Hore

Fotosúťaž Nikon kalendár 2010

Společnost NIKON spol. s r.o. vyhlašuje 1. ročník soutěže pro všechny milovníky fotografování s fotoaparátem značky Nikon. Tématem fotografií je „moje srdeční záležitost" a projekt dává příležitost fotografům jak amatérským, tak i profesionálům. Celkem 50 semifinálových fotografií se veřejnosti představí na výstavě v listopadu 2009. Vítězných 12 fotografií bude prezentováno v prvním prestižním vydání NIKON KALENDÁŘE 2010, který bude vyroben v limitované sérii 111 ks.

 

Patronkou kalendáře se stala známá modelka a podnikatelka Kateřina Konvalinka Průšová, která na slavnostním večeru v listopadu 2009 kalendář pokřtí. Výtěžek z následné dražby kalendáře věnuje společnost NIKON spol. s r.o. na charitativní účely.

 

Téma kalendáře vychází ze sloganu značky Nikon „At the heart of the image". Projekt dává jedinečnou příležitost všem uživatelům fotoaparátů Nikon, aby vyjádřili své různorodé pohledy právě na své srdeční záležitosti. Soutěžící mohou zasílat snímky prezentující své emoce, životní zážitky, okamžiky štěstí, lásky či úsměvy svých nejbližších nebo jakékoliv jiné momenty či pohledy, které jsou blízké jejich srdci.

 

Své fotografie mohou zájemci do soutěže posílat prostřednictvím internetového portálu http://www.nikon-kalendar.cz/, kde naleznou nejen galerii, ale také informace o soutěži a její pravidla. V galerii je možné také sledovat průběžné hodnocení fotografií od laické veřejnosti a jejich umístění v žebříčku hlasování. Dne 15.9.2009 bude hlasování ukončeno. Celkem 50 fotografií s nejvyšším počtem hlasů získaných od veřejnosti na internetu bude v listopadu vystaveno formou expozice v Praze. Z této skupiny snímků vybere odborná porota 12 vítězných, které budou součástí prestižního kalendáře vydaného společností NIKON spol. s r.o. pro rok 2010.

 

Autor vítězné fotografie, kterou zvolí odborná porota, obdrží od společnosti NIKON spol. s r.o. poukaz na odběr zboží Nikon v hodnotě 50 000 Kč a autor fotografie s nejvyšším počtem hlasů získaných od veřejnosti v době hlasování na webu získá poukaz na odběr zboží Nikon v hodnotě 10 000 Kč. Vedle poukazů na zboží Nikon získají tito dva výherci také další věcné ceny věnované do soutěže od partnerů.

 

 

Partneři projektu NIKON KALENDÁŘ 2010

 

Partneři: FAST FORWARD s.r.o., ARS General, a.s., Avito s.r.o, Hama spol s r.o., Epson Europe B.V., AGORA DMT, a.s., Crumpler Czech s.r.o., NikonClub Česká republika

 

 

Pořadatel soutěže:

NIKON spol. s r.o.
Kodaňská 46
100 10 Praha 10

nikon-kalendar@fastforward.cz

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
Seto
2009-08-06 23:03:08
no tak toto nie ;(
 
Strhak
2009-08-07 00:00:39
príspevok od: Seto
no tak toto nie ;(
Ideme sa zapojiť, predsa sa nedáme diskriminovať len preto že máme Canon :-DDD
 
Seto
2009-08-07 00:10:40
príspevok od: Strhak
Ideme sa zapojiť, predsa sa nedáme diskriminovať len preto že máme Canon :-DDD
ale no... ako chcu osetrit to ked si niekto zmeni EXIF? :)
 
Strhak
2009-08-07 00:13:24
príspevok od: Seto
ale no... ako chcu osetrit to ked si niekto zmeni EXIF? :)
Dáš fotku do dákeho grafického editora a EXIF zmizne, ale čo netrápi ma
 
Seto
2009-08-07 00:34:30
príspevok od: Strhak
Dáš fotku do dákeho grafického editora a EXIF zmizne, ale čo netrápi ma
v pravidlach je napisane ze fotografia musi obsahovat EXIF :)
 
wowwdesign
2009-08-07 03:15:13
príspevok od: Seto
v pravidlach je napisane ze fotografia musi obsahovat EXIF :)
trubka, das do editora EXIFu, nie do odstranovaca EXIFu. Urobim fotku s low-endom od napr. Benq a nebudem truba a aspon mm zachovam a sumy a EXIF Ti dodam ze to bolo na D300ke robene a uzavierky a vsetko, kua, tu sme internet community, nie amateurs, ale ta co uz, ked mam D300, netreba mi to, ale ta vies, cesta je ´too easy´.
 
quaq
2009-08-07 08:31:39
smutne ze je to otvorene len pre uzivatelov Nikon-a ked robi sutaz-celosvetovku Canon tak sa moze fotit s hocicim ide predsa o fotografie a nie o to s cim boli fotene toto je fakt smutne no co uz, pockame si na inu sutaz :DD
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2009-08-07 08:35:34
Neviem, co je smutne na tom, ze Nikon chce dat sancu svojim vernym uzivatelom a ze chce mat na kalendari fotky z Nikonov?
 
slavmiro
2009-08-07 09:18:02
príspevok od: Karol Srnec
Neviem, co je smutne na tom, ze Nikon chce dat sancu svojim vernym uzivatelom a ze chce mat na kalendari fotky z Nikonov?
suhlasim! :)
 
julo kotus
2009-08-07 09:33:22
Stále ma udivujú niektoré reakcie. Kalendár Nikon je aj marketingovou aktivitou spoločnosti a je zároveň odmenou pre tých, ktorí si kúpili Nikon. Práve im dá Nikon šancu získať cenu (-y). Pofňukávanie majiteľov iných značiek je asi tak relevantné, ako pofňukávanie Nikonistu nad tým, že Canon dá cashback pri kúpe Canonu a že nech dá aj mne, hoci som si kúpil Nikon. Jednoducho všetky značky to robia včítane Leica, Ilford... je to vlastná podpora a je to typ súťaže. Sú samozrejme potom aj súťaže univerzálne pre fotografov s akýmkoľvek fotoaparátom. Toto ale nie je ten prípad a mali by sme to rešpektovať.
 
juraj-jakubik
2009-08-07 09:45:52
Neviem presne, akú by malo logiku pre firmu Nikon vyhotoviť firemný kalendár, katalóg alebo akýkoľvek iný reklamný materiál a napísať pod fotku: fotografované na Canon, Pentax, atď.???
 
maRmaRko
2009-08-07 09:47:57
Ono je to ale aj dosť logické, keď sa to volá Nikon kalendár 2010, že by tam mali byť iba fotky zo stajne NIKON.
Bože, ja nechápem stále tú pointu dohadovania sa že či je lepší nikon alebo canon.
Ja osobne vlastním Nikon, ale predtým som mal Canon. Na nikon D90 som prešiel preto, pretože mi vyhovovali funkcie a keď som ho kupoval, tak mal aj priaznivú cenu. Ale to neznamená, že by som si napr. teraz nekúpil canon napr. 50D...
jáj. som nepochopený z tohoto všetkého..
 
slavmiro
2009-08-07 09:51:48
príspevok od: julo kotus
Stále ma udivujú niektoré reakcie. Kalendár Nikon je aj marketingovou aktivitou spoločnosti a je zároveň odmenou pre tých, ktorí si kúpili Nikon. Práve im dá Nikon šancu získať cenu (-y). Pofňukávanie majiteľov iných značiek je asi tak relevantné, ako pofňukávanie Nikonistu nad tým, že Canon dá cashback pri kúpe Canonu a že nech dá aj mne, hoci som si kúpil Nikon. Jednoducho všetky značky to robia včítane Leica, Ilford... je to vlastná podpora a je to typ súťaže. Sú samozrejme potom aj súťaže univerzálne pre fotografov s akýmkoľvek fotoaparátom. Toto ale nie je ten prípad a mali by sme to rešpektovať.
to slovicko pofnukavanie som mal uz v merku ale zdrzal som sa obvykleho sarkazmu. ;) Presne ako pises, navyse je tento clanok je tu oznaceny ako PR, takze je to uplne v poriadku. Ak sa dobre pamatam, Canon mal pred casom celosvetovu fotosutaz v duchu ´Play with Canon´.. na co som ja mal odpoved, Nikon: ´Don´t play, make a photography!´ Tak a uz je sarkazmus na svete.. :)
 
REEFE
2009-08-07 11:39:08
netrápte sa tým že máte iný fotoaparát ako je vyhlásená súťaž, budete hundrať keď Vám nezoberú fotografie do galérie na výstavu vo Vancouvri pokiaľ nebudú na CIBA papieroch :-)
 
quaq
2009-08-07 11:48:22
príspevok od: julo kotus
Stále ma udivujú niektoré reakcie. Kalendár Nikon je aj marketingovou aktivitou spoločnosti a je zároveň odmenou pre tých, ktorí si kúpili Nikon. Práve im dá Nikon šancu získať cenu (-y). Pofňukávanie majiteľov iných značiek je asi tak relevantné, ako pofňukávanie Nikonistu nad tým, že Canon dá cashback pri kúpe Canonu a že nech dá aj mne, hoci som si kúpil Nikon. Jednoducho všetky značky to robia včítane Leica, Ilford... je to vlastná podpora a je to typ súťaže. Sú samozrejme potom aj súťaže univerzálne pre fotografov s akýmkoľvek fotoaparátom. Toto ale nie je ten prípad a mali by sme to rešpektovať.
cash back versus tvorivost obmedzena znackou ?? ale pan Kotus to snad nie, ja nie som uzivate canonu a mam nikon rad ale taketo prirovnania su podla mna smiesne preco by nemohol poslat fotografie hocikto z akehokolvek fotoaparatu vsak ked bude firma nikon zostavovat kalendar moze pouzit len nikonacke fotografie, drzim palce vsetkym nikonistom a ostatny nech utru nos :D
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2009-08-07 11:53:47
Vložil som do tejto súťaže fotografiu, fotenú s Nikonom, ale keďže sa jednalo o HDR záber z 5-foto a plus nejaké úpravy, z exifu čosi vypadlo a foto mi neprijalo s poznámkou, že to nie je fotené Nikonom. V príslušnom softe som exif upravil a prijatie prebehlo bez problémov. Preto sa domnievam, že po podobnej úprave môžu byť pridané foto i z iných fotoaparátov, nie je to dobre ošetrené.
Taktiež je na uváženie internetové hlasovanie, pomocou rôznych softov typu ID Hider je možné vlastnej fotke nasekať počet hlasov tak, aby bola medzi víťaznou 50-kou. Aj sa to tam deje, niektorí autori, ktorí majú za sebou vložené po 3 fotografie, majú podozrivo zhodný počet hlasov...
Takže ja osobne pokladám túto súťaž za takú frašku...
 
julo kotus
2009-08-07 11:55:18
príspevok od: quaq
cash back versus tvorivost obmedzena znackou ?? ale pan Kotus to snad nie, ja nie som uzivate canonu a mam nikon rad ale taketo prirovnania su podla mna smiesne preco by nemohol poslat fotografie hocikto z akehokolvek fotoaparatu vsak ked bude firma nikon zostavovat kalendar moze pouzit len nikonacke fotografie, drzim palce vsetkym nikonistom a ostatny nech utru nos :D
Každá značka podporuje tvorivosť predovšetkým pomocou svojich produktov. Myslím, že je to vysvetlené dostatočne. Samozrejme, použil som veľmi extrémne porovnanie, ale majú niečo spoločné... A posielanie od všetkých: bolo by nefér, nechať posielať všetkých a vybrať len Nikon :) takto sú pravidlá jasné.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2009-08-07 11:57:43
Opravujem: IP Hider
 
julo kotus
2009-08-07 11:57:50
Áno, všimol som si aj vyjadrenie Nikonu a moc to na dôveryhodnosti nepridá. Internet je veľmi ľahko zneužiteľný vo všeľudovom hlasovaní, preto hlavné ceny v súťažiach ePhoto vyberá odborná porota.
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2009-08-07 12:01:44
príspevok od: julo kotus
Áno, všimol som si aj vyjadrenie Nikonu a moc to na dôveryhodnosti nepridá. Internet je veľmi ľahko zneužiteľný vo všeľudovom hlasovaní, preto hlavné ceny v súťažiach ePhoto vyberá odborná porota.
Neviem, či je to mojom upozornení, ale písal som o tomto probléme usporiadateľovi súťaže...
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2009-08-07 12:02:52
Tak by to malo byť, ak sa jedná o serióznu súťaž...
 
quaq
2009-08-07 12:21:13
príspevok od: julo kotus
Každá značka podporuje tvorivosť predovšetkým pomocou svojich produktov. Myslím, že je to vysvetlené dostatočne. Samozrejme, použil som veľmi extrémne porovnanie, ale majú niečo spoločné... A posielanie od všetkých: bolo by nefér, nechať posielať všetkých a vybrať len Nikon :) takto sú pravidlá jasné.
na jednej strane je to pravda ale ked hlavnou cenou je fototechnika nikon v hodnote 50 000 kč tak si myslim ze sutaziaci co o nikone nechcu ani pocut sa asi nebudu zucastnovat naopak ty ktory tuzia mat nikona no nemaju ho urobia vsetko pre to aby sa aspon posnazili dosiahnut tuto metu a ked ju nedosiahnu nezenevru na nikon ale ich tuzba este porastie a to je pre nikon dobra sprava ale kedze su uz dopredu vyradeny ich nadsenie pre nikon asi nestupa do zavratnych visin, cele mi to pride ako keby sa chcela firma od svojich nadejnych zakaznikov skor vzdialit ako ich navnadit ale to je len moj nazor z ktoreho netrba robit akekolvek smerodatne zavery ,ja len dufam ze nikon pojde smerom ku vsetkym zakaznikom aj buducim takze este raz NIKON-u zdar
 
slavmiro
2009-08-07 12:39:37
príspevok od: Stratený Stano
Tak by to malo byť, ak sa jedná o serióznu súťaž...
Apropo, ako dlho Ti trvalo od uploadu po zverejnenie na stranke? Ja som uploadoval vcera a zatial ziadny confirmation, nic..
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2009-08-07 12:41:22
príspevok od: slavmiro
Apropo, ako dlho Ti trvalo od uploadu po zverejnenie na stranke? Ja som uploadoval vcera a zatial ziadny confirmation, nic..
Nepamätám sa presne, ale nebolo to okamžite, čakal som...
 
slavmiro
2009-08-07 12:59:59
príspevok od: Stratený Stano
Nepamätám sa presne, ale nebolo to okamžite, čakal som...
ok, dik za info.
 
noik
ocenenie redakciou 2009-08-08 15:49:19
vdaka za info...nieco im tam poslem (ved uvidime...ako povedal moj tato:))
...nevedel som o tom
 
slavmiro
2009-08-09 00:28:53
mno nechem byt paranoidny, ale tvoje foto tam uz su a moje stale nie.. :( Pritom mi ich system hlasi ze uz som u nich zaregistrovany, ale ziadne avizo s odkazom na moje zabery v ich galerii mi neprislo. :(
 
noik
ocenenie redakciou 2009-08-09 05:04:31
príspevok od: slavmiro
mno nechem byt paranoidny, ale tvoje foto tam uz su a moje stale nie.. :( Pritom mi ich system hlasi ze uz som u nich zaregistrovany, ale ziadne avizo s odkazom na moje zabery v ich galerii mi neprislo. :(
hm...ja za to vazne nemozem...vlozil som fotky a asi za hodinku som mal potvrdzujuci mailik a fotky tam uz boli zavesene...ani srnky netusia, ako to tam maju osetrene...a ako tak pozeram, od vtedy nic nepribudlo...a to je uz nejaka doba!!!
 
Stratený Stano
ocenenie redakciou 2009-08-09 12:21:35
Aha, aj preto som ja dlhšie čakal, lebo cez víkend galéria víkenduje... :-)
 
myšiak
2009-08-24 16:13:21
Nikon - that s my heart I couldnt live without :))
 
zlate.slnko
2010-09-09 14:08:02
Víťazná fotka je už určená, denne jej pribudne takmer 100 hlasov a to aj napriek slabému obsahu, prabiednemu technickému spracovaniu a ani nehovorím, že umiestnenej na nejakej 40. strane v galérii. Naopak, niektoré fotografie, nech sú akokoľvek nádhrené a duchaplné, stále nemajú žiadny hlas. Hlasovanie považujem za zmanipulované, lebo sama som pridala svojim favoritom hlasy a dodnes som nedostala žiadny potvrdzovací mail, ktorý by im moje hlasy priradil. Zase si niekto vymyslel súťaž pre svojho človeka. Akurát škoda, že sa značka NIKON nechala na niečo také využiť.
 
slavmiro
2010-09-09 14:41:42
príspevok od: zlate.slnko
Víťazná fotka je už určená, denne jej pribudne takmer 100 hlasov a to aj napriek slabému obsahu, prabiednemu technickému spracovaniu a ani nehovorím, že umiestnenej na nejakej 40. strane v galérii. Naopak, niektoré fotografie, nech sú akokoľvek nádhrené a duchaplné, stále nemajú žiadny hlas. Hlasovanie považujem za zmanipulované, lebo sama som pridala svojim favoritom hlasy a dodnes som nedostala žiadny potvrdzovací mail, ktorý by im moje hlasy priradil. Zase si niekto vymyslel súťaž pre svojho človeka. Akurát škoda, že sa značka NIKON nechala na niečo také využiť.
ja som po vlanajsich skusenostiach tento rok ignoroval. Vtedy ma zaujalo ze na FotoSlovakia 2009 si ma pani z Nikonu CZ pamatala podla sutaznej fotografie! (mal som tu istu na tricku tam na sebe) ale do uzsieho vyberu sa nedostala. :( Pritom nemam nic proti vitaznym zaberom, len ma to zarazilo. Tieto masove e-sutaze maju svoje specifika, limity, obcas staci mat vela kamaratov na nejakej (socialnej) sieti, a/alebo fejkovat si vlastnu IP adresu..
 
Granko
2010-09-09 14:43:19
príspevok od: zlate.slnko
Víťazná fotka je už určená, denne jej pribudne takmer 100 hlasov a to aj napriek slabému obsahu, prabiednemu technickému spracovaniu a ani nehovorím, že umiestnenej na nejakej 40. strane v galérii. Naopak, niektoré fotografie, nech sú akokoľvek nádhrené a duchaplné, stále nemajú žiadny hlas. Hlasovanie považujem za zmanipulované, lebo sama som pridala svojim favoritom hlasy a dodnes som nedostala žiadny potvrdzovací mail, ktorý by im moje hlasy priradil. Zase si niekto vymyslel súťaž pre svojho človeka. Akurát škoda, že sa značka NIKON nechala na niečo také využiť.
nebudem pozerať tú víťaznú fotku, ale vyjadrím sa k tomu údajnému zmanipulovanému hodnoteniu...zapojil som sa do tejto súťaže ako hodnotiaci, čo robím málokedy, nakoľko jedna eFoťáčka má tam fotku, ktorá je aj v jej galérií...pri zadaní hlasu bolo potrebné zadať email, kde mi prišiel potvrdzovací link potrebný pre akceptovanie hlasu...po kliknutí naň a zadaní overovacieho mailu, mi vypísalo, že môj hlas bol prijatý a videl som, že aj započítaný do celkového poradia...
takže pokiaľ je hodnotenie zmanipulované, ako píšeš, buď má niekto sakra veľa času resp. je dobrý programátor či má známosti v tejto sfére, aby poriešil nejakým automatickým systémom uvedené náležitosti pri hlasovaní...
 
zlate.slnko
2010-09-09 15:20:58
Granko,
na vlastné oči som videla, ako kolega hlasoval, ja som tiež hlasovala ... ani jednému z nás neprišiel žiadny potvrdzovací mail. Nepomohol ani oznam v sociálnej sieti ... akurát čo mi priatelia píšu, poslali hlas ... a keď pozriem na fotku, tak má už pár dní počet hlasov nezmenený. A ďalšia vec ... nikto ma nepresvedčí, že ak sa niekto do hlasovacej súťaže zapojí, nebude mať aspoň jeden jediný, hoci len vlastný hlas. Podotýkam, že ja tam svoje fotky nemám, kedže fotím na film a tým pádom neobsahujú požadovaný EXIF.
 
slavmiro
2010-09-09 15:33:27
na toto treba pamatat, ak sa niekto chysta na referendum, pri otazke ci podporit volby cez internet. Za momentalneho stavu technologii jednoznacne NIE.
 
Granko
2010-09-09 15:47:39
ťažko povedať, či ten mail prejde cez tvoju schránku alebo skončí v spamovom koši na serveri alebo kde...ale ohľadom minimálne jedného hlasu máš pravdu...
 
ventura
2010-09-09 15:55:59
ad hlasovanie:
autor fotografie s nejvyšším počtem hlasů získaných od veřejnosti v době hlasování na webu získává poukaz na odběr zboží Nikon v hodnotě 10 000 Kč;

nastastie vsak:
50 nejlepších fotografií vybere odborná porota, tyto fotografie budou vystaveny formou expozice v Praze
z 50 nejlepších fotografií vybere odborná porota 12, které budou prezentovány v prestižním NIKON KALENDÁŘI 2011
porota rovněž rozhodne o absolutně nejlepším snímku, jehož autor odbrží od společnosti NIKON spol. s r.o. poukaz na odběr zboží Nikon v hodnotě 50 000 Kč.

Tak hadam aspon ten vyber 50 najlepsich obrazkov nebude zmanipulovany
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované