veronika

Body: 300.00    Videnia: 5051    Páči sa: 2

Pre vloženie príspevku alebo hodnotenie musíte byť prihlásený.

Komentáre a hodnotenia

Zoradiť od najstarších
Pitchka
2011-02-12 20:49:40
supr
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
photkan
2010-01-31 12:53:02
Pán steves, skús ste si prečítať znova moje komentáre bez krvi v očiach, sú v nich aj hlbšie myšlienky a slová medzi riadkami (skúste aj 10x:). Zistíte, že som vo svojich komentároch a názoroch nič nezmenil. Ja propagujem už niekoľko rokov stále to isté a nielen tu. Len sa občas prispôsobujem a vyjadrujem sa polopatystycky a inokedy v hl):lbokých myšlienkach. Riadim sa podľa zákona: každá akcia (ak sa mi chce:) vyvolá reakciu alebo ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva a v komunikácii používam často frázy. Veď ak sa niekto zmôže len na chytanie za slovíčka a hľadanie chybičiek, čo môže čakať? Diskusiu?
A robte si závery, čo ako na koniec dopadlo, len za seba a nevydávajte ich za názory väčšiny. Negatívne reakcie máte len vy a tý čo sa k vám v zápätí zo servilnosti pridajú alebo zagágajú keď sú trafený.
A máte chybný pocit, že keď som staršia generácia, že som automatický technologický zaostalý.
Moje vedomosti pochádzajú z praxe a z celoživotnej štúdie serióznych materiálov, nie sú pozbierané na rôznych pochybných internetových fórach, plných množstva samozvaných pseudo odborníkov. Ja poznám a mám overenú svoju úroveň a kvalitu vedomostí a preto sa nebojím o ne podeliť.
Ja som rástol s vývojom PC, viem programovať niekoľkých jazykoch aj takých, ktoré sa už nepoužívajú (preto často zneužívajú). A preto moje vedomosti PC sú komplexné a na vyššej úrovni ako je úroveň hackera, netvrdím že ním som, ale kto vie čo mu všetko sedí v počítači?

Ďalej: veľa ľudí dokáže seriózne počúvať a kvalitne z hodnotiť hudbu aj bez toho aby museli mať v portfóliu 5 symfóniu. (Ani vy nie ste celkom mimo hry)
A ako som už spomínal – dominantným prvkom mojej tvorby je výtvarná (ručná) grafika.

Z kopíroval som znova kom. k tej vašej „slávnej“ fotke:
Nejako nenachádzam v hlave predstavu o tom čo si autor predstavuje, že dokázal týmto linkom.
https://www.steves.sk/ephoto/DSC05844%20a7_w_orig_volovec.jpg
Nemá to žiadnu dôkazovú hodnotu, ba práve naopak.
Je to totiž ešte v menšom v rozlíšení ako originál. A tým sú potlačené stopy, ktoré som vysledoval a pomenoval predtým. (ps: niečo zostalo- len treba pozrieť zmenšené:) Hlavne biely obrys okolo postavy= stopa po maskovaní alebo selekcii.
Treba tu dať originálnu veľkosť!!! Tam sa ťažšie niečo zamaskuje, ale tiež sa to dá:(

+pripájam: ako je možne, že postava vpravo má tiene neprekreslené, hoci je už fotená skoro zboku a tá oproti slnku je prekleslená? Malo by to byť opačne (fyzikálne zákony)!
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-26 10:24:51
príspevok od: SteveS


Pothan, odkedy TYKÁŠ ostatným? Veď predo mnou si práve preto plakal že nie si odchovaný na Azete a ortodoxne vyžadoval VYKANIE... Toto je ďalší z tvojich mnohých rozporov a osobných nezrovnalostí? Ako veď ako ty na ostatných, tak ostatní ku Tebe.

No ako sa ti páčia vyžiadané originály? Príď pod tú moju, pre teba zázračnú foto (asi v nej bolo svetlo mi dané ´´zhora´´) a napíš mi chytro adresu, chcem ti už vystaviť písomne sľúbené venovanie :-))) A pokračujeme pod mojou foto aj v diskusii??? Príď nás aj tam presvedčiť o tu prezentovaných litániách svojej atómovej teórie o rozsahu expozičnej pružnosti! Nejako ti nevyšla??? Asi si čítal zlú knižku, či to len stará nátura neochotná pokračovať v učení a v praxi? Neochotná postupovať s dobou? Čo žije z pár starých chabých zažitkov ale tvári sa odborne? Aj ja mám už starú hlavu, ale ešte sa učím. No a hlavne fotím! Nesedím na zadku a nemudrujem za grafickym pultom o atómových teóriách. Overujem ich v praxi. Poštuduj už aj ty dačo, pouč sa ešte trocha, potrebuješ to. Ale hlavne foť a fot! Lebo teória je málo, vieš, sem tam do knižky k textu zabudnú napísať, že neplatí vždy, všade a celý deň. Ale praxou na to ešte prídeš, neboj. Len neviem či to ešte stihneš :-(

Tak máš už o čom pouvažovať... o sebe, o svojej úžasnej praxi, o svojích úžasných, samým sebou deklarovaných vedomostiach zo všetkých starých a nových technológií. Aj o svojom foto-portfóliu ktoré by sme radi videli. Potom o mojej neznalosti, neschopnosti, malej praxi, bezcharaktere a podvodoch čo tu pácham. A ešte o tvojich teóriách čo v realite neplatia a naopak, o mojej hlúposti a neschopnosti, vďaka ktorým v realite funguje a platí aj to, čo je podľa teba a všetkých odborných a vedeckých teórií nemožné a nezrealizovateľné. A tak ja si budem žiť a tvoriť ďalej po svojom. Nepresvedčil si mňa a najhoršie je že ani nikoho iného. Iba seba hrozne strápnil. A tvoje teórie podľa všetkého naozaj platia všeobecne a stále, ale nie vo fotografovaní, ale v nočných morách u ´jedného´ nedoceného a neuznaného anonymného užívateľa čo tu má strašný problém poradiť si s pomiešanými jablkami a hruškami. Porúčam sa.


