Hore

Cestovateľ a fotograf Filip Kulisev vydal svoju prvú knihu venovanú len Slovensku

Cestovateľ a fotograf Filip Kulisev včera večer v bratislavskom kine Lumiére po prvý raz prezentoval 20 minútový film Amazing Slovakia, ktorý je súčasťou limitovanej edície knihy Úžasné Slovensko/Amazing Slovakia, vychádzajúcej v slovenskom a anglickom jazyku.

Monotematicky sa venuje Slovensku. Na slávnostnú prezentáciu prijali pozvanie aj prezident SR Andrej Kiska a americký veľvyslanec na Slovensku Adam Sterling. Celý program moderoval Miloš Bubán.

Filip Kulisev ukázal krásy Slovenska prostredníctvom záberov z vtáčej perspektívy. „Vďaka pohľadom z výšky dokážu mnohé skryté krásy vyniknúť. Takto sa mi podarilo vyfotiť jedinú čriedu zubrov na Slovensku, jazero Morské Oko skryté v bohatých lesoch Vihorlatu alebo Domašínsky meander na Váhu, ktorý sa nápadne podobá na jeho slávnejší náprotivok na rieke Colorado v americkom Grand Canyone. Málo známy Čabraďský hrad na strednom Slovensku ukazuje, že za Machu Picchu netreba cestovať až do Peru,“ povedal Filip Kulisev.  Prírodné krásy sa tak nezužujú len na najznámejšie turistické lokality krajiny, ako sú Vysoké Tatry alebo Slovenský raj, ale predstavujú aj mnohé málo známe klenoty našej prírody.  „Slovensko nie je len nádherná príroda, ale aj história, ktorá ovplyvňuje naše územie posledné tisícročia. Hradné ruiny, veľkolepé zámky, opustené kláštory i starobylé kostoly sú dôkazom, že Slovensko bolo vždy križovatkou dejín v Európe,“ dodal Filip Kulisev.

Kniha a film Úžasné Slovensko/Amazing Planet považuje minister zahraničných vecí SR a dezignovaný šéf Valného zhromaždenia OSN Miroslav Lajčák za výbornú propagáciu Slovenska. "Slovensko je úžasná krajina, v ktorej kto chce, ten nájde všetko: od tatranských končiarov po dunajské zátoky, od karpatských viníc po vihorlatské lesy. Žiaľ, ešte stále sú na svete milióny ľudí, ktorí o nás, o Slovensku, nevedia. Alebo nevedia dosť. Práve preto podporujem projekty, ako je tento Filipa Kuliševa, ktoré šíria dobré meno Slovenska v zahraničí, ktoré ukazujú, že turistom a návštevníkom naozaj máme čo ponúknuť, čím zaujať, osloviť. Dobrý marketing je viac ako polovica úspechu. Myslím si, že táto publikácia a film je vynikajúcim marketingom pre Slovensko,” zdôraznil Miroslav Lajčák.

Oficiálny krst knihy Úžasné Slovensko/Amazing Planet bude 19. 9. v Sydney v rámci medzinárodnej konferencie Federácie Svetovej obchodnej komory. Súčasťou podujatia bude aj výstava Amazing Planet.

Cestovateľ a fotograf Filip Kulisev, Master QEP, FBIPP, sa za uplynulé desaťročie prepracoval do svetovej špičky vo fotografovaní prírodných scenérií. Absolvoval takmer 200 individuálnych výstav na Slovensku a po celom svete. Vydal deväť kníh, ktoré ukazujú nádheru a rozmanitosť prírody a rozprávajú aj jeho príbehy z ciest. Ako jeden z dvoch fotografov na svete získal najvyšší európsky titul Master QEP (Qualified European Professional Photographer) v kategórii príroda a zároveň aj najvyšší titul Fellowship od Britského inštitútu profesionálnych fotografov. Hľadá krásne a unikátne miesta na Zemi, ktoré prostredníctvom fotografií prináša všetkým milovníkom prírody na Slovensku aj vo svete. Chce tak v prvom rade prispieť k ochrane biodiverzity a prírodného bohatstva planéty. Patrí k nadšeným milovníkom prírody a podporuje aktivity na jej ochranu aj pre budúce generácie.

Amazing Planet 

Komentáre

Pridaj komentár Pridaj komentár Zobraziť posledný príspevok
marcus_labeo
2017-09-06 11:43:01
Mám Kulisevovu knihu Elements a je to nádhera, fotky ako z rozprávky. Takže verím, že aj Slovensko bude dokonalé.
 
