.... only for you ...

Body: 89.00    Videnia: 20334    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Cyril
2010-05-16 15:46:45
Hmm, tak toto posobi velmi lacno.
 
igi0011
2010-05-10 16:41:38
ok.prsia krásne.a nie žiadne cecky.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-12-01 09:19:54
príspevok od: atiart
...... tak v tom prípade sa osprevadlňujem , že ja som nepochopil tvoj príspevok v plnom jeho znení .. dakujem ..
OK.
 
atiart
2009-12-01 09:17:43
príspevok od: Karol Srnec
Ak si vsimnes, slovo cecky som dal do uvodzoviek a reagoval som na jeho pouzitie v prispevkoch podomnou. Osobne by som tak tieto zenske atributy takto nenazval.
...... tak v tom prípade sa osprevadlňujem , že ja som nepochopil tvoj príspevok v plnom jeho znení .. dakujem ..
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-12-01 09:09:50
príspevok od: atiart
....... ešte tolko by som si dovolil k tebe ak sa neurazíš, že ti cecky sú tiež súčasťou tej fotografoe, ktorá namá názov Akt.., či Nude ... ale názov tej fotografie niečo skýva , ak už dospeješ k tomu cez kritikus-teoretizmus, že sa staneš aj konzumentom fotografie čo zo srdca Ti prajem , tak zrejme budeš vedieť vnímať fotografiu ako celok ako obraz , nielen jeho detily .... dík za pochopenie ......
Ak si vsimnes, slovo cecky som dal do uvodzoviek a reagoval som na jeho pouzitie v prispevkoch podomnou. Osobne by som tak tieto zenske atributy takto nenazval.
 
atiart
2009-12-01 08:47:35
príspevok od: fuuzi
to bude asi technikou... :) ale k fotke: zle bodove svetlo, malo kontrastna, postava (okrem prs) spliva s pozadim, vlasy a tvar sa skoro neda rozlisit. a sumu je tam viac nez by sa patrilo i pri WB (ale to moze byt aj scan). ku kompozici: ked uz je to so salom, tak nech je vidiet cely a kusok od okraja... alebo viac zrezany, hore sa mi to zda natesno.
....... ešte tolko by som si dovolil k tebe ak sa neurazíš, že ti cecky sú tiež súčasťou tej fotografoe, ktorá namá názov Akt.., či Nude ... ale názov tej fotografie niečo skýva , ak už dospeješ k tomu cez kritikus-teoretizmus, že sa staneš aj konzumentom fotografie čo zo srdca Ti prajem , tak zrejme budeš vedieť vnímať fotografiu ako celok ako obraz , nielen jeho detily .... dík za pochopenie ......
 
Marcel Rebro
2009-12-01 07:23:45
príspevok od: javelin
No a na prsia už nikto nepozerá....)))
pozera ale to je vsetko ... kozy jak vozy ;-)
 
atiart
2009-11-30 12:11:23
príspevok od: fuuzi
to bude asi technikou... :) ale k fotke: zle bodove svetlo, malo kontrastna, postava (okrem prs) spliva s pozadim, vlasy a tvar sa skoro neda rozlisit. a sumu je tam viac nez by sa patrilo i pri WB (ale to moze byt aj scan). ku kompozici: ked uz je to so salom, tak nech je vidiet cely a kusok od okraja... alebo viac zrezany, hore sa mi to zda natesno.
.... ano , som si vedomí všetkých tých chýb, ktoé prezentuje táto fotografia , vznikala za dosť zaujímavých podmienok, a spája sa prian s tou osobou a s jej kratkým obdobým jej života ..... cez tú fotografiu však sa to bude prezentovaná s jej slovami a slzami ..... na základe tvojích príspevkov považujem Ťa za kritíka teoretika , ktorí tiež sa snaží tvoriť, ako aj ostatný ...... ja málo viem o teórii, zrejme tak to aj vyzerá, ale fotografujem z láskou , to však iste bude poznať, ked už budem tu mať okolo 100 zábero, lebo budem pridávať z každého žánru , totiž leziem do všetkého ...... aj tak predovšetkým sa považujem za konzumenta fotografie, až potom za fotografa , za pochopenie dakujem .....
 
atiart
2009-11-30 11:55:50
príspevok od: genchi146
Zacinam mat podozrenie ze ta kniha bude len reedicia vsetkych cisiel Tabu z roku 1987 :)
...... ten pocit je valmi daleko od toho, čo bude v knihe, tam budú fotografie, ktoré ešte nikto nevidel ..... aj ked bude zopar aj tu už zverejnených , ale fotografie budú viacmenej potvrdzovať myšlienku ktorú kniha ponesie ...
 
Koma
ocenenie redakciou 2009-11-29 00:24:44
príspevok od: atiart
..... ajaj, tak potom mi stačí len každy druhý deň pracovať, dík si ma normalne upokojil :))
Alebo každý a potom 51.000 r. si len a len užívať :))
 
atiart
2009-11-29 00:20:08
príspevok od: Koma
0,1% = 47 rokov
1,0% = 470 rokov
100,0% = 47.000 rokov + 2009 = 49.009 nášho letopočtu - dovtedy máš čas, držím palce, máš tuhý korienok :)))
..... ajaj, tak potom mi stačí len každy druhý deň pracovať, dík si ma normalne upokojil :))
 
Koma
ocenenie redakciou 2009-11-29 00:07:07
príspevok od: atiart
.... nestraš, možnosti čb fotky som odskúšal na 0,1% a už mám 47 , a chcem to dotiahnúť na 100% :)))
0,1% = 47 rokov
1,0% = 470 rokov
100,0% = 47.000 rokov + 2009 = 49.009 nášho letopočtu - dovtedy máš čas, držím palce, máš tuhý korienok :)))
 
atiart
2009-11-28 23:41:23
príspevok od: Koma
Tak švihaj a makaj ! :)))
....... takže ešte ma necháš vyše 100000 rokov :))) slubujem sa poponahlám ...
 
Koma
ocenenie redakciou 2009-11-28 23:37:20
príspevok od: atiart
.... nestraš, možnosti čb fotky som odskúšal na 0,1% a už mám 47 , a chcem to dotiahnúť na 100% :)))
Tak švihaj a makaj ! :)))
 
atiart
2009-11-28 23:27:28
príspevok od: Koma
Tak,tak..asi tak, možno aj o niečo o dosť skôr...
.... nestraš, možnosti čb fotky som odskúšal na 0,1% a už mám 47 , a chcem to dotiahnúť na 100% :)))
 
Koma
ocenenie redakciou 2009-11-28 23:17:39
príspevok od: atiart
dnes som sa toho dočítal na jednom madarskom portali, že na Marse bol život , o 1000000 rokov to isté budú písať dake na dajakej planéte o zemeguli :)))
Tak,tak..asi tak, možno aj o niečo o dosť skôr...
 
atiart
2009-11-28 23:06:15
príspevok od: Koma
Neboj , nie je to dlhé - Tam pri tých zelených hoviadkach ;) Prítomnosť je miestami trpká a budúcnosť neistá ... a niekde,... žiaľ už asi neodvratná...

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=82563&autor_id=4786#pathLinks

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=82723&autor_id=4786

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=86887&autor_id=794
dnes som sa toho dočítal na jednom madarskom portali, že na Marse bol život , o 1000000 rokov to isté budú písať dake na dajakej planéte o zemeguli :)))
 
atiart
2009-11-28 23:03:15
príspevok od: Koma
Neboj , nie je to dlhé - Tam pri tých zelených hoviadkach ;) Prítomnosť je miestami trpká a budúcnosť neistá ... a niekde,... žiaľ už asi neodvratná...

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=82563&autor_id=4786#pathLinks

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=82723&autor_id=4786

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=86887&autor_id=794
....... koma, a kde je budúcnosť ist? prepač, na tie linky sa mi nechce :)))
 
Koma
ocenenie redakciou 2009-11-28 22:12:37
príspevok od: zuzuliena
... ok, s tym Nepalom to bolo pritiahnute za pacesy, lebo som nim este nasiaknuta ... v kazdom pripade s boliestkami ci bez (bez nich asi nie je nik), aj tak by sme nemuseli byt tak straaaaasne zahladeni len sami do seba ale trosku sucitu a pohladu aj poza vlastne dvere by nezaskodilo.
Neboj , nie je to dlhé - Tam pri tých zelených hoviadkach ;) Prítomnosť je miestami trpká a budúcnosť neistá ... a niekde,... žiaľ už asi neodvratná...

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=82563&autor_id=4786#pathLinks

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=82723&autor_id=4786

https://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-galeria/?action=showPhoto&id=86887&autor_id=794
 
atiart
2009-11-28 21:25:14
príspevok od: maTTo_corp
...neboj...akt mám v pláne....také 3-4 dobre premyslené zábery, nič čo by som nemal vopred vymyslené fotiť nemienim len preto aby som sfotil akt.....a nemám v pláne nič všedné, možno budeš prekvapený :)...

...na WS by som šiel ak by som mal na to.....ale aj kvôli ľuďom, nielen kvôli cvakaniu......už to ale nebudeme riešiť máš recht, dobrú aj tebe...
.... no tak aj dúfam, že budem prekvapený, a ked tak zajdi zamnou do atelieru, nech nemusíme tu vapisovať .... aj tebe pekný vikend ....
 
maTTo_corp
2009-11-28 20:50:03
príspevok od: atiart
.... ja od WS ťa neodhovárám, klúdne choď, ja som len vyjadril k tomu svoj postoj .... a terz nie ako fotograf, ale ako muž od hamby by som sa prepadol pred tou modelkou , jak hladné psy po kope 10 fotografov ktorým hodili jednú kosť ...... na tamtej fotke aký je impakt prosím Ťa ? kde tá modelka kuká ??? do plafonu, je unudená, ako keby chcela vykriknúť, že chodte už všetci buzeranti do p...i .... ale to že tebe sa to páči, tak to je tým že fotoaparát máš v ruke ešte krátko, a tiež by si bol rád keby aspoň si už mal vo svojej zbierke neaký akt peknej ženy .... ,,tak dlabem nato kde a kým bola odfotená´´ ... no to zas je o podvádzaní, ako ked ak sa nemylím Marlyn Otti ,( z rychla mi teraz nenapadne jej meno) šprinterka ktorá po 10-tich rokoch s plačom sa priznala, že mojím trom olimpijským zlatým medailiam ste tlieskali márne, lebo som podvádzala, a bola som prešpikovaná doppingami .... mne to je tiež ukradnuté ako to vnímaš, si dospelý a je na tebe z čoho aký úsudok urobíš .... peknú noc Ti prajem ...
...neboj...akt mám v pláne....také 3-4 dobre premyslené zábery, nič čo by som nemal vopred vymyslené fotiť nemienim len preto aby som sfotil akt.....a nemám v pláne nič všedné, možno budeš prekvapený :)...

