Hore

Nikon - technická podpora

S kúpou fotoaparátu, objektívu alebo iného príslušenstva všetko ešte len začína. Veľa zákazníkov nevyužíva naplno to, čo im výrobca ponúka. V lepšom prípade prelistujú návod, strčia ho do krabice a tú odložia do skrine, aby ju vytiahli až budú fototechniku predávať. V horšom prípade budú hľadať záručný list, aby nechali odstrániť poruchu. Aj to sa stáva.

Bola by škoda nevyužiť cenný zdroj informácií, ktoré technická a informačná podpora Nikonu poskytuje.

Webové stránky

Slovenské a české stránky zaznamenali pred časom zmenu. Dizajnovo sú moderne spracované a nájdete tam všetky dôležité informácie o produktoch Nikon. Naviac bývajú okamžite aktualizované po predstavení nových produktov. Stránky obsahujú aj ďalšie informácie, ktoré sa vám zídu, či už nejaký produkt od Nikonu máte alebo sa len rozhodujete pred kúpou. Nájdete tu aj informácie, ktoré vám pomôžu pri fotografovaní. Niekto radšej študuje miesto internetových stránok brožury. Tie sú k dispozícii na stiahnutie vo formáte PDF. Aktuálne odporúčané maloobchodné ceny nájdete v sekcii Cenníky.


Na stránkach nájdete aj predajne vo vašom okolí, kde si produkty Nikon môžete kúpiť.


V deň uvedenia nového produktu nájdete na stránkach aj aktuálnu tlačovú správu. Nové, ale aj ďalšie produkty Nikon pravidelne predstavuje na akciách pre svojich zákazníkov. Informácie nájdete v sekcii prezentácie a na Facebook stránke SOM NIKON. Pre fanúšikov značky sú pripravené aj šetriče obrazovky a pozadia.


Oficiálna stránka SR.

Videoškola

Videoškola obsahuje inštruktážne videa k obsluhe digitálnych zrkadloviek a CSC fotoaparátov. Pomôže najmä začiatočníkom, ale aj pokročilí fotografi vďaka nej môžu objaviť nejednu zaujímavú funkciu. Kompletnú ponuku videí nájdete na YouTube.

Objektívy

Simulátor objektívov je zaujímavá aplikácia, vďaka ktorej názorne uvidíte vplyv ohniskovej dĺžky objektívu na uhol záberu pri FX aj DX zrkadlovkách. Pri výbere objektívov vám pomôže aj slovník pojmov pre objektívy a mapa umiestnenia objektívov.


Simulátor objektívov.

Nikon Blog

Českým, ale aj slovenským fotografom je určený blog Petra Lindnera venovaný Nikonu. Dočítate sa v ňom nielen o novinkách, ale prináša aj recenzie a fotoškolu.


Nikon Blog.

Technická podpora

Nikon ponúka registrovaným užívateľom niekoľko užitočných služieb. V prvom rade sú to dokumenty týkajúce sa produktov značky Nikon. Nájdete medzi nimi články, ktoré by sa nestratili ani v našej Fotoškole, tabuľky kompatibility, servisné a iné oznámenia. V technickej podpore nájdete aj aktuálny softvér a firmvér pre fotoaparáty, blesky a objektívy. Pri registrácii sa môžete prihlásiť k odberu informačného letáku. Tak vám nič nové neutečie.

Veľmi užitočná je možnosť stiahnuť si návod na použitie v rôznych jazykoch a to aj k produktom, ktoré nevlastníte. Vďaka tomu si môžete dôkladne naštudovať produkt ešte pred jeho kúpou. Návody sú vo formáte PDF. Ja si návody ukladám do tabletu a tak ich mám stále pri sebe. Ak ste niekde návod zapatrošili a idete predávať svoj starší fotoaparát alebo blesk, kupujúceho isto poteší aspoň jeho elektronická forma.


Na stránkach technickej podpory som registrovaný už roky, pravidelne si sťahujem návody na použitie k mojim fotoaparátom a bleskom.

Záručný a pozáručný servis

Výhradý autorizovaný servis Nikon pre SR a ČR je v Prahe. Slovenský zákazníci môžu využiť zberňu servisných zákaziek:

VSP DATA SK s.r.o.
Nová Rožňavská 3
831 04 Bratislava

Po - Pia: 09:00 - 16:00

+421 245 691 375

www.vspdata.sk

So servisom digitálnych zrkadloviek Nikon súvisí aj čistenie snímačov. Ku každému fotoaprátu oficiálne predanému na Slovensku a v Česku je priložený kupón na 4 bezplatné čistenia snímača (bežná cena sa pohybuje okolo 30 €). Čistenie snímača sa nevykonáva len v autorizovanom servise ale aj u zmluvných partnerov.

Profesionálnym fotografom vychádza Nikon v ústrety programom Nikon Professoional Services (NPS), čo je balík služieb pre podporu a poradenstvo. Medzi výhody patrí napr. skrátený servis do 72 hodín, možnosť zapožičania techniky v prípade dlhšej servisnej doby, bezplatné servisné prehliadky, bezplatné čistenie snímača v servisnom stredisku v Prahe a ponuka služieb NPS na vyhlásených akciách. Fotograf zaregistrovaný v NPS dostáva bezplatne aj firemný magazín Nikon Pro.


Kontakty

Nikon SK

Nikon CZ

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-04-30 08:13:30
Ja som kúpil svoj Nikon D300 cez slovenský kamenný obchod (nemenujem ho tu) a veru žiadne kupóny na čistenie snímača som nedostal... A to som krabicu od foťáku už tri krát prekutral...
 
ViktorV
2014-04-30 08:24:16
príspevok od: Stratený Stano
Ja som kúpil svoj Nikon D300 cez slovenský kamenný obchod (nemenujem ho tu) a veru žiadne kupóny na čistenie snímača som nedostal... A to som krabicu od foťáku už tri krát prekutral...
No, pán kolega, ale Tebe zase predali taký, čo robí fotky Foto dňa.
A ja som si už 10x snímač prečistil a furt nič.
 
jan.zitniak
2014-04-30 08:54:33
Vďaka za skvelé tipy. Určite by sa zišlo takéto zhrnutie aj pre iné značky fotoaparátov
 
marijn
2014-04-30 09:07:05
príspevok od: ViktorV
No, pán kolega, ale Tebe zase predali taký, čo robí fotky Foto dňa.
A ja som si už 10x snímač prečistil a furt nič.
tebe zas bol nadeleny dar humoru
 
norulakp
2014-04-30 09:24:30
mna co stve na Nikon servis poradni je, ze mi nikdy nepovedia to, co potrebujem vediet. Ked sa spytam na cenu opravy, pripadne, ci by nieco konkretne vedeli opravit, nikdy mi nenapisu konkretnu cenu. Zakazdym len carovnu formulku: poslite nam to a mi sa na to pozrieme. To akoze nevedia vopred napisat, podla popisu chyby, ze mohlo by to byt toto a toto a stalo by to cca tolko Eur. Jasne, ze by to bolo len orientacne, ale aspon by som vopred vedel, ci sa mi to oplati posielat, resp. ci to vedia opravit.

Konkretny pripad . padnuty objektiv. Pisal som najprv p. Matunakovi. On mi vopred povedal, co s tym zrejme je a kolko by to zhruba stalo. Ale, ze to on nevie opravit, vraj takezariadenie maju len v Nemeckom servise. Tak som to poslal do Prahy v nadeji, ze ked to Praha neopravi, tak to preposlu do Nemecka. Kontaktoval som vopred Prahu, kolko by to stalo. Oni, ze to mam poslat a mi povedia. Tak som to nakoniec poslal do tej Prahy. 3 tyzdne ani bu, ani me, ci to vobe obdrzali alebo co. Po 3 tyzdnoch zvoni u mna kurier, ze mam zasielku. Pozeram Nikon krabica. V nej Jednou vetou napisane po cesky, ze v tom objektive sa neda posunut rovina ostrosti, ze mam pouzit AF fine tune vo fotaku. Chytri su jak radio. Keby mi stacilo pouzit AF fine tune, tak im to asi neposielam. A to vopred nevedeli, ze v danom type sa to neda posunut, ked som im presne opisal, co je zle s objektivom a o aky objektiv sa jedna. Kvoli tomu som to tam musel posielat? Tak teraz neviem, ci to mam znova poslat do Nemecka, alebo nema vyznam. Praha mi nastastie nezauctovala ani diagnostiku ani cestu spat. Nemci vsak uctuju za vsetko.

A to iste s fotakom. Presne som im opisal, aku chybu ma fotak. Ale ani za Boha nepovedia, kolko by stala oprava.
 
menoscik
2014-04-30 10:01:45
...už 2 mesiace mám v servise v Prahe moju D700...
Tá rýchlosť akou to opravuju je galaktická, pri profi tele od profi značky a ešte najprofi servisu by som očakával profi rýchlosť.... ak by som už nemal kopu techniky od Nikonu tak by som normálne zvažoval prechod k inej značke...
 
Martin Školiak
2014-04-30 10:14:22
príspevok od: norulakp
mna co stve na Nikon servis poradni je, ze mi nikdy nepovedia to, co potrebujem vediet. Ked sa spytam na cenu opravy, pripadne, ci by nieco konkretne vedeli opravit, nikdy mi nenapisu konkretnu cenu. Zakazdym len carovnu formulku: poslite nam to a mi sa na to pozrieme. To akoze nevedia vopred napisat, podla popisu chyby, ze mohlo by to byt toto a toto a stalo by to cca tolko Eur. Jasne, ze by to bolo len orientacne, ale aspon by som vopred vedel, ci sa mi to oplati posielat, resp. ci to vedia opravit.

Konkretny pripad . padnuty objektiv. Pisal som najprv p. Matunakovi. On mi vopred povedal, co s tym zrejme je a kolko by to zhruba stalo. Ale, ze to on nevie opravit, vraj takezariadenie maju len v Nemeckom servise. Tak som to poslal do Prahy v nadeji, ze ked to Praha neopravi, tak to preposlu do Nemecka. Kontaktoval som vopred Prahu, kolko by to stalo. Oni, ze to mam poslat a mi povedia. Tak som to nakoniec poslal do tej Prahy. 3 tyzdne ani bu, ani me, ci to vobe obdrzali alebo co. Po 3 tyzdnoch zvoni u mna kurier, ze mam zasielku. Pozeram Nikon krabica. V nej Jednou vetou napisane po cesky, ze v tom objektive sa neda posunut rovina ostrosti, ze mam pouzit AF fine tune vo fotaku. Chytri su jak radio. Keby mi stacilo pouzit AF fine tune, tak im to asi neposielam. A to vopred nevedeli, ze v danom type sa to neda posunut, ked som im presne opisal, co je zle s objektivom a o aky objektiv sa jedna. Kvoli tomu som to tam musel posielat? Tak teraz neviem, ci to mam znova poslat do Nemecka, alebo nema vyznam. Praha mi nastastie nezauctovala ani diagnostiku ani cestu spat. Nemci vsak uctuju za vsetko.

A to iste s fotakom. Presne som im opisal, aku chybu ma fotak. Ale ani za Boha nepovedia, kolko by stala oprava.
O Nikon Servise v Prahe už sú hrôzostrašné legendy.
 
norulakp
2014-04-30 10:24:40
príspevok od: Martin Školiak
O Nikon Servise v Prahe už sú hrôzostrašné legendy.
lenze oni to tak maju vsade asi, co sa tyka univerzalnej odpovede - poslite nam a my uvidime. Lebo to iste mi poslali aj z Nemecka aj z Anglicka. Ale inak co som pozeral referencie na nemecky servis, tak je vraj vynikajuci. Len tam samozrejme beru peniaze za diagnostiku aj za postovne spat. V Prahe mi to urobili zadara.
 
Marián Kuric
2014-04-30 10:27:59
príspevok od: Martin Školiak
O Nikon Servise v Prahe už sú hrôzostrašné legendy.
A prave preto sa tomu cudujem, ked budem dlhodobo robit nieco velmi velmi velmi zle, a dostavam aj taku spatnu vazbu, tak predsa vymenim kompetetnych a snazim sa o napravu, ale tu sa nedeje absolutne nic, a mrzi ma to aj preto ze tiez som vlastnik Nikon techniky, nastastie som este nic nemusel posielat, aj ked moja nova D610 po cca 3000 zaberoch je tak zasvinena ako nebola D90 po 40 000 zaberoch.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2014-04-30 10:41:08
Osobne mám tiež jednu veľmi zlú skúsenosť s Nikon servisom v Prahe a tiež sa divím, že to tam nevymenia... Veď to trvá už roky...!!!
Doporučujem servis vo Viedni, ďalekocezpoľným opravia na počkanie...
 
Marián Kuric
2014-04-30 10:58:24
príspevok od: Stratený Stano
Osobne mám tiež jednu veľmi zlú skúsenosť s Nikon servisom v Prahe a tiež sa divím, že to tam nevymenia... Veď to trvá už roky...!!!
Doporučujem servis vo Viedni, ďalekocezpoľným opravia na počkanie...
ja to uz vidim tak, ze oni nechcu mat jednoducho vela prace, a riadia sa heslom ze ked vsetko urobime zle, alebo dlho, tak to k nam uz nikto neposle, posle to do Rakuska ci Nemecka a pani v Prahe salam, banan.
 
SK_8er
2014-04-30 10:59:12
príspevok od: menoscik
...už 2 mesiace mám v servise v Prahe moju D700...
Tá rýchlosť akou to opravuju je galaktická, pri profi tele od profi značky a ešte najprofi servisu by som očakával profi rýchlosť.... ak by som už nemal kopu techniky od Nikonu tak by som normálne zvažoval prechod k inej značke...
toto mi nieco pripomina :-P ja som tam mal fotak skoro 3 mesiace, volali ste tam ? o moj fotak 2 mesiace v nikon servise nikto nezakopol, mesiac som tam vkuse volal a vraveli mi ze uz je opraveny a do 2 dni mi pride, to mi vraveli mesiac!!! kym som po pani v telefone nezacal kricat tak sa nic nedialo. Ked som po nej zhukol, dala si namahu zistit co je vo veci a zrazu zistili ze fotak neni opraveny, neni odsuhlasena cena ( 2 mesiace mi vraveli ze cenu si omylom odsuhlasili sami a opravili fotak ) , tak som jej cez telefon odsuhlasil a ona to az potom dala na opravu .... takze bacha na to... hned si tam zavolajte

moja stara tema - www.ephoto.sk/forum/21/8245/nikon-servis/strana-1/
 
bonifacko
2014-04-30 11:09:53
Som záložnym servisakom značky Nikon, volajte 0900 123456. Naradie k dispozícií.
 
pressDesign
2014-04-30 11:13:14
príspevok od: norulakp
lenze oni to tak maju vsade asi, co sa tyka univerzalnej odpovede - poslite nam a my uvidime. Lebo to iste mi poslali aj z Nemecka aj z Anglicka. Ale inak co som pozeral referencie na nemecky servis, tak je vraj vynikajuci. Len tam samozrejme beru peniaze za diagnostiku aj za postovne spat. V Prahe mi to urobili zadara.
To je tak vsade. Bud platis, alebo cakas. ;0)
 
Andy02
2014-04-30 11:21:27
Ja som práve pred pár dňami čítala na jednej stránke diskusiu, ktorá bola plná skúseností s Pražským Nikonom. Boli tam asi dve pozitívne skúsenosti na tridsať negatívnych. Človek by povedal, že taká spoločnosť aká je Nikon, bude mať servis na špičkovej úrovni, ale žiaľ. Dúfam, že nebudem mať žiadny problém s fotoaparátom ani s objektívom, lebo sa desím toho, žeby som to tam mala poslať.
 
transporti686
2014-04-30 12:01:22
príspevok od: SK_8er
toto mi nieco pripomina :-P ja som tam mal fotak skoro 3 mesiace, volali ste tam ? o moj fotak 2 mesiace v nikon servise nikto nezakopol, mesiac som tam vkuse volal a vraveli mi ze uz je opraveny a do 2 dni mi pride, to mi vraveli mesiac!!! kym som po pani v telefone nezacal kricat tak sa nic nedialo. Ked som po nej zhukol, dala si namahu zistit co je vo veci a zrazu zistili ze fotak neni opraveny, neni odsuhlasena cena ( 2 mesiace mi vraveli ze cenu si omylom odsuhlasili sami a opravili fotak ) , tak som jej cez telefon odsuhlasil a ona to az potom dala na opravu .... takze bacha na to... hned si tam zavolajte

moja stara tema - www.ephoto.sk/forum/21/8245/nikon-servis/strana-1/
keby si robil v servise alebo trebars v obchodnej oblasti, vedel by si ako to dnes funguje: zákazník náš pán, všetko vieme, všetko sľúbime, všetko urobíme a rýchlo, keď príde na lámanie chleba, tak ešte to nie je preto lebo, dokonca s tými čo telefonuješ sú zámerne školení, aby ti hovorili, že však už to je, treba iba počkať na poslanie a iné finty ako oddialiť, resp. nepriznať, že ešte to nie je alebo sa to nestíha

takmer nikdy sa nesmie priznať, že sa niečo nedá alebo nie je, toto ževraj prišlo z Ameriky, len tam to asi lepšie funguje, samozrejme česť firmám, ktoré tento trend nenastúpili a majú v tom nejakú rozumnú harmóniu a zas keď si zoberieme koľko v tých servisoch dnes toho majú, tak je otázne, či by to rýchlejšie aj šlo.
 
tnagy294
2014-04-30 12:01:28
príspevok od: jan.zitniak
Vďaka za skvelé tipy. Určite by sa zišlo takéto zhrnutie aj pre iné značky fotoaparátov
som za, zislo by sa nieco podobne aj pre ine fotaky...ked niekto pozna taketo zdroje (Sony by ma potesilo nech sa podeli, ak to nie je tajne...
 
cenavoch
2014-04-30 23:19:02
príspevok od: norulakp
mna co stve na Nikon servis poradni je, ze mi nikdy nepovedia to, co potrebujem vediet. Ked sa spytam na cenu opravy, pripadne, ci by nieco konkretne vedeli opravit, nikdy mi nenapisu konkretnu cenu. Zakazdym len carovnu formulku: poslite nam to a mi sa na to pozrieme. To akoze nevedia vopred napisat, podla popisu chyby, ze mohlo by to byt toto a toto a stalo by to cca tolko Eur. Jasne, ze by to bolo len orientacne, ale aspon by som vopred vedel, ci sa mi to oplati posielat, resp. ci to vedia opravit.

Konkretny pripad . padnuty objektiv. Pisal som najprv p. Matunakovi. On mi vopred povedal, co s tym zrejme je a kolko by to zhruba stalo. Ale, ze to on nevie opravit, vraj takezariadenie maju len v Nemeckom servise. Tak som to poslal do Prahy v nadeji, ze ked to Praha neopravi, tak to preposlu do Nemecka. Kontaktoval som vopred Prahu, kolko by to stalo. Oni, ze to mam poslat a mi povedia. Tak som to nakoniec poslal do tej Prahy. 3 tyzdne ani bu, ani me, ci to vobe obdrzali alebo co. Po 3 tyzdnoch zvoni u mna kurier, ze mam zasielku. Pozeram Nikon krabica. V nej Jednou vetou napisane po cesky, ze v tom objektive sa neda posunut rovina ostrosti, ze mam pouzit AF fine tune vo fotaku. Chytri su jak radio. Keby mi stacilo pouzit AF fine tune, tak im to asi neposielam. A to vopred nevedeli, ze v danom type sa to neda posunut, ked som im presne opisal, co je zle s objektivom a o aky objektiv sa jedna. Kvoli tomu som to tam musel posielat? Tak teraz neviem, ci to mam znova poslat do Nemecka, alebo nema vyznam. Praha mi nastastie nezauctovala ani diagnostiku ani cestu spat. Nemci vsak uctuju za vsetko.

A to iste s fotakom. Presne som im opisal, aku chybu ma fotak. Ale ani za Boha nepovedia, kolko by stala oprava.
Po prečítaní zlých skúsenosti na Nikon servis v Prahe som svoj servis radšej riešil v Nikone v Mnichove. V piatok poobede som im osobne na predajni odovzdal fotoaparat s popisom závady, do hodiny mi zaslali mail s cenovou ponukou opravy. Na moje prekvapenie ma v pondelok na obed kontaktovali, že si môžem fotoaparát vyzdvihnúť a to majú v sobotu a v nedeľu zatvorené. Nikon servis Dostal & Rudolf môžem len odporučiť.
 
norulakp
2014-04-30 23:31:05
príspevok od: cenavoch
Po prečítaní zlých skúsenosti na Nikon servis v Prahe som svoj servis radšej riešil v Nikone v Mnichove. V piatok poobede som im osobne na predajni odovzdal fotoaparat s popisom závady, do hodiny mi zaslali mail s cenovou ponukou opravy. Na moje prekvapenie ma v pondelok na obed kontaktovali, že si môžem fotoaparát vyzdvihnúť a to majú v sobotu a v nedeľu zatvorené. Nikon servis Dostal & Rudolf môžem len odporučiť.
a ako je to tam cenovo? Ucutju si aj za diagnostikovanie vady? Alebo len za samotnu opravu? Je to len taka odveci otazka, ale ma to zaujima. Vdaka
 
j.a.r.o.
2014-05-01 05:54:49
príspevok od: SK_8er
toto mi nieco pripomina :-P ja som tam mal fotak skoro 3 mesiace, volali ste tam ? o moj fotak 2 mesiace v nikon servise nikto nezakopol, mesiac som tam vkuse volal a vraveli mi ze uz je opraveny a do 2 dni mi pride, to mi vraveli mesiac!!! kym som po pani v telefone nezacal kricat tak sa nic nedialo. Ked som po nej zhukol, dala si namahu zistit co je vo veci a zrazu zistili ze fotak neni opraveny, neni odsuhlasena cena ( 2 mesiace mi vraveli ze cenu si omylom odsuhlasili sami a opravili fotak ) , tak som jej cez telefon odsuhlasil a ona to az potom dala na opravu .... takze bacha na to... hned si tam zavolajte

moja stara tema - www.ephoto.sk/forum/21/8245/nikon-servis/strana-1/
Prečo nenapíšeš nejakú sťažnosť na vedenie Nikonu? Možno ich "nakopnú". Takto keď sa to píše iba tu nikto iný o problémoch nevie.
 
Martin Školiak
2014-05-01 10:02:06
príspevok od: norulakp
a ako je to tam cenovo? Ucutju si aj za diagnostikovanie vady? Alebo len za samotnu opravu? Je to len taka odveci otazka, ale ma to zaujima. Vdaka
Za diagnostiku sa asi platí všade. Aj keď prídeš s autom do servisu platíš za diagnostiku. Ak je ten nemecký servis kvalitný nebolo by mi ľúto vyhodiť pár euro za diagnostiku. Ja osobne radšej ako sa naťahovat dva mesiace z nejakym neschopným servisom.
 
SK_8er
2014-05-01 10:42:16
príspevok od: transporti686
keby si robil v servise alebo trebars v obchodnej oblasti, vedel by si ako to dnes funguje: zákazník náš pán, všetko vieme, všetko sľúbime, všetko urobíme a rýchlo, keď príde na lámanie chleba, tak ešte to nie je preto lebo, dokonca s tými čo telefonuješ sú zámerne školení, aby ti hovorili, že však už to je, treba iba počkať na poslanie a iné finty ako oddialiť, resp. nepriznať, že ešte to nie je alebo sa to nestíha

takmer nikdy sa nesmie priznať, že sa niečo nedá alebo nie je, toto ževraj prišlo z Ameriky, len tam to asi lepšie funguje, samozrejme česť firmám, ktoré tento trend nenastúpili a majú v tom nejakú rozumnú harmóniu a zas keď si zoberieme koľko v tých servisoch dnes toho majú, tak je otázne, či by to rýchlejšie aj šlo.
toto nebol ten problem, problem bol ten ze oni si naozaj mysleli ze cena je odsuhlasena a fotak je opraveny, preto mi vraveli ze mi to do 2 dni pride... jak som napisal, az ked som zacal kricat do telefonu tak mi pani povedala, ze to prezisti, o par hodin mi volala spat, ze zistila ze je chyba na ich strane, ze fotak dokonca neni ani v ich servise, ale bol poslany (tusim) do nemecka a ze tam cakaju na moje schvalenie ceny (ktore mi nikto neposlal). Preto tam fotak bol 2 mesiace len tak polozeny na policke a nikto ho neriesil... maju v tom neskutocny bordel ...
 
SK_8er
2014-05-01 10:43:55
príspevok od: j.a.r.o.
Prečo nenapíšeš nejakú sťažnosť na vedenie Nikonu? Možno ich "nakopnú". Takto keď sa to píše iba tu nikto iný o problémoch nevie.
tusim mi prisiel nejaky formular od nich, ze ako som bol spokojny s opravou, tak som tam napisal ako som bol velmi nespokojny, ale aj tak sa mi nikto neozval ... asi im to ide v maily priamo do kosa...
 
j.a.r.o.
2014-05-01 18:06:02
príspevok od: SK_8er
tusim mi prisiel nejaky formular od nich, ze ako som bol spokojny s opravou, tak som tam napisal ako som bol velmi nespokojny, ale aj tak sa mi nikto neozval ... asi im to ide v maily priamo do kosa...
Chcelo by to od viacerých ľudí naraz, aby sa konečne prebrali a začali to riešiť.
 
norulakp
2014-05-01 18:46:20
príspevok od: Martin Školiak
Za diagnostiku sa asi platí všade. Aj keď prídeš s autom do servisu platíš za diagnostiku. Ak je ten nemecký servis kvalitný nebolo by mi ľúto vyhodiť pár euro za diagnostiku. Ja osobne radšej ako sa naťahovat dva mesiace z nejakym neschopným servisom.
asi ano. Len nie som si isty, ci sa ta chyba da odstranit, ked Praha napisala, ze oni to opravit nevedia. Tak teraz neviem, ci to Nemci budu vediet opravit, alebo ani oni nie. A ked si spocitam naklady posta tam a spat + diagnostika, dokopy mozno 50 Eur len za to, aby mi povedali, ze sa to neda opravit mi pride trosku vela. A na druhej strane ak to budu vediet opravit p. Matunak mi pisal, ze to bude stat min. 200-250 Eur + tych 50 Eur naklady s dopravou a diagnostikou, tak som skoro na urovni ceny objektivu. Tak ani za toho certa neviem, co s tym. Ale tak to uz je moj problem. Oki, dikes za objasnenie situacie. Kazdopadne, ak to budem niekam posielat tak Rakusko alebo Nemecko. Urcite nei Praha.
 
tari
2014-05-01 20:56:03
príspevok od: Stratený Stano
Ja som kúpil svoj Nikon D300 cez slovenský kamenný obchod (nemenujem ho tu) a veru žiadne kupóny na čistenie snímača som nedostal... A to som krabicu od foťáku už tri krát prekutral...
ani ja
 
cenavoch
2014-05-02 08:53:33
príspevok od: norulakp
a ako je to tam cenovo? Ucutju si aj za diagnostikovanie vady? Alebo len za samotnu opravu? Je to len taka odveci otazka, ale ma to zaujima. Vdaka
Mne diagnostiku neúčtovali.
 
Brian
2014-05-02 23:46:44
clanocek je taky k pobavenii....
pise sa v nom o vela super nepotrebnych sluzbach pre zakaznika, ale hadam jedna z najdolezitejsich a to servis.... no to mi staci citat pod clankom
 
martin9113
2014-05-13 17:04:40
Pridávam jednu skusenost so servisom v Prahe. 28,4 som objednával nove pneu na moju d300 .Napisali vraj je to bežné dostupný náhradný diel. 9.5 stale nič tak som im písal že čo sa deje. Odpoved prišla 12.5 že mam poslať číslo zákazky alebo číslo pristroja to som aj urobil obratom. dnes stále žiadna odpoveď. super servis a profesionalny prístup
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované