**

Body: 30.67    Videnia: 1717    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
DORRA
ocenenie redakciou 2010-05-10 15:49:46
takéto ja rada...veľmi dobre na mňa pôsobí
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
noik
ocenenie redakciou 2010-04-22 09:56:17
pritahuje ma ta nejasnost...tusenie hmly, rana...depresie a opustenosti...nemusi tam byt ani clovek aby to umocnil...stacia oci fotografa, ktoreho zo snimku citit
fotka sa mi paci
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Krpec
2010-01-05 12:53:35
pre mňa super.
 
Lama
2009-12-16 20:42:53
príspevok od: Koma
Ani neviem prečo som si myslel , že sa viacej vyznáš a orientuješ .... v Lamači :)
:)))
cez Lamac chodim na bicykli na vylety do Karpat
 
Koma
ocenenie redakciou 2009-12-16 20:07:33
Ani neviem prečo som si myslel , že sa viacej vyznáš a orientuješ .... v Lamači :)
 
Lama
2009-12-16 08:02:55
príspevok od: zuzuliena
... asi milovany? To nevies urcite :-)))? Prepac, to je moja forma humoru, hratky so slovkami. Budeme my z jedneho kralovskeho rodu, to je jasne. Ked som sa rozhodovala, kde nakoniec kupim byt, volba padla na Dubravku, lebo som v nej spokojna. Jeden z dovodov - elektricky, mam rada ten zvuk ako keby vlak, buch buch buch - ako keby tlklo srdce.
asi milovany buch buch buch :)))
Isteho casu som byval na Racianskej pri policajtoch. Rovno nad elektrickovou tratou na 2 poschodi. Jemne povedane bolo to hrozneeee :)
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-15 10:20:14
... asi milovany? To nevies urcite :-)))? Prepac, to je moja forma humoru, hratky so slovkami. Budeme my z jedneho kralovskeho rodu, to je jasne. Ked som sa rozhodovala, kde nakoniec kupim byt, volba padla na Dubravku, lebo som v nej spokojna. Jeden z dovodov - elektricky, mam rada ten zvuk ako keby vlak, buch buch buch - ako keby tlklo srdce.
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-15 10:17:35
aaaa, dik uz asi viem, kusok odtial som kedysi mala prenajaty byt ... pojdem mrknut.
 
Lama
2009-12-15 07:50:20
príspevok od: zuzuliena
ooo, tak to si ma potesil, Dubravienka je moja srdcovka, nevyrastla som v nej, ale mam ju veeeelmi rada, prave preto ze je medzi kopcami a kusok od lesa
tiez nie som narodeny, ale asimilovany. Dubravka je podla mna najlepsie sidlisko a cast v Bratislave :)
Nema sice taku tradiciu ako Raca, ale nie je tam taky stavebny boom, dokedy to uvidime.
 
Lama
2009-12-15 07:48:32
príspevok od: zuzuliena
Kde je Orim? Nepoznam. Bezecku trasu mam od Domu sluzieb po Liscie udolie a spat. Dubravske podniky okrem Pizzi Mizzi su mi nezname ...
no je to pivaren nedaleko pizzi Mizzi medzi barakmi
https://orim.panel.sk/?parent=kontakt
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-14 19:40:15
ooo, tak to si ma potesil, Dubravienka je moja srdcovka, nevyrastla som v nej, ale mam ju veeeelmi rada, prave preto ze je medzi kopcami a kusok od lesa
 
SteveS
ocenenie redakciou 2009-12-14 19:00:52
príspevok od: zuzuliena
Kde je Orim? Nepoznam. Bezecku trasu mam od Domu sluzieb po Liscie udolie a spat. Dubravske podniky okrem Pizzi Mizzi su mi nezname ...

Sorry ze pridam jeden mily spam pod foto:
Ja som taky vsade-tulak co sa vam tam ludia zatulal uz aj do tej vasej Dubravky a zaaaavidim vam tam na behanie tu cestu hore na Kobylu a vsetky tie cesticky po nej. Bol som tam pred mnohymi rokmi zamerne na jar ked kvitnu snezienky a na tie viac-kilometrove huste koberce som este dodnes nezabudol :-)
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-14 18:06:23
Kde je Orim? Nepoznam. Bezecku trasu mam od Domu sluzieb po Liscie udolie a spat. Dubravske podniky okrem Pizzi Mizzi su mi nezname ...
 
Lama
2009-12-14 17:26:59
ja som sa vcera tulal v Dubravke, ak tam budes behat. Tak to zakonci v Orime s jednym rumom s cajom. A pozri si fotky v tej zadnej miestnosti. Chalani boli v Rumunsku zdokumentovat slovakov tam zijucich.
Maju to velmi velmi dobre, aj ked osvetlenie je bieda.
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-14 17:23:27
:-))) vtipalku, akurat sa chystam ist behat, tak som zvedava, co za ´salava´ zmrzlina zo mna bude ... mozno sa citame naposledy :-)))
 
Lama
2009-12-14 17:19:19
zeny to je ten zmierovaci element,
to salave teplo rodinneho krbu :)
 
Lama
2009-12-14 17:17:58
Steve,
tak nech sa dari a dobre svetlo vsetkym.
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-14 14:36:24
:-))) dakujem, aj ked musim povedat, ze autora osobne vobec nepoznam, ak neratam mily usmev na slavmirovej portretfotke pocas FotoSlovakie ...myslim, ze v ten den ta fotka dobre padla viacerym z nas. Mozno sme len na jednej vlnovej dlzke, preto sa to tak javi, ze si rozumieme. Pravda je, ze mam rada jeho komenty a aj fotky sa mi pacia, hoci nie vsetky su mi uplne jasne. No a jasne, este je aj LÁMA, co zvysuje jeho kredit v mojich ociach :-) ... jeho komenty mam naozaj rada, napisal mi par kritickych poznamok a aj par pochvalnych, vzdy to boli slusnou formou a humorne napisane texty, preto ma napriklad prekvapilo, ze by to mohlo byt aj inak.
Ale ako som si pod touto reakciou precitala, veci sa vyjasnili a vsetci sme tu na seba opat normalni a nikto sa neurazame.
Prijemny den a tesim sa na fotky :-).
 
SteveS
ocenenie redakciou 2009-12-14 14:25:39
príspevok od: zuzuliena
... to nebol utok, iba moje zamyslenie sa nad tym, co si napisal ... dik za podnet na filozoficku uvahu .-)(myslene bez ironie)

Jasne ze nie utok, ved dame pistol nesvedci :-)
K tvojmu zamysleniu dodavam, ze ako vidno, ty sa s autorom dobre poznas a tak sa vies ovela jednoznancnejsie postavit aj k jeho tvorbe. A to aj v pripade, ze by si sa s nou práve nestotoznila. Ovela lahsie ju aj vtedy pochopíš. Má uz u teba istú dôveru a autorský kredit.

Ja som tu moznost a znalosti nemal, poznal som len zopar jeho komentov kde som nemal nic proti kritike, len proti jej forme. Ale tato diskusia uz veci vysvetlila a po jeho viacerých vyjadreniach som si pozitivne ´prepisal´ svoje prve dojmy :-)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2009-12-14 13:55:11

Casu vseobecne nie je nazvys a komentovanie z neho poriadne kazdemu uberá. Popri tom uz ostava fakt malo casu na osobitne studium jednotlivych autorov a ich vsetkych komentov... Ako autora ktoreho nepoznam ta voci mne reprezentovali len tie komenty, ktore som cital a ktore boli ake boli. Nechcel som vsak svoju reakciu az tak vseobecne pausalizovat ako to mozno vyznelo a ako si to asi pochopil. Napisal som slovko ´casto´ a ak to komplexne nevystihuje realitu a dotklo sa ta to, potom sorry. Ale myslené to bolo iba v ramci tych komentov, ktoré som vtedy cital a poznal. Bolo to len zamyslenie sa nad konkretnymi komentami a ich formou podania...

Nejdem skúmať ďalšie komenty, dôverujem tomu čo si už napísal a som radsej ze to je tak a nie ináč. Akceptujem aj tvoj pohlad na posudzovanie, kritiku a hodnotenia. Z casti mam podobny nazor ale zalezi mi aj na forme podania kritiky, nielen prostom obsahu... a verim ze to rovnako tolerujes aj ty mne :-) Kvitujem ze sa nad vecou v nizsich komentoch a odpovediach zamyslas a nereagujes jesitne, ale naopak snazis sa vysvetlit svoje postoje a pocity. Ak ti ide rovnak aj o motivovaciu autorov, nielen jednostrannu kritiku, tak tahame za jeden koniec, bez ohľadu na to že obaja svojím spôsobom. Je na mieste nasu debatu ukoncit priatelskym zaprianim dobreho svetla a množstva tvorivých nápadov. Nech sa ti darí ;-)
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-11 09:36:22
príspevok od: Koma
To som teda fakt nevedel, ale asi To bude ako hovoríš či píšeš. Napriek problémom, čo život samozrejme tiež prináša – sa snažíme tú našu spoločnú ,, Vodu “ spolu - so vzduchom a Vetrom okysličovať , niekedy je síce z toho trochu mútna, niekedy aj dosť...ale postupne sa krásne vyčistí a vyčíri ;-)
... a ved tak to ma byt, a kolka radost ked sa to pekne podari :-)
 
maTTo_corp
2009-12-10 23:02:19
páči moc :)
 
Koma
ocenenie redakciou 2009-12-10 20:18:27
príspevok od: zuzuliena
... aka pekna kombinacia - musite si dobre rozumiet ... voda so vzduchom su skvele znamenia - Fengshui znamena presne vodu a vietor (cize Vas) .-)
To som teda fakt nevedel, ale asi To bude ako hovoríš či píšeš. Napriek problémom, čo život samozrejme tiež prináša – sa snažíme tú našu spoločnú ,, Vodu “ spolu - so vzduchom a Vetrom okysličovať , niekedy je síce z toho trochu mútna, niekedy aj dosť...ale postupne sa krásne vyčistí a vyčíri ;-)
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-10 19:57:18
príspevok od: Koma
Na slovenských google stránkach som sa dočítal len cca. jednu vetu :-( A to : ,, Je to posvätná hora na ktorú horolezci nemôžu vystúpiť ´ - určite myslené tak , že : nesmú! Teším sa na ,, plutvacinu ´ - manželka je Ryba a ja Vodnár :))
... aka pekna kombinacia - musite si dobre rozumiet ... voda so vzduchom su skvele znamenia - Fengshui znamena presne vodu a vietor (cize Vas) .-)
 
Koma
ocenenie redakciou 2009-12-10 19:25:16
príspevok od: zuzuliena
... nezabudla som na Rybiu plutvu, v sobotu poslem, budem sa babrat s fotkami ...
Na slovenských google stránkach som sa dočítal len cca. jednu vetu :-( A to : ,, Je to posvätná hora na ktorú horolezci nemôžu vystúpiť ´ - určite myslené tak , že : nesmú! Teším sa na ,, plutvacinu ´ - manželka je Ryba a ja Vodnár :))
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-10 17:49:57
príspevok od: Lama
uz som si to prezrel aj vypisal casy ktore fotky a psolem ale asi az zajtra alebo v pondelok. Ale drviva vacsina tych krajiniek je vyborna na vystavenie, treba sa len rozhodnut. A tie portrety Ti poslem. Ozaj kolko fotiek chces vystavovat?
... zavisi od priestoru ... v jednej cajovni mam istu stenu, kde by to bolo tak hala bala od klinca ku klincu, alebo sa musim trosku posnazit a vymysliet kde inde by som sa sla spytat ... uprimne teraz moc nestiham, takze je to zatial len taky prijemny vizionarsky predplan :-) ... chcela by som zvlast krajinu a zvlast ludi, take tie pomiesane vystavky som uz mala ... chce to posun ... preto ma zaujima nazor inych ... ked si teraz spomeniem, co som ako totalna naivka povystavovala, az mi je smiesno :-)))
 
Lama
2009-12-10 17:43:48
príspevok od: zuzuliena
... ozaj a este stale si mi neposlal tie fakt dobre nepalske ... myslela som to vazne ... kludne aj s kritikou, coho sa mam nabuduce vyvarovat ...
uz som si to prezrel aj vypisal casy ktore fotky a psolem ale asi az zajtra alebo v pondelok. Ale drviva vacsina tych krajiniek je vyborna na vystavenie, treba sa len rozhodnut. A tie portrety Ti poslem. Ozaj kolko fotiek chces vystavovat?
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-10 17:43:28
... nezabudla som na Rybiu plutvu, v sobotu poslem, budem sa babrat s fotkami ...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-10 17:41:33
... ozaj a este stale si mi neposlal tie fakt dobre nepalske ... myslela som to vazne ... kludne aj s kritikou, coho sa mam nabuduce vyvarovat ...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-10 17:39:08
:-)))))))) odlahlo mi, v tom pripade si rozumieme navzajom ...

O tom ramiku dik, to som nevedela, myslela som, ze ten fialovy kusok je nejake Tvoje nove umelecke ponatie.

