22:04:48
myslim ze aj toto je jedna z ekologickych foto.. nastala vobec nejaka zmena?
 
erikab.
2008-02-06 21:18:36
netromfne
 
erikab.
2008-02-06 21:17:55
no azaziel...to vies, ze zeny v jesitnosti netronfne ziaden muz :) ja som vedela, ze este niekto pride :))))
 
2008-02-06 21:17:54
P.S. fotit deti je fest takze prave preto ze sa im neda nic nadiktovat a nepostoja...

naopak nejake blbe bobule na stole mozes pol dna obehavat a skusat kedy to bude ono...
 
2008-02-06 21:16:10
kua a to som si myslel ze Erwinia uz nikto netromfne...myslim v jesitnosti :))))

tak to som sa dobre sekol :)

cerw povedal nieco by sa dalo vyryt do zlatej dosky a poslat do vesmiru: "napaluj to a davaj do suflika, ale ka chces progress tak znasaj kritiku"

moje posledne slova k tomuto autorovi az do casu kym dostane rozum...
 
hmm
2008-02-06 21:14:19
tak toto sa snad da lepsie odfotit aj telefonom s VGA.
Tech. kvalita: 1 | Kompozícia: 1 | Impakt: 1 | Priemer: 1.00
 
zoe999
2008-02-06 21:11:48
Dinara - urcite mas na tych svojich DVDckach i jedno dieta na stolicke...daaaaj to sem ako pise cerwik...som zvedava...urcite to bude foto dna!!! zajtra sa tesim na tvoje nove foto!!!nieco sa vsetci priucime ;o)
 
cerwik77
2008-02-06 21:09:56
skus cvaknut dieta na stolicke a zaves sem...
 
cerwik77
2008-02-06 21:08:46
moje myslienky napisala zoe999 !!!

Ked nechces mat fotky hodnotene tak si ich napaluj na DVD,tam im bude dobre a ty budes stale dokonala a super!
Popr. mi napis ze si neprajes aby som ti fotky hodnotil,neni problem, mne je to u prdele ;)
 
zoe999
2008-02-06 21:06:18
heh osobne si myslim ze odfotit dieta na stolicke je trochu obtiaznejsie, nakolko to dieta sa dokaze i hybat ...ty mas na tejto fotke veci nezive, ktore sa ti zo stola asi nepostavia a neodidu...
 
riyska
2008-02-06 21:03:16
...Dinara nemala by si to takto brat..Ved oni ti chceli len pomoct..a su tu aj taky co nemaju lepsi fotak..ja mam obycajny kompakt,a sem tam sa mi nieco pekne nafotit podari...o))
 
zoe999
2008-02-06 21:01:26
srry ale ja tiez nemam zrkadlovku tak ako i mnoho ludi stadeto, ale asi by som sem takuto fotku nedala...ak Ti sem niekto napise nazor, ako to vylepsit, zmenit, tak sa ohanas ze fotis par rokov, potom ze si zaciatocnik atd....radsej by som sa pokochala nad mnohymi super fotkami na tychto strankach od inych autorov a potom by si pochopila, preco Ti tu ludia napisali to co napisali....radsej by si mala byt, ze Ti sem pisu rady ovela skusenejsi...ja kazdu kritiku povazujem za take mini vitazstvo, ze nabuduce si dam na tie veci ktore boli vytknute pozor....body tiez nepridavam, asi by boli nie podla Tvojich predstav....foteniu zdar :o)
 
Dinara
2008-02-06 21:00:46
Dolezite je aby bola fotka zaujimava, odfotit dieta ako sedi na stolicke, nie je zjadna veda.
 
erikab.
2008-02-06 21:00:10
Dinara myslim, ze si nezvolila na zaciatok spravny sposob komunikacie, obcas treba stat nohami pevne na zemi, a pocuvat mudrejsich a skusenejsich...takymto spravanim nic nedosiahnes...iba ak....
 
Dinara
2008-02-06 20:58:01
Ani vase fotky nie su zjadne zazraky, to ze ich mate urobene mozno trochu lepsim fotakom od mojho, este neznamena ze su dajake extra, take tu clovek tazko najde. Vela je tu tuctovych.
 
