RØDE VideoMicro

RØDE VideoMicro

V redakcii používame mikrofón RØDE VideoMic Pro Rycote. Je to asi najpoužívanejší smerový mikrofón z portfólia značky.

2018-07-03 06:00:00
0
1322

  • 21101
    64

    Nikon SB900

    Dostali sme do redakcie najvyšší model externých bleskov Nikon a vyskúšali sme ho za vás.

    2009-05-15 01:00:00
    21101
  • 16629
    27

    Metz 15 MS-1 digital

    Makroblesk je určite snom každého „makristu". Originálne makroblesky sú drahé a prevyšujú cenu kvalitného objektívu aj cenu profesionálnych externých bleskov.

    2009-06-15 01:00:00
    16629
  • 14286
    35

    Apple Mac mini

    Stolný počítač, ktorý sa svojou veľkosťou a dizajnom vymyká bežným predstavám.

    2009-06-16 01:00:01
    14286
  • 11921
    8

    Pláštenka Kata E-702

    Ochrana vašej techniky pri fotografovaní za dažďa, alebo v prašnom prostredí.

    2010-04-07 01:00:00
    11921
  • 12083
    23

    Nokia N8 a C7

    Kvalita fotoaparátov v mobilných telefónoch, alebo aj takzvaných smartphonoch sa za veľmi krátku dobu dostala do štádia, keď sa niektorí kupujúci zamýšľajú nad tým, či si vybrať najlacnejší kompaktný fotoaparát, alebo si radšej priplatiť za lepší model mobilného telefónu.

    2010-12-27 08:36:00
    12083
  • 7973
    15

    Ilford XP-2 Super

    Ilford je známy vo svete fotografie svojimi produktmi pre klasickú čierno-bielu fotografiu. Klasickú v zmysle zachytávania obrazu na negatívne filmy, ich vyvolávanie, ale aj ich prevedenie na pozitívny obraz pomocou zväčšovania „mokrou cestou“. 

    2011-01-12 11:00:00
    7973
  • 15569
    72

    Yongnuo YN-460

    V poslednej dobe môžeme sledovať veľmi rýchle šírenie sa strobistického trendu. Malé blesky ponúkajú výhodu prenosnosti, malých rozmerov a často aj nižšej ceny. Asi najrozšírenejšou značkou týchto ultra-lacných zariadení je značka Yongnuo. My sme sa pozreli na jej najlacnejší model Yongnuo YN-460.

    2011-01-21 09:00:00
    15569
  • 5086
    14

    Colour Confidence GrafiLite

    Posudzujte fotografie v správnom svetle. GrafiLite je výbornou pomôckou do každého minilabu alebo pri náročnejšej domácej tlači.

    2011-01-27 08:45:00
    5086
  • 7503
    14

    Samsung Galaxy Tab GT-1000

    Už dlhšie som sa pozeral po novom telefóne s väčším displejom pre GPS, digitálnom fotorámčeku s batériou pre prenosnú prezentáciu fotiek, cestovným translátorom, ľahkým notebookom s otočnou a dotykovou obrazovkou a 3G modulom pre prácu v teréne.

    2011-01-31 11:00:00
    7503
  • 9616
    57

    Kodak Ektar 100

    Novinka na poli filmovej fotografie z dielne Kodaku. Nalejme si čistého vína priatelia: žijeme v dobe digitálnej, nové produkty v oblasti filmovej fotografie sú veľkou vzácnosťou, či už ide o nové fotoaparáty, filmy, chemikálie, papiere...

    2011-02-07 08:45:00
    9616
  • 22695
    36

    Yongnuo YN-560

    Yongnuo YN-560 je ďalším z bleskov, ktorý by mohol zaujímať strobistov túžiacich po výhodnej kúpe lacnejšieho vybavenia. Tentokrát si výrobca požičal dizajn od modelu Canon 580EX II. Uvidíme, či sa vytiahol aj pod kapotou...

    2011-02-14 09:26:00
    22695
  • 10996
    52

    Rádiové odpaľovanie DSLRKIT PT-04

    Zostava rádiového vysielača a odpaľovača blesku DSLRKIT PT-04 je jedným z najlacnejších riešení ako používať svoj externý blesk mimo sánok fotoaparátu a odpaľovať ho na diaľku. Všetky jej súčasti je možné okrem balíčky zakúpiť oddelene, môžete si teda neskôr dokúpiť prijímače pre ďalšie blesky.

    2011-02-16 10:45:00
    10996