Hore

Vojnoví veteráni ako sexi modely

Odvážny a netradičný prístup k portrétnej fotografii vojenských veteránov, tak môžeme charakterizovať projekt Michaela Stokesa (Kalifornia), ktorý nafotil s týmito ľuďmi sériu portrétnych fotografií s erotickým nádychom.

Projekt sa začal s Alexom Minskym (US Marine), ktorému museli amputovať nohy po výbuchu bomby v Afganistane v roku 2009. Fotenie sa nieslo v duchu hrdosti a sebaistoty na rozdiel od iných podobných projektov, ktoré pôsobia pochmúrne a smutno. Toto fotenie viedlo až k vydaniu knihy pod názvom “Always Loyal.”

"Niektorí ľudia mi hovoria, že to čo robím je úžasné a užitočné pre ich sebavedomie a sebaúctu. Títo ľudia však ku mne prišli sebavedomí a pripravení. Ja som im len opätoval ich dôveru v môj projekt," hovorí autor.

 Viac info: michaelstokes.net



Autor foto: Michael Stokes

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
JohnNewton
2015-07-20 11:15:19
Najabsurdnejšie vojnové fotografie. Mať tak 20 a značne znížené IQ tak idem do Donbasu s predstavou, že ak by sa mi aj niečo stalo, kariéra modela to istí. Samozrejme plne rešpektujem a chápem ich právo na takéto foto, hlavne ak slúžia aj ako zdroj obživy.
 
marcus_labeo
2015-07-20 13:36:31
príspevok od: JohnNewton
Najabsurdnejšie vojnové fotografie. Mať tak 20 a značne znížené IQ tak idem do Donbasu s predstavou, že ak by sa mi aj niečo stalo, kariéra modela to istí. Samozrejme plne rešpektujem a chápem ich právo na takéto foto, hlavne ak slúžia aj ako zdroj obživy.
Tak u nás by si ako zdravotne poškodený veterán mohol zabudnúť nielen na "kariéru modela" či akékoľvek iné pracovné uplatnenie, ale i na také na prvý pohľad špičkové protetické pomôcky.
 
lukoo
2015-07-20 18:05:52
ľutovať ich nebudem za to čo sa im stalo je to ich chyba nie moje zlyhanie... bodaj by každý tak dopadol ktorý sa chce hrať na retardovaného vojaka... chceli si ísť zastrieľať tak nech trpia... dostali len to čo zasiali
 
Marcel Rebro
2015-07-20 20:12:18
Kérka (optimálne na pol tela) je podmienkou pre prijatie do klubu retardovaných veterinárov?
 
RasťoS
2015-07-20 20:23:23
príspevok od: Marcel Rebro
Kérka (optimálne na pol tela) je podmienkou pre prijatie do klubu retardovaných veterinárov?
Napadlo ma presne to isté...
 
RomanSimon
2015-07-20 20:33:49
Mám pocit alebo väčšina z vás nepochopila zmysel tých fotiek a navyše neprečítala text nad foto?
 
RasťoS
2015-07-20 21:06:13
príspevok od: RomanSimon
Mám pocit alebo väčšina z vás nepochopila zmysel tých fotiek a navyše neprečítala text nad foto?
Ja som veru nepochopil. Na fotkách vidím potetovaných modelov, ktorí šli z nejakého prazvláštneho dôvodu robiť poriadky do cudzej krajiny a doplatili na to.
 
seifi
2015-07-20 22:19:49
príspevok od: RasťoS
Ja som veru nepochopil. Na fotkách vidím potetovaných modelov, ktorí šli z nejakého prazvláštneho dôvodu robiť poriadky do cudzej krajiny a doplatili na to.
dnes sa môžu aj naši takto zranení vrátiť ... a prazvláštne dôvody majú politici, zoskupenia; si myslíš, že ak by si bol v armáde, že by si budeš vyberať, kam na dovolenku a kam nie ? pošahaná doba je toto, čo žijeme; ale situácia do ´89 vo Varšavskej zmluve nebola iná; dnes nie je aspoň povinná služba; leháro; najskôr by si nabehol na výcvik na 6 mesiacov a potom na 1,5 roka do západných Čiech , či už ku tankistom alebo na čiaru, ... no a môžeš papluľovať, a písať na lampáreň nie do Bruselu, že niekto pošliapava tvoje práva; šikana jak Brno, by som vás rád videl ... a ešte neviete mládež, čoho sa dožijete, takže bacha ...
 