Dinara
2008-02-06 20:56:48
Ja nechapem o co vam tu ide, chcete ludom dokazat a presvedcit ich o tom ze ich fotky nestoja za nic ? tak potom dakujem, ale starajte sa o seba.
 
cerwik77
2008-02-06 20:55:43
a aj s haraburdou sa da fotit aj ked...:)

Toto som fotil nejakym starym hnusnym olympusom co stal snad par korun (bol pozicany):
https://ephoto.sk/data/users/652/photos/big/0c2a6edd98926447e5603b9bf55483d7.jpg

Ono kompakty maju celkom slusne makra tak to sa s tym da odfotit tak ze sa vyrovnaju pomaaaly profi fotkam ;)
 
cerwik77
2008-02-06 20:51:48
Svata pravda co si napisala...
presvedcit by si ma aj tak nepresvedcila,profesional som veru neni a ani byt nikdy nechcem,necakam zazraky ale pokroky tak sa tesim na dalsie ;)
 
2008-02-06 20:51:12
no ak toto odfotil clovek co foti par rokov tak beda...

a co tych par rpokov robis za tym kukatkom? pozeraz kde sa nakreslia zelene stvorceky aby si to mohla stlacit?


prepac, fakt prepac ale musim byt taky drsny a surovy...radsej aj ako ini necitlivi prasaci...

takze toto stiahni...a daj sem nieco co fakt povazujes za dobre...a tak sa zacne tvoja cesta :)
 
riyska
2008-02-06 20:50:34
...Dobre ti radia..,bodiky ti nepomozu..
 
Dinara
2008-02-06 20:48:59
Mne o body nejde, som si robila srandu ak si si nevsimol, ak sa ti nepaci fotka, tvoja vec, ja ta presviedcat nebudem, a nie som profesional, tak ako ani ty, tak necakaj zatial zazraky, ale urcite sa najdu aj lepsie fotky co mam, cloveku sa tazko vybera z takeho mnozstva co ma na DVD-ckach.
 
erikab.
2008-02-06 20:48:22
Matko je zlaty chlapec, urcite ti poradi...len mu zase velmi vela nepis, lebo potom nebude stihat radit aj mne :)))
 
erikab.
2008-02-06 20:46:58
ja mam zrkadlovku od vianoc, a to som ju uz chcela cez vikend hodit niekam do potoka :)))) ale skoda by jej bola, predtym som tiez fotila len kompaktom "cvak-cvak"... no zaciatocnik som stale, a este aj dlho budem...v kazdom pripade Ti drzim palce
 
cerwik77
2008-02-06 20:45:16
Fotka dost mizerna.
Kvalitu snad spominat nemusim,kompozicia isla na dovolenku,pouzitie blesku -7 bodov,podklad (ten obrus) je ako fotit auto na vode,proste neprirodzene.

Body su dobrovolna zalezitost a ver ci never ale fotit ta urcite nenaucia! Tie moje by ta mozno aj odradili preto ti ich nedam. Skus nafotit znova a vylepsit,nieco si nastudovat .Ak niecomu neorzumies alebo rozumet nechces tak kludne napis,som ochotny vysvetlit,poradit,pomoct.
 
Dinara
2008-02-06 20:45:09
Fotim uz par rokov, mozno to tak na tychto 2 fotkach nevidno, a treba ich vidiet viacej. Skoda, ze tu mozem dat len 1 za den.
 
Dinara
2008-02-06 20:42:33
To urcite a ja nemam narozdiel od teba zrkadlovku, dost spravi aj kvalitny fotak, ale clovek musi s dacim zacat, aj ked nie som zaciatocnik.
 
erikab.
2008-02-06 20:40:53
mas pravdu, ja tiez :) ...som si toho plne vedoma
 
Dinara
2008-02-06 20:40:00
A nielen ja...
 
erikab.
2008-02-06 20:36:03
nooo mas sa asi este co ucit :-)
 
Dinara
2008-02-06 20:32:56
Ake prepaly ? Co tym myslis ? To nic, hlavne ze sa ti fotka paci :) Len body akosi nikde nevidim :)
 
MichalN
2008-02-06 20:29:07
Si ma dostala :)
mne hlavne utkveli tie prepaly, tak sa mi zdala tá istá, mýlil som sa, prepáč :)
 
Dinara
2008-02-06 20:21:52
Nie preto, veru nepochopil si to, tu fotku som vymenila, ta bola moc preostrena, vidno, ze nesledujes fotku ale komentare.
 
MichalN
2008-02-06 20:13:36
takto som nepochopil, prečo si to zmazala a dala znovu? Nepáčili sa ti komentáre? :)
 
 



Príslušenstvo: Nič moc, ale fotí to, čo si viac môžem želať ? :D

Pridané: 2008-02-06 19:58:19
Na kritiku: 2008-02-06 19:58:19
Miesto:na posteli
Témy: experiment, makro a detail, zátišie