Hore

HappyFotokniha

Čo je HappyFotokniha

 

Je skutočná kniha. Väzba, obal... Všetko presne tak, ako pri každej inej knihe, ktorú si môžete kúpiť v kníhkupectve, alebo požičať v knižnici. Zázrakom je ale obsah. Ten si vo fotoknihe tvoríte sami. Obsahom môžu byť fotografie aj texty, chce to iba nápad. Nemusíte hľadať nakladateľstvo, kde by vám podobný unikát vyrobili. Jednoducho si fotoknihu objednáte cez internet.

 

Kde a ako začať

 

Na stránkach spoločnosti HAPPY FOTO Slovensko sa rýchlo zorientujete. Hneď na úvodnej stránke www.happyfoto.sk, ale i na ďalších miestach internetovej prezentácie firmy, máte možnosť stiahnuť si program s názvom HF Designer. Tento program ponúka vytvorenie a objednanie 52 rôznych fotokníh a 5 kalendárov. Po stiahnutí programu (cca 30 MB) prebehne veľmi jednoduchá inštalácia. Program je na ploche počítača zastúpený ikonou, pomocou ktorej ho okamžite spustíte. Potom už nastupuje prehľad kníh a kalendárov. Po výbere jedného z produktov vám sprievodca vysvetlí ďalší postup. Taktiež je možné využiť nápovedu, ktorá je súčasťou  programu. Celý program je pripravený tak, že stačí iba trocha intuície. Priznajme si, kto z nás je zvedavý na čítanie nejakých návodov.

 

Úpravám sa medze nekladú. Čím lepší nápad, tým originálnejšie a hodnotnejšie dielo. K dispozícií je 836 rôznych predlôh, ako a koľko fotografií a textov na stránky rozmiestniť. 121 druhov pozadí, od jednofarebných, cez abstraktné prvky až k motívom ako delfíny, balóniky, mušle, ruže, lienky, oheň, vodopád, kone ... 64 efektov ako sú rámčeky, rohy, či vaše fotografie zasadené do poštovej známky, puzzle, srdiečka, obláčika, filmového pásu ... 22 fotoefektov, ktoré vám umožnia urobiť fotografiu čiernobielu, mozaikovú, zakrivenú, kvapkou vody, vlnobitím ...

 

Ale hlavne, VY si môžete zaplniť fotoknihu svojimi vlastnými pozadiami, efektami. Program slúži viac-menej ako sprievodca. Všetko je skutočne na vašej predstavivosti. 

Knihy sú následne spracované v  profesionálnom fotolaboratóriu v Rakúsku s viac ako 30 ročnou históriou a bohatými skúsenosťami.

 

 

 

Ponuka  a ceny

 

Na www.happyfoto.sk je skutočne z čoho vyberať. Fotokníh je v súčasnej dobe v ponuke 52, pričom je možné vyberať medzi pevnou lepenou väzbou, mäkkou lepenou väzbou, krúžkovou (špirálovou) a zošívanou väzbou. Najväčším rozmerom je A4, ďalej sa ponúkajú veľkosti A5, A6, štvorcové knihy o rozmere 205x205 mm. Najmenší počet strán je 16 pri fotoknihách v zošívanej väzbe, najväčší počet strán je 240 pri fotoknihách v pevnej lepenej väzbe. Cenovo sa fotoknihy pohybujú od  8,27 € až po 129,99 €. Naviac,  naša spoločnosť každý mesiac zlacňuje vybrané fotoknihy až do 50% pôvodnej ceny fotoknihy v rámci rôznych akcií.

 

 

Fotokniha je IN

 

Originálny nápad a pohladenie na duši. Ak ňou obdarujete svojich najbližších, nemôžete urobiť chybu.

Môžete vytvoriť fotoknihu k významným výročiam - narodeniny, svadobný deň, narodenie dieťaťa, strieborná a zlatá svadba, promócie,... Alebo si zhotovte knihu iba tak, pre radosť. Napríklad - dovolenkovú, kuchársku, knihu rozprávok, knihu vtipov, knihu z grilovačky....

Príležitosť na zhotovenie fotoknihy sa ponúka každý deň, je potrebné ju iba využiť. 

 

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
lu_boss
2010-08-02 16:19:24
Ide o tlac alebo fotopapier ? Aky fotopapier sa pouziva ? Kde sa to vyraba ?
 
JakubCibik
2010-08-02 21:24:33
Fotopapier to nie je, ale je to kvalitnejší papier vyššej gramáže. Sídlo majú u nás v Púchove, ale vyrábajú to v nejakom veľkom laboratóriu v Rakúsku. Koho zaujímajú fotoknihy tu je porovnanie dostupných v ČR: http://www.paladix.cz/clanky/velky-test-fotoknih.html#happyfoto
 
stevika
2010-08-02 22:29:13
Skutočne veľmi pekný darček. Ja som takúto knihu venovala môjmu synovi, aby si vždy pripomenul, kde všade cestoval už ako ročné dieťa do jeho desiatich rokov.
Kniha je veľmi kvalitná a určite si ešte nejakú dám vyrobiť :)
 
pathy
2010-08-03 00:33:19
mal som moznost porovnat knihu od CEWE a od Happyfoto...CEWE mam na krasnom tvrdom-lesklom fotopapiery a od happy, to bol len nejaky tvrdsi parier.Takze, tu plati...kto xce kvalitu priplati :-)
 
Gulka
2010-08-03 07:38:53
príspevok od: pathy
mal som moznost porovnat knihu od CEWE a od Happyfoto...CEWE mam na krasnom tvrdom-lesklom fotopapiery a od happy, to bol len nejaky tvrdsi parier.Takze, tu plati...kto xce kvalitu priplati :-)
v blízkej budúcnosti bude aj Happy Foto tlačiť fotoknihy aj na fotopapier. Taktiež sa bude musieť za kvalitu priplatiť :))
 
lu_boss
2010-08-03 09:13:51
...poznam tlacene knihy od blurb, ktore su lepsie ako tlacene z CEWE. No raz som dal urobit knihu na fotopapier v CEWE a tlacenu som odvtedy vyrobit nedal.
Ak by sa nasiel nejaky iny vyrobca nez CEWE, ktory bude robit knihy na fotopapier, rad by som to porovnal - specialne vtedy, ak bude pouzivat iny fotopapier. A cena ? Nuz, moj nazor je, ze cely proces ma byt kvalitativne vyrovnany a ked ma niekto fotovybavu v cene maleho auta, hadam to nebude tlacit na novinovy papier.
 
staleusmiaty
2010-08-03 10:27:34
Tak tak, rozšírenie ponuky fotokníh na fotopapieri by som jednoznačne privítal aj ja :) A keď už tu pretriasame Cewe vs Happy, z mojej skúsenosti robí klasické fotky Happy lepšie :)
 
noik
ocenenie redakciou 2010-08-04 15:24:08
o blurb by tu mal byt v kratkej dobe tiez uverejneny clanok...v podstate je uz spracovany...uz len detaily s redakciou ;)
co sa jedna tohto clanku, ocenujem nieco taketo, nakolko sa jedna tiez o nastroj pre fotografov...a ked sa spominaju znacky v clankoch ako canon, nikon, pentax..., tak blurb, happy photo k takymto portalom jednoducho patria... nie je to zviditelnovanie minilabu z horneho-dolneho :)
 
Špagetka
2010-08-05 09:26:49
...uz som si v CEWE dala urobit niekolko knih roznych formatov...v podstate som spokojna, hoci v niektorych pripadoch fotos v printe nevysli farebne korektne... som rada, ze je tu uz niekto dalsi, co urcite prospeje kvalite...
 
zoltii
2010-08-06 21:09:31
Fotokniha je super vec, hlavne ak mate na to 50-60%-nu zlavu. Bohuzial kvalita je daleko od fotopapiera, ale nam amaterom to postaci;-)
 
lu_boss
2010-08-07 14:23:18
príspevok od: zoltii
Fotokniha je super vec, hlavne ak mate na to 50-60%-nu zlavu. Bohuzial kvalita je daleko od fotopapiera, ale nam amaterom to postaci;-)
Hoci uprednostnujem fotopapier, tlacena tiez postaci komukolvek, dolezity je ucel, ked som dal taku tlacenu knihu niekomu z rodiny, pozeral na to ako na svaty obrazok :-)
Pomer cena/kvalita je celkom v pohode. A pri zlave ani nehovorim.
 
Dudu
2010-08-08 01:37:14
príspevok od: staleusmiaty
Tak tak, rozšírenie ponuky fotokníh na fotopapieri by som jednoznačne privítal aj ja :) A keď už tu pretriasame Cewe vs Happy, z mojej skúsenosti robí klasické fotky Happy lepšie :)
www.fotoland.sk - robia skôr fotozošit - mäkká lepená väzba, ale na FUJI fotopapier.
 
staleusmiaty
2010-08-08 16:32:20
príspevok od: Dudu
www.fotoland.sk - robia skôr fotozošit - mäkká lepená väzba, ale na FUJI fotopapier.
Ďakujem za tip, ak je to na fotopapier, určite sa na to mrknem.
 
