Nepálski mužíci

Body: 397.67    Videnia: 4547    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
lie
2011-03-09 11:18:09
krásne portréty
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
snakepit
2009-12-30 12:37:37
Uzasna fotka, portrety exotickych ludi priam milujem. Ty aj s Karolom ste spravili naozaj paradnu robotu, klobuk dole ;) A cudujem sa, ze to nebolo fotene nejakym portretnym pevnym sklom pri tej kvalite...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-27 09:19:12
dakujem Ti za pekny vianocny darcek .-)
 
mash
2009-12-25 19:31:57
Paráda. Viac by sa mi to páčilo každý portrét samostatne - každý má inú atmosféru a pri pohľade na všetky 3 sa to medzi sebou trochu prelína/skresľuje - aj keď to bol možno tvoj zámer. Ber to ako názor nezúčastneného pozorovateľa, nie fotografa (keď budem veľký, chcem aj ja takto vedieť fotiť... :) )
BTW, pozeral som aj fotky na tvojom blogu - od najstarších po najnovšie a je tam vidieť míľový posun. Teda to učenie a skúšanie má čosi do seba a je jedno či samoštúdium (podstatne dlhšia cesta a skoro vždy s neistým koncom), alebo s niekoho pomocou, kto vie usmerniť, že toto áno a toto radšej nie. Pokiaľ to padá na úrodnú pôdu (čo u teba vidí aj laik pri pohľade na fotky), tak je to OK.
Proste ako tu niekto písal, ak nejde o život ide o...
A zasa som odbočil od samotnej fotky k OT, ale na niektoré komentáre sa mi hodí iba zmámy citát z Hoštíc ´Velebnosti, jdu blejt!´
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
2009-12-20 01:00:44
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
kiso188
2009-12-17 16:51:52
Krasa
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Anena
2009-12-16 12:43:34
Vyborn fotka, paci sa mi kresba tvari muzov.A ten pozitvny usmev stredneho muza, parada!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Anena
2009-12-16 12:40:58
Super postreh.
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-05 13:50:05
príspevok od: sunajn
A sa tu vykecávam a k fotke som sa ešte nevyjadril... Mne sa šumní
... no ved preto :-)
 
sunajn
2009-12-05 11:35:49
A sa tu vykecávam a k fotke som sa ešte nevyjadril... Mne sa šumní
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sunajn
2009-12-05 11:33:52
príspevok od: zuzuliena
.-) taka inteligentna som aj ja, neboooooj :-) ...
Si nechápavá ženská. :))) Nie len Ty, ale aj ja, že som. :)
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-04 23:08:09
príspevok od: sunajn
Stačí fľaša, niečoho eňoňuňo. :)
.-) taka inteligentna som aj ja, neboooooj :-) ...
 
sunajn
2009-12-04 22:46:46
príspevok od: zuzuliena
... podakovanie Karolovi som doplnila ... a osobne som mu uz x krat podakovala a este asi x krat podakujem /kym ho to ucenie ma neprestane bavit/ ...
Stačí fľaša, niečoho eňoňuňo. :)
 
pkleiner
2009-12-04 22:34:29
príspevok od: Stratený Stano
Si úplne vedľa, chlape. Jánošík zbíjal, nemal čas na fotenie a Rumcajs nemal zvládnuté ani základy Photoshopu...
No, právě naopak, některé komentáře mě téměř dokážou zabít.....A kdyby někteří lidé neděli fotky v PS bylo by to pro ně i pro fotky mnohem lepší....;-))
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-04 21:49:53
príspevok od: Stratený Stano
Si úplne vedľa, chlape. Jánošík zbíjal, nemal čas na fotenie a Rumcajs nemal zvládnuté ani základy Photoshopu...
:-)))))))))))
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2009-12-04 21:08:18
Zaujímavé tváre, dobré nasmerovanie pohľadov...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2009-12-04 21:05:45
príspevok od: pkleiner
Hmm, tak jsem s toho zase nějak na rozpacích. Už delší dobu mám pocit, že se tady daleko víc debatuje o autorovi než o fotkách. Ja na tebe ty na mě a ve finále je z toho hodně bulvární přestřelka. Proč nemůže být debata jen o Fotce? Mě je úplně fuk jestli fotku nafotil Jánošík a upravil Rumcajs s Mankou. Fotky to je to oč tu běží....... Známky jsou za fotku a jen za fotku....
Si úplne vedľa, chlape. Jánošík zbíjal, nemal čas na fotenie a Rumcajs nemal zvládnuté ani základy Photoshopu...
 
sunajn
2009-12-04 03:10:15
príspevok od: Lama
Helmut Newton, citali ste jeho zivotopis?
Okrem toho ze vela fotiek vymyslal so svojou zenou. Postproces, teda v jeho pripade robotu v tmavej komore bola na jeho asistentoch a veci ktore isli na vystavy atd daval robit jednemu typkovi co bol toho casu jeden z najlepsich printerov. Pise tam, ze bol s nim pohadany, lebo to bol istym sposobom cud(r)ak. Ale potreboval dokonale printy, tak za nim musel zajst osobne a udobrit si ho. Vela fotografov, ked chcu mat perfektne vysledky, vyuziju sluzby inych. Castokrat za ich pritomnosti, s tym ze koriguju toho printera ako to chcu. V tomto ja problem nevidim, tot moj osobny nazor. A tuna je to obdobne.
Presne. Už slávni renesanční maliari používali služby iných pri dokončovaní svojich obrazov. A boh vie kedy to začalo.
 
sunajn
2009-12-04 02:40:38
príspevok od: Karol Srnec
Tak vypis vyzvu, aby vsetci, ktori nejakym sposobom spolupracovali na fotografii, ktore su uvedene v galerii, dodatocne a odteraz stale, z povinnosti pisali, kto a ako im pomahal. Mozno by bolo dobre, aby uvadzali aj clanky, knihy, z ktorych cerpali informacie pri foteni a upravach, pripadne autorov, ktorymi sa nechali inspirovat.
Co sa tyka antipatie, som len clovek a odmietam sa neustale pretvarovat, mam svoje zasady a nenecham si na ne siahat, nech je moja funkcia akakolvek. Samozrejme sa snazim drzat svoje emocie na uzde. Vies, ze my dvaja mame odlisne nazory a na tom sa nic nezmeni a ze sa aj obcas podpichujeme. Mam dojem, ze si to nejak prijal.
Co sa tyka Edu, redakcia nesuhlasila s jeho pocinanim, bolo mu aj odobrate ocenenie redakcie. Diskusia bola odstranena z dovodu prekrocenia unosnej medze, co sa tyka slusnosti. Pristupujeme ale k tomu neradi, snazime sa zachovat slobodneho ducha internetu.
Súhlas. Či mi niekto pri compe napovie čo a ako, alebo si pozriem tutoriál, podľa mňa vyjde nastejno. A ešte tu je dilema, že tá ktorá úprava nie je moja, lebo mi ju minule ukázal ten ktorý autor. :) Hlavný je autor fotky, ostatné je vedľajšie.
 
Jupka
2009-12-03 15:32:37
Zuzka, krasny ulovok :o)) Pekne Ti vysli a aj tie deticky boli krasne :o))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Frola
2009-12-01 14:26:22
príspevok od: zuzuliena
... ok, budem na to pamatat, slubila som kamoske ze ju pridem navstivit a neviem sa k tomu dokopat :-)
ráda Tě poznám, těším se :)
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-01 12:04:34
príspevok od: Frola
ne Zuzi, jen vypálené na DVD, tak jak budeš mít cestu Brno, ohlas se :))
... ok, budem na to pamatat, slubila som kamoske ze ju pridem navstivit a neviem sa k tomu dokopat :-)
 
Frola
2009-12-01 11:44:07
príspevok od: zuzuliena
... mas aj nejaku stranku, kde sa daju vidiet tie cele serie aj s hudbou?
ne Zuzi, jen vypálené na DVD, tak jak budeš mít cestu Brno, ohlas se :))
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-01 11:42:08
príspevok od: Frola
ne ne šikula, zoufalec!!!!!!!!!!!!!!
... mas aj nejaku stranku, kde sa daju vidiet tie cele serie aj s hudbou?
 
Frola
2009-12-01 11:40:48
príspevok od: zuzuliena
.-) sikula
ne ne šikula, zoufalec!!!!!!!!!!!!!!
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-01 11:28:58
.-) sikula
 
Frola
2009-12-01 11:12:11
príspevok od: zuzuliena
... este jedna vec, ktoru som doteraz nepocitila ... nikdy doteraz sa mi totiz nestalo, ze by som si zo svojich fotiek nevedela vybrat tie dobre a tie menej. Pri Nepale som to vsak z tych 2.500 fotiek nevladala a ani nevedela urobit. K niektorym mam emocny vztah a tak je ta selekcia tazka. Preto som poprosila Karola ako nezainteresovaneho, nech mi s tym pomoze ...
po každých ,,velkých´ horách,(Alpy,Dolomity) jsem ve stejné situaci,stovky fotek,plný pc, kamarádi útočí, čekají a tak se v tom přebírám, probírám a třídím, čas strávený na horách je potom odseděný u pc, pro kamarády fotky a následně DVD s hudbou, práce mravenčí, ale radostná, hory si tak procházím stále dokola :)
 
zezo
2009-12-01 00:40:51
klobucik dole, paci sa najme tk.. niekdo sa tu lepsi milovim krokom :-) ..
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
rawer
2009-11-30 21:38:36
super 3x7
 
VrbiM
2009-11-30 21:18:53
Dobrá trojica, vyzerajú tak podobne :-) Teším sa na ďalšie foto z Nepálu čítal som super článok.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
pkleiner
2009-11-30 21:14:12
Hmm, tak jsem s toho zase nějak na rozpacích. Už delší dobu mám pocit, že se tady daleko víc debatuje o autorovi než o fotkách. Ja na tebe ty na mě a ve finále je z toho hodně bulvární přestřelka. Proč nemůže být debata jen o Fotce? Mě je úplně fuk jestli fotku nafotil Jánošík a upravil Rumcajs s Mankou. Fotky to je to oč tu běží....... Známky jsou za fotku a jen za fotku....
 
lacido
ocenenie redakciou 2009-11-30 20:58:19
zaujímavá trojka :-D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
noiseless
2009-11-30 20:13:42
nemá to chybu ... naj mesiaca :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jožo
2009-11-30 20:04:01
Super!!!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
arpi
2009-11-30 19:55:35
perfektne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Frola
2009-11-30 19:36:16
príspevok od: Karol Srnec
Cely Nepal sme organizovali, triedili a upravovali Lightroom 2, upravy pre potreby webu v Photoshop CS3.
dík Karol :)
 
adamk
2009-11-30 19:21:27
vyborne foto aj spracovanie
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
PATAK
2009-11-30 18:59:57
ako si sa dostala k tomu asistentovi???Foto je dobré o aké úpravy sa teda jedná keď si siahla po profesionálovi????
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
kapurka
2009-11-30 18:13:34
V každom prípade je úžasmé, ak nás vedie niekto, koho prácu uznávame a vidíme ho pri nej. Nie som úplne zastancom tvrdenia: uč sa sám a na vlastných chybách... trvá to niekedy strašne dlho a človeka to može znechutiť. Dobrý foto ´guru´ :)) pri ruke k nezaplateniu! Ak si aj pri spracovaní bola a pozorovala ho je to len veľké plus pre teba a ostatní možeme v tichosti závidieť :))).
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 17:59:29
príspevok od: Lienka1
klobúk dolu, skvelé fotky, tie výrazy v ich tvárach rozprávajú samé za seba. Je úplne jedno, či si foto upravovala ďalej ty, alebo niekto iný. Super je, že si mala pomocníka pri výbere fotiek aj úprave,lebo keď je niečoho priveľa, alebo je človek príliš citovo zainteresovaný, prestane byť objektívny sám k sebe, k svojej práci. A potom by na úplnú škodu, ostali takéto krásne fotky niekde zabudnuté medzi tými 2 tisícimi ďalšími, ktoré si nafotila.
... dakujem, aspon na zaver dna mam pocit, ze niektori ludia mi porozumeli :-)
 
Lienka1
2009-11-30 16:57:14
klobúk dolu, skvelé fotky, tie výrazy v ich tvárach rozprávajú samé za seba. Je úplne jedno, či si foto upravovala ďalej ty, alebo niekto iný. Super je, že si mala pomocníka pri výbere fotiek aj úprave,lebo keď je niečoho priveľa, alebo je človek príliš citovo zainteresovaný, prestane byť objektívny sám k sebe, k svojej práci. A potom by na úplnú škodu, ostali takéto krásne fotky niekde zabudnuté medzi tými 2 tisícimi ďalšími, ktoré si nafotila.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Heňo
2009-11-30 16:20:58
Výborné Zuzka...s Karolom alebo bez ! :) Autorom fotografie je vždy ten kto stlačí spúšť ! A práve v tomto vidím výhodu fotografovania do formátu Raw , že ako sa človek zdokonaluje tak sa hocikedy môže ku svojim dielam vrátiť a spracovať ich podla svojho gusta ! Osobne si myslím že môžeme autorke len tíško (v dobrom ) závidieť že na takej expedícii bola a to čo videla a zažila jej už nikto nevezme ! A na nejaké Vaše kidy o postprocessingu sa môže ...
Ludia neberte všetko tak vážne , tiež je možnosť že by autorka napísala že si to upravovala sama a nebolo by tejto diskusie , že ?!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 16:13:41
... este jedna vec, ktoru som doteraz nepocitila ... nikdy doteraz sa mi totiz nestalo, ze by som si zo svojich fotiek nevedela vybrat tie dobre a tie menej. Pri Nepale som to vsak z tych 2.500 fotiek nevladala a ani nevedela urobit. K niektorym mam emocny vztah a tak je ta selekcia tazka. Preto som poprosila Karola ako nezainteresovaneho, nech mi s tym pomoze ...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 16:10:31
... suhlasim. Doteraz som to robila presne v duchu Tvojho komentu. Nastala vsak doba, kedy sa sama posunut uz neviem a tak potrebujem helfnut so sposobom videnia svetla a tienov a nasledne ich vyzdvihnutia, ci potlacenia. Nie je to o tom, ze som nafotila a dala Karolovi, nech z toho caruje. Snazim sa carovat aj ja, niekedy sa zadari, niekedy menej. Napriklad som uplne inak doostrovala a stale som nechapala, preco to nemam take ostre ako ti dobri tu na serveri. Takze je to otazka, ci vzdy a vsetko sam za seba ... ako som povedala, teda napisala, na bodovanie budem od dnes davat len tie, ktore urobim uplne sama.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-11-30 15:53:03
Cely Nepal sme organizovali, triedili a upravovali Lightroom 2, upravy pre potreby webu v Photoshop CS3.
 
atiart
2009-11-30 15:51:39
príspevok od: Ultra TXF
Inak ten úsmev toho stredného je tiež výpoveďou.
Skúste sa prejsť po Bratislave alebo kdekoľvek inde,či na taký natrafíte.Ani náhodou :)Zamračené tváre,stres,zhon ...
Žijú ťažký,ale dobrý a šťastný život.
.... suhlasim s tebou ultra .... len tematicky mi ten stredný nesedí , pošobí medzi tými starými ludmi ako šašo , ked to mám hodnotiť ako samostetný portrét, tak iste je dobrý a s výpovednou hodnotou, ako si to aj ty naznačil ....
 
Frola
2009-11-30 15:44:26
foto se mi líbí, body dávat nebudu, jsem dost ovlivněná komenty dole pose mnou ale své foto bych do úpravy nesvěřila nikomu, je to mé dílo od začátku až do konce, digi foto je syrové foto, se kterým se dá velmi veľa pracovat a učit se zdokonalovat sebe samého.
Ještě jedna otázka, v jakém foto programu Karol pracoval? :)
Já pracuji v programu Zoner Studio
 
genchi146
2009-11-30 15:36:55
Tak ak mozem prispiet svjim amaterizmom (uz som bol parkrat na to upozorneni od uzivatelov - profikov :), pre mna je portret najma o ociach. Tak ako kazdy clovek ma v ociach nieco, co bud cloveka zaujme alebo necha chladnym, tak aj portret na mna zaposobi tym aky ma dotycny(a) pohlad. A preto pre mna lavy ujko, ten tam ma taku zmes pokory, ucty a zmierenosti s osudom (zivotom) ze jednoznacne pre mna naj. Stredny je prilis vesely na to ze je to v Nepale (dostaval dobre tipsy? :) a pravy, nuz dobry portret no pre mna najmenej vyrazny z troch. Samostatne by bol lepsi impakt.

Ospravedlnte ale moj amaterizmus :)

Na margo uprav - nechapem ako unudeny musi byt niekto kto sa takym niecim zaobera, ze ramik nerobila autorka uplne sama. Sa zobudte ludia. Ked Madonna vyda song na ktory jej robil hudbu Timberland, hovoria o tom v radiu ze si ju nerobila sama????????????? Internetovi supi chodte prec.....
 
mato73
2009-11-30 15:23:05
pekné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
LuKubo
2009-11-30 14:51:54
super to je
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jasmine
2009-11-30 14:49:02
je to vyborne, uzasne..naozaj zaujalo..klobuk dole :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
solko
2009-11-30 14:39:20
páčia sa všetci,gratulujem, takéto portréty môžem.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Ultra TXF
2009-11-30 14:09:16
Inak ten úsmev toho stredného je tiež výpoveďou.
Skúste sa prejsť po Bratislave alebo kdekoľvek inde,či na taký natrafíte.Ani náhodou :)Zamračené tváre,stres,zhon ...
Žijú ťažký,ale dobrý a šťastný život.
 
bebel
2009-11-30 14:01:45
zuzi, je mi jedno ci s upravou pomahal srnec...

pacia sa mi zachytene emocie vsetkych troch panov :)

p.s.: pri mojich fotkach, mi tiez ludia radili, a o to si ich pomoc este viac vazim, lebo sa od nich ucim.. myslim, si ze je to prirodzene
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-11-30 13:50:29
príspevok od: atiart
..neberiem Ti to zuzu, lennech sa nerehlí medzi tými ujkami .... mohla si tam dať portrét neakej ženy, alebo detska, a kontrasť tiež by bol kraj-stred-kraj ....
Deti boli vcera, zeny este davnejsie.
 
balazovic.lubos
2009-11-30 13:40:00
mne sa tiez paci ten vpravo. ten je uplne ze super.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 13:35:23
príspevok od: atiart
..neberiem Ti to zuzu, lennech sa nerehlí medzi tými ujkami .... mohla si tam dať portrét neakej ženy, alebo detska, a kontrasť tiež by bol kraj-stred-kraj ....
... zeny a deti chcem zvlast, takze neskor pride aj na ne ...
 
atiart
2009-11-30 13:32:08
príspevok od: zuzuliena
... ten v stredku bol nas nosic a odmakal s takym usmevom a 30 kg nakladom nasich batohov na chrbte cely trek, pre mna je to jeden z nepalskych charakterov - usmev za kazdych okolnosti ...
..neberiem Ti to zuzu, lennech sa nerehlí medzi tými ujkami .... mohla si tam dať portrét neakej ženy, alebo detska, a kontrasť tiež by bol kraj-stred-kraj ....
 
atiart
2009-11-30 13:29:17
príspevok od: julo kotus
Budem hovoriť k tomuto obrázku, keďže sa bavíme pod ním. BW varianta je normálna aj v klasickej fotografii, fotografuje sa na ČB film, však? Rozostrenie detailov sa prevádzalo pod zväčšovákom taktiež (aspoň mňa to učil Ron Davies ako klasickú disciplínu pri zväčšovaní buď vazelínou portreté krycie sklo alebo polopriepustný papier...), takže túto fotografiu by som digicirkusom určite nenazval. Na druhej strane vidíme veľa fotografií, ktoré sa digicirkusom dajú nazvať, nezahadzoval by som však digitálnu fotografiu ako takú. Vo viacerých žánroch má už nenahraditeľnú funkciu a umožňuje dosahovať konštantnejšie výsledky, ako analógová, kde je výsledok závislý na niekoľkých procesoch. Myslím si však, že zvlášť ČB fotografia na film bude mať ešte dlho opodstatnenie a zástancov. Myslím si, že digitálna fotografia je fotografiou práve tak, ako analógová, aj keď si tiež niekedy nostalgicky spomínam na to, keď byť dobrým fotografom znamenalo byť aj dobrým remeselníkom a myslím teraz na uzajstné ručné remeslo, keď si fotograf musel vedieť namiešať vývojku, vyvolať film, osvietiť a vyvolať fotografiu...
..... dakujem, za odpoved, asi sme sa zhodli , áno ja tým remeselníkom aj som , ked , tak niečo o tom v mojej galerke pri fotografií ... žena ako kvet - 101 - filmy si vyvolávam sám , aj komoru mám , a pracujem výlučne na mattný barytový papier Ilfort Multigrade , no samozrejme al tlačím ...... je mi jasné prednosti digi aparátu, ale premňa nemá dušu, samozrejme že svadbu , či book tiež s digi idem fotiť , ale takéto reportažné už na film, lebo ked dačo dobré sa podarí na digi, tak ma to normalne štve , že nemám to na folme alebo na diaáku ....
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 13:14:01
... podakovanie Karolovi som doplnila ... a osobne som mu uz x krat podakovala a este asi x krat podakujem /kym ho to ucenie ma neprestane bavit/ ...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 13:12:40
príspevok od: atiart
... tento v stredku premňa je nesympatickým šaškom , ktorý pôsobí velmi rušivo tu , ujkovia sú v poriadku ...
... ten v stredku bol nas nosic a odmakal s takym usmevom a 30 kg nakladom nasich batohov na chrbte cely trek, pre mna je to jeden z nepalskych charakterov - usmev za kazdych okolnosti ...
 
julo kotus
2009-11-30 13:04:23
príspevok od: atiart
..... ahojte , už len ja som tu chýbal že ? :) ak dovolíte odprezentoval by som svoj názor ako kunzument fotografie, a nie ako fotograf ...... dokument/reporťáž , či už to je porrét, alebo hocičo, má prezentovať realitu bez skreslenia ... tá digicirkusantská fotografia už fotografiou aj tak ne je ... považujem to za kontajner istých súborov, kde sa to zbierá takzvaným digitalným fotoaparátom , a to na rôzne účeli , preto sa to nenazíva fotografiou, ale digitalnou fotografiou , ktorá samozrejme účelovo jednoducho sa môže uoravovať akokolvek , takže nech sa upravuje , od toho hodnotu fotografie ešte nedosiahne .... ale je to skvelou hračkou , to je fakt ....
Budem hovoriť k tomuto obrázku, keďže sa bavíme pod ním. BW varianta je normálna aj v klasickej fotografii, fotografuje sa na ČB film, však? Rozostrenie detailov sa prevádzalo pod zväčšovákom taktiež (aspoň mňa to učil Ron Davies ako klasickú disciplínu pri zväčšovaní buď vazelínou portreté krycie sklo alebo polopriepustný papier...), takže túto fotografiu by som digicirkusom určite nenazval. Na druhej strane vidíme veľa fotografií, ktoré sa digicirkusom dajú nazvať, nezahadzoval by som však digitálnu fotografiu ako takú. Vo viacerých žánroch má už nenahraditeľnú funkciu a umožňuje dosahovať konštantnejšie výsledky, ako analógová, kde je výsledok závislý na niekoľkých procesoch. Myslím si však, že zvlášť ČB fotografia na film bude mať ešte dlho opodstatnenie a zástancov. Myslím si, že digitálna fotografia je fotografiou práve tak, ako analógová, aj keď si tiež niekedy nostalgicky spomínam na to, keď byť dobrým fotografom znamenalo byť aj dobrým remeselníkom a myslím teraz na uzajstné ručné remeslo, keď si fotograf musel vedieť namiešať vývojku, vyvolať film, osvietiť a vyvolať fotografiu...
 
atiart
2009-11-30 12:38:46
... tento v stredku premňa je nesympatickým šaškom , ktorý pôsobí velmi rušivo tu , ujkovia sú v poriadku ...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.67
 
BlaDeSK
2009-11-30 12:34:21
pekne pekne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
atiart
2009-11-30 12:34:02
príspevok od: julo kotus
Nemyslím si, že by som nazval podvodom neuvedenie pomoci pri spracovaní fotografií. Je to nezmysel Slavmiro, koľkým profíkom upravujú fotky asistenti a koľkým aj nastavujú svietenie?!? A koľkí z nich sú uvedení pod dielami a fotografiami?

Na druhej strane Zuzka, asi by som privítal nejakú poznámku o tom v popise pre úplnosť obrazu, aj ako vďaku Karolovi. :)

Takže sa na to vykašli Zuzka a na takéto príspevky ani nereaguj.

Porovnanie s Edu si nechajte pre seba všetci vy majstri. Ako vidím, úspech sa neodpúšťa, nie na Slovensku. Fotky sú dobré, pomáha im síce exotika tvárí ale žiadne väčšie výhrady sa im nedajú vytknúť.
..... ahojte , už len ja som tu chýbal že ? :) ak dovolíte odprezentoval by som svoj názor ako kunzument fotografie, a nie ako fotograf ...... dokument/reporťáž , či už to je porrét, alebo hocičo, má prezentovať realitu bez skreslenia ... tá digicirkusantská fotografia už fotografiou aj tak ne je ... považujem to za kontajner istých súborov, kde sa to zbierá takzvaným digitalným fotoaparátom , a to na rôzne účeli , preto sa to nenazíva fotografiou, ale digitalnou fotografiou , ktorá samozrejme účelovo jednoducho sa môže uoravovať akokolvek , takže nech sa upravuje , od toho hodnotu fotografie ešte nedosiahne .... ale je to skvelou hračkou , to je fakt ....
 
2009-11-30 12:32:21
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
majo1972
2009-11-30 12:17:59
vyborne portrety ... a kludne si davaj bodovat aj upravovane fotky ... co sa tyka bodovania tak hodnotit technicku kvalitu v tomto rozliseni je ako hodnotit kvalitu zvuku najnovsej pesnicky na starom tranzistore ... ja osobne dokazem realne hodnotit akurat tak impakt a kompoziciu ... a nenechaj sa vyprovokovat , take it easy :o)... ked nejde o zivot ide o vies co :o) ... prajem vela kvalitneho svetla !
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 11:38:39
... citala ... dakujem.
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 11:36:42
dakujem, doplnene.
 
slavmiro
2009-11-30 11:30:00
Ahojte, ja som nikde sucho nekonstatoval ze toto je PODVOD, formuloval som to, ze sa jedna o: ´pociny na hranici jemnej manipulacie, pre mna maleho podvodu´. Moj prvy koment pod touto fotkou toto haklive slovicko neobsahoval a nerad by som ho prizvukoval tu. To co mi nesedelo, je to ze ak mame hodnotit TK, tak sa to dost dobre neda.
Slovo podvod zprizvukujem ohladom niektorych fotiek prirody.. Sporadicky mi choda do IP odkazy typu: ´ Ahoj, cital som komentare pod dnesnou fotkou a chcem sa spytat aka bola kauza ohladom ***, nejako mi to uniklo, vdaka.´ Tu si pripadam si ako ustav pamati fotonaroda. :)
 
julo kotus
2009-11-30 11:18:07
Súhlas
 
julo kotus
2009-11-30 11:17:20
Nemyslím si, že by som nazval podvodom neuvedenie pomoci pri spracovaní fotografií. Je to nezmysel Slavmiro, koľkým profíkom upravujú fotky asistenti a koľkým aj nastavujú svietenie?!? A koľkí z nich sú uvedení pod dielami a fotografiami?

Na druhej strane Zuzka, asi by som privítal nejakú poznámku o tom v popise pre úplnosť obrazu, aj ako vďaku Karolovi. :)

Takže sa na to vykašli Zuzka a na takéto príspevky ani nereaguj.

Porovnanie s Edu si nechajte pre seba všetci vy majstri. Ako vidím, úspech sa neodpúšťa, nie na Slovensku. Fotky sú dobré, pomáha im síce exotika tvárí ale žiadne väčšie výhrady sa im nedajú vytknúť.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
paloo
2009-11-30 11:13:53
paradicka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Žuko
2009-11-30 11:12:02
skvelé
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Lama
2009-11-30 11:02:26
Helmut Newton, citali ste jeho zivotopis?
Okrem toho ze vela fotiek vymyslal so svojou zenou. Postproces, teda v jeho pripade robotu v tmavej komore bola na jeho asistentoch a veci ktore isli na vystavy atd daval robit jednemu typkovi co bol toho casu jeden z najlepsich printerov. Pise tam, ze bol s nim pohadany, lebo to bol istym sposobom cud(r)ak. Ale potreboval dokonale printy, tak za nim musel zajst osobne a udobrit si ho. Vela fotografov, ked chcu mat perfektne vysledky, vyuziju sluzby inych. Castokrat za ich pritomnosti, s tym ze koriguju toho printera ako to chcu. V tomto ja problem nevidim, tot moj osobny nazor. A tuna je to obdobne.
 
the.saint
2009-11-30 10:58:12
Foto ako lusk
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
Koma
ocenenie redakciou 2009-11-30 10:54:10
Super vynikoš!!! Ako Steves: Takto – v rámci trojice – perfekt orientácia. + ďalší SUPER, že sa stredný tak srdečne na nás usmieva. Všetko to pôsobí ako celok veľmi veľmi harmonicky. Dohovie koľko Kg mal pri tom priamom úsmeve naložené, a krajný primiešané v tabaku ;) Výborne - podarená trojka!
P.S. Každý z nich je za plný počet- po všetkých stránkach...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
2009-11-30 10:50:08
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
stivi13
2009-11-30 10:47:13
riadne tváre... super foto.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
slavmiro
2009-11-30 10:41:37
kedze my sa zhodneme malokedy a tu pre zmenu ano, nieco na tom asi bude. To rozostrenie je fakt nevhodne, dobre si to ´precital´, je to dalsi argument ze ani vyborny setak nenahradi pevne sklicko vo vrecku kosele v hodnote slabe kilo a pol jurosikov.
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 10:32:25
príspevok od: slavmiro
vsak islo mozno len o to, spomenut to do popisu, mozno formou podakovania, mozno to dat najavo nejako inac. Ak je vo fotopointe nejaky ilustracny zaber redakciou upraveny, je to ok. Ale toto tu je viacmenej autorska sutaz, bodovacia, hodnotiaca. Prave teraz v mediach rezonuju temy nepriznaneho autortsva, citacii a pod. Nic v zlom, nic proti tebe, let´s play, fair play. :)
... ok, fair bude, ze ich nenecham bodovat vzdy ked sa na nieco spytam, pripadne mi tam Karol poradi co stmavit, rozostrit, nedajboze potiahne jazdcom on, dohodnute! Akurat Ta prosim, aby si pod kazdou dalsou mojou fotkou nezacal otazkou ´spolocne dielo?´ Tie, co budu na bodovanie budu len a len moja, uplne cista, bezpomocna praca, pri ich uprave bude Srnec uplne na opacnom konci Bratislavy. Aj ked, ostrenie po novom viem teraz vdaka Karolovi - mam to pod kazdou fotkou spomenut? Pripadne, ked zavolam oboyovi a na nieco sa spytam co sa tyka panningu, tiez to tam mam spomenut? Alebo izzinovi ohladne bleskov? Alebo bodyho ohladne farebnych filtrov? Lebo s nimi vsetkymi sa stretavam a o fotkach bavim, pytam sa a pocuvam a popritom sa ucim. Mam tie vedomosti od nich, nie su moje ...
 
materko
2009-11-30 10:30:31
príspevok od: slavmiro
a veru mohli byt lepsie nesetakom, vsimni(te) si slabo odpichnutte pozadie. Foto nehodnotim, lebo jeden autor fotil a niekto iny PP prevod na BW a doostroval, ze ano. ;) Takze za TK 3 body autorke a 4 body Karolovi..
Nechcem, aby to vyzeralo, že si chcem za každú cenu rypnúť do Tvojej poznámky... Mne sa to zdá na seťák veľmi dobré, to, že rozostrenie muselo byť softvérovo dotvorené som uviedol v mojej otázke na PP. Že to nerobila autorka je mi v podstate jedno. Napriek tomu si cením na Tvojich komentároch, že si v názoroch vždy konzistentný a otvorený, niekedy možno až na hranu. Už je potom len na hodnotenom, ako sa s tým vysporiada. Mňa osobne takéto otvorené vyjadrenie názoru nakopne k zlepšeniu skôr ako vytočí.
 
potter
2009-11-30 10:30:02
Radsej si mohla zatlkat a zatlkat, a nikto by sa tu nikdy nedozvedel, ze Ti Karol pomahal. Je to skvele, ze Ti ma kto poradit, a nie je o tom priatelstvo a napredovanie? (K mojej dnesnej fotke som mala dopisat, ze mi pomahal manzel, ako odvoz a dovoz na miesto)
Takze fotka sa mi paci, aj ked setakom :-), muzici by boli dobri aj ako samostatne fotky. osobne sa mi najviac pacia celove vrasky muzika v L.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
2009-11-30 10:25:19
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
Ultra TXF
2009-11-30 10:07:35
Škoda ich všetkých spolu,myslím,že sú dostatočne dobré aby boli sólo.Pekné,najviac sa mi páči ten vpravo.Pozadie je dostatočne odpichnuté,
v strede tie krosná nosiča už asi viac odpichnuť nešli...logicky :)

P.S.Čudujem sa vám,že sa púšťate do diskusie s ´bohom´ slavomírom.
nemáte šancu uspieť.Vylúčené :) Foto radšej nehodnotí,v preklade to
znamená,že je dobré,len to nechce uznať :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
slavmiro
2009-11-30 10:07:09
vsak islo mozno len o to, spomenut to do popisu, mozno formou podakovania, mozno to dat najavo nejako inac. Ak je vo fotopointe nejaky ilustracny zaber redakciou upraveny, je to ok. Ale toto tu je viacmenej autorska sutaz, bodovacia, hodnotiaca. Prave teraz v mediach rezonuju temy nepriznaneho autortsva, citacii a pod. Nic v zlom, nic proti tebe, let´s play, fair play. :)
 
PeterSA11
2009-11-30 10:04:30
Podľa môjho názoru je autor človek čo pozerá do hladáčika. PP to už len veľmi mierne dotvorí ale kompo a atmosféra, to čo robí fotku fotkou vychádza zo záberu. Prv než som si všimol diskusiu mi napadlo že by som chcel vidiť aj fotky vo farbe a bez alebo len s minimom PP, lebo by sa mi iste páčili. Možno viac niež tieto (nič proti nim). Podla mňa je to skvelé
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
HUGO7
2009-11-30 10:01:08
príspevok od: slavmiro
vo vlakne so spendlikmi a kombinackami neboli zdaleka vsetky prispevky neslusne ci inak vulgarne. Selektivne mazanie sa robilo v inych pripadoch, mohlo sa aj v tomto, skoda.
A prezident Galantského fotoklubu (a podla mna aj celej zemegule) sa ozval. Byť tebou tak sa radšej pozriem na tú fotku čo si tu mal dnes ty. Prečo si ju dal preč? Veď kludne mohla byť aj foto dňa, však si ju pridával tesne po polnoci takže základná podmienka bola splnená.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-11-30 09:59:57
príspevok od: slavmiro
vo vlakne so spendlikmi a kombinackami neboli zdaleka vsetky prispevky neslusne ci inak vulgarne. Selektivne mazanie sa robilo v inych pripadoch, mohlo sa aj v tomto, skoda.
Bolo tam 500 prispevkov, selektivnym mazanim by aj mnoho slusnych stratilo pointu, pretoze reagovali na tie neslusne.
 
slavmiro
2009-11-30 09:56:42
vo vlakne so spendlikmi a kombinackami neboli zdaleka vsetky prispevky neslusne ci inak vulgarne. Selektivne mazanie sa robilo v inych pripadoch, mohlo sa aj v tomto, skoda.
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 09:50:32
´tusil som to, mozno by bolo fer
v popise podakovat za pomoc s PP Karolovi. Nemam nic proti spolocnym dielam, foto sa
podarila na vybornu.´
- toto bol Tvoj koment, ked som Ti uprimne odpovedala na Tvoju otazku pod inou fotkou. Nic o podvode a manipulacii. Keby to bol podvod, tak do dnesneho dna nikto nevie, ze mi pomohol Karol. Ok, od zajtrajsieho dna, kazdu fotku, pri ktorej mi Karol zaasistuje, nenecham bodovat. Sice sa menej dozviem, ale v poriadku. Tymto potom prosim vsetkych ucastnikov komentov o slovne vyjadrenia k fotke. Vase komenty su totiz pre mna jedinou spatnou vazbou, kedze su chvile, kedy som si nie ista vysledkom.
Dufam, ze sme si navzajom veci vyjasnili a nemusime sa tejto teme dalej venovat. Dakujem.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-11-30 09:48:09
Tak vypis vyzvu, aby vsetci, ktori nejakym sposobom spolupracovali na fotografii, ktore su uvedene v galerii, dodatocne a odteraz stale, z povinnosti pisali, kto a ako im pomahal. Mozno by bolo dobre, aby uvadzali aj clanky, knihy, z ktorych cerpali informacie pri foteni a upravach, pripadne autorov, ktorymi sa nechali inspirovat.
Co sa tyka antipatie, som len clovek a odmietam sa neustale pretvarovat, mam svoje zasady a nenecham si na ne siahat, nech je moja funkcia akakolvek. Samozrejme sa snazim drzat svoje emocie na uzde. Vies, ze my dvaja mame odlisne nazory a na tom sa nic nezmeni a ze sa aj obcas podpichujeme. Mam dojem, ze si to nejak prijal.
Co sa tyka Edu, redakcia nesuhlasila s jeho pocinanim, bolo mu aj odobrate ocenenie redakcie. Diskusia bola odstranena z dovodu prekrocenia unosnej medze, co sa tyka slusnosti. Pristupujeme ale k tomu neradi, snazime sa zachovat slobodneho ducha internetu.
 
slavmiro
2009-11-30 09:35:54
príspevok od: Karol Srnec
Kolka pocta.
ako sa to vezme, ze. Osobne nie som ochotny podporovat taketo pociny na hranici jemnej manipulacie, pre mna maleho podvodu. Autorku som vyzval v minulom zabere, ze by bolo korektne v popise priznat kolektiv autorov. Potom by to bolo OK. Nestalo sa tak, tiez to nie je 1. raz co na portaly nieco ticho toleruje. Zaujimave je, ze napr. diskusne vlakno o AMFOe (amaterska fotosutaz bez ekonomickeho pozadia) bolo rychlo zmazane, vlakno ktore naplno odhalilo plagiatorstvo autora Eda podobne. Jeho profil bol ponechany v ospevnej tonine, kriticke ohlasy pod nim vycistene.. :(
Mne tieto postupy nesedia a nevyhovuju, ale to je subjektivne, niekomu sa to moze pacit, inemu to je jedno. Zelal by som si vacsiu profesionalitu redakcnej rady, bez osobnych antipatii a pod.. Stale tvrdim ze toto je najlepsi semiprofi foto portal .sk
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 09:33:10
príspevok od: slavmiro
a veru mohli byt lepsie nesetakom, vsimni(te) si slabo odpichnutte pozadie. Foto nehodnotim, lebo jeden autor fotil a niekto iny PP prevod na BW a doostroval, ze ano. ;) Takze za TK 3 body autorke a 4 body Karolovi..
... dakujeme, spolu za 7 :-).
Slavmiro, teraz si nefer, sam si napisal, ze spolupraca Ti nevadi, tak ked Ti nevadi, naco to takto hadzes do placu? Stoj si za slovom. Bola som to ja, co som Ti napisala, ze som mala moralnu dilemu to sem dat. Pytala som sa viacerych a vsetci sa zhodli v jednom - fotila si to Ty? Ucis sa popritom? Tak co zbytocne riesis. Je mi jedno, ci vyhram foto dna alebo nie. Zaujima ma ale reakcia na fotku ako taku aj s bodmi, od toho sa viem odrazit, kedze vela ludi nepise text, da iba body. Pripadam si po Tvojom komente akoby som bola v Tvojich ociach dement. Doostrovat uz viem, pozri predchadzajuce dve fotky. To uz bola moja samostatna praca. Co este neviem, je odhadnut kolko akej upravy spravit, ako sa pohrat s ramikom ... takze sa ucim za pochodu ... vdaka Karolovi. Mas cas sa mi venovat Ty?
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-11-30 09:27:12
príspevok od: zuzuliena
... toto by som este sama nezvladla, takze s Karolovou technickou pomocou ...
Je normalne, ze si dvaja kamarti sadnu spolu za pocitac a spolocnymi silami vyberu a upravia fotky. Rovnako, ako si pomahaju pri nejakom fotografovani. Je to aj jeden z dovodov fungovania tohto portalu, aby si priaznivci fotografie vymienali navzajom skusenosti a tym sa posuvali dopredu.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-11-30 09:23:30
príspevok od: slavmiro
a veru mohli byt lepsie nesetakom, vsimni(te) si slabo odpichnutte pozadie. Foto nehodnotim, lebo jeden autor fotil a niekto iny PP prevod na BW a doostroval, ze ano. ;) Takze za TK 3 body autorke a 4 body Karolovi..
Kolka pocta.
 
slavmiro
2009-11-30 09:18:12
a veru mohli byt lepsie nesetakom, vsimni(te) si slabo odpichnutte pozadie. Foto nehodnotim, lebo jeden autor fotil a niekto iny PP prevod na BW a doostroval, ze ano. ;) Takze za TK 3 body autorke a 4 body Karolovi..
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 09:15:02
... mnaaaaaaaaaaaaaaaau, hanbim :-(((
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 09:14:09
príspevok od: izzino
vesela parta. Pekne spracovanie. Sama?
... toto by som este sama nezvladla, takze s Karolovou technickou pomocou ...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-11-30 09:13:30
ano, je to trochu rozostrene cez filter
 
Lama
2009-11-30 09:10:32
vynikos
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
vajsko
2009-11-30 08:49:31
+
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Marcel Rebro
2009-11-30 08:36:40
cica, sa nehambis setakom taketo chrumkave portretiky pachat?

;-)))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
caba
2009-11-30 08:36:36
moze byt...;-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
leto
2009-11-30 08:18:51
Bravúrne,a po technickej stránke dokonalé,,,
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
izzino
2009-11-30 08:12:19
vesela parta. Pekne spracovanie. Sama?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2009-11-30 08:09:27
Perfektna TK!
 
Zuna
2009-11-30 08:04:58
Mne sa tiež páči.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
AnnaM
2009-11-30 08:04:42
Velmi paci
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Erny
2009-11-30 07:57:47
pecka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2009-11-30 07:50:27
Dobrá práca, plus výborne vyladená orientácia v skladačke.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kapurka
2009-11-30 07:29:46
vynikajúca foto
 
attila.farkas
2009-11-30 07:17:37
excelentne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
dragonn
2009-11-30 06:57:41
vyborne
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
walde
ocenenie redakciou 2009-11-30 06:46:18
Paradne, vyborne kompo, dala si si zalezat
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
materko
2009-11-30 06:44:35
Portréty seťákom?!?! ;-). Krásne, páči sa mi to veľmi. Tri emócie, tri silné výrazy. Ja raz niečo takéto vyfotiť, dám to na trikrát :-).
Ešte otázočka: rozostrovala si niečo cez softvér, lebo sa mi zdá, že takto by tá HO asi nešla prirodzene (hlavne stredný obrázok)?
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
javelin
2009-11-30 06:32:36
:)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
kmotrík
2009-11-30 06:24:09
veľmi dobré portréty, super
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jeremy
2009-11-30 06:12:14
velmi pekna paci sa
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
HUGO7
2009-11-30 05:54:33
Tak toto môžem úplna fantázia, bez výhrad
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
 
Fotoaparát: Nikon D300
Objektív: Nikkor 16-85mm f/3.5-5.6 G ED AF-S DX VR
Pridané: 2009-11-30 05:48:05
Na kritiku: 2009-11-30 05:48:05
Miesto:kade tade
Témy: dokument a reportáž, ľudia, momentky
Albumy: Nepál 2009
... uprava fotografii je dielom Karola Srnca. Dakujem.