Fototechnika » Aktuality

Najnovší článok z kategórie
Create Your Light: Wildlife fotografia s Konsta Punkka, rozprávačom s veveričkami
Autor: © Konsta Punkka

Create Your Light: Wildlife fotografia s Konsta Punkka, rozprávačom s veveričkami

Od svadieb k divočine! Naša cesta inšpirácií #CreateYourLight prudko mení smer na divočinu. Šestnástou témou je Fotografovanie divokej prírody #ShootingWildlifePhotos!

2020-12-23 06:00:00
1
1636

Možnosti
1
  • 1003
    0

    Tipy na skvelý vianočný darček s vlastnými fotografiami

    Vianoce sú za dverami a my si musíme opäť lámať hlavu na tým, čo darovať našim najbližším. Ale pre vášnivého fotografa to nebude žiaden problém, pretože môže darovať naozaj osobné a kreatívne darčeky pre každého člena rodiny. Navyše tak uchováte vaše najkrajšie spomienky a budete ich mať na očiach po celý rok.

    2020-11-27 16:13:41
    1003
  • 2628
    2

    Fujifilm X akcie

    Prehľad pripravovaných akcií Fujifilm na najbližšie obdobie.

    2020-11-02 14:45:00
    2628
  • 989
    1

    Dni fotografie 2020

    Regionálne osvetové stredisko v Leviciach a o.z. Fotogravity  pri organizovaní a realizovaní podujatia Dni fotografie 2020, 13. ročník medzinárodného fotografického festivalu v tomto ročníku ponúkajú záujemcom  14 fotografických výstav, profesionálov a amatérov, fotoklubov zo Slovenska a zahraničia.

    2020-09-28 08:56:09
    989
  • 1568
    2

    5 tipov Dana Vojtěcha na mestskú športovú fotku

    Pre fotografa a Nikon ambasádora Dana Vojtěcha je športová fotka rovnaká zábava ako šport, ale tak ako šport si vyžaduje tréning, menej úspešné pokusy, vytrvalosť, aby sa nakoniec dostavili výsledky. Dan vo svojich fotkách rád necháva vyniknúť pohyb jeho rozmazaním a zmrazením len jedného momentu. Používa zábleskové svetlá,  spája viacero záberov, aby ukázal fázy pohybu.

    2020-09-25 06:00:00
    1568
  • 986
    0

    Fujifilm X- akcia na objektívy 21.09. - 27.09.2020

    Zákazník pri kúpe objektívu získa okamžitú zľavu. Zľava na daný objektív trvá od 21.09.2020 do 27.09.2020 a je možné ju využiť iba v tomto termíne.

    2020-09-21 08:30:00
    986
  • 2888
    39

    Novinky Sony

    Spoločnosť Sony predstavila niekoľko prírastkov do svojej pôsobivej obrazovej ponuky - plnoformátový fotoaparát Alpha 7C (model ILCE-7C), objektív so zoomom FE 28-60mm F4-5.6 (model SEL2860) a blesk HVL-F28RM .

    2020-09-18 08:47:26
    2888
  • 1118
    0

    Fujifilm X- akcia na objektívy 14.09. - 20.09.2020

    Zákazník pri kúpe objektívu získa okamžitú zľavu. Zľava na daný objektív trvá od 14.09.2020 do 20.09.2020 a je možné ju využiť iba v tomto termíne.

    2020-09-14 08:00:00
    1118
  • 1153
    9

    Fujifilm X- akcia na objektívy 07.09. - 13.09.2020

    Zákazník pri kúpe objektívu získa okamžitú zľavu. Zľava na daný objektív trvá od 07.09.2020 do 13.09.2020 a je možné ju využiť iba v tomto termíne.

    2020-09-07 17:47:52
    1153
  • 1129
    0

    Fujifilm X- akcia na objektívy

    Zákazník pri kúpe objektívu získa okamžitú zľavu. Zľava na daný objektív trvá od 31.08.2020 do 06.09.2020 a je možné ju využiť iba v tomto termíne. 

    2020-08-31 10:23:00
    1129
  • 1760
    0

    Nikon výzva #CreateYourLight 8: Sedem tipov na flat lay fotografiu

    Počuli ste už o flat lay fotografii? Možno vám to nič nehovorí, ale určite ste takých fotografií videli už veľa. V slovenčine ich najlepšie vystihujú dve charakteristiky – kolmo zhora a naplocho. Áno, sú to tie moderné zátišia, v ktorých krásne vyniknú jedlá aj produkty.

    2020-07-23 06:00:00
    1760
  • 2655
    43

    Plánované novinky Olympus

    Olympus představuje aktualizovanou roadmapu s novými objektivy. Můžete se těšit nejen na profi teleobjektivy, ale nově i na profi makro a širokoúhlý zoom. Kromě objektivů se dočkáme i nového firmware pro E-M1X a zbrusu nové aplikace, umožňující využití vybraných fotoaparátů jako webkamery.

    2020-07-03 08:42:08
    2655
  • 1744
    0

    Akcie Fujifilm - leto 2020

    Fujifilm pripravilo na leto niekoľko zaujímavých akcií. 

    2020-07-01 08:30:00
    1744