Fototechnika » Aktuality

Najnovší článok z kategórie
Dni fotografie 2020
Autor: 5. for Levice Sahy _José Andrés Lacko

Dni fotografie 2020

Regionálne osvetové stredisko v Leviciach a o.z. Fotogravity  pri organizovaní a realizovaní podujatia Dni fotografie 2020, 13. ročník medzinárodného fotografického festivalu v tomto ročníku ponúkajú záujemcom  14 fotografických výstav, profesionálov a amatérov, fotoklubov zo Slovenska a zahraničia.

2020-09-28 08:56:09
1
599

Možnosti
1
  • 4039
    0

    Fotoburza na FOTO Slovakia 2010

    Informácie pre vás, ktorí sa chcete zúčastniť fotoburzy na našom podujatí.

    1970-01-01 00:00:01
    4039
  • 4459
    0

    Sealux predstavil podvodné púzdro pre blesk Canon EX580

    Ak patríte medzi fanúšikov potápania a radi fotografujete krásy sveta pod hladinou,potom dobre viete, že jeden z najväčších problémov pod vodou je nedostatok svetla. Ak však vlastníte fotoaparát Canon, problém teraz môže vyriešiť najnovšia lahôdka od spoločnosti Sealux

    2006-08-04 01:00:01
    4459
  • 3239
    1

    Panasonic Lumix DMC-FZ50

    Panasonic predstavuje najnovší model svojej vlajkovej lode medzi ultrazoomovými kompaktami. Predstavitelia Panasonicu opäť dvíhajú latku rozlíšenia u kompaktov na neskutočných 10,1 Mp, pričom zostáva vynikajúci Leica 12x zoom s úžasnou svetelnosťou f2,8-3,7.

    2006-08-07 01:00:01
    3239
  • 2782
    0

    Panasonic Lumix DMC-LX2

    Ďalším veľkým predstavením je LX2, ktorý by mal byť upgradovaným nástupcom zaujímavého modelu LX1, ktorý bol vôbec prvým kompaktným fotoaparátom s mierkou zobrazenia 16:9.

    2006-08-07 01:00:01
    2782
  • 4513
    0

    Sony GPS stopár

    2. augusta spoločnosť Sony predstavila malé zaujímavé zariadenie, ktoré Vám uľahčí identifikáciu miesta, na ktorom ste vyfotografovali tú ktorú fotografiu.

    2006-08-09 01:00:01
    4513
  • 2650
    0

    Sony Cyber-shot DSC-T10

    Sony predstavuje ďalšiu novinku medzi ultra malými kompaktami "do vrecka"

    2006-08-09 01:00:01
    2650
  • 2306
    0

    Memory Stick Duo s kapacitou 4 GB

    Sony uvádza na trh pamäťovú kartu Memory Stick Duo s kapacitou 4 GB.

    2006-08-10 01:00:01
    2306
  • 2692
    0

    Nikon D80

    Tak sme sa konečne dočkali nástupcu veľmi populárneho modelu Nikon D70! Tvarom prístroj pripomína svojho predchodcu, je však trochu okresaný a uhladený.

    2006-08-10 01:00:01
    2692
  • 3419
    0

    Fujifilm FinePix S3 Pro UVIR

    Fujifilm uvádza na trh netradičnú novinku prístroj, ktorý má po špeciálnej úprave schopnosť snímať aj neviditeľnú ultrafialovú a infračervenú oblasť spektra.

    2006-08-10 01:00:01
    3419
  • 9009
    0

    EISA - najlepší fotoaparát roka

    Sony Alpha 100 najlepším fotoaparátom roka v Európe...

    2006-08-17 01:00:01
    9009
  • 1928
    0

    Leica C-LUX1

    Podobne ako jej dvojča, Panasonic Lumix DMC-FX01, aj miniatúrna C-LUX1 používa vlastný objektív s rozsahom 28-102mm vybavený optickým stabilizátorom.

    2006-08-18 01:00:01
    1928
  • 1934
    0

    Kodak Easy Share V 610

    Kodak predstavil najmenší ultrazoom na svete Easy Share V 610.

    2006-08-18 01:00:01
    1934