...na WS by som šiel ak by som mal na to.....ale aj kvôli ľuďom, nielen kvôli cvakaniu......už to ale nebudeme riešiť máš recht, dobrú aj tebe...
 
atiart
2009-11-28 20:44:11
príspevok od: maTTo_corp
...možno ti to nevyhovorím ale predsa....čo myslíš o čom je WS?....áno je to aj o učení sa....človek sa môže učiť z cudzích fotiek, z kníh a aj WS je istá forma....učenie sa v praxi resp teória a prax v jednom....preto si nemyslím, že fotky z WS nie sú tvorbou autora resp je to iba reportáž....akurát je to šanca aj pre ľudí ktorý daný žáner ešte nefotili, nemajú tak špičkové vybavenie,ateliér a podobne......fakt je tá fotka taká zlá alebo to o nej tvrdíš len preto, že je z WS??....mne to môže byť fuk, ak má pre mňa nejaká fotka impakt tak dlabem na to kde a kým bola odfotená....
.... ja od WS ťa neodhovárám, klúdne choď, ja som len vyjadril k tomu svoj postoj .... a terz nie ako fotograf, ale ako muž od hamby by som sa prepadol pred tou modelkou , jak hladné psy po kope 10 fotografov ktorým hodili jednú kosť ...... na tamtej fotke aký je impakt prosím Ťa ? kde tá modelka kuká ??? do plafonu, je unudená, ako keby chcela vykriknúť, že chodte už všetci buzeranti do p...i .... ale to že tebe sa to páči, tak to je tým že fotoaparát máš v ruke ešte krátko, a tiež by si bol rád keby aspoň si už mal vo svojej zbierke neaký akt peknej ženy .... ,,tak dlabem nato kde a kým bola odfotená´´ ... no to zas je o podvádzaní, ako ked ak sa nemylím Marlyn Otti ,( z rychla mi teraz nenapadne jej meno) šprinterka ktorá po 10-tich rokoch s plačom sa priznala, že mojím trom olimpijským zlatým medailiam ste tlieskali márne, lebo som podvádzala, a bola som prešpikovaná doppingami .... mne to je tiež ukradnuté ako to vnímaš, si dospelý a je na tebe z čoho aký úsudok urobíš .... peknú noc Ti prajem ...
 
maTTo_corp
2009-11-28 20:18:49
príspevok od: atiart
...... no ktejto fotke čo sa týka príbehu, je dosť važný príbech a tú to prezentovať nebudem .... to rozdanie karát som myslel tak, že so nečítal to celé kde ako to začalo , cirkus začal pri BODY-ho včerajčom akte, ktorú som skritizoval z toho tyzulu, že fotografia z workshopu by nemala byť prezentovaná ako vlastná tvorba, len ako raportáž, a to ani Ty mi nevyhovoríš .... okrem toho bol to dosť nemožný akt a to taraz nerozoberám TK a svetlo .... celá debata končila tam pri bodyho akte včera, kde už ultra málom sa zblazníl , .... potom ako rozmazlené dievčatka, obaje ma zablokovali ...... mňa totiž uraziť sa nedá, niakými autsaid rečami o fotke ....... fotograf, ktorý pobehuje po workshopoch, vela toho nedosiahne, totiž je to spôsob rychlého priučenia istých poznatkov, že ako to robia iný ....... ale neje to vlastná vyšlapaná cesta k tvorbe, a nachádzanie samého seba ...... bude z takého fotografa len copyraitový tuctový fotograf, a nikdy nič iné, česť výnimká ..... okrem toho, vystatovať sa s aktom z WS , že kukajte jek som skvelý, tak to je skutočne môže byť pripísané len na stranku hanby autorovi .... no stretol som ho pri tej peknej fotke kde su tie malé lastovičky , tam ešte sme kus pokecali, jak ma zablokoval, aj to hovorí o charaktere človeka .... proste komunista ...., ktorý nič nechce, len uznanie a potlesk ....... a ked niekto to nespraví tak toho zablokuje .... no ale samozrejme je to aj o biznise zo strany organizátorov workshopu a celkovo aj majitelov tohto portálu s tým spojené, ved tu je súťaž, a tu sú reklamy , takže antirekla proti WS je pre každého nepohldlná ....... treba to vychváliť do nebies, jak tam je supr a kukajte jrk krasnú modelku tam môžeš cvaknúť za 150eur ....... smiešné!!! fotky ne preto tu dávam , lebo ma niekto vyzval, ale preto, lebo ked som klikol na kolonku FOTOGRAFI a KURATORI, tak som si myslel, že budem mať tú česť, aj s nimi sa baviť o fotografii ...... no a ak som tu prišjel, tak smozrejme že skočili domňa jak do chorej srnky , no ne som z tej povahy, že len tak sa dám vyhnať , a tej povahy ne si ani Ty, čo ma teší ....... tak zkrátka asi tolko , ked ešte niečo, tak s radosťou Ti odpoviem ....
...možno ti to nevyhovorím ale predsa....čo myslíš o čom je WS?....áno je to aj o učení sa....človek sa môže učiť z cudzích fotiek, z kníh a aj WS je istá forma....učenie sa v praxi resp teória a prax v jednom....preto si nemyslím, že fotky z WS nie sú tvorbou autora resp je to iba reportáž....akurát je to šanca aj pre ľudí ktorý daný žáner ešte nefotili, nemajú tak špičkové vybavenie,ateliér a podobne......fakt je tá fotka taká zlá alebo to o nej tvrdíš len preto, že je z WS??....mne to môže byť fuk, ak má pre mňa nejaká fotka impakt tak dlabem na to kde a kým bola odfotená....
 
atiart
2009-11-28 20:11:45
príspevok od: maTTo_corp
....nakoniec som si dal tú námahu a prečítal som si to tu celé....a nenašiel som odpoveď asi aj preto, že som sa nič nepýtal ;)

...ak už by ma niečo zaujímalo, tak kde je v tej fotke ukrytý príbeh, možno ho nevidím len ja....do knihy to môže byť aj s príbehmi fajn ale fotka samotná ho podľa mňa nenesie a zasa dávať príbeh k tejto fotke mi príde ako zbytočnosť....som tebou čím ďalej tým viac prekvapený, skutočne niekedy neviem či nesranduješ alebo to skutočne myslíš vážne.....druhá vec: ak je pravda, že fotíš pre seba a nemieniš si pripustiť, že ostatní môžu mať na tvoje fotky iný názor, tak potom skutočne nechápem prečo ich tu dávaš...len kvôli tomu, že ťa niekto vyzval lebo si mal múdre reči? to ti môže byť ukradnuté po 10 rokoch intenzívnej fotografickej tvorby...

....btw.....to čo ti tu píšem a vlastne nie len ja ale aj iní, ktorí prejavili svoj názor....snažím sa byť úprimný, aj keď mám len 18 nebojím sa toho, bol som k tomu od malička vedený a aj keď mám vďaka tomu niekedy problémy nie je to zlá vlastnosť....a ty tu odsudzuješ strkanie sa do zadku, takže to ani robiť nebudem :)

...snáď to takto stačiť bude a karty sú už rozdané, kocky hodené.....all in....
...... no ktejto fotke čo sa týka príbehu, je dosť važný príbech a tú to prezentovať nebudem .... to rozdanie karát som myslel tak, že so nečítal to celé kde ako to začalo , cirkus začal pri BODY-ho včerajčom akte, ktorú som skritizoval z toho tyzulu, že fotografia z workshopu by nemala byť prezentovaná ako vlastná tvorba, len ako raportáž, a to ani Ty mi nevyhovoríš .... okrem toho bol to dosť nemožný akt a to taraz nerozoberám TK a svetlo .... celá debata končila tam pri bodyho akte včera, kde už ultra málom sa zblazníl , .... potom ako rozmazlené dievčatka, obaje ma zablokovali ...... mňa totiž uraziť sa nedá, niakými autsaid rečami o fotke ....... fotograf, ktorý pobehuje po workshopoch, vela toho nedosiahne, totiž je to spôsob rychlého priučenia istých poznatkov, že ako to robia iný ....... ale neje to vlastná vyšlapaná cesta k tvorbe, a nachádzanie samého seba ...... bude z takého fotografa len copyraitový tuctový fotograf, a nikdy nič iné, česť výnimká ..... okrem toho, vystatovať sa s aktom z WS , že kukajte jek som skvelý, tak to je skutočne môže byť pripísané len na stranku hanby autorovi .... no stretol som ho pri tej peknej fotke kde su tie malé lastovičky , tam ešte sme kus pokecali, jak ma zablokoval, aj to hovorí o charaktere človeka .... proste komunista ...., ktorý nič nechce, len uznanie a potlesk ....... a ked niekto to nespraví tak toho zablokuje .... no ale samozrejme je to aj o biznise zo strany organizátorov workshopu a celkovo aj majitelov tohto portálu s tým spojené, ved tu je súťaž, a tu sú reklamy , takže antirekla proti WS je pre každého nepohldlná ....... treba to vychváliť do nebies, jak tam je supr a kukajte jrk krasnú modelku tam môžeš cvaknúť za 150eur ....... smiešné!!! fotky ne preto tu dávam , lebo ma niekto vyzval, ale preto, lebo ked som klikol na kolonku FOTOGRAFI a KURATORI, tak som si myslel, že budem mať tú česť, aj s nimi sa baviť o fotografii ...... no a ak som tu prišjel, tak smozrejme že skočili domňa jak do chorej srnky , no ne som z tej povahy, že len tak sa dám vyhnať , a tej povahy ne si ani Ty, čo ma teší ....... tak zkrátka asi tolko , ked ešte niečo, tak s radosťou Ti odpoviem ....
 
maTTo_corp
2009-11-28 19:39:12
príspevok od: atiart
...... ked sa Ti to celé nechce čítať, tak sa nevyjadruj, lebo už na všetko to čo tu sa pýtaš Maťo, už nižšie najdeš odpoved, a ja aj zo svojej rakoviny som si robil srandu ..... pre budúcnosť, niky sa nezapajaj do hry, kde si nemal rozdané karty ......
....nakoniec som si dal tú námahu a prečítal som si to tu celé....a nenašiel som odpoveď asi aj preto, že som sa nič nepýtal ;)

...ak už by ma niečo zaujímalo, tak kde je v tej fotke ukrytý príbeh, možno ho nevidím len ja....do knihy to môže byť aj s príbehmi fajn ale fotka samotná ho podľa mňa nenesie a zasa dávať príbeh k tejto fotke mi príde ako zbytočnosť....som tebou čím ďalej tým viac prekvapený, skutočne niekedy neviem či nesranduješ alebo to skutočne myslíš vážne.....druhá vec: ak je pravda, že fotíš pre seba a nemieniš si pripustiť, že ostatní môžu mať na tvoje fotky iný názor, tak potom skutočne nechápem prečo ich tu dávaš...len kvôli tomu, že ťa niekto vyzval lebo si mal múdre reči? to ti môže byť ukradnuté po 10 rokoch intenzívnej fotografickej tvorby...

....btw.....to čo ti tu píšem a vlastne nie len ja ale aj iní, ktorí prejavili svoj názor....snažím sa byť úprimný, aj keď mám len 18 nebojím sa toho, bol som k tomu od malička vedený a aj keď mám vďaka tomu niekedy problémy nie je to zlá vlastnosť....a ty tu odsudzuješ strkanie sa do zadku, takže to ani robiť nebudem :)

...snáď to takto stačiť bude a karty sú už rozdané, kocky hodené.....all in....
 
atiart
2009-11-28 19:21:36
príspevok od: HanMan
Bol som dlho v Kanade spomienky vypadli, ale mali by sme byt stejny rocnik. Pridem na to.
.... ok,a przradíš aký si ročník ?
 
HanMan
2009-11-28 19:19:56
príspevok od: atiart
.... kolko rokov je tomu ?????? možno Ti pomôžem sa si pomenúť .......
Bol som dlho v Kanade spomienky vypadli, ale mali by sme byt stejny rocnik. Pridem na to.
 
atiart
2009-11-28 19:17:14
príspevok od: HanMan
Teba ja odkialsi osobne poznam, ale neviem si spomenut, su to roky uz, ale ja si spomeniem.
.... kolko rokov je tomu ?????? možno Ti pomôžem sa si pomenúť .......
 
HanMan
2009-11-28 19:07:53
Teba ja odkialsi osobne poznam, ale neviem si spomenut, su to roky uz, ale ja si spomeniem.
 
sunajn
2009-11-28 16:17:24
príspevok od: zuzuliena
... ok, s tym Nepalom to bolo pritiahnute za pacesy, lebo som nim este nasiaknuta ... v kazdom pripade s boliestkami ci bez (bez nich asi nie je nik), aj tak by sme nemuseli byt tak straaaaasne zahladeni len sami do seba ale trosku sucitu a pohladu aj poza vlastne dvere by nezaskodilo.
Toť pravda, (hlavne keď situácia u nich, bude mať dosah aj na nás!) ale vieš ako sa vraví - bližšia košeľa... :)
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-28 14:56:58
príspevok od: sunajn
jj Akurát netreba zabúdať, že ak nejaký človek ma svoje boliestky, tak na nejaký Nepál ani nepomyslí. A tých je nás tu ajajajajááááj... Nemyslíš? :)
... ok, s tym Nepalom to bolo pritiahnute za pacesy, lebo som nim este nasiaknuta ... v kazdom pripade s boliestkami ci bez (bez nich asi nie je nik), aj tak by sme nemuseli byt tak straaaaasne zahladeni len sami do seba ale trosku sucitu a pohladu aj poza vlastne dvere by nezaskodilo.
 
sunajn
2009-11-28 14:30:22
príspevok od: zuzuliena
... tak teraz sme sa vsetci zamotali v nejakych podivnych pochopeniach ... pomaly dalej zajdes, platilo na moj ocistny program k lieceniu zeme /pochopila som resne v sulade s tymto vysvetlenim, nie ako moja samoliecba :-)))/... pomalicky si budem separovat a tak prispejem svojou troskou do mlyna ... svet nezachranim, iba mozem co to upravit v svojom vlastnom spravani ... stav v Nepale je akutny a ked kazdy prispeje aspon kusok, spolu to urobi dost na to, aby sa spomalilo to blbe oteplovanie ... myslim, ze sa chapeme ... dufam :-)
jj Akurát netreba zabúdať, že ak nejaký človek ma svoje boliestky, tak na nejaký Nepál ani nepomyslí. A tých je nás tu ajajajajááááj... Nemyslíš? :)
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-28 14:20:39
... tak teraz sme sa vsetci zamotali v nejakych podivnych pochopeniach ... pomaly dalej zajdes, platilo na moj ocistny program k lieceniu zeme /pochopila som resne v sulade s tymto vysvetlenim, nie ako moja samoliecba :-)))/... pomalicky si budem separovat a tak prispejem svojou troskou do mlyna ... svet nezachranim, iba mozem co to upravit v svojom vlastnom spravani ... stav v Nepale je akutny a ked kazdy prispeje aspon kusok, spolu to urobi dost na to, aby sa spomalilo to blbe oteplovanie ... myslim, ze sa chapeme ... dufam :-)
 
sunajn
2009-11-28 13:45:37
príspevok od: Stratený Stano
...a karavána ide ďalej...
Áno, aj s klamárom na chrbte! Že?!
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2009-11-28 13:37:48
príspevok od: sunajn
Máš pravdu! Smejem sa z Tvojich lživých rečí... ha.....ha.....ha!
...a karavána ide ďalej...
 
sunajn
2009-11-28 13:03:11
príspevok od: zuzuliena
aha, to som ani ja nepochopila .-)
:)) Nie spôsob liečby Teba, ale Tvojej liečby zeme. Stav v Nepále popisuješ ako akútny - viď odpoveď to: markato1 - a pritom si yvolila ležérnu odpoveď - viď to: ja - príspevok od: sunajn
Je. Ale nie akútny! :)
... pomaly dalej zajdes .-)...

Už hááápeš..? :))
 
sunajn
2009-11-28 12:46:22
príspevok od: Stratený Stano
Treba sa zasmiať, pomáha to prekonať depresívne stavy... :-)
Máš pravdu! Smejem sa z Tvojich lživých rečí... ha.....ha.....ha!
 
atiart
2009-11-28 12:40:09
príspevok od: Stratený Stano
Nezapájam sa do debaty o fotografii, neviem čo je barytový papier a autora neurážam, lebo ani ja nemám rád, keď urážajú mňa (a ani ho nemám prečo...)...

Ale o tej pomoci - napadla ma myšlienka - vyrobiť milióny chladničiek a mrazničiek, naťahať po kopcoch elektrické kábke, postaviť elektrárne a všetok ten sneh a ľad takto uskladniť... Kopec ľudí by získalo prácu, možno aj kríza by sa zmiernila a voda by bola zachránená... :-)
.... ahoj Stratený, tie mrazničky a chladničky ??? no tak to by ma v živote nenapadlo, ako b ramci mozgovej búrky iste by to mohlo byť na zamyslenie .... čo sa týka barytového papiera, tak iste vieš aký to je.... otvor si neaký sparý album, na ktorom máš baku a dedka, a to je ba baryte, vtedy ešte RC papiere neexistovali ..... už aj vyrobyli tlačiareň čo dokáže talčiť na byrit, ale neak to sa neuchytilo, lebo hodnota tohto druhu papiera práve spočívaá v tom, že môžeš to urobyť len osvitom vo fotokomore ato je garanciou ručnej práce pre zberatelov fotografie, a TU sa stretne film kotra digi , totiž záber musí byť na filme ..... ne RC papier osvit Ti vyrobia napr. ANTAL vo filakove , ale na baryt ne je automat .... postup som písal pri fotografie v mojej galerke s názvom -žene ako kvet -101- , keby ťa to zaujímalo, ... Saudek napriklad len na baryt pracuje, lebo žiaden iný papier sa nedá colorovať len mattný baryt ...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-28 12:06:31
príspevok od: sunajn
To viem! Mienil som tým spôsob liečenia, zuzulieny...
aha, to som ani ja nepochopila .-)
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-28 12:05:45
príspevok od: markato1
ver ,ze je to akutny problem..
.-) 40 rokov je pre niekoho straaaaasne vela casu ... v tomto pripade je to des, lebo uz teraz sa tam pretrhavaju hradze z roztopenych ladovcovych jazier a zaplavuju dediny (ludia pri tom castokrat nestihnu ujst)...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-28 12:03:43
:-)hmmmmmmmmm, zaujimavy napad, snad poslem nejakej organizacii .-)...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2009-11-28 11:51:38
Treba sa zasmiať, pomáha to prekonať depresívne stavy... :-)
 
sunajn
2009-11-28 11:32:38
príspevok od: Stratený Stano
Nezapájam sa do debaty o fotografii, neviem čo je barytový papier a autora neurážam, lebo ani ja nemám rád, keď urážajú mňa (a ani ho nemám prečo...)...

Ale o tej pomoci - napadla ma myšlienka - vyrobiť milióny chladničiek a mrazničiek, naťahať po kopcoch elektrické kábke, postaviť elektrárne a všetok ten sneh a ľad takto uskladniť... Kopec ľudí by získalo prácu, možno aj kríza by sa zmiernila a voda by bola zachránená... :-)
...neurážam, lebo ani ja nemám rád, keď urážajú mňa (a ani ho nemám prečo...)...

Môžem sa zasmiať?!
 
sunajn
2009-11-28 11:29:34
príspevok od: markato1
ver ,ze je to akutny problem..
To viem! Mienil som tým spôsob liečenia, zuzulieny...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2009-11-28 11:13:27
príspevok od: sunajn
Možeš začať ako prvá hojiť svet...
Nezapájam sa do debaty o fotografii, neviem čo je barytový papier a autora neurážam, lebo ani ja nemám rád, keď urážajú mňa (a ani ho nemám prečo...)...

Ale o tej pomoci - napadla ma myšlienka - vyrobiť milióny chladničiek a mrazničiek, naťahať po kopcoch elektrické kábke, postaviť elektrárne a všetok ten sneh a ľad takto uskladniť... Kopec ľudí by získalo prácu, možno aj kríza by sa zmiernila a voda by bola zachránená... :-)
 
markato1
2009-11-28 09:06:27
príspevok od: sunajn
Je. Ale nie akútny! :)
ver ,ze je to akutny problem..
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-28 08:17:58
príspevok od: sunajn
Je. Ale nie akútny! :)
... pomaly dalej zajdes .-)...
 
atiart
2009-11-28 00:42:53
príspevok od: arnie175
foto mohlo byt vlozene vacsie jedna vec, druha vec co ma udivuje 3000 prezreti a len 17 bodovaní...to sa ludom asi tazko klikaju tie body...
..... arnie, nič si z toho nerob, ten pomer je presný :)))
 
arnie175
2009-11-28 00:17:49
foto mohlo byt vlozene vacsie jedna vec, druha vec co ma udivuje 3000 prezreti a len 17 bodovaní...to sa ludom asi tazko klikaju tie body...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 5 | Priemer: 5.67
 
atiart
2009-11-27 23:52:50
príspevok od: quintes
!!!!!!!!!!!!!!!SVETOVY MIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
....... ahoj quites, si o tom presvedčený ? no len choď sa mrknúť na BODY-ho akt, tam je pokračovanie, až kým BODY aj ULTRA ma nezablokovali :)))
 
atiart
2009-11-27 23:49:03
príspevok od: atti
Ati, jednoduchu si charizmatický, inak by nevznikali také búrlivé diskusie pri tvojich fotkách... :-) Musím pokorne uznať, že tejto fotke som celkom neporozumel (mea culpa). Myslím si že robiť s touto modelkou takýto akt bolo odvážne (myslím to v dobrom). Niekde sa ti to aj vracia (predpokladám že nie len vo forme Badiho príspevkov). To, že ťa v tvojich fotkách väčšina ľudí nechápe ale neznamená že máš zlý smer, ale to určite cítiš aj sám. Každopádne dúfam že budem mať možnosť sa s Tebou na tej pripravovanej výstave stretnúť.
.... dik, aj ja verím že sa stretneme ....
 
quintes
2009-11-27 23:31:53
!!!!!!!!!!!!!!!SVETOVY MIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
atti
2009-11-27 23:11:44
Ati, jednoduchu si charizmatický, inak by nevznikali také búrlivé diskusie pri tvojich fotkách... :-) Musím pokorne uznať, že tejto fotke som celkom neporozumel (mea culpa). Myslím si že robiť s touto modelkou takýto akt bolo odvážne (myslím to v dobrom). Niekde sa ti to aj vracia (predpokladám že nie len vo forme Badiho príspevkov). To, že ťa v tvojich fotkách väčšina ľudí nechápe ale neznamená že máš zlý smer, ale to určite cítiš aj sám. Každopádne dúfam že budem mať možnosť sa s Tebou na tej pripravovanej výstave stretnúť.
 
atiart
2009-11-27 23:11:12
príspevok od: dramatiq
tento komentar je skoro ako zivot sam - miestami sranda miestami na zaplakanie
..... ano, dakujem , vyjadril si sa básnicko filozoficky.....
 
atiart
2009-11-27 23:09:33
príspevok od: sunajn
Bol som v tom, že svet chceš hojiť, nie čistiť...
...... ahoj Suhajn, vyčistiť ranu , znamená vyliečiť chorobu, a na tú tematiku môžme spraviť milión záberov, a proti tej chorobe civilácie akokolvek bojovať, ..žial proti prúdu šikať nedokážeme .... dakujem za tvojé prispevky ...
 
sunajn
2009-11-27 23:06:03
príspevok od: zuzuliena
:-))) a to nie je jeden zo sposobov hojenia?
Je. Ale nie akútny! :)
 
dramatiq
2009-11-27 23:04:57
tento komentar je skoro ako zivot sam - miestami sranda miestami na zaplakanie
 
dip2
2009-11-27 22:55:18
tento portal ide riadne dole vodou... :( toto a 3 najlepsia foto dna. :(
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 22:52:12
príspevok od: sunajn
Bol som v tom, že svet chceš hojiť, nie čistiť...
:-))) a to nie je jeden zo sposobov hojenia?
 
sunajn
2009-11-27 22:48:28
príspevok od: zuzuliena
... obavam sa, ze prva uz nestihnem byt ... ale minimalne separovat odpad mozem a aj to robim, hmmm?
Bol som v tom, že svet chceš hojiť, nie čistiť...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 22:43:01
príspevok od: markato1
netreba ist ani do nepalu,ale v podstate suhlasim
dakujem
 
markato1
2009-11-27 22:32:56
príspevok od: sunajn
Možeš začať ako prvá hojiť svet...
netreba ist ani do nepalu,ale v podstate suhlasim
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 22:31:05
príspevok od: sunajn
Možeš začať ako prvá hojiť svet...
... obavam sa, ze prva uz nestihnem byt ... ale minimalne separovat odpad mozem a aj to robim, hmmm?
 
markato1
2009-11-27 22:30:16
no podla komentov,foto zaujalo:),pocet zobrazeni je cez 2600!!!:),tak pridam aj ja nejaky koment..foto v poho,najme ked beriem do uvahy retro styl,ktory podla mna fotka dostatocne vystihuje..a kozy ma fajn..a aby som nezabudol..impakt za sedem
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
sunajn
2009-11-27 22:23:57
príspevok od: zuzuliena
... takze moja rada na zaver ... chodte vsetci do Nepalu a uvidite, ze tieto zabomysie vojny co tu vediete su uplne nepodstatne. Viete napriklad, ze o 40 rokov sa pravdepodobne rozpustia vsetky snehy a ladovce v Himalajach, co bude znamenat stratu vody pre 1,3 mld obyvatelov Nepalu, Indie a Bangladesa? Co tak namiesto tychto kydov vymysliet sposob ako pomoct zemeguli? Alebo sa aspon tesit z toho, ze sme zdravi a mame vsetkeho dostatok? Alebo sa aspon tesit z toho, ze mame podobneho konicka? Kto je v dnesnej debate vitaz a kto porazeny, pani? Pretoze nevidim ziaden rozdiel ani na jednej strane. Vsetci ste akurat predviedli nadherny ego - boj, cest vynimkam. Momentalne mam po precitani tejto debaty tzv. ´blici´ syndrom ...
Možeš začať ako prvá hojiť svet...
 
sunajn
2009-11-27 21:59:31
príspevok od: fuuzi
ja by som siel.. trochu spoznat inych, pre fotku zapalenych, ludi
Choď choď, bo tiež trepeš dve na tri...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 21:58:07
príspevok od: atiart
.... nič si z toho nerob, hlavne že FOTOGRAFIA nás SPÁJA :)))
... len dufam, ze sa budeme bavit o fotografii a ze sa to tu nezvrtne na suboj ´kof na trhu´ ...
 
atiart
2009-11-27 21:50:06
príspevok od: zuzuliena
... hej, hej uz som si precitala ... nerozumiem Vam, ani jednej strane tentokrat ...
.... nič si z toho nerob, hlavne že FOTOGRAFIA nás SPÁJA :)))
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 21:47:17
príspevok od: atiart
...... zuzulenka, dakujem že si sa zastavila, a aj za hodnotné komentare, čo sa týka fuziho príspevku, nato som mu odpovdal, a platí to aj smerom k tebe , dakujem.
... hej, hej uz som si precitala ... nerozumiem Vam, ani jednej strane tentokrat ...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 21:45:10
... takze moja rada na zaver ... chodte vsetci do Nepalu a uvidite, ze tieto zabomysie vojny co tu vediete su uplne nepodstatne. Viete napriklad, ze o 40 rokov sa pravdepodobne rozpustia vsetky snehy a ladovce v Himalajach, co bude znamenat stratu vody pre 1,3 mld obyvatelov Nepalu, Indie a Bangladesa? Co tak namiesto tychto kydov vymysliet sposob ako pomoct zemeguli? Alebo sa aspon tesit z toho, ze sme zdravi a mame vsetkeho dostatok? Alebo sa aspon tesit z toho, ze mame podobneho konicka? Kto je v dnesnej debate vitaz a kto porazeny, pani? Pretoze nevidim ziaden rozdiel ani na jednej strane. Vsetci ste akurat predviedli nadherny ego - boj, cest vynimkam. Momentalne mam po precitani tejto debaty tzv. ´blici´ syndrom ...
 
atiart
2009-11-27 21:41:28
príspevok od: zuzuliena
bingo!
...... zuzulenka, dakujem že si sa zastavila, a aj za hodnotné komentare, čo sa týka fuziho príspevku, nato som mu odpovdal, a platí to aj smerom k tebe , dakujem.
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 21:26:23
bingo!
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 21:21:01
... suhlas ... co tak porozmyslat, ze sa tu nebavime o veci ale o zivej ludskej zenskej bytosti? Vsetci co tu napadaju dane ´prednosti´ vyzeraju ako zo zurnalu s idealnymi mierami, svalmi ako tehlicky, vlasmi bez kutov a pod.? Nie je funkciou tohto portalu hodnotit fotku a nie objekt?
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 21:16:45
príspevok od: slavmiro
milí bodík a ostatni kolektiv BA autorov. Rozdiel medzi kupovanym workshopom a vlastnou babou v atelieri je asi taky, ako ked sa 10 chlapov zlozi a zaplati si jednu damu, ktora obsluzi pocas jednej noci celu tu grupu vs. chlapom co si damu svoho srdca zbali a ma ju na cele noci sam pre seba. Mozem za seba povedat, ze za sex som nikdy platit nemusel a predpokladam ze ani autor tu.. ;)
... a ide o sex alebo o milovanie sa ... dve diametralne odlisne veci podla mna ...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-27 21:15:43
... tiez prave zasnem, coho su ephotaci (niektori) schopni ... Tvoj pochop je samozrejme spravny!!!
 
HUGO7
2009-11-27 21:11:57
príspevok od: slavmiro
bolo tu vlakno s iniciativou za moje kolektivne blokovanie mojho konta. Okrem autora vlakna (ktoremu dakujem za neplatenu reklamu) sa nepripojil nikto, ani ty si ho moralne nepodporil.. Tak naco sa vyhrazas ze by som tu skoncil, rovno to zariad, vies kam treba ist..
Počúvaj ma ti zakomplexovaný dilino ja som ti žiadnu reklamu nerobil, ja som tu len asi jeden z mála čo ti niečo povie otvorene a nepchá sa ti do riti
 
myreska
ocenenie redakciou 2009-11-27 20:34:50
ano zle som to pochopila a nie som chlap :)sory
 
atiart
2009-11-27 20:25:16
príspevok od: pablob26
ta debata je otrasna, pomenovania modelky a jej proporcii je dehonestujuce cloveka. Fotka nepatri medzi foto dna ale medzi pokec dna.
....... dakujem za rozumný prispevok a suhlásim ........
 
BODY
2009-11-27 20:23:17
príspevok od: myreska
prehanas s vyrazmi nezda sa ti to prirovnanie hlupe?dufam ze aspon partnerku si vazis
už rozumiem, ty si si myslel, že sa to týka tejto fotky. Nie, týka sa to fotky, ktorú to pridal jeden, ktorého voláme ´máme ho tu všetci radi´, tam je totiž lajno pred bilboardom.
 
BODY
2009-11-27 20:13:00
príspevok od: myreska
prehanas s vyrazmi nezda sa ti to prirovnanie hlupe?dufam ze aspon partnerku si vazis
ale však on ohodnotil kus lajna pred bilboardom
 
pablob26
2009-11-27 19:53:37
ta debata je otrasna, pomenovania modelky a jej proporcii je dehonestujuce cloveka. Fotka nepatri medzi foto dna ale medzi pokec dna.
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2009-11-27 19:10:33
no myslím že fotiť takéto prsnaté dievčatá nie je sranda, (všetka česť odvahe autora) lebo to môže vyznieť trošku vulgárne (čo aj vyznelo) a keď už, tak by som zvolil menej popisné svetlo, prípadne to nafotil na digitál a na viacej pokusov/svietení, lebo začínajúca modelka nikdy neurobí normálnu pózu, tak nech je z čoho aspoň vyberať, mne sa páči dievča, ale fotka ani zo srandy, ani barytový či platinový materiál to pre mna nezachráni. Tot len moj nazor iným sa samozrejme môže páčiť:)
 
myreska
ocenenie redakciou 2009-11-27 18:47:43
príspevok od: BODY
už som sa v tebe zorientoval, vidím, že tvoje umelecké cítenie je také silné, že aj kus lajna ťa zaujme. Ale ako sa vraví, umenie nepozná hranice...
prehanas s vyrazmi nezda sa ti to prirovnanie hlupe?dufam ze aspon partnerku si vazis
 
myreska
ocenenie redakciou 2009-11-27 18:43:30
vassina chlapov je tu nechutna a vulgarna a sprosta ako sa mozete vyjadrovat ze lajdaky uboziaci.No s vami ist do postele to musi byt pekna neda.Inak fotka neviem asi by som ju tiez inak komponovala ale neviem ako je tazke fotit nahe telo zo vsetkym
 
Realecon
2009-11-27 18:34:00
pekná babenka
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
Frola
2009-11-27 18:19:53
jak píše Leto: na začátku byla fotka... :)
 
leto
2009-11-27 17:38:50
príspevok od: emil
Čulá diskusia nie je o fotografii ale skôr o tom ako sa tu prezentuje jej autor.
na počiatku bola foto,,,
 
emil
2009-11-27 17:37:42
príspevok od: leto
mne to príde ako ťažké retro,asi tou úpravou,a použitým papierom,ale je to len priemer,ani modelka ma nenadchla,asi sa od tých čias dôraz na krásu modeliek trocha zmenil,ale možno tomu len nerozumiem,každopádne asi zaujala,ked je tu taká čulá diskusia,,,
Čulá diskusia nie je o fotografii ale skôr o tom ako sa tu prezentuje jej autor.
 
leto
2009-11-27 16:58:47
mne to príde ako ťažké retro,asi tou úpravou,a použitým papierom,ale je to len priemer,ani modelka ma nenadchla,asi sa od tých čias dôraz na krásu modeliek trocha zmenil,ale možno tomu len nerozumiem,každopádne asi zaujala,ked je tu taká čulá diskusia,,,
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
fuuzi
2009-11-27 16:51:36
príspevok od: atiart
..... nikdy nikde som sa nevyjadríl, že už nemám kam sa posuvať vpred, ba, som len začiatku ako aj Ty, aj 50% členov toho portálu, ale som si toho istý, že od tych dalších 50% som na vyššiej úrovni, okrem toho tiež sa tu prezentuješ anonýmne,a tvojá uvedená stranke v profile je nefunkčná .... mám za sebou svoju prvú autorskú vystavu v jednej najrenomovanej kaviarni v centr Košíc, ktorá sa uskutočnila 2008 dec- 2009 jan. potom kaviáreň prešla rakonštrukciou ...... možno ešte v decembri , a ked nie tak v januári dostaneš pozvanku na mojú vystavu ktorú organizuje sám prezident fotoklubu Galanta Miroslav Šimek .
ok beriem... rad sa dojdem pozriet ak bude cas.
 
atiart
2009-11-27 16:39:53
príspevok od: fuuzi
je mi luto, kam az siaha ludska blbost a ego.
to all: namiesto osocovania a hadzania spiny po sebe by ste mohli fakticke poznamky k fotke, nie virtualne k autorovi.
to autor: tento portal je urceny fotografii ako takej, a napredovaniu ludi k nejakej umeleckej a technickej urovni. preto su tu k dispozicii komentare. ak mas pocit ze uz mas vsetko za sebou a komentare ta uz nemaju kam posunut, tak naco sem vesias fotky. vystav ich v nejakej renomovanej galerii.
..... nikdy nikde som sa nevyjadríl, že už nemám kam sa posuvať vpred, ba, som len začiatku ako aj Ty, aj 50% členov toho portálu, ale som si toho istý, že od tych dalších 50% som na vyššiej úrovni, okrem toho tiež sa tu prezentuješ anonýmne,a tvojá uvedená stranke v profile je nefunkčná .... mám za sebou svoju prvú autorskú vystavu v jednej najrenomovanej kaviarni v centr Košíc, ktorá sa uskutočnila 2008 dec- 2009 jan. potom kaviáreň prešla rakonštrukciou ...... možno ešte v decembri , a ked nie tak v januári dostaneš pozvanku na mojú vystavu ktorú organizuje sám prezident fotoklubu Galanta Miroslav Šimek .
 
2009-11-27 16:32:38
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
atiart
2009-11-27 16:16:33
...... Lama, zbytočne čakáš ospravedlnenie od týpka, ktorý sa tu prezentuje anonýmne ..... vid jeho profil ....
 
2009-11-27 16:13:52
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
atiart
2009-11-27 16:11:34
príspevok od: fuuzi
ja by som siel.. trochu spoznat inych, pre fotku zapalenych, ludi
..... pojdem za tebou bafo, len tu u nás prší ... a ešte mám tu naký dlh, ak to zrovnám ta tú ciganku odfotím, a zajtr ju môžeš vidieť :)))
 
2009-11-27 16:07:06
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
fuuzi
2009-11-27 15:59:11
ja by som siel.. trochu spoznat inych, pre fotku zapalenych, ludi
 
2009-11-27 15:44:21
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
2009-11-27 15:41:19
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
slavmiro
2009-11-27 15:39:16
na tej galerii uz spolupracujem s autorom.. ;)
 
2009-11-27 15:37:40
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
2009-11-27 15:36:04
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
fuuzi
2009-11-27 15:33:26
je mi luto, kam az siaha ludska blbost a ego.
to all: namiesto osocovania a hadzania spiny po sebe by ste mohli fakticke poznamky k fotke, nie virtualne k autorovi.
to autor: tento portal je urceny fotografii ako takej, a napredovaniu ludi k nejakej umeleckej a technickej urovni. preto su tu k dispozicii komentare. ak mas pocit ze uz mas vsetko za sebou a komentare ta uz nemaju kam posunut, tak naco sem vesias fotky. vystav ich v nejakej renomovanej galerii.
 
BODY
2009-11-27 15:23:02
príspevok od: Ultra TXF
Už to nekomentuj,lebo to bude za chvíľu foto dňa :) To je asi celá pointa tejto zbytočnej debaty :)
Však už to ani nie je o fotke ale o nikom koho voláme ´máme ho všetci radi´ :)Mohli by tu zriadiť aj ´prepadák´ dňa :)
 
Ultra TXF
2009-11-27 15:16:32
príspevok od: BODY
fakt bolo také vlákno? Ale však sa nie je čo čudovať. Ľudia prišli na jednu vec, teba netreba blokovať, je jednoduchší spôsob, stačí ťa IGNOROVAŤ. Nie je to síce jednoduché, z času na čas nás tie tvoje komenty vyprovokujú, ale potom si po chvíli človek uvedomí, že však to je slavmiro, čo sa čudujeme tým komentom, nikdy iný nebol a ani nebude, tak načo sa rozrušovať.
Už to nekomentuj,lebo to bude za chvíľu foto dňa :) To je asi celá pointa tejto zbytočnej debaty :)
 
BODY
2009-11-27 15:13:20
príspevok od: slavmiro
bolo tu vlakno s iniciativou za moje kolektivne blokovanie mojho konta. Okrem autora vlakna (ktoremu dakujem za neplatenu reklamu) sa nepripojil nikto, ani ty si ho moralne nepodporil.. Tak naco sa vyhrazas ze by som tu skoncil, rovno to zariad, vies kam treba ist..
fakt bolo také vlákno? Ale však sa nie je čo čudovať. Ľudia prišli na jednu vec, teba netreba blokovať, je jednoduchší spôsob, stačí ťa IGNOROVAŤ. Nie je to síce jednoduché, z času na čas nás tie tvoje komenty vyprovokujú, ale potom si po chvíli človek uvedomí, že však to je slavmiro, čo sa čudujeme tým komentom, nikdy iný nebol a ani nebude, tak načo sa rozrušovať.
 
Ultra TXF
2009-11-27 15:08:02
príspevok od: slavmiro
pre mna ten bodyho akt lepsi nie je a nielen preto kto je jeho autorom..
Jedine,že by ten akt bol tvoj.To by bolo potom iné kafe :)
Potom by to bolo super aj s 3D svietením čo si sa naučil od sochára :)
Ešte by sa zišlo povedať,že to bolo za jazdy na surfe ,samozrejme,že si bol najlepší :)Ako nakoniec vo všetkom :)
 
slavmiro
2009-11-27 15:07:32
príspevok od: BODY
povedz nám, čo si tým chcel povedať? Že máš zásluhy? Že máš originálne foto od RC? Že ho máš zadarmo? Normálne ma to omráčilo, stratil som dych, padol na zadok a asi sa už z toho nikdy nedostanem. Tebe už fakt asi nikto a nič nepomôže...
moje komentare zvysuju navstenost, za kazdy unique IP access mam 1 cent. To sa oplati, nie? :)))
 
slavmiro
2009-11-27 15:06:34
ja uz knihu mam, ati chysta, potom ste na rade.. :)
 
slavmiro
2009-11-27 15:05:34
bolo tu vlakno s iniciativou za moje kolektivne blokovanie mojho konta. Okrem autora vlakna (ktoremu dakujem za neplatenu reklamu) sa nepripojil nikto, ani ty si ho moralne nepodporil.. Tak naco sa vyhrazas ze by som tu skoncil, rovno to zariad, vies kam treba ist..
 
BODY
2009-11-27 15:05:12
povedz nám, čo si tým chcel povedať? Že máš zásluhy? Že máš originálne foto od RC? Že ho máš zadarmo? Normálne ma to omráčilo, stratil som dych, padol na zadok a asi sa už z toho nikdy nedostanem. Tebe už fakt asi nikto a nič nepomôže...
 
BODY
2009-11-27 14:59:25
To, že sa uchyľuješ k osobným invektívam neprekvapuje. To si (s)proste ty. Využívam len možnosti portálu, ak si tu tak s nimi súhlasíš ak nie tak ...
Súhasím s pravidlom, že učiteľ musí svojich žiakov povzbudiť, ale dobrý učiteľ je aj objektívy aby šli tou správnou cestou. Slovo ´objektívny´ ti vysvetľovať nebudem, nájdi si ho v nejakom slovníku. Ak si myslíš, že ty svojim hodnotením pomáhaš atiartovi tak sa mýliš. Ale v podstate však tebe ide len o sebaprezentáciu, nikdy ti nešlo o nič iné. A buď rád, že sa nedajú blokovať aj komentáre, inak by si tu už dávno skončil.
 
Ultra TXF
2009-11-27 14:56:05
Slavo ,Slavo si trápny tými svojimi komentami až to bolí .
Kedysi som považoval tvoje hodnotenia za bernú mincu,ale teraz vidím,že sú úplne irelevantné,úplne.Ty si tvrdíš len to,čo ti vyhovuje :)Bohorovne :)
Aááále pokiaš ide o tvoje fotografie,tak to nie,tam niet žiadnej chybičky :)
Mal by si vydať knihu aj s atim :)
 
slavmiro
2009-11-27 14:55:00
pre mna ten bodyho akt lepsi nie je a nielen preto kto je jeho autorom..
 
slavmiro
2009-11-27 14:52:57
príspevok od: slavmiro
mila vyholena hlava a podpazusie. Co si dokazujes, ked ma bolkujes, potom ma odblokujes aby si mi poslal nieco do IP a znova zablokujes? To je trochu slaboske. Dobre, odpoved dam tu:

-ucitel musi svojich ziakov vzdy povzbudit. :)
Proti kompo nemam nic, poza uvolnene nevyzera, TK spominana nie je..

P.S. su dobre a pekne foto, je dobre a pekne svetlo.. ;)
P.S. Videl som Spirkove foto na aukcii v Design Factory. Technicky dokonale az sterilne, menej originalne, digitalne precizne vyplotrovane do poslednej kvapky na canvas platne.
Ale presne o tom som hovoril s Rastom C., ze jeho autenticke kontaktne printy A4 su daleko vpredu pred 1440DPI design plotrami co zvladaju A0.. Som rad, ze som majitelom Rastovho originalu a nestal ma ani 700E a ani 70E, dostal som ho darom za zasluhy.. ;)
 
Ultra TXF
2009-11-27 14:50:04
Vidím,že ty už nemáš ani stipku súdnosti :) Za každú cenu budeš obhajovať neobhájiteľné a kritizovať neporovnateľne lepší akt.
Ale je to pochopiteľné,vy ste si s atim obaja veľmi blízky :)
Nielen momentálne ,ale aj mentálne :)
 
slavmiro
2009-11-27 14:48:25
mila vyholena hlava a podpazusie. Co si dokazujes, ked ma bolkujes, potom ma odblokujes aby si mi poslal nieco do IP a znova zablokujes? To je trochu slaboske. Dobre, odpoved dam tu:

-ucitel musi svojich ziakov vzdy povzbudit. :)
Proti kompo nemam nic, poza uvolnene nevyzera, TK spominana nie je..

P.S. su dobre a pekne foto, je dobre a pekne svetlo.. ;)
 
BODY
2009-11-27 14:46:37
roky a dĺžka skúseností je len predpokladom nie istotou. Atiart môže fotiť aj 100 rokov, a môže to mať aj na ´platinovej´ platni, pokiaľ jeho fotky budú také aké sú, tak ich ľudia budú hodnotiť tak ako ich hodnotia. No a poslal som ti do súkromnej pošty komentár k mojej foto priamo od Ľuba Špirka - od človeka, ktorý niečo v slovenskej fotografii niečo znamená, môžeš si ho porovnať zo svojim komentárom.
 
sunajn
2009-11-27 14:44:17
Fotka je aká je.
Ale vidím, že root, azzaziel, Edu... sú stále tu a majú dokonca aj následovníkov. Čo výrok, to perla! Ono čím menšie sebavedomie, tým väčšie EGO! Naj trepe autor tejto fotky čo chce, po ľudskej stránke je tam, kde sa mnohí jeho oponenti nikdy nedostanú!
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
atiart
2009-11-27 14:40:04
príspevok od: fuuzi
to bude asi technikou... :) ale k fotke: zle bodove svetlo, malo kontrastna, postava (okrem prs) spliva s pozadim, vlasy a tvar sa skoro neda rozlisit. a sumu je tam viac nez by sa patrilo i pri WB (ale to moze byt aj scan). ku kompozici: ked uz je to so salom, tak nech je vidiet cely a kusok od okraja... alebo viac zrezany, hore sa mi to zda natesno.
......technikou to rozhodne ne je , áno bodové svetlo mohlo byť lepšie, kontrast a splívanie s pozadím je zámer tzv. tón v tóne , hore na tesno to ne je, no dole áno som to posral s orezom , vlasy sú schvalne roztrapatené pred tvár .... zrno na papieri je bezva .... dik za komentar ...
 
slavmiro
2009-11-27 14:32:37
-vasa modelka, pri vsetkej ucte k nej, mala pekne asketicke telo, ale co sa tyka pleti na tvari to nebolo bohvie co. Na trening, fotocvicenie, za honorar, preco nie. Ale to nebola moja tema, tema bola vase workshopove foto vs. autenticky autorsky akt spred 5 rokov.
Neviem preco ale viac verim Atimu ze na spominanom baryte to ma svoje kuzlo. Tvoje foto nema atmosferu ani na webe, kde sa pocita kazdy pixel a obavam sa ze na papier sa nikdy nedostane. Budem rad ak sa mylim v tomto. Co sa tyka tvojho pocinu, nasvietenie ste neurobili nic extra, mam za sebou 3-mesacny intezivny kurz svietenia so socharom, ktory modeluje aj akty, tam som sa pricuil o 3D svieteni. U teba mi nesedia pilkovite linie na obrysoch jej tela, o fadnom geste tela a utrpitelskom vyraze v tvari napisali iny. Ale aby som ti nekrivdil, ty si zaciatocnik, kdezto tunajsi autor ma toho odzite a odfotene viac. Tak len zelamm vyzdrzat, lebo vidim aj na sebe co a ako som fotil 5 rokov dozadu.. :)
 
jozef.balara
2009-11-27 14:26:52
Zaujimave citanie, fotka nic moc a nezachrani to ani pribeh ktory nikto nepozna, ani barytovy papier, ani autorov dar od boha ;)
 
BODY
2009-11-27 14:19:15
príspevok od: slavmiro
milí bodík a ostatni kolektiv BA autorov. Rozdiel medzi kupovanym workshopom a vlastnou babou v atelieri je asi taky, ako ked sa 10 chlapov zlozi a zaplati si jednu damu, ktora obsluzi pocas jednej noci celu tu grupu vs. chlapom co si damu svoho srdca zbali a ma ju na cele noci sam pre seba. Mozem za seba povedat, ze za sex som nikdy platit nemusel a predpokladam ze ani autor tu.. ;)
Opäť si objavil teplú vodu ako zvyčajne. Naša fotomodelka bola ´určite jediná a posledná na Slovensku, ktorá dostala za fotenie honorár´. Všetky ostatné fotia výlučne zadarmo a bez nároku na honorár.´ Podobne ako aj ty fotky rozdávaš a za žiadnu zo svojich fotiek si nikdy nevzal honorár.
 
atiart
2009-11-27 14:09:03
príspevok od: sese
vidím, že odborníkov na fotografiu ako takú a nie len na ňu je tu požehnane. Skoro ako v slovenskom futbale, každý vie ako to mal urobiť, ale keby som Vás postavila na ihrisko to by bolo srandy :) kniha by ma zaujímala a akty sa fotiť nechystám :)
..... a ešte akej srandy by bolo, jak keď Mr.Bean ide skočiť hlavičku z mostíka :))).....
 
atiart
2009-11-27 13:59:31
príspevok od: maTTo_corp
....nechce sa mi čítať celú diskusiu ale rád by som sa vyjadril...ale vôbec si to nemusíš brať k srdcu a reagovať....

1. fotky z WS nie sú tvorbou ich autora?.....preto je horšia? ako tvoja?....hmmmm

2.fotka je o príbehu...môže byť....ale fakt tam nikde ten príbeh nevidím....prepáč ale u mňa táto fotka neboduje....nikto ti ten príbeh nekradne ale kým ho nenapíšeš tak z fotky nie je jasné nič.....a ten príbeh by mal zmysel keby bola fotka ´lepšia´ lebo takto to príde trochu ako mrhanie ´materiálom´....

3...taký záver z toho...nehovorím že nemáš dobré fotky, k tomu sa vyjadrovať nebudem ale ak je toto talent od boha...neviem, toto radšej nechcem považovať za kvalitatívnu vzorku.....nemá zmysel tu niekomu vypisovať o talente od boha, to nepomôže nikomu pokiaľ ľudia nevidia výsledky.....aj ja si môžem vymyslieť že som profi (teraz nenarážam na teba) ale nikto by mi to nezožral, som ešte moc mladý :P

...neber si to zle, ale začínam mať z teba fakt všeliaké zmiešané pocity aj z tvojej kritiky ktorá mi príde v rozpore s tým čo produkuješ....
...... ked sa Ti to celé nechce čítať, tak sa nevyjadruj, lebo už na všetko to čo tu sa pýtaš Maťo, už nižšie najdeš odpoved, a ja aj zo svojej rakoviny som si robil srandu ..... pre budúcnosť, niky sa nezapajaj do hry, kde si nemal rozdané karty ......
 
maTTo_corp
2009-11-27 13:45:50
....nechce sa mi čítať celú diskusiu ale rád by som sa vyjadril...ale vôbec si to nemusíš brať k srdcu a reagovať....

1. fotky z WS nie sú tvorbou ich autora?.....preto je horšia? ako tvoja?....hmmmm

2.fotka je o príbehu...môže byť....ale fakt tam nikde ten príbeh nevidím....prepáč ale u mňa táto fotka neboduje....nikto ti ten príbeh nekradne ale kým ho nenapíšeš tak z fotky nie je jasné nič.....a ten príbeh by mal zmysel keby bola fotka ´lepšia´ lebo takto to príde trochu ako mrhanie ´materiálom´....

3...taký záver z toho...nehovorím že nemáš dobré fotky, k tomu sa vyjadrovať nebudem ale ak je toto talent od boha...neviem, toto radšej nechcem považovať za kvalitatívnu vzorku.....nemá zmysel tu niekomu vypisovať o talente od boha, to nepomôže nikomu pokiaľ ľudia nevidia výsledky.....aj ja si môžem vymyslieť že som profi (teraz nenarážam na teba) ale nikto by mi to nezožral, som ešte moc mladý :P

...neber si to zle, ale začínam mať z teba fakt všeliaké zmiešané pocity aj z tvojej kritiky ktorá mi príde v rozpore s tým čo produkuješ....
 
sese
2009-11-27 13:41:18
vidím, že odborníkov na fotografiu ako takú a nie len na ňu je tu požehnane. Skoro ako v slovenskom futbale, každý vie ako to mal urobiť, ale keby som Vás postavila na ihrisko to by bolo srandy :) kniha by ma zaujímala a akty sa fotiť nechystám :)
 
slavmiro
2009-11-27 13:39:38
príspevok od: BODY
a nepoprosíme ho aby nám urobil workshop? :)
milí bodík a ostatni kolektiv BA autorov. Rozdiel medzi kupovanym workshopom a vlastnou babou v atelieri je asi taky, ako ked sa 10 chlapov zlozi a zaplati si jednu damu, ktora obsluzi pocas jednej noci celu tu grupu vs. chlapom co si damu svoho srdca zbali a ma ju na cele noci sam pre seba. Mozem za seba povedat, ze za sex som nikdy platit nemusel a predpokladam ze ani autor tu.. ;)
 
Aťul
2009-11-27 13:23:31
´Kolko ludi, tolko chuti´ to robi veci relativnymi. Technika funguje na istych overenych postupoch, od ktorych sa odklana len sebevrah alebo genius, ale pacila sa ta fotka modelke? Nic ine ta zaujimat nemusi ak mas pocit, ze sa nepotrebujes technicky zlepsit. Nebudem hodnotit...myslela som si, ze tato stranka sluzi na ine ucely nez osocovanie a komentare typu dojna krava.....
 
2009-11-27 13:20:42
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
atiart
2009-11-27 12:28:21
príspevok od: Ultra TXF
No už len ty si tu chýbal ! :)
...... no pdte podte, nech je Vás čím viac, lebo tebe už dochádzajú argumenty, a nebudem mať s kým sa baviť :)))
 
quintes
2009-11-27 12:25:07
príspevok od: Ultra TXF
No už len ty si tu chýbal ! :)
Ahoj James... :)
ale vsetci musite uznat ze cecky ma teda fakt riadne... skoda len ze je to pekne tak 10rokov alebo po prve dieta...
 
Ultra TXF
2009-11-27 12:23:08
príspevok od: quintes
ja neviem prist na chut tomu ramceku, fak si neviem pomoct...
No už len ty si tu chýbal ! :)
 
quintes
2009-11-27 12:21:13
ja neviem prist na chut tomu ramceku, fak si neviem pomoct...
 
atiart
2009-11-27 12:20:07
príspevok od: Ultra TXF
Ati ty si úplný magor :). Fakt totálny ,prípad pre psychiatra :)
Že tu s tebou vôbec strácam čas :) Keď bude kniha daj vedieť :)
..... snad si už videl filmy Mr.Magor ....... no ten nemožný magor stále končí šťastne :))))
 
atiart
2009-11-27 12:17:39
príspevok od: BODY
a nepoprosíme ho aby nám urobil workshop? :)
.... workshopy robím len talentovaným fotografom od prírdzenia akým je aj Ultrfox :))))))))))))))))))))))))OOOOOOOOOOO)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
genchi146
2009-11-27 12:05:08
Zacinam mat podozrenie ze ta kniha bude len reedicia vsetkych cisiel Tabu z roku 1987 :)
 
2009-11-27 11:53:02
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Isus
2009-11-27 11:46:32
omg... ked som na to pozrel prvy krat, tak som si povedal: co do riti tam robi moja frajerka? ale neni to ona...
 
javelin
2009-11-27 11:43:38
príspevok od: fuuzi
to bude asi technikou... :) ale k fotke: zle bodove svetlo, malo kontrastna, postava (okrem prs) spliva s pozadim, vlasy a tvar sa skoro neda rozlisit. a sumu je tam viac nez by sa patrilo i pri WB (ale to moze byt aj scan). ku kompozici: ked uz je to so salom, tak nech je vidiet cely a kusok od okraja... alebo viac zrezany, hore sa mi to zda natesno.
No a na prsia už nikto nepozerá....)))
 
2009-11-27 11:28:29
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
2009-11-27 11:26:43
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
2009-11-27 11:20:01
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
BODY
2009-11-27 11:13:37
áno, foťák nech si nechá, treba mu vziať kľúčik od dverí :)
 
Ultra TXF
2009-11-27 10:49:41
príspevok od: atiart
... ano, talent, je darom od boha, a zato mu vdačím prenadhernou hodnotnou tvorbou !!! Talent ako ja , iste že nepotrebuje chodievať na Workshopy. 10 fotografov na kope, jedná modelka , hodená ako vyplznutý zajac pre hladných vlkov, no ja pred tou modelkou by som sa prepadol od hamby pod zem ..... no ale viem že vy sbavedomí tvorivý ametéri, nemáte v sebe kus hamby :)))
Ati ty si úplný magor :). Fakt totálny ,prípad pre psychiatra :)
Že tu s tebou vôbec strácam čas :) Keď bude kniha daj vedieť :)
 
atiart
2009-11-27 10:46:02
príspevok od: Ultra TXF
Ty si to nepochopil BODY :) Nemôžeš sa porovnávať s prirodzeným talentom atiho.
A nepomôžu ti žiadne workshopy :) Si stratený prípad :)My všetci sme tu stratené prípady :)Len sme zatiaľ na to neprišli.Až teraz to vidíme hľadiac s úžasom na dokonalú tvorbu talentu od prirodzenia :)
... ano, talent, je darom od boha, a zato mu vdačím prenadhernou hodnotnou tvorbou !!! Talent ako ja , iste že nepotrebuje chodievať na Workshopy. 10 fotografov na kope, jedná modelka , hodená ako vyplznutý zajac pre hladných vlkov, no ja pred tou modelkou by som sa prepadol od hamby pod zem ..... no ale viem že vy sbavedomí tvorivý ametéri, nemáte v sebe kus hamby :)))
 
BODY
2009-11-27 10:45:50
No to vieš, je to Pán Umelec. No a myslím si, že by to nebolo ani o jednom ani o druhom a to je to nešťastie, ktorým autor trpí a snaží sa kompenzovať svojimi komentármi :) Ale máš pravdu je to sranda :)
 
Ultra TXF
2009-11-27 10:40:20
príspevok od: BODY
a nepoprosíme ho aby nám urobil workshop? :)
Len neviem či by to bolo o prirodzenom talente alebo talente prirodzenia :)
Ja sa s tých jeho komentárov idem posrať....o kolajničke,pošteváčku, brázdičke... kua mne sú tie jeho cvaky úplne ukradnuté,ale tie komenty odtrhnuté od reality ma udivujú :) Žasnem :)
 
BODY
2009-11-27 10:36:11
a nepoprosíme ho aby nám urobil workshop? :)
 
2009-11-27 10:35:34
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
BODY
2009-11-27 10:35:13
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
To aby sme si začali už teraz nacvičovať to prosenie lebo prísť o takúto knihu by bola asi celoživotná katastrofa a určite by mi to vyčítali minimálne ďalšie tri generácie, že som nezabojoval a nechal si ujsť tkúto celosvetovo vínimočnú knihu.
 
atiart
2009-11-27 10:32:36
príspevok od: Ultra TXF
Ježiši kriste pane,ati niekto kto má za sebou 10tky rokov intenzívnej fotografickej práce by mal byť na inej úrovni.Alebo si sa proste nikam nepohol a zotrvávaš v presvedčení o svojej dokonalosti .
Stránku ephota si oživil,to je fakt,aspoň sa zasmejeme,ale neviem o akej revolúcii hovoríš,čo splietaš o lezení do zadku.A s tým odborným obhájením svojich príspevkov to hádam nemyslíš vážne :) Nemáš ani páru o fotografovaní,tak neviem ako by si to chcel obhájiť ,okrem toho otrepaného vyjadrenia,že ´ja to tak vidím ´ .
Ja neviem akú knihu chceš vydávať a už vôbec neviem,kto by si ju tak kúpil.
Človeče ja zostávam v nemom úžase nad tvojím sebavedomím :)
....no táto votka je ešte z roku 2004, a odvtedy som sa dosť pohol vpred, a tá kniha bude besne dobrá, ešte budeš ma prosiť na kolenách, nech ti ju podpíšem :)))
 
Ultra TXF
2009-11-27 10:29:38
príspevok od: BODY
Určite nie som ani prvý ani posledný čo pridal záber z workshopu. A môžem ti povedať, že keďže nás tam bolo 10 tak každý si hľadal to svoje miesto pod slnkom, každý použil taký objektív aký si zvolil, každý si mohol nastaviť parametre podľa svojej predstavy... Takže ak si myslíš, že pri fotení na workshope sa neuplatňuje tvorivosť jednotlivcov tak si na žiadnom asi nebol. A podľa toho akú fotku si tu pridal by sa ti to asi aj celom zišlo.
Ty si to nepochopil BODY :) Nemôžeš sa porovnávať s prirodzeným talentom atiho.
A nepomôžu ti žiadne workshopy :) Si stratený prípad :)My všetci sme tu stratené prípady :)Len sme zatiaľ na to neprišli.Až teraz to vidíme hľadiac s úžasom na dokonalú tvorbu talentu od prirodzenia :)
 
Ultra TXF
2009-11-27 10:25:23
príspevok od: atiart
......beriem tvoj názor, iste že sa dalo nafotiť aj omnoho lepšie a nielen obyčajným cvaknutím, dávám to tu preto, lebo mam za sabou 10 rokov intezivnej fotografickej tvorby, a toto je jeden z aktov, ktorý má istú výpovednú hodnotu v tom, ako, a za akých okolnosti vznikla, tiež v knihe to bude prezentovať ženskú dušu a oddanosť pre lásku tej dámy ...... ako som už spomenul, ne som velmi výtaný v žiadnom fotoklube, lebo ako som sa už predstavil, tak som ten skalnatý k...t , ktorý obhajuje fotografiu a nie fotografa ..... prvu svojú fotke som tu pridal po dvoch týždňov četkovania tu, a po dostávaní par sukromných správ, že kedže som tak premudretý, tak nech tu niečo zavesím .... tak som tu, že nielen basním, ale aj tvorím ....... rád sa bavím o fotogafiach a aj o fotografovaní, ked prvý krát som sa pzrel do kolonky fotografi, tak sú tam mená fotografov, ktorých tvorbu poznám,a som si myslel, že budem mať to šťastie aj snimi sa pobaviť ....... posledne scenujem svoj archýv, a pritom sa tu môžem tak svojsky sa zabaviť ....... asi to je všetko, a myslím si tú stranku som trochu oživil ked už ničím iným, tak aspoň tou trochou revolúcie, že nikomu neleziem do zadku, ale prezentujem svoj názor úprimne a svoje prispevky dokážem aj odborne obhájiť , aj ked zo svojou hatlatinou ..... a nemám pocit, žeby som sa niečo hral, ako narikla Ty ,kto mi napíše, že ne je to mäkké svetlo ale zlé svetlo ! len aby si dačo povedal, a odbone k tomu sa nevieš vyjadriť , a puberťaci a amatéri, ktorý dačo cvaknú tak okamžite fotka je tu, a neznesú kritiku, len čakjú na potlesk ..... je potlesku som už zažil dosť, nepotrebujem to, ale verím svoju silu, a verím aj vo svojej tvorbe, že nebude to kopou lajna, no samozrejme myliť sa je tiež len jedným elementom života .......
Ježiši kriste pane,ati niekto kto má za sebou 10tky rokov intenzívnej fotografickej práce by mal byť na inej úrovni.Alebo si sa proste nikam nepohol a zotrvávaš v presvedčení o svojej dokonalosti .
Stránku ephota si oživil,to je fakt,aspoň sa zasmejeme,ale neviem o akej revolúcii hovoríš,čo splietaš o lezení do zadku.A s tým odborným obhájením svojich príspevkov to hádam nemyslíš vážne :) Nemáš ani páru o fotografovaní,tak neviem ako by si to chcel obhájiť ,okrem toho otrepaného vyjadrenia,že ´ja to tak vidím ´ .
Ja neviem akú knihu chceš vydávať a už vôbec neviem,kto by si ju tak kúpil.
Človeče ja zostávam v nemom úžase nad tvojím sebavedomím :)
 
BODY
2009-11-27 10:23:19
príspevok od: atiart
....... umenie začína tvorivou prácou človeka , jeho tvorivosť sa musíspojiť aj s talentom, aj s pracovitosťou , a po čase dav rozhodne či vytvoril neakú umeleckú hodnotu, alebo kopec lajna ....... nič proti tomu nemam ked fotograf sa zúčastní workshopu, che sa učiť od profíkov, ale na workshope ziskaný záber ne je jeho tvorbou .......
Určite nie som ani prvý ani posledný čo pridal záber z workshopu. A môžem ti povedať, že keďže nás tam bolo 10 tak každý si hľadal to svoje miesto pod slnkom, každý použil taký objektív aký si zvolil, každý si mohol nastaviť parametre podľa svojej predstavy... Takže ak si myslíš, že pri fotení na workshope sa neuplatňuje tvorivosť jednotlivcov tak si na žiadnom asi nebol. A podľa toho akú fotku si tu pridal by sa ti to asi aj celom zišlo.
 
nino74
2009-11-27 10:22:12
Moj kamarat by povedal cele zle, ale ja hovorim (nie z mojej hlavy) proti gustu ziaden disputat. Ale ake by to bolo nestastie, keby fotit vedeli vsetci :)
pozdravujem Karola a vsetkym prajem pekny den.
 
fuuzi
2009-11-27 10:00:47
to bude asi technikou... :) ale k fotke: zle bodove svetlo, malo kontrastna, postava (okrem prs) spliva s pozadim, vlasy a tvar sa skoro neda rozlisit. a sumu je tam viac nez by sa patrilo i pri WB (ale to moze byt aj scan). ku kompozici: ked uz je to so salom, tak nech je vidiet cely a kusok od okraja... alebo viac zrezany, hore sa mi to zda natesno.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-11-27 09:47:24
Niekde sa musela stat chyba, ked miesto fotografie zaujmu len ´cecky´.
Tech. kvalita: 4 | Kompozícia: 4 | Impakt: 4 | Priemer: 4.00
 
atiart
2009-11-27 09:45:51
príspevok od: Ultra TXF
Ati,Ati. Na čo sa ty tu hráš ? :)Je to bohapustý cvak ceckatej baby,bez akejkoľvek kompozície,svetla a teda akéhokoľvek vkladu autora.
Na serióznosti tomu nepridá ani ten tvoj komentár.To ,že je to len jeden kus a teda originál , je asi dobre a okrem toho je to aj úplne jedno.
Tak ako je jedno ,či z toho budeš robiť raritu tým,že je to na barytovom papieri :) Aj keby to bolo na koži z býčích gulí,tak to zostane len cvakom,nič viac. Ešte ako vklad autora by som považoval,ak by to bolo na koži tvojich gulí :)
Také tie drísty,že robíš tvorbu nie pre druhých ,ale pre seba si nechaj pre tie babenky.Ak ju robíš pre seba ,tak načo to sem dávaš? :)
......beriem tvoj názor, iste že sa dalo nafotiť aj omnoho lepšie a nielen obyčajným cvaknutím, dávám to tu preto, lebo mam za sabou 10 rokov intezivnej fotografickej tvorby, a toto je jeden z aktov, ktorý má istú výpovednú hodnotu v tom, ako, a za akých okolnosti vznikla, tiež v knihe to bude prezentovať ženskú dušu a oddanosť pre lásku tej dámy ...... ako som už spomenul, ne som velmi výtaný v žiadnom fotoklube, lebo ako som sa už predstavil, tak som ten skalnatý k...t , ktorý obhajuje fotografiu a nie fotografa ..... prvu svojú fotke som tu pridal po dvoch týždňov četkovania tu, a po dostávaní par sukromných správ, že kedže som tak premudretý, tak nech tu niečo zavesím .... tak som tu, že nielen basním, ale aj tvorím ....... rád sa bavím o fotogafiach a aj o fotografovaní, ked prvý krát som sa pzrel do kolonky fotografi, tak sú tam mená fotografov, ktorých tvorbu poznám,a som si myslel, že budem mať to šťastie aj snimi sa pobaviť ....... posledne scenujem svoj archýv, a pritom sa tu môžem tak svojsky sa zabaviť ....... asi to je všetko, a myslím si tú stranku som trochu oživil ked už ničím iným, tak aspoň tou trochou revolúcie, že nikomu neleziem do zadku, ale prezentujem svoj názor úprimne a svoje prispevky dokážem aj odborne obhájiť , aj ked zo svojou hatlatinou ..... a nemám pocit, žeby som sa niečo hral, ako narikla Ty ,kto mi napíše, že ne je to mäkké svetlo ale zlé svetlo ! len aby si dačo povedal, a odbone k tomu sa nevieš vyjadriť , a puberťaci a amatéri, ktorý dačo cvaknú tak okamžite fotka je tu, a neznesú kritiku, len čakjú na potlesk ..... je potlesku som už zažil dosť, nepotrebujem to, ale verím svoju silu, a verím aj vo svojej tvorbe, že nebude to kopou lajna, no samozrejme myliť sa je tiež len jedným elementom života .......
 
kuchar
2009-11-27 09:35:25
Tu cecanu si mohol aj lespie vyuzit.Inak buchta je fajnova,take origos prirodne lajdaky...presne podla mojho gusta.No k fotke samotnej sa radsej nevyjadrim.
 
bugei
2009-11-27 09:10:07
James...ty si najlepší...Dr.O
 
Ultra TXF
2009-11-27 08:51:32
Ati,Ati. Na čo sa ty tu hráš ? :)Je to bohapustý cvak ceckatej baby,bez akejkoľvek kompozície,svetla a teda akéhokoľvek vkladu autora.
Na serióznosti tomu nepridá ani ten tvoj komentár.To ,že je to len jeden kus a teda originál , je asi dobre a okrem toho je to aj úplne jedno.
Tak ako je jedno ,či z toho budeš robiť raritu tým,že je to na barytovom papieri :) Aj keby to bolo na koži z býčích gulí,tak to zostane len cvakom,nič viac. Ešte ako vklad autora by som považoval,ak by to bolo na koži tvojich gulí :)
Také tie drísty,že robíš tvorbu nie pre druhých ,ale pre seba si nechaj pre tie babenky.Ak ju robíš pre seba ,tak načo to sem dávaš? :)
 
atiart
2009-11-27 08:50:36
príspevok od: BODY
už som sa v tebe zorientoval, vidím, že tvoje umelecké cítenie je také silné, že aj kus lajna ťa zaujme. Ale ako sa vraví, umenie nepozná hranice...
....... umenie začína tvorivou prácou človeka , jeho tvorivosť sa musíspojiť aj s talentom, aj s pracovitosťou , a po čase dav rozhodne či vytvoril neakú umeleckú hodnotu, alebo kopec lajna ....... nič proti tomu nemam ked fotograf sa zúčastní workshopu, che sa učiť od profíkov, ale na workshope ziskaný záber ne je jeho tvorbou .......
 
BODY
2009-11-27 01:30:31
príspevok od: atiart
...... dakujem, nepotrebujem body aj som chcel vypnúť možnosť bodovania, len som zabudol nato, ona však si to iste zaslúži :)
už som sa v tebe zorientoval, vidím, že tvoje umelecké cítenie je také silné, že aj kus lajna ťa zaujme. Ale ako sa vraví, umenie nepozná hranice...
 
atiart
2009-11-27 00:58:36
príspevok od: BODY
Neodpovedal si na moju otázku. Nevieš alebo nechceš?
...... dakujem, nepotrebujem body aj som chcel vypnúť možnosť bodovania, len som zabudol nato, ona však si to iste zaslúži :)
 
BODY
2009-11-27 00:53:14
príspevok od: atiart
..... oslovil som ju na plavarni, a prehováral som ju dva roky, a má to ešte pokračovanie, no ja ešte nikdy na žiadnom workshope som nebol .... modelky nachádzam na ulici, v kaviarni, a kdekolvek ...... robím vlastnú tvorbu tak, ako sa mi to páči, a ne preto, aby sa to páčilo niekomu inému ..... kritikom je konzument a nie konkurent, predovšetkým sa považujem za konzumenta fotografie, až potom možno za fotografa ...... dakujem za príspevok ....a som rád že sme sa možno pochopili ......
Neodpovedal si na moju otázku. Nevieš alebo nechceš?
 
atiart
2009-11-27 00:49:22
príspevok od: BODY
Modelka má väčšie prednosti ako tvoja foto a tak neviem, že ak dám body, či majú patriť tebe ako fotografovi alebo jej, ktorá zvýšila úroveň tvojej fotky. Čo ty na to?
..... oslovil som ju na plavarni, a prehováral som ju dva roky, a má to ešte pokračovanie, no ja ešte nikdy na žiadnom workshope som nebol .... modelky nachádzam na ulici, v kaviarni, a kdekolvek ...... robím vlastnú tvorbu tak, ako sa mi to páči, a ne preto, aby sa to páčilo niekomu inému ..... kritikom je konzument a nie konkurent, predovšetkým sa považujem za konzumenta fotografie, až potom možno za fotografa ...... dakujem za príspevok ....a som rád že sme sa možno pochopili ......
 
BODY
2009-11-27 00:40:34
Modelka má väčšie prednosti ako tvoja foto a tak neviem, že ak dám body, či majú patriť tebe ako fotografovi alebo jej, ktorá zvýšila úroveň tvojej fotky. Čo ty na to?
 
slavmiro
2009-11-27 00:23:10
knihu si objednavam, poctive a teda lepsie ako body-budyi.. :)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
stivi13
2009-11-27 00:22:46
riadne ceckatá
 
 
Clona: 5,6
Expozícia: 1/60 sec
ISO: 400
Fotoaparát: Mamiya M 645 1000 S
Pridané: 2009-11-27 00:21:08
Na kritiku: 2009-11-27 00:21:08
Miesto:atelier
Témy: akt
.... fotografované v roku 2004, dec. ... z tejto fotografie, je vyrobený len jeden kus ako original, na barytovom papieri ..... má to tiež svojú pointu, ale to zverejním až v knihe ...