Outdoorový expedičný batoh Lowepro Powder BP 500 AW

Outdoorový expedičný batoh Lowepro Powder BP 500 AW

Batohov, ktoré by v sebe spájali funkcie turistického a fotografického batohu, nie je veľa. Hlavne sú to skôr fotografické batohy a skúseným cestovateľom u nich chýba lepšie trekingové/outdoorové prepracovanie.

Včera
5
739

  • 8013
    17

    Fujifilm XF10

    Fujifilm X70 som si obľúbil a bolo mi ľúto, že sa na trhu neohrial dlhšie. Zdalo sa, že Fujifilm úplne vypustí malý kompakt s APS-C snímačom zo svojej ponuky. Ubehlo veľa mesiacov a náhrada predsa len prišla. Pri jej predstavení boli názory na ňu rozporuplné. Pozrieme sa na to, prečo.

    2018-09-18 06:00:00
    8013
  • 6666
    3

    Panasonic 50-200mm f/2.8-4 ASPH LEICA DG Vario-Elmarit POWER O.I.S

    Dlhý objektív s dlhým názvom. Tretí z radu poloprofesionálnych, stredne svetelných, transfokátorov Leica, navrhnutých pre Micro 4/3 bezzrkadlovky. Zbystriť by mali nielen majitelia Lumixov G, ale aj Olympusáci, takýto objektív Olympus v ponuke zatiaľ nemá.

    2018-09-10 06:00:00
    6666
  • 8611
    0

    RØDE VideoMicro

    V redakcii používame mikrofón RØDE VideoMic Pro Rycote. Je to asi najpoužívanejší smerový mikrofón z portfólia značky.

    2018-07-03 06:00:00
    8611
  • 13776
    22

    Fujifilm X-T100 vs X-T20

    Ako som sľúbil, tu máte rozširujúce doplnenie recenzie Fujifilm X-T100, v ktorom sa pokúsim podrobnejšie zodpovedať na otázky najmä skúsených užívateľov fotoaparátov Fujifilm.

    2018-06-27 06:00:00
    13776
  • 12597
    27

    Fujifilm X-T100

    Nemám veštecké schopnosti, ale tento model som do určitej miery predpovedal. Zapĺňa medzeru v portfóliu Fujifilm.

    2018-06-25 06:00:00
    12597
  • 11297
    15

    Synology Moments

    Synology Moments je aplikácia pre chytré zariadenia a počítače, s ktorou ľahko premeníte NAS Synology na personálny cloud.

    2018-06-18 06:00:00
    11297
  • 13489
    11

    Panasonic Lumix DC-TZ200

    Kategória kompaktov vymiera, prežívajú len tie, ktorým fotomobily nedokážu konkurovať. Sú to odolné kompakty, ktoré znesú pád, mráz, dá sa s nimi potápať a potom kompakty s výrazne väčším snímačom (1” a väčší), ktoré poskytujú rádovo lepšiu kvalitu v zlých svetelných podmienkach.

    2018-06-11 06:00:00
    13489
  • 13390
    19

    Sony Xperia XZ2 Compact

    Po dlhšej dobe k nám prišiel na test fotomobil. Keďže sme na ePhote, zameriame sa predovšetkým na jeho výkon vo fotografovaní a videu.

    2018-06-04 06:00:00
    13390
  • 13492
    7

    Fujinon XF35mm F2 R WR

    Jeden z troch malých objektívov, s pevnou ohniskovou dĺžkou a svetelnosťou F2, patrí k veľmi atraktívnej ponuke Fujifilmu. Vpredu zúžený tvar je účelný, má význam pri použití s X-Pro2, pretože menej cloní pri použití priehľadového optického hľadáčika.

    2018-05-14 06:00:00
    13492
  • 15266
    11

    Laowa C-Dreamer 7.5mm f/2 MFT

    Objektív k nám dorazil v peknej krabičke, akú by ste očakávali skôr k hodinkám. V molitanovom lôžku si hovel vákuovo zabalený (!) drobček. Tak toto som ešte nevidel.

    2018-04-30 06:00:00
    15266
  • 18516
    30

    Canon EOS M50

    Nebudem zapierať, že bezzrkadlovky Canon ma spočiatku neoslovili. Chápem, že Canon nechcel kanibalizovať úspešný rad zrkadloviek EOS. Časy sa však menia. Predaj zrkadloviek neustále klesá.

    2018-04-23 06:00:00
    18516
  • 14247
    0

    Zvukové rekordéry Olympus LS-P4 a LS-100

    Zvuková zložka videonahrávky býva podceňovaná. Každého zaujíma rozlíšenie videa, snímková frekvencia, dátový tok atď.

    2018-04-16 06:00:00
    14247