nude II

Body: 51.33    Videnia: 5271    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
quintes
2009-11-28 09:48:38
...snazis sa byt dobry vyuzivaju ta debili
cudujes sa ze ta zato bratu este nezbili
nevzdavaj sa bracho zivot neni rajska zahrada
svine idu po tebe ty si len mala navnada
bezcitny clovek taku cestu som si vybral
oko za oko a zub za zub to si vyhral
sebavedomy a hrdy nezlomi ma hnoj
moje zbrane stale v strehu lebo zivot je boj...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-28 08:16:04
príspevok od: Ultra TXF
Mne je to jedno,moja fotka to nie je :)Ja som svoj názor na ňu vyjadril .A nehambím sa zaň . Ja len ,že som si ju pozrel a hneď dole ten koment a zostal som krapec šoknutý :) A predtým som videl tú jeho,dva šoky za sebou,trochu mato zobralo :) Pardón.Inak aby si sa necítila urazená,ja som myslel,že sme na jednej vlnovej dĺžke čo sa týka toho humánneho nazerania na svet a jeho problémy.Asi sme sa nepochopili :)
:-)Ultra, necitim sa urazena, nemam preco. Jednoducho som sa vyjadrila, lebo sa mi nepacilo ako po sebe stekate ako psy. Chcela som si sprijemnit predspankovu fazu vcerajsieho vecera a namiesto toho som citala Vase splasky. Tot vsjo.
 
Ultra TXF
2009-11-27 23:04:43
príspevok od: zuzuliena
... ozaj a koncim na tuto temu, ako som napisala atiartovi - zozerte sa :-) a bude klud ...
Mne je to jedno,moja fotka to nie je :)Ja som svoj názor na ňu vyjadril .A nehambím sa zaň . Ja len ,že som si ju pozrel a hneď dole ten koment a zostal som krapec šoknutý :) A predtým som videl tú jeho,dva šoky za sebou,trochu mato zobralo :) Pardón.Inak aby si sa necítila urazená,ja som myslel,že sme na jednej vlnovej dĺžke čo sa týka toho humánneho nazerania na svet a jeho problémy.Asi sme sa nepochopili :)
 
Horak Martin
2009-11-27 22:49:37
Diskusiu nemienim čítať. Ale teda mne sa fotka páči. A je mi v podstate jedno ako vznikla...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 22:48:47
... ozaj a koncim na tuto temu, ako som napisala atiartovi - zozerte sa :-) a bude klud ...
 
atiart
2009-11-27 22:47:24
príspevok od: zuzuliena
plati to iste ako som napisala Ultra TXF. Ale asi to nema zmysel, zozerte sa a bude tu aspon opat klud. Dobru noc!
..... ZUZU, mi sa nezožieráme, to už je láska, a na žiadnú úroven neklesaj, stále sa snaž sa pozdvihnúť :)) peknú pokojnú noc aj tebe ...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 22:47:01
... pytal si sa ci ´BY´ som to tak napisala, tak som ti odpovedala, co ´BY´ som urobila ja ...
 
Ultra TXF
2009-11-27 22:45:14
Nemáš tam tých ´by ´ nejako veľa ? :)Si tuším niečo iné písala nižšie :)
Prosím ťa,veď tá debata bola úplne normálna a komenty k aktu úplne normálne,pokiaľ sa tu nepridal a nezačal vypisovať bludy .Ja fakt neviem ,či si len robí srandu a baví sa na tom ako nás vyprovokoval alebo to čo píše aj myslí vážne.A nech mu napíšeš čokoľvek ,aj uznanie,tak nedá pokoj :)
 
atiart
2009-11-27 22:44:23
príspevok od: Ultra TXF
Jasné ati ,máš pravdu.
....... oh , dakujem :) múza žiarí štastím, že tan jeho skalnatý opäť obhájil svoju PRAVDU !!! :) TAK TO BUDE NADHERNá NOC :)))
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 22:39:40
príspevok od: atiart
.... prosím Ťa Ultrafoxi, ja to nepovažujem za leší, ja o tom som normalne presvedčený že to je lepší , ba HODNOTNÝ !!! ....... a teraz VÁŹNE na kolenách Ťa prosím neurážaj Zuzu, že je s tebo na jednej vlnovej dlžke ! .... no v Peru aj v Číne je mnoho špecialistov na tvojú v Europe neliečitelnú chorobu .... tak tú cetu prosím Ťa absolvuj čím skôr .... ked tak pustím z ruky Barytovú Lady , aby som Ti mohol prispieť na liečbu, totiž som velmi empatický ...
plati to iste ako som napisala Ultra TXF. Ale asi to nema zmysel, zozerte sa a bude tu aspon opat klud. Dobru noc!
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 22:38:00
... nie, nenapisala. Ale rovnako ´by´ som klin klinom nevybijala ... poziadala ´by´ som verejne o slusny sposob vyjadrovania jeho, jej nazorov - bez zbytocnych invektiv na moju adresu ... to je vsetko ... nepovedala som, ze sa nemate hajit, povedala som, ze treba najst slusny sposob. Ak protistrana slusny sposob nema, diplomaticky pomlcim a nepadnem na jej uroven ...keby som sa mala vytacat na vsetky negativne komenty pod mojimi fotkami a blogmi, asi by som uz bola len huba plna vulgarizmov ... a kde by bol teda rozdiel medzi mnou a rivalom?
 
Ultra TXF
2009-11-27 22:37:36
príspevok od: atiart
.... prosím Ťa Ultrafoxi, ja to nepovažujem za leší, ja o tom som normalne presvedčený že to je lepší , ba HODNOTNÝ !!! ....... a teraz VÁŹNE na kolenách Ťa prosím neurážaj Zuzu, že je s tebo na jednej vlnovej dlžke ! .... no v Peru aj v Číne je mnoho špecialistov na tvojú v Europe neliečitelnú chorobu .... tak tú cetu prosím Ťa absolvuj čím skôr .... ked tak pustím z ruky Barytovú Lady , aby som Ti mohol prispieť na liečbu, totiž som velmi empatický ...
Jasné ati ,máš pravdu.
 
atiart
2009-11-27 22:31:28
príspevok od: Ultra TXF
Ja som už dávno chcel,aj som myslel,že je koniec debaty,ale to je neskutočné,čo ten šialenec vypisuje :)On normálne považuje ten svoj barytový nepodarok za lepší,čo lepší....ďaleko lepší akt ako tento tu.Neporovnateľne lepší.
To neviem prežuť :)Chcel by som,ale nedá sa :)So všetkým máš pravdu,s Nepálom,ľadovcami,chodobou,vodou, šľastím,nešťastím a neviem ešte čím,ale tuto nedokážem uhnúť :)Nedá sa :) Sorry :) Blbá povaha :)Ale inak si myslím,že sme na jednej vlnovej dĺžke ,možno sa stretneme niekde v Peru alebo Číne :)
.... prosím Ťa Ultrafoxi, ja to nepovažujem za leší, ja o tom som normalne presvedčený že to je lepší , ba HODNOTNÝ !!! ....... a teraz VÁŹNE na kolenách Ťa prosím neurážaj Zuzu, že je s tebo na jednej vlnovej dlžke ! .... no v Peru aj v Číne je mnoho špecialistov na tvojú v Europe neliečitelnú chorobu .... tak tú cetu prosím Ťa absolvuj čím skôr .... ked tak pustím z ruky Barytovú Lady , aby som Ti mohol prispieť na liečbu, totiž som velmi empatický ...
 
Ultra TXF
2009-11-27 22:31:07
príspevok od: zuzuliena
... asi tak uplne nie sme na jednej vlnovej dlzke, lebo ked raz poviem koncim, tak koncim. Slovko by sa snazim mazat zo svojho slovnika (niekedy tiez nedodrzim) ... so slavmirom sme mali x stretov a nesuhlasov jeden s druhym, ale nikdy sme sa nenazvali slovami, ako to robite Vy. Nemusime byt so vsetkymi priatelia, ale urcitu dostojnost a uctu jeden k druhemu, aj ked sme z opacneho tabora, by sme si zachovat mali ...
Prosím ťa ,toto je citácia hneď prvého príspevku dole:

´........... chlope, v profile máš, že rád fotíš... kto rád fotí, tak FOTOGRAFIU
nezahambuje takou nemožnou fotkou,k tomu ešte z workshopu! ešte aj Špirkovi len hanbu urobíš ......´

To by predsa normálny človek nenapísal.Ty by si to napísala? Veď to je na smiech ...´nemožnou fotkou´ ....
To je dôstojné ? Tu nejde o žiadne tábory, ale o súdnosť :) A pritom svoju fotku považuje za vrchol fotografie aktu :)
 
Ultra TXF
2009-11-27 22:24:35
príspevok od: atiart
......BARYTOVEJ LADY nikdy nepochopíš :))), je to zrejme vrodená mentalná vada, možno sa je to ešte liečitelné Ultra, ja skutočne si Ťa vážím a mám Ťa rád, ale to že je v ateliéry veselo, ešte neznamená, že modelka musí prezentovať výbuch smiechu , ako pri mojom pokuse o pietu :)) ... aj teraz hovorím múze. pod písať, budem Ti diktovať, a ona, že čo fotograf to idiot !!! len píš :))) Ultra si fotograf ???
Už dosť ati :) Neblázni,nedokážem klesnúť na tvoju úroveň.To sa nedá :)
Máš vo všetkom pravdu,úplnú pravdu,vyhral si . Si pán fotograf .Klobúk dolu .
Tento akt sa nemôže ani za necheť vopchať tomu tvojmu. Úplne iný level fotografie. Končím,dobrú noc .
 
BODY
2009-11-27 22:23:32
príspevok od: zuzuliena
... tak prestante, lebo mi je uz blivno. Stopla som Vas dufam aj na opacnom fronte ... toto je fotoportal, tak zostante na urovni hodnotenia fotiek a nie na postpubertalnych vyjadreniach ... prepac mi to, vies ze Ta mam rada, ale toto je za hranicou ludskej dostojnosti ...
máš pravdu, že sme sa nechali strhnúť, to je niekedy dôsledok transakčnej analýzy :) Jedno je fakt, že ak takíto nebudú dostávať spätnú väzbu tak tu budú ´kričať´ a otravovať vzduch donekonečna aj napriek tomu, že je to portál o fotkách a fotení.
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 22:15:47
... asi tak uplne nie sme na jednej vlnovej dlzke, lebo ked raz poviem koncim, tak koncim. Slovko by sa snazim mazat zo svojho slovnika (niekedy tiez nedodrzim) ... so slavmirom sme mali x stretov a nesuhlasov jeden s druhym, ale nikdy sme sa nenazvali slovami, ako to robite Vy. Nemusime byt so vsetkymi priatelia, ale urcitu dostojnost a uctu jeden k druhemu, aj ked sme z opacneho tabora, by sme si zachovat mali ...
 
atiart
2009-11-27 22:13:37
príspevok od: BODY
Zuzi, to už je recesia. Tak ako on to nemyslí vážne, ani my to už nemyslíme vážne...
...... no a cigan HRAJ !!! :)))
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 22:12:46
príspevok od: BODY
Zuzi, to už je recesia. Tak ako on to nemyslí vážne, ani my to už nemyslíme vážne...
... tak prestante, lebo mi je uz blivno. Stopla som Vas dufam aj na opacnom fronte ... toto je fotoportal, tak zostante na urovni hodnotenia fotiek a nie na postpubertalnych vyjadreniach ... prepac mi to, vies ze Ta mam rada, ale toto je za hranicou ludskej dostojnosti ...
 
Ultra TXF
2009-11-27 22:11:33
príspevok od: zuzuliena
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja som už dávno chcel,aj som myslel,že je koniec debaty,ale to je neskutočné,čo ten šialenec vypisuje :)On normálne považuje ten svoj barytový nepodarok za lepší,čo lepší....ďaleko lepší akt ako tento tu.Neporovnateľne lepší.
To neviem prežuť :)Chcel by som,ale nedá sa :)So všetkým máš pravdu,s Nepálom,ľadovcami,chodobou,vodou, šľastím,nešťastím a neviem ešte čím,ale tuto nedokážem uhnúť :)Nedá sa :) Sorry :) Blbá povaha :)Ale inak si myslím,že sme na jednej vlnovej dĺžke ,možno sa stretneme niekde v Peru alebo Číne :)
 
BODY
2009-11-27 22:10:29
príspevok od: zuzuliena
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!!!!!!!!!!
Zuzi, to už je recesia. Tak ako on to nemyslí vážne, ani my to už nemyslíme vážne...
 
atiart
2009-11-27 22:10:09
príspevok od: Ultra TXF
Ati,tebe už úplne preskočilo,tebe fakt j.be ! Čo to tu splietaš prosím ťa :)
Ty žiješ v nejakom virtuálnom svete a funguješ tam ako fotograf svetového formátu :)
Ako môžeš tak bohorovne napísať ..´ a výsledok vidíš hore ´....
Veď ty si v živote takéto niečo nenafotil a ani nenafotíš,súdiac podľa toho,čo si tu zatiaľ uverejnil.Čítaš po sebe čo píšeš za kraviny ? Akej veselej komunikácii,čo má byť vidieť na fotke,čo sa mala rehotať alebo čo ?
Ako môžeš vedieť na základe fotografie,aká tam bola komunikácia.
Ja som čítal celé hodnotenie od Špirka,takže nevytrhávaj z kontextu len to čo tebe vyhovuje.Pochybujem,že by niekto na tie tvoje prisprosté akty povedal niečo také,ako povedal Špirko na tento .
Ati povedz na rovinu...robíš si z nás dobrý deň ? Lebo ak nie,tak si neni normálny.
Kua chcel by som vidieť ten fotobúk čo si ty nafotil,to musí byť hrúza, ak sú tam také fotky ako je barytová lady :)

......BARYTOVEJ LADY nikdy nepochopíš :))), je to zrejme vrodená mentalná vada, možno sa je to ešte liečitelné Ultra, ja skutočne si Ťa vážím a mám Ťa rád, ale to že je v ateliéry veselo, ešte neznamená, že modelka musí prezentovať výbuch smiechu , ako pri mojom pokuse o pietu :)) ... aj teraz hovorím múze. pod písať, budem Ti diktovať, a ona, že čo fotograf to idiot !!! len píš :))) Ultra si fotograf ???
 