Pothan, vzhladom na reálnu situáciu, že bolo dokázané, že zbytočne a len z domýšľavosti a neznalosti hanlivo osočuješ a otravuješ viacerých užívateľov ephota a ich diskusné odborné fóra pod ich fotkami, prosím ťa aby si sa verejne tu ospravedlnil tak tomuto autorovi za urážanie, osočovanie a poburovanie proti jeho fotke (nemyslené za diskusiu ohľadne jej zaradenia a príslušnosti do správnych kategórií na čo máš právo!), ako rovnako aj mne pod mojou fotkou o ktorej si rozširoval na viacerých miestach nepravdivé a klamlivé hanlivé prehlásenia, naviac ich dokladal pofidernými neplatnými teóriami, prehlasovanými za odborné.
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-26 10:10:14


Pothan, odkedy TYKÁŠ ostatným? Veď predo mnou si práve preto plakal že nie si odchovaný na Azete a ortodoxne vyžadoval VYKANIE... Toto je ďalší z tvojich mnohých rozporov a osobných nezrovnalostí? Ako veď ako ty na ostatných, tak ostatní ku Tebe.

No ako sa ti páčia vyžiadané originály? Príď pod tú moju, pre teba zázračnú foto (asi v nej bolo svetlo mi dané ´´zhora´´) a napíš mi chytro adresu, chcem ti už vystaviť písomne sľúbené venovanie :-))) A pokračujeme pod mojou foto aj v diskusii??? Príď nás aj tam presvedčiť o tu prezentovaných litániách svojej atómovej teórie o rozsahu expozičnej pružnosti! Nejako ti nevyšla??? Asi si čítal zlú knižku, či to len stará nátura neochotná pokračovať v učení a v praxi? Neochotná postupovať s dobou? Čo žije z pár starých chabých zažitkov ale tvári sa odborne? Aj ja mám už starú hlavu, ale ešte sa učím. No a hlavne fotím! Nesedím na zadku a nemudrujem za grafickym pultom o atómových teóriách. Overujem ich v praxi. Poštuduj už aj ty dačo, pouč sa ešte trocha, potrebuješ to. Ale hlavne foť a fot! Lebo teória je málo, vieš, sem tam do knižky k textu zabudnú napísať, že neplatí vždy, všade a celý deň. Ale praxou na to ešte prídeš, neboj. Len neviem či to ešte stihneš :-(

Tak máš už o čom pouvažovať... o sebe, o svojej úžasnej praxi, o svojích úžasných, samým sebou deklarovaných vedomostiach zo všetkých starých a nových technológií. Aj o svojom foto-portfóliu ktoré by sme radi videli. Potom o mojej neznalosti, neschopnosti, malej praxi, bezcharaktere a podvodoch čo tu pácham. A ešte o tvojich teóriách čo v realite neplatia a naopak, o mojej hlúposti a neschopnosti, vďaka ktorým v realite funguje a platí aj to, čo je podľa teba a všetkých odborných a vedeckých teórií nemožné a nezrealizovateľné. A tak ja si budem žiť a tvoriť ďalej po svojom. Nepresvedčil si mňa a najhoršie je že ani nikoho iného. Iba seba hrozne strápnil. A tvoje teórie podľa všetkého naozaj platia všeobecne a stále, ale nie vo fotografovaní, ale v nočných morách u ´jedného´ nedoceného a neuznaného anonymného užívateľa čo tu má strašný problém poradiť si s pomiešanými jablkami a hruškami. Porúčam sa.
 
Marcel Rebro
2010-01-25 20:41:21
P.S ukaz svoj cit a rozum. priprav sa, odfot a ukaz ... cas ma nezaujma, je relativny
 
2010-01-25 12:04:17
tento komentár bol zmazaný pri odstránení užívateľského konta autora.
 
norberto
2010-01-24 20:37:31
príspevok od: SteveS
Na tvojej stránke som to nenašiel, kalendár je tlačený len pre reklamné účely zadávateľa alebo voľne predajný? Ak voľne, po čom sa predáva?
Kalendár je len pre reklamné účely Ak maš on záujem jeden ti venujem
 
brki
2010-01-24 08:30:41
príspevok od: Koma
Dosť času to zabralo, kým som všetky komenty prečítal.Chcem podotknúť : Oceňujem snahu autora a jeho šikovnosť a Tvorivosť, ALE: Tvoje slová najlepšie vystihujú moje subjektívne - opakujem subjektívne pocity. Je to na mňa príliš umelé, voskové, neskutočne farebne cukrové až presladené, taká farebná pohľadnica zo širokánskej ruskej stepi..kde práve začali sušiť zemiakové lupienky.
súhlas...ja oceňujem grafickú zdatnosť autora, ale znovu som sa k nej vrátil a premýšľam, čo mi to pripomína - lacné sväté obrázky z púte (a na tie som alergický)...vzadu na tej lúke mi už len porcelánový jeleň chýba...ale opakujem, autor preukázal šikovnosť a neberiem že to môže lahodiť niekoho vkusu
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-24 07:48:23
príspevok od: norberto
Dakuj, pozdravim a dufam, že sa čo skoro vidime a nieco spolu nafotime :)

Ahoj, dole o 11:31 som ti napísal otázku, možno si ju prehliadol. Vopred vdaka za odpoved.
 
sunajn
2010-01-24 04:10:30
príspevok od: Ferdo
Vyborne, prave tuto fotografiu si pamatam z jedneho clanku na cas.sk, no ked som si dal do google vyhladat meno fotografa, ktore je tam uvedene.. nenaslo mi nic, maju tam chybu pani bulvanri novinari: https://www.cas.sk/clanok/143007/miss-veronika-husarova-kraska-ktora-vyraza-dych.html

Inac skvele foto, takyto styl ja mam velmi rad a ked budem velky, dufam ze budem tiez fotit/robit taketo veci :))
Ty už si veľký...
 
norberto
2010-01-24 00:09:51
Dakuj, pozdravim a dufam, že sa čo skoro vidime a nieco spolu nafotime :)
 
milos
2010-01-24 00:00:08
Sevas stratený.Plný súhlas.Kusisko peknej roboty a širák dole.

Mám ten kalendár doma,je to print A2 a daroval sám autor.V predaji nieje,je to náklad určený na prezenty.Niekedy,keď k tomu príde,ti ukážem.
A nedá mi,aby som sa nepochválil,že polovica kalendára bola robená s teraz už mojim foťákom a objektívom.
Norbi,ešte raz ďakujem.A nedaj si do toho kecať,drž sa svojej línie a dôjdeš ďaleko.A pozdravuj maminu.Uvidíme sa.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
dmedia
2010-01-23 22:59:12
OK
 
Koma
ocenenie redakciou 2010-01-23 22:55:17
príspevok od: brki
na mňa to pôsobí úžasne gýčovite, toto určite nie
Dosť času to zabralo, kým som všetky komenty prečítal.Chcem podotknúť : Oceňujem snahu autora a jeho šikovnosť a Tvorivosť, ALE: Tvoje slová najlepšie vystihujú moje subjektívne - opakujem subjektívne pocity. Je to na mňa príliš umelé, voskové, neskutočne farebne cukrové až presladené, taká farebná pohľadnica zo širokánskej ruskej stepi..kde práve začali sušiť zemiakové lupienky.
 
Imiy
2010-01-23 21:56:43
ale, zrovna ´ moj šialok kávy to nie je...
 
brki
2010-01-23 21:54:28
na mňa to pôsobí úžasne gýčovite, toto určite nie
 
dzulo
2010-01-23 21:40:55
je to pekné,ale s fotkou to nemá nič spoločné neviem,to sem nepatrí.
 
JozefM81
2010-01-23 21:19:37
Fajn vecička, môžem takéto fotomontáže.
 
iwet1211
2010-01-23 21:17:22
toto ja milujem
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jehry
2010-01-23 21:11:25
Excelentné.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
IO-NR
2010-01-23 20:41:12
fantastický obraz....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
enzo
2010-01-23 19:44:32
paci, pripomina miprace Annie Leibovitz
 
norberto
2010-01-23 19:40:55
príspevok od: ohnivicek
Mne sa tiez paci trochu mi vadi ruka a ostry tien ale inac velmi dobra praca este mi povedz kde to tu je v tych Budmericiach, lebo podla oblohy to vyzera ako na Bielom vrsku, ale mozem sa mylit ;)
Bolo to fotene na druhej strane ale kusok od Bieleho vrsku
 
irstudio.cz
2010-01-23 19:32:55
photoshop ti jde, ale svítit neumíš. u mně palec dolů.
 
DeRp
2010-01-23 19:29:24
Je to strasne umele. Na billboarde to asi ukaze, ale samostatne ako foto sa mi to nepaci.
 
misodk
2010-01-23 19:22:25
nice
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
ohnivicek
2010-01-23 19:03:11
Mne sa tiez paci trochu mi vadi ruka a ostry tien ale inac velmi dobra praca este mi povedz kde to tu je v tych Budmericiach, lebo podla oblohy to vyzera ako na Bielom vrsku, ale mozem sa mylit ;)
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Imiy
2010-01-23 18:16:54
Respect... , autor spokojný , klient spokojný , čo sa tu rieši? / Pixar Studio ma konkurenciu /...D
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
percas
2010-01-23 18:15:02
slusná práca, velmi dobre...čítam, čítam, že aj nože otvára :-)
Tech. kvalita: 5 | Kompozícia: 5 | Impakt: 5 | Priemer: 5.00
 
genchi146
2010-01-23 18:14:52
príspevok od: dmedia
Mam pravo na svoj nazor, Canon techniku nepouzivam, a Nikon na to co robim mi staci. Neohuruju ma kolaze, prehnane HDR a ine omalovanky co sa tu casto prezentuju ani kvazi novodoba ´umelecka fotografia´. Na druhej strane, par ludi co tu prispieva si zasluzi ozajstne uznanie, a nie su to grafici,ale ludia co vidia fotograficky a vidiet to na ich fotkach. Preto tu chodim. A nepochopil som to podpichovanie z tvojej strany na moju galeriu na ephoto, som prilis stary na to, aby ma to vzrusilo a vobec nesuvisi s mojim nazorom na tuto fotku.
Ja som sice podpichol ale vobec som nemal na mysli ani teba ani nikoho konkretneho, tvoju galeriu, ci veris alebo nie, som nevidel, tie kvetinky a chrobaciky som spomenul len preto lebo su velmi popularne :)
Ak si to nahodou zobral osobne tak vedz ze ja som raz taky, sarkasticky a ironicky, ale nikdy nie v zlom a nikdy nechcem nikoho urazit. OK?
 
slavmiro
2010-01-23 17:36:10
priatelia, na webe ide o hovno a tu je to v rozliseni nie moc vacsom ako 800x600, tak sa vazne netreba handrkovat o nejaky ten pixel. Zda sa ze je to velmi slusne vyprocesovana fotomontaz ktorej pasuje nehanlive oznacenie fotografika. Zaber sa ma pacit a jeho namet a spracovanie je tomu podriadene. A urcite sa paci cielove skupine. Ked bude niekde dostupny vo velkom printe, rad si ho pridem pozriet. Je za tym kus roboty.

P.S. Ja tvrdim ze toto sa da, tak ako tu vidime, aj odfotit, treba na to viac citu a rozumu a priprav. Vo vyslednom case to vsak moze trvat kratsie ako sediet za monitorom a mozno potom vybrat z viacerych zaberov co bznikli na placi. Ale kazdemu robi radost nieco ine, niekto ma rad anal, niekto iny oral, tak nech je mier na Zemi. :)
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-23 17:08:09


Myslel som ze skladana foto ci panorama sa bez upravy prezentuje spojena, ale ide o VENOVANIE, tak teda OK, aj v inej forme?

Na prianie: 2originaly spojene alebo 2 linky na solo foto ????
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2010-01-23 17:07:01
U mňa čosi, čo nič nemá spoločné s fotografiou (napriek tomu, že rád retušujem i klonujem) a tak stojím na strane tých, ktorý toto dielo ako fotografiu odsudzujú...
Obloha je tam síce pekná, ale celkovo - ako by som to povedal - otvára sa mi nožík vo vrecku... :-(
 
Bubak
2010-01-23 16:25:38
Ja si myslím že super, má to svoju ucelenú predstavu, svoj príbeh, páči sa mi to. :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
maity
2010-01-23 15:16:40
príspevok od: BRANKY
Ono má to určité chybičke a určite by sa to dalo urobiť aj lepšie...ale som si istý, že si sa snažil ako si len mohol a ako ti to dovolovali dané možnosti...
Mne osobne sda to páči a na múdre reči MEGAgafikov bez galerie sa môžeš vykašlať...
Treba ukázať svoje veci a potom hodnotiť druhý.... PEACE :)
s tymto mozem len suhlasit, presne tak !!!
 
VrbiM
2010-01-23 15:15:39
Tak toto je pecka
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
BRANKY
2010-01-23 15:04:00
Ono má to určité chybičke a určite by sa to dalo urobiť aj lepšie...ale som si istý, že si sa snažil ako si len mohol a ako ti to dovolovali dané možnosti...
Mne osobne sda to páči a na múdre reči MEGAgafikov bez galerie sa môžeš vykašlať...
Treba ukázať svoje veci a potom hodnotiť druhý.... PEACE :)
 
photkan
2010-01-23 14:57:10
príspevok od: maity
ak nam nieco pridas ty budeme radi !!! a radi uvidime tvoju dokonalost, pekne ako zavidis tu dokonalost niekomu inemu, len preto pises ze to nie je fotka aby si bol zaujimavy ale i tak komu sa to paci je mu jedno co ty tu pises za vyplody tvojej zavistlivej mysle !!!

pekny den
Asi ti malta uchádza,:) že sa tu nebavíme o kvalite, ale o princípe.
 
photkan
2010-01-23 14:54:11
Pre SteveS (aby sa to tu nekopilo)však tu bude ešte 100x.
„Originál spravený z dvoch fotiek“, sledujete vôbec svoje myšlienkové pochody?
Ak som niečomu neporozumel, skúste používať diakritiku, lebo sa to fakt zle číta.
Ja som nevyrástol na pokeci a ani neviem kedy sme si potykali.
Fotky som tu nikdy nemal a nebudem mať, ja som lepší grafik a to to je fotoportál.
A aj preto, že toho viem veľa aj pomeroch v reklame.
Výtvarné umenie ma spoločný základ, pre to som tu za fotografiu.
 
Valfar
2010-01-23 14:53:12
fantázia!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
sankiakis
ocenenie redakciou 2010-01-23 14:46:29
jop !!!
 
maity
2010-01-23 14:38:44
príspevok od: photkan
Tie veci nezaujímajú jedine tých, o ktorým sa v nich hovorí a museli by sa niečoho vzdať.
Lebo väčšinou gágajú len husi, ktoré sú trafené. A už to tu začína gagotať.
ak nam nieco pridas ty budeme radi !!! a radi uvidime tvoju dokonalost, pekne ako zavidis tu dokonalost niekomu inemu, len preto pises ze to nie je fotka aby si bol zaujimavy ale i tak komu sa to paci je mu jedno co ty tu pises za vyplody tvojej zavistlivej mysle !!!

pekny den
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-23 14:32:49


A aby som bol spravodlivý, ešte ze aspon v jednom mas pravdu. Ano, polnocne pridavanie fotiek na server je slabina tohto servera ale chvalabohu sa na tom intenzivne pracuje a uz to verim(-e) dlho nepotrva...

A je mi tiez smutno, ze obdobie ktore by mohlo byt skvele pre fotky zaciatocnikov a slabsich pre svoj start a predvedenie sa aspon po prvych par rannych hodin v topke (takto som to poradil redakcii zachovat), zneuzivaji aj mnohí skvelí autori, ktorí by ostatných prevalcovali aj pridaním foto ráno či cez deň. Budiž si to ale každý vyskúša aj z dobrých či niekedy tak výde čas, ale nie pravidelne. To na niečo nezdravé poukazuje, s tým súhlasím, ale to nech si každý rieši po svojom, aspoň sú veci a aspekty jasnejsie viditelne.
 
maRmaRko
2010-01-23 14:31:25
parádička.. nemá chybu.. mne sa nehorázne páči... lebo ja by som takéto niečo nedokázal odfotiť a ani tak upraviť.....
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-23 14:28:11


Nemam sa dnes cas vyjadrit poriadne ani k najlepsim fotkam, nie sa ešte zaoberat hlupostami a citat litanie co tu pises, tak len heslovite:

1) Ak mas problem so sebou a chces sa zatriedit, vloz sem fotku(hrusky) ci grafiku(jablká) a vsetci mozu posudit vahu tvojich zlomyselnych slov a schopností a triedit co ti len srdce ráči.
2) Ak mas problem so mnou, pod ´spinit´ priestor pod moje fotky ci do mojej posty a nezaoberaj sa mnou tu, kde ti nikto nic neurobil (sice ani ja nie) a kde sa autor rozhodol ze mu nie si hoden ani jedneho slova (na rozdiel od mna, co je moja velka chyba, je omnoho mudrejsi). Ak nieco, napis do SP, poslem ti kontakty na mob aj adresu keby ti bolo za mnou smutno, ale druhym daj pokoj...
3) Kedze sa nechces umelče predviesť tou svojou profesionalitou (mimo profes. poburovania a rozvracačstva) tak ta predvediem a predstavim ja osobne. Uz si si nizsie protirecil zas a ja ti uz len navyše ukazem pred ostatnymi ako sa da postava kompaktom v protisvetle odfotit, tak aby tam nebola len silueta. Do zajtra večera dopisem do popisu pod moju foto (foto tyzdna o ktorej trusis rec a tvrdis ze klamar som ja) link nasmerovany na original. Ten venujem osobne tebe, dostanes ho do daru. Bude na webe spojeny z dvoch povodnych foto a zmenseny na ten isty rozmer bez akychkolvek uprav, bez doostrenia. Potom si podopri sanku a zahryzni do jazyka pred dalsim neopravnenym pluvanim na slusnych ludi a este raz si po sebe co vsetko si o tej foto (nie garfike!!!) a o mne tam popisal. Ak si daco v tvrdeniach sekol vedla, vzhladom na ton a razanciu predvadzania sa doporucujem vyhladat lekara.
4)Nezabudni si pod foto cely popis prefotit uz teraz, aby som ho nahodou rychlo neprepisal a nepridal nejake dalsie zatajovane upravy, ci ani neviem a nechapem co omielas dookola, lebo foto je reklamou na studium PP a jeho odhalovanie a nie zakryvanie.
5) Tvoja anonymna identita nie je az tak anonymna ako si myslis a nebude uz dlho trvat aby sme sa vsetci navzajom zoci voci predstavili, nedocenený autore, porucam sa, neanonymne. SteveS
 
photkan
2010-01-23 14:19:54
príspevok od: maity
Zaujimave je ze my nevidime ani jednu tvoju fotku a ty tu obvinujes ostatnych. Skus radsej nieco pridat a nie riesit blbosti ktore aj tak nikoho nezujimaju!!!
Tie veci nezaujímajú jedine tých, o ktorým sa v nich hovorí a museli by sa niečoho vzdať.
Lebo väčšinou gágajú len husi, ktoré sú trafené. A už to tu začína gagotať.
 
maity
2010-01-23 14:02:52
príspevok od: photkan
AA sledujem že norberto je učenlivý, pridal „grafiku“ tesne po polnoci. Potrebuje za každú cenu získať fotodňa.... Tu je to jednoduché, stačí že keď mu fotku ohodnotí čo najviac ľudí, zmobilizoval určite množstvo kolegov, ephoto má prírastok zaregistrovaných užívateľov, všetci budú spokojný, čo tam po nejakej fotografii!
Tu sa vlastne môže stať, že veľa ľudí ohodnotí nejakú katastrofálnu fotku NULAMI, mysliac si že to má zmysel a tá miesto toho aby sa prepadla, tu vyhrá foto dňa, týždňa, mesiaca....
Aký zmysel má toto všetko, keď sa tu dá jednoducho klamať a podvádzať?
Bol by som rád, keby niekto označil tento príspevok ako nevhodný, aby sa autori portálu trochu prebrali.
Kto poradí kde sú tu uverejnené nejaké pravidlá, nemôžem nič nájsť.
Zaujimave je ze my nevidime ani jednu tvoju fotku a ty tu obvinujes ostatnych. Skus radsej nieco pridat a nie riesit blbosti ktore aj tak nikoho nezujimaju!!!
 
dmedia
2010-01-23 14:00:47
príspevok od: genchi146
Cize na kvetinky a vtacikov???
Mam pravo na svoj nazor, Canon techniku nepouzivam, a Nikon na to co robim mi staci. Neohuruju ma kolaze, prehnane HDR a ine omalovanky co sa tu casto prezentuju ani kvazi novodoba ´umelecka fotografia´. Na druhej strane, par ludi co tu prispieva si zasluzi ozajstne uznanie, a nie su to grafici,ale ludia co vidia fotograficky a vidiet to na ich fotkach. Preto tu chodim. A nepochopil som to podpichovanie z tvojej strany na moju galeriu na ephoto, som prilis stary na to, aby ma to vzrusilo a vobec nesuvisi s mojim nazorom na tuto fotku.
 
maity
2010-01-23 13:56:53
Podla mna vsetky tieto komenty o tom ze to nie je fotografia su len vyplodom ludi ktori len slepo zavidia a myslim si ze toto nie je o tom ci je to fotografia alebo nie. Dolezite je ze je tu squely napad a este lepsia jeho realizacia !!! A co sa tyka toho ze preco autor robi montaz ked ma squely fotak a mohol by nafotit ovela lepsie fotky ako urobit nejaku montaz na PC. Pre tych co nechapu toto je len akesi doplnenie resp. ozivenie tej skutocnej fotografie o ktorej sa tu vsetci bavime. Zijeme v 21.storoci a mame moznosti postprocesu o akych sa nam pred zopar desatrociami ani nesnivalo tak to vyuzijme a skusme kreativne tvorit a hodnotit s triezvou myslou 21.storocia ze v sucasnej pocitacovej ere je mozne vidiet aj fotku kreativnu a nie len samotnu skutocnost zachytenu objektivom. Preto neriesme veci ktore suvisia s dobou. Nikedy tiez nebola farebna fotografia a prisla farebna a teraz tu mame pocitacovy postprocesing!!!
 
photkan
2010-01-23 13:44:33
AA sledujem že norberto je učenlivý, pridal „grafiku“ tesne po polnoci. Potrebuje za každú cenu získať fotodňa.... Tu je to jednoduché, stačí že keď mu fotku ohodnotí čo najviac ľudí, zmobilizoval určite množstvo kolegov, ephoto má prírastok zaregistrovaných užívateľov, všetci budú spokojný, čo tam po nejakej fotografii!
Tu sa vlastne môže stať, že veľa ľudí ohodnotí nejakú katastrofálnu fotku NULAMI, mysliac si že to má zmysel a tá miesto toho aby sa prepadla, tu vyhrá foto dňa, týždňa, mesiaca....
Aký zmysel má toto všetko, keď sa tu dá jednoducho klamať a podvádzať?
Bol by som rád, keby niekto označil tento príspevok ako nevhodný, aby sa autori portálu trochu prebrali.
Kto poradí kde sú tu uverejnené nejaké pravidlá, nemôžem nič nájsť.
 
photkan
2010-01-23 13:41:47
príspevok od: Maxx818
tvoj citat je mozno vybraty z kontextu, asi to si chcel povedat...

a inak na tej grafike je dost foto techniky napr svietenie, stavim sa ze ty osobne nemas zvladnute ani to, ak mas, tak ta pozyvam do mojho studia ukazat co vies...kontakt do posty
A už si žiadne pravopisné chybičky nenašiel? ´môj´
 
Maxx818
ocenenie redakciou 2010-01-23 13:21:59
tvoj citat je mozno vybraty z kontextu, asi to si chcel povedat...

a inak na tej grafike je dost foto techniky napr svietenie, stavim sa ze ty osobne nemas zvladnute ani to, ak mas, tak ta pozyvam do mojho studia ukazat co vies...kontakt do posty
 
Monte Carla
2010-01-23 13:14:11
Výborná nápad, výborný postproces, umelecké dielo ktore zaujme hned v náhlade!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
photkan
2010-01-23 13:04:25
Máme tu ďalší vhodný objekt na diskusiu.
Pre SteveS:
Myslím, že si vôbec v ničom neprotirečím, nemám totiž žiadny problém veci správne zaradiť ako Vy.
Spomínaná fotka ako aj táto nová, je grafika a vlastne sa to tu ani nepopieralo. Len sa pchá tam kde nepatrí.
Očakával som aj väčšiu mobilizáciu grafikov, dnes majú vhodný deň, je pekne, fotografi fotia, grafici hodnotia tváriac sa že sú fotografi.
Vaša fotka (steves) sa tvárila ako čistý záber (poskladaný z dvoch). Až postupne pod tlakom faktov, ste postupne pripúšťali, zabalené v neprehľadnom množstve slov, mohutné úpravy.
Aj ľudské oko vidí postavu oproti slnku len ako čiernu siluetu. A to má cca 3x väčšiu expozičnú pružnosť ako čip. Trochu čísel: expozičná pružnosť oka je cca 21 EV, filmu 12 EV, priemerného čipu 7EV, najlepšie vďaka softvéru dosahujú 10EV. A ten môj citát ... je vybratý z konceptu, ale to dokáže každý priemerný manipulant
- bol všeobecný. Možno treba pozornejšie vnímať, ale aj - ja tiež nie som spisovateľ.
Tú vašu fotku totiž aj napriek tomu ešte zaradujem medzi krajne upravené fotky na rozdiel od tejto GRAFIKY.
Jednalo sa o Vaše KLAMANIE o úpravách danej fotky.
Ešte doplním jedno dôležité slovo do jedného môjho komentáru, ktoré mi vypadlo. Nereagujem na fotky ktoré sú zlé, priemerné a... bezchybné.
SteveS !!! teraz len všeobecne.
Znova k tým úpravám: Fotografia je vo svojom princípe záznam skutočnosti.
Úpravy sú potrebné, ale len do takej miery aby sa napravila neschopnosť záznamovej techniky
zachytiť to čo vidí ľudské oko – do takej miery, aby sa dalo povedať, že tak to ± bolo a v krajnom prípade,
že to tak mohlo byť. Inak to už je iný výtvarný odbor – Grafika.
Sú teda samozrejme prípustné aj iné úpravy, farebné zmeny, ale len také ktoré by sa mohli skutočne vyskytnúť (tabaková obloha- áno, zelená už asi ťažko). Ale aj rôzne iné filtre (difúzny, spotový , prechodový,a s citom aj efektové… ) ktoré vlastne pomáhajú autorovi preniesť 3D svet na 2D fotografiu alebo zmierňujú fakt, že fotografia je viacmenej ostrá v celej svojej ploche, zatiaľ čo oko vidí len malý ostrý bod (cca. ako okno v 1 km vzdialenom paneláku) a tak nemá problém zamerať sa na hlavný objekt. Zatiaľ čo na (celoostréj) fotke naň treba upriamiť pozornosť, čo sa dá zvládnuť aj pomocou spomínaných filtrov, pracou s clonou a časom, vhodnou kompozíciou a hlavne vhodným svetlom. Preto sa fotografii hovorí „Kreslenie svetlom“
A čo také BW - to by sme popreli minulosť fotografie. A čo budúcnosť? Nevidím dôvod prečo by sa FOTOGRAFIA (záznam skutočnosti kreatívnym videním autora) mala stratiť v GRAFIKE (prejavoch fantázie autora). Prečo sa grafici pchajú medzi fotografie? Lebo pohľad na skutočnosť je pre ľudí príťažlivejšia (viď. reality show) a technika je už na takej úrovni, že nie je problém klamať a vydávať svoju fantáziu za skutočnosť a spraviť si reklamu (aj takouto diskusiou), získať tak kredit, ale žiaľ veľmi často aj finančný.
A čo potom kreatívny fotograf, ktorý dokáže zachytiť neskutočnú skutočnosť - nikto mu neuverí, že je to fotografia.
Nezatracujem grafikov, ja som ním tiež, síce viac výtvarný, ale spracovávam svoju prácu na PC.
Aj PC grafika je umenie a umenie budúcnosti. Ale miešanie s fotografiou, len fotografiu poškodzuje -
lebo jej kradne v očiach diváka vierohodnosť.
Čo je často grafikom ukradnuté, lebo každý si hrabe na svoju kôpku.
Pre SteveS: Ja si sedím na viacerých kôpkach a vôbec sa mi nemiešajú.
PS: jazykovedci, sorry za chyby.
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-23 12:59:08
príspevok od: supo_sk
aby som doplnil, ja mam z tych listov skor pocit, ako keby slo o zemiakove lupienky
moja starka si myslela ze su to ryby :D
 
genchi146
2010-01-23 12:56:26
príspevok od: dmedia
Toto je bohuzial omalovanka, s fotografiou to ma spolocne pramalo, nepotrebujes na to C5D, co je super fotak , prave na ozajstnu fotograficku tvorbu.
Cize na kvetinky a vtacikov???
 
genchi146
2010-01-23 12:53:01
Ked budem raz velky a sikovny, aj ja budem taketo vediet urobit... Dovtedy sa idem schovat do kuta :)
 
supo_sk
2010-01-23 12:06:52
príspevok od: supo_sk
myslim si to iste...
aby som doplnil, ja mam z tych listov skor pocit, ako keby slo o zemiakove lupienky
 
supo_sk
2010-01-23 12:03:03
príspevok od: dmedia
Toto je bohuzial omalovanka, s fotografiou to ma spolocne pramalo, nepotrebujes na to C5D, co je super fotak , prave na ozajstnu fotograficku tvorbu.
myslim si to iste...
 
pe3k
2010-01-23 12:00:32
pekna ukazka dobrej postprodukcie :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
alegrita
2010-01-23 11:40:14
uzasne!!!ale vcerajsia sa mi pacila viac ;-)
 
quaq
2010-01-23 11:39:42
JO!!!! inac silno som sa pobavil trti list sprava by som otocil o 2stupne do prava :DDDD taketo reci milujem a tien by som odstranil:DDDD rozmazal oblohu :DDDD jaaaj ludia sak urobte ako xcete, sak autor neni asik daky pobehaj ked urobil toto tak iste vie preco je vsetko na obraze tak ako je, ked bude na E-photo len o 10% viac takychto prac tak to prospeje vsetkym nam a bude nas to pohanat ku lepsim fotkam
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-23 11:31:25
Na tvojej stránke som to nenašiel, kalendár je tlačený len pre reklamné účely zadávateľa alebo voľne predajný? Ak voľne, po čom sa predáva?
 
bugei
2010-01-23 11:16:07
príspevok od: Ultra TXF
Ja neviem,čo na tom všetci vidíte.Gýč ako sviňa,hrozná farba sukne.A je úplne jedno či je tam Husárová,Studenková alebo Kramár,aj tak to nie je vidieť.
best coment...ja tak jemnejsie ...pocit alebo skor zamer autora nie je moj pocit resp. zámer...takze mne to nic nehovorí
 
maTTo_corp
2010-01-23 11:13:14
ANO!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
SteveS
ocenenie redakciou 2010-01-23 10:53:35
OTRASNE krásne, OTRASNE (dobre) nezaostrené listy!
Podpisujem sa aj pod koment Daenisa (777)

Ten kalendár by som do frasa chcel aj ja, keď už sám na takéto umenie nemám :-(
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
kellsiq
2010-01-23 10:52:23
no ja neviem...urcite sa to paci velkej mase ludi..lebo je to zaujimave a lubive...ja neviem hodnotit taketo veci...tak len poviem ze si sa pekne vyhral s tym...ide ti to..akurat mi trocha vadi ten tien na tvari

Nedalo by sa niekde hodit z akych orig fotiek si to skladal? aby bolo vidno co je na tom fotografia a comu si musel pomoct v grafickom editore..mozno sa prestanu viest vojny o tom ci je to viac grafika alebo fotografia
 
myreska
ocenenie redakciou 2010-01-23 10:49:39
pozeram a pozeram je to fakt pekna praca
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
spam82
2010-01-23 10:37:11
gyc/negyc fekalie/nefekalie...ked uz tak ten tien od ruky na tvari hovori za vsetko pri nadhernom slniecku spoza chrbta - to som sa tam snazil najst ´fotku´..ale,je zname ze aj z fekalii sa da co to zistit, ako test ´vkusu´ je to vhodne ..
 
gloryman
2010-01-23 10:25:09
pre niekoho gyč pre niekoho nie....ja neviem...mam rad taketo veci cize skorej ano ako nie.......zabralo ti to asi kopu prace a teda si sa realizoval...furt lepsie ako sem pridať fotku, ktora je sice ,,fotka,, ale je nahovno...toto ma nieco doseba
 
Spagetti
2010-01-23 10:10:41
nechapem...pindate tu do grafiky...do gycu...jedine co mne trosilinku vadi, je tien ruky, co jej ide do tvare. inak 7,7,7
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
8LiK.S
2010-01-23 09:49:04
parádne má to svoje čaro :)
 
Ultra TXF
2010-01-23 09:47:10
príspevok od: atiart
...... no !!! achtung-achtung :))) začínam takto pre mňa španieskodeinske práce obdivovať, či už je to gýč či nie, ja to neviem ....
No to už radšej tvoje foto ako takéto .
 
atiart
2010-01-23 09:30:34
...... no !!! achtung-achtung :))) začínam takto pre mňa španieskodeinske práce obdivovať, či už je to gýč či nie, ja to neviem ....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Ultra TXF
2010-01-23 09:21:39
Ja neviem,čo na tom všetci vidíte.Gýč ako sviňa,hrozná farba sukne.A je úplne jedno či je tam Husárová,Studenková alebo Kramár,aj tak to nie je vidieť.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 3 | Priemer: 5.33
 
caba
2010-01-23 09:02:02
pekne aj ked pre mna viac grafika ako fotografia...
 
debilis
2010-01-23 08:56:28
Nádhera....
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
boco
2010-01-23 08:54:07
Pekné to tam máte v tých Budmericiach:)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 6 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
zuzuliena
externý redaktor 2010-01-23 08:41:18
klobuk dole
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Albedo
2010-01-23 08:29:24
konecne po dlhom case zas kvalitna kreativna fotka :)
 
Ferdo
2010-01-23 08:25:58
Vyborne, prave tuto fotografiu si pamatam z jedneho clanku na cas.sk, no ked som si dal do google vyhladat meno fotografa, ktore je tam uvedene.. nenaslo mi nic, maju tam chybu pani bulvanri novinari: https://www.cas.sk/clanok/143007/miss-veronika-husarova-kraska-ktora-vyraza-dych.html

Inac skvele foto, takyto styl ja mam velmi rad a ked budem velky, dufam ze budem tiez fotit/robit taketo veci :))
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Kusko
2010-01-23 08:19:20
Taketo grafiky ja moc nemusim, ale tato ja fakt krasna. Asi pojdem kuknut do Budmeric:-)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Jeremy
2010-01-23 07:25:54
Ulna lahoda, krasa :)
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Slavo Jancisin
2010-01-23 06:56:39
+++
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 6.67
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2010-01-23 06:48:11
F A N T A Z I A
 
mago
2010-01-23 04:02:13
mam rad tento styl, ale ked v poslednom case je na tomto webe podla mojho nazoru privela montazi. na inom mieste by som jej urcite venoval viacej pozornosti...

ale inak je velmi doba :)
trosku mi vadi to zvlastne rozmazanie listu v lavo v strede...
 
sunajn
2010-01-23 03:13:02
Šumné
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.67
 
filter123
2010-01-23 01:56:49
kolaze mozem....TK super, skoda.. pre mna trochu /moc/ gycove
 
andrejgrznar
2010-01-23 01:34:09
mne sa to paci, no rad by som vedel, čo je vlastne odfotene a čo je dorobene graficky...
 
dmedia
2010-01-23 01:12:33
Toto je bohuzial omalovanka, s fotografiou to ma spolocne pramalo, nepotrebujes na to C5D, co je super fotak , prave na ozajstnu fotograficku tvorbu.
 
mllpo
2010-01-23 01:07:25
Je toto este stale portal o fotografovani? Ako grafika je to pekne...
 
maity
2010-01-23 00:59:38
mam velmi rad kolaze no tu tato je na mna az moc umela inak velmi dobre zvladnute !!!
 
i-cube
2010-01-23 00:58:14
foto dna
 
Gino
2010-01-23 00:55:01
tu by som chcel zazret original velkost...
 
photograf BA
2010-01-23 00:54:33
ja kolaze moc nemusim.ale je to pekne.
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 6 | Impakt: 6 | Priemer: 6.00
 
Anena
2010-01-23 00:50:07
Mas to super!!!Favorit na foto dna.
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-23 00:49:36
este dodam,ta baba je nejak velmi vyzehlena do tvare,vyzera ako babika :)
 
Dominik
2010-01-23 00:47:52
!!!
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
Cako
ocenenie redakciou 2010-01-23 00:44:46
dalsia paradna fotka...jedina malickost co mi trosku vadi,su tie neostre oblaky.Mohli byt o kusok ostrejse.Ale super,aj kompo na stred tu pasuje...u mna foto dna urcite zatial
Tech. kvalita: 7 | Kompozícia: 7 | Impakt: 7 | Priemer: 7.00
 
arnie175
2010-01-23 00:43:51
ok
Tech. kvalita: 6 | Kompozícia: 7 | Impakt: 6 | Priemer: 6.33
 
 
Fotoaparát: Canon EOS 5D
Objektív: Canon FD 85mm f/1.8
Pridané: 2010-01-23 00:40:16
Na kritiku: 2010-01-23 00:40:16
Miesto:Budmerice
Témy: emócie, montáž / koláž, umelecká fotografia
Albumy: Mystická krasá