Šelma zubatá

Body: 68.00    Videnia: 3081    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
zuzi74
2009-08-27 22:13:14
aj do albumu, aj tu .... je to pekný záber a zlatunká malá šelmička veľmi ...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Ultra TXF
2009-08-27 21:25:43
príspevok od: Marcel Rebro
len by som rad pripomenul, ze autorom tej prvej foto (dna) som ja - Marcel Rebro starsi. toto je foto mojho syna Marcela Rebra mladsieho a nepovazujem za vhodne poprovnavat ich navzajom. ber to tak ze sme dvaja fotografi, a len nahodou sme boli v rovnaku dobu na tom istom mieste ...
Ospravedlňujem sa autorovi fotografie...mrcovi ml.:)
Tento fakt mi ušiel,resp.som neho nebol vedomý pri písaní hodnotenia.
Na druhej strane môže byť mrco st.rád,že na rozdiel od potápania vo fotení na neho ešte juniori nedorástli :)
 
marcel.rebro
2009-08-27 20:58:27
Just kidding :)
 
Marcel Rebro
2009-08-27 20:31:41
prva ochutnavka (do rodinneho albumu) je uz tu

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=73950

... a Maco s tym padakom keca : len sa pytali chalani s PD preco nemam so sebou padak. ja ze som sa dal na fotenie porna a nemam prachy na vybavu tak predavam padak ;-)
 
javelin
2009-08-27 19:39:38
príspevok od: marcel.rebro
Iba fotit a padak stale ma, ale je na predaj. Nemal by si zaujem?
Bohužial , pokial mi lekári nedajú do pucu platničku , tak nie...:))))
No plánujem veľký návrat....ibaže neviem kedy....tak zaveste čim skôr fotografie , už sa teším..:)
 
marcel.rebro
2009-08-27 19:31:01
Iba fotit a padak stale ma, ale je na predaj. Nemal by si zaujem?
 
javelin
2009-08-27 19:17:16
príspevok od: Marcel Rebro
v poho, prave sme sa vratili so slavnice. mame plne karty zaberov o ktorych tieto deti mozu naozaj len snivat ... aj ked taky dip2 bol najmenej 1000 krat Afrike a Red Sea ma aj doma vo vani ;-)
My chceš povedať že dnes si trčal na Drop zóne a ja som si zbytočne likvidoval klavesnicu a akumulátor ,siahodlhou debatou ,s veľmi zámožnou dvojicou ,dva krát do roka chodiacou na dovelenku, s prímom otca onoho profibasketbalistu z fitka , tak veľkým ako ja nemám za rok.....tým mozočkovým potenciálom študujúcim na sukromnej právnickej fakulte, na ktorú sa mi nedostaneme....a samozrejme som zabudol ....milujúceho svoju lásku , na zaklade čoho s ňou pravidelne chodí fotit Polichno......
Teraz neviem na čo som to písal....

PS: bol si iba fotit , alebo si aj prevetral padák....teda ak ho ešte máš....:)
 
marcel.rebro
2009-08-27 18:10:43
Slavmirovi sa ospravedlnujem, nemyslel som to tak a beriem si ponaucenie do buducnosti. dip2-om si hlavu nelamem a radsej idem fotit :)
 
Marcel Rebro
2009-08-27 18:04:05
príspevok od: slavmiro
Zaber fotil, upravoval a publikoval (aspon dufam) mlady nadejny fotograf. Na otazky nepisanych hranic si musi kazdy najst svoju odpoved, musi si to fototografovanie prezit, odzit kus zivota. To nejde za par tyzdnov a mesiacov na tatkovej super fotovybave. Ja som sa vyjadril, pre mna je toto pekne foto nehodne webu, hodne vsak spominanych divakov a umiestnenia, nic v zlom, peace.
publikoval som ja - musel sa pred dnesnou akciou vyspat. zvysok je jeho dielo ... ano mas pravdu musi si to prezit. ale podla mna je lepsie si to prezit s tatkovou drahou fotovybavou ako s drogami alebo chlastom za tatkove peniaze ... alebo s komplexami a´la dip2/amanda a spol. s r.o.

peace
 
Marcel Rebro
2009-08-27 18:00:41
v poho, prave sme sa vratili so slavnice. mame plne karty zaberov o ktorych tieto deti mozu naozaj len snivat ... aj ked taky dip2 bol najmenej 1000 krat Afrike a Red Sea ma aj doma vo vani ;-)
 
Marcel Rebro
2009-08-27 17:56:13
len by som rad pripomenul, ze autorom tej prvej foto (dna) som ja - Marcel Rebro starsi. toto je foto mojho syna Marcela Rebra mladsieho a nepovazujem za vhodne poprovnavat ich navzajom. ber to tak ze sme dvaja fotografi, a len nahodou sme boli v rovnaku dobu na tom istom mieste ...
 
maTTo_corp
2009-08-27 14:47:42
mne sa foto páči len ma tam ruší trochu tá ľavá strana....vyvoláva to úsmev a tomu som rád..:)

 
Ultra TXF
2009-08-27 14:37:14
Tak pokiaľ to nechcem riešiť štýlom ´sem sa postav a tam sa pozeraj´,ale ponechať tomu voľný priebeh a pritom mať aké také pozadie a ešte sledovať odkiaľ ide svetlo ,tak je to problém a je nutné na obiehanie ratolestí pomerne veľký plac :) S tým počtom záberov je to asi rovnako aj u mňa :)
 
mariansimuv
2009-08-27 14:00:35
´Urobiť ostrý záber nie je problém,ale urobiť zmysluplný záber je problém, to je fakt.´ - súhlasím. Mám 4 malé deti (vek 1,5 - dvojčatá až 6) a urobiť umeleckú fotku, ktorá by bola ostrá, bez rušivého pozadia a ktorá by hovorila ´story´, ako hovoria angličania, je náročné. Často je to tak jeden z 50-100 záberov - aspoň u mňa.
 
Ultra TXF
2009-08-27 13:41:57
príspevok od: ssusanahh
ok, suhlasim s tebou, ale toto je celkom pekne zachytena momentka si myslim, mam doma ovela horsie fotky a tie su rodinneho albumu. asi je to vec vkusu. a okrem toho fotit deti je umenie :) (furt sa to hybe a naraba so sebou, urobit taky ostry zaber je makacka, si myslim)
Autor už dokázal,že toto dieťa má aj krajšie fotky,mne sa tá predošná foto dňa veľmi páčila,normálne do knihy.Preto mi toto tu pripadá také zbytočne nahodené.
Viem čo je to fotiť deti , máme k dispozícii 5,6 a 8 ročné a tie sa hýbu podstatne rýchlejšie ako toto bábo :) Urobiť ostrý záber nie je problém,ale urobiť zmysluplný záber je problém, to je fakt.Človek často len striehne
na vhodný moment a večer mám očnicu vytlačenú okolo oka :)
Je to vec vkusu ako hovoríš,len autor už nepatrí do kategórie začínajúcich
 
ssusanahh
2009-08-27 13:25:05
ok, suhlasim s tebou, ale toto je celkom pekne zachytena momentka si myslim, mam doma ovela horsie fotky a tie su rodinneho albumu. asi je to vec vkusu. a okrem toho fotit deti je umenie :) (furt sa to hybe a naraba so sebou, urobit taky ostry zaber je makacka, si myslim)
 
Ultra TXF
2009-08-27 12:50:25
A mám po zľave :) Tie ´okušky´ ma asi teraz vyjdu hodne veľa :)
 
Ultra TXF
2009-08-27 12:44:29
Presne ako si povedala...´je pekné,keď sa chce človek pochváliť ako má krásne diaťatko´.....na to sú albumy a domáce zbierky.Alebo to pošlee kamošovi do pošty.
Súhlasím s tebou,že je tu kopec fotiek s holými prsiami a zadkami,ktoré sú len bohapusté cvaky,nehodné pomenovania ´fotografia´ a mne to vadí,ale je tu aj kopec zadkov a prsníkov,ktoré majú umeleckú hodnotu a rovnako kopec krásnych portrétov detí.Ale buhužial sem fotky dáva hocikto ,čo sa môže samozrejme ,ale tým by sme nemali skĺznuť do roviny ,kedy budeme ignorovať aspoň bazálne kritériá fotografie.
 
Ultra TXF
2009-08-27 12:37:26
príspevok od: sunajn
Tak tak! Zatracujem svojho predka ktorý vybehol z jaskyne a doniesol oheň! Tým,že vybočil z davu rozbehol mašinériu menom pokrok. Do frasa s ním! No nebolo nám pri tom ohni fasa? :)
Ešte zo zotrvačnosti ti budem mrco oponovať a bohužial súhlasiť so slavomírom ,hoci ho neľúbim :)
Predpokladám ,že toto bábo,ktoré ja určite krásne ako všetky bábence,je to isté čo si fotil ty a čo bolo foto dňa.
Musíš uznať ,že rozdiel v podaní a pôsobení tých fotiek je diametrálne odlišný.Tá tvoja fotka bola dobrá bez ohľadu nato,aké a čie dieťa tam bolo odfotené ,bral som to ako ,a teraz ti budem lichotiť, umelecké foto dieťaťa.
Toto je taký bežný cvak diaťaťa,ktorý môže zaujať a spôsobiť radosť ,ako slavo písal ,zaiteresovaným ,ale určite nie ako všeobecný portrét dieťaťa.
A teraz nemyslím ,že som niekomu krivdil alebo niekoho urazil.
Prepáč,ale tiež si nemyslím (teraz odhliadnuc od tejto fotografie),že by sem na ephoto mali ľudia dávať to čo tu čoraz viac a viac pribúda - fotky,ktoré sú fotkami len tým,že boli cvaknuté,inak ničím.
Ale nechcem sa hádať,očakával by som,že otázku kde sú hranice medzi tvorbou a takýmito ´momentkami´ máš už za sebou.Inak aj pod momentkou rozumiem niečo iné .
Ale je možné,že sa úplne mýlim,ako my včera vysvetlil dip2 :)
 
slavmiro
2009-08-27 12:16:52
príspevok od: sunajn
Tak tak! Zatracujem svojho predka ktorý vybehol z jaskyne a doniesol oheň! Tým,že vybočil z davu rozbehol mašinériu menom pokrok. Do frasa s ním! No nebolo nám pri tom ohni fasa? :)
Zaber fotil, upravoval a publikoval (aspon dufam) mlady nadejny fotograf. Na otazky nepisanych hranic si musi kazdy najst svoju odpoved, musi si to fototografovanie prezit, odzit kus zivota. To nejde za par tyzdnov a mesiacov na tatkovej super fotovybave. Ja som sa vyjadril, pre mna je toto pekne foto nehodne webu, hodne vsak spominanych divakov a umiestnenia, nic v zlom, peace.
 
sunajn
2009-08-27 12:00:28
príspevok od: Marcel Rebro
ak kde su podla teba hranice medzi momentkami a TVORBOU? skus to nam fotonazorovo jednoduchsie zmyslajucim divakom nejak zadefinovat. znovu - babska rit a / alebo tvar prefajceneho ujka z lazov je umenia ale detska tvar nie? preco? nezaujima ma zdovodnenie typu ´lebo sensei povedal´
Tak tak! Zatracujem svojho predka ktorý vybehol z jaskyne a doniesol oheň! Tým,že vybočil z davu rozbehol mašinériu menom pokrok. Do frasa s ním! No nebolo nám pri tom ohni fasa? :)
 
Marcel Rebro
2009-08-27 11:48:07
ak kde su podla teba hranice medzi momentkami a TVORBOU? skus to nam fotonazorovo jednoduchsie zmyslajucim divakom nejak zadefinovat. znovu - babska rit a / alebo tvar prefajceneho ujka z lazov je umenia ale detska tvar nie? preco? nezaujima ma zdovodnenie typu ´lebo sensei povedal´
 
mariansimuv
2009-08-27 11:46:17
Ja som sa už poučil a takéto fotky sem viac nedávam. Párkrát som ´dostal´ (aj od Slavomira, ktorý ma dosť vytočil, no teraz si jeho názory veľmi vážim) a rozhodol som sa, že si dám poradiť od ľudí, ktorí v tomto fachu už niečo preskákali. Nedávno som si kúpil pevné sklo (Nikon 35 mm, f/1,8 AF-S) a urobil som s ním dosť veľa fotiek svojich detí, ale neviem, či sem mám niečo dať, práve kvôli rodinnému charakteru týchto záberov. Možno tak jednu, dve max. Uvidím. Inak pekná momentka.
 
slavmiro
2009-08-27 11:10:05
S jednou z prvych veci co som sa stretol pri mojom vstupe do skutocneho fotoklubu s vyse 30-rocnou tradicou, boli vyhrady skusenejsich autorov (o.i. medzi nimi vitazi AMFO) k prezentovani sa takymto druhom fotografii v portfoliu. Treba citlivo rozlisovat a selektovat rodinne momentky na pamiatku a fotograficku TVORBU. Tu je podla mna dostatocny potencial pre zlepsenie sa nielen pre autora ale aj pre vas, zatial fotonazorovo jedoduchsie zmyslajucich divakov. Nic v zlom s nikym.

P.S. Mna vsak ako rodica nezaujima momentka cudzieho dietata, obavam sa ze by ma rovnako nezaujimala ani keby som bol single. Aj moje deti maju fotografie s podobnymi ´roztomilymi´ grimasami. Tie zabery maju svoje miesto na Zemi, su urcene tym detom, rodicom a starym rodicom..
 
pa4k
2009-08-27 10:47:17
pre mňa veľmi vydarené.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2009-08-27 10:23:27
Menej civilne, menej civilne. To je blbosť. Decko nie je tovar! Niektoré fotky detí su fakt mimo...ani do rodinného albumu. Ale táto je fasa. A keď už, tak pri deťoch na foke preferujem skôr komornejšie prostredie, alebo ten pocit z nej. A táto napĺňa všetky mnou dané atribúty.

A páči sa mi, jak to dieťa prekypuje zdravím. Nie žeby som bol natom dajak zle, ale 10 Dkg z neho by aj bodlo. :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ssusanahh
2009-08-27 10:19:49
nechapem preco tato fotka ma patrit len do sukromneho archivu. je pekne a ked sa chce clovek pochvalit ake ma doma krasne dietatko, resp. ak znamy ma taku krasku doma a dovoli to zverejnit...?! a ukazovat zenske prsia, zadok a ine casti nie je sukromna vec? a pozrite kolko je tu takych fotiek. to nevadi nikomu (ani mne nie:)
k fotke, zlata je a tie super mihalnice a zuby :)
 
slavmiro
2009-08-27 09:19:24
príspevok od: Marcel Rebro
SLAVMIRO ignoruj prosim tuto otazku : cestou do Slavnice (ideme fotot MSR v parastutizme) vysvetlim juniorovi co to presne impakt znamena ;-)))
OK, zlomte vaz!
 
buba
2009-08-27 09:11:05
Pekné.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Marcel Rebro
2009-08-27 08:40:43
príspevok od: marcel.rebro
Mozte sa prestat hadat a radsej mi povedat co je na tej fotke tak velmi zle ze mam impakt za 3?
SLAVMIRO ignoruj prosim tuto otazku : cestou do Slavnice (ideme fotot MSR v parastutizme) vysvetlim juniorovi co to presne impakt znamena ;-)))
 
Marcel Rebro
2009-08-27 08:32:53
dik zuzuzliena, ale nie je to nase babo - je to sestra Miskovho spoluziaka. jej otec je fotograf (taky naozajstny) a mojim najvacsim fotouspechom (samozreme po foto dna na ePhoto ;-)) ked mi raz vecer poslal SMS - kde najdem tu fotku Nelky (predvcerom v mojej galerii), chcem sa pochvalit kamosom ;-)))
 
potter
2009-08-27 08:28:40
krasne babo, okate, fotogenicke, akurat ma rusi to pozadie.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-08-27 08:07:20
... nie uplne rozumiem tomu, co je na detoch chulostive ... kto bude chciet urobit nejaku lumparen, tak ju urobi bez ohladu na to, ci budu na ephote fotky deti alebo nebudu. Ak je zachyteny pekny moment, detail a je to odfotene s vkusom, tak preco nie?
... toto Vase babo ma super okale, takze by bola skoda nechavat to len na rodinny album, tot moj nazor
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
marcel.rebro
2009-08-27 07:56:53
príspevok od: slavmiro
ehm, za tu vetu som dal smajlika, ale ostatne som myslel vazne.. Na jr. je toto dobry vykon, len namet mi tu nesedi. To je vsetko.
Mozte sa prestat hadat a radsej mi povedat co je na tej fotke tak velmi zle ze mam impakt za 3?
 
Marcel Rebro
2009-08-27 07:34:01
Dik za podporu v boji za prava batoliat o svoje miesto na webe ;-)
 
snooker
2009-08-27 07:15:36
pekna selma
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
katulka25
2009-08-27 05:26:56
do rodinneho albumu asi uplne nie, no so Slavmirom troska suhlasim, ze deti na serveroch su aj pre mna chulostiva vec.. Mam vela fotiek malych deti z rodiny, ale radsej zostavaju u mna na serveri... Na druhej strane ak to niekomu nevadi, tak preco nam ju neukazat? :)
Ved v ponuke je tema deti. Tato je mila a nazov je bozsky ;)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
slavmiro
2009-08-27 00:57:46
príspevok od: Marcel Rebro
mam(e) suhlas jej rodicov, kedze je zjavne este neplnoleta ... staci?
ehm, za tu vetu som dal smajlika, ale ostatne som myslel vazne.. Na jr. je toto dobry vykon, len namet mi tu nesedi. To je vsetko.
 
Marcel Rebro
2009-08-27 00:52:50
príspevok od: slavmiro
asi trochu inac rozlisujeme co je vhodne vesat na net a co nie. Kazdy mame svoje hranice, ja to prilis neschvalujem uz aj pre to ze od nej asi FullModelRelease nemate.. :) Publikovat deti je vzdy trochu chulostiva vec, trochu narusuje intimitu rodinneho sukromia. Koniec koncov aj ja tu mam jednu baby produkciu, ale predsa je to podane menej civilne. Nic v zlom.
mam(e) suhlas jej rodicov, kedze je zjavne este neplnoleta ... staci?
 
slavmiro
2009-08-27 00:50:15
príspevok od: Marcel Rebro
slavmiro, nejak nechapem v com je fotografia babetka menej hodnotna ako fotografia poloobnazenej zeny / ryby / kvetiny / krajinky. babetko je zle? preco?
asi trochu inac rozlisujeme co je vhodne vesat na net a co nie. Kazdy mame svoje hranice, ja to prilis neschvalujem uz aj pre to ze od nej asi FullModelRelease nemate.. :) Publikovat deti je vzdy trochu chulostiva vec, trochu narusuje intimitu rodinneho sukromia. Koniec koncov aj ja tu mam jednu baby produkciu, ale predsa je to podane menej civilne. Nic v zlom.
 
Marcel Rebro
2009-08-27 00:40:16
príspevok od: slavmiro
hej, ale toto je nejaky FOTOserver. Ked sa sem bude raz forwardovat domena babetko.sk, potom mozno ano. Zatial radsej pre mna nie. :)
slavmiro, nejak nechapem v com je fotografia babetka menej hodnotna ako fotografia poloobnazenej zeny / ryby / kvetiny / krajinky. babetko je zle? preco?
 
slavmiro
2009-08-27 00:36:58
príspevok od: Marcel Rebro
ved to tam je napisane. nemozu byt v rodinnom alebume len same ryby, rastlinky, vodopady a soliterne stromy ;-)
hej, ale toto je nejaky FOTOserver. Ked sa sem bude raz forwardovat domena babetko.sk, potom mozno ano. Zatial radsej pre mna nie. :)
 
IceDive1
2009-08-27 00:30:15
deculo je fajne, dobra momentka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Marcel Rebro
2009-08-27 00:26:39
príspevok od: slavmiro
sorry, ale toto fakt = rodinny album :(
ved to tam je napisane. nemozu byt v rodinnom alebume len same ryby, rastlinky, vodopady a soliterne stromy ;-)
 
slavmiro
2009-08-27 00:23:57
sorry, ale toto fakt = rodinny album :(
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 3 | Priemer: 4.67
 
VrbiM
2009-08-27 00:10:36
Podarené :-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
 
Fotoaparát: Nikon D300
Objektív: Nikkor 17-55mm f/2.8G ED-IF AF-S DX
Pridané: 2009-08-27 00:03:41
Na kritiku: 2009-08-27 00:03:41
Miesto:
Témy: deti, momentky, portrét
Áno - je to fotka do rodinného albumu ...