BODY
2009-11-27 22:06:56
a môžno mu fotenie predpísal doktor, inak by možno škodil inde :)
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 22:03:44
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ultra TXF
2009-11-27 22:02:44
príspevok od: BODY
hlavne, že na jeho fotke kde je modelka zozadu má s ním kontakt :) a dokonca sa aj usmieva, to len my to nevidíme lebo je zozadu :) No možno tam vtedy nebol osvetľovač tak jej nemal kto povedať aby s ním mala kontakt... Toto je fakt dobrý humor :) Myslíš, že je naozaj taký pa.o alebo to na nás len hraje?
Ja si myslím,že len provokuje.Ťažko uveriť,že by mohol existovať taký magor.
Ale zase keď si pozriem tie jeho fotky a komentáre ....asi môže :).
Ty vole ,to som nežral takého psychouša :)
 
BODY
2009-11-27 21:58:08
hlavne, že na jeho fotke kde je modelka zozadu má s ním kontakt :) a dokonca sa aj usmieva, to len my to nevidíme lebo je zozadu :) No možno tam vtedy nebol osvetľovač tak jej nemal kto povedať aby s ním mala kontakt... Toto je fakt dobrý humor :) Myslíš, že je naozaj taký pa.o alebo to na nás len hraje?
 
Ultra TXF
2009-11-27 21:56:46
príspevok od: atiart
..... na rozdiel od teba, ja svojé výplody dokážem obhájiť :)
Čo si ty vieš obhájiť preboha ? :) Ako chceš obhájiť ten tvoj barytový výtvor.
Kompozíciu,svetlo,urezané nohy . Tým,že ty to tak vidíš ? :)
Ty si buď slepý alebo nevidíš vôbec nič !
 
Ultra TXF
2009-11-27 21:52:21
príspevok od: atiart
..... ide skôr o to vidieť ako sa to robí .... myslím si, že oto tam vôbedz nešlo .... výsledok vidíš hore ....... áno najdôležitejšie je pri fotení aktov a portrétu schopnosť komunikácie s modelkou ...... musí vzniknuť kontakt medzi fotografom a modelkou ...... osobný kontakt na úrovni sympátie, a verbalnej veselej komunikácici ...... kde to je vidno tej fotografií ? ..... ja pri fotení fotobuku, niekedy používam jedného osvetlovača, ktorý prenášá svetlo, či zábleskové zariadenie a modelke vyzdvihuje, že mesmie stratiť kontakt somnou, resp. s fotoaparátom .... tu však modelka nemá kontakt s ničím, a s nikým, len zo sebou ...... preto som to hodnotil za reportažnú fotografiu z WS a nie za hodnotný akt .... autor mi preposlal v SP vyjadrenie p.Špirka, aj on sám to potvrdil že ,, škoda že nemá modelka zavreté oči .... áno velká škoda, na takých ,,maličkostiach´´ totiž odchádza hodnota záberu ... ked nemáš vrodené schopnosti komunikovať, a vzbudzovať sympátiu a dôveru , tak aj tak nikdy sa to nenaučíš , nech máš 100 WS-ov za sebou ..... a ak čítam tvoje príspevky, tak Ty tie schopnosti rozhodne nemáš :(((....
Ati,tebe už úplne preskočilo,tebe fakt j.be ! Čo to tu splietaš prosím ťa :)
Ty žiješ v nejakom virtuálnom svete a funguješ tam ako fotograf svetového formátu :)
Ako môžeš tak bohorovne napísať ..´ a výsledok vidíš hore ´....
Veď ty si v živote takéto niečo nenafotil a ani nenafotíš,súdiac podľa toho,čo si tu zatiaľ uverejnil.Čítaš po sebe čo píšeš za kraviny ? Akej veselej komunikácii,čo má byť vidieť na fotke,čo sa mala rehotať alebo čo ?
Ako môžeš vedieť na základe fotografie,aká tam bola komunikácia.
Ja som čítal celé hodnotenie od Špirka,takže nevytrhávaj z kontextu len to čo tebe vyhovuje.Pochybujem,že by niekto na tie tvoje prisprosté akty povedal niečo také,ako povedal Špirko na tento .
Ati povedz na rovinu...robíš si z nás dobrý deň ? Lebo ak nie,tak si neni normálny.
Kua chcel by som vidieť ten fotobúk čo si ty nafotil,to musí byť hrúza, ak sú tam také fotky ako je barytová lady :)

 
atiart
2009-11-27 21:29:31
príspevok od: Ultra TXF
Ok,sorry .Ja už pri tých atiho výplodoch asi strácam prehľad ,čo patrí k čomu :)
..... na rozdiel od teba, ja svojé výplody dokážem obhájiť :)
 
atiart
2009-11-27 21:27:28
príspevok od: atiart
.... ako napr Slavomiro alebo atiart :))) dakujem za uznanie, myslím môžem to urobiť aj v mene Slavomíra ....
..... ide skôr o to vidieť ako sa to robí .... myslím si, že oto tam vôbedz nešlo .... výsledok vidíš hore ....... áno najdôležitejšie je pri fotení aktov a portrétu schopnosť komunikácie s modelkou ...... musí vzniknuť kontakt medzi fotografom a modelkou ...... osobný kontakt na úrovni sympátie, a verbalnej veselej komunikácici ...... kde to je vidno tej fotografií ? ..... ja pri fotení fotobuku, niekedy používam jedného osvetlovača, ktorý prenášá svetlo, či zábleskové zariadenie a modelke vyzdvihuje, že mesmie stratiť kontakt somnou, resp. s fotoaparátom .... tu však modelka nemá kontakt s ničím, a s nikým, len zo sebou ...... preto som to hodnotil za reportažnú fotografiu z WS a nie za hodnotný akt .... autor mi preposlal v SP vyjadrenie p.Špirka, aj on sám to potvrdil že ,, škoda že nemá modelka zavreté oči .... áno velká škoda, na takých ,,maličkostiach´´ totiž odchádza hodnota záberu ... ked nemáš vrodené schopnosti komunikovať, a vzbudzovať sympátiu a dôveru , tak aj tak nikdy sa to nenaučíš , nech máš 100 WS-ov za sebou ..... a ak čítam tvoje príspevky, tak Ty tie schopnosti rozhodne nemáš :(((....
 
myreska
ocenenie redakciou 2009-11-27 21:12:42
pekne ako celok co mne tam vadi je ruka ako je polozena a moc mi tam chyba nieco jemne rajcovne ale ako celok fotka pekna
 
Dodo PO
2009-11-27 18:20:29
Veľmi pekný akt.
 
javelin
2009-11-27 17:50:06
príspevok od: genchi146
No uz len pre to, ze mu za to platili a prisli sa od neho ucit, nie? Nie je to pointa workshopu? Najma ak je lektorom zvucne meno????
Nemám zaujem ti nič vyhovárať.....
 
leto
2009-11-27 17:18:48
rozhodne lepšie ako prvá(teraz mám na mysli pozu),nie je to také neprirodzené,len ruka v popredí mi príde zvláštna,asi by som sa stým ešte pohral,čo sa mi páči je svietanie,zaujímavo pôsobí to operadlo kresla,každopádne zaujímavý akt,,,
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Ultra TXF
2009-11-27 17:15:48
Ok,sorry .Ja už pri tých atiho výplodoch asi strácam prehľad ,čo patrí k čomu :)
 
genchi146
2009-11-27 17:10:53
Preco to vsetci chapete presne opacne ako som to myslel??????????? Reagoval som na tento prispevok od atiart-a:

´..... o tom nepochybujem, že podmienky sú uňho maximalne profesialné
akým je aj on sám, ale takúto fotografiu iste z ruka by nepustil, a teraz tu
neútočím na teba, ale skôr obhajujem jeho, lebo do detailov poznám jeho tvorbu a viem
že jeho fotografický rukopis je poznať na kilometer, ktorí kričí maximalizmom
....poviem Ti to tak, póza modelky , vyraz tváre, a to jak pozerá do neba jak keby
chela povedať, oh bože nech ten cirkus už skončí .... ´

Ak si nepochopil to ze reagujem prave na tento prispevok a tiez nevycitil ironiu z mojho prispevku tak sa ospravedlnujem, mozno som sa mal inak vyjadrit. Proste som neporozumel ako atiart nadava na foto ktore (ak sa nemylim) aranzoval lektor, no zaroven toho isteho lektora vychvaluje.
 
atiart
2009-11-27 17:06:30
príspevok od: Ultra TXF
Pozri,bodymu ten worshop niečo dal.Podľa mňa je to aj vidieť.
Tvoje reakcia bola trochu príkra,pochybuješ ,že by mi workshop s Lubom Špirkom mohol niečo dať? Zámerne používam slovo ´dať´ a nie naučiť,pretože som si nie istý,či tu má ísť o nejaké učenie v pravom slova zmysle.
Ak idem na takýto workshop,tak s tým,že nebudem čakať prednášku o clone a čase,ako fungujú záblesky,ako sa nastavujú svetlá,myslím,že je predpoklad,že o tom už niečo vieš.
Ak nie tak bol aj workshop ´ Základy svietenia v štúdiu´ , tam to má opodstatnenie.Toto považujem za nadstavbu.Ide skôr o to vidieť ako sa to robí,niektoré zvláštnosti alebo finty,mať predstavu o spolupráci s modelkou,nejaké rady ako zrealizovať nejakú svoju predstavu na placi.
Osobne každý workshop s profesionálom mi má čo dať. Jedine ,že by som sa volal Slavomiro alebo atiart :)
Na fotoslovakii bola prednáska ´Komunikácia fotografa s modelkou´ a Martinom Vrabkom.Nič nás tam neučil,bolo to rozprávanie.Ale aké ROZPRÁVANIE !
Bolo to fantastické .
Ja som tiež absolvoval nejaké worshopy a každý mi niečo dal a priznám sa ani nie po teoretickej stránke .Určite pôjdem o rok a na tento Lubov.
.... ako napr Slavomiro alebo atiart :))) dakujem za uznanie, myslím môžem to urobiť aj v mene Slavomíra ....
 
Ultra TXF
2009-11-27 16:55:55
Pozri,bodymu ten worshop niečo dal.Podľa mňa je to aj vidieť.
Tvoje reakcia bola trochu príkra,pochybuješ ,že by mi workshop s Lubom Špirkom mohol niečo dať? Zámerne používam slovo ´dať´ a nie naučiť,pretože som si nie istý,či tu má ísť o nejaké učenie v pravom slova zmysle.
Ak idem na takýto workshop,tak s tým,že nebudem čakať prednášku o clone a čase,ako fungujú záblesky,ako sa nastavujú svetlá,myslím,že je predpoklad,že o tom už niečo vieš.
Ak nie tak bol aj workshop ´ Základy svietenia v štúdiu´ , tam to má opodstatnenie.Toto považujem za nadstavbu.Ide skôr o to vidieť ako sa to robí,niektoré zvláštnosti alebo finty,mať predstavu o spolupráci s modelkou,nejaké rady ako zrealizovať nejakú svoju predstavu na placi.
Osobne každý workshop s profesionálom mi má čo dať. Jedine ,že by som sa volal Slavomiro alebo atiart :)
Na fotoslovakii bola prednáska ´Komunikácia fotografa s modelkou´ a Martinom Vrabkom.Nič nás tam neučil,bolo to rozprávanie.Ale aké ROZPRÁVANIE !
Bolo to fantastické .
Ja som tiež absolvoval nejaké worshopy a každý mi niečo dal a priznám sa ani nie po teoretickej stránke .Určite pôjdem o rok a na tento Lubov.
 
genchi146
2009-11-27 16:31:33
BODY si pochvaloval. Veru, dnes nejak extra dusno. Idem prec.
 
Lama
2009-11-27 16:27:18
dnes je tu vela zlych emocii :(

Najlepsie je ziskat referencie od ludi co boli. Tie WS nieco stoja, a dat 150Eur za nieco co Ti nic neda to naserie.
Medzi fotgrafmi je to ako vsade inde, nemaju byt preco iny ako ostatny.
Spytaj sa Bodyho, nech Ti da recenzie na WS.
Ma ich 8 za sebou a teda prehlad bude mat.

 
2009-11-27 16:25:37
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
genchi146
2009-11-27 16:22:35
Tak teraz si ma dostal. Ja som bol v tom ze ako amater si asi budem vyberat WS podla toho kto je lektor... :) A bol vybraty preto ze vie nieco naucit... ci???

Toto tu nema zmysel aj tak, naco pisat nejaky koment ked aj tak z cloveka nakoniec spravia debila....


 
BODY
2009-11-27 15:20:16
príspevok od: Ultra TXF
BODY vyser sa na to,nemyslím,si že táto debata je konštruktívna,tak ako ňou nie je ani tá pod barytovou cecaňou :)
Yes, súhlas, zajtra pridám ďaľší ´otrasný´ akt, však aspoň je tu potom veselo. A verím, že pribudne aj od ´iných´ minimálne 3 až 5D nasvietený akt aby sme videli ako to robí :) niekto, kto sa 3 mesiace učil u sochára... :)
 
Ultra TXF
2009-11-27 15:14:55
príspevok od: BODY
Absolvoval som asi 8 workshopov na rôzne témy a s rôznou schopnosťou lektora podeliť sa o skúsenosti. Z tohoto worshopu som odchádzal veľmi spokojný. Takže ak si tam nebol tak hodnotenia prenechaj na účastníkov. Predpoklad a špekulácia je matkou omylu tak ako sa to stalo v tvojom prípade. Ľubo Špirko má aj dar reči.
BODY vyser sa na to,nemyslím,si že táto debata je konštruktívna,tak ako ňou nie je ani tá pod barytovou cecaňou :)
 
Lama
2009-11-27 15:10:06
príspevok od: BODY
Absolvoval som asi 8 workshopov na rôzne témy a s rôznou schopnosťou lektora podeliť sa o skúsenosti. Z tohoto worshopu som odchádzal veľmi spokojný. Takže ak si tam nebol tak hodnotenia prenechaj na účastníkov. Predpoklad a špekulácia je matkou omylu tak ako sa to stalo v tvojom prípade. Ľubo Špirko má aj dar reči.
Hlavne skludni hormon, tuna si pod inou fotkou a precitaj si co som pisal a na co som reagoval. A netvrd mi, ze som nieco hodnotil. Posledna veta je toho jasnym dokazom.
Absolvoval si 8 WS tak beriem tvoj nazor ako fundovany.
Tiez pises 8 roznych WS 8 roznych skusenosti, a to som myslel tym co som napisal genchi146, aby si nemyslel ze dobry fotograf je zarukou dobreho WS!
Chapeme sa?
 
BODY
2009-11-27 14:50:41
Absolvoval som asi 8 workshopov na rôzne témy a s rôznou schopnosťou lektora podeliť sa o skúsenosti. Z tohoto worshopu som odchádzal veľmi spokojný. Takže ak si tam nebol tak hodnotenia prenechaj na účastníkov. Predpoklad a špekulácia je matkou omylu tak ako sa to stalo v tvojom prípade. Ľubo Špirko má aj dar reči.
 
Lama
2009-11-27 14:40:18
príspevok od: genchi146
No uz len pre to, ze mu za to platili a prisli sa od neho ucit, nie? Nie je to pointa workshopu? Najma ak je lektorom zvucne meno????
jedna vec : nezamienaj si dobreho fotografa za dobreho ucitela a naopak.
Moze sa to sklbit v jednej hlave, ale vacsinou nie.
Tym sa nechcem dotknut daneho lektora.
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 13:16:56
príspevok od: Matt83
pekne, asi by som retusoval kreslo :)
:-)))))))))))
 
Ultra TXF
2009-11-27 12:35:32
Tá póza nemala byť uvoľnená,ale takáto trochu napnutá a tým pádom mi tam pasuje aj tá ruka.
Takýchto aktov tu nebýva veľa ,je to decentné,príjemné .
 
genchi146
2009-11-27 12:08:04
príspevok od: javelin
Prečo by im mal vytvoriť idealne podmienky ??? aby mali lepšie fotky ako on???....bol by sprostý....tak moc na ovečkách zasa nezarobil.....inak súhlas, fotka je total strojeno-zmrznutá....TK bez debaty.....
No uz len pre to, ze mu za to platili a prisli sa od neho ucit, nie? Nie je to pointa workshopu? Najma ak je lektorom zvucne meno????
 
misumich
2009-11-27 11:59:15
a mne sa to veeeelmi paci, keby to kreslo bolo este menej vidno, bola by to spica! :)
 
Matt83
ocenenie redakciou 2009-11-27 11:46:54
pekne, asi by som retusoval kreslo :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
IceDive1
2009-11-27 11:45:21
Asi som umelecky ignorant ale mne sa toto paci ovela viac ako mazaniny ktore tu niektori prezentuju ako nefalsovane umenie.
Ta prava ruka je trosku krcovita, asi by som do zaberu dal aj lavu ktoru by som polozil na operadlo.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 11:30:15
... no tak neviem, videla som tu fuuuuuru ovela katastrofalnejsich poz a aktov ... tento je pre mna jeden z tych lepsich, vobec sa mi nezda zmrznuta ... skor zasnivana a paci sa mi ako ide linia jej tela po celej fotke ... zacala som pri nohach a presunula sa postupne klzavo k hlave ... ale asi ako baba tomu nerozumiem :-) ... pre mna jednoznacne pekna fotka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
Ultra TXF
2009-11-27 11:17:29
Pekne spravené,farebne,kompozične i svetelne.Vysoko nad priemer toho,čo tu bežne býva.
Teda mimo atiho aktov,to je niečo nedosiahnuteľné,sen každého fotografa :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
atiart
2009-11-27 10:26:48
..... ten relativný komentár je pri fotke NUDE I. .... už som to niekde písal, že fotografia z workshopu ne je dielom autora, je to viacmenej len reportáž o účasti na workshope, tak tak by to aj trebalo zverjnovať, a nie ako vlastné dielo ..... asi to je vsetko .... a aj ked mi chceš zobrať foťak z ruky, nedám Ti ho :)))
 
fuuzi
2009-11-27 10:18:31
príspevok od: atiart
....... chlope, v profile máš, že rád fotíš... kto rád fotí, tak FOTOGRAFIU nezahambuje takou nemožnou fotkou,k tomu ešte z workshopu! ešte aj Špirkovi len hanbu urobíš .......dalej všetko to isté platí čo som Ti písal pri NUDE I
preco hned takto negativne?!... ak by som toto zobral ako relevantny komentar, tak neviem ako by si okomentoval zvysnych 80% z dnesneho dna... asi len ´ZMAZAT a ZOBRAT FOTAK Z RUKY´
 
fuuzi
2009-11-27 10:16:41
mne sa ta ta fotka paci.. vyhrady mam len k pravej ruke, ktoru by som nechal volne polozenu na hovniku... patri dnes k tym dobrym...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
javelin
2009-11-27 09:01:07
Prečo by im mal vytvoriť idealne podmienky ??? aby mali lepšie fotky ako on???....bol by sprostý....tak moc na ovečkách zasa nezarobil.....inak súhlas, fotka je total strojeno-zmrznutá....TK bez debaty.....
 
atti
2009-11-27 08:06:21
genchi146: ja som síce na tom workshope nebol takže neviem kto diktoval ale tento záber pôsobí totálne neprirodzene. Záber má od aktu v mojom vnímaní hrozne ďaleko.
 
genchi146
2009-11-27 01:36:18
Mna by len zaujimalo, ze ked uz to bol ten workshop, nebol nahodou pan skolitel ten kto diktoval modelke pozy, nastavoval osvetlenie a radil uhly, z ktorych fotit???????
Preco tu utocit na autora foto, ktory (ak sa teda nemylim) viac menej bol navigovany skolitelom???? Foto nema nic extra do seba okrem peknej dievciny no zasa to nie je ziadna hroza.
Z mojho pohladu, keby mala lavu ruku polozenu hore na operadle, poza by vyzerala ovela prirodzenejsie, nestrojene.
 
atiart
2009-11-27 01:08:01
príspevok od: BODY
Neviem, či by bol Ľubo Špirko rád, že za neho vyjadruješ názory. Skúsme to radšej nchať na neho. Nezdielam tvoj názor, že nám Ľubo vytvoril také podmienky, že by sme sa museli za výsledky hanbiť. Ale na SVOJ názor máš právo.
..... o tom nepochybujem, že podmienky sú uňho maximalne profesialné akým je aj on sám, ale takúto fotografiu iste z ruka by nepustil, a teraz tu neútočím na teba, ale skôr obhajujem jeho, lebo do detailov poznám jeho tvorbu a viem že jeho fotografický rukopis je poznať na kilometer, ktorí kričí maximalizmom ....poviem Ti to tak, póza modelky , vyraz tváre, a to jak pozerá do neba jak keby chela povedať, oh bože nech ten cirkus už skončí ....
 
BODY
2009-11-27 00:50:15
príspevok od: atiart
....... chlope, v profile máš, že rád fotíš... kto rád fotí, tak FOTOGRAFIU nezahambuje takou nemožnou fotkou,k tomu ešte z workshopu! ešte aj Špirkovi len hanbu urobíš .......dalej všetko to isté platí čo som Ti písal pri NUDE I
Neviem, či by bol Ľubo Špirko rád, že za neho vyjadruješ názory. Skúsme to radšej nchať na neho. Nezdielam tvoj názor, že nám Ľubo vytvoril také podmienky, že by sme sa museli za výsledky hanbiť. Ale na SVOJ názor máš právo.
 
atiart
2009-11-27 00:13:19
....... chlope, v profile máš, že rád fotíš... kto rád fotí, tak FOTOGRAFIU nezahambuje takou nemožnou fotkou,k tomu ešte z workshopu! ešte aj Špirkovi len hanbu urobíš .......dalej všetko to isté platí čo som Ti písal pri NUDE I
 
 
Pridané: 2009-11-27 00:03:34
Na kritiku: 2009-11-27 00:03:34
Miesto:
Témy: akt