Aaaa, uz viem, od kostola nadol, nenapadlo by mi to ... sla som tade tisic krat a vidis ... nic ... asi vtedy chybalo ´Mlha se hlasi´ ...
 
Koma
ocenenie redakciou 2009-12-10 17:35:12
Vľavo nostalgia , zhruba v strede melanchólia – zákazová či príkazová značka to fajn umocňuje – na pravo od nej , ešte kúsok pred ňou -sa už ako tak v pocitoch trošku jasní ;)
Všetko TO má ten správny farebný modrožltý nádych, asi každý z nás sa sprava doľava z času na čas napriek obmedzenej rýchlosti ...dostane ,, pekne “ do tých vnútorných pocitových stavov. A počasie tomu... na rýchlosti ešte viacej pridáva ;) P.S. Mám rád tú farebnosť a taký rozmazaný dažďový ,,mžik “ čo má Tvoja fotka ...hm...tak potom asi aj tie pocity :) Dobrá atmoška – nevyliezť v nedeľu z postele... a nech celý deň pekne ticho prší ;)
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.00
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-10 17:31:38
... to nebol utok, iba moje zamyslenie sa nad tym, co si napisal ... dik za podnet na filozoficku uvahu .-)(myslene bez ironie)
 
Lama
2009-12-10 17:31:13
citujem : ´Nuž a že ide o kolegu ktorý sa dosť razantne a
ako som si v poslednej dobe všimol tak často len kriticky pozastavil nad fotkami
viacerých autorov, napísal čo som napísal.´
Prosim Ta SteveS, najdi si cas a prejdi si moje komenty a napis mi svoj nazor. Ci je to naozaj tak ako to pises. Dakujem.
 
Lama
2009-12-10 17:11:55
príspevok od: zuzuliena
... po precitani si SteveS komentu mi napada len jedna jedina otazka ... kto z nas sa cely zivot nehlada? ... pokrok ide ruka v ruke prave so zmenou a hladanim niecoho noveho. Ako Dubravcanka ocenujem, ze je aspon niekto, kto rano nestoji napaprceny na zastavke a frflajuci na to hrozne pocasie, pomale elektricky, nespratnu mladez, plne odpadkove kose ... niekto si tu totiz vsimol aj veci bezne, ktore az take bezne nemusia vzdy byt ... staci zmenit uhol pohladu, farbu, aj ten ramik, ktory je novinka ... pre mna fajn, nevidim na nej nic depresivne, skor prijemne hmlisto nezname ... dom na predchadzajucej som uhadla hned, tu mam problem, z ktorej ulice, ci casti to je, keby to boli brezy viem, ale nie su, takze neviem ...
Zuzuliena, Ty jedina ma chaaapes :)))))

K ramiku je to plny sken policka. V minilabe treba obsluhe povedat full format a oni to takto naskenuju, aj s takymto ramikom. Sranda je ze kazde policko je ine.

Krizovatka Alexyho s Trhovou. Od kulturaku smerom na Lamac. To vlavo je ten cinziak paralelny s Alexyho.
 
Lama
2009-12-10 17:05:37
Mylis sa, ja im len nemotam medove motuzy okolo fuzov. Tiez som zacinal a tiez som si tym presiel. A dakujem tym fotografom, ktory ma zvozili pod ciernu zem a dali mi jasne a polopatisticky najavo co je zle a co je dobre.
Bol som niekolkokrat u ludi co fotia reportaz a dokument konzultovat fotky. Vies ktory ma niekam posunuli? Ti ktory mi jasne ukazali chyby, a tym chybam sa snazim vyvarovat, lebo boli jasne pomenovane. Nie prehliadnute a naschval nespomenute.
Doniesol som 30 rucne robenych fotiek na barytoch 24x30 - 30x40. Vies co je to roboty? Mozno vies, pisal si ze fotis 40rokov. Obstalo z nich len 5. Ostatok bol pre nich odpad. A to som si vtedy myslel ze viem uz ako tak fotit.
Uprimnost voci sebe a voci inym. Ani dneska to nie je slava a som stastny ked mi vyjde dobry zaber.
Prispievam aj na ine weby, a tam je konkurencia sakris vysoka a napisu Ti to strucne a jasne ten svoj nazor. Ale nikto sa nenasiera, beru ten jeho nazor. Maximalne debatia. Ale ten co napise negativny koment nie je automaticky zaradeny do skodnej.
Navyse hodnotim aj kladne, aj dnes som dal par kladnych komentov :)

Pozri si moje komenty, budes prekvapeny co sa mi vsetko paci :)
 
Lama
2009-12-10 16:49:14
SteveS dakujem za koment a vazim si to.
Body nezbieram, ide mi o komenty, ktorych je pramalo ak clovek nejde s davom :)
Co mi daju sedmicky alebo jednotky? Dobry/zly pocit na jeden den? Koment k veci o fotografii Ta posunie dalej a snad udrzi pri zemi:).
Takze hodnot kolko chces a ako chces, mas na to svoje pravo. Davaju sa tu ´pokrytecky´ 6 a 7, aby sme niekoho neurazili a raz nam to pri nasej fotke nevratil spat. Tym padom je tunajsie hodnotenie o nicom a tak aj castokrat vyzera top 10. Nechcem sa nikoho dotknut, ale uz som o tom niekolkokrat pisal. 5 je podla mna velmi dobre hodnotenie, ale tuna nie dost dobre. 4 dobre. Suhlas? Top 10 by mal byt odmenou nie standardom, a myslim ze ludia by viacej premyslali pri foteni. A viacej by ich tesil cas straveny na vyslni. Ludia tie negativne komenty beru velmi osobne, a velmi ich to hneva. Treba zmenit myslenie. Preto sa snazim hodnotit objektivno-subjektivne, nie vzdy mi to ide :) Som len clovek.

K fotke :) Ranna hmla si vonku. Tu atmosku si nechas pustit pod kozu a uz to potom ide, stvaras taketo veci a tesi Ta to ako male decko :)
Je to tuna tak ako to vyslo na filme, bez akehokolvek PP. Toto bolo fotene cez zarosene, oprsane sklo auta. Cvakol som aj bez skla ale ta atmoska, ktoru som tam citil, tam nie je. Tuna je to o pocitoch nie o dokonalej technickej fotografii.
Lampa nie je v strede, ale tam kde som ju chcel mat :)

Popis naco? Bud sa Ti to zapaci, alebo nie. Ked sa vela vysvetluje a hovori o fotke, tak nieco nie je v poriadku :) Ine je ak je to popis k nejakemu zariadeniu popripade v nejakom turistickom sprievodcovi. Alebo navod na mikrovlnku :)

Sum tam nie je, je to filmove zrno umocnene cross procesom. Diak vyvolany ako negativ. Lezu z toho farby, ktore u mna koresponduju s momentalnym videnim mesta :) Dobry blabol co? :)

tvoj PS - plne s Tebou suhlasim

moj PS inak experiment mam zaskrtnuty :)
moj PS2 aky mas fotograficky ciel, vzor? lebo dobrym dokumentarnym etalonom je National Geographic a tam je dost vela fotiek na 777 :) Aj tuna sa obcas cosi take vyskytne.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2009-12-10 16:21:10
príspevok od: zuzuliena
... po precitani si SteveS komentu mi napada len jedna jedina otazka ... kto z nas sa cely zivot nehlada? ... pokrok ide ruka v ruke prave so zmenou a hladanim niecoho noveho. Ako Dubravcanka ocenujem, ze je aspon niekto, kto rano nestoji napaprceny na zastavke a frflajuci na to hrozne pocasie, pomale elektricky, nespratnu mladez, plne odpadkove kose ... niekto si tu totiz vsimol aj veci bezne, ktore az take bezne nemusia vzdy byt ... staci zmenit uhol pohladu, farbu, aj ten ramik, ktory je novinka ... pre mna fajn, nevidim na nej nic depresivne, skor prijemne hmlisto nezname ... dom na predchadzajucej som uhadla hned, tu mam problem, z ktorej ulice, ci casti to je, keby to boli brezy viem, ale nie su, takze neviem ...

Ja sa naopak často zastávam napadnutých autorov, ktorí hladaju cestu a je im vytýkané že skúšajú, či nie raz že aj napodobňujú. Áno, kto nikdy nie?

Ale... ak by túto foto sem dal neznámy začínajúci fotograf, posmelím ho. Na miniatúru som klikol zo zvedavosti a nevedel kto je autor. Vyvolala vo mne rozporuplné pocity, tak som klikol aj na autora. Nuž a že ide o kolegu ktorý sa dosť razantne a ako som si v poslednej dobe všimol tak často len kriticky pozastavil nad fotkami viacerých autorov, napísal čo som napísal. Rovnako by som to napísal pod touto foto napr. aj Slavmirovi, ak by bola jeho. Teda písal som to v širšom kontexte a plus na nej pochválil, čo v nej vidím pozitívne :-) Asi tak...
 
zuzuliena
externý redaktor 2009-12-10 15:59:07
... po precitani si SteveS komentu mi napada len jedna jedina otazka ... kto z nas sa cely zivot nehlada? ... pokrok ide ruka v ruke prave so zmenou a hladanim niecoho noveho. Ako Dubravcanka ocenujem, ze je aspon niekto, kto rano nestoji napaprceny na zastavke a frflajuci na to hrozne pocasie, pomale elektricky, nespratnu mladez, plne odpadkove kose ... niekto si tu totiz vsimol aj veci bezne, ktore az take bezne nemusia vzdy byt ... staci zmenit uhol pohladu, farbu, aj ten ramik, ktory je novinka ... pre mna fajn, nevidim na nej nic depresivne, skor prijemne hmlisto nezname ... dom na predchadzajucej som uhadla hned, tu mam problem, z ktorej ulice, ci casti to je, keby to boli brezy viem, ale nie su, takze neviem ...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.33
 
SteveS
ocenenie redakciou 2009-12-10 15:08:29
Sorry, slušne a kamarátsky lama, toto ma vôbec neoslovilo. Ale nepokazím hodnotenie.

Neupieram ti tvoje vlastné umelecké cítenie ani formu prevedenia, ale toto mi na takého náročného kritika akým si ty nejak nesedí. Ani ako ´zaujímavý experiment´ a už vôbec ako ´mesto´. Pripadá mi to iba ako hľadanie sa, hľadanie cesty a pokus o experiment. Pri tom ty máš už určitý štýl v BW a tu už mnohé pekné veci.

Snažil som sa hladať aj čosi hlbšie... ani rozostrenie by mi nevadilo, ani šum, ba ľavá strana by už mohla vzbudzovať aj u mňa pocity, smeruje to dobre... ale to všetko mi celkom zabil pouličný flakatý stĺp rovno v strede a ´čistejšie okno´ vpravo s náhlym ostrým prechodom ako pri odfláknutom nedokončenom pokuse v PP. Alebo ak foto nazveme ´nevyrovnané depresívne nálady v ľavej a pravej hemisfére´ ... potom super :-) Možno sa týmto štýlom presadíš, ak tomu pridáš nejakú podobnú myšlienku či názov a ak to bude mať váhu, nájde si to mnohých divákov. Čas ukáže, dobré svetlo.

PS: Každý hodnotí podľa seba a nikomu nemôžeš uprieť jeho pocity ani spôsob hodnotenia, rovnak ako ani spôsob fotoprejavu.
PS2: nemám času odbiehať na iné stránky, sorry, možno preto mi ušla pointa :-) na to tu máme... názov aj popis.
 
Frola
2009-12-10 12:36:41
také se mi zdá, že na Tebe jde nějaká deoprese :)), foto fajn, zvláštní tajemné ...
 
stivi13
2009-12-10 12:20:04
no dnes ráno som mal aj ja náladu také niečo odfotiť z okolia OD Slimák no lenže je krásny slnečný deň tak sa idem odbaviť do Prolajky a nejakého bezdáka idem cvaknúť.
 
Lama
2009-12-10 12:07:42
príspevok od: stivi13
na mňa dosť zvláštne. vydím v tom určitú depresiu.
To som rad ze v tebe vzbudzuje pocity.
Su to hmliste rana v Ba-Dubravke. Detto ta predosla.
 
stivi13
2009-12-10 11:48:11
na mňa dosť zvláštne. vydím v tom určitú depresiu.
 
Lama
2009-12-10 11:48:04
príspevok od: zola
tie body su len orientacne, ja beriem len impakt
s bodmi si starosti nerob :) btw 5 je uz vysoka znamka len tuna si to neuvedomuju a lietaju tu same 7mi.
Dikes za koment
 
zola
2009-12-10 11:34:28
tie body su len orientacne, ja beriem len impakt
 
zola
2009-12-10 11:32:33
dost dobre, ale musel som si pozriet co to je cross processing. Lava strana je slabsia, Vystacili by mozno len tmave siluety stromov oproti svetlejsiemu pozadiu. Farebne je to urcite zaujimave.
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 6 | Priemer: 5.33
 
 
ISO: 400
Pridané: 2009-12-10 08:23:23
Na kritiku: 2009-12-10 08:23:23
Miesto:Bratislava
Témy: experiment, mesto, ostatné
Albumy: Sidlisko
Fotene Olympus XA tuna strucny popis http://www.cameraquest.com/xa4.htm