Hore

Canon predstavuje sedem úžasných nových produktov a služieb

Na najväčšom veľtrhu zobrazovacích produktov Photokina Canon predstavuje sedem úžasných nových produktov a služieb, a tiež pripravovanú mediálnu stanicu Canon Cross Media. Predstavované produkty zahrnujú novú digitálnu zrkadlovku (DSLR) pre fotografických nadšencov, doteraz najvýkonnejší vreckový PowerShot a novú generáciu cloudového systému na správu snímok Canon irista. Táto kolekcia potvrdzuje zanietenie spoločnosti Canon pre inovácie a potreby zákazníkov – na trh prichádza s novými nástrojmi na zachytenie a zdieľanie snímok sveta okolo vás tak, ako ho sami vidíte.

  • EOS 7D Mark II je revolučná nová DSLR, ktorú charakterizuje vysoká rýchlosť, prvotriedna kvalita a výkon:
    • Táto zrkadlovka fotí neuveriteľnou rýchlosťou 10 snímok za sekundu bez negatívneho vplyvu na rozlíšenie a vďaka 65-bodovému systému AF plne krížového typu[i] a duálnemu procesoru DIGIC 6 nastavuje novú latku rýchlosti a výkonu
    • O nádherné snímky s neprekonateľnými detailmi aj v náročných svetelných podmienkach sa vo fotoaparáte EOS 7D Mark II starajú úplne nový 150 000-pixelový merací snímač RGB+IR spolu s novo navrhnutým 20,2 MP snímačom APS-C CMOS s natívnou citlivosťou ISO 100 – 16 000
    • Fotoaparát je plne adaptabilný, je vybavený konfigurovateľnými tlačidlami a novým hľadáčikom, ktorý poskytuje takmer 100 % pokrytie
    • EOS 7D Mark II tiež ponúka celú škálu štandardných funkcií videa vrátane záznamu v kvalite 60p Full HD, nekomprimovaný výstup HDMI a technológiu Dual Pixel CMOS AF

Bližšie informácie o fotoaparáte EOS 7D Mark II nájdete tu.


  • PowerShot G7 X je dokonalý spoločník pre každého, kto hľadá fotoaparát s obrazovou kvalitou bez kompromisov a vreckovými rozmermi. Tento model totiž poskytuje špičkové ovládanie a rýchlu odozvu počas tvorby snímok.
    • PowerShot G7 X je prvým fotoaparátom značky Canon, ktorý je vybavený podsvieteným 20,2-megapixelovým snímačom CMOS typu 1.0 – výsledkom sú mimoriadne snímky v každej situácii
    • Nový fotoaparát zdedil to najlepšie zo série PowerShot G – je kombináciou prvotriedneho 4,2x objektívu s ultra vysokou svetelnosťou f/1,8-2,8, špičkových zobrazovacích technológií z dielne Canon a prepracovaného kovového dizajnu

PowerShot G7 X tak skvele doplní obľúbený PowerShot G1 X Mark II v rozširujúcej sa sérii kompaktných fotoaparátov Canon. Keďže narastá dopyt po veľkých profesionálnych snímačoch aj v kompaktných fotoaparátoch, spoločnosť Canon bude naďalej posilňovať svoju produktovú sériu vývojom nových modelov, ktoré budú obsahovať veľké snímače a objektívy s veľkým zoomom.

Bližšie informácie o fotoaparáte PowerShot G7 X nájdete tu.


  • Na základe spätnej väzby od našich zákazníkov a v rámci neustáleho vývoja služby irista ponúkame viacero nových funkcií. Tu sú niektoré z nich:
    • Odo dneška plná integrácia s kompaktnými fotoaparátmi a DSLR Canon
      s podporou Wi-Fi
    • Od decembra 2014 sa používatelia môžu tešiť na optimalizovanú podporu tabletov so systémami iOS a Android – s podobnými funkciami ako v prípade podpory pre počítače, ale s rozhraním na plynulé prezeranie knižníc snímok na najobľúbenejších typoch tabletov
    • Od decembra bude k dispozícii aj integrácia Adobe™ Lightroom, ktorá používateľom umožní priame nahrávanie a synchronizáciu snímok upravovaných v aplikácii Lightroom so službou irista
    • Pred Vianocami predstavíme službu Fotoalbum, ktorá umožní tvorbu a objednávanie tlačených fotoalbumov priamo na stránkach irista. Budete tiež môcť tlačiť priamo zo stránok služby irista

Bližšie informácie o aktualizáciách služby irista nájdete tu a tu.

  • Obrovský 65x zoom, kompaktné rozmery a ergonómia – nový PowerShot SX60 HS je rýchly, flexibilný a ako stvorený na zachytenie úžasnej vzdialenej akcie:
    • Kompaktný fotoaparát Canon s doteraz najvýkonnejším optickým zoomom
    • Full HD video rýchlosťou 60 sním./s s manuálnym ovládaním vám dá možnosť nakrúcať pôsobivé filmy

Bližšie informácie o fotoaparáte PowerShot SX60 HS nájdete tu.


  • EF-S 24mm f/2.8 STM je prvým 24 mm EF-S objektívom typu „pancake“ od Canon – prenosný a ľahký dizajn z neho robí ideálny nástroj na dokumentovanie krás mesta na vašich cestách alebo nevtieravé fotografie vašich blízkych na spoločenských akciách
  • EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS STM je nový 24-105 mm zoom. Optimálny výkon poskytuje
    v kombinácii s plnoformátovými (full-frame) digitálnymi zrkadlovkami Canon – ponúkne vám univerzálny rozsah zoomu na fotografovanie veľkého počtu situácií. Jeho pridanou hodnotou je tiché a hladké zaostrovanie vďaka krokovému STM motorčeku a stabilizátor obrazu
  • Nový EF 400mm f/4 DO IS II USM je najnovší superteleobjektív od Canon, ideálny pre fotografov, ktorí požadujú kompaktný a ľahký dizajn spolu s veľkým priblížením. Je vybavený treťou generáciou unikátnej technológie difrakčnej optiky z dielne Canon a vyznačuje sa kompletne prepracovanou optickou štruktúrou. Dosiahnete tak úžasné výsledky pri fotografovaní divokej prírody, športov alebo spravodajstva.







  • Na veľtrhu Photokina spoločnosť Canon predstaví aj pripravovanú mediálnu stanicu Cross Media Station, ktorá bude zhmotnením jej vízie prepojeného sveta budúcnosti. Vďaka úložnému priestoru, prístupu na internet a schopnosti prenášať fotografie prostredníctvom NFC budú vaše snímky vždy okamžite poruke.


Všetky aktivity Canon na veľtrhu Photokina môžete sledovať prostredníctvom oficiálneho YouTube kanála Canon Europe YouTube, kde nájdete súhrnné videá ku každému dňu. Celé dianie tiež môžete sledovať naživo na našom Facebooku alebo Twitteri na adrese @CanonPhotokina / #CanonPhotokina.



[i] Počet dostupných bodov AF, bodov krížového typu a dvojitých bodov AF krížového typu závisí od používaného objektívu

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
pedro81
2014-09-17 10:47:44
slaby titulok pre nas canonistov
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2014-09-17 11:03:42
kuuul
PowerShot G7 X je prvým fotoaparátom značky Canon, ktorý je vybavený podsvieteným 20,2-megapixelovým snímačom...
 
Jozef Macák
2014-09-17 11:06:54
príspevok od: Jozef Krajčo
kuuul
PowerShot G7 X je prvým fotoaparátom značky Canon, ktorý je vybavený podsvieteným 20,2-megapixelovým snímačom...
aka sony RX100 prelepeny stitkom Canon
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2014-09-17 11:08:54
príspevok od: Jozef Macák
aka sony RX100 prelepeny stitkom Canon
Sony nema podsvieteny snimac
 
smartin
2014-09-17 11:31:18
Ja som rad ze tu vobec Canon je, aspon mam prehlad aj o konkurencii
 
Jozef Macák
2014-09-17 14:15:01
príspevok od: Jozef Krajčo
Sony nema podsvieteny snimac
skus nabuduce pouzit google pred tym nez kecnes kravinu

http://www.dxomark.com/Reviews/Sony-Cyber-shot-DSC-RX100-II-review-new-back-illuminated-sensor-promises-superior-low-light-performance

ono, ten senzor v tom vysnivanom canone je s najvacsou pravdepodobnostou senzor z RX100 dodavany od sony (podobne ako ho sony uz dodava panasonicu)...zvlastna strategia od sony, ale uz sne si zvykli...

ale inak je to fun ako vidno u ludi obcasnu uzavretost v jednej znacke...canon vyda kopiu niecoho co tu je uz roky a zrazu ludia skanduju hura,hura..revoluucia (podobne ako to bolo s live-view autofocusom u D70)
 
Paulie
2014-09-17 14:15:23
príspevok od: Jozef Krajčo
kuuul
PowerShot G7 X je prvým fotoaparátom značky Canon, ktorý je vybavený podsvieteným 20,2-megapixelovým snímačom...
Nevieš náhodou, či sa to podsvietenie snímača dá aj vypnúť? Mňa by to dosť vyrušovalo hlavne v noci.
 
bear
2014-09-17 14:52:55
Ked to preklada niekto, kto sa nerozumie technologii, tak to takto dopadne Tazko priamo prelozit "back-lit senzor", skor by som to prelozil ako senzor s elektronikou na zadnej strane.
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2014-09-17 16:05:27
príspevok od: bear
Ked to preklada niekto, kto sa nerozumie technologii, tak to takto dopadne Tazko priamo prelozit "back-lit senzor", skor by som to prelozil ako senzor s elektronikou na zadnej strane.
Ono to fakt maju aj na oficialnom webe v podrobnych technickych specifikaciach tak napisane ze PODSVIETENY SNIMAC.

http://www.canon.sk/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/PowerShot/PowerShot_G7_x/specifications.html
 
Jozef Krajčo
externý redaktor 2014-09-17 16:06:36
príspevok od: Jozef Macák
skus nabuduce pouzit google pred tym nez kecnes kravinu

http://www.dxomark.com/Reviews/Sony-Cyber-shot-DSC-RX100-II-review-new-back-illuminated-sensor-promises-superior-low-light-performance

ono, ten senzor v tom vysnivanom canone je s najvacsou pravdepodobnostou senzor z RX100 dodavany od sony (podobne ako ho sony uz dodava panasonicu)...zvlastna strategia od sony, ale uz sne si zvykli...

ale inak je to fun ako vidno u ludi obcasnu uzavretost v jednej znacke...canon vyda kopiu niecoho co tu je uz roky a zrazu ludia skanduju hura,hura..revoluucia (podobne ako to bolo s live-view autofocusom u D70)
Kolega skus sa najprv zorientovat v diskusii skor ako nieco napises.

Islo mi o slovne spojenie PODSVIETENY SNIMAC.

Pri tejto technologii sa to asi moc nehodi
http://www.digimanie.cz/bsi-cmos-snimac-popis-technologie/3650-2
 
Jozef Macák
2014-09-17 19:06:25
príspevok od: Jozef Krajčo
Kolega skus sa najprv zorientovat v diskusii skor ako nieco napises.

Islo mi o slovne spojenie PODSVIETENY SNIMAC.

Pri tejto technologii sa to asi moc nehodi
http://www.digimanie.cz/bsi-cmos-snimac-popis-technologie/3650-2
aha..tak to som jaksi nepochopil pointu zo zaciatku
 
snow
2014-09-17 20:29:21
príspevok od: Jozef Macák
skus nabuduce pouzit google pred tym nez kecnes kravinu

http://www.dxomark.com/Reviews/Sony-Cyber-shot-DSC-RX100-II-review-new-back-illuminated-sensor-promises-superior-low-light-performance

ono, ten senzor v tom vysnivanom canone je s najvacsou pravdepodobnostou senzor z RX100 dodavany od sony (podobne ako ho sony uz dodava panasonicu)...zvlastna strategia od sony, ale uz sne si zvykli...

ale inak je to fun ako vidno u ludi obcasnu uzavretost v jednej znacke...canon vyda kopiu niecoho co tu je uz roky a zrazu ludia skanduju hura,hura..revoluucia (podobne ako to bolo s live-view autofocusom u D70)
ano .... a najdolezitejsie je, ze tebe vobec neprekaza na com sa tu vsetci dobre zabavaju. Takze pred tym ako kecnej dalsiu kravinu si to este raz precitaj.

ps: ten podsvieteny snimac to musi byt super ked chces fotit v noci
 
DEVOTEE
ocenenie redakciou 2014-09-17 20:30:03
sa tu rozobereju glupociny, 7D MK II by som bral hned a bodka dovi
 
fatality
2014-09-17 20:56:43
ak pri tom 7D MKII bude fakt novy a najma poriadny snimac,tak ppc masinka..konecne tuzobne ocakavana D310,len v Canon vydani
 
jan21
2014-09-18 08:37:58
príspevok od: Jozef Macák
skus nabuduce pouzit google pred tym nez kecnes kravinu

http://www.dxomark.com/Reviews/Sony-Cyber-shot-DSC-RX100-II-review-new-back-illuminated-sensor-promises-superior-low-light-performance

ono, ten senzor v tom vysnivanom canone je s najvacsou pravdepodobnostou senzor z RX100 dodavany od sony (podobne ako ho sony uz dodava panasonicu)...zvlastna strategia od sony, ale uz sne si zvykli...

ale inak je to fun ako vidno u ludi obcasnu uzavretost v jednej znacke...canon vyda kopiu niecoho co tu je uz roky a zrazu ludia skanduju hura,hura..revoluucia (podobne ako to bolo s live-view autofocusom u D70)
Ja podla porovnania si myslím, že nielen senzor ale celý foťak sa podobá..."ako by ich jedna mater mala":
http://www.dpreview.com/previews/canon-powershot-g7-x/3

veľkosť, ovládanie dtto ..no iné sklíčko, blesk/evf hľadáčik a pár iných rozdielností
 
marcus_labeo
2014-09-18 09:57:42
príspevok od: fatality
ak pri tom 7D MKII bude fakt novy a najma poriadny snimac,tak ppc masinka..konecne tuzobne ocakavana D310,len v Canon vydani
No moc by som nedúfal, je to v podstate senzor zo 70D, ktorý je síce pokrokom oproti (dlhé roky používanému) 18 MPx senzoru, ale stále za konkurenciou dosť zaostáva: http://www.dxomark.com/Cameras/Compare/Side-by-side/Pentax-K-3-versus-Canon-EOS-70D-versus-Nikon-D7100___914_895_865
Inak ale súhlasím, že kto čaká na bájnu D400, buď prejde na FF Nikon, alebo zoberie tento Canon, lebo u Nikonu sa profi APSC asi nedočká.
 
fatality
2014-09-18 12:28:31
nuž tak to potom plichta(aj ked max. iso poslednu dobu radsej porovnavam vlastnymi ocami na dpreview,dxomark len dyn.rozsah a farebnu hlbku,takze uvidime ..
co sa tyka prechodu na FF Nikon,ako nahradu za D300,tam tiez nieje velmi z coho vyberat,profi telo velkosti a vlastnostii D300 Nikon nema..
 
markato1
2014-09-18 14:43:56
príspevok od: marcus_labeo
No moc by som nedúfal, je to v podstate senzor zo 70D, ktorý je síce pokrokom oproti (dlhé roky používanému) 18 MPx senzoru, ale stále za konkurenciou dosť zaostáva: http://www.dxomark.com/Cameras/Compare/Side-by-side/Pentax-K-3-versus-Canon-EOS-70D-versus-Nikon-D7100___914_895_865
Inak ale súhlasím, že kto čaká na bájnu D400, buď prejde na FF Nikon, alebo zoberie tento Canon, lebo u Nikonu sa profi APSC asi nedočká.
7D mk II je nieco uplne ine ako 70D uz len ake procesory ho riadia..a poukazovat na DXO mark je uplne smiesne..
Davno to aj tak nieje o mikroskopickych detailoch,ktore sa realne nedaju takmer posudit ,dolezitejsia je funkcnost,kvalita,spolahlivost,servis,vybava..bla,bla...7D mk II je podla vsetkeho vyborna masina o tom niet pochyb,samozrejme pokial nebude mat podobne muchy ako konkurencia,ale to sa ukaze casom
 
marcus_labeo
2014-09-18 14:54:16
príspevok od: markato1
7D mk II je nieco uplne ine ako 70D uz len ake procesory ho riadia..a poukazovat na DXO mark je uplne smiesne..
Davno to aj tak nieje o mikroskopickych detailoch,ktore sa realne nedaju takmer posudit ,dolezitejsia je funkcnost,kvalita,spolahlivost,servis,vybava..bla,bla...7D mk II je podla vsetkeho vyborna masina o tom niet pochyb,samozrejme pokial nebude mat podobne muchy ako konkurencia,ale to sa ukaze casom
Samozrejme foťák nie je len o senzore, o tom niet pochýb. Ale fatality očakáva "poriadny snímač", tak som len uviedol, že z tohto hľadiska nemožno očakávať zázraky, samotný predstaviteľ Canonu hovoril o malých vylepšeniach oproti 70D. Dokonca si myslím, že statické fotky z foťáku za štvrtinovú cenu, povedzme X-A1 budú lepšie, ako z 7D II a X-Trans senzor od Fuji schová senzor v novom 7D do vrecka. Na druhej strane 7D je hlavne o akčnom fotení a tam je stokrát dôležitejšie zaostriť a spraviť priemernú fotku, ako neodfotiť vôbec, ale utešovať sa, akú som mohol mať peknú fotku... teoreticky. Avšak už len z tohto hľadiska je škoda, že Nikon nespraví nástupcu D300s, mať parametre a rýchlosť 7D II, ale senzor D7100, bol by to dokonalý (APSC) foťák.
 
markato1
2014-09-18 15:37:42
príspevok od: marcus_labeo
Samozrejme foťák nie je len o senzore, o tom niet pochýb. Ale fatality očakáva "poriadny snímač", tak som len uviedol, že z tohto hľadiska nemožno očakávať zázraky, samotný predstaviteľ Canonu hovoril o malých vylepšeniach oproti 70D. Dokonca si myslím, že statické fotky z foťáku za štvrtinovú cenu, povedzme X-A1 budú lepšie, ako z 7D II a X-Trans senzor od Fuji schová senzor v novom 7D do vrecka. Na druhej strane 7D je hlavne o akčnom fotení a tam je stokrát dôležitejšie zaostriť a spraviť priemernú fotku, ako neodfotiť vôbec, ale utešovať sa, akú som mohol mať peknú fotku... teoreticky. Avšak už len z tohto hľadiska je škoda, že Nikon nespraví nástupcu D300s, mať parametre a rýchlosť 7D II, ale senzor D7100, bol by to dokonalý (APSC) foťák.
myslim ,ze je to v pohode dokonaly apsc fotak,samozrejme niekto hlada rad chyby aj tak kde niesu.Zdaju sa mi smiesne pisat o 7D mk II akoby nevedel urobit vybornu fotku ,je to prinajmensom detinske.Verim ze 95% fotografov nedokaze posudit ci fotku spravil D7100 alebo 7D a je jedno ktora bude "lepsia"..dokonca si myslim ze bezne nepoznas rozdiel medzi FF a apsc..
 
marcus_labeo
2014-09-18 16:27:08
príspevok od: markato1
myslim ,ze je to v pohode dokonaly apsc fotak,samozrejme niekto hlada rad chyby aj tak kde niesu.Zdaju sa mi smiesne pisat o 7D mk II akoby nevedel urobit vybornu fotku ,je to prinajmensom detinske.Verim ze 95% fotografov nedokaze posudit ci fotku spravil D7100 alebo 7D a je jedno ktora bude "lepsia"..dokonca si myslim ze bezne nepoznas rozdiel medzi FF a apsc..
Samozrejme, rozdiely sú malé, voľným okom ich nepoznáš (notabene na monitore s rozlíšením 1 MPx), častokrát sa nedá poznať ani rozdiel medzi 1/1,7" a APSC. Ale to neznamená, že tie rozdiely nie sú a môžeme ich relativizovať, práve na to slúžia weby ako DxO, ktorí tie rozdiely kvantifikujú. Pre niekoho to nemá výpovednú hodnotu a spolieha sa na svoj "laserový okomer"; takému ale kľudne stačí zostať pri tom 12 MPx D300s a nemusí hľadať náhradu, keď aj tak rozdiel nepozná.
 
markato1
2014-09-18 16:29:36
príspevok od: marcus_labeo
Samozrejme, rozdiely sú malé, voľným okom ich nepoznáš (notabene na monitore s rozlíšením 1 MPx), častokrát sa nedá poznať ani rozdiel medzi 1/1,7" a APSC. Ale to neznamená, že tie rozdiely nie sú a môžeme ich relativizovať, práve na to slúžia weby ako DxO, ktorí tie rozdiely kvantifikujú. Pre niekoho to nemá výpovednú hodnotu a spolieha sa na svoj "laserový okomer"; takému ale kľudne stačí zostať pri tom 12 MPx D300s a nemusí hľadať náhradu, keď aj tak rozdiel nepozná.
myslim ze fotografia je hlavne pre oko a nie mikroskop a weby ako DXO maju pochybnu vypovednu hodnotu,pre mna napriklad ziadnu
 
Marek Kopnický
2014-09-18 16:32:57
Tu je zopar skusobnych fotiek rovno z vystavy...

http://mattgranger.com/7d2
 
markato1
2014-09-18 16:47:02
príspevok od: Marek Kopnický
Tu je zopar skusobnych fotiek rovno z vystavy...

http://mattgranger.com/7d2
vyzera to vyborne aj na vysokom ise..
 
Marek Kopnický
2014-09-18 17:48:45
príspevok od: markato1
vyzera to vyborne aj na vysokom ise..
tak, tak, zda sa ze bude na tom lepsie ako 70d
 
piggee
2014-09-19 08:23:57
príspevok od: marcus_labeo
Samozrejme foťák nie je len o senzore, o tom niet pochýb. Ale fatality očakáva "poriadny snímač", tak som len uviedol, že z tohto hľadiska nemožno očakávať zázraky, samotný predstaviteľ Canonu hovoril o malých vylepšeniach oproti 70D. Dokonca si myslím, že statické fotky z foťáku za štvrtinovú cenu, povedzme X-A1 budú lepšie, ako z 7D II a X-Trans senzor od Fuji schová senzor v novom 7D do vrecka. Na druhej strane 7D je hlavne o akčnom fotení a tam je stokrát dôležitejšie zaostriť a spraviť priemernú fotku, ako neodfotiť vôbec, ale utešovať sa, akú som mohol mať peknú fotku... teoreticky. Avšak už len z tohto hľadiska je škoda, že Nikon nespraví nástupcu D300s, mať parametre a rýchlosť 7D II, ale senzor D7100, bol by to dokonalý (APSC) foťák.
Kym x-trans senzor nebude mat farbu v tienoch, tak neschova.
 
MagickVamp
2014-09-19 08:27:11
príspevok od: marcus_labeo
Samozrejme, rozdiely sú malé, voľným okom ich nepoznáš (notabene na monitore s rozlíšením 1 MPx), častokrát sa nedá poznať ani rozdiel medzi 1/1,7" a APSC. Ale to neznamená, že tie rozdiely nie sú a môžeme ich relativizovať, práve na to slúžia weby ako DxO, ktorí tie rozdiely kvantifikujú. Pre niekoho to nemá výpovednú hodnotu a spolieha sa na svoj "laserový okomer"; takému ale kľudne stačí zostať pri tom 12 MPx D300s a nemusí hľadať náhradu, keď aj tak rozdiel nepozná.
Vies vobec ako ma nastavene testy DXomark?
 
MagickVamp
2014-09-19 08:33:26
príspevok od: Jozef Macák
skus nabuduce pouzit google pred tym nez kecnes kravinu

http://www.dxomark.com/Reviews/Sony-Cyber-shot-DSC-RX100-II-review-new-back-illuminated-sensor-promises-superior-low-light-performance

ono, ten senzor v tom vysnivanom canone je s najvacsou pravdepodobnostou senzor z RX100 dodavany od sony (podobne ako ho sony uz dodava panasonicu)...zvlastna strategia od sony, ale uz sne si zvykli...

ale inak je to fun ako vidno u ludi obcasnu uzavretost v jednej znacke...canon vyda kopiu niecoho co tu je uz roky a zrazu ludia skanduju hura,hura..revoluucia (podobne ako to bolo s live-view autofocusom u D70)
Jj je fun ako to vidno to mas pravdu, akonahle zacnem pisat o Nikonoch, hoc aj cistu pravdu napisanu X krat aj v recenziach, tak sa do mna obuju akoby som vravel o nicom o com sa rozpravat nema, bolo to neslusne, akoby som vravel ze s Nikonom sa nedaju robit pekne foto a ze mam ist racej fotit a technicke veci nechat hodnotit "umelcom"...
 
MagickVamp
2014-09-19 10:14:26
1.- Moja prva zrkadlovka bola NIKON, moja druha zrkadlovka bola zas Nikon a prechod na Canon bol tazky, od mala my bolo vstepovane ze su fotaky a potom je NIKON a na ten nic nema.

2.- Paradox DXomark - kto si pozrie cisla DXomark tak vlastne nema ani co rozmyslat, Nikon ma vacsi dynamicky rozsah, vacsiu hlbku a dokonca aj LOW LIGHT ISO. A otazka, ako to ze Canon este vobec existuje??? Odpoved je, ze je to velmi zavadzajuce a v praxi casto uplne opacne, vysvetlim. Ano Nikon ma vsetko lepsie, ale len do nejakeho ISO 400 tam si to Dxomark aj riadne oboduje, on aj LOW LIGHT ISO boduje len na ISO 100, alebo ak boduje aj ine ISO, tak ich boduje uz len mizivym percentom bodov. Takze ANO NIKON na ISO 100 - 400 je kral, potom ale nastupuje Canon. Poviete si ucelovy test? Nie nadarmo sa vravi ze Dxomark je sponzorovany Nikonom. Je? Nie je? Len nase dohady....

3.- Ako to ze v recenziach pri priamych zrovnaniach D600/D610 vs 6D sa recenzenti vyjadruju ze s canonom by si trufli svadbu fotit este aj na ISO6400 kym s Nikonom by asi sli len do ISO3200? Ako to? Ved LOW LIGHT ISO D600 sa uvadza 2980 bodov a Canon 6d dostal len 2340 bodov....ako to? "Umelci" na efoto napisu, ze je to preto lebo to su len laboratorne testy, jj ale ak sa robia spravne tak musia odrazat realitu! LOW LIGHT ISO u Dxomark znamena ze odfotim nieco na ISO 100 v slabom svetle a obodujem to dajme tomu desiatimi bodmi, ine ISO v slabom svetle bud nehodnotim, alebo obodujem len desatinami bodov aby sa nepovedalo.

- Je fajn mat Canon aj Nikon, len je smiesne ked aj radakcia efoto poukazuje na cisla Dxomark, ktore niesu vacsine ludi vobec jasne a tiez ked sa nimi ohradzaju ludia, ktori o nich nic nevedia. Kupim si NIKON lebo ma viac bodov, mas lepsie zvieratko ako mam ja, lebo tvoja korytnacka vydrzi ovela dlhsie pod vodou ako moj pes....

Preco ja momentalne mam Canon

1.- Lebo casto fotim prave na vyssom ISO.
2.- Lebo na nizkych tak dobre bodovanych ISO tazko rozdiel medzi D600 a 6D rozozna snad len pocitac a uz vobec nie bezny klient. Zato rozdiel vo vyssich ISO je okom vidno.
3.- Canon ma vacsinou lepsie ostrenie v danej triede ako Nikon, sportovi fotografy preto povacsine siahaju po Canone. (Mozno nastane obrat, Nikon D750 - podla mna krasny kusok)
4.- Krajinka nie je moja srdcovka a priorita, ak ano tak by som asi preferoval Nikon
5.- Z Nikonu na nizkom ISO dostanete z tienov vzdy viac ako z Canonu, ale ja malokedy fotim na ISO100 tak aby som bol potom este nuteny dolovat extremne vela detailov z tienov, dam si proste ISO 200...
6.- servis
7.- ovladanie canonu mi pride strasne intuitivne, ovela jednoduchsie a prehladnejsie ako to ma Nikon
8.- prioritou je mi FF a cely cas som aj rozpraval o FF, ak by mi bola priorita DX trieda, tak v rovnakej cene ma Nikon vzdy takmer o triedu lepsi fotak, to uznam. D7100 zatial nema konkurenciu a vzhladom na cenu 7D mark II ju mat zrejme ani dlho nebude.

To su moje dvovody, zalozene na mojich prioritach. A chapem ak ma niekto Nikon ci hocjaku inu znacku a vie to zdvovodnit, len je zabavne ked vas niekto zacne presviecat ze jeho znacka je TOP na vsetkych frontoch, lebo Dxomark....

Canon 7D mark II vyzera skvele, nepredpokladam ze na nizkych ISO bude mat vyssie hodnoty na Dxomark ako Nikon D7100, ale predpokladam ze pri vyssich ISO, konecne aj v DX triede bude mat canon fotak ktory kvalitou obrazu dorovna D7100. Ale cena tohto fotaka je v inom a to vo famoznom ostreni, ovladani a odolnosti fotaka. Viac Mpx, lepsia kvalita obrazu, su len vitanym bonusom.

 
dePappa
2014-09-19 10:34:40
príspevok od: MagickVamp
1.- Moja prva zrkadlovka bola NIKON, moja druha zrkadlovka bola zas Nikon a prechod na Canon bol tazky, od mala my bolo vstepovane ze su fotaky a potom je NIKON a na ten nic nema.

2.- Paradox DXomark - kto si pozrie cisla DXomark tak vlastne nema ani co rozmyslat, Nikon ma vacsi dynamicky rozsah, vacsiu hlbku a dokonca aj LOW LIGHT ISO. A otazka, ako to ze Canon este vobec existuje??? Odpoved je, ze je to velmi zavadzajuce a v praxi casto uplne opacne, vysvetlim. Ano Nikon ma vsetko lepsie, ale len do nejakeho ISO 400 tam si to Dxomark aj riadne oboduje, on aj LOW LIGHT ISO boduje len na ISO 100, alebo ak boduje aj ine ISO, tak ich boduje uz len mizivym percentom bodov. Takze ANO NIKON na ISO 100 - 400 je kral, potom ale nastupuje Canon. Poviete si ucelovy test? Nie nadarmo sa vravi ze Dxomark je sponzorovany Nikonom. Je? Nie je? Len nase dohady....

3.- Ako to ze v recenziach pri priamych zrovnaniach D600/D610 vs 6D sa recenzenti vyjadruju ze s canonom by si trufli svadbu fotit este aj na ISO6400 kym s Nikonom by asi sli len do ISO3200? Ako to? Ved LOW LIGHT ISO D600 sa uvadza 2980 bodov a Canon 6d dostal len 2340 bodov....ako to? "Umelci" na efoto napisu, ze je to preto lebo to su len laboratorne testy, jj ale ak sa robia spravne tak musia odrazat realitu! LOW LIGHT ISO u Dxomark znamena ze odfotim nieco na ISO 100 v slabom svetle a obodujem to dajme tomu desiatimi bodmi, ine ISO v slabom svetle bud nehodnotim, alebo obodujem len desatinami bodov aby sa nepovedalo.

- Je fajn mat Canon aj Nikon, len je smiesne ked aj radakcia efoto poukazuje na cisla Dxomark, ktore niesu vacsine ludi vobec jasne a tiez ked sa nimi ohradzaju ludia, ktori o nich nic nevedia. Kupim si NIKON lebo ma viac bodov, mas lepsie zvieratko ako mam ja, lebo tvoja korytnacka vydrzi ovela dlhsie pod vodou ako moj pes....

Preco ja momentalne mam Canon

1.- Lebo casto fotim prave na vyssom ISO.
2.- Lebo na nizkych tak dobre bodovanych ISO tazko rozdiel medzi D600 a 6D rozozna snad len pocitac a uz vobec nie bezny klient. Zato rozdiel vo vyssich ISO je okom vidno.
3.- Canon ma vacsinou lepsie ostrenie v danej triede ako Nikon, sportovi fotografy preto povacsine siahaju po Canone. (Mozno nastane obrat, Nikon D750 - podla mna krasny kusok)
4.- Krajinka nie je moja srdcovka a priorita, ak ano tak by som asi preferoval Nikon
5.- Z Nikonu na nizkom ISO dostanete z tienov vzdy viac ako z Canonu, ale ja malokedy fotim na ISO100 tak aby som bol potom este nuteny dolovat extremne vela detailov z tienov, dam si proste ISO 200...
6.- servis
7.- ovladanie canonu mi pride strasne intuitivne, ovela jednoduchsie a prehladnejsie ako to ma Nikon
8.- prioritou je mi FF a cely cas som aj rozpraval o FF, ak by mi bola priorita DX trieda, tak v rovnakej cene ma Nikon vzdy takmer o triedu lepsi fotak, to uznam. D7100 zatial nema konkurenciu a vzhladom na cenu 7D mark II ju mat zrejme ani dlho nebude.

To su moje dvovody, zalozene na mojich prioritach. A chapem ak ma niekto Nikon ci hocjaku inu znacku a vie to zdvovodnit, len je zabavne ked vas niekto zacne presviecat ze jeho znacka je TOP na vsetkych frontoch, lebo Dxomark....

Canon 7D mark II vyzera skvele, nepredpokladam ze na nizkych ISO bude mat vyssie hodnoty na Dxomark ako Nikon D7100, ale predpokladam ze pri vyssich ISO, konecne aj v DX triede bude mat canon fotak ktory kvalitou obrazu dorovna D7100. Ale cena tohto fotaka je v inom a to vo famoznom ostreni, ovladani a odolnosti fotaka. Viac Mpx, lepsia kvalita obrazu, su len vitanym bonusom.

pri tom bode 5 si vobec, nepochopil o com je DR... tu ti prepnutie na ISO 200 nepomoze... stiahni si hocijaky RAW napr. z dpreview, hod si to do lightroom (alebo aj do cr2) (D800 vs 5DIII) a pushni shadows +4 EV a uvidis o com je DR. V minulosti som vlastnil aj canon aj nikon, dnes uz nie... ale DR jednoducho treba Nikonu uznat a urcite ho krajinkari ocenia.

inak k clanku, velmi sa tesim zo 7DII, ma vyborne parametre... az nechapem kolko nevole vyvolal na dpreview. Ved toto musi ocenit kazdy sportovy/akcny aspc fotograf. To video od Matta Grangera ukazuje, ze to iso bude pouzitelne, akurat dufam, ze matt si vypil a preto netrafil focus na 2 fotkach (z 5) a ze za to nemoze ten canon
 
jan21
2014-09-19 10:39:47
príspevok od: dePappa
pri tom bode 5 si vobec, nepochopil o com je DR... tu ti prepnutie na ISO 200 nepomoze... stiahni si hocijaky RAW napr. z dpreview, hod si to do lightroom (alebo aj do cr2) (D800 vs 5DIII) a pushni shadows +4 EV a uvidis o com je DR. V minulosti som vlastnil aj canon aj nikon, dnes uz nie... ale DR jednoducho treba Nikonu uznat a urcite ho krajinkari ocenia.

inak k clanku, velmi sa tesim zo 7DII, ma vyborne parametre... az nechapem kolko nevole vyvolal na dpreview. Ved toto musi ocenit kazdy sportovy/akcny aspc fotograf. To video od Matta Grangera ukazuje, ze to iso bude pouzitelne, akurat dufam, ze matt si vypil a preto netrafil focus na 2 fotkach (z 5) a ze za to nemoze ten canon
Tu to urobili na jpeg fotkach z 7DII:
https://www.cubbyusercontent.com/pl/7DII%20shadows%20test/_0dfc7b649e054ac88b61c7b123a8faed#7DII%20shadows%20test

a (armandino) konstatoval:
"So far I am seeing DR like never before in any Canon cameras. Note that I tested on jpg as I cannot open RAW yet. So you can expect even better. No evidence of banding."
 
MagickVamp
2014-09-19 10:53:46
príspevok od: dePappa
pri tom bode 5 si vobec, nepochopil o com je DR... tu ti prepnutie na ISO 200 nepomoze... stiahni si hocijaky RAW napr. z dpreview, hod si to do lightroom (alebo aj do cr2) (D800 vs 5DIII) a pushni shadows +4 EV a uvidis o com je DR. V minulosti som vlastnil aj canon aj nikon, dnes uz nie... ale DR jednoducho treba Nikonu uznat a urcite ho krajinkari ocenia.

inak k clanku, velmi sa tesim zo 7DII, ma vyborne parametre... az nechapem kolko nevole vyvolal na dpreview. Ved toto musi ocenit kazdy sportovy/akcny aspc fotograf. To video od Matta Grangera ukazuje, ze to iso bude pouzitelne, akurat dufam, ze matt si vypil a preto netrafil focus na 2 fotkach (z 5) a ze za to nemoze ten canon
Like som ti dal za druhu cast ,-) co sa tyka prvej, teda DR, ja to ako nevyhodu pri tom co ja od fotaka chcem moc nepocitujem, ale ako som pisal, toto Nikonu uznavam aj ja, mne podexponovane foto riesi spravne pouzitie ISO pri foteni, ak nechcem menit cas ani clonu. Viem najist pripady ked mi to nepomoze (foto spravne naexponovana, no ma plochy ktore su viac v tieni, foto v noci) a jednoducho DR ocenujem a chcel by som aby ho mal canon vyssi, ale nema... no ma ine veci, ktore su pre mna dvolezitejsie. Prave preto je tu aj Canon aj Nikon
 
MagickVamp
2014-09-19 11:33:00
príspevok od: jan21
Tu to urobili na jpeg fotkach z 7DII:
https://www.cubbyusercontent.com/pl/7DII%20shadows%20test/_0dfc7b649e054ac88b61c7b123a8faed#7DII%20shadows%20test

a (armandino) konstatoval:
"So far I am seeing DR like never before in any Canon cameras. Note that I tested on jpg as I cannot open RAW yet. So you can expect even better. No evidence of banding."
Ak to tak bude, tak ten fotak bude priam dokonaly Pre tych, ktori musia pouzivat Dx kvoli crop faktoru, to bude taky svaty gral na nejaku dobu a bude tolko aj stat...
 
misor
2014-09-19 17:36:20
http://digiarena.e15.cz/canon-na-photokine-7d-mark-ii-3-objektivy-a-profikompakt
troška lepšie popísané novinky
 
piggee
2014-09-20 07:12:30
Nerozumiem celemu tomu humbuku s tou cenou pri 7dMk2. Ten fotoaparat ma telo takmer totozne s 5dMk2, akurat ma apsc, je rychlejsi a ma naviac to gps a vyklopny blesk. 5dMk2 stoji o liter viac, takze pri crope o liter menej je to podla mna super cena. Nejedna sa o ziaden entry level fotoaparat do tisic eur.. Ked to uz len porovnam napr s nejakym Fujifilm FinePix X-Pro1, ktory stoji o nejake 3-4 stovky menej, ale v porovnani s novou 7dMk2 je to stale iba hracka.. By ma zaujimalo, aku cenu pri pro fotaku pre sportovcov a zvieratkarov ste cakali?
 
jan21
2014-09-20 07:31:27
príspevok od: piggee
Nerozumiem celemu tomu humbuku s tou cenou pri 7dMk2. Ten fotoaparat ma telo takmer totozne s 5dMk2, akurat ma apsc, je rychlejsi a ma naviac to gps a vyklopny blesk. 5dMk2 stoji o liter viac, takze pri crope o liter menej je to podla mna super cena. Nejedna sa o ziaden entry level fotoaparat do tisic eur.. Ked to uz len porovnam napr s nejakym Fujifilm FinePix X-Pro1, ktory stoji o nejake 3-4 stovky menej, ale v porovnani s novou 7dMk2 je to stale iba hracka.. By ma zaujimalo, aku cenu pri pro fotaku pre sportovcov a zvieratkarov ste cakali?
A pridám AF system z D1X, pre video (hdmi výstup, mp4 2×digic6),

som očakával cenu tam niekde pre túto robustnú mašinu!
 
markato1
2014-09-20 07:56:00
príspevok od: piggee
Nerozumiem celemu tomu humbuku s tou cenou pri 7dMk2. Ten fotoaparat ma telo takmer totozne s 5dMk2, akurat ma apsc, je rychlejsi a ma naviac to gps a vyklopny blesk. 5dMk2 stoji o liter viac, takze pri crope o liter menej je to podla mna super cena. Nejedna sa o ziaden entry level fotoaparat do tisic eur.. Ked to uz len porovnam napr s nejakym Fujifilm FinePix X-Pro1, ktory stoji o nejake 3-4 stovky menej, ale v porovnani s novou 7dMk2 je to stale iba hracka.. By ma zaujimalo, aku cenu pri pro fotaku pre sportovcov a zvieratkarov ste cakali?
povodne som ocakaval ze cena bude do 2K .Fotak ma vsetko co treba v spickovom prevedeni,tu nieje o com..trosku som dufal ze mozno daju do mkII aps-H,ale to boli len uvahy.. ..myslim ze hocijaka konkurencia keby vydala tento stroj len slogom svojej firmy,bola by spokojnost fanusikov prenaramna
 
Igor Šaffo
2014-09-21 15:35:08
štartovná cena na Slovensku - http://www.faxcopy.sk/detail/canon-eos-7d-mark-ii-telo/84035
 
Roman Point
2014-12-17 00:08:18
http://news.softpedia.com/news/Canon-EOS-6D-Mark-II-to-Bring-Multiple-Improvements-Have-Higher-Price-Tag-than-Predecessor-462153.shtml


Bodaj by mali pravdu ( zo 6dčkom ) a hlavne nech je kvalitovo minimálne tak ako jeho predchodca či už pre nočnú foto ( dlhá expo ) alebo vynikajúco za konkurenciou zvládnuté vysoké ISO ( v tej dobe )
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia