Dedinka v udoli, biele domceky..

Body: 85.00    Videnia: 2267    Páči sa: 0

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
braňo.j
2010-07-16 13:17:24
tu by som si vedel predstavit bývať.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Anena
2010-01-20 21:18:33
príspevok od: Koma
DíííííK !!! Trošku som to však prehnal s rôznymi kvietkami a hlavne púpavami, mám z nich taký príjemne voňavý dych, ...nuž čo už, asi budem už len chváliť a chváliť .. :-)
Ty sa nezdas....
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-20 21:15:19
príspevok od: Anena
Jen si dej....:-)
DíííííK !!! Trošku som to však prehnal s rôznymi kvietkami a hlavne púpavami, mám z nich taký príjemne voňavý dych, ...nuž čo už, asi budem už len chváliť a chváliť .. :-)
 
Anena
2010-01-20 21:05:00
príspevok od: Koma
Myslím že sa Ti z tej plochej fotky to podarilo veľmi dobre...vybrať to Naj, aj si ju farebne pekne ,, oživila “ nedá sa to s tou prvou ani porovnávať ;) a tuším si sa pohrala aj s oblakmi, či nie? Ja neviem aký formát je mŕtvy či živý, ale dosť sa mi to páči takto vo štvorci....možno, no neviem ako by to vyzeralo kebyže je domec trochu nižšie, ale nevadí...ten zakvitnutý roh a celá lúka ma na seba nalákali...nevadí , že som sa trochu aj napásol? :))
Jen si dej....:-)
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-19 21:19:38
Myslím že sa Ti z tej plochej fotky to podarilo veľmi dobre...vybrať to Naj, aj si ju farebne pekne ,, oživila “ nedá sa to s tou prvou ani porovnávať ;) a tuším si sa pohrala aj s oblakmi, či nie? Ja neviem aký formát je mŕtvy či živý, ale dosť sa mi to páči takto vo štvorci....možno, no neviem ako by to vyzeralo kebyže je domec trochu nižšie, ale nevadí...ten zakvitnutý roh a celá lúka ma na seba nalákali...nevadí , že som sa trochu aj napásol? :))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Anena
2010-01-18 13:32:48
:%)))Mo uz sa tesiiim.....
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-18 13:03:00


Anena, toto si dobre zapamatam ze ta mozno kritizovat az pod ciernu zem ;-))) Och ako sa mne, brýzgalovi, uľavilo! Hned najblizsie aplikujem!

A este aj kus vazne, skoda ze takych osobností tu nie je až tak veľa a tak aspon tej svetlej výnimke, jednej z mála vzdávam HOLD. Lebo pekne si to napísala...
 
Anena
2010-01-17 21:46:23
príspevok od: slavmiro
stvorec bola skor z nudze cnost, dana dobovou technikou. Stvorec je povazovany za mrtvy format pomeru stran, co na zabery krajiny malokedy pasuje. Uz grecki esteti zadefinovali 3:2. Drviva vacsina umeleckych malieb je inych formatov nez je stvorec. Na webove art stylizovanie je vsak popularny, bez obmedzenia zanru. Hodi sa aj na nihilisticko/depresivne stylizacie a zatisia, majster tohoto oboru Joel Peter Witkin..
Suhlasim, ze stvorec je mrtvy format, mne sa v tomto pripade paci, nema to nic spolocne s profesionalitou.Ako som uz spominala mala som taku plochu fotku, ved je aj v mojej galerii a chcela som z nej nieco vytazit a hlavne dat tomu daku kompoziciu a takto sa mi to najviac pozdavalo.A orezom som odstranila rusive stromy z boku.
To, ze sa mi to ako autorovi paci, neznamena, ze je to dobre a kludne ma kritizuj dalej, nemam s tym problem.Prave naopak, mne to pomaha posuvat sa dalej.
 
Anena
2010-01-17 21:41:17
príspevok od: Stratený Stano
Anena, prepáč mi prosím, že obhajobou štvorcového formátu vysielam smerom k tebe všobjímajúce gratulácie a že hladkám tvoje ego. Už to nebudem robiť, prehnal som to... :-)
Budem rada, ked slobodne vyslovis svoj nazor pozitivny, ci negativny.
Nemam s tym problemy:-))).Nechapem, preco sa oospravedlnujes, ved si stoj za svojim, ked je to Tvoj nazor.
Ja si spracovavam informacie po svojom a potesi ked sa zastavis.

 
Lama
2010-01-17 10:13:22
mas pravdu, ale mne hlavne nejde o TOP, ale o komenty od ludi ako vnimaju fotku +/-. Tuna je bohuzial taka zaplava fotiek za jeden den, ze ak sa fotka ´neuchyti´ a nedostane do TOPu, tak je splachnuta tou riavou do kanala a komentov je ako safranu. Prispievam aj inde, a tam nepindam dostanem zhruba od 10-20 komentov, ale vacsinou k veci. Tam sa tyzdenne mozu pridat 3 fotky za tyzden. Alebo na jednom serveri vyriesili aj serie, mozes vlozit 9 fotiek naraz a tak dat ludom ktory sa prezentuju seriami priestor. 1x za 14dni.
Tuna ten TOP je skutocne potrebny :(((
Napad dobry, porozmyslam aj ja o dakom systeme.
Na jednom webe, ale to je uzavreta skupinka o dost menej dusi nez tuna, si ludia tie veci komentuju inak by to tam zhnilo. Aj ked sa mu fotka nepozdava, tak ju okomentuje, bez toho aby sa prispievajuci urazil. A tuna ked niekomu okomentujes fotku s negativnym impaktom, tak je nasraty a nechape preco si sa zastavil, ked sa Ti to nepaci! Mal by byt rad, ak je to konstruktivna kritika a nie zlomyselnost. Len fotograf si musi uvedomit, ze nie vsetko sa musi pacit aj ostatnym a castokrat si clovek z tych negativnych komentov zoberie vela atd uz som o tom pisal.
 
slavmiro
2010-01-17 09:18:11
Pekne si sa nam vypisal z tej dialky, ale davam Ti za pravdu o TOPe, ze veru, ryba smrdi od hlavy.. :) Ako pises idealny je mix a tak budme radi za kazdy vyprofilovany nazor. ;)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-17 03:52:59
príspevok od: Lama
Ak dovolis Miro, tak sa pod toto podpisem.


Davam echo ze som do dikusie napisal este par uvah. Hlavne preto, ze sme spolu navzajom dost vela dikutovali o problemoch okolo FOTO DNA. Myslim ze prave tento titul najviac sposobuje urcite sutazive napatie a nesuhlas s umiestnenymi fotkami a suvici s moznou ci realnou servilnostou. Vidim vsak mozne riesenie, vsetko by vyriesilo moderovanie do kategorii, kde by sa osobitne vyhodnocovali top foto v kazdej kategorii a nebolo by vianocami to, ze sa foto typu lama ci Invisible umiestni v Tope. Kazdy by bol uplne spokojny ale to je len na uziv&teloch aby vyvinuli tlak a nie boli smutni ze vyhravaju servilne skupiny a fotky vtacikov, kvetiniek, krajiniek.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-17 03:39:42
príspevok od: slavmiro
presne dalsi priklad toho o com pisem = vzajomne servilnosti z ktorych sa mi tu robi soufl..


Este jeden miernejsi prispevok a mozno viac k veci ako predosly...
Pravda je vzdy niekde v strede. Kazde dianie, aj tu na serveri, ma zakonitosti a tie dobre stranky prinasaju na strane druhej aj nevyhody, ktore nie je mozne technicky odstranit. Mne sa tu paci prave preto, ze to tu nie je formalny chladny profiserver a ze sa tu diskutuje priatelsky aj mimo temy na fotke a komentare si tu piseme tak, ze aj kus ozivia pobyt na tomto serveri, pozartuju a sprijemnia chvile tu stravene. Teda paci sa mi prave to, co ty technokraticky nazyvas ´servilnostou´. Uvedom si, že kazdy tu je a boduje a hodnoti zadarmo a vo volnom case! Kazdy ma pravo na svoj štyl, tvorbu., nazor a svoje hodnotenia! A mne tu prepac, z tvojich komentov hlavne tie NADRADENE (s obsahom ale bez formy) chybaju ovela menej ako tie VTIPNE ( servilne podla teba) Stanove. Ale idealny je prave ten KOMPROMIS - MIX ! Teda to, aby tu boli tak tvoje komenty ako aj jeho! A aby ste/sme vsetci vedeli vedla seba zit! A s tymto snad budes uz aj ty suhlasit.

Ani predosly koment ta nemal urazit, len ja rovnako (ako ty tvrdis o sebe) hovorim otvorene bez servitky a do oci aj veci neprijemne. A mam rovnaky meter na seba ako na inych, ba tvrdsi, tak preto pevne dufam, ze mi nie je potrebne nadavat do servilnych (co si dovolim tvrdit aj o Stanovi).
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-17 03:03:47
príspevok od: slavmiro
presne dalsi priklad toho o com pisem = vzajomne servilnosti z ktorych sa mi tu robi soufl..


Nie, to nie je priklad servilnosti, to je priklad parodie z toho ze robis zo zivota aj z diania na hobby-serveri hotovu FOTOTRAGIKOMEDIU. Ze si myslis, ze si svojimi nadradene a panovacne formulovanymi kritickymi komentarmi ZACHRANOVAL DEJINY FOTOUMENIA. A pritom v skutocnosti po tebe padali hlavy citlivejsich ludi, hlaven zien na zem a daktore mali z teba depky a museli ta zacat ignorovat. A boli medzi nimi inteligentni a slusni ludia. Preboha ved nie sme na vojne! Toto je hobby server pre radost zo zivota a svoje zaluby! Ale ty si ten neomylny a nekompromisny, ktory velmi mnoho krat dokazal, ze nema na seba rovnaky meter ako na inych! A ked si sa dakomu ´vypišal´ do galerie z trucu a urazenia sa po nesuhlase s tvojou tvorbou, ci niekde sekol nejake profi-pochybene mylne vyhlasenia a bolo ti to vytknute, tam si sa uz nikdy s takou vervou ako zvyknes nevratil a nedopisal ze ´Prepacte, ano, napisal som tu chu...vinu.´ Myslim ze ty by si nemal o servilnosti rozpravat... lebo nepristupujes k sebe tak ako ocakavas od inych. To je moj nazor, mozes mat o sebe iny. A mne je tu zase preto na ...
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-17 02:25:47
príspevok od: Stratený Stano
Anena, prepáč mi prosím, že obhajobou štvorcového formátu vysielam smerom k tebe všobjímajúce gratulácie a že hladkám tvoje ego. Už to nebudem robiť, prehnal som to... :-)


! :-)))))
 
slavmiro
2010-01-16 17:07:56
príspevok od: Stratený Stano
Anena, prepáč mi prosím, že obhajobou štvorcového formátu vysielam smerom k tebe všobjímajúce gratulácie a že hladkám tvoje ego. Už to nebudem robiť, prehnal som to... :-)
presne dalsi priklad toho o com pisem = vzajomne servilnosti z ktorych sa mi tu robi soufl..
 
Lama
2010-01-16 14:34:21
príspevok od: slavmiro
to je vsetko moj nazor, podlozeny mojimi subjektivnymi zkusenostami. Anena mi za nazory dakuje, vy dvaja sa do toho vkladate zbytocne pod jej fotkou. Nemam ten dojem ze si potrpi a potrebuje obhajcov. Obaja hodnotite primarne moj koment a autorke vysielate vseobjimajuce gratulacie. To je problem tohoto webu, ze vsetci si tu tahate medove fuzy pod nosom. Vzajomne hladkanie ega vas tazko niekam posunie vpred, to je slepa ulicka. Skoro nikto tu nedokaze vystavovat nazivo ci uz solo alebo kolektivne, sutazi sa predovsetkym v elektronickych sutaziach. A tak dostavat spatnu vazbu jedine z webu je velice tendence a kratkozrake. Moj vseobecny nazor, nic osobne.
Ak dovolis Miro, tak sa pod toto podpisem.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-01-16 14:33:15
Anena, prepáč mi prosím, že obhajobou štvorcového formátu vysielam smerom k tebe všobjímajúce gratulácie a že hladkám tvoje ego. Už to nebudem robiť, prehnal som to... :-)
 
slavmiro
2010-01-16 12:33:17
to je vsetko moj nazor, podlozeny mojimi subjektivnymi zkusenostami. Anena mi za nazory dakuje, vy dvaja sa do toho vkladate zbytocne pod jej fotkou. Nemam ten dojem ze si potrpi a potrebuje obhajcov. Obaja hodnotite primarne moj koment a autorke vysielate vseobjimajuce gratulacie. To je problem tohoto webu, ze vsetci si tu tahate medove fuzy pod nosom. Vzajomne hladkanie ega vas tazko niekam posunie vpred, to je slepa ulicka. Skoro nikto tu nedokaze vystavovat nazivo ci uz solo alebo kolektivne, sutazi sa predovsetkym v elektronickych sutaziach. A tak dostavat spatnu vazbu jedine z webu je velice tendence a kratkozrake. Moj vseobecny nazor, nic osobne.
 
slavmiro
2010-01-16 12:25:42
príspevok od: Stratený Stano
Prečo by mal byť štvorec umelý prvok? Začínal som Flexaretom na 6x6 cm, občas mi otec požičal firemný Hasselblad, tiež 6x6, dlhé roky som fotil Pentaconom Six, Kijevom i Pentaxom, všetko film a štvorec. Na obdĺžnik fotili len kinofilmári a do tohto formátu sa nikto, kto fotil ´veľkou´ mašinou, nehrnul... Preto celkom nerozumiem tomu umelému prvku...
stvorec bola skor z nudze cnost, dana dobovou technikou. Stvorec je povazovany za mrtvy format pomeru stran, co na zabery krajiny malokedy pasuje. Uz grecki esteti zadefinovali 3:2. Drviva vacsina umeleckych malieb je inych formatov nez je stvorec. Na webove art stylizovanie je vsak popularny, bez obmedzenia zanru. Hodi sa aj na nihilisticko/depresivne stylizacie a zatisia, majster tohoto oboru Joel Peter Witkin..
 
Anena
2010-01-16 00:22:10
No ved sa tam pozri je to tam.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-16 00:20:45

SteveS som ja, ak si citala nick presne, ale ani iny podobny nick som tu este nezaregistroval. Ale v kazdom pripade plati co som napisal a naviac kremnický hrad som ani nikdy nefotil :-))
 
Anena
2010-01-16 00:02:27
No, tak ja nechapem.Vo vyhodnoteni 4.kola sutaze FOTO SLOVAKIA 2009 je v kategorii Hrady a zamky SteveS s fotkou ´Kremnicky hrad´ a obsadila druhe miesto.To nie si Ty?
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-15 23:54:02
príspevok od: Anena
Dakujem za zastavenie a gratulujem k poprednemu umiestneniu vo FOTO SLOVAKIA 2009.Prajem Ti nech sa Ti dari aj nadalej:-)

:-)))) Anka, to si sa musela pomylit :-))) Ja som sice na ephoto prisiel a zaregistroval sa prave kvoli sutazi a mam sice rozsiahly archiv a tiez do kazdej kategórie niečo, ale stále som vloženie fotiek nechával nakoniec. Až som kvôli nedostatku času v poslednom mesiaci súťaže nakoniec nevložil nič, ani jedinú foto :-))) Nechcela si dať odpovedať náhodou na Stana? U neho by sa to dalo očakávať a on, maestro, iste nie je taký nedochvíľny :-)
 
Anena
2010-01-15 23:26:18
príspevok od: SteveS
Už ti tu chýbajú len margarétky či sedmokrásky...
Dakujem za zastavenie a gratulujem k poprednemu umiestneniu vo FOTO SLOVAKIA 2009.Prajem Ti nech sa Ti dari aj nadalej:-)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-15 22:48:01
Už ti tu chýbajú len margarétky či sedmokrásky...
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-15 22:46:44
príspevok od: slavmiro
nemam rad repete zabery ani umelecky tvariace sa stvorce v krajine, kde je stvorec samotny dost umely prvok

Presne z rovnakych dovodov ani ja nerozumiem tvojmu prispevku. Či sa ti zda príliš hranatý? Potom by ti nevyhovoval asi ani obdĺžnik. Všetci špičkoví svetoví autori čo fotili na 6x6 sú potom podľa teba (popri tebe?) amatéri ? :-)

aj tento ... https://www.horolezec.cz/gallery.htm
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-01-15 20:28:29
príspevok od: slavmiro
nemam rad repete zabery ani umelecky tvariace sa stvorce v krajine, kde je stvorec samotny dost umely prvok
Prečo by mal byť štvorec umelý prvok? Začínal som Flexaretom na 6x6 cm, občas mi otec požičal firemný Hasselblad, tiež 6x6, dlhé roky som fotil Pentaconom Six, Kijevom i Pentaxom, všetko film a štvorec. Na obdĺžnik fotili len kinofilmári a do tohto formátu sa nikto, kto fotil ´veľkou´ mašinou, nehrnul... Preto celkom nerozumiem tomu umelému prvku...
 
RoboSti
2010-01-15 19:17:03
po namahavom dni, dobre padne nerusene sa pozerat a relaxovat...
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Anena
2010-01-15 18:45:28
príspevok od: fotografik
Anna,aj mne sa stalo,že fotografia,ktorú som po odfotení považoval za vhodnú na vymazanie,čo nikdy nerobím,podareným orezom upravil tak,že sa páčila nielen mne ale zožala úspech na tomto portály.Mne sa veľmi páči.
Dakujem ani nevies ako som sa potesila:-)
 
fotografik
2010-01-15 17:58:33
Anna,aj mne sa stalo,že fotografia,ktorú som po odfotení považoval za vhodnú na vymazanie,čo nikdy nerobím,podareným orezom upravil tak,že sa páčila nielen mne ale zožala úspech na tomto portály.Mne sa veľmi páči.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Anena
2010-01-15 12:38:53
príspevok od: slavmiro
doporucujem zacitat sa do ostatnych prispevkov Kena Rockwella, su 4free a dobre na zamyslenie.. :)
Pozriem urcite,dakujem za typ.
Pozdravujem:-)
 
slavmiro
2010-01-15 12:23:01
doporucujem zacitat sa do ostatnych prispevkov Kena Rockwella, su 4free a dobre na zamyslenie.. :)
 
Anena
2010-01-15 12:16:59
príspevok od: walde
Tuším si už pred časom mala niečo z tohto miesta, táto sa mi páči
Ano, ano mala som taku nevydarenu plochu fotku bez duse.
 
Anena
2010-01-15 12:15:42
príspevok od: slavmiro
nemam rad repete zabery ani umelecky tvariace sa stvorce v krajine, kde je stvorec samotny dost umely prvok
No, ucim sa pracovat v ADOBE PHOTOSHOP a absolvovala som LR WS.Moc novych fotiek nemam, tak vytahujem starsie a skusam co s nimi.Samozrejme, ze nie kazda sa zadari a zapaci.Len tolko...
Dik za zastavenie.
 
slavmiro
2010-01-15 12:08:35
nemam rad repete zabery ani umelecky tvariace sa stvorce v krajine, kde je stvorec samotny dost umely prvok
 
genius1
2010-01-15 10:27:00
super zelena uz aby to bolo zase
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
stivi13
2010-01-15 10:25:33
príspevok od: Anena
Dakujem, a pridaj nieco aj Ty a idem spat:-))
no pridám. len teraz mám nejaké tie fotosuchoty ja....
 
2010-01-15 10:18:17
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
zajicew
2010-01-15 08:38:23
krasne farby, pekna kompozicia :)
 
walde
ocenenie redakciou 2010-01-15 06:38:43
Tuším si už pred časom mala niečo z tohto miesta, táto sa mi páči
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
atiart
2010-01-15 04:08:50
predám 100 barytov, a kupím ten domček :)))
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
buba
2010-01-15 03:10:05
Pekné.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Dodi
2010-01-15 01:25:50
pekna
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Anena
2010-01-15 01:11:22
príspevok od: stivi13
k tej pesničke by sa hodil pričupený domček.. - domčeky... a toto je podľa mňa vila ... ale foto pekné
Dakujem, a pridaj nieco aj Ty a idem spat:-))
 
stivi13
2010-01-15 01:06:42
k tej pesničke by sa hodil pričupený domček.. - domčeky... a toto je podľa mňa vila ... ale foto pekné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 5 | Priemer: 6.33
 
2010-01-15 01:06:23
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
 


Technika: Canon EOS 7D, Canon PowerShot S90,

Objektívy: Canon EF 24-70mm f/2.8L USM, Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, Sigma 50mm F1.4 EX DG HSM, Tokina 11-16 f2,8 AF AT-X Pro DX, Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro USM, Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS,

Clona: f/7.0
Expozícia: 1/250 sec
ISO: 320
Fotoaparát: Canon EOS 40D
Objektív: Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS
Pridané: 2010-01-15 00:33:27
Na kritiku: 2010-01-15 00:33:27
Miesto:Puchberg am Schneeberg
Témy: hory, krajina
Albumy: NATURE
Snaha o vylepsenie nevydarenej fotografie z leta!?