Technika pre blogerov a vlogerov

Technika pre blogerov a vlogerov

Blogovanie a vlogovanie sa tešia veľkej popularite. Pri tomto využití fototechniky sa na ňu kladú špecifické požiadavky. Blogeri a vlogeri sú tvorcovia, často ani nie sú zanietení fotografi, či kameramani, len pracujú s obrazom.

2019-07-31 06:00:00
Karol Srnec
2
1406

  • 34594
    37

    Objektív z druhej ruky

    Ak netrváte na tom, že všetko musíte mať nové, môžete kúpou použitého objektívu ušetriť.

  • 32409
    52

    Nakupovanie na ebay

    Jedna z možností, ako nakupovať na internete. Rady, tipy a výstrahy.

  • 24144
    34

    Nakupovanie na internete

    V dnešnej dobe sa už dá na internete kúpiť takmer všetko. Od prázdnych plechoviek až po lietadlá. Na internete môžete zbohatnúť, alebo aj schudobnieť.

  • 22044
    73

    Ako si zachovať chladnú hlavu

    O medových motúzoch alebo ako si zachovať chladnú hlavu...

  • 16751
    38

    Nákup fototechniky v Hong Kongu

    Pravdepodobnosť že sa vyberiete do Hong Kongu len kvôli nákupu lacnej fototechniky je dosť malá. Avšak vďaka rozmachu nízkonakladových aerolínií sa aj našinec môže ocitnúť v tejto metropole, zvlášť v rámci tranzitu do cieľovej destinácie. V Hong Kongu je nespočetné množstvo obchodov s elektronikou, a preto nie je možné poskytnúť informácie o každom. Z vlastnej skúsenosti ako aj z informácií iných…

  • 16537
    33

    Väčšia šanca na predaj

    Niekoľko všeobecných rád, ako byť úspešný pri predaji použitej fototechniky, ale aj o tom, ako inzerovať v našej sekcii Bazár.

  • 16086
    3

    Investovať do tela alebo objektívu?

    Rozpočet začiatočníkov býva často obmedzený. Poprípade po pár mesiacoch zistia, že technická kvalita fotografií ich neuspokojuje. V čom je chyba, vo fotoaparáte alebo objektíve? Do čoho investovať, aby sa technická kvalita zlepšila?

  • 15499
    15

    Výhodný nákup

    Priznajme si to - ideme po cene. Hľadáme, kde najvýhodnejšie nakúpiť. Dnes sú to jednoznačne internetové obchody a aukcie.

  • 14135
    5

    Lacné kompakty

    Lacné kompakty nie sú fotoaparátmi, ktoré by nás zrovna zaujímali. Preto ich ani nerecenzujeme. Postupne vymierajú a kategória fotoaparátov je postupne a dosť rýchlo nahradzovaná fotomobilmi. Tie sa dnes tešia oveľa väčšej pozornosti.

  • 13904
    13

    SD karty

    Vyznáte sa v najrozšírenejšom type pamäťových kariet? Čo znamenajú všetky tie loga, značky, čísla? Karty typu SD sú dnes najrozšírenejším pamäťovým médiom vo fotoaparátoch. Karty sa neustále vyvíjajú, reagujúc tak na požiadavku trhu na väčšiu kapacitu a vyššiu rýchlosť. Parameter kapacity je každému jasný, inak je to s rýchlosťou, pretože sa používa niekoľko rôznych značení.

  • 13672
    3

    Zrkadlovka a CSC z druhej ruky

    Nie každý má na nový fotoaparát. Alebo chce ušetriť a peniaze investovať napr. do lepších objektívov. Od určitého času fotoaparáty spĺňajú dostatočne vysoký štandard a kvalitou snímačov sa amatér nemusí zaoberať. Dnes sa pozrieme, pri ktorých modeloch nastal prelom. Tie sú za najnižšiu cenu, nie však na úkor použiteľnosti.

  • 12018
    2

    Kompaktné LED svetlo vo fotografii

    Boli časy, keď som holdoval technike strobist. Strobist je použitie malých systémových bleskov tak, aby nahradili veľké štúdiové blesky, ktoré majú veľké obmedzenia.