KIAE III (北谷屋良公相君)

Body: 119.33    Videnia: 4118    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-09-23 08:31:39
príspevok od: karate.tiger
ano ide aj o atraktivnost ale hlavne o sirku repertoaru.potrebujes skratka 5-6 kvalitnych kata z toho dve shitei
keby išlo len o šírku repertoáru goju-ryu by stačilo. nepočítam dýchacie a žiacke kata, tak ti stále ostane 8 majstrovských - ale ťažko s nimi uspeješ na vyšších súťažiach kde sú zastúpené aj iné štýly.
 
karate.tiger
2009-09-23 08:17:21
ano ide aj o atraktivnost ale hlavne o sirku repertoaru.potrebujes skratka 5-6 kvalitnych kata z toho dve shitei
 
sunajn
2009-09-22 22:22:12
príspevok od: Marcel Rebro
P.S. : su to verse zo 7 kapitoly Umenia vojny (孫子兵法 ) od Sun Tzu (孫子)

Pohybuj sa rychlo ako vietor
Bud tichy ako les
Zautoc so zurivostou (energiou) ohna
(V obrane) bud pevny ako hora (skala)

... povinne citanie - spolu s Tao Te Ting (道德經) od Lao´C (老子)

Styri posledne znaky (風林火山) - Fu (vietor), Rin (les), Ka (ohen), Zan (skala) mal na svojej vlajke Takeda Shingen (武田信玄).

P.S.S : ak narazis v nasich koncinach na pribytok s napisom 風林火山 na prieceli, zazvon, budes vitany ;-)
Ďakujem. Aj za obšírne vysvetlenie. Tie slová mi evokujú cestu Bušidó.
PS: Ak narazím niekde na príbytok s takým nápisom, tak sa tam bude asi zvoniť na tibetské misky. :)
 
marcel.rebro
2009-09-22 15:53:23
len by som ta upozornil ze nie kazdy ma nainstalovanu Jap, znakovu sadu :) ja vidim iba stvorceky
 
Marcel Rebro
2009-09-22 07:30:24
P.S. : su to verse zo 7 kapitoly Umenia vojny (孫子兵法 ) od Sun Tzu (孫子)

Pohybuj sa rychlo ako vietor
Bud tichy ako les
Zautoc so zurivostou (energiou) ohna
(V obrane) bud pevny ako hora (skala)

... povinne citanie - spolu s Tao Te Ting (道德經) od Lao´C (老子)

Styri posledne znaky (風林火山) - Fu (vietor), Rin (les), Ka (ohen), Zan (skala) mal na svojej vlajke Takeda Shingen (武田信玄).

P.S.S : ak narazis v nasich koncinach na pribytok s napisom 風林火山 na prieceli, zazvon, budes vitany ;-)
 
sunajn
2009-09-22 03:23:54
Mladý nám zmužnieva.:) Starý môže byť naňho pyšný. Hlavne na jeho dobre zvládnutý postoj v pohybe! Ale za ten opasok by starí majstri dali bod dole, a to bez pardónu!
A čo to tu trepú, že godžuriju nemá dobrú Katu?! Srandisti! Sančin strčí do zadku mnoho mnoho kat. Ale nato treba dať dolu šat, do zadnice knihu a takto cvičiť. Kto ju správne zacvičí, ten má už v kešeni pravdepodobne 10. dan! :))
Mimochodom: Kimono nosí bárs kto. Naši nosia poctivé karategi.
Čo sa týka šedosti fotografie, tiež sa mi nešumní,ale to ako keď maliar použije (pre mňa) nepekné farby na plátne a výsledok mi nereže. Ale to neznamená, že obraz nie je kvalitný...
PS: Kukám, zmenil si si v profile písmenká... Si majster štetca abo to len tak, aby krajšie bolo? :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Koma
ocenenie redakciou 2009-09-21 21:34:51
pozeral a porovnával som to dnes na dvoch monitoroch, je to fakt rozdielne, kedže neviem, ktorý z nich je správne nastavený...asi by sa mi najviac pozdával - nejaký stred medzi touto a tou čo si dole o 8.23 napísal.Ináč super ,,farebný´ výraz a póza v záplave sivej :))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Marcel Rebro
2009-09-21 21:04:46
mas pravdu, nie je to Goju-ryu. je to Shito-ryu, konkretne Chatan Yara Kushanku (北谷屋良公相君)
 
KarateTiger7
2009-09-21 20:36:09
Aka je toto Kata? toto asi nebude styl goju ryu to by som poznal.
i ked by to mohol byt nejaky pohyb z katy Seipai ale niesom si isty.
inak pekna foto
 
Slavo Jancisin
2009-09-21 19:35:58
pomaly chlpy na nohách sa mu dajú počítať ... :)))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Gino
2009-09-21 19:12:38
foto dobra... ale ten sport ci co to je nemusim :-(
 
paloo
2009-09-21 18:52:59
dobreee
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-09-21 18:19:37
:-) to vykecávanie sa poznám, u nás to nie je iné. :-)

to je riziko, keď ide do viacerých kategórii, ale to že sa stretne s tým istým súperom naraz vo dvoch kategóriach tak to už je šťastie ;-)
 
Marcel Rebro
2009-09-21 18:15:11
príspevok od: Martin Brojo
musíš lepšie dotiahnuť pred súťažou :-)
vykecaval sa pred zapasom so superom miesto aby sa pripravil : martinom.a - maju na seba stastie. za posledne dva turnaje kde sa obaja zucastnili (ak neratam letne sustredko), sa stretli 3 krat.

na tom predposlednom si obaja dve kategorie - svoju. ostarsenu a bolo vesele ked z reprakov hucali : ´aka Antal, ao Rebro on tatami nr 1 ... aka Rebro, ao Antal on tatami nr 3´ ;-)
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-09-21 18:09:39
príspevok od: marcel.rebro
opasok sa mi rozpadol pocas cvicenia.
musíš lepšie dotiahnuť pred súťažou :-)
 
marcel.rebro
2009-09-21 17:25:02
príspevok od: Martin Brojo
pekné. ale kata nie je z goju-ryu a ten zle uviazaný opasok :-)
opasok sa mi rozpadol pocas cvicenia.
 
wake
2009-09-21 16:57:47
perfektne aj takto
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
peterko15
2009-09-21 13:22:23
no neviem, mne sa to celkom páči aj takéto. Tiež mám veľa foto, ktoré nikomu nič nehovoria a pre mna sú super - teda chápem pocit = takto som to chcel, lebo takto sa to páči mne. Koniec koncov 15 hodnotení je dosť..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
2009-09-21 12:42:38
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-09-21 11:25:58
príspevok od: Marcel Rebro
kto setri ma na nove tretry ;-)
tak to nepoznam, ale mozes aj ´kto setri ma A3´ /dufam, ze o Audi3 sa bavime :-))) )
 
Marcel Rebro
2009-09-21 11:24:25
kto setri ma na nove tretry ;-)
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-09-21 11:21:25
príspevok od: Marcel Rebro
empaticky som podla slavmirova, sympaticky tebe ... teda dufam ze sa na tom nic nezmenilo ;-))) zhrnul som to do jednj vety aby som setril klavesnicu ;-)
... a poznas take prislovie, ze ´komu sa neleni tomu sa zeleni´? Aj ked Ty mi zas mozes odpovedat ´kto setri ma za tri´ :-)))
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-09-21 11:07:32
už som to našiel u predchádzajúcej fotky. jasné, foťák vezmem. :-)
 
Marcel Rebro
2009-09-21 11:06:12
príspevok od: Martin Brojo
šikovný chalanisko :-) blahoželám. uvažujem, že ak sa mi bude dať prídem sa toho myslím 10. pozrieť na ten turnaj.
tesim sa ... www.rapidcup.eu ... nezabudni fotak ;-)
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-09-21 11:03:19
šikovný chalanisko :-) blahoželám. uvažujem, že ak sa mi bude dať prídem sa toho myslím 10. pozrieť na ten turnaj.
 
Marcel Rebro
2009-09-21 11:01:30
suparinpei a kushanku (shito-ryu) su jeho ´finalove´ kata ... vyber zalezi od protivnika ... zo suparinpei uhral napriklad 2. miesto na EP
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-09-21 10:57:54
ja to chápem, že pre súťaž goju-ryu kata nestačia. ale čo ma prekvapuje, že cvičí suparinpei - veľmi ťažká kata, ale držím palce. :-)
shito-ryu kata nepoznám, takže nechcem hodnotiť.
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-09-21 10:55:56
príspevok od: karate.tiger
tradicionalisti :) som zvedavy ako by si uhral 6 kolovu sutaz len s goyu-ryu kata.ale s opaskom suhlasim!
no neuhral, kašlal by som na súťaž. :-)
ale chápem, že na súťaži s katami goju-ryu je problém, nie sú dosť divácky atraktívne ako katy zo shito ryu
 
AdamB
2009-09-21 10:53:53
suhlasim so slavomirom. bud poriadny B&W prevod alebo farba. ze si to takto chcel beriem, ale nabuduce to chci lepsie :]
 
potter
2009-09-21 10:39:43
velky bojovnik ;-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Marcel Rebro
2009-09-21 10:15:52
príspevok od: Lecho
tak rozmýšmal ktorá Kata to môže byť. Foto v POHODE
Shito-Ryu Chatan Yara Kushanku ...
 
Lecho
2009-09-21 10:14:27
tak rozmýšmal ktorá Kata to môže byť. Foto v POHODE
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
2009-09-21 10:12:42
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Marcel Rebro
2009-09-21 09:57:26
príspevok od: zuzuliena
o empatii nikdy nebola rec, teda aspon si nespominam :-)))
empaticky som podla slavmirova, sympaticky tebe ... teda dufam ze sa na tom nic nezmenilo ;-))) zhrnul som to do jednj vety aby som setril klavesnicu ;-)
 
IO-NR
2009-09-21 09:53:32
Prijemna momentka, dobry vyraz,...to je asi tak vsetko...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 4 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-09-21 09:41:23
o empatii nikdy nebola rec, teda aspon si nespominam :-)))
 
Amigo
2009-09-21 09:39:12
foto dna je to preto , lebo mrco je tu ako doma a je pod drobnohladom ostatnych.
kludne boduj, autor to zvladne:-)
 
Marcel Rebro
2009-09-21 09:26:14
neviem preco je (momentalne) foto dna ... asi nejak hapruje portal ;-))

... k 0:05 - predchadzajucu fotku som pridal vcera o 23:18 ma (momentalne) polovicu bodovych hodnoteni ako tato ...

... ale viem preco je siva :
1. chcel som to tak
2. mam skalibrovany graficky monitor NEC MultiSync 2690WUXi2 ... ked som si ju pretiahol na plochu vedlajsieho kancelarskeho Samsungu je naozaj trochu viac siva ako som mal v plane ...
 
agata.b
2009-09-21 09:12:41
tak tomu ja nerozumiem, prečo je toto foto dna??? ahá, pridané o 0:05 :-P
pre mna je to velmi malo,slabe nie je to čiernobiela je to naozaj siva, nevyrazna a vôbec...:-( o ničom.
aby som ti to nepokazila,tak nebodujem
 
leto
2009-09-21 09:01:37
Jemne odpychnút o pozadia,inak to má akčný drive,,, :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Marcel Rebro
2009-09-21 08:56:48
príspevok od: slavmiro
nie som jediny, komu toto gray prevedenie nestaci. Videl som kopec vystav kde sa autori prezetnovali BW a dobre foto vzdy mali stavu. Ak scena neoplyva spontanne kontrastom, treba ho dohnat, alebo to nechat vo farbe, tu nie je rusive pozadie, tu by to mozno slo.
som uprimne rad ze nie si jediny ... aspon sa nemusim zozierat pocitom, ze dostavam vysoke body len preto, ze som (podla teba a zuzulieny) empaticky sympatak ;-)

tesim sa na zajtrajsi prejav (aj za sefredaktora ;-)))
 
slavmiro
2009-09-21 08:45:05
príspevok od: slavmiro
nie som jediny, komu toto gray prevedenie nestaci. Videl som kopec vystav kde sa autori prezetnovali BW a dobre foto vzdy mali stavu. Ak scena neoplyva spontanne kontrastom, treba ho dohnat, alebo to nechat vo farbe, tu nie je rusive pozadie, tu by to mozno slo.
P.S. Pozajtra ukazem moju predstavu serie B&W fotografii, foto dna to uz tradicne nebude ale ako prejav mojho nazoru postaci a tema bude blizka, dufam, minimalne sefredaktorovi. :)
 
slavmiro
2009-09-21 08:42:32
nie som jediny, komu toto gray prevedenie nestaci. Videl som kopec vystav kde sa autori prezetnovali BW a dobre foto vzdy mali stavu. Ak scena neoplyva spontanne kontrastom, treba ho dohnat, alebo to nechat vo farbe, tu nie je rusive pozadie, tu by to mozno slo.
 
Marcel Rebro
2009-09-21 08:30:43
príspevok od: Martin Brojo
pekné. ale kata nie je z goju-ryu a ten zle uviazaný opasok :-)
ako pisal karate.tiger - s kata jednho stylu na sutazi nevystacis. aj rozhodcovia su z roznych stylov, tak sa treba prisposobit ...

maco cvici mix goyu-ryu a shito-ryu (spravidla) v poradi bassai dai, seinchin, heiku, paiku, suparinpei, kushanku ... toto je konkretne chatan yara kushanku
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-09-21 08:26:11
akcny vyraz :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Marcel Rebro
2009-09-21 08:23:39
príspevok od: stivi13
no nejak nevyniká objekt na tej foto. pridávam sa k ostatným, aspoň kus väčší kontrast. alebo iné pozadie.
ako som pisal slavmirovi ... biele kimono sa dost tazko skontrastni a nebolo ine pozadie ... ked som ho pokusne ´skontrastnil´ (stmavil) vzniklo cosi biele na tmavom pozadi, z coho sa vytratil pocit rychlosti a lahkosti. tmave pozadie skratka tu fotku (podla mna) zabilo ...

https://www.rebro.sk/pics/maco_c.jpg
 
Marcel Rebro
2009-09-21 08:15:21
príspevok od: slavmiro
toto nie je ciernobiela fotografia, foto je siva fotografia. Neviem ako robis prevod do BW, ale dobry postup je mapovat farebnu foto na tzv. prechod, prechod od bielej az pod ciernu (bavime sa o PS). Ppotom pod touto vrstvou mozes chybat na farebnej vrstve RGB kanalmi aby si dosiahol pozadovany kontrast. Alebo len jednoducho zduplikujes vrstvu prechodu.
slavmiro, je mi jedno aky je dobry a aky zly postup. ja som to chcel takto ´sivo´ (podla teba). na scene nebolo nic kontrastne - biele kimono, modry opasok, svetle modro-cervene tatami, svetly obklad dojo so smrekoveho dreva. ale samozrejme nepsporim tvoj nazor, ze tebe sa taketo prevednie nepaci. mne ano a myslim si ze som z danej situacii vytazil maximum - v tomto sme si dost podobni ;-)
 
stivi13
2009-09-21 08:14:04
no nejak nevyniká objekt na tej foto. pridávam sa k ostatným, aspoň kus väčší kontrast. alebo iné pozadie.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.67
 
stani08
2009-09-21 08:08:28
je to dobre ale tiez by som volil asi lepsi kontrast spliva totiz dost s pozadim
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
karate.tiger
2009-09-21 07:53:04
príspevok od: Martin Brojo
pekné. ale kata nie je z goju-ryu a ten zle uviazaný opasok :-)
tradicionalisti :) som zvedavy ako by si uhral 6 kolovu sutaz len s goyu-ryu kata.ale s opaskom suhlasim!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2009-09-21 07:07:12
pekné. ale kata nie je z goju-ryu a ten zle uviazaný opasok :-)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Frola
2009-09-21 06:44:43
no, dlouho jsi nic nevložil :)-, podle rukopisu se autor nezapřel...
 
dragonn
2009-09-21 06:44:17
pekna akcia
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
VrbiM
2009-09-21 00:21:42
Fajn, akčné, BW tomu pasuje.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
slavmiro
2009-09-21 00:21:12
toto nie je ciernobiela fotografia, foto je siva fotografia. Neviem ako robis prevod do BW, ale dobry postup je mapovat farebnu foto na tzv. prechod, prechod od bielej az pod ciernu (bavime sa o PS). Ppotom pod touto vrstvou mozes chybat na farebnej vrstve RGB kanalmi aby si dosiahol pozadovany kontrast. Alebo len jednoducho zduplikujes vrstvu prechodu.
 
Marcel Rebro
2009-09-21 00:15:52
príspevok od: slavmiro
hrr, hrr a prevod do BW si dobabral. Hod to prosim cez dvojnasobny gradient map, nabuduce. THX.
sam si sa dobabral ;-)
viem co je ´2 x´ ale neviem co je ´gradient map´ ... ak myslis ze je to prilis ´low key´ tak to bol ´umelecky´ alebo ´umely´ zamer

... alebo sa mi to tak paci, mily Slavko baci ;-)
 
izzino
2009-09-21 00:12:04
vyzara ze je odhodlany.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.67
 
slavmiro
2009-09-21 00:11:59
hrr, hrr a prevod do BW si dobabral. Hod to prosim cez dvojnasobny gradient map, nabuduce. THX.
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
 
Fotoaparát: Nikon D700
Objektív: Nikkor 70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR
Pridané: 2009-09-21 00:05:15
Na kritiku: 2009-09-21 00:05:15
Miesto:Telocvičňa aka DOJO
Témy: čierno-biela fotografia, šport
Albumy: Karate
P.S. : Podobnosť performera s marcel.rebro aka Maco aka Junior je čiste náhodná a teda nejde v žiadnom prípade (ani západe) o "rodinnú chlebníkovú albumovku" ... to prisahám ;-)