Jozi Mačutek
2017-09-06 12:57:43
Netvrdím že je to zlý fotograf, ale myslím si že nemá až tak dobré fotky aby vyvolavali tolko rozruchu
 
marcus_labeo
2017-09-06 13:19:53
príspevok od: Jozi Mačutek
Netvrdím že je to zlý fotograf, ale myslím si že nemá až tak dobré fotky aby vyvolavali tolko rozruchu
Tiež som si pri tej knihe Elements hovoril, že byť na takých exotických fotogenických miestach (od Islandu cez Yellowstone až po Vanuatu), aj ja by som spravil pekné fotky. No ale medzičasom som sa na niektoré z tých miest dostal a hoci som fotil presne na tom istom mieste, z rovnakého uhla a pod., k jeho fotkám som sa ani nepriblížil (teraz sa môžem už len utešovať, že on fotil stredoformátom či FF a ja len APSC).
Ale uvidíme tieto fotky zo Slovenska, určite tam budú fotky z miest, ktoré aj tunajší fotografi x krát odfotili, tak budeme mať možnosť porovnať. Pre mňa je to Pán fotograf a dostal sa tam, kde je, iba vlastnou prácou a dobre reprezentuje Slovensko vo svete.
 
blahoslav J B Art
2017-09-06 18:26:49
tuto Karol Srnec v clanku fotoskoly pisal, ze na prve miesto treba dat svetlo ... nie FF, nie APSC, nie MF ... ale SVETLO
 
Hakuna Matata
2017-09-06 18:37:47
príspevok od: Jozi Mačutek
Netvrdím že je to zlý fotograf, ale myslím si že nemá až tak dobré fotky aby vyvolavali tolko rozruchu
Môžeme viesť polemiku o jeho postprocessingových úpravách, ale opýtam sa Ťa inak: napíš mi aspoň 1 meno slovenského alebo českého (prípadne aj poľského, maďarského, ukrajinského, rakúskeho) fotografa, ktorý je v krajinárskej fotografii úspešnejší.
A potom by bolo dobré, aby si skúsil konkretizovať, čo na jeho fotkách nie je dobré. Kľudne si 1 fotku vyber a konkrétne napíš, čo by malo byť na nej inak.

Lebo inak Tvoj koment dýcha závisťou...
 
lacoslav
2017-09-06 21:04:24
Galéria k článku bola o Kulisevovi alebo Kiskovi? Lebo pán Kulisev je PÁN FOTOGRAF.
 
Matej Rumanský
2017-09-09 13:03:26
príspevok od: Jozi Mačutek
Netvrdím že je to zlý fotograf, ale myslím si že nemá až tak dobré fotky aby vyvolavali tolko rozruchu
ja sa pridam ocividne k mensine ludi, a suhlasim s Tebou..

zoberme si ku prikladu titulnu fotografiu tejto novej knihy, chlapi ako (a nebojim sa napisat menovite) Dunajsky, Majkut, Svoboda a mnoho inych, maju Spisky hrad odfoteny neporovnatelne lepsie.. nehovori zo mna zavist ako to tu jeden chlap poznamenal na Jozovu adresu (co si myslim nie je pravda), ale proste tak to vidim, a kto to nevidi tak je bud slepy alebo nema absolutny cit pre krajinu!

chlap cestuje, ano, ma paradne veci zo zahranicia, je marketingovo ocividne uspesny, ale to slovensko by sa mohol viac posnazit (-;
 
blahoslav J B Art
2017-09-09 17:41:44
príspevok od: Matej Rumanský
ja sa pridam ocividne k mensine ludi, a suhlasim s Tebou..

zoberme si ku prikladu titulnu fotografiu tejto novej knihy, chlapi ako (a nebojim sa napisat menovite) Dunajsky, Majkut, Svoboda a mnoho inych, maju Spisky hrad odfoteny neporovnatelne lepsie.. nehovori zo mna zavist ako to tu jeden chlap poznamenal na Jozovu adresu (co si myslim nie je pravda), ale proste tak to vidim, a kto to nevidi tak je bud slepy alebo nema absolutny cit pre krajinu!

chlap cestuje, ano, ma paradne veci zo zahranicia, je marketingovo ocividne uspesny, ale to slovensko by sa mohol viac posnazit (-;
knihu som nevidel, len uvodnu stranku ... otazkou je, ci maju tebou spominani autori lepsie fotky aj inych miest, vyfotenych v knihe ... je mozne, ze niekto ma lepsie fotky z daneho miesta, lebo tam byva alebo tam casto chodi ... ale nemusi mat obsiahnute cele Slovensko
 
Matej Rumanský
2017-09-09 20:06:15
príspevok od: blahoslav J B Art
knihu som nevidel, len uvodnu stranku ... otazkou je, ci maju tebou spominani autori lepsie fotky aj inych miest, vyfotenych v knihe ... je mozne, ze niekto ma lepsie fotky z daneho miesta, lebo tam byva alebo tam casto chodi ... ale nemusi mat obsiahnute cele Slovensko


Tu je náhľad knihy na stránke autora: http://www.amazing-planet.com/sk/products/browse/61

 
1970
2017-09-10 13:49:20
príspevok od: Matej Rumanský
ja sa pridam ocividne k mensine ludi, a suhlasim s Tebou..

zoberme si ku prikladu titulnu fotografiu tejto novej knihy, chlapi ako (a nebojim sa napisat menovite) Dunajsky, Majkut, Svoboda a mnoho inych, maju Spisky hrad odfoteny neporovnatelne lepsie.. nehovori zo mna zavist ako to tu jeden chlap poznamenal na Jozovu adresu (co si myslim nie je pravda), ale proste tak to vidim, a kto to nevidi tak je bud slepy alebo nema absolutny cit pre krajinu!

chlap cestuje, ano, ma paradne veci zo zahranicia, je marketingovo ocividne uspesny, ale to slovensko by sa mohol viac posnazit (-;
Absolutne s Tebou aj Jozom suhlasim. Uprava knizky aj vyber zaberov sa mi sice paci, ale ked si predstavim fotky ludi, ktori sa foteniu SK krajiny venuju systematicky, cele roky, hladaju, cakaju na svetlo, zvlastne momenty, netradicne kompozicie, tak mi tieto fotky pripadaju hooodne priemerne. Takychto su plne fotobanky. Urcite nie su az take.... "amazing".

Ale jedno je treba uznat, marketing ma ten chlap zmaknuty fenomenalne. Predpokladam, ze MZV SR alebo ina institucia objedna knizku v tisicovych nakladoch a bude ju rozdavat zahranicnym navstevam
 
acton
2017-09-10 20:06:03
príspevok od: Hakuna Matata
Môžeme viesť polemiku o jeho postprocessingových úpravách, ale opýtam sa Ťa inak: napíš mi aspoň 1 meno slovenského alebo českého (prípadne aj poľského, maďarského, ukrajinského, rakúskeho) fotografa, ktorý je v krajinárskej fotografii úspešnejší.
A potom by bolo dobré, aby si skúsil konkretizovať, čo na jeho fotkách nie je dobré. Kľudne si 1 fotku vyber a konkrétne napíš, čo by malo byť na nej inak.

Lebo inak Tvoj koment dýcha závisťou...
to tu nemyslis vazne? tie fotky su katastrofalne nedal by som cent ni za jednu z nich a chces povedat, ze toto je najuspesnejsi fotograf v europe? kde to zijete v akom inkubatore ludia???
 
marcus_labeo
2017-09-11 11:33:35
príspevok od: acton
to tu nemyslis vazne? tie fotky su katastrofalne nedal by som cent ni za jednu z nich a chces povedat, ze toto je najuspesnejsi fotograf v europe? kde to zijete v akom inkubatore ludia???
Ty už tú knihu máš, keď vieš povedať, že fotky sú katastrofálne?
Ono nie je nič ľahšie, ako vybrať si nejakú fotku a po nejakom tom gúglení nájsť inú, ktorá sa mi páči viac. Fakt, že Kulisev tam bol možno deň a autor tej krajšej referenčnej fotky býva za rohom a fotí danú scénu 365 dní v roku za rôzneho svetla a napokon spraví fotku lepšiu, je úplne normálny, ale tvrdiť preto, že Kulisevove fotky stoja zaprd, je dosť úbohý argument. Ale hlavne: Kulisev nafotil celé Slovensko, teda ide o tú komplexnosť portfólia. Nemusí byť každá jedna fotka najlepšia na svete, ale ide o to, aby všetky boli nadpriemerné a vo svojom súhrne potom ten súbor fotiek bol bez výhrad.
 
marcus_labeo
2017-09-11 11:40:48
príspevok od: Matej Rumanský
ja sa pridam ocividne k mensine ludi, a suhlasim s Tebou..

zoberme si ku prikladu titulnu fotografiu tejto novej knihy, chlapi ako (a nebojim sa napisat menovite) Dunajsky, Majkut, Svoboda a mnoho inych, maju Spisky hrad odfoteny neporovnatelne lepsie.. nehovori zo mna zavist ako to tu jeden chlap poznamenal na Jozovu adresu (co si myslim nie je pravda), ale proste tak to vidim, a kto to nevidi tak je bud slepy alebo nema absolutny cit pre krajinu!

chlap cestuje, ano, ma paradne veci zo zahranicia, je marketingovo ocividne uspesny, ale to slovensko by sa mohol viac posnazit (-;
No tak sa na tú úvodnú fotku pozrime. Na rpvý pohľad bežná fotka Spišského hradu, akých sme videli desiatky. Pri bližšom skúmaní ale zistíš, že to nie je len nejaký turistický cvak, ale zjavne premyslená kompozícia. Fotka je mnohovrstvová: spodok čierny les, nad tým bielomodrá hmla haliaca krajinu (samo osebe pôsobivé), v strede hlavný objekt, farebne výrazne vystupujúci z ostatných vrstiev, za ním hory a napokon obloha. Fakt, že iba hrad je osvetlený ranným svetlom, zrejme vyžadoval nejaké plánovanie a čakanie práve na toto svetlo a vydarilo sa to, keď práve to svetlo osvetľujúce iba hrad ho dokonale vyčleňuje zo zbytku krajiny, ešte ponorenej v rannom šere. Za mňa je tá fotka teda parádna a bez výhrad by aj tu bola fotkou mesiaca. A v neposlednom rade ako titulka dobre reprezentuje Slovensko, keď Spišský hrad je známou a typickou pamiatkou, ideálnou na reprezentáciu Slovenska.
Ja som sa rozhodol knihu kúpiť a poslať ju svoje rodine do Kanady-
 
Marián Kuric
2017-09-11 11:45:30
príspevok od: marcus_labeo
No tak sa na tú úvodnú fotku pozrime. Na rpvý pohľad bežná fotka Spišského hradu, akých sme videli desiatky. Pri bližšom skúmaní ale zistíš, že to nie je len nejaký turistický cvak, ale zjavne premyslená kompozícia. Fotka je mnohovrstvová: spodok čierny les, nad tým bielomodrá hmla haliaca krajinu (samo osebe pôsobivé), v strede hlavný objekt, farebne výrazne vystupujúci z ostatných vrstiev, za ním hory a napokon obloha. Fakt, že iba hrad je osvetlený ranným svetlom, zrejme vyžadoval nejaké plánovanie a čakanie práve na toto svetlo a vydarilo sa to, keď práve to svetlo osvetľujúce iba hrad ho dokonale vyčleňuje zo zbytku krajiny, ešte ponorenej v rannom šere. Za mňa je tá fotka teda parádna a bez výhrad by aj tu bola fotkou mesiaca. A v neposlednom rade ako titulka dobre reprezentuje Slovensko, keď Spišský hrad je známou a typickou pamiatkou, ideálnou na reprezentáciu Slovenska.
Ja som sa rozhodol knihu kúpiť a poslať ju svoje rodine do Kanady-
No neviem, ci je to svetlo, alebo len lokalne oteplenie hradu, ved kludne kup a posli, len sto ludi, sto chuti
 
acton
2017-09-11 11:51:07
príspevok od: marcus_labeo
Ty už tú knihu máš, keď vieš povedať, že fotky sú katastrofálne?
Ono nie je nič ľahšie, ako vybrať si nejakú fotku a po nejakom tom gúglení nájsť inú, ktorá sa mi páči viac. Fakt, že Kulisev tam bol možno deň a autor tej krajšej referenčnej fotky býva za rohom a fotí danú scénu 365 dní v roku za rôzneho svetla a napokon spraví fotku lepšiu, je úplne normálny, ale tvrdiť preto, že Kulisevove fotky stoja zaprd, je dosť úbohý argument. Ale hlavne: Kulisev nafotil celé Slovensko, teda ide o tú komplexnosť portfólia. Nemusí byť každá jedna fotka najlepšia na svete, ale ide o to, aby všetky boli nadpriemerné a vo svojom súhrne potom ten súbor fotiek bol bez výhrad.
komentoval som fotografie v clanku ktore su naozaj ubohe a ked tu chces o knihe, on to nefinancoval zo svojho vrecka a mat tie peniaze tak polovica krajinkarov na ephote to nafoti lepsie, chvalit sa knihou na ktoru dostal peniaze... nebud smiesny...
a o uvodnej fotografii, prifarbena prikraslena grc.
 
JohnNewton
2017-09-11 13:11:58
príspevok od: acton
komentoval som fotografie v clanku ktore su naozaj ubohe a ked tu chces o knihe, on to nefinancoval zo svojho vrecka a mat tie peniaze tak polovica krajinkarov na ephote to nafoti lepsie, chvalit sa knihou na ktoru dostal peniaze... nebud smiesny...
a o uvodnej fotografii, prifarbena prikraslena grc.
Možeš svoje prerastené sebavedomie prezentovať lepšou knihou. Teším sa
 
Hakuna Matata
2017-09-11 13:34:43
príspevok od: acton
komentoval som fotografie v clanku ktore su naozaj ubohe a ked tu chces o knihe, on to nefinancoval zo svojho vrecka a mat tie peniaze tak polovica krajinkarov na ephote to nafoti lepsie, chvalit sa knihou na ktoru dostal peniaze... nebud smiesny...
a o uvodnej fotografii, prifarbena prikraslena grc.
Priateľu, Ty bývaš asi v cirkuse, však? Lebo robiť zo seba šaša, tak to Ti ide fenomenálne. A teraz meritu veci:
- nenapísal som, že Kulisev je najlepší európsky fotograf krajiny, skús čítať s porozumením
- nenapísal som, že kniha je dobrá. Zdá sa, že na rozdiel od Teba som tú knihu držal v ruke a pozorne som si ju prelistoval. Stránku po stránke. Mám k nej dve subjektívne výhrady - malý štvorcový formát a fotky prelínané cez väzbu. Ale kniha sa predáva aj vo verzii s USB kľúčom, kde si môžem fotky pozrieť aj v elektronickej forme bez zlomu väzbou knihy. To považujem za rozumný kompromis.
- píšeš, že "on to nefinancoval zo svojho vrecka" - prosím ozrejmi nám, kto to financoval, v akej výške a prečo
- píšeš, že tie fotky sú "katastrofálne", úvodná je na "grc" a pod. Acton Acton, Ty nie si obyčajný šašo, Ty si dogrcaný šašo - páči sa Ti takýto slovník?

Kulisev nie je žiadny guru, ale robiť z neho nemehlo a podpriemerného fotografa vypovedá o úbohosti a závisti kritika. Dokáž to čo on (a prekonaj ho) alebo mu napíš verejný otvorený list o tom aký je lúzer a že vlastne celá jeho kniha je jeden veľký grc. Zaiste sa to bude dobre vynímať ako hlavný článok ephota. Predpovedám Ti intergalaktický úspech.

Toľko výchovnému prefackaniu neslušného zasrana Actona. Ak budeš mať potrebu na mňa reagovať, tak sa prosím nezníž na moju úroveň a iba mi napíš čo konkrétne je na tých fotkách zlé a čo by si urobil inak - myslím tie čo sú v knihe, nie fotky zo spoločenského večierka s prezidentom. Neviem totiž, čo si mám predstaviť pod opisom "úbohé", "na grc" a pod. Teším sa, ako mi otvoríš oči. Bez irónie.
 
marcus_labeo
2017-09-11 13:35:16
príspevok od: Marián Kuric
No neviem, ci je to svetlo, alebo len lokalne oteplenie hradu, ved kludne kup a posli, len sto ludi, sto chuti
Ja podporujem slovenských fotografov aj tým, že si kúpim fotoknihy. Zatiaľ ma ani jedna nesklamala, Kulisev, Kaliský a i., všetko krásne fotky a vôbec ma nerozhadzuje fakt, že nejaké konkrétne miesto odfotil nejaký fotograf na ephoto krajšie. Každý má možnosť svoje diela vydať knižne a ak to bude za niečo stáť, rád si to kúpim. Nadávať, kritizovať a závidieť nie je - na rozdiel od mnohých - môj štýl.
 
Marián Kuric
2017-09-11 13:42:00
príspevok od: marcus_labeo
Ja podporujem slovenských fotografov aj tým, že si kúpim fotoknihy. Zatiaľ ma ani jedna nesklamala, Kulisev, Kaliský a i., všetko krásne fotky a vôbec ma nerozhadzuje fakt, že nejaké konkrétne miesto odfotil nejaký fotograf na ephoto krajšie. Každý má možnosť svoje diela vydať knižne a ak to bude za niečo stáť, rád si to kúpim. Nadávať, kritizovať a závidieť nie je - na rozdiel od mnohých - môj štýl.
neviem ci sa chapeme, mne je jedno kto a kolko krat a ako nieco odfoti, to ze kupujes aj knizky je skvele, kvitujem, knizku som v rukach nedrzal, ale ta uvodna nereze ani mne, tot sjo, a ver mi ze v tom nie je zavist ani hejt, ani nic, moze sa mi nepacit, ci nie?
 
acton
2017-09-11 15:39:45
príspevok od: Hakuna Matata
Priateľu, Ty bývaš asi v cirkuse, však? Lebo robiť zo seba šaša, tak to Ti ide fenomenálne. A teraz meritu veci:
- nenapísal som, že Kulisev je najlepší európsky fotograf krajiny, skús čítať s porozumením
- nenapísal som, že kniha je dobrá. Zdá sa, že na rozdiel od Teba som tú knihu držal v ruke a pozorne som si ju prelistoval. Stránku po stránke. Mám k nej dve subjektívne výhrady - malý štvorcový formát a fotky prelínané cez väzbu. Ale kniha sa predáva aj vo verzii s USB kľúčom, kde si môžem fotky pozrieť aj v elektronickej forme bez zlomu väzbou knihy. To považujem za rozumný kompromis.
- píšeš, že "on to nefinancoval zo svojho vrecka" - prosím ozrejmi nám, kto to financoval, v akej výške a prečo
- píšeš, že tie fotky sú "katastrofálne", úvodná je na "grc" a pod. Acton Acton, Ty nie si obyčajný šašo, Ty si dogrcaný šašo - páči sa Ti takýto slovník?

Kulisev nie je žiadny guru, ale robiť z neho nemehlo a podpriemerného fotografa vypovedá o úbohosti a závisti kritika. Dokáž to čo on (a prekonaj ho) alebo mu napíš verejný otvorený list o tom aký je lúzer a že vlastne celá jeho kniha je jeden veľký grc. Zaiste sa to bude dobre vynímať ako hlavný článok ephota. Predpovedám Ti intergalaktický úspech.

Toľko výchovnému prefackaniu neslušného zasrana Actona. Ak budeš mať potrebu na mňa reagovať, tak sa prosím nezníž na moju úroveň a iba mi napíš čo konkrétne je na tých fotkách zlé a čo by si urobil inak - myslím tie čo sú v knihe, nie fotky zo spoločenského večierka s prezidentom. Neviem totiž, čo si mám predstaviť pod opisom "úbohé", "na grc" a pod. Teším sa, ako mi otvoríš oči. Bez irónie.
Preco by som mu pisal otvoreny list? Reagoval som na to ze si pisal o nom ako je naj v europe a prefackat mozes akurat svoje decka primitive.
 
Hakuna Matata
2017-09-11 19:51:16
príspevok od: acton
Preco by som mu pisal otvoreny list? Reagoval som na to ze si pisal o nom ako je naj v europe a prefackat mozes akurat svoje decka primitive.
Robíš zo seba šaša. Ja som nenapísal, že je naj v Európe. Ani čítať nevieš. Ja som implicitne napísal, že ako krajinkár je najúspešnejší v našom regióne - počet výstav s počtom návštevníkov, počet vydaných a predaných kníh, atď. To všetko sú merateľné ukazovatele. Ale kľudne pokračuj. Ja s diskusiou s Tebou končím. Vulgárne a s dešpektom sa vyjadruješ na tvorbu kolegu, nedokážeš uviesť konštruktívnu kritiku. Teba raz s takýmto prístupom prefacká život, napriek tomu Ti želám dobré svetlo.
 
PeCh
2017-09-12 00:00:30
Chlapi prestaňte sa hádať. Ak viete niečo nafotiť lepšie, super tešte sa. Ale máte lepšie ucelené portfólio fotiek? Ak áno, tak prečo ho neprezentujete rovnako výstavami a knihami? Mám od Filipa podpísané 2 knihy, prehodil som s ním pár slov a pripadá mi ako príjemný skromný fotograf, ktorý vie fotiť. Svoje fotky nerobí bezmyšlienkovite, ale dosť detailne ich plánuje, často na mieste čaká na vhodné podmienky dlhé hodiny, aby urobil fotku, ktorú má v hlave. Nedivím sa jeho úspechu. Ste na tom podobne?
 
acton
2017-09-12 07:39:14
príspevok od: PeCh
Chlapi prestaňte sa hádať. Ak viete niečo nafotiť lepšie, super tešte sa. Ale máte lepšie ucelené portfólio fotiek? Ak áno, tak prečo ho neprezentujete rovnako výstavami a knihami? Mám od Filipa podpísané 2 knihy, prehodil som s ním pár slov a pripadá mi ako príjemný skromný fotograf, ktorý vie fotiť. Svoje fotky nerobí bezmyšlienkovite, ale dosť detailne ich plánuje, často na mieste čaká na vhodné podmienky dlhé hodiny, aby urobil fotku, ktorú má v hlave. Nedivím sa jeho úspechu. Ste na tom podobne?
kazdy fotograf ktoremu zalezi na fotografii ide za svojim zaberom aj na druhy koniec planety a caka na zabar hodiny a kazdy je na tom podobne... preco robite z niekoho poloboha ked na tu knihu dostal peniaze...
pripada mi to ako keby tu boli plateny hotentoti ktory okamzite napadaju ludi ktory si povedia svoj nazor.
 
Marcel Rebro
2017-09-12 11:08:38
Na Slovensku sa úspech v žiadnom prípade neodpúšťa.
Smutné. Veľmi smutné.
 
pa10
2017-09-12 11:38:54
príspevok od: marcus_labeo
Mám Kulisevovu knihu Elements a je to nádhera, fotky ako z rozprávky. Takže verím, že aj Slovensko bude dokonalé.
vdaka za tip, na zaklade clanku a tohto komentara som klikol na knihkupectvo, a elements, zoom a zoom2 su uz na ceste
 
Filip
2017-09-12 11:50:49
Velmi smutne citanie a zbytocne domnienky. Dakujem vsetkym rozumnym Nikdy som ziadne peniaze od nikoho nedostal, nemam a ani som nemal ziadnych sponzorov na moje cesty alebo publikacie a nerobim na zakazky. Vsetko financujeme jedine z predaja mojej fotografickej tvorby Amazing Planet doma a vo svete. Nova knizka je moj pohlad na nase krasy. Mame u nas vybornych fotografov a obcas ked sa mi podari prist na ephoto tak su tam prekrasne fotografie, ktore su vybornou inspiraciou pre kazdeho z nas. Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny
 
fatality
2017-09-12 12:53:28
príspevok od: acton
kazdy fotograf ktoremu zalezi na fotografii ide za svojim zaberom aj na druhy koniec planety a caka na zabar hodiny a kazdy je na tom podobne... preco robite z niekoho poloboha ked na tu knihu dostal peniaze...
pripada mi to ako keby tu boli plateny hotentoti ktory okamzite napadaju ludi ktory si povedia svoj nazor.
teba by tu mali zablokovat uz nafurt..zavadzajuci az vyslovene klamajuci,arogantny,povysenecky troll s mizernymi fotkami..
 
Roman Point
2017-09-13 02:35:00
Ako sa ephoto stalo zbierkou "dobrých" ľudí
Toto ak si prečíta niekto nový... Je smutné kam sa ephoto dostalo. Na druhú stranu je "dlho na slovenskom trhu" takže nejaké degeneracie a poškodenia DNA sa dali očakávať a pritom by stačilo odstrániť dvoch troch ľudí ( áno aj teba JEbE art ) a bolo by opäť na chvíľu poznať priemernú úroveň stránky.. Zatiaľ sa to radí do podpriemeru..
 
helmiczka
2017-09-13 09:40:32
Mam doma (resp. momentalne som ju niekomu pozical - nie prvy krat) ZOOM 2, skvela kniha.
 
blahoslav J B Art
2017-09-13 10:56:48
príspevok od: Roman Point
Ako sa ephoto stalo zbierkou "dobrých" ľudí
Toto ak si prečíta niekto nový... Je smutné kam sa ephoto dostalo. Na druhú stranu je "dlho na slovenskom trhu" takže nejaké degeneracie a poškodenia DNA sa dali očakávať a pritom by stačilo odstrániť dvoch troch ľudí ( áno aj teba JEbE art ) a bolo by opäť na chvíľu poznať priemernú úroveň stránky.. Zatiaľ sa to radí do podpriemeru..
''Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny.''
 
lacobi
redakcia ephoto.sk 2017-09-13 14:18:31
príspevok od: Filip
Velmi smutne citanie a zbytocne domnienky. Dakujem vsetkym rozumnym Nikdy som ziadne peniaze od nikoho nedostal, nemam a ani som nemal ziadnych sponzorov na moje cesty alebo publikacie a nerobim na zakazky. Vsetko financujeme jedine z predaja mojej fotografickej tvorby Amazing Planet doma a vo svete. Nova knizka je moj pohlad na nase krasy. Mame u nas vybornych fotografov a obcas ked sa mi podari prist na ephoto tak su tam prekrasne fotografie, ktore su vybornou inspiraciou pre kazdeho z nas. Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny
Ahoj Filip. Este raz gratulacia k tvojmu uspechu. Prosim nevsimaj si niektore komenty , je to mimo chapania normalnych ludi, alebo za tym trci puha zavist - co je zrejme narodny sport. Bol by som zvedavy na fotky , alebo pracu ci projekty tych co najviac krituzuju .
Nedaj sa odratit, urcite velka vacsina ephotakov ti drzi palce a vedia co si dokazal.
My tu nemozeme ani nechceme mazat prispevky ktore sa nam nepacia pripadne s ktorymi nesuhlasime pokial neporusili kodex slusnosti. Chvalabohu tí notorickí stvaci od nas uz odisli a ak tu este niekto taky kto musi do vsetkeho vrtat, pretoze by inac nevedel zaspat tak tym mozeme povedat podobne ako ty - nech sa maju dobre
 
Filip
2017-09-13 16:41:19
príspevok od: lacobi
Ahoj Filip. Este raz gratulacia k tvojmu uspechu. Prosim nevsimaj si niektore komenty , je to mimo chapania normalnych ludi, alebo za tym trci puha zavist - co je zrejme narodny sport. Bol by som zvedavy na fotky , alebo pracu ci projekty tych co najviac krituzuju .
Nedaj sa odratit, urcite velka vacsina ephotakov ti drzi palce a vedia co si dokazal.
My tu nemozeme ani nechceme mazat prispevky ktore sa nam nepacia pripadne s ktorymi nesuhlasime pokial neporusili kodex slusnosti. Chvalabohu tí notorickí stvaci od nas uz odisli a ak tu este niekto taky kto musi do vsetkeho vrtat, pretoze by inac nevedel zaspat tak tym mozeme povedat podobne ako ty - nech sa maju dobre
 
Roman Point
2017-09-13 16:50:11
príspevok od: blahoslav J B Art
''Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny.''
Opäť si sa prejavil. Je to v poriadku ty Je Be Art nečakal som nič iné ale správne si sa našiel v mojom komente
 
blahoslav J B Art
2017-09-13 17:09:50
príspevok od: Roman Point
Opäť si sa prejavil. Je to v poriadku ty Je Be Art nečakal som nič iné ale správne si sa našiel v mojom komente
''Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny.''
 
seifi
2017-09-13 17:50:38
Filipovi k jeho úspechom gratulujem. Natrafili sme na neho v hoteli vo Val di Funes. Teda na jeho fotografie . Majiteľ hotela nám večer hovorí, a zajtra príde váš fotograf ... náš fotograf ? váš, no Filip. Sme sa zasmiali. Program nám neumožnil počkať a stretnúť sa s Filipom. Snáď bude príležitosť.
Čo sa týka diskusie, som prekvapený nie odlišnými názormi, tie budú stále, ale rétorikou obhajoby v socialistickom duchu. Keď odíde posledný štváč, hneď tu bude lepší vzduch - práci česť a svetu mier.
 
Roman Point
2017-09-13 20:18:22
príspevok od: blahoslav J B Art
''Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny.''
Vrat sa keď uzijes lieky kamošKo
 
blahoslav J B Art
2017-09-13 20:34:48
príspevok od: Roman Point
Vrat sa keď uzijes lieky kamošKo
''Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny.''
 
Roman Point
2017-09-14 03:12:22
príspevok od: blahoslav J B Art
''Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny.''
Za správanie kedy dookola píšeš alebo posielas ten istý text prípade odkaz na nejakú webovú stránku "hrozí" na internete aspoň teda na stránkach kde sú normálni administrátori vymazanie účtu alebo minimálne ban na niekoľko dní. Na šťastie pre teba je ephoto jedno veľké kocurkovo a tak sa tu môže pohybovať a písať komentáre aj chorý človek ktorý si zabudol vziať svoju pravidelnú dávku utlmovákov.
P.s. keď si dáš tie lieky tak vymysli nejaké svoje klišé niečo čo sa vytvorí v tej diere kde na háčiku visí tvoja miecha nech nemusíš kopírovať výroky iných ľudí hlavne nie dookola
 
alkaline
2017-09-14 07:36:51
...ľudia prednášajúci psychlógiu...poťažmo sociológiu by mali začleniť podobné diskusie do svojich prednášok...
...ide o unikátny zmenšený model toho kto sme...a kam sa vďaka tomu uberáme...
...slováci nedoplatia na hlúposť...lebo hlúpy nie sú...slováci nedoplatia ani na lenivosť...lebo sú pracovitejší ako tri štvrtiny európy...tých tisíc rokov poroby však zanechalo zrejme nezvratné poškodenia v dna...v podobe komplexov...závisti...ale hlavne NESÚDRŽNOSTI...ktorá nás drží pod krkom tak...že sa väčšina nevie nadýchnuť...
...o čo vzácnejšie keď z takto uboleného národa povstane niekto...kto sa nielen nadýchne ale priam vzlietne...!!!...
...no treba mu pripomenúť že je z malého národa...kde sa neradno rozdrapovať...a na niečo hrať...
...smutné...
...Filip Kulišev...svojim deťom som o Tebe rozprával ešte v časoch keď pseudointelektuáli a kvázi umelci nevedeli prehltnúť horkú slinu...že sa z chlapca delegáta...stáva fotograf...a naviac úspešný...
...som nesmierne rád že si svojou prácou síce nevedomky...ale o to významnejšie prispel k tomu...že ma tie deti dones berú vážne...
...ďakujem Ti okrem iného aj za toto...)))...
...a želám hodné úspechov pri dalších projektoch...

👍👍👍
 
blahoslav J B Art
2017-09-14 15:45:50
príspevok od: Roman Point
Za správanie kedy dookola píšeš alebo posielas ten istý text prípade odkaz na nejakú webovú stránku "hrozí" na internete aspoň teda na stránkach kde sú normálni administrátori vymazanie účtu alebo minimálne ban na niekoľko dní. Na šťastie pre teba je ephoto jedno veľké kocurkovo a tak sa tu môže pohybovať a písať komentáre aj chorý človek ktorý si zabudol vziať svoju pravidelnú dávku utlmovákov.
P.s. keď si dáš tie lieky tak vymysli nejaké svoje klišé niečo čo sa vytvorí v tej diere kde na háčiku visí tvoja miecha nech nemusíš kopírovať výroky iných ľudí hlavne nie dookola
''Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny.''
 
duroslav
2017-09-14 17:53:51
príspevok od: blahoslav J B Art
''Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny.''
''Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny.''
 
Roman Point
2017-09-14 17:55:00
príspevok od: blahoslav J B Art
''Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny.''
Ale ani sám sa nečuduješ že nemáš rodinu manželku deti, že nevedieš normálny život a v tvojom veku žiješ s maminou že? veru nie je sa čomu čudovať pln si sny a kopíruj naďalej druhých vyhlásenia a myšlienky
 
blahoslav J B Art
2017-09-14 18:14:47
príspevok od: Roman Point
Ale ani sám sa nečuduješ že nemáš rodinu manželku deti, že nevedieš normálny život a v tvojom veku žiješ s maminou že? veru nie je sa čomu čudovať pln si sny a kopíruj naďalej druhých vyhlásenia a myšlienky
''Prajem vsetkym aj neprajnikom aby mali stastny, uspesny zivot a plnili si svoje sny.''
 
JohnNewton
2017-09-16 18:34:07
príspevok od: Roman Point
Ale ani sám sa nečuduješ že nemáš rodinu manželku deti, že nevedieš normálny život a v tvojom veku žiješ s maminou že? veru nie je sa čomu čudovať pln si sny a kopíruj naďalej druhých vyhlásenia a myšlienky
Point, toto už je trochu cez čiaru, niečo ako actonove príspevky, to hádam nepotrebuješ ...
 
Roman Point
2017-09-16 19:33:00
príspevok od: JohnNewton
Point, toto už je trochu cez čiaru, niečo ako actonove príspevky, to hádam nepotrebuješ ...
Tie info poskytol sám a "dobrovoľne" nevymyslel som si to. P.s. ráno výjde slnko ak nebude zamračené to je rovnaký fakt ( ak nepríde Nibiru na návštevu )
Takže cez čiaru možno ano. Urážka ako tie actonove ( čudujem sa že je tu stále ) nie, nie je to rovnaké
 

Ďalší článok z kategórie

Inzercia

ČLÁNKY - aktuálne diskutované