Artpraktik
2010-08-12 07:54:26
Fotoknihu Happy Foto používam zopár rokov, ale od kvality fotografie to má ďaleko. Oplatí sa objednávať len v akcii, obzvlášť ak sa jedná o viac kusov. Aj tak sa to vyplatí tak do desiatich kusov, potom už je možno vhodnejšie nájsť inú možnosť nízkonákladovej tlače. Pretože objednávam opakovane, môžem porovnať aj kvalitu papiera, ktorá je v jednotlivých zásielkach rozdielna (hrúbka, respektíve gramáž). Taktiež sa mi stalo, že tridsaťdva stranový zošit A4 bol zošitý len jednou sponou (všetkých desať kusov v jednej objenávke). Trošičku mi vadí, že nie je možné robiť formátovanie textu do bloku, no a neviem či už je vyriešený problém ktorý som mal pred časom - musel som pracovať so starým počítačom, pretože spoločnosť po pol roku uvedenia Win 7/64 bit nemala k dispozícii príslušnú verziu svojho programu. Inak sa dá použiť fotokniha aj iným spôsobom. Priamo z programu som si urobil screenshoty, vyrezal a urobil náhľad strán ktoré mám umiestnené na osobnej webstránke. Rozlíšenie je dostačujúce a graficky to vyzerá tiež celkom dobre. Služba je však celkovo dobá - objednávky sú štandardne vybavené veľmi rýchlo a už samotná možnosť, že bežný človek bez nutnosti znalostí grafických programov si dokáže urobiť pekný dokument, je veľmi zaujímavá.
 
Gulka
2010-08-12 08:48:52
Dobrý deň prajem,
pokiaľ máte nejaký problém s objednávkou (fotozošit zošítý iba jednou spinkou,..)je potrebné ozvať sa, inak o Vás nevieme. Všetky takéto chyby sa dajú vyriešť v rámci reklamácie. Pozdravuje Eva.
 
Artpraktik
2010-08-12 22:44:10
Aj som sa ozval (a komunikoval ženský hlas, možno Vy), ale riešenie nebolo pre mňa výhodným riešením. Musel by som knihy poslať a čakať na nové. Potom si ich zasa vyzdvihnúť na pošte, ktorú ale v našej obci nemáme. Takže je oveľa jednoduchšie mávnuť nad tým rukou a nechať si tam vtlačiť spinky u kamaráta ktorý má dlhú spinkovačku... Lenže to som si dal až keď mi návštevníci štyri katalógy veľmi rýchlo listovaním spotrebovali... No a potom sú tu ešte osobné veľmi negatívne skúsenosti s tiež firmami, ktoré síce reklamáciu riešia v zmysle zákona, ale je to skôr boj o práva, ktorý je pomerne vyčerpávajúci.Neviem ako je to u Vás, ale ak by ste navrhli napríklad desať percentnú zľavu na ďalších desať fotokníh ktoré si jednorazovo pravdepodobne v jeseni objednám,tak by som to považoval za veľmi pekné gesto a v kombinácii s Vašou štandarnou zľavou by to bola veľmi zaujímavá cena... Teda ak by Vám postačoval ako doklad už len posledný kus, ktorý mi ostal a ktorý môžem nafotiť (bez otvorov po jednej spinke). Počet zákazky máte pravdepodobne v evidencii. A predmetná vec je tu v náhľadoch
http://www.irsa.sk/ . Ak nie je problém to riešiť, som za - dohodneme sa mailom. Zdraví Andrej Irša
 
Gina
2010-08-13 14:26:37
Ano, suhlasim. Zacala som s CEWE, dvakrat mi to spadlo uz pri dokonceni a ked som chcela, aby mi to vysvetlili v zberniach, len sa na mna zacudovane pozerali. CEWE NEPODPORUJE iMac!!! Tak som nadabila na BLURB, pouzivam ich uz rok a su jednoducho AMAZING!!! Kvalitny papier, tlac, o farbach mozerm povedat len superlativy. Odo dna objednania az po zasielku tor trva max. 10 dni... mozem len opdporucat)))
 
lu_boss
2010-08-13 15:18:46
príspevok od: Gina
Ano, suhlasim. Zacala som s CEWE, dvakrat mi to spadlo uz pri dokonceni a ked som chcela, aby mi to vysvetlili v zberniach, len sa na mna zacudovane pozerali. CEWE NEPODPORUJE iMac!!! Tak som nadabila na BLURB, pouzivam ich uz rok a su jednoducho AMAZING!!! Kvalitny papier, tlac, o farbach mozerm povedat len superlativy. Odo dna objednania az po zasielku tor trva max. 10 dni... mozem len opdporucat)))
Blurb ale nerobi na fotopaper, alebo sa mylim ? Fotopapier je ina liga, tie tlacene fotky maju volnym okom viditelny raster - nizsie pisem, ze aj tlacena kniha je fajn, su ucely kvoli ktorym by som ju dal urobit, ale uprednostnujem fotopapier.
CEWE - mam z nich zmiesane pocity - kvalita produktu je nespochybnitelna, ale software je tazkopadny, ked chcem mat vsetko pod kontrolou, zerie mi to kopu casu (tu som ochotny pripustit, ze to moze byt aj naznalostiu vsetkych funkcii - no potom maju daleko od intuicie), druha vec je system zberu a vyberu-ja mam skratka rad, ked si to mozem vyzdvihnut priamo u dodavatela a oni pobocku na Kopcianskej zrusili. Tak mi to chodi do zberne v Bratislave, obcas aj do zberne do Kosic (omylom). Odkedy nechodim na pobocku na Kopcianskej, nedostal som nijaky kupon na zlavu - nie ze by som bez toho nevedel zit, ale na Kopciankesj som ho dostal takmer vzdy (no 3 razy zo styroch urcite)...
Ale, pokial sa nenajde niekto iny s fotopapierom v uvedenej kvalite, som ochotny tieto nedostatky strpiet. Lebo ta kniha potom fakt stoji za to.
 
svetlafoto
2010-08-13 18:17:26
príspevok od: Gina
Ano, suhlasim. Zacala som s CEWE, dvakrat mi to spadlo uz pri dokonceni a ked som chcela, aby mi to vysvetlili v zberniach, len sa na mna zacudovane pozerali. CEWE NEPODPORUJE iMac!!! Tak som nadabila na BLURB, pouzivam ich uz rok a su jednoducho AMAZING!!! Kvalitny papier, tlac, o farbach mozerm povedat len superlativy. Odo dna objednania az po zasielku tor trva max. 10 dni... mozem len opdporucat)))
CEWE ma uz software aj pre Max OS X Snow Leopard.
 
Gulka
2010-08-15 13:05:06
Môžem Vás poprosiť vložiť vyššie uvedený text do mailu a odoslať na info@happyfoto.sk - ďakujem - Eva
 
jozef.balara
2010-08-23 10:40:16
Žiaľbohu ešte stále nemá happyfoto software na tvorbu fotokníh bežiaci na windows 7 64bit (ani na 32bit)
Nechápem či je to taký veľký technický, alebo finančný problém pre firmu tejto veľkosti...
 
quaq
2010-08-23 13:29:38
príspevok od: Gina
Ano, suhlasim. Zacala som s CEWE, dvakrat mi to spadlo uz pri dokonceni a ked som chcela, aby mi to vysvetlili v zberniach, len sa na mna zacudovane pozerali. CEWE NEPODPORUJE iMac!!! Tak som nadabila na BLURB, pouzivam ich uz rok a su jednoducho AMAZING!!! Kvalitny papier, tlac, o farbach mozerm povedat len superlativy. Odo dna objednania az po zasielku tor trva max. 10 dni... mozem len opdporucat)))
http://www.fotolab.sk/fotoprodukty/stiahnut-moj-cewe-fotosvet tu sa dá stiahnuť aj verzia pre Mac, nech sa páči
 
Peco
2010-08-23 16:24:38
mne to na w7 32bit ide normalne. aspon som si nevsimol zeby nieco nefungovalo kedze na inom win som to neskusal
 
stokinger
2010-08-23 18:43:33
zdravím.. dnes mi došli fotyk A3 formát z happyfoto... oproti tlaci vo faxcopy je to kvalitativne lepsie.... vernosť farieb, kvalita tlače... onedlho mi ma prist aj fotokniha...tak dam vediet co a ako... s fotografiami velka spokojnost
 
jozef.balara
2010-08-23 21:01:04
Tak sa ospravedlňujem, práve som nainštaloval HF Designer na windows 7 64bit a funguje :-)
 
Gulka
2010-08-24 15:36:48
príspevok od: Peco
mne to na w7 32bit ide normalne. aspon som si nevsimol zeby nieco nefungovalo kedze na inom win som to neskusal
Programy, či už HF Asistent, alebo HF Designer pod 32 bit.verziou Win7 určite fungujú.
Pozdravuje Eva - HF Sk :-)
 
stokinger
2010-08-25 17:43:04
dnes prisla fotokniha v zosivanej vazbe... kvalita dost slaba, ale akoby povedal, básnik - co bys chtel za pjet korun, skoda ze to nerobia kvalitnejsie...navyse dosla makinko pokrcena na jednom mieste a ma jeden malinky kaz ale vzhladom ze stala 5E je to v pohode...
 
Gulka
2010-08-26 07:04:41
Pokiaľ máte akýkoľvek problém s výrobkom, je potrebné ozvať sa. Inak o Vás nevieme.
Eva - HF SK.
 
r.a.d.o.
2010-08-27 23:00:10
príspevok od: Gina
Ano, suhlasim. Zacala som s CEWE, dvakrat mi to spadlo uz pri dokonceni a ked som chcela, aby mi to vysvetlili v zberniach, len sa na mna zacudovane pozerali. CEWE NEPODPORUJE iMac!!! Tak som nadabila na BLURB, pouzivam ich uz rok a su jednoducho AMAZING!!! Kvalitny papier, tlac, o farbach mozerm povedat len superlativy. Odo dna objednania az po zasielku tor trva max. 10 dni... mozem len opdporucat)))
Prave som si ho stiahol. Ako funguje objednanie, dorucenie a platba do SR? mozno sa pytam hlupo ale mam ho len stiahnuty a na prvy pohlad by som povedal, ze to u nas nefunguje...
 
tadzesi
2010-09-06 15:54:53
Co slovac chce to slovac ma. CEWE kniha je presne produkt pre slovac ktora je rada ze vidi v knihe seba, svoje deti a podobne.

Osobne som raz vytlacil foto na atramentke, mokrou cestou a na laserovke. Zakaznikovi som dal na vyber ktore fotografie vo formate A4 chce spravit. Pytal sa na cenu kazdej fotografie, vybral si laserovku. Otazka ze preco? Lebo je to najlacnejsie a on tam seba vidi, je to farebne a nieje to take spatne.

Osobne som videl fantasticke fotoknihy v UK a Cine. Ak by toto zacali tlacit aj v Happy foto tak nevaham a dam si to spravit. UK, Cina a iny ´tlacia´ fotky klasickou mokrou cestou. Ale to je moj pohlad na fotku a radsej dam 30€ za kvalitnu knihu ako sa budem utesovat tlacou z laserovky za 5€.

 
Bindo
2010-09-06 18:13:29
Zdravim, ak niekto mate skusenost prosim poradte. Idem robit fotoknihu ako darcek pre nefotografa, cize naroky na tlac moc velke nie su. V minulosti som robil cewe v tvrdej vazbe A4 a bol som vcelku spokojny. Teraz pozeram na toto happy ze maju akciu A4 80 stran za 26€ co u cewe dostanem za to iba 24 stran. Mate niekto prosim skusenost aka je kvalita tej knihy ? Ci to nie je o moc horsie ako cewe resp. ci je to lepsie ? Ide mi o celkove prevedenie a zivotnost. Dakujem.
 
stokinger
2010-09-06 21:44:17
príspevok od: Bindo
Zdravim, ak niekto mate skusenost prosim poradte. Idem robit fotoknihu ako darcek pre nefotografa, cize naroky na tlac moc velke nie su. V minulosti som robil cewe v tvrdej vazbe A4 a bol som vcelku spokojny. Teraz pozeram na toto happy ze maju akciu A4 80 stran za 26€ co u cewe dostanem za to iba 24 stran. Mate niekto prosim skusenost aka je kvalita tej knihy ? Ci to nie je o moc horsie ako cewe resp. ci je to lepsie ? Ide mi o celkove prevedenie a zivotnost. Dakujem.
kvalita dost slaba ale pre nefotografa v pohode...
 
Bindo
2010-09-06 22:23:56
príspevok od: stokinger
kvalita dost slaba ale pre nefotografa v pohode...
Dost slaba na fotografiu alebo v porovnani s Cewe ?
 
stokinger
2010-09-07 20:06:02
príspevok od: Bindo
Dost slaba na fotografiu alebo v porovnani s Cewe ?
neviem CEWE som nevidel ale v porovnani s foto slabe...
 
vajf
2010-10-01 09:55:02
no práve ma max. sklamali, knihu ktorú som dal spraviť ešte koncom augusta ešte stále nemám, že je vo výrobe. že 10dni? je to už dobrých 35dni. takže som ešte zvedavý na tu kvalitu, teda ak príde. dávam jej ešte týždeň a asi ma prejde trpezlivosť na čakanie. neodporúčam nikomu ani nepriateľovi.
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia