Hore

Apple predstavil inovované iMacy

Spoločnosť Apple dnes aktualizovala svoje charakteristické All-In-One počítače iMac o štvorjadrové procesory ďalšej generácie, novú výkonnú grafiku, prelomovú vysokorýchlostnú vstupno-výstupnú technológiu Thunderbolt a novú kameru FaceTime s vysokým rozlíšením. Nový počítač iMac, ktorý je k dispozícii už od 1 149 € s DPH, je až o 70 % rýchlejší a nová grafika ponúka až trojnásobne vyšší výkon v porovnaní s predchádzajúcou generáciou.*

„Naši zákazníci si určite obľúbia hliníkovú konštrukciu, oslnivý displej a All-In-One dizajn počítačov iMac,“ hovorí Philip Schiller, viceprezident spoločnosti Apple pre globálny marketing produktov. „So štvorjadrovými procesormi ďalšej generácie, výkonnou novou grafikou, technológiou Thunderbolt a kamerou FaceTime s vysokým rozlíšením sme vytvorili niečo, čo je ešte lepšie než najlepší stolný počítač na svete.“


Nový počítač iMac obsahuje štvorjadrové procesory Intel Core i5, pričom zákazníci majú možnosť zvoliť si aj procesory Core i7 s taktom až do 3,4 GHz. Tieto procesory ďalšej generácie zahŕňajú integrovaný pamäťový radič umožňujúci rýchlu odozvu a účinný nový nástroj na spracovanie multimediálnych dát pre vysokovýkonné kódovanie a dekódovanie videa. Vďaka novým grafickým procesorom AMD Radeon HD ponúka nový iMac tú najvýkonnejšiu grafiku, aká bola kedy k dispozícii v stolnom All-In-One počítači.

Počítač iMac je prvým stolným počítačom na trhu, ktorý využíva prelomovú technológiu Thunderbolt. 21,5-palcový iMac má jeden port Thunderbolt, zatiaľ čo 27-palcový model má až dva porty, čo ešte viac rozširuje možnosti. Technológia Thunderbolt, ktorú vyvinula spoločnosť Intel v spolupráci so spoločnosťou Apple, umožňuje dosiahnuť rozšíriteľnosť, aká doteraz nebola možná na úrovni All-In-One počítačov. Vďaka dvom obojsmerným kanálom, z ktorých každý umožňuje dosahovať ohromujúce prenosové rýchlosti až do 10 Gb/s, technológia Thunderbolt poskytuje funkcie PCI Express priamo pre externé periférne zariadenia, ako sú napríklad diskové polia RAID, a dokáže podporovať aj zariadenia FireWire a USB alebo siete Gigabit Ethernet prostredníctvom adaptérov. Technológia Thunderbolt podporuje aj port DisplayPort pre výstup s vysokým rozlíšením a pracuje aj s existujúcimi adaptérmi pre displeje HDMI, DVI a VGA. Očakáva sa, že technológia Thunderbolt, ktorú je možné bezplatne implementovať v rámci systémov, káblov a zariadení, sa stane všeobecne akceptovaným novým štandardom pre vysokovýkonné pripojenie.


Počítač iMac zahŕňa vstavanú kameru FaceTime s vysokým rozlíšením a inovatívny softvér FaceTime, ktorý umožňuje celej rodine využívať jasné a širokouhlé zobrazenie v rámci videohovorov. Nová kamera podporuje HD videohovory s vysokým rozlíšením medzi všetkými počítačmi Mac, ktoré podporujú štandard FaceTime s vysokým rozlíšením, a zároveň videohovory so štandardným rozlíšením so zariadeniami iPad 2, iPhone 4, iPod touch súčasnej generácie a ďalšími počítačmi Mac s procesormi Intel. iMac si aj naďalej zachováva svoj charakteristický hliníkovo-sklenený dizajn, oslnivý displej IPS s podsvietením LED, vysoké rozlíšenie, otvor pre kartu SD Card a dodáva sa s inovatívnou myšou Magic Mouse alebo zariadením Magic Trackpad spoločnosti Apple.

Každý počítač Mac obsahuje Mac OS® X Snow Leopard®, najpokročilejší operačný systém na svete, a iLife® – inovatívny balík aplikácií na vytváranie a zdieľanie skvelých fotografií, filmov a hudby. Systém Snow Leopard stavia na poznatkoch získaných za viac ako desaťročie inovácie a zahŕňa predajňu Mac App Store, v ktorej môžete nájsť skvelé nové aplikácie pre svoj počítač Mac. Balík iLife ’11 obsahuje aplikáciu iPhoto, ktorá vám uľahčuje prehľadávanie, upravovanie a zdieľanie fotografií vďaka úžasnému zobrazovaniu na celú obrazovku, ďalej aplikáciu iMovie s výkonnými a jednoducho použiteľnými nástrojmi, ktoré vám umožnia transformovať domáce videá na zábavné a pôsobivé upútavky, a aplikáciu GarageBand s novými funkciami, ktoré vám pomôžu zlepšiť sa v hre na hudobný nástroj a vytvárať vlastné skladby so skvelým zvukom.

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-05-04 13:37:33
Ocakavane aviza boli nakoniec pravdive, už vcera som si vsimol an apple.com ich tipicke upozornenie na novinku v tommto pripade upgrade iMacov, co je podla mna logické kedze nedavno boli aktualizovane aj macbooky pro. Neda sa nic ine povedat, ze tieto stroje budu este oblubenejsie a vrele by som ich odporucal všetkým vášnivim aj menej vášnivým fotografom, určite budu spokojný Co je ako vždy super, cena najzakladnejšieho iMacu 21" nepresiahne hodnotu 1200 eur. Typujem ze o take 3 týzdne budu vpradaji aj na SR.
 
Robino
2011-05-04 14:01:33
Je to paráda, ten 27" je môj sen. Mám rád tieto all in 1 počítače. Aspon nič nezavadzia pod stolom. A najvýkonnejší 27" iMac stojí pod 2000€, čo je cena trochu lepšieho Eizo monitora.
Aj teraz mám PC primontované na zadnej strane monitora
 
E-Peter
2011-05-04 14:48:04
najlepsi stolny pocitac bude 10x lepsi ako toto a 3x lacnejsi....ja sa cudujem ludom, ze im este na to skacu...ale to je asi ten isty princip ako ked natrieska Fico dake voloviny do telky a vsetci ho zeru lebo on to povedal.... je to trapna marketingova politika ale zial zabera.....ja som zatial spokojny s mojou toshibou ktora stala $829 a je vykonnejsia ako kamosov macbook pro za 2500 libier
 
Robino
2011-05-04 14:57:21
"najlepsi stolny pocitac bude 10x lepsi ako toto a 3x lacnejsi" - tak s týmto výrokom by som sa tu moc neprezentoval Vieš vôbec o čom píšeš?
 
Imiy
2011-05-04 15:09:14
príspevok od: E-Peter
najlepsi stolny pocitac bude 10x lepsi ako toto a 3x lacnejsi....ja sa cudujem ludom, ze im este na to skacu...ale to je asi ten isty princip ako ked natrieska Fico dake voloviny do telky a vsetci ho zeru lebo on to povedal.... je to trapna marketingova politika ale zial zabera.....ja som zatial spokojny s mojou toshibou ktora stala $829 a je vykonnejsia ako kamosov macbook pro za 2500 libier
Si uplne vedla , ale nevadí ,,, čo si pil ?
 
afkaa.i
2011-05-04 16:05:13
su to velmi drahe znackove pocitace s relativne ok operacnym systemom, ktory vsak mne nic navyse nedava. v dnesnej dobe, ked su na trhu aj lacne a kvalitne VA a IPS monitory a Windows davno nepada s pravidelnostou aprilovych dazdov, stratili vacsinu vyhod.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-05-04 16:14:17
neriesil by som tu otazku ktora už ide mnohým nanervy, aspon mne, ak sa niekto rozhodne investovat do niecoho kvalitnejsieho ako je win a vsetko stým spojene, je len a len jeho osobne rozhodnutie a to že to všetci windovsaci zavidia je už ich problém Su viacere možnosti ako a kde investovať do techniky, niekto preferuje OP dizajn a stabilitu + vo viacerých prípadoch ulahcenie prace a niekto bude zapajat zbytocne mozgove bunky do funkcnosti systemu na ukor prace ktoru by za daný cas mohol spravit. to je moj osobný nazor a viem že už do win. nikdy viac nevkrocím
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-05-04 16:16:10
príspevok od: E-Peter
najlepsi stolny pocitac bude 10x lepsi ako toto a 3x lacnejsi....ja sa cudujem ludom, ze im este na to skacu...ale to je asi ten isty princip ako ked natrieska Fico dake voloviny do telky a vsetci ho zeru lebo on to povedal.... je to trapna marketingova politika ale zial zabera.....ja som zatial spokojny s mojou toshibou ktora stala $829 a je vykonnejsia ako kamosov macbook pro za 2500 libier
cudujem sa potom mnohým uspesným fotografom a hudobnikom potom že nato taktiež skaču, asi budu sprastí co ?
 
Matúš Lago
redakcia ephoto.sk 2011-05-04 16:20:34
no jo, vecny boj, rovnako ako Canon vs Nikon... tak aj Win vs Mac... mam oba a musim povedat, ze kazdy z nich mi prinasa to svoje, no v oboch pripadoch spokojnost. Win PC - nadupana domaca zostava, ktora by u Apple bola cenovo sialene vysoko a win 7, ktory je z celej generacie Win najlepsi a funguje pekne, Mac - dostupnost zakladnych programov, stabilita systemu (aj ked uz aj on mi zamrzol), uzivatelske prostredie a navyse dizajn, ktory reprezentuje. V pripade MacBook Pro je velky plus realna vydrz baterky.
Som Canonista, ale dnes uz viem, ze su veci, ktore ma Nikon daleko lepsie vyriesene.
 
IceDive1
2011-05-04 16:23:08
Ja sa cudujem tym blbcom ktori si kupuju drahe nemecke auta ked rovnaku sluzbu im splnia aj sunky za zlomok ceny.
Niekedy chvalabohu vstupuju do hry aj ine faktory ako cena. Podaktori jedinci by to uz mohli pochopit.
 
Durri
2011-05-04 16:58:29
E-Peter ma pravdu. Pracujem s videom (Full HD) a velmi som uvazoval nad iMac-om, zial odradila ma absencia e-Sata portov v dnesnej velmi rychlej dobe. Na foto to urcite nevadi, ale ak uz treba presuvat niekolko 100GB subory, je to pomale - aj pri strihu. Napriek tomu ze v PC mam 5 HDD (2*640GB + 2*640GB Raid + 1*320 na system) pracujem este s dalsimi 3mi ext.HDD.
Volba padla na skladacku:
Gigabyte GA-P55-UD6
12GB Ram Kingston 2000MHz
Intel Core i5 760
a grafika GIGABYTE Super Overclock GV-N470SO-13I
2*Dell U2410
Cena bez monitora (v tej dobe 1600€)

http://vimeo.com/user2435021/videos
 
shoks
2011-05-04 18:34:27
Cenu vnimame vsetci rovnako, predstavu o tom ake sluzby a parametre od pocitaca ocakavame mame kazdy niekde inde... kazdy sa aj tak nakoniec rozhodneme penazenkou.

Este ze taketo debaty funguju aspon na zvysovanie si ega tym, ze ponizime ludi s opacnym (zjavne nespravnym) nazorom inak by som musel povedat ze nevedu vobec k nicomu
 
qwak
2011-05-04 18:37:46
nemam nic proti macom-dizajn maju poprdeli to sa im musi uznat, vykon fajn(podla toho aky si clovek kupi)- pomer cena vykon uz taky fajn neni ale v pohode ked mam na to a chcem to preco nie...
-ale tie rozpravky o tom ze windows based pc je shit pre chudakov co nemaju peniaze na mac ... kvalitne linux/windows pc je rovnako kvalitne ako ktorykolvek mac- ziadne ze ked chces byt bez kompromisov kup si mekintos- to platilo mozno 10-15 rokov dozadu -uz je trochu ina doba (mekintose presli na "pcckarske" procesory, montuje tam "pcckarske" grafiky, aktualny win7 je vyborny stabilny system...)
-toto nema byt flame -ako pisal Matus oba systemy maju svoje vyhody / nevyhody - treba si vybrat z toho co je pre koho vyhodnejsie (a neriadit sa bajkami .) )
 
jake
2011-05-04 18:54:11
nedavno som presedlal na Mac a musim povedat, ze lepsi stroj som v nikdy nemal. Maximlna spokojnost. Ono to neni len o papieroch a co pisu o vykone. To chce si sadnut a zacat s tym robit. Mam Mac book pro uz by som nazad na pc nechcel ist. iMac je sympaticky a kto neriesi len peniaze tak nech to skusi. Pouzivam sice len zakladne veci, Capture NX2 a Potoshop ale pocitac to zvlada bez problemov a napriek tomu ze som ho uz hadam mesiac nevypol tak mi to nepadlo.
 
bear
2011-05-04 20:32:21
Mac som skusal a mne nevyhovoval. Predsalen, som si uz na Linux zvykol a OS X ma v niektorych drobnostiach obmedzoval. Vyhodou je pri Apple HW, nie je to sice to najlepsie, co sa da zohnat, ani za najlepsiu cenu, ale mensia ponuka modelov me vyhodu v lepsom odladeni. Linux mi na Apple bezal bez problemov, HP notebook je sice na grafiku lepsi (matny IPS display), ale ma aj svoje drobne neprijemnosti (neprijemna chyba v BIOSe, ostre hrany na klavesnici).
 
piggee
2011-05-04 20:36:52
príspevok od: Durri
E-Peter ma pravdu. Pracujem s videom (Full HD) a velmi som uvazoval nad iMac-om, zial odradila ma absencia e-Sata portov v dnesnej velmi rychlej dobe. Na foto to urcite nevadi, ale ak uz treba presuvat niekolko 100GB subory, je to pomale - aj pri strihu. Napriek tomu ze v PC mam 5 HDD (2*640GB + 2*640GB Raid + 1*320 na system) pracujem este s dalsimi 3mi ext.HDD.
Volba padla na skladacku:
Gigabyte GA-P55-UD6
12GB Ram Kingston 2000MHz
Intel Core i5 760
a grafika GIGABYTE Super Overclock GV-N470SO-13I
2*Dell U2410
Cena bez monitora (v tej dobe 1600€)

http://vimeo.com/user2435021/videos
tento problem mas vyrieseny thuderboldom... cez to si napojis stripovane disky a mas vyriesene... co sa rychlosti tyka, tak render vo finalcute mas uz na starych dual coreoch daleko rychlejsi ako premiera ci avid na i7 a hlavne prichadzas o color k finalcutu, taktiez autodesk predstavil smoke pre mac, co je obrovska vyhoda a na PC mozes zabudnut, tak ako davinci pre mac. Ked si zoberies, ze smoke na mac stoji tolko ako avidy, tak neni o com.
 
Robino
2011-05-04 20:50:38
príspevok od: Durri
E-Peter ma pravdu. Pracujem s videom (Full HD) a velmi som uvazoval nad iMac-om, zial odradila ma absencia e-Sata portov v dnesnej velmi rychlej dobe. Na foto to urcite nevadi, ale ak uz treba presuvat niekolko 100GB subory, je to pomale - aj pri strihu. Napriek tomu ze v PC mam 5 HDD (2*640GB + 2*640GB Raid + 1*320 na system) pracujem este s dalsimi 3mi ext.HDD.
Volba padla na skladacku:
Gigabyte GA-P55-UD6
12GB Ram Kingston 2000MHz
Intel Core i5 760
a grafika GIGABYTE Super Overclock GV-N470SO-13I
2*Dell U2410
Cena bez monitora (v tej dobe 1600€)

http://vimeo.com/user2435021/videos
E-Peter nemá pravdu a Ty si tiež úplne mimo.
Tých Tvojich 1600€ asi nebude 3x menej + ďaľších aspon 1000€ za monitor a 10x lepšie asi tiež nie. Vidím, že sú tu skvelý ITčkári )))))))
 
kubiak
2011-05-04 22:41:11
príspevok od: Durri
E-Peter ma pravdu. Pracujem s videom (Full HD) a velmi som uvazoval nad iMac-om, zial odradila ma absencia e-Sata portov v dnesnej velmi rychlej dobe. Na foto to urcite nevadi, ale ak uz treba presuvat niekolko 100GB subory, je to pomale - aj pri strihu. Napriek tomu ze v PC mam 5 HDD (2*640GB + 2*640GB Raid + 1*320 na system) pracujem este s dalsimi 3mi ext.HDD.
Volba padla na skladacku:
Gigabyte GA-P55-UD6
12GB Ram Kingston 2000MHz
Intel Core i5 760
a grafika GIGABYTE Super Overclock GV-N470SO-13I
2*Dell U2410
Cena bez monitora (v tej dobe 1600€)

http://vimeo.com/user2435021/videos
Prosim Durri povedz ze si robis srandu tymto komentarom strasne si ma rozosmial naozaj toto povazujem za vtip ktory si opysem a budem ho dalej posuvat .

OK win j na nieco a mac na ine ale prosim ta ak naozaj robis s videom a chces byt profik AK VOBEC SI???? nekupim si iMac ale MAC PRO to je stroj na tvorby videii pouzivaju ho velke firmi ktore tvoria vide ,projekcie atd mapr.
http://www.quix.cz/
pracuje tam moj brat a stroje ktore pouzivaju na tvorbu videii su vesmirne streli DDDDD prosim nesranduj VDAKA

http://www.apple.com/macpro/specs.html

nezlakni sa to je naozaj DDDDDDDDD
 
kubiak
2011-05-04 22:45:41
príspevok od: piggee
tento problem mas vyrieseny thuderboldom... cez to si napojis stripovane disky a mas vyriesene... co sa rychlosti tyka, tak render vo finalcute mas uz na starych dual coreoch daleko rychlejsi ako premiera ci avid na i7 a hlavne prichadzas o color k finalcutu, taktiez autodesk predstavil smoke pre mac, co je obrovska vyhoda a na PC mozes zabudnut, tak ako davinci pre mac. Ked si zoberies, ze smoke na mac stoji tolko ako avidy, tak neni o com.
piggee : prosim ani mu nic nevypisuj mna normalne pobavil ozaj sa namna ani ty nehnevaj ale asi ten pan nema prehlad ja win neodcudzujem ale to co napisal ze ten jeho sroj a to ze robi "FULL HD VIDEO" prepac ale dal som mu odpoved
Preco spomina iMac a spaja ho s videom ked jednoznacne na video apple vytvoril MAC PRO DDDD (kludne si myslim ze aj ten novy iMac je lepsi ako ten jeho pc )
 
kubiak
2011-05-04 22:46:11
príspevok od: Robino
E-Peter nemá pravdu a Ty si tiež úplne mimo.
Tých Tvojich 1600€ asi nebude 3x menej + ďaľších aspon 1000€ za monitor a 10x lepšie asi tiež nie. Vidím, že sú tu skvelý ITčkári )))))))
 
kosho17
2011-05-05 00:39:18
Ja som preskakal od win 95 az po sucasny. Win 7 je fakt dobry,treba uznat,bezi obcas na iMacu , Ale kupil som macbook air na cesty, do skoly, potom iMac na doma. Spokojnost, a viem ze s nimi aj zostanem. Paci sa mi hlavne pristup. Odpalil som harddisk( hned prvy tyzden) vymen cca 600 libier, ale nic som neplatil. Obrazovka mi praskla pri pade, komplet vymena, zase som neplatil. Zlomene USB vo vnutri....zase nic. Kedze bol 3 krat v oprave tak vymenili model 2008 za 2010 novy typ.
Mozno je to tak len tu v UK,ale paci sa mi to. Sestra kupila toshibu za vyse 1000 libier, po 14 mes odisiel harddisk.....vymena 140 libier. Takze treba aj na to mysliet.
 
pathy
2011-05-05 07:34:33
ze sa vam vobec chce zabijat cas takou uz milion krat omielanou otazkou...to je ako keby sme mali porovnavat mercedes a bmw...kazde ma nieco do seba a je len na uzivatelovi ktora hracka mu bude viac vyhovovat.
 
Durri
2011-05-05 10:35:52
kubiak - opisem - takto je to spravne
Pozor, ja sa nikomu tu neskerim a o iMacu som vazne uvazoval. Kupou PC som na druhej strane setrit nechcel,nakolko mnou vybraný model iMac-u (v tej dobe) bol za cenu 1700€ a Mac Pro bol cez limit, asi 2200€.
Nie som profik, nie je to moj hlavny prijem. Robim to lebo ma to bavi, lebo to ludom prinasa radost. Zostava bezi stabilne na Win7... mozno do buducna to bude zrovna Mac...
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-05-05 12:13:00
príspevok od: pathy
ze sa vam vobec chce zabijat cas takou uz milion krat omielanou otazkou...to je ako keby sme mali porovnavat mercedes a bmw...kazde ma nieco do seba a je len na uzivatelovi ktora hracka mu bude viac vyhovovat.
ono sa tu dala cakat takato debata to bude vždy takto aspon sa mame nacom "doberat"
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-05-05 12:16:41
inak ak by niekomu bolo na macu smutno za win tak si to moze kludne rozbehat na macu VMware fusion alebo Parallels desktop
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-05-05 12:27:21
http://www.macblog.sk/bleskovky-a-spravy/novy-27-imac-bez-problemov-prehra-hd-video-na-troch-obrazovkach-naraz-4900.html
 
romanPB
2011-05-06 09:13:35
iMac je super ako celok, ja mam 27 verziu a neviem si displej vynachvalit,kupil som ho predovsetkych koli fotografovaniu asi pred rokom..o tom z v principe neexistuju virusi a ostabilite systemu uz ani nehovorim.....vrelo doporucujem
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-05-06 09:27:40
príspevok od: romanPB
iMac je super ako celok, ja mam 27 verziu a neviem si displej vynachvalit,kupil som ho predovsetkych koli fotografovaniu asi pred rokom..o tom z v principe neexistuju virusi a ostabilite systemu uz ani nehovorim.....vrelo doporucujem
Ja mam jeden doma, jeden v robote.
 
Fotograf77
2011-05-06 09:55:33
Mna len jedno odradza. . . . leskly displej. . . . naco mam potom v kupelni zrkadlo?????

 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-05-06 10:35:46
príspevok od: Fotograf77
Mna len jedno odradza. . . . leskly displej. . . . naco mam potom v kupelni zrkadlo?????

Zrkadlo je zbytocne, pusti si na iMacu kameru.
 
IceDive1
2011-05-06 10:43:59
príspevok od: romanPB
iMac je super ako celok, ja mam 27 verziu a neviem si displej vynachvalit,kupil som ho predovsetkych koli fotografovaniu asi pred rokom..o tom z v principe neexistuju virusi a ostabilite systemu uz ani nehovorim.....vrelo doporucujem
Tak tak. Spyware a iny sajrajt ktory ma daval do vyvrtky na PC na Macu nemusim vobec riesiet. A to bozske ticho pri praci to ani nehovorim.
 
Fotograf77
2011-05-06 10:44:38
príspevok od: Karol Srnec
Zrkadlo je zbytocne, pusti si na iMacu kameru.
Tak to ma nenapadlo

V tom pripade je lesky displej uz fakt na nic
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-05-06 13:40:55
príspevok od: IceDive1
Tak tak. Spyware a iny sajrajt ktory ma daval do vyvrtky na PC na Macu nemusim vobec riesiet. A to bozske ticho pri praci to ani nehovorim.
tiež mi vyhovuje "ticho" a to že to nema ziadne turbiny vzadu pri ktorých si može človek sušit hlavu . mohol by ten imac byt este o trosku tichsi to by bol už ale luxus
 
IceDive1
2011-05-06 14:31:29
príspevok od: DEVOTEE
tiež mi vyhovuje "ticho" a to že to nema ziadne turbiny vzadu pri ktorých si može človek sušit hlavu . mohol by ten imac byt este o trosku tichsi to by bol už ale luxus
Tak ja na mojom pocujem len chrustanie HDD. Tuho rozmyslam o SSD, to potom bude uz len ticho, bozske ticho.
 
Dodo PO
2011-05-06 14:49:42
príspevok od: IceDive1
Tak ja na mojom pocujem len chrustanie HDD. Tuho rozmyslam o SSD, to potom bude uz len ticho, bozske ticho.
To fakt(?), lebo ja pri svojom Dual Core PC sa cítim ako kombajnista z DDR. U nás iMac-ovú predajňu nemáme, tak neviem overiť. Asi si počkám až bude počuť iba blikajúcu LED-ku.
Pekný víkend.
 
IceDive1
2011-05-06 14:52:45
príspevok od: Dodo PO
To fakt(?), lebo ja pri svojom Dual Core PC sa cítim ako kombajnista z DDR. U nás iMac-ovú predajňu nemáme, tak neviem overiť. Asi si počkám až bude počuť iba blikajúcu LED-ku.
Pekný víkend.
Mozem potvrdit, akurat to cvrkotanie HDD posobi rusivo v tom tichu.
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2011-05-06 15:04:10
príspevok od: IceDive1
Mozem potvrdit, akurat to cvrkotanie HDD posobi rusivo v tom tichu.
ano, ak masinka pracuje tak je pocutelné ten cvrkotanie, ale aspon vieme ze mu davame zabrat
 
kecal
2011-05-07 09:45:25
príspevok od: Robino
"najlepsi stolny pocitac bude 10x lepsi ako toto a 3x lacnejsi" - tak s týmto výrokom by som sa tu moc neprezentoval Vieš vôbec o čom píšeš?
ja s ním súhlasím, teda až po tie politické reči....
 
Robino
2011-05-08 12:25:39
príspevok od: kecal
ja s ním súhlasím, teda až po tie politické reči....
Ja neviem, ja sa IT iba živím... ale ešte len 20 rokov, tak možno som ešte nepostrehol 10x lepší PC ako je iMac s i5, 4G RAM, 1TB HDD a IPS monitorom a 3x lacnejší...
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-05-08 12:39:00
príspevok od: E-Peter
najlepsi stolny pocitac bude 10x lepsi ako toto a 3x lacnejsi....ja sa cudujem ludom, ze im este na to skacu...ale to je asi ten isty princip ako ked natrieska Fico dake voloviny do telky a vsetci ho zeru lebo on to povedal.... je to trapna marketingova politika ale zial zabera.....ja som zatial spokojny s mojou toshibou ktora stala $829 a je vykonnejsia ako kamosov macbook pro za 2500 libier
Nemyslim, ze po tolkatich rokoch s pocitacmi (od PMD, ZX Spectrum, Comodore 64, vsetky mozne druhy PC az po iMac), som ja ten blbec, ktoreho Apple svojim marketingom dotlacil k tomu, ze som zacal pouzivat vyhradne ich produkty.
Vies, vykon je len jeden parameter, na zaklade ktoreho sa pocitac posudzuje a ak ho posudzujes len podla toho, je to velmi kratkozrake a ani nema zmysel skusat o tom debatovat.
Apple nerobi vsetko idealne a aj ja mam k vela veciam vyhrady. Ani nebudem niekoho nasilu presviedcat, ved cim menej Macov v obehu, tym sa citim exkluzivnejsie .
Dajme anketu, kto z uzivatelov PC tuzi po Macu a kto z majitelov Mac tuzi po PC.
 
kecal
2011-05-08 12:51:35
príspevok od: Robino
Ja neviem, ja sa IT iba živím... ale ešte len 20 rokov, tak možno som ešte nepostrehol 10x lepší PC ako je iMac s i5, 4G RAM, 1TB HDD a IPS monitorom a 3x lacnejší...
neber zas všetko doslovne, 3x lacnejší, 10x lepší - to je "obrazne" ..

Aj ja sa IT živím , a viem že za tie prachy postavím PODSTATNE lepší PC .. Veď aj ten MAC je len PC .. len poriadne predražený, že ?! .-D

Napráíklad si spravím PC s SSD HDD v PCI slote .. žiaden SATA .-D

A to mi potom napríklad Photoskop nabehne aj s plugmi niečo málo cez 2 sekundy ... a swap na ten HDD je v rýchlosti RAM Pentium IV .. to je už iné cafe, a to sme ešte hlboko pod limitom ceny MAC .. a už sa nedajú porovnať
 
Robino
2011-05-08 13:32:52
príspevok od: kecal
neber zas všetko doslovne, 3x lacnejší, 10x lepší - to je "obrazne" ..

Aj ja sa IT živím , a viem že za tie prachy postavím PODSTATNE lepší PC .. Veď aj ten MAC je len PC .. len poriadne predražený, že ?! .-D

Napráíklad si spravím PC s SSD HDD v PCI slote .. žiaden SATA .-D

A to mi potom napríklad Photoskop nabehne aj s plugmi niečo málo cez 2 sekundy ... a swap na ten HDD je v rýchlosti RAM Pentium IV .. to je už iné cafe, a to sme ešte hlboko pod limitom ceny MAC .. a už sa nedajú porovnať
Nebudeš veriť, ale to som fakt pochopil, že je to obrazne povedané ale stále nemám pocit, žeby to bolo predražené. A to ani trochu. Ako napísal pán Srnec, nieje to len o výkone. Použité materiiály, design, operačný systém - aj to sú parametre... mal som už tiež kopu rôznych počítačov, ale v pomyselnej ankete sa hlásim do skupiny, ktorí túžia po Macu
Keď som mal Atari 130, tiež som sa cítil ako frajer, lebo väčšina mala ZX spectrum. Ale atari malo štýl, super design a prestíž v tej dobe. Dnes je to tak aj s Macmi. A vôbec neprihliadam k tomu, kto to vyrobil, ale kto to vymyslel a dal tomu ten šmrnc.
 
kecal
2011-05-08 15:21:15
príspevok od: Robino
Nebudeš veriť, ale to som fakt pochopil, že je to obrazne povedané ale stále nemám pocit, žeby to bolo predražené. A to ani trochu. Ako napísal pán Srnec, nieje to len o výkone. Použité materiiály, design, operačný systém - aj to sú parametre... mal som už tiež kopu rôznych počítačov, ale v pomyselnej ankete sa hlásim do skupiny, ktorí túžia po Macu
Keď som mal Atari 130, tiež som sa cítil ako frajer, lebo väčšina mala ZX spectrum. Ale atari malo štýl, super design a prestíž v tej dobe. Dnes je to tak aj s Macmi. A vôbec neprihliadam k tomu, kto to vyrobil, ale kto to vymyslel a dal tomu ten šmrnc.
pri počítači nepotrebujem mať pocvit štýlu, ani výnimočnosti. Ako prvý parameter je pomer cena/výkon. A ten je o dosť veľký kus na strane PC ....

Amen.
 
IceDive1
2011-05-08 18:13:48
príspevok od: kecal
pri počítači nepotrebujem mať pocvit štýlu, ani výnimočnosti. Ako prvý parameter je pomer cena/výkon. A ten je o dosť veľký kus na strane PC ....

Amen.
To je mozno tvoje pravidlo. U niekoho ta cena moze byt vyvazena inymi vlastnostami.
 
kecal
2011-05-08 19:23:18
príspevok od: IceDive1
To je mozno tvoje pravidlo. U niekoho ta cena moze byt vyvazena inymi vlastnostami.
ja si za ten rozdiel radšej kúpim ešte jeden interný + externý HDD, viac RAM, .. atď ... a že to mám v bedni za 35€ mi nevadí ...

Skús mi okrem IMAGE povedať tie iné ( lepšie ) vlastnosti. Ale nehovor mi o OS.. mne ide ako má , stabilne, bez chýb, bez malware a tak .-)
 
IceDive1
2011-05-08 19:50:01
príspevok od: kecal
ja si za ten rozdiel radšej kúpim ešte jeden interný + externý HDD, viac RAM, .. atď ... a že to mám v bedni za 35€ mi nevadí ...

Skús mi okrem IMAGE povedať tie iné ( lepšie ) vlastnosti. Ale nehovor mi o OS.. mne ide ako má , stabilne, bez chýb, bez malware a tak .-)
Subezne som 2 roky bezal na PC desktop a notebooku Mac Air. Mac Air bezi stale s povodnym OS a stale bez najmensieho zavahania. Za ten cas som na PC presiel z XP na WIN 7 a WIN 7 mam v stave ze ich mozem opat preinstalovat. Nech som skusal hocijaky ochranu vzdy nieco preniklo co narusilo stabilitu systemu. Toto je jediny dovod mojho prechodu na Mac. Image ma netrapi, mam ho doma na stole, nikde sa s nim nepotrebujem chvalit. Jeho tichost + dizajn je ale tiez benefit ktory mi PC tazko ponukne. Minimalne nie tie "3x lacnejsie a 10x drahsie."
 
piggee
2011-05-08 19:52:32
príspevok od: kubiak
Prosim Durri povedz ze si robis srandu tymto komentarom strasne si ma rozosmial naozaj toto povazujem za vtip ktory si opysem a budem ho dalej posuvat .

OK win j na nieco a mac na ine ale prosim ta ak naozaj robis s videom a chces byt profik AK VOBEC SI???? nekupim si iMac ale MAC PRO to je stroj na tvorby videii pouzivaju ho velke firmi ktore tvoria vide ,projekcie atd mapr.
http://www.quix.cz/
pracuje tam moj brat a stroje ktore pouzivaju na tvorbu videii su vesmirne streli DDDDD prosim nesranduj VDAKA

http://www.apple.com/macpro/specs.html

nezlakni sa to je naozaj DDDDDDDDD
Mac pro vobec neni nutnost na pracu s videom. V robote mam mac pro a doma iMac a poviem ti, ze niekedy ten imac je sviznejsi ako to procko, ale mac pro mam preto, lebo v tom mam nacpatu blackmagickovsku kartu aby som to mal napojene na nahladovy externy full hd crt monitor a pripojenie na krizak, ked potrebujem nieco nabrat z vysielania alebo z bety po pripade vyhrat na betu. A to je vsetko. Na viac to nepotrebujes a postaci ti na tu pracu aj iMac. Ak blackmagic vyriesi UltraStudio Pro aj na thunderbold miesto USB3 tak uz mac pro vobec nebude na strih treba. Hlavne ked do 2k zvladas realtime pri idealnych podmienkach, ale to tvoje full HD to zvladne s prstom v zadku.
 
piggee
2011-05-08 19:54:28
príspevok od: kecal
ja si za ten rozdiel radšej kúpim ešte jeden interný + externý HDD, viac RAM, .. atď ... a že to mám v bedni za 35€ mi nevadí ...

Skús mi okrem IMAGE povedať tie iné ( lepšie ) vlastnosti. Ale nehovor mi o OS.. mne ide ako má , stabilne, bez chýb, bez malware a tak .-)
Software!
 
hombreee
2011-05-08 20:52:29
príspevok od: Imiy
Si uplne vedla , ale nevadí ,,, čo si pil ?
Ma uplnu pravdu, ved v macoch mas ten isty hardware ako v PC, akurat len za 2-3x vyssiu cenu.
 
kecal
2011-05-09 07:37:35
príspevok od: piggee
Software!
iste nie
 
upir13
2011-05-09 08:26:58
príspevok od: hombreee
Ma uplnu pravdu, ved v macoch mas ten isty hardware ako v PC, akurat len za 2-3x vyssiu cenu.
Najvacsi rozdiel je bohuzial v tom SW. Pokial chces aby ti Win7 fungoval poriadne, tak zabijes priblizne 2-3 dni pokial mu prekopes system a odstranis debiliny, ktore su absolutne na nic a su zbytocne
Widle vzdy padali, padaju a budu padat! A to z jedineho dovodu, Ubuntu a Mac bezi na linuxovom jadre, ktore je za niekolko desiatok rokov velmi dobre odchytane. Widle si ako spravni komercaci spravili svoje vlasne jadro a s kazdou verziou ho iba upravuju a vymyslaju novy dizajn. Lenze zakladny problem padania nezmenili.

BTW pre vsetkych obhajcov widiel. Mam uz 3 mesiace iMac. Skuste hadat, kolko krat som ho musel restartnut? Za 3 mesiace co ho mam, som ho restartol dva krat a vypol asi do 5 krat. A to na nom nonstop pracujem v DPP, PS, Fl, DW a virtual windows
 
hombreee
2011-05-09 09:39:23
príspevok od: upir13
Najvacsi rozdiel je bohuzial v tom SW. Pokial chces aby ti Win7 fungoval poriadne, tak zabijes priblizne 2-3 dni pokial mu prekopes system a odstranis debiliny, ktore su absolutne na nic a su zbytocne
Widle vzdy padali, padaju a budu padat! A to z jedineho dovodu, Ubuntu a Mac bezi na linuxovom jadre, ktore je za niekolko desiatok rokov velmi dobre odchytane. Widle si ako spravni komercaci spravili svoje vlasne jadro a s kazdou verziou ho iba upravuju a vymyslaju novy dizajn. Lenze zakladny problem padania nezmenili.

BTW pre vsetkych obhajcov widiel. Mam uz 3 mesiace iMac. Skuste hadat, kolko krat som ho musel restartnut? Za 3 mesiace co ho mam, som ho restartol dva krat a vypol asi do 5 krat. A to na nom nonstop pracujem v DPP, PS, Fl, DW a virtual windows
Ja ti neviem, a stoji to za tie peniaze navyse? Mne to s apple pripada ako s vodou evian, splni to rovnaky ucel ako iny vyrobok, ale zaplatis za to 2-3x viac. A zamerne si tie znacky vypracovali taky image, aby mal clovek pocit nejakej exkluzivnosti, ze ma nieco lepsie ako ponukaju ine znacky. Ci pouzivas pocitas od apple alebo bezne PC, je vo vysledku prace podla mna uplne jedno. Pocitace starnu prilis rychlo na to aby som ich takto preplacal. To len moj nazor
 
upir13
2011-05-09 13:45:39
príspevok od: hombreee
Ja ti neviem, a stoji to za tie peniaze navyse? Mne to s apple pripada ako s vodou evian, splni to rovnaky ucel ako iny vyrobok, ale zaplatis za to 2-3x viac. A zamerne si tie znacky vypracovali taky image, aby mal clovek pocit nejakej exkluzivnosti, ze ma nieco lepsie ako ponukaju ine znacky. Ci pouzivas pocitas od apple alebo bezne PC, je vo vysledku prace podla mna uplne jedno. Pocitace starnu prilis rychlo na to aby som ich takto preplacal. To len moj nazor
Zober si to takto. Win musis preinstalovat kazdeho pol roka. To mas 2 krat dva dni, pokial nahodis windows a vsetky programy. Cize dokopy 4 dni zabite pre urobenie kompu. Pokial si kazes za tie 4 dni zarobit ten rozdiel mac vs pc. tak je to jasna volba.
Ja som vymenil PC za mac aj z dovodu, ze ho nemusim po 4 hodinovej robote restartovat a za tie 4 dni, si zarobim ten rozdiel v cene.
 
piggee
2011-05-09 13:50:41
príspevok od: kecal
iste nie
Iste ano. precitaj si moj prvy prispevok v tejto diskusii. A to som opisoval iba softy pre video, kde PC v ziadnom pripade nemoze konkurovat s jedinou moznostou menom AVID.
 
kecal
2011-05-09 14:09:23
príspevok od: upir13
Zober si to takto. Win musis preinstalovat kazdeho pol roka. To mas 2 krat dva dni, pokial nahodis windows a vsetky programy. Cize dokopy 4 dni zabite pre urobenie kompu. Pokial si kazes za tie 4 dni zarobit ten rozdiel mac vs pc. tak je to jasna volba.
Ja som vymenil PC za mac aj z dovodu, ze ho nemusim po 4 hodinovej robote restartovat a za tie 4 dni, si zarobim ten rozdiel v cene.
ja mám win XP PRO na PC 4 roky bez akejkoľvek inštalácie, teda okrem cca 1x za rok nové ovládače, pravidelné win update, za posledný týždeň ( možno 10 dní, možno aj 14 ) som nereštartol ani raz. Skoro vždy mi beží simultánne viac aplikácií - P.shop CS5, NX 2.3, zoner, IE, ... ) , + štandard ako je NOD, spywareblaster, spyboot, popritom bežne pálim , alebo beží nejaká tá muzička ...

A takto mi beží aj druhý PC ( dielňa ) , aj tretí PC ( decká ) kde je aj kopec balastu ( hry ), takto mi bežal aj predposledný, aj predpredposledný PC ..

To že je PC nestabilný je takmer vždy vďaka "odborníkom" ktrí dávali dokopy harware ( chipset, CPU, RAM, ... ) , vďaka sračke pamätiam čo neustále musia opravovať CRC chyby, a podobne.

Stále tvrdím, dobre odladený PC je rovnako stabilný ako MAC.ko
 
kecal
2011-05-09 14:12:44
príspevok od: upir13
Zober si to takto. Win musis preinstalovat kazdeho pol roka. To mas 2 krat dva dni, pokial nahodis windows a vsetky programy. Cize dokopy 4 dni zabite pre urobenie kompu. Pokial si kazes za tie 4 dni zarobit ten rozdiel mac vs pc. tak je to jasna volba.
Ja som vymenil PC za mac aj z dovodu, ze ho nemusim po 4 hodinovej robote restartovat a za tie 4 dni, si zarobim ten rozdiel v cene.
a okrem toho, ak ti to už tak padá a vyznal by si sa tak už dávno si spravíš IMAGE sys partície ( napráklad Norton Ghost ) a za 15 minút to máš opäť nové. Už to že píšeš o 2 dňoch ( ja spravím full PC za 3 hodiny - orem systému všetko inštalujem z ext. HDD, nie z CD/DVD ) aj s aktualizáciami ( 80MB optika ) je pre mňa úsmevné a je mi jasné že sa rozprávam s laikom.
 
upir13
2011-05-09 15:25:19
príspevok od: kecal
a okrem toho, ak ti to už tak padá a vyznal by si sa tak už dávno si spravíš IMAGE sys partície ( napráklad Norton Ghost ) a za 15 minút to máš opäť nové. Už to že píšeš o 2 dňoch ( ja spravím full PC za 3 hodiny - orem systému všetko inštalujem z ext. HDD, nie z CD/DVD ) aj s aktualizáciami ( 80MB optika ) je pre mňa úsmevné a je mi jasné že sa rozprávam s laikom.
ad jedna, IT studujem uz dost dlho na to aby som vedel, ze ked nainstalujem widli, tak mozem polovicu veci rovno vyhadzat. Bohuzial z tvojho predchadzajuceho komentu vidno, ze to PC vies velmi pouzivat ked ti tam bezi IE bo normalny ITckar pouziva IE iba tak na odladenie html/PHP kodu specialne IE, kedze tam nic nefunguje.
druha vec pri widlach je ze hned po nainstalovani si mozes do CD mechaniky pichnut NTS a vyhadzat vsetky debily co ti windows nainstaloval a rovno mu popremazavat strat up.

no neviem ake veci, tam ty instalujes. Ale uz len pokial nainstalujem cely visual studio, tak to samo o sebe je instalacia na 2 hodiny. K tomu si pripocitaj este veci ako MySQL, Neteans, cely adobe creative suit a blbosti co potrebujem do skoly.

Samozejme, su ludia, ktori nepotrebuju preinstalovat pc ani po 10 rokoch (a potom aj tak pracuje). Lenze pokial mas na tej masine pracovat a nie robit kancelarsku robotu, tak ocakavam, ze ked nieco spustim, tak sa mi nebude 10 minut rozbiehat photoshop. pri casovej vytazenosti si nemozem dovolit aby mi C# debugoval niekolko tisic riadkov kodu 20 minut a potom mi vyhodi error#xyz na riadku XZYTQ.
Skus si nakodit nieco. pokial odladis kod, tak minimalne 30 krat spustis debug, cize nech mas matiku aku chces, tak si na 600 minutach. co je dost vela casu zabiteho.
 
upir13
2011-05-09 15:27:21
príspevok od: kecal
a okrem toho, ak ti to už tak padá a vyznal by si sa tak už dávno si spravíš IMAGE sys partície ( napráklad Norton Ghost ) a za 15 minút to máš opäť nové. Už to že píšeš o 2 dňoch ( ja spravím full PC za 3 hodiny - orem systému všetko inštalujem z ext. HDD, nie z CD/DVD ) aj s aktualizáciami ( 80MB optika ) je pre mňa úsmevné a je mi jasné že sa rozprávam s laikom.
nebudem ta presviedcat, ze MAC je lepsi ako PC. Mal som PC niekolko rokov a na pracu a skolu mi nestacil z dovod ake som uviedol. Preto som si kupil MAC s ktorym som spokojny. A nejaky Kecal mi moj nazor nevyvrati.
Ked chces si chod trucovat do kuta. Ale widli som mal rozobrate tisic krat ako po stranke mechanickej, tak po stranke kodovej (a ano, pokial vies ako, tak sa da dostat do zdrojoveho kodu widiel) a po tych bullshitoch co su tam napisane. widli chcem vidiet iba tak v skole.
 
kecal
2011-05-09 15:31:34
príspevok od: upir13
ad jedna, IT studujem uz dost dlho na to aby som vedel, ze ked nainstalujem widli, tak mozem polovicu veci rovno vyhadzat. Bohuzial z tvojho predchadzajuceho komentu vidno, ze to PC vies velmi pouzivat ked ti tam bezi IE bo normalny ITckar pouziva IE iba tak na odladenie html/PHP kodu specialne IE, kedze tam nic nefunguje.
druha vec pri widlach je ze hned po nainstalovani si mozes do CD mechaniky pichnut NTS a vyhadzat vsetky debily co ti windows nainstaloval a rovno mu popremazavat strat up.

no neviem ake veci, tam ty instalujes. Ale uz len pokial nainstalujem cely visual studio, tak to samo o sebe je instalacia na 2 hodiny. K tomu si pripocitaj este veci ako MySQL, Neteans, cely adobe creative suit a blbosti co potrebujem do skoly.

Samozejme, su ludia, ktori nepotrebuju preinstalovat pc ani po 10 rokoch (a potom aj tak pracuje). Lenze pokial mas na tej masine pracovat a nie robit kancelarsku robotu, tak ocakavam, ze ked nieco spustim, tak sa mi nebude 10 minut rozbiehat photoshop. pri casovej vytazenosti si nemozem dovolit aby mi C# debugoval niekolko tisic riadkov kodu 20 minut a potom mi vyhodi error#xyz na riadku XZYTQ.
Skus si nakodit nieco. pokial odladis kod, tak minimalne 30 krat spustis debug, cize nech mas matiku aku chces, tak si na 600 minutach. co je dost vela casu zabiteho.
lol

uzatváram túto debatu, nemá zmysel...
 
kecal
2011-05-09 15:41:18
príspevok od: upir13
nebudem ta presviedcat, ze MAC je lepsi ako PC. Mal som PC niekolko rokov a na pracu a skolu mi nestacil z dovod ake som uviedol. Preto som si kupil MAC s ktorym som spokojny. A nejaky Kecal mi moj nazor nevyvrati.
Ked chces si chod trucovat do kuta. Ale widli som mal rozobrate tisic krat ako po stranke mechanickej, tak po stranke kodovej (a ano, pokial vies ako, tak sa da dostat do zdrojoveho kodu widiel) a po tych bullshitoch co su tam napisane. widli chcem vidiet iba tak v skole.
LOL, ja som písal svoj názor, neviem čo ťa tak točí ..

a sranda, porozprávaj mi "ako si sa dostal do zdrojového kódu vo WIN" ...
 
upir13
2011-05-09 18:34:17
príspevok od: kecal
LOL, ja som písal svoj názor, neviem čo ťa tak točí ..

a sranda, porozprávaj mi "ako si sa dostal do zdrojového kódu vo WIN" ...
NST
 
Imiy
2011-05-09 19:42:37
príspevok od: hombreee
Ma uplnu pravdu, ved v macoch mas ten isty hardware ako v PC, akurat len za 2-3x vyssiu cenu.
to pripústam , ale softvarové vybavenie ,,, neúnavnosť systému , este nikdy mi Mac nekľakol .
z Wind . už ma siel slak trafit ,,, aj na druhom PC mam Linux . bodka ...
co si viac priať ?
 
fr0d0
2011-05-09 21:18:57
nieco podobne sa bude hodit... uvidime ked pridu nove konfiguracie aj k nam... inak ako by som mohol poriesit, aby som ten 27" mohol vyuzivat aj ako TV(potrebujem pripojit satelitny prijímač, ktorý má HDMI výstup a aby som mohol toto naplno využívať)?
 
hombreee
2011-05-09 22:15:54
príspevok od: Imiy
to pripústam , ale softvarové vybavenie ,,, neúnavnosť systému , este nikdy mi Mac nekľakol .
z Wind . už ma siel slak trafit ,,, aj na druhom PC mam Linux . bodka ...
co si viac priať ?
No vies, ked si na win instalujes kazdy blbost co najdes na nete... Je pravda ze win sem tam spadne. No a? Niekomu kto len upravuje fotky moze byt naozaj ukradnute ci bezi na WIN alebo macOS. Nikto ma nepresvedci o tom ze MAC pre 99,9% ludi nie je len imidzovou zalezitostou. Proste ako s tym spomenutym evianom. A v apple vedia velmi dobre ako na to
 
Imiy
2011-05-09 22:52:19
príspevok od: hombreee
No vies, ked si na win instalujes kazdy blbost co najdes na nete... Je pravda ze win sem tam spadne. No a? Niekomu kto len upravuje fotky moze byt naozaj ukradnute ci bezi na WIN alebo macOS. Nikto ma nepresvedci o tom ze MAC pre 99,9% ludi nie je len imidzovou zalezitostou. Proste ako s tym spomenutym evianom. A v apple vedia velmi dobre ako na to
no neinstalujem nic na wind. , lebo ziadny nemam ... , imidž je naníč kúp si Mac , alebo
skus Hakintosh ,,,
 
E-Peter
2011-06-02 23:26:42
urcite nie su kompy len o vykone, ale tiez si nekupim komp len preto ze ma hlinikovu kasu
ja nie som vysloveny apple hajter, kedze mam ipad, ipod a iphone4 (zaloha k HTC desire, ktory povazujem za lepsi ovela...) ale na macy ma proste nikto nedostane

mimochodom to video co som spominal je toto http://www.youtube.com/watch?v=N0m1XmvBey8 rozlisenie si nastavte na Original, dajte si celu obrazovku a pocuvajte pocitac, jak sa zacne "potit" ... kamosov mac book pro to nezvladol a zosypal sa
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované