Saal Digital - Fotokniha

Saal Digital - Fotokniha

Viem, že niektorí z vás produkty firmy Saal Digital už odskúšali. Oslovila vás reklamná kampaň na Facebooku.

2018-10-15 06:00:00
3
1769

  • 38927
    136

    Nikon Speedlight SB-700

    Systémový blesk strednej triedy s neprekonateľnou ergonómiou v mnohom prekoná aj profesionálny model Speedlight SB-900.

    2011-07-15 08:25:00
    38927
  • 36589
    41

    Nabíjateľné batérie - test

    Test nabíjateľných batérií. Ktoré sú najlepšie do vaších bleskov a svietidiel?

    2014-04-22 06:24:00
    36589
  • 22909
    36

    Yongnuo YN-560

    Yongnuo YN-560 je ďalším z bleskov, ktorý by mohol zaujímať strobistov túžiacich po výhodnej kúpe lacnejšieho vybavenia. Tentokrát si výrobca požičal dizajn od modelu Canon 580EX II. Uvidíme, či sa vytiahol aj pod kapotou...

    2011-02-14 09:26:00
    22909
  • 21372
    64

    Nikon SB900

    Dostali sme do redakcie najvyšší model externých bleskov Nikon a vyskúšali sme ho za vás.

    2009-05-15 01:00:00
    21372
  • 20430
    38

    Maskovací stan Ameristep Gunner

    V minulom článku som písal o množstve maskovacích pomôcok. Mojim cieľom bolo do tejto problematiky vniesť trošku svetla. Dnes sa budem venovať iba jednej maskovacej pomôcke. Názov už prezrádza že pôjde o maskovací stan značky Ameristep a konkrétny model Gunner.

    2012-03-02 08:01:00
    20430
  • 18793
    47

    Vyberte si poriadny popruh

    Kvalitný popruh by mal patriť medzi prvé zakúpené príslušenstvo k fotoaparátu. Podľa čoho si vyberáme fotoaparát? Kritérií je veľa, ale čo nakoniec zvykne rozhodnúť, je pohodlie ovládania. Technika môže byť akokoľvek dokonalá po stránke vybavenia, ale keď fotoaparát nesadne do ruky, nebude to ono. Pohodlie používania netreba nikdy podceňovať. Fotoaparát má byť prirodzeným predĺžením očí a rúk a nemal by obťažovať.

    2011-03-02 08:18:00
    18793
  • 18265
    64

    Najlacnejšie UV filtre na svete

    Cena za UV filter od najlepšieho výrobcu filtrov sa pri najväčších priemeroch môže ľahko dostať až k sume 200 €. Pri 72mm priemere je to zhruba polovica (B+W filter). U nás veľmi obľúbené filtre značky HOYA sa pohybujú v cenovej relácii 50 – 70 €.  

    2013-12-03 06:32:00
    18265
  • 16813
    27

    Metz 15 MS-1 digital

    Makroblesk je určite snom každého „makristu". Originálne makroblesky sú drahé a prevyšujú cenu kvalitného objektívu aj cenu profesionálnych externých bleskov.

    2009-06-15 01:00:00
    16813
  • 16724
    31

    Aputure Amaran 198 LED (nové fotografie)

    Spolu s čoraz väčšou obľúbenosťou snímania videa pomocou DSLR a CSC fotoaparátov vyvstáva potreba pomocného prisvetlenia scény za horších svetelných podmienok.

    2012-03-23 13:34:00
    16724
  • 16667
    19

    Ďalekohľad Fomei

    Veľmi dlho som rozmýšľal či si niečo také ako ďalekohľad mám kúpiť a či to vlastne potrebujem. Hovoril som si že pri fotografovaní mi stačí na pozorovanie okolia aj samotný teleobjektív s fotoaparátom. Och, ako som sa ja strašne mýlil!

    2012-07-18 07:49:00
    16667
  • 16322
    22

    Filtre 84.5mm, alebo celkovo o zásuvných filtroch v praxi

    Nie je časté, aby slovenská firma dala na trh plne konkurencieschopný produkt originálnej výroby. A hlavne v odbore fotografie. Otestovali sme niekoľko filtrov z rady Classic Line. 

    2012-06-07 10:33:00
    16322
  • 15928
    39

    Lens Protect

    Chcete spoľahlivo ochrániť svoj objektív pred prachom, pieskom a vlhkosťou? A ešte to má aj dobre vyzerať a byť spratné? Skúste Lens Protect.

    2013-03-28 07:11:00
    15928