RomanSimon
2015-07-20 23:55:13
príspevok od: RasťoS
Ja som veru nepochopil. Na fotkách vidím potetovaných modelov, ktorí šli z nejakého prazvláštneho dôvodu robiť poriadky do cudzej krajiny a doplatili na to.
Ja veru vidím ľudí ktorý aj napriek tomu že majú o končatinu menej majú viac sily a chuť žiť ako 99% tohto národa.
Tiež ma napadá že možno závidíte určitú svalovú hmotu ktorú zrejme veľa z vás nemá(alebo nie na takej úrovni).
To že sa o Policajtoch rozpráva to čo sa rozpráva na to si už človek zvykol...ale že sa niečo podobného dočkám ešte aj u Vojakov mrzákov?!
Takže teraz budeme vyčítať dieťaťu to že za to že je retardované môže jeho matka lebo fajčila a pila v tehotenstve.

Stále nechápem čo vás žerie?!

On, on, ona, on, on, ona....tam nešli lebo si to vybrali. To nie je ako keď idete na dovolenku, že si vyberiete destináciu a idete.
Títo ľudia si vybrali veľmi ťažké, náročné a nebezpečné zamestnanie. Áno, niektorý Vojaci sú total vymelovia a jednoducho idú za úplne iným cieľom. Ale veľa z nich v tom vidí úplne niečo iné.
Tak ako to robia Policajti, Záchranári, Hasiči...
Vydreli si to čo väčšina z vás ani v tých najodvážnejších snoch nezažila. A tým že sú to "Americký" Vojaci a Vojačky a už je zle...lebo Američania sú zlý a dementný národ, všakže.

Skúste si prečítať to čo ste napísali za hnoj a skúste sa nepozvracať sami zo seba a toho čo ste vypotili... Peace
 
alexmenti
2015-07-21 00:14:58
príspevok od: RomanSimon
Ja veru vidím ľudí ktorý aj napriek tomu že majú o končatinu menej majú viac sily a chuť žiť ako 99% tohto národa.
Tiež ma napadá že možno závidíte určitú svalovú hmotu ktorú zrejme veľa z vás nemá(alebo nie na takej úrovni).
To že sa o Policajtoch rozpráva to čo sa rozpráva na to si už človek zvykol...ale že sa niečo podobného dočkám ešte aj u Vojakov mrzákov?!
Takže teraz budeme vyčítať dieťaťu to že za to že je retardované môže jeho matka lebo fajčila a pila v tehotenstve.

Stále nechápem čo vás žerie?!

On, on, ona, on, on, ona....tam nešli lebo si to vybrali. To nie je ako keď idete na dovolenku, že si vyberiete destináciu a idete.
Títo ľudia si vybrali veľmi ťažké, náročné a nebezpečné zamestnanie. Áno, niektorý Vojaci sú total vymelovia a jednoducho idú za úplne iným cieľom. Ale veľa z nich v tom vidí úplne niečo iné.
Tak ako to robia Policajti, Záchranári, Hasiči...
Vydreli si to čo väčšina z vás ani v tých najodvážnejších snoch nezažila. A tým že sú to "Americký" Vojaci a Vojačky a už je zle...lebo Američania sú zlý a dementný národ, všakže.

Skúste si prečítať to čo ste napísali za hnoj a skúste sa nepozvracať sami zo seba a toho čo ste vypotili... Peace
veľmi dobre a reálne si to napísal, formálne ďakujem aj za tých vyfotených vojakov a vojačky...
 
Jozef Macák
2015-07-21 00:33:44
príspevok od: lukoo
ľutovať ich nebudem za to čo sa im stalo je to ich chyba nie moje zlyhanie... bodaj by každý tak dopadol ktorý sa chce hrať na retardovaného vojaka... chceli si ísť zastrieľať tak nech trpia... dostali len to čo zasiali
Velka cast americkych vojakov su mladici z oblasti s vysokou nezamestnanostou, miest s mizernymi vyhliadkami na buducnost, kde armada moze vypadat ako dobre vychodisko von. Urcite percento "cowboyov" sa samozrejme najde, ale taketo zovseobecnujuce odchriachnutie si bez znalosti pribehov tychto ludi je riadne mimo...
 
JohnNewton
2015-07-21 06:18:25
príspevok od: RomanSimon
Ja veru vidím ľudí ktorý aj napriek tomu že majú o končatinu menej majú viac sily a chuť žiť ako 99% tohto národa.
Tiež ma napadá že možno závidíte určitú svalovú hmotu ktorú zrejme veľa z vás nemá(alebo nie na takej úrovni).
To že sa o Policajtoch rozpráva to čo sa rozpráva na to si už človek zvykol...ale že sa niečo podobného dočkám ešte aj u Vojakov mrzákov?!
Takže teraz budeme vyčítať dieťaťu to že za to že je retardované môže jeho matka lebo fajčila a pila v tehotenstve.

Stále nechápem čo vás žerie?!

On, on, ona, on, on, ona....tam nešli lebo si to vybrali. To nie je ako keď idete na dovolenku, že si vyberiete destináciu a idete.
Títo ľudia si vybrali veľmi ťažké, náročné a nebezpečné zamestnanie. Áno, niektorý Vojaci sú total vymelovia a jednoducho idú za úplne iným cieľom. Ale veľa z nich v tom vidí úplne niečo iné.
Tak ako to robia Policajti, Záchranári, Hasiči...
Vydreli si to čo väčšina z vás ani v tých najodvážnejších snoch nezažila. A tým že sú to "Americký" Vojaci a Vojačky a už je zle...lebo Američania sú zlý a dementný národ, všakže.

Skúste si prečítať to čo ste napísali za hnoj a skúste sa nepozvracať sami zo seba a toho čo ste vypotili... Peace
No závisť zo svalovej hmoty v kombinácii s protézami si asi nemyslel vážne, však ?
 
RasťoS
2015-07-21 10:01:55
príspevok od: seifi
dnes sa môžu aj naši takto zranení vrátiť ... a prazvláštne dôvody majú politici, zoskupenia; si myslíš, že ak by si bol v armáde, že by si budeš vyberať, kam na dovolenku a kam nie ? pošahaná doba je toto, čo žijeme; ale situácia do ´89 vo Varšavskej zmluve nebola iná; dnes nie je aspoň povinná služba; leháro; najskôr by si nabehol na výcvik na 6 mesiacov a potom na 1,5 roka do západných Čiech , či už ku tankistom alebo na čiaru, ... no a môžeš papluľovať, a písať na lampáreň nie do Bruselu, že niekto pošliapava tvoje práva; šikana jak Brno, by som vás rád videl ... a ešte neviete mládež, čoho sa dožijete, takže bacha ...
Napísal si dlhý komentár, ale totálne odveci. Nemáš ani šajnu, čo som zažil a práve preto, že som to zažil mám svoj názor. A nemýľ sa, oni mali na výber.
 
RasťoS
2015-07-21 10:07:49
príspevok od: seifi
dnes sa môžu aj naši takto zranení vrátiť ... a prazvláštne dôvody majú politici, zoskupenia; si myslíš, že ak by si bol v armáde, že by si budeš vyberať, kam na dovolenku a kam nie ? pošahaná doba je toto, čo žijeme; ale situácia do ´89 vo Varšavskej zmluve nebola iná; dnes nie je aspoň povinná služba; leháro; najskôr by si nabehol na výcvik na 6 mesiacov a potom na 1,5 roka do západných Čiech , či už ku tankistom alebo na čiaru, ... no a môžeš papluľovať, a písať na lampáreň nie do Bruselu, že niekto pošliapava tvoje práva; šikana jak Brno, by som vás rád videl ... a ešte neviete mládež, čoho sa dožijete, takže bacha ...
A skoro som zabudol... Za všetko môžu politici a zoskupenia a my ostatní musíme poslúchať.Lebo tak je to spravne!
 
blahoslav J B Art
2015-07-21 10:11:20
ked tak pozeram na tieto obrazky, rozmyslam, kolkych ludi asi zabili tito modeli mimo uzemia svojej vlasti
 
RasťoS
2015-07-21 10:16:57
príspevok od: blahoslav J B Art
ked tak pozeram na tieto obrazky, rozmyslam, kolkych ludi asi zabili tito modeli mimo uzemia svojej vlasti
To boli samí zlí ľudia.
 
RasťoS
2015-07-21 10:22:26
príspevok od: RomanSimon
Ja veru vidím ľudí ktorý aj napriek tomu že majú o končatinu menej majú viac sily a chuť žiť ako 99% tohto národa.
Tiež ma napadá že možno závidíte určitú svalovú hmotu ktorú zrejme veľa z vás nemá(alebo nie na takej úrovni).
To že sa o Policajtoch rozpráva to čo sa rozpráva na to si už človek zvykol...ale že sa niečo podobného dočkám ešte aj u Vojakov mrzákov?!
Takže teraz budeme vyčítať dieťaťu to že za to že je retardované môže jeho matka lebo fajčila a pila v tehotenstve.

Stále nechápem čo vás žerie?!

On, on, ona, on, on, ona....tam nešli lebo si to vybrali. To nie je ako keď idete na dovolenku, že si vyberiete destináciu a idete.
Títo ľudia si vybrali veľmi ťažké, náročné a nebezpečné zamestnanie. Áno, niektorý Vojaci sú total vymelovia a jednoducho idú za úplne iným cieľom. Ale veľa z nich v tom vidí úplne niečo iné.
Tak ako to robia Policajti, Záchranári, Hasiči...
Vydreli si to čo väčšina z vás ani v tých najodvážnejších snoch nezažila. A tým že sú to "Americký" Vojaci a Vojačky a už je zle...lebo Američania sú zlý a dementný národ, všakže.

Skúste si prečítať to čo ste napísali za hnoj a skúste sa nepozvracať sami zo seba a toho čo ste vypotili... Peace
S tých fotiek je zrejmé, že majú veľkú chuť žiť a tiež majú veľkú chuť dopriať tento luxus aj ostatným. Veď preto vstúpili do armády, nie?
Nie nie, s toho čo som napísal mi na vracanie nieje, ale z niektorých vecí, ktoré mi tento článok evokuje, veru áno.
 
JohnNewton
2015-07-21 10:53:58
príspevok od: RasťoS
A skoro som zabudol... Za všetko môžu politici a zoskupenia a my ostatní musíme poslúchať.Lebo tak je to spravne!
Bolo by dobre nevynechávať z toho zla náboženstvo. Politici nepochádzajú z inej planéty, iba sú viac menej reprezentatívnou vzorkou ľudí ako Ty a ja....
 
JohnNewton
2015-07-21 11:02:23
príspevok od: marcus_labeo
Tak u nás by si ako zdravotne poškodený veterán mohol zabudnúť nielen na "kariéru modela" či akékoľvek iné pracovné uplatnenie, ale i na také na prvý pohľad špičkové protetické pomôcky.
Sa mýliš, polovica ephota by ma chodila cvakať špinavého, smradľavého a opitého ako na rohu čupím bez končatín....a ešte by ma podozrievali, že simulujem
 
RasťoS
2015-07-21 11:30:11
príspevok od: JohnNewton
Bolo by dobre nevynechávať z toho zla náboženstvo. Politici nepochádzajú z inej planéty, iba sú viac menej reprezentatívnou vzorkou ľudí ako Ty a ja....
Myslel som to ironicky, ako reakciu na komentár vyššie. Každý zdravý človek je zodpovedný za svoje konanie, bez ohľadu na to kým, alebo čím je "zmagorený".
 
Jozef Macák
2015-07-21 12:40:57
príspevok od: RasťoS
S tých fotiek je zrejmé, že majú veľkú chuť žiť a tiež majú veľkú chuť dopriať tento luxus aj ostatným. Veď preto vstúpili do armády, nie?
Nie nie, s toho čo som napísal mi na vracanie nieje, ale z niektorých vecí, ktoré mi tento článok evokuje, veru áno.
Obtret si hubu o niekoho bez najmensej namahy zistit si podrobnosti, to je take slovenske...
Co takto napriklad ta slecna bez ruk. Sgt. Mary Dague. Fungovalva v jednotke na odstranovanie vybusnin. O ruky prisla pri pokuse o deaktivaciu bomby. V armade bola jej uloha zivoty zachranovat (aj civilne, nie len inych vojakov) a nie zabijat.

Aj z nej ti je na vracanie?
 
kaukaz
2015-07-21 13:29:42
príspevok od: RasťoS
Ja som veru nepochopil. Na fotkách vidím potetovaných modelov, ktorí šli z nejakého prazvláštneho dôvodu robiť poriadky do cudzej krajiny a doplatili na to.
To je také našské nepochopil ale to nebráni si obtierať hubu
 
blahoslav J B Art
2015-07-21 13:57:03
to je take nasske a slovenske ... obtierat si hubu o niekoho, kto ma iny nazor
 
kaukaz
2015-07-21 14:22:00
Aspoň, že žijeme v spoločnosti kde mať iný názor nieje trestným činom, ono Bissmarkove: "Vox populi vox Rindvieh." platí už storočie. No na mnohých diskutujúcich na tomto foto serveri by sa skôr hodilo Boëthiusovo: "Si tacuisses, philosophus mansisses"
 
RasťoS
2015-07-22 08:35:19
príspevok od: Jozef Macák
Obtret si hubu o niekoho bez najmensej namahy zistit si podrobnosti, to je take slovenske...
Co takto napriklad ta slecna bez ruk. Sgt. Mary Dague. Fungovalva v jednotke na odstranovanie vybusnin. O ruky prisla pri pokuse o deaktivaciu bomby. V armade bola jej uloha zivoty zachranovat (aj civilne, nie len inych vojakov) a nie zabijat.

Aj z nej ti je na vracanie?
Akej bomby...?
Ahá tak teraz mi to už celé dáva zmysel. V armáde sú vojaci, ktorí majú úlohu zabíjať, mrzačiť a ničiť a potom je druhá skupina, ktorá zachraňuje. Zmysel je v tom, že sa zabijú tí zlí (popri tom nechtiac nejaké ženy a deti) a zachránia tí dobrí a svet bude potom vďaka takýmto armádam krajším miestom.
A to o čo sa opiera je detektor na vyhľadávanie bômb...
 
f64
2015-07-22 09:09:31
príspevok od: RasťoS
Akej bomby...?
Ahá tak teraz mi to už celé dáva zmysel. V armáde sú vojaci, ktorí majú úlohu zabíjať, mrzačiť a ničiť a potom je druhá skupina, ktorá zachraňuje. Zmysel je v tom, že sa zabijú tí zlí (popri tom nechtiac nejaké ženy a deti) a zachránia tí dobrí a svet bude potom vďaka takýmto armádam krajším miestom.
A to o čo sa opiera je detektor na vyhľadávanie bômb...
Sranda ako sa radi pojmami ako "retardovani" a pod radi ohanaju ludia, ktori maju zakladny problem s precitanim textu. Prispievatel vyssie pisal o Sgt. Mary Dague, slecne bez "ruk", nie bez "ruky". Ze pan detektor.

A predtym nez sa do mna obujes, ze ty si retardovanym nikoho druheho, koho vobec ani nepoznas, ani z rychlika (co si prave ukazal), nenazval, tak uplne staci, ze "ta napadlo presne to iste".
 
RasťoS
2015-07-22 09:28:26
príspevok od: f64
Sranda ako sa radi pojmami ako "retardovani" a pod radi ohanaju ludia, ktori maju zakladny problem s precitanim textu. Prispievatel vyssie pisal o Sgt. Mary Dague, slecne bez "ruk", nie bez "ruky". Ze pan detektor.

A predtym nez sa do mna obujes, ze ty si retardovanym nikoho druheho, koho vobec ani nepoznas, ani z rychlika (co si prave ukazal), nenazval, tak uplne staci, ze "ta napadlo presne to iste".
Ten výraz som nepoužil ani sa mi k tím ľuďom na fotkách nehodí, ale možno vieš naozaj lepšie, čo si myslím... a ospravedlňujem sa, že som taký nevšímavý a pomýlil som sa.
Prajem Ti pekný deň.
 
MagickVamp
2015-07-22 10:07:28
príspevok od: JohnNewton
Bolo by dobre nevynechávať z toho zla náboženstvo. Politici nepochádzajú z inej planéty, iba sú viac menej reprezentatívnou vzorkou ľudí ako Ty a ja....
Na istej hodine na vysokej skole nam rozpravala ista psychologicka, ze robili anonymne IQ/EQ testy politikom a ze vysli silno podpriemerne, ze zdanie casto klame. Treba si uvedomit, ze pri koryte su najvacsie svine a tam kde slusny clovek uz len mavne rukou, kde rozumny zvazi rizika a odskoci a kde clovek ktory ma chrbtovu kost povie a dost....tam vsade sa svina tlaci dalej...tlaci sa medzi ostatnymi svinami a jedna z nich do toho ciela dojist musi, akurat som presveceny, ze to nie je vzorka SVK...je to vyber.... raz za cas sa tam dostane mozno aj rozumny clovek, no vidiet charakterneho cloveka v politike je pomaly ako vidiet bielu vranu.

A k tym vojakom...jj USA neznasam, vsade len vyvolavaju konflikty, lebo vela investuju do zbrani a armady a bez vojnovych konfliktov by cela multikulty USA skolabovala. Vojaci su uz len nastroj politikov, vela z tych hlupuckych amikov ma pocit ze zachranuje svet, to ich neospravedlnuje, len to vela vysvetluje. Ak ich beriem ako byvalych vojakov USA tak si vravim, tak im treba. Ak ich beriem ako ludi, tak sklanam obdiv ze na sebe stale makaju a neopustuli sa, idu si svoje az do konca, tychto ludi keby v zivote niekto spravne nasmeroval, mohli by byt velkym prinosom.
 
Jozef Macák
2015-07-22 10:09:46
príspevok od: RasťoS
Ten výraz som nepoužil ani sa mi k tím ľuďom na fotkách nehodí, ale možno vieš naozaj lepšie, čo si myslím... a ospravedlňujem sa, že som taký nevšímavý a pomýlil som sa.
Prajem Ti pekný deň.
vyraz si nepouzil, len si sa s nim stotoznil (tvoja reakcia "Napadlo ma presne to isté..." na Rebrove reci o reterdovanych "veterinaroch")

a to tvoje "pomylenie", to je presne to o com pisem v prvej vete. Ani sa nenamahas zistit si o ktorej slecne som to pisal, len hned vyblves co ti ako prve pasuje do tvojho argumentu...
..a to tvoje vyhybave zabalenie veci do takeho nejakeho "vacsieho obrazku so sirsimi suvislostiami" neberiem.
Podla neho dana slecna co si vybrala najnezbecnejsie zamestnanie na svete (s verim ze uprimnym cielom zachranovat zivoty) a nakoniec za to zaplatila celozivotnym zmrzacenim je ludsky zvratok za to ze toto povolanie vykonava v armade. Wow... Tiez by nevadilo keby chlapcom zo slovenskeho zenijneho praporu vsetkym rozmetalo hnaty, ze. "Sak len na to doplatili" by si tiez povedal, ze. Ale stale lepsie nez truhlik Lukoo, ten by asi napisal ze "sak si zasluzili...."
 
blahoslav J B Art
2015-07-22 10:21:57
ak zamenim osoby a obsadenie ... ak by na Slovensku v 68. roku boli nastrazene nejake miny a nejaka Natasa alebo Marusia z vojsk internacionalnej pomoci by prisla pri odminovani o ruky ... mohla by nafotit akekolvek fotky, pre mna by to bola stale okupantka
 
Jozef Macák
2015-07-22 10:58:42
príspevok od: blahoslav J B Art
ak zamenim osoby a obsadenie ... ak by na Slovensku v 68. roku boli nastrazene nejake miny a nejaka Natasa alebo Marusia z vojsk internacionalnej pomoci by prisla pri odminovani o ruky ... mohla by nafotit akekolvek fotky, pre mna by to bola stale okupantka
okupantka? Samozrejme, kazdy clen vojsk na cudzom uzemi je svojim sposobom okupant, tak isto ako mnou spomenuti slovenski zenisti.
Ale bral by si ju za "retardovanu" a popisoval jej udel ako "dostala co si zasluzila"? Zenu ktoru zmrzacilo pri tom ako odminovavala luku po ktorej mozno niekedy budu behat tvoje decka?
To by chcelo silny zaludok...
 
JohnNewton
2015-07-22 11:21:19
príspevok od: blahoslav J B Art
ak zamenim osoby a obsadenie ... ak by na Slovensku v 68. roku boli nastrazene nejake miny a nejaka Natasa alebo Marusia z vojsk internacionalnej pomoci by prisla pri odminovani o ruky ... mohla by nafotit akekolvek fotky, pre mna by to bola stale okupantka
No ale Nataša by musela evidentne odstraňovať len míny ktoré sami pokládli, lebo od nás to nehrozilo.
 
spektrum
2015-07-22 12:25:00
príspevok od: RomanSimon
Ja veru vidím ľudí ktorý aj napriek tomu že majú o končatinu menej majú viac sily a chuť žiť ako 99% tohto národa.
Tiež ma napadá že možno závidíte určitú svalovú hmotu ktorú zrejme veľa z vás nemá(alebo nie na takej úrovni).
To že sa o Policajtoch rozpráva to čo sa rozpráva na to si už človek zvykol...ale že sa niečo podobného dočkám ešte aj u Vojakov mrzákov?!
Takže teraz budeme vyčítať dieťaťu to že za to že je retardované môže jeho matka lebo fajčila a pila v tehotenstve.

Stále nechápem čo vás žerie?!

On, on, ona, on, on, ona....tam nešli lebo si to vybrali. To nie je ako keď idete na dovolenku, že si vyberiete destináciu a idete.
Títo ľudia si vybrali veľmi ťažké, náročné a nebezpečné zamestnanie. Áno, niektorý Vojaci sú total vymelovia a jednoducho idú za úplne iným cieľom. Ale veľa z nich v tom vidí úplne niečo iné.
Tak ako to robia Policajti, Záchranári, Hasiči...
Vydreli si to čo väčšina z vás ani v tých najodvážnejších snoch nezažila. A tým že sú to "Americký" Vojaci a Vojačky a už je zle...lebo Američania sú zlý a dementný národ, všakže.

Skúste si prečítať to čo ste napísali za hnoj a skúste sa nepozvracať sami zo seba a toho čo ste vypotili... Peace
mne je zle z toho, co si napisal ty...a vrchol je ta svalova hmota,...a prirovnat to k zachranarom a hasicom je sila...ale nemam nic proti takym fotkam, vnimam to ako najucinnejsi protest proti vojne
 
Jozef Macák
2015-07-22 12:29:04
príspevok od: JohnNewton
No ale Nataša by musela evidentne odstraňovať len míny ktoré sami pokládli, lebo od nás to nehrozilo.
preco by utocnici kladli miny? Mina je obranna zbran. Ak by sa v 68mom bojovalo, ver ze tych min by sme nakladli mnohonasobne viac nez rusaci. Chvalabohu k tomu nedoslo, my nemame luky posiate naslapnymi prekvapeniami a mila Natasa ma obe ruky cele
 
blahoslav J B Art
2015-07-22 12:53:05
príspevok od: Jozef Macák
preco by utocnici kladli miny? Mina je obranna zbran. Ak by sa v 68mom bojovalo, ver ze tych min by sme nakladli mnohonasobne viac nez rusaci. Chvalabohu k tomu nedoslo, my nemame luky posiate naslapnymi prekvapeniami a mila Natasa ma obe ruky cele
preco by utociaci (Americania) kladli miny? Mina je obranna zbran (Afgancov) proti utocnikom.
... kiezby vsetkym vojakom poodtrhalo ruky, aspon by nemal kto bojovat
 
Jozef Macák
2015-07-22 16:05:05
príspevok od: blahoslav J B Art
preco by utociaci (Americania) kladli miny? Mina je obranna zbran (Afgancov) proti utocnikom.
... kiezby vsetkym vojakom poodtrhalo ruky, aspon by nemal kto bojovat
Tymto sa snazis povedat ze keby tam nebola sgt. Dague, neboli by tam ani miny? Musim ta sklamat, Afganistan bol zaminovany davno pred tym nez sa tam nasackovali americania (vacsina min je z doby ruskej invazie a neskorsich bojov medzi frakciami talibanu).
Treba este doplnit ze tato obranna zbran vo finale zabija hlavne civilistov (v spominanom Afganistane su civily 95% obeti). A domaci velmi dobre rozlisuju medzi normalnymi okupantami (nejaky vyholenec sediaci za gulometom) a "okupantami" typu sgt. Dague hoc ty ich hadzes do jedneho vreca. Keby si realne byval v nejakej zaminovanej oblasti a prisla by to tam cistit druzstvo takychto okupantov-odminovavacov, by si sa za nich alahovi mesiac modlil...

...nechapem preco to teraz tiez otacas na globalnu rovinu, s americkymi (ruskymi,cinskymi atd) invaziami taktiez nesuhlasim. Bavime sa tu o jednotlivcoch, ktory nemusia byt automaticky "zabijaniachtivi" retardi, ako sa snazite predostriet...
 
blahoslav J B Art
2015-07-22 16:34:49
príspevok od: Jozef Macák
Tymto sa snazis povedat ze keby tam nebola sgt. Dague, neboli by tam ani miny? Musim ta sklamat, Afganistan bol zaminovany davno pred tym nez sa tam nasackovali americania (vacsina min je z doby ruskej invazie a neskorsich bojov medzi frakciami talibanu).
Treba este doplnit ze tato obranna zbran vo finale zabija hlavne civilistov (v spominanom Afganistane su civily 95% obeti). A domaci velmi dobre rozlisuju medzi normalnymi okupantami (nejaky vyholenec sediaci za gulometom) a "okupantami" typu sgt. Dague hoc ty ich hadzes do jedneho vreca. Keby si realne byval v nejakej zaminovanej oblasti a prisla by to tam cistit druzstvo takychto okupantov-odminovavacov, by si sa za nich alahovi mesiac modlil...

...nechapem preco to teraz tiez otacas na globalnu rovinu, s americkymi (ruskymi,cinskymi atd) invaziami taktiez nesuhlasim. Bavime sa tu o jednotlivcoch, ktory nemusia byt automaticky "zabijaniachtivi" retardi, ako sa snazite predostriet...
nevkladaj mi do klavesnice, co som nenapisal ... pre mna za mna nech si to Afganci odminovavaju sami a nech si potom fotia selfi fotky ... teda aspon ti, ktorym ostanu ruky
 
JohnNewton
2015-07-22 16:35:09
príspevok od: Jozef Macák
preco by utocnici kladli miny? Mina je obranna zbran. Ak by sa v 68mom bojovalo, ver ze tych min by sme nakladli mnohonasobne viac nez rusaci. Chvalabohu k tomu nedoslo, my nemame luky posiate naslapnymi prekvapeniami a mila Natasa ma obe ruky cele
Trochu odbočím, v tých krajinách nedajú dopustiť na cvičených potkanov. Jeden dokáže identifikovať míny na území veľkosti kde by to vojakovi trvalo týždeň. Doslova si tieto zvieratká híčkajú...
 
RasťoS
2015-07-23 22:58:10
príspevok od: Jozef Macák
vyraz si nepouzil, len si sa s nim stotoznil (tvoja reakcia "Napadlo ma presne to isté..." na Rebrove reci o reterdovanych "veterinaroch")

a to tvoje "pomylenie", to je presne to o com pisem v prvej vete. Ani sa nenamahas zistit si o ktorej slecne som to pisal, len hned vyblves co ti ako prve pasuje do tvojho argumentu...
..a to tvoje vyhybave zabalenie veci do takeho nejakeho "vacsieho obrazku so sirsimi suvislostiami" neberiem.
Podla neho dana slecna co si vybrala najnezbecnejsie zamestnanie na svete (s verim ze uprimnym cielom zachranovat zivoty) a nakoniec za to zaplatila celozivotnym zmrzacenim je ludsky zvratok za to ze toto povolanie vykonava v armade. Wow... Tiez by nevadilo keby chlapcom zo slovenskeho zenijneho praporu vsetkym rozmetalo hnaty, ze. "Sak len na to doplatili" by si tiez povedal, ze. Ale stale lepsie nez truhlik Lukoo, ten by asi napisal ze "sak si zasluzili...."
Ach tak, napadlo ma to isté v súvislosti s tou kerkou. V poriadku, moja chiba, nemal som byť taký strucny.

S argumentami si na tom podobne. To že som sa pomýlil som priznal, ale ty si to nezabudol "vyblvnúť" do svojho argumentu. Najprv tu hovoríš o konkrétnych osudoch, pričom samozrejme vyberieš ten najžiarivejší a potom tu nahádžeš samé konkrétne keby. Ešte k tomu pridáš, čo by som na tie keby povedal a argument ako bič je hotový.
Áno ja vnímam širšie súvislosti viac ako konkrétne osudy, lebo v tomto prípade sú odo mňa príťaž vzdialené. Myslím, že na tom niesi oveľa lepšie, ak sa mýlim, určite ma opravíš.

Nikoho za ľudský zvratok nepovažujem a ani som nikoho neodsúdil. Máš pravdu, títo ľudia si nezaslúžia opovrhnutie na zaklade čiastkových informácií. No v tom pripade si nezaslúžia ani obdiv.

Všetkým mínuskujucim a iným hrdinom, želám všetko dobré!
 
zlate.slnko
2016-10-12 19:50:35
Hádate sa o nezmysloch. Ide o fotografiu a ten nápad je skvelý. Aj u nás pracuje jedna fotografka Grajciarička (Kata Grajcaríková z Nového Mesta nad Váhom )s rôzne postihnutými ľuďmi - nie sme však v Amerike, tak z nej nie je taká hviezda.
Možno by stálo za to opýtať sa jej modelov, ako sa pri fotení cítili a čo im to dalo do budúcnosti ....

Žiť s akýmkoľvek handicapom nie je ľahké a je bezpredmetné mudrovať o tom, kto to zavinil. Ak také fotenie pomáha, netreba za tým hľadať nič zlé.
 
Habatka
2016-10-12 20:04:01
príspevok od: zlate.slnko
Hádate sa o nezmysloch. Ide o fotografiu a ten nápad je skvelý. Aj u nás pracuje jedna fotografka Grajciarička (Kata Grajcaríková z Nového Mesta nad Váhom )s rôzne postihnutými ľuďmi - nie sme však v Amerike, tak z nej nie je taká hviezda.
Možno by stálo za to opýtať sa jej modelov, ako sa pri fotení cítili a čo im to dalo do budúcnosti ....

Žiť s akýmkoľvek handicapom nie je ľahké a je bezpredmetné mudrovať o tom, kto to zavinil. Ak také fotenie pomáha, netreba za tým hľadať nič zlé.
...si zamrzla v dobe ???
 
jiskerka
2016-10-13 10:43:53
Som antimilitarista, napriek tomu tie fotografie môžem ohodnotiť ako výborné. ľudia na nich sú krásni, aj preto, lebo armáda si vyžaduje fyzicky zdatných ľudí. Rovnako ako šport. A vedzte, že sa osobne poznám s veľa športovcami s amputovanými alebo ochrnutými končatinami. A tiež im nehovorím: keby si nemiloval adrenalín, nesedíš dnes na vozíku. Keďže národy sú aké sú, treba mať aj armádu, asi... a do tej armády niekto musí aj vstúpiť. Inak by to mohli štátnici zabaliť Hodnotím fotky a modelov a modelky... paráda... A ako napísala spektrum, ako boj proti vojne sú tie fotografie veľmi "výmluvné"...
 
photox
2019-10-20 18:19:13
Vidim prvy krat tento clanok a fotky su perfektne, len som prekvapeny kolko sudcov je tu. Priznam sa teraz som pochopil poniektorich z ephota...

Nemozete si byt isty keby Americania nerobili svetovych policajtov ci by tu bolo lepsie, ja si myslim, ze by bolo este viac vojen a to nie len v arabskych statoch ale aj v Europe. Ked som bol v Rusku tak mi jeden dostojnik ruskej armady povedal, ze stalinov plan bol v 1945 zastavit sa az v Londyne. Neviem ci si niektori uvedomuju co to znamena.

A nesudte tu ani Americanov ani pristahovalcov lebo bola iba nahoda, ze ste sa narodili v Europe a nie napr.v Somalsku.
 
Rofo
2019-10-21 10:03:57
Tieto fotky by mohla vyuzit americka armada ako motivaciu pre nabor novych clenov.
Chlapci prihlaste sa do armady, budu z vas sexi modely ...
 
peterth
2020-07-03 16:06:18
Vojny sú vždy nezmyselne ,aj keď jedny tvrdia že sú nutne !! Toto je potom výsledok - zopár čo prežilo s následkami. Iste to už oľutovali že tak dopadli , a máju ale šťastie že mnohý im pomáhajúcu .....,, fotky pekne zvládnute ...
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované